- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
1.6 hdi da je sposoban prijec toliko km u taksiju?
nije pitanje da li je, nego što je u međuvremenu rađeno na njemu
1.6 hdi da je sposoban prijec toliko km u taksiju?
Imamo Peugeot službena vozila + gospodarska vozila
Rekorder nam je 308 1.6HDi sportium, u 7 godina napravio je 360.000km (vozi ga samo 1 osoba)
No režim je 90% autoput/otvorena cesta, 10% grad
Auto nema unutrarnjih ni vanjskih tragova kilometraži, sad je dobio 4 nova amortizera i vozi dalje
Svako novo vozilo ( osim Dacije :D ) ce prijeci bez *ebemti 400.000 tkm i sa cak sa longlife izmjenom ulja,aute unistavaju godine...
Svako novo vozilo ( osim Dacije :D ) ce prijeci bez *ebemti 400.000 tkm i sa cak sa longlife izmjenom ulja,aute unistavaju godine...
Si siguran? Dođi vidjeti u kakvom stanju je moja 20 godina stara toyota...
Svako novo vozilo ( osim Dacije :D ) ce prijeci bez *ebemti 400.000 tkm i sa cak sa longlife izmjenom ulja,aute unistavaju godine...
Si siguran? Dođi vidjeti u kakvom stanju je moja 20 godina stara toyota...
Ne kazem da nece proci Toyota 400.000 km,hocu reci da u 2 godine tipa kad prodes 400.000 tkm bez ijednog kvara dok auto star 15 godina i sa 400.000 tkm moze malo-malo krepati maf,map,egr itd.
Svako novo vozilo ( osim Dacije :D ) ce prijeci bez *ebemti 400.000 tkm i sa cak sa longlife izmjenom ulja,aute unistavaju godine...
Si siguran? Dođi vidjeti u kakvom stanju je moja 20 godina stara toyota...
Ne kazem da nece proci Toyota 400.000 km,hocu reci da u 2 godine tipa kad prodes 400.000 tkm bez ijednog kvara dok auto star 15 godina i sa 400.000 tkm moze malo-malo krepati maf,map,egr itd.
Pa nema ona puno km za tih 20 godina, ima oko 230 000, ali upravo to govorim, ne mora značiti da će vrijeme dotući auto, mislim da će prije kilometri. No možda je to zato jer nema maf,map,egr itd
Naravno sve ovisi kako se auto čuva i kako je napravljen u prvu ruku.
Sve ovisi kako se odrzava, kod mene u obitelji auto i od 20 godina ce izgledati skoro kao novo jer se pazi na to.
U Interspara inox nosač tablica za 100kn. Baš bi mogao uzeti.
Nego, jel ima na ebayu ili negdje za naručiti te nosače? Ili bar neke koji se manje vide.

Sve ovisi kako se odrzava, kod mene u obitelji auto i od 20 godina ce izgledati skoro kao novo jer se pazi na to.
Nisam spominjao generalno odrzavanje i cuvanje nego auto star 2 godine ce napraviti 400 tkm bez skoro veceg kvara dok auto star 20 godina i 400 tkm ce donijeti raznorazne probleme od krepavanja ovog-onog senzora,odlaska ovog-onog dijela ovjesa,lezaji kotaca,vodilice el.prozora,kvakve u vratima i mikroprekidaci itd.
Ovisi sve kakve si srece, od moga oca auto je staro 18 godina i nije pravilo nekakve probleme, spona stabilizatora otisla prije par mjeseci i to je kostalo nekih 80kn, sada ce uskoro morati spojku mijenjati i zadnje diskove, prije jedno 2 godine je bacao check engine light, meh. spojio na dijagnostiku i zamijenio stop prekidac sto nije rijesilo problem niti je on znao u cemu je problem pa smo na kraju odveli jednom starom mehanicaru koje je samo zamijenio stop zarulju i rijesio problem.
Mislim da auta proizvedena poslje 2003-2004 tesko da ce izdrzati 20 godina bez da pola senzora ne bude zamijenito kada su ih puni.
Ništa...onda vozit i uživat,na termin prodaje apsolutno ne utječe to šta radim.
Nakon ovoga više nema šta promjenit,osim dizanja kompresije...ili ići na turbo.
Ruske nemam pojma,moram sad ovo bacit na auto...drugi tjedan je na autu valjda...pa kod erca,ali nisam siguran hoću li ići ili čekat toplije dane zbog detonacija...NA se mora mapirat proljeće / ljeto kako bi bio siguran da neće biti pinganja.
Jesi dao polirat usisne i ispušne kanale na glavi motora?
OVAJ lik čuda radi, kod njega ide većina ljudi sa 402 street race scene pa i Buličić sa ljubičastom calibrom
BTW: možda dati olakšat zamašnjak i radilicu? (mada nekako predpostavljam da je kod type-ra već poprilično olakšano...)
Mislim da auta proizvedena poslje 2003-2004 tesko da ce izdrzati 20 godina bez da pola senzora ne bude zamijenito kada su ih puni.
Ja na svom puntu 2001 mogu senzore nabrojat na prste ruke kolko ih je malo
Kolko ja znam ima senzor paljenja, tj senzor na radilici, pa senzor bregaste, senzor leptir klapne, senzor pritiska ulja, dvije lamde jedna prije cat-a i jedna poslje cat-a (ako i njih brojimo kao senzore) i to je valjda to
Nema ništa od ostalih pizd*****, abs, ebd, esp, asr, tcs, hill holder, nema servo, pa tako nema ni senzor položaja volana, nema el podizaće ni klimu, još ktome je i osam ventilac (otto valvole), ako ode remen, neće se sudarit klipovi i ventili di ćeš pouzdanije
BTW: prije neki dan taman zaokružio kilometražu, tek se razradio
Kad smo već kod senzora, jedna stvar mi se jako ne sviđa kod dizela, a to je senzor papučice gasa, kako dizeli nemaju leptir klapnu, pa tako ni sajlu gasa, već klizni mehanizam (slićan na pumpi goriva za očitanje količine goriva), taj vrag je precizan ko baba sa daljinskim, baš sam primjetio kad sam vozio službeni fiat doblo jtd, malo stisnem papučicu gasa, ništa, stisnem još malo i tek onda prima gas, senzor/klizni mehanizam je tolko loš da ima prazan hod, nema ništa bolje do prave mehaničke sajle...
Baš sam čitao o novom ducatievom motoru desmosedici stradale i zamišljam si kako bi ga lijepo bilo imati u puntu
V4 1103ccm 210Ks na 13 000rpm i 120Nm u rasponu od 8500rpm do 12 500rpm, kopresija 13.5:1, ima duple dizne po cilindru, jedne stalno ubrizgavaju gorivo, druge se pale na višim okretajima, ima nekakav varijabilni usis, mada to nisam baš skužio, navodno se prduljuje i skraćuje usisno crijevo, ispuh je fixni...
Uglavnom dva v2 motora spojena u jedno, zato cilindri nisu paralelni, već asimetrični, zvuk je navodno između v2 i v4 motora, uglavnom talijanski masterpiece
(zanimljivo da nema ni lanac ni remen, već je sve pogonjeno zupčanicima u ulju...)
Mislim da auta proizvedena poslje 2003-2004 tesko da ce izdrzati 20 godina bez da pola senzora ne bude zamijenito kada su ih puni.
Baš sam čitao o novom ducatievom motoru desmosedici stradale i zamišljam si kako bi ga lijepo bilo imati u puntu
V4 1103ccm 210Ks na 13 000rpm i 120Nm u rasponu od 8500rpm do 12 500rpm, kopresija 13.5:1, ima duple dizne po cilindru, jedne stalno ubrizgavaju gorivo, druge se pale na višim okretajima, ima nekakav varijabilni usis, mada to nisam baš skužio, navodno se prduljuje i skraćuje usisno crijevo, ispuh je fixni...
Uglavnom dva v2 motora spojena u jedno, zato cilindri nisu paralelni, već asimetrični, zvuk je navodno između v2 i v4 motora, uglavnom talijanski masterpiece
(zanimljivo da nema ni lanac ni remen, već je sve pogonjeno zupčanicima u ulju...)
Onaj osjećaj dok "motor" ima više kubika nek tvoj auto

Kad smo već kod senzora, jedna stvar mi se jako ne sviđa kod dizela, a to je senzor papučice gasa, kako dizeli nemaju leptir klapnu, pa tako ni sajlu gasa, već klizni mehanizam (slićan na pumpi goriva za očitanje količine goriva), taj vrag je precizan ko baba sa daljinskim, baš sam primjetio kad sam vozio službeni fiat doblo jtd, malo stisnem papučicu gasa, ništa, stisnem još malo i tek onda prima gas, senzor/klizni mehanizam je tolko loš da ima prazan hod, nema ništa bolje do prave mehaničke sajle...
Ovako nesto slicno mene zivcira i na Cliu, koliko sam skuzio i gleda on koristi drive by wire sistem koji mene uzasno zivcira. Papucica gasa je ful lagana i nemas nikakvog osjecanja na njoj te jos nisam naucio fino dozirat gas, al valjda ce mi bolje lec kad se naviknem. Al u svakom slucaju nema do sajle.
Ništa...onda vozit i uživat,na termin prodaje apsolutno ne utječe to šta radim.
Nakon ovoga više nema šta promjenit,osim dizanja kompresije...ili ići na turbo.
Ruske nemam pojma,moram sad ovo bacit na auto...drugi tjedan je na autu valjda...pa kod erca,ali nisam siguran hoću li ići ili čekat toplije dane zbog detonacija...NA se mora mapirat proljeće / ljeto kako bi bio siguran da neće biti pinganja.
Jesi dao polirat usisne i ispušne kanale na glavi motora?
OVAJ lik čuda radi, kod njega ide većina ljudi sa 402 street race scene pa i Buličić sa ljubičastom calibrom
BTW: možda dati olakšat zamašnjak i radilicu? (mada nekako predpostavljam da je kod type-ra već poprilično olakšano...)
To se radi prilikom dizanja kompresije kada skidaš glavu,ali iskreno to su gluposti koje radiš kad si već sve napravio i jako je pimplavo to odradit dobro,ja bi to ostavio kako je izaslo iz tvornice jer bilo kakve razlike između protočnosti kanala mogu radit sranja.
Malo veći klipovi kovani i klipnjače + malo obradit glavu,stavit tanju brtvu i ventile i to je to.Ali mislim da neću u tom smjeru,zapravo mislim da neću više ništa.To je to.
Mjenjač moram složit,sinhroni i kopcalice,kvačilo i olakšani zamašnjak.Onda gume i to je to...
Radilicu ne možeš puno olakšat,samo možeš džep puno olakšat...radilica na K20 se mjenja jedino ako ideš na 10 000 rpm+ ili puhalice iznad 400ks...
Baš sam čitao o novom ducatievom motoru desmosedici stradale i zamišljam si kako bi ga lijepo bilo imati u puntu
V4 1103ccm 210Ks na 13 000rpm i 120Nm u rasponu od 8500rpm do 12 500rpm, kopresija 13.5:1, ima duple dizne po cilindru, jedne stalno ubrizgavaju gorivo, druge se pale na višim okretajima, ima nekakav varijabilni usis, mada to nisam baš skužio, navodno se prduljuje i skraćuje usisno crijevo, ispuh je fixni...
Onaj osjećaj dok "motor" ima više kubika nek tvoj auto
Ne bi znao, 1.33
Karlek, i cilindara
Kakvi su braineri iz ovog silux.hr.
Imao kod za besplatnu dostavu i narucim filtere preko webshopa za auto i ispadnu 590 kn i uzmem Silux Premium uslugu za 20 kn ( po broju sasije usklade filtere i eventualno jave o promjeni cijene ) i kontaktiram ih preko emaila,da provjeriti cemo mi sve po broju sasije i javiti o promjeni cijene.
Dobivam dan prije od DPD-a obavijest da su poslali paket od siluxa i placam 484 kn,rekoh super jos su smanjili cijenu.
Dolazi paket danas ono 740 kn za platiti,kako sta i cemu ?
Ono poslali dva odvojeno paketa,u jednom ulje i filter goriva,a ostali filteri u drugom paketu za 160 kn.
Saljem email prigovora,zove me tip kao sto vam nije jasno pa rekoh rekli ste mi javiti o promjeni cijene,prvo ste me obavijestili da je 484 kn,na kraju platim 740 kn,da kao pa pise promjena cijena na webshopu,otvorim iste sekunde webshop kad ono stoji prvotna cijena 612 kn,rekoh evo screenshotati cu da stoji cijena 612 kn,vi ste mene obavijestili o 484 kn i to je to,nikakvu obavijest nisam dobio da je cijena narasla na 740 kn i trazio sam Bosch filtere,a ne Mahle original i onda nastupi sutnja 10s,ne znam sto da vam kazem,izgleda niste obavijesteni,samo rekao dovidenja i to je to.
Eto da se ne sokirate kad narucujete od njih jer ne znas tko pije,tko placa tamo,samo me strah da li odgovaraju svi filteri posto nosim covjeku da mi zamijeni,uz to uzeo sam glavcinu sa lezajem za zadnji lijevi tocak i sad me strah da li to odgovara ...
Svi noviji auti su drive by wire, to me najviše živcira kada dajem međugas jer teško bude procijeniti za koliko će okretaje podići, reakcija na naglo nabijanje gasa vam kasni zato što ECU prvo računa da li će to štetiti notoru pa tek onda pušta puni gas.
U Interspara inox nosač tablica za 100kn. Baš bi mogao uzeti.
Nego, jel ima na ebayu ili negdje za naručiti te nosače? Ili bar neke koji se manje vide.
Dvoslojna traka i mir. Drzi bez problema po kiši i zimi a izgleda bolje nego sa bilo kojim okvirom...
U Interspara inox nosač tablica za 100kn. Baš bi mogao uzeti.
Nego, jel ima na ebayu ili negdje za naručiti te nosače? Ili bar neke koji se manje vide.
Dvoslojna traka i mir. Drzi bez problema po kiši i zimi a izgleda bolje nego sa bilo kojim okvirom...
3m dvoslojna traka ,nema bolje
Kakvi su braineri iz ovog silux.hr.
Imao kod za besplatnu dostavu i narucim filtere preko webshopa za auto i ispadnu 590 kn i uzmem Silux Premium uslugu za 20 kn ( po broju sasije usklade filtere i eventualno jave o promjeni cijene ) i kontaktiram ih preko emaila,da provjeriti cemo mi sve po broju sasije i javiti o promjeni cijene.
Dobivam dan prije od DPD-a obavijest da su poslali paket od siluxa i placam 484 kn,rekoh super jos su smanjili cijenu.
Dolazi paket danas ono 740 kn za platiti,kako sta i cemu ?
Ono poslali dva odvojeno paketa,u jednom ulje i filter goriva,a ostali filteri u drugom paketu za 160 kn.
Saljem email prigovora,zove me tip kao sto vam nije jasno pa rekoh rekli ste mi javiti o promjeni cijene,prvo ste me obavijestili da je 484 kn,na kraju platim 740 kn,da kao pa pise promjena cijena na webshopu,otvorim iste sekunde webshop kad ono stoji prvotna cijena 612 kn,rekoh evo screenshotati cu da stoji cijena 612 kn,vi ste mene obavijestili o 484 kn i to je to,nikakvu obavijest nisam dobio da je cijena narasla na 740 kn i trazio sam Bosch filtere,a ne Mahle original i onda nastupi sutnja 10s,ne znam sto da vam kazem,izgleda niste obavijesteni,samo rekao dovidenja i to je to.
Eto da se ne sokirate kad narucujete od njih jer ne znas tko pije,tko placa tamo,samo me strah da li odgovaraju svi filteri posto nosim covjeku da mi zamijeni,uz to uzeo sam glavcinu sa lezajem za zadnji lijevi tocak i sad me strah da li to odgovara ...
Zato ja kupujem kod A delka iz Lagerosa. Ako si van zga posalje ti postom. Das broj sasije i kazes sto ti tteba i covjek ti rjesi sve. Da ti 3 opcije. Kvalitetnu srednju i losu za koju ne garantira pa si izaberes. I nemam problema sa dobavkom dijelova. Posten, relativno jeftin i zna znanje o dijelovima. Za silux sam odavno cuo da nisu nesto... cijene im variraju naspram andelka puno prema gore..
Andelko : 0989814921
Ima web. Lageros moto napisi na google. Nije nekaj fensi ali mozes nauciti na webu dosta toga.

Kakvi su braineri iz ovog silux.hr.
Imao kod za besplatnu dostavu i narucim filtere preko webshopa za auto i ispadnu 590 kn i uzmem Silux Premium uslugu za 20 kn ( po broju sasije usklade filtere i eventualno jave o promjeni cijene ) i kontaktiram ih preko emaila,da provjeriti cemo mi sve po broju sasije i javiti o promjeni cijene.
Dobivam dan prije od DPD-a obavijest da su poslali paket od siluxa i placam 484 kn,rekoh super jos su smanjili cijenu.
Dolazi paket danas ono 740 kn za platiti,kako sta i cemu ?
Ono poslali dva odvojeno paketa,u jednom ulje i filter goriva,a ostali filteri u drugom paketu za 160 kn.
Saljem email prigovora,zove me tip kao sto vam nije jasno pa rekoh rekli ste mi javiti o promjeni cijene,prvo ste me obavijestili da je 484 kn,na kraju platim 740 kn,da kao pa pise promjena cijena na webshopu,otvorim iste sekunde webshop kad ono stoji prvotna cijena 612 kn,rekoh evo screenshotati cu da stoji cijena 612 kn,vi ste mene obavijestili o 484 kn i to je to,nikakvu obavijest nisam dobio da je cijena narasla na 740 kn i trazio sam Bosch filtere,a ne Mahle original i onda nastupi sutnja 10s,ne znam sto da vam kazem,izgleda niste obavijesteni,samo rekao dovidenja i to je to.
Eto da se ne sokirate kad narucujete od njih jer ne znas tko pije,tko placa tamo,samo me strah da li odgovaraju svi filteri posto nosim covjeku da mi zamijeni,uz to uzeo sam glavcinu sa lezajem za zadnji lijevi tocak i sad me strah da li to odgovara ...
Zato ja kupujem kod A delka iz Lagerosa. Ako si van zga posalje ti postom. Das broj sasije i kazes sto ti tteba i covjek ti rjesi sve. Da ti 3 opcije. Kvalitetnu srednju i losu za koju ne garantira pa si izaberes. I nemam problema sa dobavkom dijelova. Posten, relativno jeftin i zna znanje o dijelovima. Za silux sam odavno cuo da nisu nesto... cijene im variraju naspram andelka puno prema gore..
Andelko : 0989814921
Ima web. Lageros moto napisi na google. Nije nekaj fensi ali mozes nauciti na webu dosta toga.
Jbg,totalno zaboravio na Andelka,znam da ga na VW forumu svi preporucuju,rekoh idem proci povoljnije malo,a opet da uzmem kvalitetno i na kraju prosao 40 kn jeftinije nego u Tokicu ili CIAK-u.
Budem ubuduce dogovorio se sa Andelkom,ali ajde barem je sve spremno za servis (Y)
Neznam ali mislim da nikad neću imat auto kao moj djed, 1989 kupio novog W124 200d, svaka 2 tjedna minimalno jednom imao turu Slatina-Kostrena i nazad, 2002 auto prelazi u ruke moga oca koji je profesionalan vozač cijeli život i radio je snjim minimalno 250-300njak km dnevno (takva mu je bila narav posla) po papučkim brežuljcima, jednom oko 2007/2008 zove me da sjednemo zajedno, pokaže mi na sat pređenih kilometara 999 997, auto je do 2008 imao oko 1100000 km, kada ga je prodao te uzeo E klasu iz njemačke.
Izuzev da mu je jednom prilikom otpao točak kad ga je startovao dok je kupovao kruh nesjećam se da je imao neki veći problem i kvar, naravno kad bi etape bile po 1000km+ bilo bi normalne provjere potrošnog materijala (btw. automehaničar po struci mi je isto otac, iako nikad nije radio u njoj).
Otac se na kraju vratio nazad na W124, u međuvremenu je imao Audi A4 1998, u super očuvanom stanju (od djeda kolega ga imao i pravio možda 3-4tiseće km na godinu), nakon 2tj ga prodao, samo je rekao, nije to auto za mene, evo naš "novi" W124 je isto 200d, 91godište sa 470 000km tu i tam curi nafta, nešto se mjenja ali nikad nešto što nije bilo za očekivat, i mislim da više neće mjenjat auto.
i trazio sam Bosch filtere,a ne Mahle original i onda nastupi sutnja 10s,ne znam sto da vam kazem,izgleda niste obavijesteni,samo rekao dovidenja i to je to.
Pa mahle ti je dobar proizvođać filtera, nije sigurno lošiji od boscha, mislim kužim te da nisi dobio ono šta si tražio od njih, ali nisu ti poslali baš škart dijelove
Svako novo vozilo ( osim Dacije :D ) ce prijeci bez *ebemti 400.000 tkm i sa cak sa longlife izmjenom ulja,aute unistavaju godine...
A čiji je ono taksi u Novom Sadu prešao milju km, da nije vw možda!?!?
i trazio sam Bosch filtere,a ne Mahle original i onda nastupi sutnja 10s,ne znam sto da vam kazem,izgleda niste obavijesteni,samo rekao dovidenja i to je to.
Pa mahle ti je dobar proizvođać filtera, nije sigurno lošiji od boscha, mislim kužim te da nisi dobio ono šta si tražio od njih, ali nisu ti poslali baš škart dijelove
Bosch je ajmo reci povoljniji 20-25 % i jako kvalitetan brand dok mi je Mahle malo preskup kad uzmem u obzir kilometrazu i godinu automobila,uvijek sam za kvalitetno odrzavanje,ali eto Mahle je kao sto kazes stepenica vise nego Bosch i originalna ugradnja u moj motor.
Opet,na 15.000 km se mijenja samo filter ulja i zraka po VW-u,a ja sam picajzla pa odmah i filter goriva i kabine sa aktivnim ugljenom.
Najbitnije mi je ulje radi turbine i kilometraze.