Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.538
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
ivanoile kaže...
Čitatelj kaže...

Dovoljno je i 110KS, o cemu se brinete, pa nece s tim u trke, nego putovati.

 I onda ne moze prestici nikoga tko ide brze od 60km/h jer mu treba cistih 2 kilometra da to obavi...

 Bullshit. To jedino punto kec od 60ks nemože. Imam astru f od 100ks, vectru a od 115ks i volva od 200ks, sa svima nije problem preticati, a najlakše je s vectrom jer je volvo automatik. I svi su benzinci.

 

122ks tdi, je sasvim dovoljan za preticanje. Čisto sumljam da čovjek neće stavit neku provjerenu mapu nakon jednog dobrog nakrcanog putovanja. Već ima za taj motor 170ks mapa, po razumnim cijenama.

On valjda govori za 10ks a ne 110, jer nema logike da jedan turbo dizelas sa 100+ks nemre prestic nekog i da taj drugi vozi ono 110-120 a kamoli 60... Ocito je on vozio neke srotove kad nije mogao prestizat normalno.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
ramzocro-HCR kaže...
ivanoile kaže...
Čitatelj kaže...

Dovoljno je i 110KS, o cemu se brinete, pa nece s tim u trke, nego putovati.

 I onda ne moze prestici nikoga tko ide brze od 60km/h jer mu treba cistih 2 kilometra da to obavi...

 Bullshit. To jedino punto kec od 60ks nemože. Imam astru f od 100ks, vectru a od 115ks i volva od 200ks, sa svima nije problem preticati, a najlakše je s vectrom jer je volvo automatik. I svi su benzinci.

 

122ks tdi, je sasvim dovoljan za preticanje. Čisto sumljam da čovjek neće stavit neku provjerenu mapu nakon jednog dobrog nakrcanog putovanja. Već ima za taj motor 170ks mapa, po razumnim cijenama.

On valjda govori za 10ks a ne 110, jer nema logike da jedan turbo dizelas sa 100+ks nemre prestic nekog i da taj drugi vozi ono 110-120 a kamoli 60... Ocito je on vozio neke srotove kad nije mogao prestizat normalno.

 Nedavno sam imao priliku vozit f seriju 1.6, nisam dečku vjerovao da je 1.6, još je motor bila banana. Znači najslabija serija n47, i opet nije uopće loše se auto ponašao. On je nekih 120ks,još automatik.

 

 

 

 

Dečko se vozio dobrih 100km cca s mješavinom 50/50 benzina i goriva, bolcen dobio lufta, motor čekičao u večim okretajima. Natočio benzin brat, bratić, ćaća, nebitno, banalna stvar završena s generalkom i polovnim klipovima.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dovoljno je za normalnu voznju, vjerojatno ce se malo patiti kod prestizanja na brzinama iznad 100 kmh. 

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Počeo mi proklizavati kuoplung na sportu, pa da vidim šta preporučate?
Do sada sam uvijek vozio na valeu (na puntu) i ok mi je bio, ali za sporta ipak hoću biti siguran u kvalitetu.

 

 

Osobno bi volio nać exedy kuplung, ali sumnjam da to netko drži kod nas...
Sad naravno exedy ima više vrsta, ali vidio sam po you tube-u da ih likovi ugrađuju na lancere/impreze sa preko 350+ks...
A vidio sam i rusa koji exedy ugrađuje na sx4

 

Ali ono šta me privlaći, exedy je made in japan

 

 

Nemam pojma šta je trenutno ugrađeno na sportu, tj šta je prijašnji vlasnik ugradio, vidjet ću kod izmjene, baš me interesira...

7 Uzmi Sachs
2 Uzmi LUK
0 Uzmi Valeo
0 Uzmi neki treći
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.12.2020 23:08 (1BIT).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

 Nedavno sam imao priliku vozit f seriju 1.6, nisam dečku vjerovao da je 1.6, još je motor bila banana. Znači najslabija serija n47, i opet nije uopće loše se auto ponašao. On je nekih 120ks,još automatik.

 

 

Dečko se vozio dobrih 100km cca s mješavinom 50/50 benzina i goriva, bolcen dobio lufta, motor čekičao u večim okretajima. Natočio benzin brat, bratić, ćaća, nebitno, banalna stvar završena s generalkom i polovnim klipovima.

 F serija ima 200injak kg manje (+- automatik), dosta razlike, mozda sam i malo rekao. Meni je u F seriji bio mrzak rucni, pogotovo u benzincima, predug za "dinamicnu" voznju, automatik vjerujem druga stvar kod slabijih motora. 

 

Naravno, uz mapu su to drugi auti.

Di2 & EPS FTW!
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Počeo mi proklizavati kuoplung na sportu, pa da vidim šta preporučate?
Do sada sam uvijek vozio na valeu (na puntu) i ok mi je bio, ali za sporta ipak hoću biti siguran u kvalitetu.

 

 

Osobno bi volio nać exedy kuplung, ali sumnjam da to netko drži kod nas...
Sad naravno exedy ima više vrsta, ali vidio sam po you tube-u da ih likovi ugrađuju na lancere/impreze sa preko 350+ks...
A vidio sam i rusa koji exedy ugrađuje na sx4

 

Ali ono šta me privlaći, exedy je made in japan

 

 

Nemam pojma šta je trenutno ugrađeno na sportu, tj šta je prijašnji vlasnik ugradio, vidjet ću kod izmjene, baš me interesira...

 Razmisli o prenitavanju lamele. Jer znam dečke koji driftaju i prenitavaju si lamele i pun klinac dulje traju nego oem zamjenske jer su tvrđe. Frend sa 350z već god dana radi sranja i trackday i sve,još ne klizi.

 

Razmisli o tome ako je sve ostalo u redu(korpa,potisni). Možda budeš iznenađen!

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
ramzocro-HCR kaže...

 Nedavno sam imao priliku vozit f seriju 1.6, nisam dečku vjerovao da je 1.6, još je motor bila banana. Znači najslabija serija n47, i opet nije uopće loše se auto ponašao. On je nekih 120ks,još automatik.

 

 

Dečko se vozio dobrih 100km cca s mješavinom 50/50 benzina i goriva, bolcen dobio lufta, motor čekičao u večim okretajima. Natočio benzin brat, bratić, ćaća, nebitno, banalna stvar završena s generalkom i polovnim klipovima.

 F serija ima 200injak kg manje (+- automatik), dosta razlike, mozda sam i malo rekao. Meni je u F seriji bio mrzak rucni, pogotovo u benzincima, predug za "dinamicnu" voznju, automatik vjerujem druga stvar kod slabijih motora. 

 

Naravno, uz mapu su to drugi auti.

Ja jos uvijek ne kuzim, kakve su to problemi sa pretjecanjem ? Imam 1.6tdi 105ks, malo manje od 1550kg prazan i sa 4 odrasle osobe nikad nisam imao problema sa pretjecanjem, bilo da se radi o 60 ili 100+kmh.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

 Razmisli o prenitavanju lamele. Jer znam dečke koji driftaju i prenitavaju si lamele i pun klinac dulje traju nego oem zamjenske jer su tvrđe. Frend sa 350z već god dana radi sranja i trackday i sve,još ne klizi.

 

Razmisli o tome ako je sve ostalo u redu(korpa,potisni). Možda budeš iznenađen!

 Ja sam mislio da je taj zanat izumro, vidio sam negdje reportažu da netko mijenja ferode na lameli, ali vidiš zaboravio sam di i tko se time bavi?

 

Ali da, čak i po narudžbi za određeni moment se sjećam da su radili (custom made za stage 3+...), samo se ne mogu sjetiti tko to radi...

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
ramzocro-HCR kaže...

 Razmisli o prenitavanju lamele. Jer znam dečke koji driftaju i prenitavaju si lamele i pun klinac dulje traju nego oem zamjenske jer su tvrđe. Frend sa 350z već god dana radi sranja i trackday i sve,još ne klizi.

 

Razmisli o tome ako je sve ostalo u redu(korpa,potisni). Možda budeš iznenađen!

 Ja sam mislio da je taj zanat izumro, vidio sam negdje reportažu da netko mijenja ferode na lameli, ali vidiš zaboravio sam di i tko se time bavi?

 

Ali da, čak i po narudžbi za određeni moment se sjećam da su radili (custom made za stage 3+...), samo se ne mogu sjetiti tko to radi...

 Ak si iz zgb-a mogu saznat preko frenda kak se zove lik, neki broj ili neš, inače svi kod njega nitaju. Čak i karbonske lamele dela. Samo to ti je nasilno za popizditi. Baš grize kad sjedne nakon par km, nije ugodno za daily vožnju.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
1BIT kaže...
ramzocro-HCR kaže...

 Razmisli o prenitavanju lamele. Jer znam dečke koji driftaju i prenitavaju si lamele i pun klinac dulje traju nego oem zamjenske jer su tvrđe. Frend sa 350z već god dana radi sranja i trackday i sve,još ne klizi.

 

Razmisli o tome ako je sve ostalo u redu(korpa,potisni). Možda budeš iznenađen!

 Ja sam mislio da je taj zanat izumro, vidio sam negdje reportažu da netko mijenja ferode na lameli, ali vidiš zaboravio sam di i tko se time bavi?

 

Ali da, čak i po narudžbi za određeni moment se sjećam da su radili (custom made za stage 3+...), samo se ne mogu sjetiti tko to radi...

 Ak si iz zgb-a mogu saznat preko frenda kak se zove lik, neki broj ili neš, inače svi kod njega nitaju. Čak i karbonske lamele dela. Samo to ti je nasilno za popizditi. Baš grize kad sjedne nakon par km, nije ugodno za daily vožnju.

 Ima li ikakvog benefita kod auta do 100-150 ks?

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Mi znamo dati prenitnati lamele na quadovima i bremze. Lamele duze drže a bremze bolje koce kad su mokre...

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
ivanoile kaže...
ramzocro-HCR kaže...

 Nedavno sam imao priliku vozit f seriju 1.6, nisam dečku vjerovao da je 1.6, još je motor bila banana. Znači najslabija serija n47, i opet nije uopće loše se auto ponašao. On je nekih 120ks,još automatik.

 

 

Dečko se vozio dobrih 100km cca s mješavinom 50/50 benzina i goriva, bolcen dobio lufta, motor čekičao u večim okretajima. Natočio benzin brat, bratić, ćaća, nebitno, banalna stvar završena s generalkom i polovnim klipovima.

 F serija ima 200injak kg manje (+- automatik), dosta razlike, mozda sam i malo rekao. Meni je u F seriji bio mrzak rucni, pogotovo u benzincima, predug za "dinamicnu" voznju, automatik vjerujem druga stvar kod slabijih motora. 

 

Naravno, uz mapu su to drugi auti.

Ja jos uvijek ne kuzim, kakve su to problemi sa pretjecanjem ? Imam 1.6tdi 105ks, malo manje od 1550kg prazan i sa 4 odrasle osobe nikad nisam imao problema sa pretjecanjem, bilo da se radi o 60 ili 100+kmh.

 Iskreno ne kuzim niti ja kako auto koji ima 320nm nije dovoljan da se tu i tamo nekog prestigne na autocesati...

ja sad imam 1.5dci 106ks i cesto sam pun... dakle 1.5dci i pun auto cca 1500kg moza i koji kg vise prestignem sve sto trebam i to relativno brzo...

Bnet: mNik987#2148
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja imam a4 avant. 1600kg.  2.0 150ks 7brzina automatik. Prvo sam mislio da ce biti preslab ali je sasvim dovoljan.  Po autoputu bez ikakvih problema 160km/h na 2000rpm. Po uricama ide 225km/h.  Od 0-100km/h mislim da ima 8.9sec ali tko to uopce gleda osim klinaca. Vazno je da auto ima solidno meduubrzanje od npr 50-120km/h kad pretjeces.  

 

Da se razumijemo to je osnovni motor u tom autu a realno je sasvim dovoljan za sve. Jasno je da je onaj of 190ks bolji/brzi i vjerojatno idealan.

 

Prije sam imao golfa 7 1.6 105ks e taj je vec bio stvarno slab. Jako lijeni motor. Rucni mjenjac je bio totalna katastrofa.

PSN:Tomislav025
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...

Ja jos uvijek ne kuzim, kakve su to problemi sa pretjecanjem ? Imam 1.6tdi 105ks, malo manje od 1550kg prazan i sa 4 odrasle osobe nikad nisam imao problema sa pretjecanjem, bilo da se radi o 60 ili 100+kmh.

 Iskreno ne kuzim niti ja kako auto koji ima 320nm nije dovoljan da se tu i tamo nekog prestigne na autocesati...

ja sad imam 1.5dci 106ks i cesto sam pun... dakle 1.5dci i pun auto cca 1500kg moza i koji kg vise prestignem sve sto trebam i to relativno brzo...

 Eto sam si rekao, imat ces +16ks i jedno 300kg vise na pun auto, ostalo nije tesko zakljucit. (i veci volumen)

 

 omomomomoomm  Nazalost nisam uspio pronaci nikakve brojke za 122ks verziju, osim tih 11sek.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 10:03 (ivanoile).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
toxic kaže...

Ja jos uvijek ne kuzim, kakve su to problemi sa pretjecanjem ? Imam 1.6tdi 105ks, malo manje od 1550kg prazan i sa 4 odrasle osobe nikad nisam imao problema sa pretjecanjem, bilo da se radi o 60 ili 100+kmh.

 Iskreno ne kuzim niti ja kako auto koji ima 320nm nije dovoljan da se tu i tamo nekog prestigne na autocesati...

ja sad imam 1.5dci 106ks i cesto sam pun... dakle 1.5dci i pun auto cca 1500kg moza i koji kg vise prestignem sve sto trebam i to relativno brzo...

 Eto sam si rekao, imat ces +16ks i jedno 300kg vise na pun auto, ostalo nije tesko zakljucit. (i veci volumen)

 

 

 oces reci da je benzinac tsi 1.5 od 150hp bolji izbor od 2.0tdi i 122hp?

 

Bnet: mNik987#2148
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima vise snage, sporiji ne moze biti.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...

 

 oces reci da je benzinac tsi 1.5 od 150hp bolji izbor od 2.0tdi i 122hp?

 

 100kg manje skoro samo na temelju motora. Kolega koji je probao 1.5tsi, imao je samo rijeci hvale koliko se sjecam.

 

Generalno 1.5tsi ako ne planiras mapirat auto, 2.0tdi ako se planira mapu stavit i otkljucat taj motor kako treba (pretpostavljajuci da su identicni 2.0 tdi motori kroz ponudu)

Di2 & EPS FTW!
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ima vise snage, sporiji ne moze biti.

 a cemu sluzu torque onda?

 

dakle benzinac ima oko 250nm ovaj tdi ima 320nm

 

sto upravo taj sus med ubrzanje do nekih 120-130kmh ne igra ulogu?

vozio sam benzince koji imaju vise konja od ovog mog megana a nisu pokretniji..

 

uglavnom valjda ga necu morat gurat kak se ovdje pise 

btw ja vise ne biram, pitanje je dana kada auto preuzimam...

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 10:09 (toxic).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

zdravo seljacki, moment te gura naprijed, snaga daje maks brzinu.

 

ovo je pojednostavljeno do bola tako da me nemojte napadat :D

 

 

320nm je sasvim u redu i ne razbijaj glavu.

ja imam 330nm, stari ima 270nm i u nekim situacijama uopce ne osjetim razliku u mejduubrzanju. ima tu puno parametara naravno, veliki je i masa auta, al bome i getriba

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

zdravo seljacki, moment te gura naprijed, snaga daje maks brzinu.

 

ovo je pojednostavljeno do bola tako da me nemojte napadat :D

 

 

320nm je sasvim u redu i ne razbijaj glavu.

ja imam 330nm, stari ima 270nm i u nekim situacijama uopce ne osjetim razliku u mejduubrzanju. ima tu puno parametara naravno, veliki je i masa auta, al bome i getriba

 ak nist drugo imam manualac pa po potrebi ga budem rastegnuo...

nije da se volim brzo vozit ionako..

no necu lagat i biti lud da ne volim auto koji ima odlicno ubrzanje ali situacija je takva da je ovo sto dolazi i tocak :)

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 10:15 (toxic).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Imas "tonu" tuning potencijala s tim motorom, tako da u teoriji nakon godinu-dvije mapom bi mogao dobit drugi auto. Ako je istina ovo sto vidim po Revu i ostalima, sa ~180ks taj auto ide odlicno.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Slabiji dizel nece imati bolja meduubrzanja od jacega benzinca. Da su iste snage bila bi podjednaka. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 17.12.2020 10:35 (ivanzu).
15 godina
online
Auti - ultimativna tema

Al najjača stvar je, lik kupi novi auto, još ga nije ni preuzeo, imati će 4-5 godina garancije i planira auto imati 10 godina i prvi jebeni savjet je: hurr durr smeće 120 konja, nikam nejde, vozi to k fuserima na cjun.

Zato svi ovdje voze bar 3.0 v6 i 4.0 V8 sa 400-700 konja. Dosta foruma do kraja godine.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Probao sam x-trail automatic 130 ks prošle godine. Mislio sam da bi to moglo biti preslabo za taj auto ali nije. Trojica smo bili u autu, ja sa svojih 130 kila i dva patuljka od 80-90 kila. Dakle kao 4 normalne osobe. Povuče bez problema kad se stisne gas do kraja. I to onaj omraženi CVT.

Mislim da je dosta teži od Tiguana tak da je to vjerojatno tu negdje, što se snage tiče.

Ma mislim glupo je uopće pljuvati po autu kao da je tek izašao na tržište , nitko ga nikad nije isprobao i kupuje se mačak u vreći. Isprobano, ljudi zadovoljni... Ne ide do stotke za 5 sekundi? Koga briga... X-trail ima 7 sjedala. Jedan od najpopularnijih suvova. Zar bi bio toliko puno prodavan da se vuče ko krepana mačka sa tih svojih 130 ks?

 

Imam već godinu dana CR-V 1.6 i-dtec, 160 ks, 9 brzina automatik, 350 Nm, 1720 kg. Netko bi sigurno rekao da je i to malo ks. Auto mi je super što se tiče okretnosti i ubrzanja i kad sam sam i kad je unutra žena, klinac i puni gepek.

PSN - darklydexter
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...

 

 

Imam već godinu dana CR-V 1.6 i-dtec, 160 ks, 9 brzina automatik, 350 Nm, 1720 kg. Netko bi sigurno rekao da je i to malo ks. Auto mi je super što se tiče okretnosti i ubrzanja i kad sam sam i kad je unutra žena, klinac i puni gepek.

kolko trosi auto? taj mi je bio zapeo za oko al nijedan nije bio dostupan kad sam kupovao prosle godine..

kak se generalno pokazao auto?

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jebemti 9 brzina. Kakva je to geteiba uopce? Dupla spojka ili?

Ja imam s-tronic7 i taj stalno salta pogotovo po gradu. Mogu si misliti koliko salta ovaj sa 9 brzina. 

PSN:Tomislav025
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
sstrmi kaže...
toxic kaže...
Ezio kaže...

Ma tako se kupuje. To je taj sportski duh! Kad sam odlučio prodati focusa, gledao sam uzeti nešto rabljeno za do 80000 kn. Ali onda ispadne (netko ti utuvi u glavu) da želiš automatik, pogon na sva 4, panoramu, full opremu sa svim modernim fičurima...jer bez toga se nemre voziti auto. Na kraju ispalo 200000.

 Da samo sto ovaj moj Tigaun bas nece biti tolko lijep... nisam vise imao prostora

Dakle nece imati kromirane obrube vec u boji auto..isto vrijedi i za krovne nosace biti ce u boji auta

Necu imati 18 ili 19" kotace vec 215/65 17" - ovo zapravo i najvise daje nekom izgledu samog auta... mislim "lako" nabavim 18" kotace s crnim felgama ali isto tak ovdje Vi nastupate

 

s obzirom na motor 2.0tdi 122hp i s obzirom da imam dosta losije ceste kod mene mislite li da bi 18" i npr debljina 55 bila malo previse tj... dal bi auto izgubio na pokretljivosti i dal bi vise osjetio rupe? ako je tako mozda i bolje da ostanem na ljetnima 17" 215/65

 

 

 122Ks je ionako malo za taj auto,nemoj stavljati 18 ako neces povećavati konjazu. 

 Nedovoljno je za nekog tko razmislja o konjazi, no u 100% slucajeva 122ks je dovoljno za sve vrste aktivnosti i da ima 18". No opet, ja bi radije birao 17" (izgled+udobnost, kad se vec radi o SUVu) i za Tiguana ih ima na bacanje i to vrlo lijepih felgica.

 Evo kaze podatak 1523kg prazan auto,11s do 100km/h i ti bi na to stavljao 18?
Realno za toliku masu još suv bez 150ks nije to ništa

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
Čitatelj kaže...

Dovoljno je i 110KS, o cemu se brinete, pa nece s tim u trke, nego putovati.

 I onda ne moze prestici nikoga tko ide brze od 60km/h jer mu treba cistih 2 kilometra da to obavi...

 

Takvi motori mogu proci jedino na istocnim trzistima, mi i Turska, sirotinja. Kao i onaj BMW 316d, 518d i 114i sto su bili.

 Jedino što taj 114i sa mapom stage ide na cca 220ks jer je apsolutno identičan 118i ili čak 120i

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

Jebemti 9 brzina. Kakva je to geteiba uopce? Dupla spojka ili?

Ja imam s-tronic7 i taj stalno salta pogotovo po gradu. Mogu si misliti koliko salta ovaj sa 9 brzina. 

 

Zato uzet BMW-ov ZF8 i mir 

Za njega kazu da je zaista vrhunski programiran i da nema tih problema unatoc 8 brzina.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
ivanoile kaže...
Čitatelj kaže...

Dovoljno je i 110KS, o cemu se brinete, pa nece s tim u trke, nego putovati.

 I onda ne moze prestici nikoga tko ide brze od 60km/h jer mu treba cistih 2 kilometra da to obavi...

 

Takvi motori mogu proci jedino na istocnim trzistima, mi i Turska, sirotinja. Kao i onaj BMW 316d, 518d i 114i sto su bili.

 Jedino što taj 114i sa mapom stage ide na cca 220ks jer je apsolutno identičan 118i ili čak 120i

 jel itko zdravog razuma ide u takve poduhvate?

jesu sve komponente u motoru koje se najvise trose identicne?

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice