Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.009
|
čitano: 16.485.944
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Preporučio bih ti da uzmeš novu trojku ako možeš. Tako ćeš imati najmanje problema, a ako će ih i biti garancija će ih pokriti. Zadnji puta kad sam gledao prije 8 mjeseci postojao je konfigurator na Mazdinoj stranici i početna trojka koštala je oko 180k kn.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pa najbolje novo, naravno.
Ako je stvarno početna 3ka 180k, onda ću radije dati još 40k kn nego ići na 3 godine i 120000 km staru.
Malo mi je to čudno.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pocetna trojka je oko 190k hrk (poskupila u 10. mjesecu prosle godine za 10k) Imam negdje ponudu od tada za Skyactiv X sa GT plus opremom, to je oko 31500 eura bilo. Ja sam svoju 2 godine staru sa 18k km platio 24500 (isto skyactiv X, GT plus, manualni mjenjac; bez dodatnih paketa koze, bose i safety) (+ prijepis oko 5000kn), ali je kupljena u Hrvatskoj i tu je i servisirana u ovlastenom.

Takodjer, nova Mazda ti ima 6 godina garancije od prije par mjeseci (ili mozda cak od ove kalendarske godine), dok su prije bile 3+2.

Ja sam sa svojom zadovoljan. Poznati issuei su ti da retrovizori pocnu stekati sa sklapanjem (cekam da stigne pa ce mi ga zamjeniti na garanciji), znaju skripuckati iznutra neke plastike i senzori na kvakama su osjetljivi na vodu (tipa nakon sto ga operes ne rade par sati dok se ne osusi auto). Osim toga svega, nisam imao nikakvih problema sa autom i uzeo bi ga ponovo. (Mozda sad cak i novu sa safety paketom da dobijem 360 kameru).

Ali btw. kad uzimas pocetnu vjerojatno ces htjeti bar nesto nadoplatiti (tipa dvozonska klima or something) pa ti je to dodatni paket opreme i brzo se zna popeti.

 

Ako te jos sta zanima slobodno pitaj. Proucavao sam dosta zadnji taj model Mazde 3 posto sam ju kupovao (pa i kupio) prije par mjeseci.

EDIT: crna je puno lijepsa uzivo nego na slikama, a vidio sam u salonu i onu crystal blue i prelijepa je. Crvena je precijenjena (meni osobno i medu gadnijima osim one neke bez), siva je lijepa ali prije bih crnu ili plavu. I to govorim o limuzini, hatchbacke nisam toliko pratio. Originalno kada sam gledao mi je hatchback bio lijepsi, ali kada sam malo poceo pratiti i uzivo gledati, limuzina mi se vise svida. A ima i vise mjesta u prtljazniku (mozda cak i iza, nisam nikad sjeo direktno iz jedne u drugu)

Poruka je uređivana zadnji put ned 8.1.2023 18:59 (ShadoW).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ShadoW kaže...

Pocetna trojka je oko 190k hrk (poskupila u 10. mjesecu prosle godine za 10k) Imam negdje ponudu od tada za Skyactiv X sa GT plus opremom, to je oko 31500 eura bilo. Ja sam svoju 2 godine staru sa 18k km platio 24500 (isto skyactiv X, GT plus, manualni mjenjac; bez dodatnih paketa koze, bose i safety) (+ prijepis oko 5000kn), ali je kupljena u Hrvatskoj i tu je i servisirana u ovlastenom.

Takodjer, nova Mazda ti ima 6 godina garancije od prije par mjeseci (ili mozda cak od ove kalendarske godine), dok su prije bile 3+2.

Ja sam sa svojom zadovoljan. Poznati issuei su ti da retrovizori pocnu stekati sa sklapanjem (cekam da stigne pa ce mi ga zamjeniti na garanciji), znaju skripuckati iznutra neke plastike i senzori na kvakama su osjetljivi na vodu (tipa nakon sto ga operes ne rade par sati dok se ne osusi auto). Osim toga svega, nisam imao nikakvih problema sa autom i uzeo bi ga ponovo. (Mozda sad cak i novu sa safety paketom da dobijem 360 kameru).

Ali btw. kad uzimas pocetnu vjerojatno ces htjeti bar nesto nadoplatiti (tipa dvozonska klima or something) pa ti je to dodatni paket opreme i brzo se zna popeti.

 

Ako te jos sta zanima slobodno pitaj. Proucavao sam dosta zadnji taj model Mazde 3 posto sam ju kupovao (pa i kupio) prije par mjeseci.

EDIT: crna je puno lijepsa uzivo nego na slikama, a vidio sam u salonu i onu crystal blue i prelijepa je. Crvena je precijenjena (meni osobno i medu gadnijima osim one neke bez), siva je lijepa ali prije bih crnu ili plavu. I to govorim o limuzini, hatchbacke nisam toliko pratio. Originalno kada sam gledao mi je hatchback bio lijepsi, ali kada sam malo poceo pratiti i uzivo gledati, limuzina mi se vise svida. A ima i vise mjesta u prtljazniku (mozda cak i iza, nisam nikad sjeo direktno iz jedne u drugu)

 Hvala na odgovoru.

Što točno ima početan model 3ke za 190k?

 

Active x je stvarno prva liga. Barem na papiru.

Bi li ti prodao svoju? 😁

 

Gdje si uopće ju kupio?

 

 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
x360gamer kaže...
ShadoW kaže...

Pocetna trojka je oko 190k hrk (poskupila u 10. mjesecu prosle godine za 10k) Imam negdje ponudu od tada za Skyactiv X sa GT plus opremom, to je oko 31500 eura bilo. Ja sam svoju 2 godine staru sa 18k km platio 24500 (isto skyactiv X, GT plus, manualni mjenjac; bez dodatnih paketa koze, bose i safety) (+ prijepis oko 5000kn), ali je kupljena u Hrvatskoj i tu je i servisirana u ovlastenom.

Takodjer, nova Mazda ti ima 6 godina garancije od prije par mjeseci (ili mozda cak od ove kalendarske godine), dok su prije bile 3+2.

Ja sam sa svojom zadovoljan. Poznati issuei su ti da retrovizori pocnu stekati sa sklapanjem (cekam da stigne pa ce mi ga zamjeniti na garanciji), znaju skripuckati iznutra neke plastike i senzori na kvakama su osjetljivi na vodu (tipa nakon sto ga operes ne rade par sati dok se ne osusi auto). Osim toga svega, nisam imao nikakvih problema sa autom i uzeo bi ga ponovo. (Mozda sad cak i novu sa safety paketom da dobijem 360 kameru).

Ali btw. kad uzimas pocetnu vjerojatno ces htjeti bar nesto nadoplatiti (tipa dvozonska klima or something) pa ti je to dodatni paket opreme i brzo se zna popeti.

 

Ako te jos sta zanima slobodno pitaj. Proucavao sam dosta zadnji taj model Mazde 3 posto sam ju kupovao (pa i kupio) prije par mjeseci.

EDIT: crna je puno lijepsa uzivo nego na slikama, a vidio sam u salonu i onu crystal blue i prelijepa je. Crvena je precijenjena (meni osobno i medu gadnijima osim one neke bez), siva je lijepa ali prije bih crnu ili plavu. I to govorim o limuzini, hatchbacke nisam toliko pratio. Originalno kada sam gledao mi je hatchback bio lijepsi, ali kada sam malo poceo pratiti i uzivo gledati, limuzina mi se vise svida. A ima i vise mjesta u prtljazniku (mozda cak i iza, nisam nikad sjeo direktno iz jedne u drugu)

 Hvala na odgovoru.

Što točno ima početan model 3ke za 190k?

 

Active x je stvarno prva liga. Barem na papiru.

Bi li ti prodao svoju? 😁

 

Gdje si uopće ju kupio?

 

 

 Moja je iz sibenika.

Pocetni model ti ima (naravno jos jednom si provjeri) sve ove safety fore (lane keep assist, adaptivni tempomat, pracenje mrtvog kuta i sl.). Ima obicna (ne adaptivna) LED svjetla, rucnu klimu, manualni mjenjac 6 brzina, mild hybrdid benzinac. Nema zadnja zatamnjena straznja stakla.

Dodatne opreme koje dolaze u visim paketima:
Automatska klima
Adaptivna LED svijetla (Znaci ona matrix ili kako li, upale se duga, ali se ljevi snop za suprotni smjer ugasi, ostatak su duga)
Zatamnjena straznja stakla
Grijanje sjedala i volana (to mislim da dolazi u prvoj najjeftinijoj opremi zajedno sa dvozonskom automatskom klimom)

zatamnjivanje retrovizora

i jos neke gluposti

Po meni se isplati nadoplatiti ovaj prvi paket opreme, taj ima sve sto nekoj normalnoj osobi treba.

S tim da, mjenjali su se paketi opreme isto mislim u 12. mjesecu, potencialno sad kad nema konfiguratora se ponovno mjenjaju :shrug:

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ma ako mogu dobiti do 26k eura taj paket samo da imam automatsku klimu, ništa drugo mi ne treba kako kažeš.
Ako je nova naravno. Pogotovo ako ide 6 godina jamstva, kako kažeš.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

rastegni se na svakojake načine, zahvalit ćeš samom sebi nakon prve prospavane noći uz novu.

sa tom iz njemačke ćeš odlazit na počinak sa 100 pitanja i ustajat se sa 100 pitanja.

 

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hvala dečki.
Sutra ću zvati Mazda salone da vidim kakvu ponudu mogu dati.
Mogu uzeti i rabljenu, ali kao kolega gore - malo km, poznato podrijetlo i da ima tvorničko jamstvo
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
torrente kaže...

rastegni se na svakojake načine, zahvalit ćeš samom sebi nakon prve prospavane noći uz novu.

sa tom iz njemačke ćeš odlazit na počinak sa 100 pitanja i ustajat se sa 100 pitanja.

 

 Novo mu apsolutno ne garantira i kvalitetno. Osobno ne bih kupovao ijedan auto izmedu 2020 i 2022 gdje je ocito da se stedilo na sve nacine, samo da se proizvede auto i dostavi kupcu.

 

Takoder, garancija u zadnjih godinu dvije, zna trajat mjesecima za popravak. Jer djelova jos uvijek nema u potrebnoj kolicini, a bome auti proizvedeni pred malo ih trebaju.

Di2 & EPS FTW!
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

sve to stoji, ali čovjek je vulgaris vozač kojem ne bih želio da sutra gubi par sati dnevno zavirujući ispod i oko haube u želji da ublaži prisutne strahove "jesam li ispravno postupio".

osim... osim ako ima jako bliske i stručne prijatelje koji u dvorištu imaju kanal, pa će oni to sve držati urednim.

 

meni on pari kao vulgaris skroman vozač koji pokušava pronaći automobil koji će ga služiti, te ne raspolaže vještinama kao onaj stari od 78g na završnoj traci Porschea, koji uhom ocijeni jel boxer motor radi kako treba i daje blagoslov za utovar. 

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

 

achievement unlocked, od toga mojih skoro 50k (kupljen je sa 76k), pa evo mini review:

 

minorne stvari koje me živciraju:

- vozački brisač se u neutralnom položaju neda podići

- ne stane 5 litara tekućine za stakla, ne vidi se kada je puna, nego krene curiti po podu na neki iberlauf..

- gepek malo škripucne kod otvaranja/zatvaranja kada je jako hladno vani, inače ne

- r-design značka naprijed otpala, stavio novu, u međuvremenu se badge malo ogulio, valjda u autopraoni..

 

problemi:

- kada sam ga kupio, nakon dužeg stojanja na mjestu su se osjetili ispušni plinovi u kabini.. googlanje nije pomoglo, ali sam ga kod frenda digli na dizalicu i skužili da na flanđi fali jedan šaraf. nakon stavljanja novog šarafa, smrad nestao. sada se opet lagano vraća 

- u letvi volana se ponekada malo čuje kao slabi zvuk drobljenja, na servisu su rekli da nije još za zamjenu, samo ako se pogorša

 

sve u svemu sam zadovoljan autom, ide ko raketa, udoban i na duže staze, nema ukočenosti nakon parsto km u komadu..

interijer jako dobar, ništa ne klepeće, zveči, škripi itd.. našao sam samo jedan jedini cvrčak na dodir/stiskanje i to je kod rukohvata u vratima, ali se ništa ne čuje u vožnji..

 

nemam nikakve novije slike (hondu sam stalno naslikavao ), pa evo 2 starije.. v60 t5 r-design

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Upravo sam taj.
Vozač koji se ne razumije gotovo ništa u automobile, zato i tražim ovdje savjete.

Zanimljivo je da sam došao po savjet za 15k eura rabljeni, a sad gledam duplo skuplje novo.
Jednostavno sam zapeo za tu Mazdu 3ku, pošto mi je stvarno prelijepa i čujem samo riječi hvale.
Vidjet ćemo što će saloni reći, nigdje mi ne gori, mogu se strpiti i par mjeseci ako treba.
Kad će uopće 2023. Modeli?

Ne bi stvarno htio dati tolike pare za auto, nije prioritet, ali nekad je skuplje jeftinije.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Prijatelj je nedavno bio u sličnoj dilemi...

Gledali smo polovan auto do 30k km kupljen u hr da ima garanciju

To ti taman garantira ako je kakvih problema moglo biti ili bilo sa novim da je riješeno, i miran je sigurno do isteka garancije

Frend je umjesto mazde 3 odlučio uzeti peugeot 308, nešto veći gepek, bolji infotaiment bla bla za oko 30k je bilo izbora

Na kraju se pojavio 508 2.0 automatik gt line sa 42tis km za 34k pa je njega uzeo..

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
x360gamer kaže...
Upravo sam taj.
Vozač koji se ne razumije gotovo ništa u automobile, zato i tražim ovdje savjete.

Zanimljivo je da sam došao po savjet za 15k eura rabljeni, a sad gledam duplo skuplje novo.
Jednostavno sam zapeo za tu Mazdu 3ku, pošto mi je stvarno prelijepa i čujem samo riječi hvale.
Vidjet ćemo što će saloni reći, nigdje mi ne gori, mogu se strpiti i par mjeseci ako treba.
Kad će uopće 2023. Modeli?

Ne bi stvarno htio dati tolike pare za auto, nije prioritet, ali nekad je skuplje jeftinije.

 Ja vjerujem da su Mazde u gornjem djelu kvalitete, ne kao Toyota, ali bome ne losije kao Dacia ili Mercedes (). Moj savjet je, 2019 ili 2020 model, sluzbeni salon (oficijalni), garanciju bi trebala imati 5 godina - dakle prebaciti u HR. Benzinca trazis, neka ide netko malo "iskusniji" pogledati auto, ali vrlo je jednostavno, auto nakon godinu dana treba biti "kao nov". Kilometara, cca 15-20k maks. godisnje, da imas sto manje odradenih servisa i to je to.

 

Nit sluzbeni servis garantira da je mjenjano ulje, niti da su radovi izvedeni kako treba. Tako da sto manje servisa u knjizici, pa kad je auto kod tebe onda se brini.

 

Na novome ces do kraja godine izgubit 20-30% min. (prosle su price, nema auta, trziste samo raste), pola auta na nasim oglasnicima stoji i ne mrda mjesecima.

Probaj u salon jedino pitat cijenu, da imas referentnu tocku za gledat u DE ili AT, koliko se isplati.

Di2 & EPS FTW!
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
x360gamer kaže...
Upravo sam taj.
Vozač koji se ne razumije gotovo ništa u automobile, zato i tražim ovdje savjete.

Zanimljivo je da sam došao po savjet za 15k eura rabljeni, a sad gledam duplo skuplje novo.
Jednostavno sam zapeo za tu Mazdu 3ku, pošto mi je stvarno prelijepa i čujem samo riječi hvale.
Vidjet ćemo što će saloni reći, nigdje mi ne gori, mogu se strpiti i par mjeseci ako treba.
Kad će uopće 2023. Modeli?

Ne bi stvarno htio dati tolike pare za auto, nije prioritet, ali nekad je skuplje jeftinije.

 Ja vjerujem da su Mazde u gornjem djelu kvalitete, ne kao Toyota, ali bome ne losije kao Dacia ili Mercedes (). Moj savjet je, 2019 ili 2020 model, sluzbeni salon (oficijalni), garanciju bi trebala imati 5 godina - dakle prebaciti u HR. Benzinca trazis, neka ide netko malo "iskusniji" pogledati auto, ali vrlo je jednostavno, auto nakon godinu dana treba biti "kao nov". Kilometara, cca 15-20k maks. godisnje, da imas sto manje odradenih servisa i to je to.

 

Nit sluzbeni servis garantira da je mjenjano ulje, niti da su radovi izvedeni kako treba. Tako da sto manje servisa u knjizici, pa kad je auto kod tebe onda se brini.

 

Na novome ces do kraja godine izgubit 20-30% min. (prosle su price, nema auta, trziste samo raste), pola auta na nasim oglasnicima stoji i ne mrda mjesecima.

Probaj u salon jedino pitat cijenu, da imas referentnu tocku za gledat u DE ili AT, koliko se isplati.

Misliš da mi je onda najbolje malo pričekati?

Svi nešto pričaju o normaliziranju cijena, ali osobno, ne vjerujem da će novima pasti cijena 

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

jedino to nije odgovorio, jeli mu treba novi auto koji će voziti dugi niz godina.

onda je nebitna priča o padu vrijednosti prvu godinu. 

makar mene to nikada nije zanimalo jer sam tri puta kupovao novo i vozi 10-12g.

u startu bi odbio priče što drži cijenu i ne drži jer je nebitna.

 

neka odovori koliko će vozit auto.

 

ja recimo sada kupujem četvrti put novo auto i 95% će biti Vitara koju bi gonio koliko god bude raditi.

izvagao sam sljedeće, pouzdanost, vrlo povoljni original djelovi, vrlo povoljan servis, suzuki na vrhu sa najmanje dječijih bolesti tj mušica.

 

ta njegova priča oko nove mazde 3 je odlična ako je misli vozit i vozit i vozit.. do 2038

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Definitivno ga mislim voziti idućih 5 godina minimalno. Auto neće ići više od 10k km godišnje, bar kako sada stoje stvari.
Naravno da se to može promijeniti, ali mislim da neće tako skoro.
Posao mi je doslovno 3 minute pješice, tamo imam na raspolaganje službeni auto za vrijeme radnog vremena, te bi zato išao na benzinca u privatne svrhe.
Vozit će se po gradu i 1x tjedno neka duža relacija do 100 km. Možda par puta godišnje neke veće relacije od 500 km.

Sve mi govori kad slušam vas i razum da je najbolje ići na novo ili malo rabljeno s jamstvom. Samo treba imati i novaca za to 😁
Ali opet, s novim ne bi trebao imati troškove održavanja. To isto dođe da je skuplje jeftinije u jednu ruku.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
x360gamer kaže...
Definitivno ga mislim voziti idućih 5 godina minimalno. Auto neće ići više od 10k km godišnje, bar kako sada stoje stvari.
Naravno da se to može promijeniti, ali mislim da neće tako skoro.
Posao mi je doslovno 3 minute pješice, tamo imam na raspolaganje službeni auto za vrijeme radnog vremena, te bi zato išao na benzinca u privatne svrhe.
Vozit će se po gradu i 1x tjedno neka duža relacija do 100 km. Možda par puta godišnje neke veće relacije od 500 km.

Sve mi govori kad slušam vas i razum da je najbolje ići na novo ili malo rabljeno s jamstvom. Samo treba imati i novaca za to 😁
Ali opet, s novim ne bi trebao imati troškove održavanja. To isto dođe da je skuplje jeftinije u jednu ruku.

 ali racunaj i da ti uz novi auto ide kasko, servis u ovlastenom i slicno, sto mozda neces uzimati uz neki auto koji vrijedi duplo manje. Mislim, naravno, ne moras uzimati kasko, ali ono, novi je auto pa ...

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ShadoW kaže...
ali racunaj i da ti uz novi auto ide kasko, servis u ovlastenom i slicno, sto mozda neces uzimati uz neki auto koji vrijedi duplo manje. Mislim, naravno, ne moras uzimati kasko, ali ono, novi je auto pa ...

 izaće ga cca 450€ kasko. imat će uredno pečatiranu knjižicu ovlaštenog servisa i sve će biti unutar računalne mreže mazda hrvatska.

neće čekati ispred garaže lokalnog autolimara koji ti kaže "dođi prekosutra, imam ispred tebe jednog kadeta gsi i jednom daewooa".

 

ovako će se ustati sljedeće jutro sa bezbrižnim osmjehom na licu, te se kasko osiguran uputiti na izletnu turu unutar koje će mirisati onaj jedinstveni miris novog auta, u kojem nitko nije pravio djecu na zadnjem sjedištu ili nečija djeca ljepila kuglice iz nosa po sjedištu.

neprocjenjivo.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Koje je godište Vol?
9 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
torrente kaže...
ShadoW kaže...
ali racunaj i da ti uz novi auto ide kasko, servis u ovlastenom i slicno, sto mozda neces uzimati uz neki auto koji vrijedi duplo manje. Mislim, naravno, ne moras uzimati kasko, ali ono, novi je auto pa ...

 izaće ga cca 450€ kasko. imat će uredno pečatiranu knjižicu ovlaštenog servisa i sve će biti unutar računalne mreže mazda hrvatska.

neće čekati ispred garaže lokalnog autolimara koji ti kaže "dođi prekosutra, imam ispred tebe jednog kadeta gsi i jednom daewooa".

 

ovako će se ustati sljedeće jutro sa bezbrižnim osmjehom na licu, te se kasko osiguran uputiti na izletnu turu unutar koje će mirisati onaj jedinstveni miris novog auta, u kojem nitko nije pravio djecu na zadnjem sjedištu ili nečija djeca ljepila kuglice iz nosa po sjedištu.

neprocjenjivo.

 osobno nikad ne kupujem nov auto bas zbog pada vrijednosti 
auto od 2.g starosti je i dalje dobar nov auto, stvarno se odlicnih primjeraka da pronaci + imaju garanciju jos 2-3 godine 

Miris novog auta, da li je itko prdio prije mene u sjedalo ili da li je itko radio djecu u autu prije mene su mi gluposti.....svakako ide na dubinsko cim ga dobijem.


10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tvpronlem kaže...

 osobno nikad ne kupujem nov auto bas zbog pada vrijednosti 
auto od 2.g starosti je i dalje dobar nov auto, stvarno se odlicnih primjeraka da pronaci + imaju garanciju jos 2-3 godine 

Miris novog auta, da li je itko prdio prije mene u sjedalo ili da li je itko radio djecu u autu prije mene su mi gluposti.....svakako ide na dubinsko cim ga dobijem.

Novo je - novo. Nakon 13 godina tandrkanja u polovnim kramama (raspon godišta 1994-2012) rekao sam dosta, sad idem po novi auto, pa moje vrijeme vrijedi više od konstantnog osluškivanja što sad to zvecka, zašto je sad ovaj check engine, zašto ova lampica ne radi... Toliko sam izgubio vremena na čitanje servisnih priručnika i čekanje da se nešto popravi, novaca na VCX dijagnostiku, mehaničara, dijelove, ulje 

 

Auto služi meni, ne ja njemu. Dosta bi bilo razmišljanja koju će grešku danas baciti...

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
torrente kaže...
ShadoW kaže...
ali racunaj i da ti uz novi auto ide kasko, servis u ovlastenom i slicno, sto mozda neces uzimati uz neki auto koji vrijedi duplo manje. Mislim, naravno, ne moras uzimati kasko, ali ono, novi je auto pa ...

 izaće ga cca 450€ kasko. imat će uredno pečatiranu knjižicu ovlaštenog servisa i sve će biti unutar računalne mreže mazda hrvatska.

neće čekati ispred garaže lokalnog autolimara koji ti kaže "dođi prekosutra, imam ispred tebe jednog kadeta gsi i jednom daewooa".

 

ovako će se ustati sljedeće jutro sa bezbrižnim osmjehom na licu, te se kasko osiguran uputiti na izletnu turu unutar koje će mirisati onaj jedinstveni miris novog auta, u kojem nitko nije pravio djecu na zadnjem sjedištu ili nečija djeca ljepila kuglice iz nosa po sjedištu.

neprocjenjivo.

 450 eura, i dodatnih 100-200 eura za servis godisnje nije zanemarivi trosak koji treba uracunati, i s kojim se na polovnim autima mogu popraviti mnoge stvari. Da bi radije dao te novce na kasko nego na popravak, bih. Realno, to sam i napravio. Ali ne mozes ocekivati da svi imaju te pare spremne dati za auto...

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

momcovi, jedan pametan Amer je rekao da se NIKADA ne kupuje (bilo kako, keš, kreda, lizing) auto koji stoji više od tvoje godišnje zarade...

 

zbrojite si novce i odite po novi auto za svoju plaću, ne gledajte susjeda, kuma, dojebnicu, lokalnog baju "poduzetnika", ministra - kupujete auto za sebe, svoje potrebe i po svojim mogućnostima...

Ju je je? Je ju je!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
silvio3105 kaže...
Koje je godište Vol?

 

1. rega 27.12.2012.. dakle taman 10 godina napunio.

 

@stric

Ako mene pitaš, nikad kredit, samo keš.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dough? Korks end fičers?
3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Brutalan je. Dobro drže cijenu Volovi. XC90 sa 300tkm 2009. 13k€ traži vlasnik
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Par salona sam zvao, svugdje se čeka i dalje par mjeseci na novi auto.
Tako da je to isto kaos.
Ne znam kako neki kažu da se situacija popravlja.
3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Bilo je više od pol godine
3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Bilo je više od pol godine
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice