Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.025
|
čitano: 16.550.766
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

super autic. sigurno ljepo ide, a i sigurno ne trosi puno.

ALI, pa zakaj ti glupi dizajneri ili ko vec stavljaju te retardirane kvake na vratima. kaj nije bolje staviti klasincu kvaku kakvu imaju svi normalni auti.

mislim stvarno ne kuzim to...

 

EDIT:

evo iz druge na ler gasu. inace mu je max moment na 1900-2000rpm, max snaga je na oko 3700rpm

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.2.2013 19:43 (Lord_Marko).
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
daniel.hajdinjak666 kaže...

Jel se ta "rupa" odnosi na sve turbo dizele, ili na određene motore? Jer nemam bas dojam da je ovaj od starog trom na niskim okretajima?!

  govorim o slabijim dizelima...tipa 65-90ks...

astra cdti 150 ide ko munjena u 6. sa 1500 okr

thedream kaže...
RuskeGTT kaže...

nista me ne kosta prebaciti u brzinu nize i preticati...po gradu nije uopce potrebno, znam stizati aute u 4. lijepo bez problema...po autocesti je potrebno da, prebaciti u nizu...

 

ja sam bio JAKO skeptican prije u vezi saug dizelova...ali ovo mi je totalno promjenilo percepciju dizela...radije bi vozio saug bez turbo rupe nego neki tdi, dti i sta god vec koji ispod 2200 je mrtav... (a vozim se 90% vremena ispod tih okretaja, osim kad malo propusem)

Piši malo o GTT-u, pusti ovo malo govance. GTT mi se čita - di je on, šta radi. {#}

  ceka novog vlasnika

mika2210 kaže...
RuskeGTT kaže...

nista me ne kosta prebaciti u brzinu nize i preticati...po gradu nije uopce potrebno, znam stizati aute u 4. lijepo bez problema...po autocesti je potrebno da, prebaciti u nizu...

 

ja sam bio JAKO skeptican prije u vezi saug dizelova...ali ovo mi je totalno promjenilo percepciju dizela...radije bi vozio saug bez turbo rupe nego neki tdi, dti i sta god vec koji ispod 2200 je mrtav... (a vozim se 90% vremena ispod tih okretaja, osim kad malo propusem)

 

Neznam za TDi-jeve, al moj Stilo JTD je itekako živahan i ispod 2000 okretaja. Kada se normalno vozim, praktički ga ni ne vozim preko 2000 okretaja...

Maximalni moment (250 Nm) je dostupan od 2000 okretaja, s tima da je oko 80% tog momenta dostupno od 1300 okretaja, praktički od lergasa...

Maximalna snaga (115 konja) je na 4000 okretaja, tako da u cijelom području okretaja imaš osječaj da auto lijepo vuče...

  jbg 115ks je vec druga prica...

14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Za ljubitelje slow motiona i auta {#}

The future is Fusion - AMD
Poruka je uređivana zadnji put čet 28.2.2013 22:43 (MaXt0r).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Kakva beštia, slućajno sam naišao na you tube-u {#}

 

(3.10 koja faca kad ostavi porsche-a){#}

 

(kakav zvuk)

17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Danas sam na putu na poslu nabrzinu snimio ubrzanje sa oko 70-80 km/h u Stilu.

Krenuo sam odprilike od 1500 okretaja, u petoj brzini je ovo.

 

 

Kao što se vidi, nema tu turbo rupe, to je postojalo prije 10 godina. Max moment je oko 2000 okretaja, i kad moment prestaje taman počinje područje max snage (oko 4000 okretaja). Na 200 si za čas...

 

BTW - zanemarije muziku {#}

PC RULES!!!
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.3.2013 8:42 (mika2210).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...

BTW - zanemarije muziku {#}

Ma kakvi zanemarit muziku rasplesa sam se ko krava. Najs video :)

Sometimes I feel like a prophet, misunderstood and under gun like a new disease disease disease
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
cecenac kaže...

Ma kakvi zanemarit muziku rasplesa sam se ko krava. Najs video :)

 

Bijonse rastura {#}

PC RULES!!!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...

Kao što se vidi, nema tu turbo rupe, to je postojalo prije 10 godina. Max moment je oko 2000 okretaja, i kad moment prestaje taman počinje područje max snage (oko 4000 okretaja). Na 200 si za čas...

 

baš se jako može vidjeti u 5. brzini kad je kilav kako god okreneš lol... daj 2. ili 3. snimi recimo od 1.5k pa ćemo vidjeti kako će jače potegnuti kada turbo uhvati..

ili ubaci intercooler pa pogledaj koliko će ti biti kilaviji u niskim okretajima {#}

 

normalno da se na nekim autima ne osjeti toliko, ali daleko od toga da ne postoji.. recimo mali turbo, mala rupa, veliki turbo, velika rupa.. veći rashladni sistem, veća rupa itd itd..

 

EDIT: btw kad si napisao ovo za ziku, već sam očekivao neku tešku šabaniju, pa sam si razmišljao dali pogledati vid ili ne LOL..

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.3.2013 10:14 (nine).
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

 

baš se jako može vidjeti u 5. brzini kad je kilav kako god okreneš lol... daj 2. ili 3. snimi recimo od 1.5k pa ćemo vidjeti kako će jače potegnuti kada turbo uhvati..

ili ubaci intercooler pa pogledaj koliko će ti biti kilaviji u niskim okretajima {#}

 

normalno da se na nekim autima ne osjeti toliko, ali daleko od toga da ne postoji.. recimo mali turbo, mala rupa, veliki turbo, velika rupa.. veći rashladni sistem, veća rupa itd itd..

 

EDIT: btw kad si napisao ovo za ziku, već sam očekivao neku tešku šabaniju, pa sam si razmišljao dali pogledati vid ili ne LOL..

 

Pa izraženija je turbo rupa kod manjih brzina u višem stupnju prijenosa, nego u 2. ili 3. brzini kad ga baš stiščeš jer onda samo preleti preko tih okretaja na kojima "slabije" vuče.

Ovdje se vidi da od 1500 okretaja linearno ubrzava skroz do 160-170, kolko je već bilo... Auto i od nižih okretaja fino ubrzava iz pete brzine, al bio sam na autocesti pa nisam onda baš usporavao na 50-60...

Što se muzike tiče, nema kod mene takvih stvari, samo kvalitetan rock dolazi u obzir, i tu i tamo radio da se malo informiram o stanju na političkoj sceni {#}

PC RULES!!!
15 godina
online
Re: Vaš Auto Snova

@1bit

Jel to onaj kojeg je Golf razbio u Gripu?{#}

 

{#}

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.3.2013 11:37 (mystik).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

@mika

izraženija je tako kako ti kažeš... svaki otpor/teret se više osjeti u tim uvijetima, ali od oka je nemoguće išta procjeniti na ovoj snimci..

bolje bi se vidilo da stisneš auto u 2. iz 0, jer bi do određenog broja okretaja slabije vukao, i onda potegao jako. jelte vidio bi se nagli porast snage kada se turbo dovoljno zavrti..

ovako vidim da povuče 10km/h svakih 15 sec i ni ne vidi se razlika +-3 sec jer se auto i ovak i onak kilavi 100 godina.

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.3.2013 12:01 (nine).
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Ma nije ti to tolko izraženo... Nije sad da do 2000 okretaja niš ne vuče, onda odjednom poludi i zabije te u zic do 2800 pa onda opet ništa...

Sve je više-manje linearno, samo si na određenim okretajima malo "zaljepljeniji" za sic nego na ostalima, ali mala je to razlika...

Mislim da se to nebi ni skužilo kad gledaš kazaljku dok ubrzavaš, al da sjediš u autu osjetio bi...

Budem snimio kad budem imao priliku 

PC RULES!!!
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...
Kao što se vidi, nema tu turbo rupe, to je postojalo prije 10 godina. Max moment je oko 2000 okretaja, i kad moment prestaje taman počinje područje max snage (oko 4000 okretaja). Na 200 si za čas...

 

 

ovo su gluposti kolega, turbo rupa postoji i dan danas

 

 

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Ziga kaže...

 

ovo su gluposti kolega, turbo rupa postoji i dan danas

 

 

 

Ne slažem se s tim... Dizeli nikad nisu bili pogodni za visoke okretaje, zato ih ni nema smisla vrtit preko 3500-4000 okretaja. Maximalni moment razvijaju na dosta niskim okretajima, a snagu na višim okretajima, tako da cijelo vrijeme imaš osječaj da auto fino vuče. 

Dali si vozio neki turbodizel novijeg godišta?

PC RULES!!!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

@mika

izraženija je tako kako ti kažeš... svaki otpor/teret se više osjeti u tim uvijetima, ali od oka je nemoguće išta procjeniti na ovoj snimci..

bolje bi se vidilo da stisneš auto u 2. iz 0, jer bi do određenog broja okretaja slabije vukao, i onda potegao jako. jelte vidio bi se nagli porast snage kada se turbo dovoljno zavrti..

ovako vidim da povuče 10km/h svakih 15 sec i ni ne vidi se razlika +-3 sec jer se auto i ovak i onak kilavi 100 godina.

Probao, fora je. {#}{#}

Faith divides us. Death unites us.
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...

 

Ne slažem se s tim... Dizeli nikad nisu bili pogodni za visoke okretaje, zato ih ni nema smisla vrtit preko 3500-4000 okretaja. Maximalni moment razvijaju na dosta niskim okretajima, a snagu na višim okretajima, tako da cijelo vrijeme imaš osječaj da auto fino vuče. 

Dali si vozio neki turbodizel novijeg godišta?

Turbo rupa nije na visokim okretajima već na niskim.  Vozim HDi s Comon Railom i ima turbo rupu

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
mystik kaže...

@1bit

Jel to onaj kojeg je Golf razbio u Gripu?{#}

 

{#}

da da {#}

nine kaže...

@mika

izraženija je tako kako ti kažeš... svaki otpor/teret se više osjeti u tim uvijetima, ali od oka je nemoguće išta procjeniti na ovoj snimci..

bolje bi se vidilo da stisneš auto u 2. iz 0, jer bi do određenog broja okretaja slabije vukao, i onda potegao jako. jelte vidio bi se nagli porast snage kada se turbo dovoljno zavrti..

ovako vidim da povuče 10km/h svakih 15 sec i ni ne vidi se razlika +-3 sec jer se auto i ovak i onak kilavi 100 godina.

proanaliziraj moj video par postova gore. bas se vidi na na 1900-2000rpm dobije "šus"

 

sry nine krivo sam citirao.

mika2210 pogledaj moj video i sve ce ti biti jasno...

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.3.2013 12:34 (Lord_Marko).
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Ziga kaže...

Turbo rupa nije na visokim okretajima već na niskim.  Vozim HDi s Comon Railom i ima turbo rupu

 

Kaj ti smatraš niskim okretajima? Pa nemožeš očekivat da auto od ler gasa vuče... Čim okretaji pređu preko 1200 već fino potegne, barem moj auto...

PC RULES!!!
17 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

mika, turbo rupa je zapravo zakašnjela reakcija na gas. Recimo kotrljaš se u 2. brzini, na nekih 1500rpm, i naglo lupiš po gasu. Primjetit ćeš da treba sigurno jedno sekunda, dvije da ti osjetiš taj full gas. E sad zašto - na niskim okretajima količina ispušnih plinova je mala, a samim time je i brzina turbine mala. Kad lupiš full gas ECU odmah šalje brizgaljkama 'signal' da počnu ubrizgavat veću količina goriva, samim tim povećava se količina ispušnih plinova koji onda sve brže i brže zavrte turbinu..do max brzine turbine dolazi u pravilu na oko 2k do 2,5k rpm kod dizelaša. I jasno je da je potrebno određeno vrijeme od kad ti stisneš gas, dok se stvori potrebna količina isp. plinova da zavrte turbinu pa da ona onda počne pošteno fillat zrak na usisu. 

Ne želim da ispadne kao da te želim naučit nešto, većina vas ovo već sve zna, nego samo hoću pokazat kako ti onaj video iz 5. brzine ne može zapravo pokazati efekt turbo rupe jer ti praktički cijelo vrijeme si na full gasu..

btw. neloše ga puni Stilo. {#}

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Lord_Marko kaže...

proanaliziraj moj video par postova gore. bas se vidi na na 1900-2000rpm dobije "šus"

 

sry nine krivo sam citirao.

mika2210 pogledaj moj video i sve ce ti biti jasno...

 

Da, vidi se da dobije šus... A neznam kaj da kažem... Kod mene to nije toliko izraženo... Nekako je linearnije, od 1200 pa do 3500-4000...

Baš budem snimio kad uhvatim priliku... {#}

PC RULES!!!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Lord_Marko kaže...
mystik kaže...

@1bit

Jel to onaj kojeg je Golf razbio u Gripu?{#}

 

{#}

da da {#}

A o kakvom golfu je riječ ? {#}

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Mislim da je na novijim dizel motorima turbo rupa gotovo neprimjetna i da auto veoma linearno ubrzava. Bar koliko sam testova novog BMW-a 3,5 i Audija A3 gledao online.

Faith divides us. Death unites us.
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Penryn kaže...

mika, turbo rupa je zapravo zakašnjela reakcija na gas. Recimo kotrljaš se u 2. brzini, na nekih 1500rpm, i naglo lupiš po gasu. Primjetit ćeš da treba sigurno jedno sekunda, dvije da ti osjetiš taj full gas. E sad zašto - na niskim okretajima količina ispušnih plinova je mala, a samim time je i brzina turbine mala. Kad lupiš full gas ECU odmah šalje brizgaljkama 'signal' da počnu ubrizgavat veću količina goriva, samim tim povećava se količina ispušnih plinova koji onda sve brže i brže zavrte turbinu..do max brzine turbine dolazi u pravilu na oko 2k do 2,5k rpm kod dizelaša. I jasno je da je potrebno određeno vrijeme od kad ti stisneš gas, dok se stvori potrebna količina isp. plinova da zavrte turbinu pa da ona onda počne pošteno fillat zrak na usisu. 

Ne želim da ispadne kao da te želim naučit nešto, većina vas ovo već sve zna, nego samo hoću pokazat kako ti onaj video iz 5. brzine ne može zapravo pokazati efekt turbo rupe jer ti praktički cijelo vrijeme si na full gasu..

btw. neloše ga puni Stilo. {#}

 

To što ti opisuješ nije turbo rupa neko "lag", ili kako si i sam opisao - zakašnjela reakcija na gas i kod turbo motora do te pojave dolazi na svim okretajima, i to zbog principa rada turbo motora koji si i sam opisao... Taj "lag" je posebno izražen kod automobila koji imaju veliku turbinu, jer joj treba veća količina plinova a time i više vremena da se zavrti. Recimo kod Lancera EVO je to dosta izraženo, taj auto je do 3500-400 okretaja skroz mrtav, sječam se videa iz Top Geara kad Lancera u ubrzanju iz pete brzine sa oko 70-80 km/h opere neki benzinac sa 100 konja... Čak i u području kad se turbina solidno vrti, opet imaš malo zakašnjenje, to je jednostavno tako...

Turbo rupa je područje na kojem turbina nemože napraviti dovoljni pritisak da bi auto potegnuo, i može biti i na visokim i na niskim okretajima.

Turbo rupa na niskim okretajima nastaje zbog velikog turba, kojeg mala količina ispušnih plinova na niskim okrtajima nemože zavrtjeti dovoljno da bi se stvorio određeni tlak u ustavu.

Turbo rupa na visokim okretajima nastaje kad je turbo premalen, i kad čak ni kod vrtnje punom brzinom nemože upuhati dovoljnu količinu zraka u sustav.

 

Gle, nitko od nas nezna sve, ja sam isto neke stvari ovdje naučio, tako da opće nemaš beda...

I da, ide skroz OK Stilo, meni skroz dovoljno {#}

 

 

PC RULES!!!
Poruka je uređivana zadnji put pet 1.3.2013 12:56 (mika2210).
15 godina
online
Re: Vaš Auto Snova
1BIT kaže...

A o kakvom golfu je riječ ? {#}

Već je bio 2-3 puta link tu.

https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=ubicmJFiVyI&NR=1

HGP R3.6 biturbo

 

 

BTW: AK u novom broju ima nagradnu, samo ZA STARIJE od 24. 5 ljudi će dobiti cijelodnevnu vožnju u 355/360/430/Gallardo/Murcielago.

Pa nek nekog s foruma potrefi sreća. GL, 

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.3.2013 13:16 (mystik).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...

Turbo rupa je područje na kojem turbina nemože napraviti dovoljni pritisak da bi auto potegnuo, i može biti i na visokim i na niskim okretajima.

Upravo ovo je i bilo sa Mitsubishijem u Top Gearu, i Clarkson je za to rekao turbo lag. {#}

Ako se mene pita to je u biti jedno te isto, ne znam odakle ti raspodjela na lag i rupu, rupa je samo na naški od lag. {#}

 

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Penryn kaže...

Upravo ovo je i bilo sa Mitsubishijem u Top Gearu, i Clarkson je za to rekao turbo lag. {#}

Ako se mene pita to je u biti jedno te isto, ne znam odakle ti raspodjela na lag i rupu, rupa je samo na naški od lag. {#}

 

 

Neznam, ja mislim da to nije jedno te isto...

A opet, možda se varam...

PC RULES!!!
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...
Lord_Marko kaže...

proanaliziraj moj video par postova gore. bas se vidi na na 1900-2000rpm dobije "šus"

 

sry nine krivo sam citirao.

mika2210 pogledaj moj video i sve ce ti biti jasno...

 

Da, vidi se da dobije šus... A neznam kaj da kažem... Kod mene to nije toliko izraženo... Nekako je linearnije, od 1200 pa do 3500-4000...

Baš budem snimio kad uhvatim priliku... {#}

ajde probaj, baš me interesira.

inace otac je vozio prije passata 1.9tdi 130 ks. i taj auto je doslovce vukao iz lera.

ali nazalost nisam ga imao priliku voziti posto smo ga prije prodali nego sam ja polozio.

15 godina
offline
Vaš Auto Snova

da 1200

 

LOL

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova
Moj Clio 2 1.5 dci 82hp vuče tek poslije 1500 okretaja a poslije 4000 je skroz mrtav.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice