Mozes, placa se nesto sitno. Ako je iz uvoza nemas nista od toga. Ili mozda samo preko pregistracije? Ne sjecam se vise tocno.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.053
- |
- čitano: 13.196.015
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A sta ce mu dizel za gradsku voznju? Ima da zastopa DPF (ako je ugradjen) nakon manje od dvije godine.
Imam to auto i taj motor i baš služi za takvu vožnju od 2-10km po gradu već duže od 4 godine i jedino što je na autu do sad crklo je jedna sijalica.
Pa masina ti se ni ne zagrije u tih 2-10km voznje...
Definitivno nebi vozio dizela na tak malim relacijama.
Cjena goriva je gotova ista, a cjene kad nesto podje po zlu kod dizela
su daleko vece.
E sad, ako nemas DPF, onda super, tjeraj dok ide. Al ako pocne trosit ulje, brzo
ce ti stradat katalizator i senzor protoka ispusnih plinova, ulje zacepi i papa.
Cesto vidim taj problem na VW dizelu, bar ovi koji se vozaju po gradu kukaju svake godine,
da im senzor crkne, a i par puta su imali problem sa katalizatorom (njega se moze odrzavati otvorenom voznjom).
No zasto dizel za taku malu relaciju?
Polovni hibrid i to je to, ljeti tih 10km odvezes sa prosjecnom potrosnjom od 2l.
No zasto dizel za taku malu relaciju?
Ispalo tako, ženi se svidjelo auto i uzeli. I ja sam ganjao benzinca (sa plinom ako bilo za naći) ali slučajno ispao ovaj Yaris sa tim odličnim 14 D4D motorom i ostao sam oduševljen kvalitetom izrade, ubrzanjem, upravljivošću, potrošnjom...
Sebi sam uzeo benzinca, ali za duge relacije
Ma taj mali 1.4D je nepoderiv, jedino ako prestane "vuci" i postanu okretaji nemirni u leru,
onda ga treba naprijed otvoriti i ocistiti, skupi se smeca na usisu.
Ma taj mali 1.4D je nepoderiv, jedino ako prestane "vuci" i postanu okretaji nemirni u leru,
onda ga treba naprijed otvoriti i ocistiti, skupi se smeca na usisu.
Tako je, bio mi je baš takav slučaj i sam sam to odradio iako nemam mehaničarskog iskustva. Našao na netu rješenje za taj problem.
Ekipa, Insignia stara dvije i pol godine, halogeni far se rosi iznutra. Zna li netko kakav servis u ZG koji to riješava jer ja ovako ne vidim nikakva oštećenja.
Garancija je istekla
Thx
A
Radije nek si uzme 1.33 VTTi. Evo meni bi se ovaj svidio za grad:
https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-yaris-1.3-3-vvt-sport-automatik-oglas-29524973
Definitivno za ne tražiti dalje.
Ekipa, Insignia stara dvije i pol godine, halogeni far se rosi iznutra. Zna li netko kakav servis u ZG koji to riješava jer ja ovako ne vidim nikakva oštećenja.
Garancija je istekla
Thx
Pitanje je dali u GM servis, ili u PSA servis... Po godini - u GM servis.
https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk03absaSiGc6U7KOazPgz8k54ArvJQ:1601629633583&q=opel+sluzbeni+servis+zagreb
Uslikaj, koliko brzo nestane kondenzacija iz fara?
Pa nije mu bitno - u jamstvu je - 3 godine je tvornicko jamstvo, i imaju mu dati novi far, a ne traziti jel negdje popucao,
gdje pusta itd. I trazi da se zamjene u paru, radi maglenja plastike na farovima, jer nece izgledati jednako.
To samo kod GM-a ima "tolerancija", jer kod Forda i Toyote nikad nisam cuo za to.
Ako se far zamagli, dobija se novi far, eventualno se promjene brtve prije zamjene fara,
i ako to ne pomogne - idu novi farovi.
Ili je to prodavanje muda pod bubrege u HR? Iskesiras 250.000kn za nov automobil, i onda u garanciji
ne mogu promjeniti dva fara od 3000kn. Necuveno.
Jos jedan dokaz koliko je GM smece, sve gore i gore.
Na B-Maxu sam imao maglenje lijevog fara, poromjenili mi brtvu, nakon 4 dana ista stvar,
dobio 2 nova fara. Tako se to radi. Nakon zamjene nikakvog problema.
Mozda poprave kvalitetu ili jamstvene uvjete sa PSA grupom kod Opela. Ovo s GM-om je bijeda,
cak ni kod Fiata te nebi toliko zajebavali radi fara.
To ti vrijedi za sve proizvodace, malo procitaj prirucnik kod Focusa.
I ne nema led nego halogenke kao što sam naveo.
Dakle, nema ventilacije.
Orošen može stajati danima, sve dok ne skinem poklopac za zamjenu žarulje i pustim jedan dan da se prolufta :(
Svi farovi imaju ventilaciju, pogledaj da nije zacepljena. Ako nije do toga onda vlaga ulazi jer negdje ne brtvi kako treba. Kada se to krenulo dogadati?
To samo kod GM-a ima "tolerancija", jer kod Forda i Toyote nikad nisam cuo za to.
Ako se far zamagli, dobija se novi far, eventualno se promjene brtve prije zamjene fara,
i ako to ne pomogne - idu novi farovi.
Ili je to prodavanje muda pod bubrege u HR? Iskesiras 250.000kn za nov automobil, i onda u garanciji
ne mogu promjeniti dva fara od 3000kn. Necuveno.
Ima i kod BMW-a, oroseni farovi su normalna pojava koja ne ulazi u garanciju. (naravno ta rosa nestane u neko normalno vrijeme)
Mislim da premalo cijenite svoj novac.
Ekipa, Insignia stara dvije i pol godine, halogeni far se rosi iznutra. Zna li netko kakav servis u ZG koji to riješava jer ja ovako ne vidim nikakva oštećenja.
Garancija je istekla
Thx
I ne nema led nego halogenke kao što sam naveo.
Dakle, nema ventilacije.
Orošen može stajati danima, sve dok ne skinem poklopac za zamjenu žarulje i pustim jedan dan da se prolufta :(
Uzas, gledam sad i vidim da su smanjili jamstvo na 12 mjeseci pod standardno...
Probaj sa kompresorom koji ne baca vodu.
Ako to ne pomogne, onda ih izbusiti i posusiti i nek ih vrag nosi.
Busenjem se stvar samo napravi jos gora kod fara koji je ventiliran. Nema to samo kod BMW-a, skoro svi noviji auti imaju taj fenomen jer farovi nisu zatvoreni, samo sto to inace bude maglica i nestane za par minuta. Kao sto sam rekao provjeriti ventilacijske otvore na faru da nije zacepljen jer unutra cesto bude spuzva. Ti cepici ne smiju biti previse nabijeni unutra jer ce doci do kondenzacije.
ja neznam u cemu je problem u zagrijavanju dizel motora nakon par km...
meni svako jutro se laguna ugrije nakon 3-4km lijepo na radnu i to je to...neznam kakve to aute imate, meni nijedan nije hladan nakon tih par km...
Pa dobro ljetnim danima, probaj ga ugrijat u par km kad je temperatura 5-15 stupnjeva, meni da do radne temp treba bar 5km na ~15 stupnjeva.
1.6 TDI mi treba nekih 6-7km, 1.4T oko 2km. Temperatura oko 0.
Može li mi netko reći kako funkcionira i prolazi na tehničkom nešto poput Erfolog Led konverzije iz halogene u Led i kako se cijene kreću za takve pothvate? Čini se sve super, ali nigdje nema naznaka za tehnički itd, možda netko ima iz prve ruke informacije? Lp
Ne prolazi, moze proci na autima koji imaju halogene farove sa lecom pa se ne vidi LED u faru, samo sto onda cepovi nekada ne mogu nazad pa se mora kupovati duze poklopce I bacati ce ti gresku za zarulje.
Može li mi netko reći kako funkcionira i prolazi na tehničkom nešto poput Erfolog Led konverzije iz halogene u Led i kako se cijene kreću za takve pothvate? Čini se sve super, ali nigdje nema naznaka za tehnički itd, možda netko ima iz prve ruke informacije? Lp
Aftermarket LED žarulje su zlo!
Off topic:
Cvjetaju folcike, što nebi i audi
Može li mi netko reći kako funkcionira i prolazi na tehničkom nešto poput Erfolog Led konverzije iz halogene u Led i kako se cijene kreću za takve pothvate? Čini se sve super, ali nigdje nema naznaka za tehnički itd, možda netko ima iz prve ruke informacije? Lp
cijene ti ih 700-1000kn, msm da imaju neke i jeftinije po 400-500. I hvale se po stranici da prolaze tehnicki iako mi smrdi to. Mene samo zanima koja je razlika izmedu tih njihovih i kineskih po 150-200kn.
Nemaju ECE certifikat tako da nisu legalne. Navodno ce OSRAM uskoro izbaciti cestovno legalne ledice.
Pa zato mi i je sumnjivo, mislim sve kuzim bolje svijetli i sta god, ali ako ugrozava promet i nema nigdje naznačeno da je siguran prolaz na tehničkom nije mi to neka šema baš.. E a zanima me mogu li šta napravit sa maglenkama i pozicijama na autu da nisu žute, sad me malo bocka to što sam stavio Cool blue intense na kratke pa svaki put kad skrećem ili ostavim svjetla na automatski pali pozicije žute i žute maglenke ili tu nema nikakve pomoći?