Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.179.522
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Tako je, DPF ne crkne sam od sebe. Uzrok je vožnja u neadekvatnim uslovima ili kvar koji indirektno utječe na DPF, a najveći krivac je proizvođač koji ne stavi obavjest da je regeneracija u tijeku i koji je postotak zasićenosti filtera, bitno da javi kada nedostaje tekućine za pranje stakla. Drugi najveći krivac je skidanje kilometara, manja platežna moć u HR i nepoznavanje svoga automobila.

 

PS

Meni je Ok kada netko skine DPF sa starijeg vozila, jbg nema se para, ali kada čujem da ljudi vade DPF odma čim istekne garancija, a DPF još uvijek savršeno radi uzeo bi mu auto, poslao pod prešu i uručio kaznu od 30k kn.

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.11.2021 21:49 (ivanzu).
3 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Nije dizlo za grad i okolicu, i nekrepavaliimam Passata 2008 2.0 140ks ako se vozim samo po Zg regeneracija se radi svako malo, potrosnja jedno 10+l sad po zimi, katastrofa, ušparao sam u 3pm dpf i auto su  u perfektnom stanju!

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Gle. Da je velikim proizvođačima stvarno briga za ekologiju, dpf zamjena bi bila free. Ili bi bilo puno jeftinije OEM zamjena. Jer čišćenje, i regeneracija neće vječno pomagati, jednom kad saća izgubi onaj *glatki* sloj, gotovo je... 

 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Znači na mojoj laguni se dpf napuni za regeneraciju kroz 150km gradske vožnje, na službenom cliu, kroz 400 do 500km

Laguna ima ravno manje 100.000km, ali je i dvije godine starija, oba su 1.5dci

No, što nam to govori? 

 

To nam govori da dpf NIJE loš, ili tako nešto, nego je motor jednostavno u lošijem stanju, konkretno dizne i turbina, što sam provjerio i potvrdio, dakle dpf se puno brže zasiti nego što bi trebao, mislim da na novim autima možeš napraviti oko 600km po gradu da se dpf napuni za regeneraciju...

 

I to se u principu svima događa, motor bude u lošem stanju, dali su dizne, turbina ili nešto treće u pitanju ne znam, no dim se ne vidi zbog dpf-a, a kvar nije toliko ozbiljan da bi izbacilo grešku

Tako čim auto pokaže grešku dpfa, odmah se on čupa van, i odmah je dpf loš, što je zapravo rijetkost

U takvim slučajevima se dpf mašinski očisti, i odradi se detaljan pregled motora, utvrdi što je razlog pre ranog zasičenja dpfa i taj problem se ukloni,a dpf se vrati natrag

 

Sve ostale priče, poput čišćenja dpfa mašinom pa vraćanjem, i ostalo, su gluposti, dpf je zapravo poprilično jednostavan, jedini slučaj kada mu nema spasa je kad same čelije izgore, što je opet rijetkost..

 

Ja ću na svom autu zamijeniti dvije dizne što su lošije, i izmjeniti semering turbine koji pušta ulje, pa ću vam se javiti kako će se onda dpf ponašati, ali siguran sam da će biti kao novi..

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Zato sto čišćenje dpf-a vecinom bude sranje, tj odgodis neodgodivo za par mjeseci a bezveze daš 200€. Za tih 200€ napraviš bez problema dpf off fizicki i softverski i više nikada nemaš tih problema

Mazda 6 2.0 2007, notorna po pitanju DPFa, nakon godinu dana (kuc-kuc) i dalje veselo vozi, nikakvi problemi sa DPFom nakon čišćenja.

 

Samo čupajte te DPFove, budete plakali kad se na tehničkom toga ozbiljno uhvate...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ili vozite benzince ko normalan narod 

-
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nuclear_Phoenix kaže...
sstrmi kaže...

Zato sto čišćenje dpf-a vecinom bude sranje, tj odgodis neodgodivo za par mjeseci a bezveze daš 200€. Za tih 200€ napraviš bez problema dpf off fizicki i softverski i više nikada nemaš tih problema

Mazda 6 2.0 2007, notorna po pitanju DPFa, nakon godinu dana (kuc-kuc) i dalje veselo vozi, nikakvi problemi sa DPFom nakon čišćenja.

 

Samo čupajte te DPFove, budete plakali kad se na tehničkom toga ozbiljno uhvate...

 Zasto bi plakali na tehnickom kad smo na balkanu i imamo 100 kn viska u dzepu? Plakat ce te vi kad se budete vozili iza nas smrdljivaca 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
sstrmi kaže...

Zato sto čišćenje dpf-a vecinom bude sranje, tj odgodis neodgodivo za par mjeseci a bezveze daš 200€. Za tih 200€ napraviš bez problema dpf off fizicki i softverski i više nikada nemaš tih problema

Mazda 6 2.0 2007, notorna po pitanju DPFa, nakon godinu dana (kuc-kuc) i dalje veselo vozi, nikakvi problemi sa DPFom nakon čišćenja.

 

Samo čupajte te DPFove, budete plakali kad se na tehničkom toga ozbiljno uhvate...

 Zasto bi plakali na tehnickom kad smo na balkanu i imamo 100 kn viska u dzepu? Plakat ce te vi kad se budete vozili iza nas smrdljivaca 

 onda ce im opet svi bit krivi, no meni nije jasno vozam F30 318d 2013 model, 192 000km odrzavan auto i vise nego treba... nikad nisam imao problema sa DPFom il da nisam prosao tehnicki u Njemackoj....

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.11.2021 15:31 (Robert_84).
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Robert_84 kaže...
domac5 kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
sstrmi kaže...

Zato sto čišćenje dpf-a vecinom bude sranje, tj odgodis neodgodivo za par mjeseci a bezveze daš 200€. Za tih 200€ napraviš bez problema dpf off fizicki i softverski i više nikada nemaš tih problema

Mazda 6 2.0 2007, notorna po pitanju DPFa, nakon godinu dana (kuc-kuc) i dalje veselo vozi, nikakvi problemi sa DPFom nakon čišćenja.

 

Samo čupajte te DPFove, budete plakali kad se na tehničkom toga ozbiljno uhvate...

 Zasto bi plakali na tehnickom kad smo na balkanu i imamo 100 kn viska u dzepu? Plakat ce te vi kad se budete vozili iza nas smrdljivaca 

 onda ce im opet svi bit krivi, no meni niej jasno vozam F30 318d 2013 model, 192 000km odrzavan auto i vise nego t reba... nikad nisam imao problema sa DPFom il da nisam prosao tehnicki u Njemackoj....

 Moj passat b6 iz 2008g isto 230tk sve original, ak sam na autocesti dpf se javi tek na cca 1000km

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Boris grozni kaže...
Robert_84 kaže...
domac5 kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
sstrmi kaže...

Zato sto čišćenje dpf-a vecinom bude sranje, tj odgodis neodgodivo za par mjeseci a bezveze daš 200€. Za tih 200€ napraviš bez problema dpf off fizicki i softverski i više nikada nemaš tih problema

Mazda 6 2.0 2007, notorna po pitanju DPFa, nakon godinu dana (kuc-kuc) i dalje veselo vozi, nikakvi problemi sa DPFom nakon čišćenja.

 

Samo čupajte te DPFove, budete plakali kad se na tehničkom toga ozbiljno uhvate...

 Zasto bi plakali na tehnickom kad smo na balkanu i imamo 100 kn viska u dzepu? Plakat ce te vi kad se budete vozili iza nas smrdljivaca 

 onda ce im opet svi bit krivi, no meni niej jasno vozam F30 318d 2013 model, 192 000km odrzavan auto i vise nego t reba... nikad nisam imao problema sa DPFom il da nisam prosao tehnicki u Njemackoj....

