Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.025
|
čitano: 16.552.114
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

ovaj je uvezen iz njemacke,koji sam stavio link,inace pratim ja nekoliko auta,nisam samo za golfa zapeo,merca ne bi ni stari,a ni ja oni ipak trose malo vise,a preskupi su,poput BMW-a,nego me najvise zanimao za Golfa 4 ta potrosnja i sl.

 

pomogao si mi puno,sad se moram opet naravno sa starim konzultirati itd. uglavnom otklonio si mi neke''sumnje'' ;)

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 19:45 (Pezer).
13 godina
odjavljen
offline
Vaš Auto Snova

Imam pitanje. Tko zna gdje bi se u okolici Rijeke / Zagreba našao dobar majstor / servis za ugradnju centralnog daljinskog zaključavanja i ako može kakav link, broj, okvirne cijene..tnx ;)

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Pezer kaže...

ovaj je uvezen iz njemacke,koji sam stavio link,inace pratim ja nekoliko auta,nisam samo za golfa zapeo,merca ne bi ni stari,a ni ja oni ipak trose malo vise,a preskupi su,poput BMW-a,nego me najvise zanimao za Golfa 4 ta potrosnja i sl.

 

pomogao si mi puno,sad se moram opet naravno sa starim konzultirati itd. uglavnom otklonio si mi neke''sumnje'' ;)

@ bold

 

Sve sto imam za to reci je H A H A. Stari je imao Passata meduliniju, 96god, 1.6 benzin 105ks i trosio mu je po gradu (Pozega) 10 litara sa normalnom voznjom. Sad ima E klasu, 3.2 dizel i 200ks i bez velike stednje papucice gasa trosi 9 do 10 litara.

 

A to da su preskupi to je isto smjesno. Svaki auto je skup kad se pokvari.

 

Meni na Feliciji sad registracija istekla pa dok ne regam da rjesim neke "probleme", uzeo nove grijace (75kn/kom) i otisle mi zadnje kocnice potpuno, desni cilindar zapeko a ljevi curi. Popravak sve zajedno cca 150€. Ni to bas nije jeftino, a nije Mercedes, jel tako? I da, senzor ABS-a na toj Skodi mi je preko 800kn, tako da to tvoje da je Mercedes preskup nikako ne drzi vodu.

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Hacker002 kaže...
Pezer kaže...

ovaj je uvezen iz njemacke,koji sam stavio link,inace pratim ja nekoliko auta,nisam samo za golfa zapeo,merca ne bi ni stari,a ni ja oni ipak trose malo vise,a preskupi su,poput BMW-a,nego me najvise zanimao za Golfa 4 ta potrosnja i sl.

 

pomogao si mi puno,sad se moram opet naravno sa starim konzultirati itd. uglavnom otklonio si mi neke''sumnje'' ;)

@ bold

 

Sve sto imam za to reci je H A H A. Stari je imao Passata meduliniju, 96god, 1.6 benzin 105ks i trosio mu je po gradu (Pozega) 10 litara sa normalnom voznjom. Sad ima E klasu, 3.2 dizel i 200ks i bez velike stednje papucice gasa trosi 9 do 10 litara.

 

A to da su preskupi to je isto smjesno. Svaki auto je skup kad se pokvari.

 

Meni na Feliciji sad registracija istekla pa dok ne regam da rjesim neke "probleme", uzeo nove grijace (75kn/kom) i otisle mi zadnje kocnice potpuno, desni cilindar zapeko a ljevi curi. Popravak sve zajedno cca 150€. Ni to bas nije jeftino, a nije Mercedes, jel tako? I da, senzor ABS-a na toj Skodi mi je preko 800kn, tako da to tvoje da je Mercedes preskup nikako ne drzi vodu.

Senzor ABS-a je 800 kn ?

Kome ti vjerujes to ? Imas posla sa doktorskim ciganima ocito.

 

A i da se snadjes malo po internetu u vezi nabave tih dijelova, ne bi ti bilo na odmet...

Bas za taj senzor, ebay.

 

Jucer sam bas isti senzor promjenil na svom golfu i kosta 25 fucking kuna, promjenil ga i lampica vise ne svjetli :)

Truth in engineering.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Hacker002 kaže...

 I da, senzor ABS-a na toj Skodi mi je preko 800kn, tako da to tvoje da je Mercedes preskup nikako ne drzi vodu.

Na Superbu nije toliko. U ovlaštenom servisu.

Faith divides us. Death unites us.
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

E ovo je bas fora :D

 

klik

Truth in engineering.
14 godina
protjeran
offline
Vaš Auto Snova

Ja stvarno ne volim dizele, ali za ove nove ne mozete reci da su glasni. U RR-u ovaj V6 je totalno necujan na leru, a u voznji se cuje samo turbina i nista vise. Kaj se tice voznje, njegovih 200 KS nije bas puno za 2.5 tone, ali na sekvencijalama odlicno vuce.

daniel
15 godina
online
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

serijala promjer kotača na hondi je trunku manji.

honda: 15" 60 visina gume

golf: 15" 65 visina gume

 

što se okretaja tiče, moj 2.0 i nije nešto uber.. redline 6.3k, max moment na 5.7k, što je čak relativno malo s obzirom da se radi o hondi..

sve u svemu, usporedba je blago blesava zbog skroz različitih osobina motora, ali sam želio pokazati kako 130 Nm ne znači bolja akceleracija. bolju akceleraciju bi imao da ima 10-20 ks više {#} (što bi se dobilo povećanjem momenta lol)

Ne znači ništa zbog prijenosnih momenta koji su drugačiji.

Prednost benzinaca je u tome što je max. okretaj daleko viši nego kod TDIa. Čini mi se da je kod tog Golfa 4,8k redline, al nisam siguran. Na 4k razvija max snagu, za moment mislim da je negdje do 3k, nakon tog počinje pad i to puno jači nego kod benzinera nakon maxa.

Ti bi teoretski trebao doći do 100 u drugoj, Golf u trećoj. Dodatno šaltanje + manji koef u većoj brzini i rezultat je vidljiv.

 

Imao sam graf za svoj 1.6TDI, 1,5k-2,5k ravna linija 250Nm, nakon toga oštar pad. 

15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Hacker002 kaže...
Pezer kaže...

ovaj je uvezen iz njemacke,koji sam stavio link,inace pratim ja nekoliko auta,nisam samo za golfa zapeo,merca ne bi ni stari,a ni ja oni ipak trose malo vise,a preskupi su,poput BMW-a,nego me najvise zanimao za Golfa 4 ta potrosnja i sl.

 

pomogao si mi puno,sad se moram opet naravno sa starim konzultirati itd. uglavnom otklonio si mi neke''sumnje'' ;)

@ bold

 

Sve sto imam za to reci je H A H A. Stari je imao Passata meduliniju, 96god, 1.6 benzin 105ks i trosio mu je po gradu (Pozega) 10 litara sa normalnom voznjom. Sad ima E klasu, 3.2 dizel i 200ks i bez velike stednje papucice gasa trosi 9 do 10 litara.

 

A to da su preskupi to je isto smjesno. Svaki auto je skup kad se pokvari.

 

Meni na Feliciji sad registracija istekla pa dok ne regam da rjesim neke "probleme", uzeo nove grijace (75kn/kom) i otisle mi zadnje kocnice potpuno, desni cilindar zapeko a ljevi curi. Popravak sve zajedno cca 150€. Ni to bas nije jeftino, a nije Mercedes, jel tako? I da, senzor ABS-a na toj Skodi mi je preko 800kn, tako da to tvoje da je Mercedes preskup nikako ne drzi vodu.

pa kao prvo,meni je puno i da mi auto trosi 10 litara,bio to fico,a bio mercedes,golf 4 trosi dakle nekih 6 litara i to je ono sto trazim,druga stvar pricam o samoj kupnji auta da su preskupi,jbte kod nas ovdje tesko mozes naci nekog ''novijeg'' mercedesa dakle 2000+ godina za 5k eura,bar ne kako treba ocuvanog dok se Golfa ipak da naci,a o dijelovima ne zelim jer se ne razumijem,vise sam govorio i samoj potrosnji mercedesa i cijeni pri kupovini ;)

15 godina
offline
Vaš Auto Snova

odgovor na temu saug dizel vs turbo dizel

 

konkretno iz prve ruke:

 

clio 1.9d ----------- c2 1.4 hdi

930 kg ---------- 996 kg

64 N/A ks ------- 68 turbo ks

118 nm ---------- 150 nm

0-100 11s ------- 0-100 14,5s

1/4 17,8s -------- 1/4 19,5s

220tkm -------- 130tkm

 

vozio ja, mjerio ja, isto vozac, isto mjesto

 

c2 je od stare kupljen novi i znamo sve o njemu, auto je servisiran uvijek redovno, dakle nema sanse da je neispravan

clio je X-ti vlasnik, razdrman, svasta je bilo s njime

 

podaci su ono odokativni (nemam uvid u tocne podatke, ali priblizno su tocni koliko se sjecam)

 

reakcija na gasu je totalno drugi svijet, clio ode odmah cim pipnes gas (sajla), dok c2 treba sekunda da uhvati, a i treba jace stisnuti gas (elektronika)

clio vuce jako dobro i od ispod 1500, dok c2 ima rupu ispod 2000, tako da mi je embarassing voziti ga...treba stalno drzati u visem stupnju, dok evo neki dan vozim frenda od 120kg u cliu, uzbrdica dosta velika, clio u 3. sa niti 40 kmh isao, frend koji vozi duju GTD sa otvorenim turbom se iznenadio...

 

ajmo hejteri, TD-ajte slobodno

 

LP

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Batista kaže...

Senzor ABS-a je 800 kn ?

Kome ti vjerujes to ? Imas posla sa doktorskim ciganima ocito.

 

A i da se snadjes malo po internetu u vezi nabave tih dijelova, ne bi ti bilo na odmet...

Bas za taj senzor, ebay.

 

Jucer sam bas isti senzor promjenil na svom golfu i kosta 25 fucking kuna, promjenil ga i lampica vise ne svjetli :)

Da senzor ABS-a je preko 800kn je je je taj, da ga tako nazovem, kabal koji ide iz upravljacke kutije ABS-a u tocak presjecen od strane bivseg vlasnika, namjerno ili slucajno, neznam. Da je samo taj konektor promjenio bi ga odavno. A i taj 'kabal' nije obicni vec je od nekih pitaj Boga materijala napravljen i zato tako košta. Nemojte se svi pravit pametni kad neznate uzrok problema. I taj kompletan dio se zove senzor ABSa, a to tvoje je samo konektor.

17 godina
offline
Vaš Auto Snova

ajde ja cu vam bas jedan dan snimati svog 1.8tdci-a sam ogromnom turbo rupom.

do 1900rpm krepana macka poslje do jedno 3200-3400rpm ide jos ok ali poslje 3700rpm banana

nedo bog da se vozis u drugoj na leru i da stisnes puni gas. Osjecaje je ovakav:

JA: stisnuo gas

Auto: stvarno puni gas oces?

JA: ajde vise

Auto: zar stvarno puni gas???

JA vec lagano šizim

Auto: ajmo onda

JA: na 2000rpm osjetis tek ubrzanje

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
RuskeGTT kaže...

odgovor na temu saug dizel vs turbo dizel

 

konkretno iz prve ruke:

 

clio 1.9d ----------- c2 1.4 hdi

930 kg ---------- 996 kg

64 N/A ks ------- 68 turbo ks

118 nm ---------- 150 nm

0-100 11s ------- 0-100 14,5s

1/4 17,8s -------- 1/4 19,5s

220tkm -------- 130tkm

 

 

vozio ja, mjerio ja, isto vozac, isto mjesto

 

c2 je od stare kupljen novi i znamo sve o njemu, auto je servisiran uvijek redovno, dakle nema sanse da je neispravan

 

clio je X-ti vlasnik, razdrman, svasta je bilo s njime

 

podaci su ono odokativni (nemam uvid u tocne podatke, ali priblizno su tocni koliko se sjecam)

 

reakcija na gasu je totalno drugi svijet, clio ode odmah cim pipnes gas (sajla), dok c2 treba sekunda da uhvati, a i treba jace stisnuti gas (elektronika)

clio vuce jako dobro i od ispod 1500, dok c2 ima rupu ispod 2000, tako da mi je embarassing voziti ga...treba stalno drzati u visem stupnju, dok evo neki dan vozim frenda od 120kg u cliu, uzbrdica dosta velika, clio u 3. sa niti 40 kmh isao, frend koji vozi duju GTD sa otvorenim turbom se iznenadio...

 

ajmo hejteri, TD-ajte slobodno

 

LP

Baš gledam Cliu po papririma treba 14.8s od 0-100. Kak si uspio doć za 11s?

A obično te tvorničke podatke rijetko ko dostigne i još je auto star kolko 15, 20god?

15 godina
offline
Vaš Auto Snova

osim sta su pomogle gume nizeg profila (195 45 13) i manjeg promjera, rekao bi da je pomoglo donekle i slaganje motora (posto je prije slaganja bio boze sacuvaj, isao kao da ima 30ks, a dimio kao lokomotiva)

 

ako ne vjerujete, evo nasao sam mjerenja clia (na istoj cesti, jedna voznja blago uzbrdo, druga po toj dionici blago nizbrdo)

 

evo i tocnog podatka na 1/4: 17,3s

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

@mystik

95km/h u 2. @6300 kod mene, tako da i ja šaltam u 3. do 100.. overkillom se može doći do 100 u 2. {#} kao ovaj lik

https://www.youtube.com/watch?&v=ToUY359Imvg

 

baš me zanimalo kakve su krivulje za moj auto.. našao sam samo od ovoga lika (BTW prekrasna luda, ima hrpa slika)..

evo i slika dyno-a kome se neda kliknuti na link.

njemu auto doduše nije full stock pa ima nešto više ks, ali kod mene nebi trebalo biti puno drugačije jer je radio samo usis i ispuh.

 

evo za dizla sam uspio naći i nekog 1.9 tdi 90ks i to u niskoj rezi.. jbg ako netko nađe bolje (čitaj pd 130ks) neka stavi, ali grafovi dizla su u glavnom slični..

 a evo našao sam i nešto što bi odgovaralo SDI-u.

 

u glavnom vrijedi ono što si rekao, zato sam i rekao da je blesavo uopće uspoređivati to dvoje.

kada bi dizlo mogao zadržati krivulju momenta bez pada, imao bi i puno više max ks-a.. da benzinac koji ima ovako fino (manje više) konstantan moment ima više momenta, imao bi isto više ks-a.

 

gledano sa stajališta fizike veći moment bi značilo i veća akceleracija m/s2, ali u automobilizmu se priča samo u *peakovima* a prava mjerna jedinica za akceleraciju je vrijeme potrebno 0-100/100-200 itd ... and nothing else matters {#}

jer da bi postigao max 0-100 moraš auto vrtiti što više okretaja, iliti do maksimalne vrijednosti ks-a..

kratka međuubrzanja (npr 60-100) su malo drugačija priča, tu moment igra malo veću ulogu, ali također i gear ratio opet..

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

evo vam:

staviti na 0:38

nije moj auto, ovaj je remapiran pa ima oko 150ks

kod mene turbo rupa još više izražena, prvom prilikom snimam

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 22:45 (Lord_Marko).
15 godina
odjavljen
offline
Vaš Auto Snova

Također ne treba zaboraviti da su snaga i moment direktno povezani preko formule P=Mxn.

 

 

Također dva zgodna linka:

 

 

http://www.largiader.com/articles/torque.html

 

 

http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm

 

Svi smo mi Mentalist.
13 godina
odjavljen
offline
Vaš Auto Snova

Imam pitanje. Tko zna gdje bi se u okolici Rijeke / Zagreba našao dobar majstor / servis za ugradnju centralnog daljinskog zaključavanja i ako može kakav link, broj, okvirne cijene..tnx ;)

16 godina
moderator
offline
Re: Vaš Auto Snova

jel daljinskog na postojeće centralno ili i centralno?

TROLLBUSTER i službeni distributer pr0n fotografija // na glupe postove i pitanja odgovaram sa: ke???? // besplatno gledam u kristalnu kuglu i otkrivam koje su vaše komponente :)
13 godina
odjavljen
offline
Vaš Auto Snova

Postojeće centralno. Astra F točnije , petera vrata.

16 godina
moderator
offline
Re: Vaš Auto Snova

Poslat ću ti link u PP, pa pitaj njih...

Ja bi to isto mogao odradit, al na knap sam s vremenom kad dođem u ZG...

TROLLBUSTER i službeni distributer pr0n fotografija // na glupe postove i pitanja odgovaram sa: ke???? // besplatno gledam u kristalnu kuglu i otkrivam koje su vaše komponente :)
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

@jakovp

heh da.. ali mislim da je ovaj link zanimljiviji {#} pronađen unutar tvog prvog linka lol

http://www.allpar.com/eek/hp-vs-torque.html

čista teorija odnosa momenta, okretaja i ks-a ne daje stvarnu sliku o akceleraciji auta.

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 23:32 (nine).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

@jakovp

heh da.. ali mislim da je ovaj link zanimljiviji {#} pronađen unutar tvog prvog linka lol

http://www.allpar.com/eek/hp-vs-torque.html

čista teorija odnosa momenta, okretaja i ks-a ne daje stvarnu sliku o akceleraciji auta.

 

 

Naravno, kad ima još mnogo varijabli, nelinearnih gubitaka, pogotovo nelinearne krivulje momenta tj. snage.

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
RuskeGTT kaže...

clio 1.9d ----------- c2 1.4 hdi

930 kg ---------- 996 kg

64 N/A ks ------- 68 turbo ks

118 nm ---------- 150 nm

0-100 11s ------- 0-100 14,5s

1/4 17,8s -------- 1/4 19,5s

220tkm -------- 130tkm

 

http://www.autoevolution.com/engine/renault-clio-1990-19d.html

 

14.8s je službeni podatak, kako si ti uspio "slaganjem motora" skinuti gotovo 4 cijele sekunde, ostaje misterij samo tebi znan.

 

Keep up the good work.

 

Faith divides us. Death unites us.
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
RuskeGTT kaže...

odgovor na temu saug dizel vs turbo dizel

 

konkretno iz prve ruke:

 

clio 1.9d

930 kg

64 N/A ks

118 nm

0-100 11s

220tkm

 

 

 

 

(ovaj nije startao od nule, no svejedno..)

 

Jesi ga mjerio niz onu nizbrdicu prema Grobniku {#} ili nibrzdici prema Rijeka - Čavle {#}

dakle serijski auto bez modifikacija, hvata stotku za tvorničkih 14.8 sekundi

 

Što si slagao na automobilu? Deklarirana tvornička snaga je i dalje identična serijskom autu s 0km na satu a ti si skinuo za 3.8 sekundi

Mjerio si podatke mobitelom? gore piše 1/8 milje za 11.3 sekunde? pa to je ~200metara

 

odi i okini pravi Dynotest pa se javi

 

 

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.2.2013 9:10 (Ziga).
16 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova
Moj audi benzinac ide osjetno bolje i ima zivahniji odaziv na gas od mercedesa A170 a motori su isto ks..Za ubrzanje neznam jer nisam mjerio dok krajnja brzina za audi je 208, a za merc 175kmh...ista cesta, isti vozac.
Al recimo na dizlu je lakse dok ides u brijeg na 2000okr auto ima snage dok benzinac crkava.
Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

hehe, ludi moj susjed, mislim da mu je krepao elektromotorić stražnjeg stakla pa ga nemože zatvorit, pa je tutno kišobran i boli ga briga {#}

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
1BIT kaže...

hehe, ludi moj susjed, mislim da mu je krepao elektromotorić stražnjeg stakla pa ga nemože zatvorit, pa je tutno kišobran i boli ga briga {#}

Pa i nije baš najmudriji s obzirom da sve što pada po stropu i sliva se sa strane krova i zavlači ispod kišobrana i kapa mu u auto.

Sometimes I feel like a prophet, misunderstood and under gun like a new disease disease disease
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Trebao bi to što prije popraviti, nadam se da je prozor zaštiti trakom i najlonom ispod pa kišobran šutnuo u rupu tek kao dodatnu zaštitu. Ako je samo kišobran pa vlaga i sve ulazi u kabinu, nije dobro.

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Ma ne zamara se on sa tim stvarima, samo je kišoban stavio {#}

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice