hehe, ludi moj susjed, mislim da mu je krepao elektromotorić stražnjeg stakla pa ga nemože zatvorit, pa je tutno kišobran i boli ga briga
Jeremey Clarkson ''Unreliable but still the best car in the world ''
hehe, ludi moj susjed, mislim da mu je krepao elektromotorić stražnjeg stakla pa ga nemože zatvorit, pa je tutno kišobran i boli ga briga
Jeremey Clarkson ''Unreliable but still the best car in the world ''
Kako audi, jesi popravio sve?
Sad sam vidio da sam stavio 6500rpm u računu pa je ispadalo 59.nešto MPH. Ako staviš veće gume, dobiš malo veći top speed i zanemarivo manju akceleraciju pa onda moš u 2. :D
Ne mogu nać ništa za Hondu, možda kad bi tražio preko accorda, mislim da je isto ugrađivan taj motor, ili na japanskom.
Doduše, evo dolje našao par iz VAGa.
Prve dvije slike bi trebale biti iz onog Golfa kojeg si spomenuo.
3. slika je iz R, a 4. je iz GTIa.
5. slika je 1.6 TDI -105, iz VIice. Isti taj je u mom traktoru.
6. slika bi trebao biti 1.9TDI kakvog ima Thedream u svom Audiu.
Zadnje je 1.2TSI iz VIce koji razvija isto 105KS ko i moj 1.6TDI. Ima 175Nm(tj 75Nm manje) al ima to u rasponu 1550-4100rpm. Tak da može max silom djelovati duže, iako je nešto manja što onda znači veći vmax u istoj brzini.
Inače na zeperfsu kaže da Prelude 2.0i daje max torque na 5000rpm a max power na 5300rpm.
Uglavnom moj je najgori.
Uzmi OBD2 bluetooth transmiter, ako imaš neki android, ima na play storeu app koji čita sve dostupne podatke.
Gledam po njušci, 150-200kn ELM327, najvjerojatnije ću naručiti jedan sa ebaya, mislim da ih se da naći po 10$.
I onda napraviš mjerenja prije i poslije čipanja.
Uzmi OBD2 bluetooth transmiter, ako imaš neki android, ima na play storeu app koji čita sve dostupne podatke.
Gledam po njušci, 150-200kn ELM327, najvjerojatnije ću naručiti jedan sa ebaya, mislim da ih se da naći po 10$.
I onda napraviš mjerenja prije i poslije čipanja.
hmmm zanimljivo
Aj naruči 2 komada s ebaya, svakom po jedan.
@mystik
dobra ideja, evo našao sam.. doduše nije f20a4, nego f20a5..
praktički isti motor koji je ugrađivan u accorda.
Max output : F20A4 133 PS @ 5400 rpm (PGM-FI)
Max output : F20A5 135 PS @ 5400 rpm (PGM-FI)
ovaj nije baš najbolje mjerio, nije počeo iz lera i nije do kraja stisnuo, ali dobro se vidi osjetan pad momenta nakon 5k okretaja.vrlo zanimljivo, ako sada usporedim ovoga i prvi graf koji sam našao vidim točno da je dobio puno viši moment u niskim okretajima zahvaljujući 4-2-1 grani i puno konstantniji moment na višim okretajima zbog većeg intakea od h23 motora.
intake mi se ne isplati nabavljati, ali 4-2-1 grana je kompatibilna i sa h22 motorom (koji si mislim jednog dana swappati), a s obzirom na povećanje momenta ziher bi mi malo skresalo i potrošnju i podiglo performanse iz 0.
3 slika nije sigurno r32 vec golf r.
jer poslje 5 vise r32 ne postoji. 5 r32 ima 3.2l vr6 motor a golf VI 2.0 tfsi sa 270ks
Previd, ispravljeno.
clio 1.9d ----------- c2 1.4 hdi
930 kg ---------- 996 kg
64 N/A ks ------- 68 turbo ks
118 nm ---------- 150 nm
0-100 11s ------- 0-100 14,5s
1/4 17,8s -------- 1/4 19,5s
220tkm -------- 130tkm
http://www.autoevolution.com/engine/renault-clio-1990-19d.html
14.8s je službeni podatak, kako si ti uspio "slaganjem motora" skinuti gotovo 4 cijele sekunde, ostaje misterij samo tebi znan.
Keep up the good work.
znam ja dobro sta je sluzbeni podatak...i mene cudi...kao sta vidis prvi podatak je 10,66, a drugi je 11,3 ako se ne varam...uzeo sam neku aritmeticku sredinu, cca 11...cesta je ista, samo drugi smjer, dakle, tamo gdje je bilo nizbrdo, poslije je uzbrdo...
odgovor na temu saug dizel vs turbo dizel
konkretno iz prve ruke:
clio 1.9d
930 kg
64 N/A ks
118 nm
0-100 11s
220tkm
(ovaj nije startao od nule, no svejedno..)
Jesi ga mjerio niz onu nizbrdicu prema Grobniku ili nibrzdici prema Rijeka - Čavle
dakle serijski auto bez modifikacija, hvata stotku za tvorničkih 14.8 sekundi
Što si slagao na automobilu? Deklarirana tvornička snaga je i dalje identična serijskom autu s 0km na satu a ti si skinuo za 3.8 sekundi
Mjerio si podatke mobitelom? gore piše 1/8 milje za 11.3 sekunde? pa to je ~200metara
odi i okini pravi Dynotest pa se javi
ako nisi iz rijeke, onda nema smisla da ti kazem gdje je mjereno...i ne, blaga je nizbrdica, i to samo na pocetku prvih 100-150m, poslije je ravnije...
mjereno sa iphonom, dynoliciuos, ako se dvoumis u ispravnost ili preciznost, googlaj malo, trazi na yt, neki su rekli da je precizniji od g-tech-a...
sve ostale aute koje sam mjerio imali su podatke ful precizne navedenim tvornickim podacima, jako jako male razlike...
kako sam dosao do 11 sek, neznam...stao sam sa raznim autima i iznenadio se kako ide... (ibiza 1.4 85ks, croma td 95ks, clio kao moj 1,2)
ok, ovako...pogledao sam filmice i moj clio DEFINITIVNO brze ubrzava od ova dva...
kad budem vratio 195 45 13 (ako ne prodam te felge) budem posnimio kamerom, iphonom, pa da vidimo sta ce tad izbaciti...ovaj put cu pokusat nac ravniju cestu, da ne moram raditi ikakve aritmeticke sredine...
mogu i ovih dana probati na 165 70 13 da vidim koliko sekundi ce biti razlika, jer da, auto je sad tromiji masu...nesto kao iz ovih filmica...cak bi rekao da je ovaj sa prvog filmica jos tromiji od mene sad ovakvog...aj bas cu vidjeti i dokumentirati, pa objaviti
jbt. pa s tim cliom je smrt iti preticavat neki drugi auto.
Ne kužim, kaj fali autu?
jbt. pa s tim cliom je smrt iti preticavat neki drugi auto.
zasto? obrazlozi odgovor
ne govorim generalno za tvoj auto. vec za ova dva videa iznad na yt.
ali ak je serijski 14 i nes sekundi do stotke, to je dosta u danasnje vrijeme. pogotovo kad se danasnji auti vrte oko 10 sec kako koji.
mislim autoput oke kad pribere i to sve skupa. ali negdje gdje je malo kraca "dionica" za pretjecanje je malo rizicno. al ok mislim auto je starijeg datuma i cisti diesel bez turbine i bilo cega.
nista me ne kosta prebaciti u brzinu nize i preticati...po gradu nije uopce potrebno, znam stizati aute u 4. lijepo bez problema...po autocesti je potrebno da, prebaciti u nizu...
ja sam bio JAKO skeptican prije u vezi saug dizelova...ali ovo mi je totalno promjenilo percepciju dizela...radije bi vozio saug bez turbo rupe nego neki tdi, dti i sta god vec koji ispod 2200 je mrtav... (a vozim se 90% vremena ispod tih okretaja, osim kad malo propusem)
Jel se ta "rupa" odnosi na sve turbo dizele, ili na određene motore? Jer nemam bas dojam da je ovaj od starog trom na niskim okretajima?!
svi turbo motori imaju turbo rupu.. sada kolika je rupa ovisi o aplikaciji..
@ruske
za tebe je kompresor turbo je i ovak i onak overrated
Za taj auto na svakom otpadu možeš kupiti dijelove, a praktički je nepoderiv. Jedino što benziner 1.8S od 90ks malo više troši, 9-10L po gradu. Ali auto je neuništiv, frend ga je prije par godina prodao za manje od 9000kn, sad vozi Mazdu 323 koja kao da je od kartona i stiropora spram 80tki B3/4.
EDIT: To je njegov auto, njegovi kilometri (mislim da je sa debelo preko 350.000 otišao a vidjeli smo na mitinzima i DE-forumima i sa 650.000 primjerak 80tke i tog motora) i njegove riječi. Istina boli, a stare švabe su po kvaliteti mila majka.
Uostalom brojke govore za sebe, i treba samo vidjeti na prosječnom njuškalu koliko ima oglašenih 80tki sa preko 300,350 000km.
http://www.njuskalo.hr/auti/audi-80?f_mileage_min=300000
Auto je tenk konstrukcijski spram ovog danas smeća. Susjed mi priča o novom BMW-u 1, 116d mislim da ima ili 118d, mogu ga i poslikati uz njegovo dopuštenje, prije toga je imao A6 2001. 2.5TDi 150ks, kaže da je Audi po samoj mehanici i kvaliteti tj. konstrukciji Bog i batina za ovo. Da su skidali pragove kako se bio izgrebao i stražnji blatobran da to stoji kao na čačkalicama, što se kvalitete nosača tiče.
Nema do starih švabara zaključno s krajem 90-tih, početak 00.
nista me ne kosta prebaciti u brzinu nize i preticati...po gradu nije uopce potrebno, znam stizati aute u 4. lijepo bez problema...po autocesti je potrebno da, prebaciti u nizu...
ja sam bio JAKO skeptican prije u vezi saug dizelova...ali ovo mi je totalno promjenilo percepciju dizela...radije bi vozio saug bez turbo rupe nego neki tdi, dti i sta god vec koji ispod 2200 je mrtav... (a vozim se 90% vremena ispod tih okretaja, osim kad malo propusem)
Piši malo o GTT-u, pusti ovo malo govance. GTT mi se čita - di je on, šta radi.
nista me ne kosta prebaciti u brzinu nize i preticati...po gradu nije uopce potrebno, znam stizati aute u 4. lijepo bez problema...po autocesti je potrebno da, prebaciti u nizu...
ja sam bio JAKO skeptican prije u vezi saug dizelova...ali ovo mi je totalno promjenilo percepciju dizela...radije bi vozio saug bez turbo rupe nego neki tdi, dti i sta god vec koji ispod 2200 je mrtav... (a vozim se 90% vremena ispod tih okretaja, osim kad malo propusem)
Neznam za TDi-jeve, al moj Stilo JTD je itekako živahan i ispod 2000 okretaja. Kada se normalno vozim, praktički ga ni ne vozim preko 2000 okretaja...
Maximalni moment (250 Nm) je dostupan od 2000 okretaja, s tima da je oko 80% tog momenta dostupno od 1300 okretaja, praktički od lergasa...
Maximalna snaga (115 konja) je na 4000 okretaja, tako da u cijelom području okretaja imaš osječaj da auto lijepo vuče...
Ispričavam se ako je bilo..
http://netmobil.net.hr/funmobil/video-crni-protiv-bijelog-u-ultimativnom-paintball-duelu
A ono, bilo je prije 2-3 dana već
http://www.njuskalo.hr/auti/renault-twingo-sport-1.6-16v-oglas-7101732
Želja mi je imat neku malu jurilicu kao npr. ovaj auto..uff :)
zaljubia san se u clia ka sta ruske ima.. fantasticno malo auto..prava jurilica..