 Moj passat b6 iz 2008g isto 230tk sve original, ak sam na autocesti dpf se javi tek na cca 1000km

 da jasno, no doce i to vrijeme kad budu DPF kontrolirali, onda ce biti plakanja i placanja da se aktivira.... ako je software u pitanju...

 

zamisli tek kamione... ako je nesto fizicki u pitanju bilo da se isti odstrani il zakljuca... koliko ce ih to sve kostati da se vrati nazad

Ne slušaj nikoga, ostani svoj
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Robert_84 kaže...
Boris grozni kaže...
Robert_84 kaže...
domac5 kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
sstrmi kaže...

Zato sto čišćenje dpf-a vecinom bude sranje, tj odgodis neodgodivo za par mjeseci a bezveze daš 200€. Za tih 200€ napraviš bez problema dpf off fizicki i softverski i više nikada nemaš tih problema

Mazda 6 2.0 2007, notorna po pitanju DPFa, nakon godinu dana (kuc-kuc) i dalje veselo vozi, nikakvi problemi sa DPFom nakon čišćenja.

 

Samo čupajte te DPFove, budete plakali kad se na tehničkom toga ozbiljno uhvate...

 Zasto bi plakali na tehnickom kad smo na balkanu i imamo 100 kn viska u dzepu? Plakat ce te vi kad se budete vozili iza nas smrdljivaca 

 onda ce im opet svi bit krivi, no meni niej jasno vozam F30 318d 2013 model, 192 000km odrzavan auto i vise nego t reba... nikad nisam imao problema sa DPFom il da nisam prosao tehnicki u Njemackoj....

 Moj passat b6 iz 2008g isto 230tk sve original, ak sam na autocesti dpf se javi tek na cca 1000km

 da jasno, no doce i to vrijeme kad budu DPF kontrolirali, onda ce biti plakanja i placanja da se aktivira.... ako je software u pitanju...

 

zamisli tek kamione... ako je nesto fizicki u pitanju bilo da se isti odstrani il zakljuca... koliko ce ih to sve kostati da se vrati nazad

 Kontroliraju i ulje za kocnice jel, pa eto proso sam iako mi ulje nije valjalo, ispod stola je imo litru ulja za kocnice novog u koji je zabio sondu i voila prolazi.. Naravno da sam promjenio al ovo je odradeno meni na ruku da se ne moram jebat 2 puta s tehnickim.

Kontroliraju rucnu koja nekom ne valja pa prolazi.. 

Zasto mislis da ako ikad i dode vrijeme kontrole dpf-a, to bude razlog za pad? Bude onom ko nema covika na tehnickom

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

nedavno sam bio kod jedne xy radione koje je samo za nesto na autu specijalizirana. rade ali i ostale stvari.

nakon sto sam htio ugraditi nesto na auto, rekao mi je da s tim necu prolaziti na tehnickom. pa sam odustao i popravio samo ono sto je trebalo popraviti.

 

kod placanja me pitao kad mi je tehnicki i da dodem taj dio tada ugraditi.

 

ali moram uzeti osiguranje kod osobe zy i idem u stanicu di mi on kaze i da cu proci i s tri kotaca... :D 

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ovo da ce pocet gledat dal auto ima DPF ili ne, bajke. Pa kolko se to godina vec prica pa nikom nista... Ljudi i u Njemackoj prodju tehnicki bez problema iako nemaju DPF na autu (koji je tvornicki dolazio sa istim), znaci tek da Nijemci to uvedu onda bude to i kod nas, za jedno 20 godina.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bitno da vozila tipa TAM-ića uredno prolaze tehnicki.

To vozilo nit je imalo DPF, nit senzore, nit kojekakve signalne lampice...

 

I on uredno vozi hrvatistanskim cestama jer on se ispravno - kotrlja...

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.11.2021 18:47 (Batista).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Batista kaže...

Bitno da vozila tipa TAM-ića uredno prolaze tehnicki.

To vozilo nit je imalo DPF, nit senzore, nit kojekakve signalne lampice...

 

I on uredno vozi hrvatistanskim cestama jer on se ispravno - kotrlja...

 A to sto cadji ko lokomotiva nema veze, jelda, jbg takav nam je svijet...

 Isto kao sto strujasi misle da voze cisti auto i da se bore protiv zagadjenja, a 95% njih ne zna odkud im dolaze komponente iz auta 

 

Ma zato najbolje ak hoces uzet stariji auto i dizelas, 1.8 TDCI onaj neki iz 2010-2011 (starija linija Focusa ili C-maxa) koji tvornicki dolazi bez DPFa i mirna bosna, imas tenk od motora i jos legalno nemas DPF.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

 Isto kao sto strujasi misle da voze cisti auto i da se bore protiv zagadjenja, a 95% njih ne zna odkud im dolaze komponente iz auta 

 

Ma zato najbolje ak hoces uzet stariji auto i dizelas, 1.8 TDCI onaj neki iz 2010-2011 (starija linija Focusa ili C-maxa) koji tvornicki dolazi bez DPFa i mirna bosna, imas tenk od motora i jos legalno nemas DPF.

 Ne znaju od kud dolaze, a vecinu je jos manje briga kuda ce sve te silne baterije kada se istrose...

 

 Bas sam si danas razmisljao o Fordu, Fiesta (2012 - ta linija) - meni je to precool auto. Jeftin, jebeno upravljiv i sa 1.5dCi fakat responzivan.

 Fiesta je mozda premala, Focus moze bit sam bolji, ali zadnje dvije linije mi imaju tak ujebane straznje krajeve da me tocno odbijaju.

 

 Fordovi tih generacija su mi predobri bili za vozit (sluzbeni pogotovo), vozne karakteristike su mi nejvjerojatne cak i sa pocetnim paketom opreme...

Truth in engineering.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

1.5 TDCI

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

1.5 TDCI

 isti vrag

Truth in engineering.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Batista kaže...
ivanzu kaže...

1.5 TDCI

 isti vrag

 Onak, ni blizu isti vrag...

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ok, Peugeot je...

 

Truth in engineering.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Batista kaže...

Ok, Peugeot je...

 

 Jel ti jasno da ovaj T u imenu označava turbo? Ajde da si usporedio dva motora bez turba s tu negdje obujmom, ali jedan s turbinom, a drugi ne, bome nisu slični u vožnji. Ovaj dCi je sve samo ne responzivan...

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.11.2021 20:35 (z1k4).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
z1k4 kaže...
Batista kaže...

Ok, Peugeot je...

 

 Jel ti jasno da ovaj T u imenu označava turbo? Ajde da si usporedio dva motora bez turba s tu negdje obujmom, ali jedan s turbinom, a drugi ne, bome nisu slični u vožnji. Ovaj dCi je sve samo ne responzivan...

 A i ti si ga sad bubnuo i ostao ziv 

15 godina
online
Auti - ultimativna tema

Evo,cisto da se pohvalim i jos negdje  , 19.11.2021 nakon 6mj dosla prinova u obitelj. Narucen 25.5 ove godine.

Ford S-Max Hybrid ST-Line paket oprema, 2,5l 190ks. Trenutno nakon 215km prosjecna potrosnja 6,3l. Tezak je pa je i trom, fali mu konjica :) iako opet, obiteljski auto pa mu bum oprostil. U voznji iznenadjujuce tih. Vozili ga do 130 (jbga, max po autocesti ovdje je 120km/h) i mogu reci da smo i zena i ja bas ugodno iznenadjeni tisinom u autu. Na volanu je lagan za maneriranje i volan je "tanak"...neznam kak da drugacije opisem, recimo da su mi prijasnji volani bili vise popunili ruku.

Neznam kaj da jos nadrobim pa ako imate kakvo pitanje, shoot.

 

Da, zao mi je sto nema pogon na sva 4, upozorenje mrtvog kuta, sony zvucni sustav, heads up display ali to uz grijano prednje staklo ni nemoze imati pa ajde. Nisu po zivot bitne stvari al eto, neke sitnice bi covjeka jos dodatno veselila :).

Nisam uzimao panoramski krov ni 7 sjedala jer nisam htio platit cca 2500chf vise za te dvije stvari.

 

Cheers svima

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
z1k4 kaže...
Batista kaže...

Ok, Peugeot je...

 

 Jel ti jasno da ovaj T u imenu označava turbo? Ajde da si usporedio dva motora bez turba s tu negdje obujmom, ali jedan s turbinom, a drugi ne, bome nisu slični u vožnji. Ovaj dCi je sve samo ne responzivan...

 Neda mi se...

hahhaajaads kaže...
z1k4 kaže...
Batista kaže...

Ok, Peugeot je...

 

 Jel ti jasno da ovaj T u imenu označava turbo? Ajde da si usporedio dva motora bez turba s tu negdje obujmom, ali jedan s turbinom, a drugi ne, bome nisu slični u vožnji. Ovaj dCi je sve samo ne responzivan...

 A i ti si ga sad bubnuo i ostao ziv 

 Volim raspravljat opcenito u ugodnoj atmosferi, ne volim cjepidlacit. Ostalo mi u glavi da je Ford uzeo od nekog francuza motor i evo pogrijesio sam rekavsi da je od Renaulta... Zamisli...

 Ovaj gore tvrdi da ovaj nema turbo :D  I sto rec... Najbolje nista, odjavit se i promatrat neku drugu temu...

Truth in engineering.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Na kojim gumama je došao smax? Fina boja, koja je navigacija unutra ne izgleda mi slično kao kod mene? Koji su farovi, LED?

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.11.2021 21:20 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Znači na mojoj laguni se dpf napuni za regeneraciju kroz 150km gradske vožnje, na službenom cliu, kroz 400 do 500km

Laguna ima ravno manje 100.000km, ali je i dvije godine starija, oba su 1.5dci

No, što nam to govori? 

 

To nam govori da dpf NIJE loš, ili tako nešto, nego je motor jednostavno u lošijem stanju, konkretno dizne i turbina, što sam provjerio i potvrdio, dakle dpf se puno brže zasiti nego što bi trebao, mislim da na novim autima možeš napraviti oko 600km po gradu da se dpf napuni za regeneraciju...

 

I to se u principu svima događa, motor bude u lošem stanju, dali su dizne, turbina ili nešto treće u pitanju ne znam, no dim se ne vidi zbog dpf-a, a kvar nije toliko ozbiljan da bi izbacilo grešku

Tako čim auto pokaže grešku dpfa, odmah se on čupa van, i odmah je dpf loš, što je zapravo rijetkost

U takvim slučajevima se dpf mašinski očisti, i odradi se detaljan pregled motora, utvrdi što je razlog pre ranog zasičenja dpfa i taj problem se ukloni,a dpf se vrati natrag

 

Sve ostale priče, poput čišćenja dpfa mašinom pa vraćanjem, i ostalo, su gluposti, dpf je zapravo poprilično jednostavan, jedini slučaj kada mu nema spasa je kad same čelije izgore, što je opet rijetkost..

 

Ja ću na svom autu zamijeniti dvije dizne što su lošije, i izmjeniti semering turbine koji pušta ulje, pa ću vam se javiti kako će se onda dpf ponašati, ali siguran sam da će biti kao novi..

Kako znas kada ti radi regen?

 

Po mom nekom skromnom iskustvu na malom uzorku vag auta, uglavnom je interval isti, puno manji po gradu. Recimo moj passat 2.0 tdi 110kw je presao 60k pa radi po gradu regen svakih 250km prosjecno.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na golfu 7 regen po gradu je radio svakih 250-300km.

3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...
Strm kaže...

Znači na mojoj laguni se dpf napuni za regeneraciju kroz 150km gradske vožnje, na službenom cliu, kroz 400 do 500km

Laguna ima ravno manje 100.000km, ali je i dvije godine starija, oba su 1.5dci

No, što nam to govori? 

 

To nam govori da dpf NIJE loš, ili tako nešto, nego je motor jednostavno u lošijem stanju, konkretno dizne i turbina, što sam provjerio i potvrdio, dakle dpf se puno brže zasiti nego što bi trebao, mislim da na novim autima možeš napraviti oko 600km po gradu da se dpf napuni za regeneraciju...

 

I to se u principu svima događa, motor bude u lošem stanju, dali su dizne, turbina ili nešto treće u pitanju ne znam, no dim se ne vidi zbog dpf-a, a kvar nije toliko ozbiljan da bi izbacilo grešku

Tako čim auto pokaže grešku dpfa, odmah se on čupa van, i odmah je dpf loš, što je zapravo rijetkost

U takvim slučajevima se dpf mašinski očisti, i odradi se detaljan pregled motora, utvrdi što je razlog pre ranog zasičenja dpfa i taj problem se ukloni,a dpf se vrati natrag

 

Sve ostale priče, poput čišćenja dpfa mašinom pa vraćanjem, i ostalo, su gluposti, dpf je zapravo poprilično jednostavan, jedini slučaj kada mu nema spasa je kad same čelije izgore, što je opet rijetkost..

 

Ja ću na svom autu zamijeniti dvije dizne što su lošije, i izmjeniti semering turbine koji pušta ulje, pa ću vam se javiti kako će se onda dpf ponašati, ali siguran sam da će biti kao novi..

Kako znas kada ti radi regen?

 

Po mom nekom skromnom iskustvu na malom uzorku vag auta, uglavnom je interval isti, puno manji po gradu. Recimo moj passat 2.0 tdi 110kw je presao 60k pa radi po gradu regen svakih 250km prosjecno.

 Povecana potrosnja, 1,1-1.2L na mjestu, auto bruji/čuje se totalno drugacije, odaziv na gas takoder proizvodi drugaciji zvuk i smrdi :)

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ovo "puno manji" sto sam napisao, se odnosi na puno manje nego 600km sto je Strm spomenuo.

 

Sto se tice grada kao grada, uopce nisam primjetio interval znacajno manji, nego po brzoj cesti / autocesti ili kombinaciji.

 

Ajde nek sad netko napadne vw i preceste regeneracije, pa da mu odmah ukazem da je u krivu i zasto precesti regeni uopce ne moraju biti losi ;)

 

Boris grozni tnx, onako informativno me zanimalo kako to drugi proizvodjaci rjesavaju. VW npr maskira potrosnju - bar ovi noviji. Pa je prikaz potrosnje isti i u mjestu i voznji, sto mi se recimo ne svidja.

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.11.2021 21:51 (passat).
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...

Ovo "puno manji" sto sam napisao, se odnosi na puno manje nego 600km sto je Strm spomenuo.

 

Sto se tice grada kao grada, uopce nisam primjetio interval znacajno manji, nego po brzoj cesti / autocesti ili kombinaciji.

 

Ajde nek sad netko napadne vw i preceste regeneracije, pa da mu odmah ukazem da je u krivu i zasto precesti regeni uopce ne moraju biti losi ;)

 

Boris grozni tnx, onako informativno me zanimalo kako to drugi proizvodjaci rjesavaju. VW npr maskira potrosnju - bar ovi noviji. Pa je prikaz potrosnje isti i u mjestu i voznji, sto mi se recimo ne svidja.

 Od kud to da maskira, pa pise ti na panelu trenutna potrošnja! Velim grad regeneracija ide cca 200-400, otvorena cesta/autoput 400-1000km, auto ima 200+tkm, sve original na njemu!

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.11.2021 21:57 (Boris grozni).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice