Ovak stvari stoje.
Firmica nekih stotinjak ljudi na svim kontinentima i par wunderkinda koji trebaju mailbox od recimo desetak Gigabajta, a poznavajuci njihove navike danas sutra mozda dvadesetak.
Meni su server zakrcili jer skupljaju mailove od 2007 i gadi mi se vise Symantec Vault. To smece ne radi kak spada na par kompova i ne slusa mi se vise kak je korisnicima tlaka stalno se spajat na terminalserver da si pogledaju arhivirane mailove.
Firma se sastoji od dvije firme a kupila nas je treca koja bude u potpunosti preuzela upravu za pet godina. Kad se to desi mislim da bude puno lakse spojit sve tri firme preko Office 365.
Trenutno ocu spojit ove dvije koji jos nisu preuzeli a jedna je kod mene u Austriji a druga u Brazilu. Ocu oba dvije domene prebacit na Office 365 i olaksat si sve skupa, a da ne pricamo o tome kak BlackBerry sve vise i vise ljudi oce zamijenit sa nekim Android uređajem ili iPhoneom.
Zanima me ako ko ima kakva iskustva i kakve preporuke. Prical sam sa jednim likom koji radi za firmu koja odrzava 700 korisnika koji se vrte prek 365 i prema tome kaj prica ne znam kaj cekam.
Radim sa dvije domene i dva BleckBerry servera koja bi onda ujedinil u jedan 365 account. Backup mailova mi vise ne bude trebal jer bude to Microsoftova briga. Korisnici budu imali bezobrazno velike postanske sanducice i kaj je najbitnije mogu svakome posebno omogucit ili onemogucit koristenje Androida, BB ili iOS-a za citanje mailova itd.