Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.243.539
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...
sstrmi kaže...
ivanoile kaže...
Čitatelj kaže...

Dovoljno je i 110KS, o cemu se brinete, pa nece s tim u trke, nego putovati.

 I onda ne moze prestici nikoga tko ide brze od 60km/h jer mu treba cistih 2 kilometra da to obavi...

 

Takvi motori mogu proci jedino na istocnim trzistima, mi i Turska, sirotinja. Kao i onaj BMW 316d, 518d i 114i sto su bili.

 Jedino što taj 114i sa mapom stage ide na cca 220ks jer je apsolutno identičan 118i ili čak 120i

 jel itko zdravog razuma ide u takve poduhvate?

jesu sve komponente u motoru koje se najvise trose identicne?

 Treba, da u gradovima podere 1.6 dizelase sa 100ks 

Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 13:10 (hahhaajaads).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

 jel itko zdravog razuma ide u takve poduhvate?

jesu sve komponente u motoru koje se najvise trose identicne?

 Ako se ne varam, BMW jos uvijek ima razlicite verzije motora kod nekih modela: UL, OL i TOP. Naocigled su isti, ali materijali koristeni za izradu su drugaciji. Ali nisam siguran rade li to jos uvijek, neka me netko ispravi ako to vise nije u ponudi.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 13:40 (ivanoile).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...
sstrmi kaže...
ivanoile kaže...
Čitatelj kaže...

Dovoljno je i 110KS, o cemu se brinete, pa nece s tim u trke, nego putovati.

 I onda ne moze prestici nikoga tko ide brze od 60km/h jer mu treba cistih 2 kilometra da to obavi...

 

Takvi motori mogu proci jedino na istocnim trzistima, mi i Turska, sirotinja. Kao i onaj BMW 316d, 518d i 114i sto su bili.

 Jedino što taj 114i sa mapom stage ide na cca 220ks jer je apsolutno identičan 118i ili čak 120i

 jel itko zdravog razuma ide u takve poduhvate?

jesu sve komponente u motoru koje se najvise trose identicne?

 Taj 114i je identičan kao 118i ili 120i. Samo je mapa tvornička drugačija

Svatko normalnog razuma ide,jer dobiješ "otključan" auto

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Taman posla sa novim autom hodat po garaža tuning savjetima i nabrijavat obiteljski auto sa 2.0 motorom od 122ks koji je taman za uživat i laganini. Još su najbolji ovi koji nabrijavaju ove 1.6tdi mlince za kavu na 150ks. Taj 2.0d sa 122ks je predodređen da traje i služi vlasnika koji ga normalno održava godinama.
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 14:13 (mislioc).
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

Jebemti 9 brzina. Kakva je to geteiba uopce? Dupla spojka ili?

Ja imam s-tronic7 i taj stalno salta pogotovo po gradu. Mogu si misliti koliko salta ovaj sa 9 brzina. 

ZF-ov je mjenjač. Jako je dobar. Rijetko kad osjetim šaltanje iz prve u drugu i to dosta blago, a sve ostale brzine uopće ne osjetim šaltanje. Kao da je CVT a ne automatik.

Od svih automatika koje sam probao prije kupovine, jedino na ovom nema trzaja.

PSN - darklydexter
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...
Ezio kaže...

 

 

Imam već godinu dana CR-V 1.6 i-dtec, 160 ks, 9 brzina automatik, 350 Nm, 1720 kg. Netko bi sigurno rekao da je i to malo ks. Auto mi je super što se tiče okretnosti i ubrzanja i kad sam sam i kad je unutra žena, klinac i puni gepek.

kolko trosi auto? taj mi je bio zapeo za oko al nijedan nije bio dostupan kad sam kupovao prosle godine..

kak se generalno pokazao auto?

Po gradu ako se ne pazi troši 9 litara, a uglavnom baš i ne pazim tako da sam sad stalno na oko 8.5-9.  Ako se vozi penzionerski, bude oko 7.5. Ako se ekstremno pazi, mogu ga voziti tako da troši oko 6.To sam probao jednu večer kad smo vozikali po gradu cca sat vremena. Nisam vozio 5 na sat nego recimo taman toliko da aute iza ne živciram. Natjerao sam ga do 5.6 l/100 km. Ali to je navečer, korona, slabi promet. Mislim da bi u špici uz stalno stani/kreni to bilo nemoguće.

Auto je super održavan, redoviti servisi u ovlaštenom, maženje i paženje... obzirom na to tko ga je vozio, siguran sam da se na sve pazilo bez ikakve štednje.

Generalno jako dobro se pokazao do sad. Doduše ja sam napravio tek cca 16000 km. Kupio ga sa 100000. I interijer je u super stanju. Ništa nije razmrdano. Jedino što se od unutrašnjih zvukova tijekom vožnje čuje je vibracija dijelova dječje autosjedalice.

PSN - darklydexter
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

I moja djecja sjedalica proizvodi zvukove. I to bas iritirajuce. Maxi cosi. Platio sam je 2000kn ako se ne varam a k... nevalja.

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja sam prije koji mjesec faking sat vremena tražio koji k... zuji u autu, ubrzam, usporim, stanem, skrećem, nikak skuzit koja pizda materina zuji stalno...

 

Onda sjedne cura u autu i pita me kak mi ne smeta kaj mi naočale zuje stalno gore u pretincu  

-
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

I moja djecja sjedalica proizvodi zvukove. I to bas iritirajuce. Maxi cosi. Platio sam je 2000kn ako se ne varam a k... nevalja.

 Imali smo maxi cosi pa za novi auto kupili britax romer dok smo stari jos koristili. Mislim da sve to klepeće dok je sjedalica prazna, koliko god koštalo.

PSN - darklydexter
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

U drugom autu imamo romer. Samo sto tamo cijeli auto proizvodi zvukove pa ni ne cujem sjedalicu. 

Ali i meni se cini da je to sve isto sranje. 

PSN:Tomislav025
14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Mijenjao sam gume prošli mjesec, ali nikako da stavim post.

 

Koliko često mjenjate ljetne gume? Čini li vam se da su ove moje za zamjenu? DOT je 4514, znači odradile su 6 ljeta (ili 5 ako su već kupljene starije, moram pogledati račun). Ima još dosta do oznake potrošenosti. Dvije su u boljem stanju, dok dvije imaju par ožiljaka od kamenčića i malo su "potrošenije" na unutarnjem bridu (radio sam optiku 2 puta u zadnje 3 godine, trebalo bi sve biti ok).

 

Stari mi kaže da ih odfuram nekom vulkanizeru na pregled. Frend da mijenjam bez razmišljanja.

 

I meni se čini da su zrele za zamjenu...

 

U pitanju su Goodyear Efficientgrip Performance , 205/50R17 93W

24 Mijenjaj sve
0 Mijenjaj dvije
0 Ma dobre su još...
Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 17:31 (kratos091).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja ih vozim 3 maksimalno 4 sezone. Ta guma  koju imas je opasnost pogotovo po mokrome. Kupuj druge.

 

Mene isto u 4.mjesecu ceka kupovina 4 nove ljetne.

PSN:Tomislav025
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mene isto, ja cu vjv polovni uniroyal rs 5.. Dosad sam nalazil tu i tam sve 4 koje su 1 sezonu vozile po 1000 kn u 205 55 16 dimenziji 

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Što uzeti onda, opet Goodyear Efficientgrip Performance 2? Koje bi bile alternative u toj klasi (ili malo jeftinije)?

 


I trebaju li mi stvarno 93W gume ili mogu proći sa 89V? ~100kn je razlika po gumi. 93W ima B za potrošnju a 89V C.

 

 

U pitanju je Mazda 3, 2012., 1250kg prazna.

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kratos091 kaže...

Mijenjao sam gume prošli mjesec, ali nikako da stavim post.

 

Koliko često mjenjate ljetne gume? Čini li vam se da su ove moje za zamjenu? DOT je 4514, znači odradile su 6 ljeta (ili 5 ako su već kupljene starije, moram pogledati račun). Ima još dosta do oznake potrošenosti. Dvije su u boljem stanju, dok dvije imaju par ožiljaka od kamenčića i malo su "potrošenije" na unutarnjem bridu (radio sam optiku 2 puta u zadnje 3 godine, trebalo bi sve biti ok).

 

Stari mi kaže da ih odfuram nekom vulkanizeru na pregled. Frend da mijenjam bez razmišljanja.

 

I meni se čini da su zrele za zamjenu...

 

U pitanju su Goodyear Efficientgrip Performance , 205/50R17 93W

 Mijenjaj to, ja imam michelin zadnje 2017 dot pa cu mjenjati. Mislim idu na njuškalo gdje ce sigurno otici za 150-200kn komad jer su 255/35/19 i imaju jedno cca 4mm ali 3 sezone su odradile i dosta. Za auto od 1700kg i 300ks sa zadnjim pogonom nije za zajebanciju. Ja cu osobno sebi vjerojatno uzeti Kumho ljetne nove ili nexen. Jedne od te dvije

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Što me policija zavlači s izvještajem, još ga osiguranju nisan predao.

No izgleda budem dobio fixed sum iznos. Pokrijem troškove i možda ostane za pokrit osiguranje. To mi je 80% da ce tako biti.

Branik novi, našao za 2k m paket kao što je bio, maglenke 400 i laker za 800 kuna. Sam montirao, totalan trosak 3200 hrk. Bilo bi i više no svakog znam pa svi dobru cijenu dali.

EDIT: Ne želi slike uploadat, veće od 5mb, great...

Ubi bene, ibi patria.
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 18:16 (Et_Tu_Brute?).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Imas "tonu" tuning potencijala s tim motorom, tako da u teoriji nakon godinu-dvije mapom bi mogao dobit drugi auto. Ako je istina ovo sto vidim po Revu i ostalima, sa ~180ks taj auto ide odlicno.

 Ma kakav revo na nov novcat auto. Ako mu tak neš bude palo na pamet, samo na valjke officially mapu stavljati. Te majkemi mape bez valjaka nikako, pogotovo na nov auto.

 

toxic kaže...  

 oces reci da je benzinac tsi 1.5 od 150hp bolji izbor od 2.0tdi i 122hp?

 

 
Tko kupi TSI-a pokraj ovih današnjih TDI-a je bolestan čovjek i nek se javi na najbližu psihijatrijsku ustanovu.

Nisam VW fan. ali TSI nisu još dobar napravili. I da, pod to mislim na sve turbake i V motore koje su složili. Po onome što sam vidio i što je prošlo kroz kriket ključeve kolega.

 

Uopće se nemoj gristi za odabir auta, nisi loše odabrao, ali što se tiče buđeta svih si iznenadio kad si rekao šta si uzeo. Ja inače nevolim ljudima preporučati išta jer sve ima svoje mane i nedostatke.

 

Ali 1.5tsi da je dobar, dobar je koliko i prijašnji TT 1.4. Samo je pitanje vremena kad će pokazati svoje mane. A kod VW benzinca, kad krenu problemi, nebudu jeftini, i nebudu jednostavni.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Cropao slike da smanju veličinu😂

Ubi bene, ibi patria.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

al ga serete po tsi.u a niste ni probali, nego citate

kako god, nece vise njemac kod mene u garazu, samo francuz, samo ljubav

 

netko je pitao dal mi laguna prdi, pa bi molio pojasnjenje? pa nije to DSG

i da, 4 control je

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

al ga serete po tsi.u a niste ni probali, nego citate

 Šta imam probati kad sam vidio na vlastite oči greške. Od 1.4 tsi, raspadanje pumpe vode i samim time vožnja bez superchargera. Raspadanje turbine, potrošnja ulja ako nema catch can ugrađen, nije im stran, svaki se zbog toga raspadne. Jedno 50% njih su istopljeni klipovi bili radi "majkemi revo mape" i jer ih se dobro pričepilo.

1.8tsi, skoro isti klinac ko 1.4. Samo on voli radit veče probleme glede distribucije goriva. I klipnjača voli reć dobar dan.

4.2 Slagan je jedan dok sam ja bio zaposlen, a prije toga sigurno još 6-7komada, sve audi r8. I dva komada rs6. Na duge staze, katastrofa. Preventivno da ja imam taj motor bi svakih par godina pumpe ulja mjenjao i leteće.

Oš da nastavim? Motori su šrot. Teški šrot. Ak je neko spreman iskeširat za TSi-a rađe nek uzme TDI-a s krcatom opremom. Ak baš želi benzinca nek kupi neš normalno.

 

Ta prdekala s malenom kubikažom, malo tko zna složiti a da traje 10god a da nema KATASTROFALNIH(čitaj-da treba novi motor ili kompletna generalka!!) grešaka i popravaka.

 

 


Ko god ima TSi na forumu preporučam mu da stavi neki kvalitetan catch can. Iako mu ne vuče ulje zasad, neka ga stavi. Neće pogriješiti.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kakav bu za 10 god kad bu imal preko 200 000 km? Ja ne mislim bit pokusni kunic, a do sad se nijedan tsi nije pokazal nakon par godina i kilometara.. Jebe se meni kaj je on trenutno dobar dok je jos novi 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nisam vidio da EA211 ima nekih problema kao starija generacija. 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

al ga serete po tsi.u a niste ni probali, nego citate

kako god, nece vise njemac kod mene u garazu, samo francuz, samo ljubav

 

netko je pitao dal mi laguna prdi, pa bi molio pojasnjenje? pa nije to DSG

i da, 4 control je

 Kako kome prijatelju, meni kroz familiju je prošlo najviše francuza. Evo citroes saxo od matere mi, jedva vozi, kumplug ga uvijek jebe, radio ne radi, digitalni dashboard triba zamjenu. No nula bodova naspram bratove bivse lagune, grandtour 1.9dci 2004, ajme ajme, koliko je love u nju ulozio na kraju je u otpad završila, stvarno nije imalo smisla nastavit popravljat, da pricam sve rekli bi lazem i preuveličavam. I pukom slucajnosti, prijatelj jedan, kao mehanicar radi, popustio iako zna da je smece, njegov stari tio uzet istu lagunu ko u nas, jbg udobna malo trosi, bas mu se svidila. Kao puka slučajnost isto problem za problemom, na kraju se mašina razletila ostavio je za dijelove. 2005 2.2dci, oni jaci od 1.9.

Koliko je mehanicara bratova laguna prosla, zadnji nije ni tio se zajebavat i vratio je, struja zajebavala na kraju prije nego je u dijelove osa kad nas je mehanicar(koji samo francuze radi) odjeba.

Svak svoje iskustvo ima, ja ponekad iz ruganja recem kad polovna auta komentiramo, valja li sta ova laguna, svi me blijedo pogledaju.

Ubi bene, ibi patria.
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 19:14 (Et_Tu_Brute?).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Eto sam si rekao, imat ces +16ks i jedno 300kg vise na pun auto, ostalo nije tesko zakljucit. (i veci volumen)

 

 omomomomoomm  Nazalost nisam uspio pronaci nikakve brojke za 122ks verziju, osim tih 11sek.

 Hahaha kako zlobno  

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

netko je pitao dal mi laguna prdi, pa bi molio pojasnjenje?

 

izgleda da nitko nije skužio foru.. pa rekel si da je motor f4rt .. jelte "fart" 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

 

Ta prdekala s malenom kubikažom, malo tko zna složiti a da traje 10god a da nema KATASTROFALNIH(čitaj-da treba novi motor ili kompletna generalka!!) grešaka i popravaka.

 

 E sad si me zainteresirao, kakav je talijanski 1.4T u usporedbi sa švabskim 1.4TFSI?

 

Nije valjda da je talijan bolji

 

1.4T je prvo bio eksluziva samo za Abarth verziju grande punta, pa su nastavili sa punto evo abarth i 500 abarth, a kasnije su ih počeli ugrađivati i u alfe, konkretno mali mito, meni je on bio drugi izbor nakon sporta, ali sam se ipak odlučio za old school atmosferca (mislim si norme promijenile industriju, fromulu 1, sve je danas turbo, pa ću uživati u zvuku atmosferca dok ih još ima... 7200rpm-a red line)

 

A 1.8T u giulietti?
Valja išta?

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
ramzocro-HCR kaže...

 

Ta prdekala s malenom kubikažom, malo tko zna složiti a da traje 10god a da nema KATASTROFALNIH(čitaj-da treba novi motor ili kompletna generalka!!) grešaka i popravaka.

 

 E sad si me zainteresirao, kakav je talijanski 1.4T u usporedbi sa švabskim 1.4TFSI?

 

Nije valjda da je talijan bolji

 

1.4T je prvo bio eksluziva samo za Abarth verziju grande punta, pa su nastavili sa punto evo abarth i 500 abarth, a kasnije su ih počeli ugrađivati i u alfe, konkretno mali mito, meni je on bio drugi izbor nakon sporta, ali sam se ipak odlučio za old school atmosferca (mislim si norme promijenile industriju, fromulu 1, sve je danas turbo, pa ću uživati u zvuku atmosferca dok ih još ima... 7200rpm-a red line)

 

A 1.8T u giulietti?
Valja išta?

 Jako slabo tih auta ima, jako slabo prolaze kroz naše ruke.

 

Bio sam u jednom 500 mjenjao motor, ali zbog vlasnika, ne zbog motora. Puklo kučište termostata, likica nastavila vozit dok nije blokiralo sve.

 

Lagano je to curilo, nije šljivila lampice na tabli jer se uživila u pjesmu od severine i eto.

 

Doslovno smo premalo tih vozila imali da bi mogao suditi.

 

Baš smo danas zapravo i komentirali to jer je gazda alfist. Pa se kao hvalio kak alfe slabo prolaze kroz naše ruke, ja sam mu kontrirao istim tim komentaron, svaka druga kuća je švapski auto. Nema toliko novih talijana u opticaju. A ovo što se vrti i vozi su stare krame s preko 300t km i vlasnici koji su ih jedva kupili, a kamoli da će ulagat u njih. Ko i svaki skuplji auto.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ranije su verzije imale problema sa MultiAir-om.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čekaj čekaj, vlasnik radione je alfist? Jel to pretvorio hobi u biznis? 🤣
Živim luksuzno! Jedem luk i lijem suze... :)
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
ramzocro-HCR kaže...

 

Ta prdekala s malenom kubikažom, malo tko zna složiti a da traje 10god a da nema KATASTROFALNIH(čitaj-da treba novi motor ili kompletna generalka!!) grešaka i popravaka.

 

 E sad si me zainteresirao, kakav je talijanski 1.4T u usporedbi sa švabskim 1.4TFSI?

 

Nije valjda da je talijan bolji

 

1.4T je prvo bio eksluziva samo za Abarth verziju grande punta, pa su nastavili sa punto evo abarth i 500 abarth, a kasnije su ih počeli ugrađivati i u alfe, konkretno mali mito, meni je on bio drugi izbor nakon sporta, ali sam se ipak odlučio za old school atmosferca (mislim si norme promijenile industriju, fromulu 1, sve je danas turbo, pa ću uživati u zvuku atmosferca dok ih još ima... 7200rpm-a red line)

 

A 1.8T u giulietti?
Valja išta?

 1.4 tjet je najbolji u svojoj klasi osim prvog multiaira koji je imao problem sa glavom na pojednim modelima.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice