Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.009
|
čitano: 16.485.944
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

fiat i jest praktički zaslužan za common-rail dizelaše, ipak se proizvode po njihovoj licenci (ili čemu već..).. da ne valja, sumnjam da bi ih svi koristili

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

...

In the name of tragedy...
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mika2210 kaže...

Prema nekim ljudima koji o motorima znaju puno više nego svi mi ovdje zajedno, 1.9 JTD je jedan od najboljih dizel motora ikad, bolji od VW 1.9 TDI.

Isto tako, Fiat i talijani su već dugo u samom vrhu što se tiće razvoja motora, i dizelskih i benzinskih. Istina je da auti imaju mušica, ali motori su im jedni od najboljih dijelova auta.

Što se tiće kromiranih cijevi u motornom prostoru, imam ih i ja, samo ne ne istom mjestu kao šestak {#}

Konstrukcijski su zapravo bili vrlo slični(provrt, hod, kompresija..), jedino što je VW koristio pumpe-duse a kod talijana je to bio jednostavniji i jeftiniji common rail. Al zanimljiva stvar je kod novih manjih dizelaša, 1.6TDI i 1.6 JTD.. ne samo da su slični, već imaju identičan obujam, 1598 ccm, identičan provrt i hod, identičan kompresijski omjer itd. A sad kolike su razlike kod kvalitete materijala i kolike si tolerancije kod slaganja, teško će netko van proizvodnje znat. 

Al inače što se tiče novih dizelaša koji tek trebaju izaći, svi će biti u stilu najnovijih mazdinih dizelaša. Nizak kompr. omjer, viši tlakovi ubrizgavanja i sve što ide uz to. Mazda sve to reklamira kao nešto veliko, al zapravo je stvar samo u tome što je motor nov i mogli su iskoristit sve nove tehnologije koje nisu bile dostupne dok su se recimo 1.6TDI ili 1.6 JTD projektirali. Konkretno najnovija common rail generacija sa većim tlakovima ubrizgavanja(do 2500 bara), najnovije brizgaljke sa više rupica(do 12) i mogućnošću ubrizgavanja još više pre i post ubrizgavanja u taktu kompresije(do 8), a sve to je omogućilo onih 14:1 i Euro 6. Usporedbe radi, relativno nov Renaultov i Nissanov 1.6dci ima također poprilično niskih 15.4:1. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.5.2014 20:12 (Penryn).
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Hebali vas ti JTD traktori, Dizel je za orat, plin za kuhat, a na Benzin se vozi {#}

 

Jedan zanimljiv projekt, Nine ovo je za tebe {#}

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.5.2014 20:26 (ARazer).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
mika2210 kaže...

 

Jel to znači da će se povećavati obujam motora?

HTC 8X :)
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Koji auto se najvise isplati uzet do 1000 eura(znam da nije neki izbor) mislio sam mozda xantiu vidim ima ih dosta za tu cijenu na njuskalu.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
punk94 kaže...

Koji auto se najvise isplati uzet do 1000 eura(znam da nije neki izbor) mislio sam mozda xantiu vidim ima ih dosta za tu cijenu na njuskalu.

Dodaš još mrvu i onaj zeleni MG ZR160 sa njuške..{#}{#}. To bi bar onako, za vikende, rekreativno piknuo da sam u lovi, mislim da ide brutala..i nema ih baš po HR.

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put sri 7.5.2014 21:01 (thedream).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

I nije baš mrva više...

HTC 8X :)
Poruka je uređivana zadnji put sri 7.5.2014 21:05 (kratos091).
14 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Vectra ti nije loša za te pare, ili neki Mondeo. 

Crkva je zlo 21. stoljeća
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ukoliko se ne varam, Lord ima nesto slicno {#}

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

Konstrukcijski su zapravo bili vrlo slični(provrt, hod, kompresija..), jedino što je VW koristio pumpe-duse a kod talijana je to bio jednostavniji i jeftiniji common rail. Al zanimljiva stvar je kod novih manjih dizelaša, 1.6TDI i 1.6 JTD.. ne samo da su slični, već imaju identičan obujam, 1598 ccm, identičan provrt i hod, identičan kompresijski omjer itd. A sad kolike su razlike kod kvalitete materijala i kolike si tolerancije kod slaganja, teško će netko van proizvodnje znat. 

Al inače što se tiče novih dizelaša koji tek trebaju izaći, svi će biti u stilu najnovijih mazdinih dizelaša. Nizak kompr. omjer, viši tlakovi ubrizgavanja i sve što ide uz to. Mazda sve to reklamira kao nešto veliko, al zapravo je stvar samo u tome što je motor nov i mogli su iskoristit sve nove tehnologije koje nisu bile dostupne dok su se recimo 1.6TDI ili 1.6 JTD projektirali. Konkretno najnovija common rail generacija sa većim tlakovima ubrizgavanja(do 2500 bara), najnovije brizgaljke sa više rupica(do 12) i mogućnošću ubrizgavanja još više pre i post ubrizgavanja u taktu kompresije(do 8), a sve to je omogućilo onih 14:1 i Euro 6. Usporedbe radi, relativno nov Renaultov i Nissanov 1.6dci ima također poprilično niskih 15.4:1. 

 

Pa normalno da su slični, kad imaju isti obujam. Dalje, common rail je u to vrijeme bio zadnja riječ tehnike. Prvi auto u koji je ugrađen sustav bila je Alfa 156 sa 2.4 JTD motorom, nakon nje i 1.9 JTD. To je bilo 1997 godine. Jedino je Mercedes unutar par godina uspio na svoje motore ugraditi common rail. VW je to napravio tek 2008 ili 2009 godine, znači 10 godina iza Fiata. Razlog prelaska na common rail je bio fiasko sa pokušajem implementacije PD sustava na šestanest ventilskom 2.0 TDI motoru.

Inače, i PD sustav su izumili talijani, tj Fiat. 1988 je predstavljen prvi motor (1.9 TD) sa PD sustavom i ugrađivao se je u Fiat Chromu {#}

PC RULES!!!
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

LINK

Nije zvaka za seljaka. Uskoro ce biti na njuskalo, stanje: odlicno {#}

Ohne Audi geht es nicht..
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
coso9288 kaže...

Ukoliko se ne varam, Lord ima nesto slicno {#}

{#}

Ride or die, remember?
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kratos091 kaže...

Jel to znači da će se povećavati obujam motora?

Dobro pitanje. Po meni, ne nužno, zapravo mi je čudan mazdin odabir poprilično velikog motora za osrednjih 150ks. Renaultov 1.6 dci isto ima dosta malu kompresiju a 130ks..

mika2210 kaže...

Pa normalno da su slični, kad imaju isti obujam. Dalje, common rail je u to vrijeme bio zadnja riječ tehnike. Prvi auto u koji je ugrađen sustav bila je Alfa 156 sa 2.4 JTD motorom, nakon nje i 1.9 JTD. To je bilo 1997 godine. Jedino je Mercedes unutar par godina uspio na svoje motore ugraditi common rail. VW je to napravio tek 2008 ili 2009 godine, znači 10 godina iza Fiata. Razlog prelaska na common rail je bio fiasko sa pokušajem implementacije PD sustava na šestanest ventilskom 2.0 TDI motoru.

Inače, i PD sustav su izumili talijani, tj Fiat. 1988 je predstavljen prvi motor (1.9 TD) sa PD sustavom i ugrađivao se je u Fiat Chromu {#}

Zapravo pravi razlog prelaska na common rail je jednostavnija i jeftinija izvedba. Plus što je puno jednostavnija kontrola ubrizgavanja jer je tlak u grani puno stabilniji/konstantniji, za razliku od PD sistema gdje je vršni tlak veći, al je dostupan samo pri glavnom ubrizgavanju. (što onemogućava više pilot ubrizgavanja, a koji su nužni za mirniji rad i potpunije/čišće izgaranje) Najveći fijasko sa 2.0 TDI je bio zbog siemensovih piezo brizgaljki, koje su u teoriji trebale bit bolje zbog bržeg otvaranja i zatvaranja, al siemens to nije dobro izveo u praksi. Najviše problema su imali Passati, pa su se kasnije vratili na obične boschove elektromagnetske s kojima nije bilo problema.

A common rail i pumpe duse nisu izmislili talijani, već su samo bili prvi koji su počeli to koristit u serijskoj proizvodnji, a što im je omogućio bosch jer je on sve to radio.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

Zapravo pravi razlog prelaska na common rail je jednostavnija i jeftinija izvedba. Plus što je puno jednostavnija kontrola ubrizgavanja jer je tlak u grani puno stabilniji/konstantniji, za razliku od PD sistema gdje je vršni tlak veći, al je dostupan samo pri glavnom ubrizgavanju. (što onemogućava više pilot ubrizgavanja, a koji su nužni za mirniji rad i potpunije/čišće izgaranje) Najveći fijasko sa 2.0 TDI je bio zbog siemensovih piezo brizgaljki, koje su u teoriji trebale bit bolje zbog bržeg otvaranja i zatvaranja, al siemens to nije dobro izveo u praksi. Najviše problema su imali Passati, pa su se kasnije vratili na obične boschove elektromagnetske s kojima nije bilo problema.

A common rail i pumpe duse nisu izmislili talijani, već su samo bili prvi koji su počeli to koristit u serijskoj proizvodnji, a što im je omogućio bosch jer je on sve to radio.

 

Nije im Bosch to omogućio.

Common rail su razvili Magneti Marelli, Fiat i još jedna tvrtka, samo neznam kako se zove.

Nakon što su gore navedene tvrtke napravile i razvile funkcionalni common rail sustav, isti je onda u fazi prototipa prodan Bochu koji je završio razvoj tehnologije. Razlog prodaje je bila jako loša financijska situacija u Fiatu i bili su prisiljeni prodati tehnologiju Boschu {#}

PC RULES!!!
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mika2210 kaže...

Nije im Bosch to omogućio.

Common rail su razvili Magneti Marelli, Fiat i još jedna tvrtka, samo neznam kako se zove.

Nakon što su gore navedene tvrtke napravile i razvile funkcionalni common rail sustav, isti je onda u fazi prototipa prodan Bochu koji je završio razvoj tehnologije. Razlog prodaje je bila jako loša financijska situacija u Fiatu i bili su prisiljeni prodati tehnologiju Boschu {#}

Pa eto dao sam linkove, common rail je izumljen još davno prije, samo što nije bio elektronski kontroliran već mehanički. {#} A kažem da im je Bosch omogućio jer da nije njega sami vjerojatno ne bi uspjeli sve to dovoljno ispeglat za serijsku proizvodnju, zbog slabe financijske situacije kako si i sam rekao.

Kako god bilo, stvar radi odlično a uz to je konstrukcijski prejednostavno napravljena, tako da se tu slažemo. {#}

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Dečku još par savjeta, što traži kantu za 1 000 eura :

 

Marea 1.6SX

 

Bravo 1.6SX

 

Ili ovakav Accent loviti sa kakvih 200k, naravno ne sa skoro 600tkm, ali jedan zgodan primjer trajnosti mašine..

 

To bi bilo od ovako jednostavnijih, jeftinijih auta za održavanje ukoliko bivši vlasnik (ili više njih) nije bio totalni panj, i bar ga minimalno održavao, u smislu ulja, filtera i remenja..

 

Od k*rčevitijih kupnji za tu lovu imaš dosta Alfi, ali to je onako, priličan mačak u vreći na taj iznos, koliko god atraktivno izgledao, možeš se spremiti na još najmanje toliko, ako ne i duplo-toliko ulaganja.

 

Čak bi preporučio Alfu 146 sa Boxer 1.6 motorom, 75-76kW, frend mi ima takvu Alfu, kupili su ju kao novu, i znam da ima preko 300tkm kao 1 i 1.. Ima ih po 800 eura..

 

EDIT: Ili ovako, 1.4 16V

 

 

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.5.2014 18:57 (thedream).
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ove alfe stvarno izgledaju super..10 tisuca bi mogo max izdvojit..I volio bi nešto sa plinom.

12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

 Ne trosi puno {#} Cayenne S 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.5.2014 20:00 (Xperiax1).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Dečku još par savjeta, što traži kantu za 1 000 eura :

 

Marea 1.6SX

 

Bravo 1.6SX

 

Ili ovakav Accent loviti sa kakvih 200k, naravno ne sa skoro 600tkm, ali jedan zgodan primjer trajnosti mašine..

 

To bi bilo od ovako jednostavnijih, jeftinijih auta za održavanje ukoliko bivši vlasnik (ili više njih) nije bio totalni panj, i bar ga minimalno održavao, u smislu ulja, filtera i remenja..

 

Od k*rčevitijih kupnji za tu lovu imaš dosta Alfi, ali to je onako, priličan mačak u vreći na taj iznos, koliko god atraktivno izgledao, možeš se spremiti na još najmanje toliko, ako ne i duplo-toliko ulaganja.

 

Čak bi preporučio Alfu 146 sa Boxer 1.6 motorom, 75-76kW, frend mi ima takvu Alfu, kupili su ju kao novu, i znam da ima preko 300tkm kao 1 i 1.. Ima ih po 800 eura..

 

EDIT: Ili ovako, 1.4 16V

 

 

 

 

Od ove dvije Alfe, boxerica je bolji izbor.

PC RULES!!!
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Kako skinuti ptičju kakicu s auta?

 

Na "ehrle" praonama onaj njihov prah/deterdžent teško skida i ponekad ne uspije, čak ni ispiranje, izbliza, iz daleka, sa svih strana, tamo-ovamo. Kako je najlakše?

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Onjegin kaže...

Kako skinuti ptičju kakicu s auta?

 

Na "ehrle" praonama onaj njihov prah/deterdžent teško skida i ponekad ne uspije, čak ni ispiranje, izbliza, iz daleka, sa svih strana, tamo-ovamo. Kako je najlakše?

ptičji drek se skida odmah a ne nakon 1-2-3 dana, kiselina u izmetu nagriza lak i to se više neda skinuti dolje

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...
Onjegin kaže...

Kako skinuti ptičju kakicu s auta?

 

Na "ehrle" praonama onaj njihov prah/deterdžent teško skida i ponekad ne uspije, čak ni ispiranje, izbliza, iz daleka, sa svih strana, tamo-ovamo. Kako je najlakše?

ptičji drek se skida odmah a ne nakon 1-2-3 dana, kiselina u izmetu nagriza lak i to se više neda skinuti dolje

 

 

Čisto sumnjam da to itko skida odmah. 

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sinuo sam jucer sa prednjeg fara kakicu.

Otislo je vrlo lako sa vlaznim WC papirom.

Btw insekti su gadni ak ostanu dugo na povrsini, vrlo moguce je da ce razyebati cijeli lak.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Onjegin kaže...

Kako skinuti ptičju kakicu s auta?

 

Na "ehrle" praonama onaj njihov prah/deterdžent teško skida i ponekad ne uspije, čak ni ispiranje, izbliza, iz daleka, sa svih strana, tamo-ovamo. Kako je najlakše?

Dosta ti je pošpricati sa nekim sprejem za stakla, Ajax, što god koristiš..ostaviti malo da upije i lagano obrisati sa papirnatim kuhinjskim maramicama, što ima u roli za kupiti.

 

Tako ja skidam, i u redu je svaki put. Isto vrijedi i za insekte, prvo lagano ručno da omekša, onda mini-wash sa neke sigurne udaljenosti u praoni i spužva, za dovršiti posao..

In the name of tragedy...
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...

 

Btw insekti su gadni ak ostanu dugo na povrsini, vrlo moguce je da ce razyebati cijeli lak.

a tek kad ptice žderu one neke bobice pa ti zaseru auto koji je bio ispod drva.. ak se ne varam ta govna imaju neku ljubičastu boju i ono, stvrdne se i zalijepi ko moment ljepilo..

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Najgore je u biti po velikim vrućinama, kad brzo zapeku takva sranja, oštećenje laka je relativno brzo, trebalo bi očistiti odmah nakon recimo autoputa, auto što od leptira, insekata, govanaca. Najgore kad ljeti odstoji par dana, onda treba biti oprezan u skidanju. Inače nije neka filozofija, lak je prilično zaštićen na svim novijim autima, čak i unazad x godina..koliko god govance bilo agresivno u svojstvima izjedanja.

 

 

In the name of tragedy...
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Najgore je u biti po velikim vrućinama, kad brzo zapeku takva sranja, oštećenje laka je relativno brzo, trebalo bi očistiti odmah nakon recimo autoputa, auto što od leptira, insekata, govanaca. Najgore kad ljeti odstoji par dana, onda treba biti oprezan u skidanju. Inače nije neka filozofija, lak je prilično zaštićen na svim novijim autima, čak i unazad x godina..koliko god govance bilo agresivno u svojstvima izjedanja.

Nisam nikad pretjerano pazio na to i nisam imao problema. Svoj auto imam tek godinu dana, no starin auto je "spavao" ispod vinove loze cijeli svoj vijek. Odmah ti je jasno kaj se tu zbiva, dođu ftići, klopaju i kenjaju.

Nismo to pretjerano redovito čistili i nema problema s lakom.

 

Okej, kad nađeš govno ko da je orao jeo čili onda čistiš odmah, al ovo (pogotovo mušice koje su znale po mjesec dana stajati) nije dosad bilo veliki problem.

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR | PSN - Danny_HR85
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ma kažem, ne treba moždane udare zbog toga dobivati i neku pretjeranu filozofiju razvijati, lak je jako dobro konzerviran na svim autima unazad stvarno x godina.

 

Dobro je svakako očistiti prije nego zapeče, to je neosporno, jel..

In the name of tragedy...
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

I ljepše, u svakom slučaju. :)

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR | PSN - Danny_HR85
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice