Čemu služe pojačala, recieveri i tuneri?

poruka: 9
|
čitano: 17.204
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Pomoc za pocetnika

Pozdrav!

Zelim opremiti sobu nekim boljim sistemom, a kad dode do zvuka onda sam totalni pocetnik.

znaci odabrao bih novi Tv, blueray player i neke dobre hi fi zvucnike.

mene sad zanima cemu sluze pojacala i recieveri i tuneri i jel mi to potrebno uopce ako zelim spojiti hifi zvucnike na tv i blurayplayer.

bio bih jako zahvalan ako bi netko izdvojio nesto svog vremena pa da mi objasni sve ovo.

takoder, mozete mi preporuciti zvucnike(hifi, po mogucnosti samostojece) i tuner/pojacalo/reciever ako ce mi trebat.

da sve ukupno bude oko 5000 kn, moze i malo vise.

Hvala unaprijed!

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
Pomoc za pocetnika

Ti bi novi Tv, blueray player i neke dobre hi fi zvucnike za 5000 kn ???????
plus reciever ili pojacalo

http://www.soundstream.com/

0 0 hvala 0
17 godina

pa kad si otvarao temu, jesi vidio Lazove epske topice?

Poruka je uređivana zadnji put sub 19.3.2011 22:47 (torrente).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
Re: Pomoc za pocetnika
soundstream kaže...

Ti bi novi Tv, blueray player i neke dobre hi fi zvucnike za 5000 kn ???????
plus reciever ili pojacalo

nije rekao baš 5000kn, rekao je da može malo više :P

Najbolji hrvatski anime portal: animehr.com
17 godina

imas opciju imati hifi STEREO pojacalo na dva samostojeca zvucnika.  zelis li cuti visekanalni zvuk sa BR filma, trebas set homecinema zvucnika i visekanalno pojacalo...ili ti ga taj famozni risiver.

odluci se. moja preporuka DOBAR cisti stereo.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Re: Čemu služe pojačala, recieveri i tuneri?

Ne, niste dorbo razumjeli. 5000 kn samo za zvucnike i ako ce mi trebat pojacalo ili reciever ili tuner.