Kvalitetan bicikl

poruka: 122
|
čitano: 53.803
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
RE: Kvalitetan bicikl
2029.MN4 kaže...
i_rambo_plache kaže...

1)Za 1500 ne očekuj dobar bic, nego neki prosječni.

Nemaš šta tu puno razmišljati...2)Disk kočnice ti apsolutno ne trebaju jedino ak ne želiš biti faca među bike-n00bovima. Obične kočnice se ne kvare ni ne trgaju, a ionako ti ne treba snaga disk kočnica.

Rama ti se nemre strgati il tak nešto, kvaliteta se procjenjuje jedino prema materijalu. 3)Što je materijal lakši, rama je skuplja.

4)Amortizeri su bitni, nemoj uzeti neki bike sa šrot amortizerima jer amortizeri ti najviše doprinose udobnosti tijekom vožnje.

 

Jedino na što trebaš paziti je sustav prijenosa. Na tome nemoj štediti jer s lošim prijenosom zaboravi ugodnu vožnju (od samog mjenjanja brzina pa do škripavih zvukova, a na kraju i do padanja lanca).Smijeh Probaj uzeti bilokoji Deore prijenos - najbolji za mountain bikeove...

 

Ja imam bike sa Deoreovim prijenosima i cijeli proces mjenjanja brzina teče fluidno, normalno okrećem pedale i dok mjenjam brzine, a može prebaciti i 3 brzine odjednom bez problema. Lanac ni jednom nije pao...

 1) Lijepo rečeno. I točno.
2) Diskovi su nepotrebni i skupo je održavanje (mijenjanje pločica, brzo se troše...), ja imam na svome Tigeru MTB obični V-Brake i koći bolje od diskova, a jeftinije je i manje se troši.
3) Ako vozaš po gradu ili po ravnici - nemoj da te rama i njena masa previše brine. Bitno je da rama odgovara tvojim leđima (udaljenost volana od sjedala itd), ako ideš po brdu - traži što
lakše i po mogučnosti od titana (ne od karbonskog čelika - jako je težak, ali i jako tvrd). Titan je "mekši", laganiji i praktički neuništiv i zato idealan za brdo. Aluminij mi nije predrag, možda
legure aluminija...
4) Uzmi tzv "hardtail" biciklo ili biciklo bez stražnjeg amortizera. Stražnji je uglavnom nepotreban, a i diže cijenu u nebeske visine. (ako je kvalitetno...)

Sad sam na ovu točku br. 2 htio napisati "bla, bla, truć, truć", ali bit ću pristojan i pokušat bit konstruktivan.

 

Da se razumijemo, ja vozim V-kočnice.

Nedavno su mi poštom stigle toliko hvaljene čeljusti Avid Single Digit 7, i krenuo ja na Sljeme, ne bih li se strmop..glavio dole.

 

I sretnem dva studenta koji su se baš spremali strmopi..strmoglavit dole pa rekoh, idem za njima.

 

Osim što sam jednom umalo ostavio kosti pri jurnjavi (ne šalim se, imam prokletu sreću da ovo pišem; pri velikoj brzini na uskom putu bic je krenuo ulijevo prema drvu (i provaliji), nisam se mogao pomaknuti udesno - nekako sam uspio i skoro završio uzbrdo u šumi, pa sam se opet vratio natrag a to se sve zbilo užasno brzo i nekontrolirano i ne znam kako sam se uopće izvukao), moje toliko hvaljene V-brake iliti V-kočnice su nakon nekog vremena počele šištati i od kočenja je ostalo možda 25% sile!

 

Pa da usporedim s diskovima, jelteee..

 

Momak ispred mene imao je hidrauliku 160mm i desila mu se slična stvar - metalna površina (daklem kod mene obruč, kod njega disk) se usijala i od kočenja ništa, dok njegov frend na čelu (baj-d-vej, on je s 2xFox-om levitirao iznad kamenja) s 180mm diskovima nije imao nikakvih, ali APsolutno nikakvih problema. Ovdje ne uzimam u obzir način vožnje jer smo očito ovaj sa 160mm diskovima i ja puno, puno više kočili nego lik na čelu, ali zaboga, hoću kočit, a ne mogu! Dajte mi da kočim!!

 

Zato lijepo molim da kad netko piše o nečemu da napiše UVJETE u kojima je vozio!!!

 

Dakle V-brake su po meni za grad savrđene, ukopavaju bic, ali za neku ozbiljniju jurnjavu i intenzivno kočenje (obrući vrući da ih se ne može prstom dirati) NISU.

 

Možete me sad napast da ne znam kočit ali ovo niz Medvednicu s V-Brakom (prvi put) je bilo prilično risky (OK, i s gumama 1,95)

 

Al moram se pohvalit, osim što sam skoro zaglavio u gipsu na tri mjeseca, prošao sam gotovo "lišo" - ostao sam bez zadnje lampe i pumpe. To je ujedno i savjet koji nigdje nisam mogao pročitati, kad kanite na ovako suludu vožnju nizbrdo, maknite s bic-a sve što može otpasti.

 

Inače nisam mislio da će bic preživiti ali za sad je sve OK, čak i vilica. Bic je Scott Voltage3, gume su 1,95 (!) pogon je Alivio (!) ali imam s njim nekih problema - svako nekoliko moram zatezati inbus koji drži polugu pedale, na obije strane (više lijevu) - možda je to zato jer Alivio nije predviđen za ovakvu torturu, ne znam..

U svakom slučaju, za prvi put sam uspio pratit dečke i to mi je već veliki podvig - da sam išao sam, nikad ne bih tako jurio.

 

Dakle kad pričate da su V-brake dovoljne, onda recite za KOJU NAMJENU.

 

V-brake za grad apsolutno da (Tracking bicikli), za ekstremna kočenja nizbrdo po šumi (MTB) apsolutno NE!

 

A sad, isplati li se uložiti u bajk s hidrauličkim diskovima za jednom ili dva puta godišnje niz brdo, prosudite sami.

 

A kočit po kiši i blatu pa ti trebaju diskovi, ma o čemu vi to..pa jedan prosječan biciklist će se vozit po kiši samo ako ga uhvati tu i tamo, a Blato će vidit na Korčuli a za malo kišice tu i tamo ne trebaju diskovi nego možda malo tehnike. Ovi drugi koji ne mogu bez blata i kiše ionako voze diskove i kraj priče.

 

I moram reći još ovo:

Prije puno, puno godina vozio sam "specku" (kad mi je na moru bilo dosadno, krenuo bih 22km na sladoled po Jadrasnkoj magistrali gor i dol i isto toliko natrag, barem 3x tjedno) i to za asfalt MTB-u apsolutno nadmoćan stroj.

Molim, to je moje mišljenje.

14 godina
protjeran
offline
RE: Kvalitetan bicikl
2029.MN4 kaže...
2) Diskovi su nepotrebni i skupo je održavanje (mijenjanje pločica, brzo se troše...), ja imam na svome Tigeru MTB obični V-Brake i koći bolje od diskova, a jeftinije je i manje se troši.

A jesi ga sad bubnuo...

 

Diskovi ti nisu potrebni samo ako se vozis po gradu i to,spust sa sljemena na V kocnicama je samoubojstvo.

 

Skupo održavanje?

 

Mene zanima dali si ti ikad imao/vozio bike sa disk kocnicama?

Jel da jesi znao bi da pločice traju godinama ako se voziš po gradu!

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice