Bok svima,
Bok svima,
Netko iskustva? Monitor koji planiram kupiti je 500kn jeftiniji nego u ostalim trgovinama...
Ja planiram piknut HTC 10 kod njih, je li tko kupovao već nešto od njih ?
Sve sto ti je rekla je dobro rekla.
A sad ovo zasto u ponudi imaju nesto sto nemogu isporucit, ja pretpostavljam da su ostali bez uputstava, a taj dobavljac je u medjuvremenu perilicu povukao iz ponude te ga vise nije briga za tu perilicu i zato "nemoze nabavit uputstva".
To jer im isti odjel ne azurira stranicu i nabavu.
Ovo ostalo, razumijem i sve 5, imam 3je djece tako da znam koliko vam je bitna perilica, al mislim da je njih tu dobavljac zajebao, al njihov propust sto ne brinu sto sve nude.
Ima li netko novija iskustva s Mall.hr? I s malo većim iznosima?
Zapeo mi je za oko ultrabook koji pronalazim samo na njihovim stranicama za cca 11.000 kn. Poslala sam upit za isti ultrabook dvjema inform. trgovinama. Nabava jedne ne odgovara već tjedan dana, druga je dala za isti ultrabook cijenu od cca 13.000 kn. Čudno mi je da je takva razlika u cijeni za uređaj s istim tehničkim specifikacijama. Ne bih htjela riskirati na novom sajtu s takvim iznosom, ali polako gubim strpljenje.
Sa njima imam samo dobra iskustva. Ponekad se požure pa isporuče prije nego što sam naznačio, jer dobra je opcija tempiranje isporuke. Dobro i sigurno pakiranje, cijene ipak manje nego kod ostatka ekipe koja se bavi istim poslom. Neki renomirani internet shopovi imaju preskupu dostavu (čak i do 50 kn, neki nemaju besplatnu dostavu nakon određenog iznosa). Kod Mall-a je 20 kn, a iznad 1000 kn je besplatno. Trenutno uz Aquisitum Magnum najbolji.
Ja san ima neugodno iskustvo.
Kupija san brijaci aparat koji mi nije odgovara jer nije imao punjivu bateriju nego samo direkno kabel.
Iako su na stranici i u mailu tvrdili da je moguc povrat,pokupili su uredaj i onda me izvjestili mailom da povrat nije moguc i vratili mi na natrag raspakiranog.
Znaci malo su vijecali odlucivali,poslali mail da ce mi variti novac i onda citirali stavku zakona o potrosacima da mi ne trebaju vratit novac.
Ukratko lose iskustvo
Pa koliko je proslo od kupovine do prodaje i jesi ga koristio? Ako je kupnja na daljinu i nisi se s njim brijao 20 dana pa ga odlucio vratit, nemaju oni sto vijecat jer u roku od 14 dana raskines ugovor bez pitanja i vratis natrag. Sad ako si ti nesto preskocio, cim su oni tebi nesto citirali izgleda da nesto fali.
Evo da podijelim malo i ja mog iskustva s Mall-om...
Kupili smo sušilicu rublja,
prvo je pisalo da je isporuka u ponedjeljak(prvi sljedeći radni dan, naručili smo i platili u petak), prođe ponedjeljak, nitko ne zove, prođe utorka nitko ne zove. U srijedu ujutro zovem ja na njihov broj " Dada zaprimili smo uplatu i imamo je na lageru, sada ćemo to pokrenuti", drugi dan stiže mail zaprimili smo Vašu uplatu i uređaj je kod Vas u roku od 3 dana. Zašto je onda pisalo da će doći već sljedeći radni dan???? Ali ajde kad nesto kupis jedva čekaš da dođe, te napokon u petak ujutro zvoni meni telefon, dostavljač da ima neki paket za mene. Super, konačno!!!Taj dan je padala kiša. Dođe ispred kuće taj kamion, otvori rampu i gledam sav pod unutra mokar, al dobro sušilica ima taj stiropor od ispod i taj neki najlon, valjda joj nije ništa. Odvuče on to do rampe i spusti dole, odnesemo do ulaza u kupaonicu, ja mu potpišem da sam primio i on je otišao.
Pošto je taj najlon koji je oko sušilice bio mokar, ja sam ga odmah skino i odneso u kontenijer, da mi ne moći po kući. Nakon nekih pola sata kad smo skinuli sve zaštitne stiropore s sušilice vidimo bočno jedno udubljenje. Hmmm , poslikam ja to i odmah njim na mail... odgovor, pošaljite nam naljepnicu od dostavne službe i sliku unutarnje ambalaže. Kakve unutarnje???? Vratim ja sve te stiropore gore i poslikam. Odgovore: treba nam slika naljepnice od dostavne službe, ja odmah do kontenijera, ako uspijem izvaditi taj najlon s tom naljeptnicom, međutim kontenijer prazan.
Poslikam papir koji mi je dostavljač ostavio, na kojem piše, valjda isto.
Nakon sat vremena dolazi mail da će poslati na reklamacije, ali da me mole da im posaljem sliku te naljepnice. I tu je stalo, sad je bio taj produzeni vikend (1.svibanj). U utorak popodne zovem i dobijem odgovore da kolega koji to rjesava da ne radi trenutno da ga zovem ujutro. Zovem ujutro i javi mi se taj kolega i govori da mi je poslao mail.. u biti u mailu je stajalo da i mi ne mogu priznati nis jer sam ja potpisao da je sve uredu, ali govorim da ispod tog nailona se nije vidjelo to oštećenje... Nakon dužeg natezanja on mi ponavlja uvijek isto da ja sam trebao to vidjeti, da sam trebao prvo obrisati najlon pošto je bio mokar, pa sam ga trebao maknuti i provjeriti sve prije nego potpisem. I SADA ZNAČI KUPIO SAM SUŠILICU NOVU OŠTEĆENU I PO NJIMA NEMAM PRAVO NIS.
Slična situacija se dogodila i sa hladnjakom, koji je imao oštećenje sa strane zbog udare tijekom prijevoza,valjda.
U KRATKO MALL.HR NE PREPORUČAM
Cemu ovo? Jesi kupio prvo perilicu ili ovo. Mislim dobio si jedno udubljeno pa si eto kupio drugo udubljeno i pises samo o tom drugom?
Sto se tice ovog sto si napisao na inspekciju i to je to. Kakva interna ambalaza kakvi bakraci.
Evo mog iskustva sa kupovinom na Mall.hr.......Naručim proizvode u vrijednosti većoj od 1000 kn da bi mogla kupiti na rate, pa čak i pod cijenu da moram hopsat na drugi kraj grada zbog kupovine na rate.
Prije 2 dana pošalju mi poruku da je dio robe stigao na skladište u Branimirovu 28 i da ako ne podignem u roku od 5 dana da će narudžbu otkazati.Danas izgubim sat i pol dok sam se "dokotrljala do Branimirove po naručene artikle, i naravno nedaju mi platiti na rate jer iznos robe koja je stigla na skladište ne prelazi 1000 kn ( btw ostatak koji sam naručila dolazi na skladište kroz nekoliko dana).Preuzmem ta dva artikla i naravno platim u gotovini jer eto iako moja ukupna narudžba iznosi 1400,00 kn, oni mi mogu trenutno naplatiti samo tih 780 kn za ovo što mi danas isporučuju.
Ok, pomirim se sa činjenicom da od kupovine na rate nema ništa nego da ću i za ostatak morat "ispljunut" cash, ali ih molim da mi onda ostatak robe isporuče na kućnu adresu, da ne bi opet morala "hopsat" na drugi kraj grada javnim prijevozom.
Međutim dobila sam odgovor da oni ne mogu više ništa promijeniti i da dođem osobno po ostatak narudžbe kad bude spremna na skladištu.
Naravno da vjerojatno više nikad neću kupovati ništa od njih jer na njihovim stranicama nigdje ne stoji da ako naručiš u iznosu većem od 1000 kn, a svi artikli nisu na skladištu isti dan, da se onda ne može realizirati kupovina na rate.
Budi uporan, u najmanju ruku moraju ti dati sconto ako već neće zamjeniti. Imao sam slično iskustvo sa eKupi, dobio 15% umanjenje vrijednosti nakon natezanja. Možda ovi u Mallu nisu krivi, oštećenje u prijevozu ili čak u tvornici ali odnos prema kupcu im je balkanski po tvojoj priči.
Nisi dužan otpakiravati sušilicu pred dostavljačem, što da si naručio cijelu kuhinju npr.? Ako ambalaža nije bila oštećena to ne znači da se sušiilica nije mogla oštetiti u transportu. Grešku si napravio bacanjem ambalaže ali ako si je vratio gore, sve Ok.
Kao zadnja opcija ostaje ti inspektorat. I da, koji vrag kupuješ kod njih ako već imaš loše iskustvo ( kažem ja nakon druge loše kupovine sa eKupi :) ali više nema šanse)
..ma kod hladnjaka je bilo malo drugačije. Kako smo preuređivali, kad su bili radovi pri kraju, naručili smo te neke stvari što je trebalo kupiti među kojima je i hladnjak. Međutim kako to uvijek ide, radovi nisu bili gotovi na vrijeme i hladnjak je čekao 2 tjedna na raspakiranje...kad smo ga raspakirali na bocnoj strani se vidlo mala udubina, pa ono cemo ih kontaktirati, necemo....nije nista strasno, hladnjak dolazi između zida i kuhinje, nek ostane....tek smo ga donesli na kat tko će ga opet nositi .
Ali ovo za sušilici je bas ono udubina oko 2,3cm.
Zatražio sam povrat artikla, pa sada vidimo što će napisati...
Kupio kod njih sudoper Alveus Zoom 20. Došao je bez odvoda i čepa.
Da sam kupio u Elgradu za 500 kuna, dobio bi i prihvat i sifon, a uštedio bi gubitak vremena.
Dakle, prvo pitati što je u kompletu za te novce, a onda odlučiti.
Oni jesu najjeftiniji, ali očito s razlogom.
Ja sam od njih naručio logitechove zvučnike i samsung monitor. Zvučnici su dostavljeni dan nakon narudžbe jer su imali na lageru a monitor je stigao nakon 5 dana jer su naručivali od dobavljača. Nemam zamjerku na ništa.
Zvučnici su bili daleko najjeftiniji kod njih a monitor su jedino oni imali u ponudi.
Preporuka.
Kupio kod njih 2 powerbanka i jedne bežične slušalice, svi su ljepo upakirani bili i poslani dan nakon naruđbe.
Što mislite je li istina da će iPhone X dostaviti do 14. 11. za 500 kn manje nego dobavljači iz Hrvatske? :)
Što mislite je li istina da će iPhone X dostaviti do 14. 11. za 500 kn manje nego dobavljači iz Hrvatske? :)
Vidiš da piše da ga imaju na zalihi kod dobavljača. Ne moraš se brinuti oko isporuke, pa ne živiš u USA, tamo imaju problema sa zalihama.
Što mislite je li istina da će iPhone X dostaviti do 14. 11. za 500 kn manje nego dobavljači iz Hrvatske? :)
Vidiš da piše da ga imaju na zalihi kod dobavljača. Ne moraš se brinuti oko isporuke, pa ne živiš u USA, tamo imaju problema sa zalihama.
Apple u svakoj od europskih zemalja već kod predbilježbe ističe da će isporuka uređaja biti tek za 5-6 tjedana. Zato nisam sklon vjerovati da Mall.hr može bolje. :)
Znaš li možda očekivana vremena isporuka drugih dobavljača u Hrvatskoj?
Nemam pojma, ali ne vjerujem da će biti isporuka u Hr ove godine. Pogotovo ne od mall.hr.
Ima li netko iskustva s njima u vezi garancije za pc komponente i slicno ? Jucer sam od njih narucio i5 8600k pa me zanima kakvi su sto se tice garancije ?
Ajde molim te javi mi da li ti je stigao procesor i da li je sve uredu jer i ja planiram narucit maticnu, i5-7600, i najvjerovatnije gtx 1060
ja sam preko njih isto uzeo 8600k naručio u petak u ponedjeljak preuzeo...sve po PS-u, kakvi su po pitanju garancije nadam se da će mi ostati nepoznanica
duplić
ja sam preko njih isto uzeo 8600k naručio u petak u ponedjeljak preuzeo...sve po PS-u, kakvi su po pitanju garancije nadam se da će mi ostati nepoznanica
Takoder