Čemu služi ova sklopka (tj. prekidač) na elektromotoru? Nema nikakvog vidljivog učinka ni u radu ni u mirovanju.
Koji bi mogao biti problem da motor 220V iz dizalice za crijep čim se zašteka zuji iako se ne pokreće, dok prebacivanjem sklopke da vrti u drugu stranu radi sasvim normalno? Sve je sigurno dobro spojeno!
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
evo pogledaj shemu i provjeri spojeve http://www.elteh.net/el-instalacije/spajanje-jednofaznog-motora.html
Pozdrav svima,neznam gdje da postavim ovo pitanje pa cu postaviti ovdije.Posto se sve vise bavim elektronikom u potrebi sam za dobrom lemnom stanicom.Treba mi i stanica sa vrucim zrakom,sad me zanima da li je ovo dobro i da li se isplati uvoziti http://www.ebay.com/itm/852D-2-in-1-Soldering-Re-Work-Station-Solder-Iron-SMD-Hot-Air-Gun-4-Nozzles-NEW/400810148058?rt=nc&_soffid=100&_soffType=SaleAndClearence&_trksid=p5731.m3795
Molio bi preporuku nekog solidnog multimetra sa ebay-a, nebitno da li može mjeriti temperaturu ili ne.
Pozdrav svima,neznam gdje da postavim ovo pitanje pa cu postaviti ovdije.Posto se sve vise bavim elektronikom u potrebi sam za dobrom lemnom stanicom.Treba mi i stanica sa vrucim zrakom,sad me zanima da li je ovo dobro i da li se isplati uvoziti http://www.ebay.com/itm/852D-2-in-1-Soldering-Re-Work-Station-Solder-Iron-SMD-Hot-Air-Gun-4-Nozzles-NEW/400810148058?rt=nc&_soffid=100&_soffType=SaleAndClearence&_trksid=p5731.m3795
Bilo bi dobro da napišeš za što ti točno treba.
Pozitivno je što imaš dijelova u svakoj trgovini elektroničkih komponenti(grijači, vrhovi...). Lemilica je 50w s tim da i nema za pohvalu prijenos temperature s grijača na vrh pa će ti biti SMD poprilično teško raditi s tim, posebno ako je riječ o "težim" pločama, pomogneš se puhalicom. Za amatersku uporabu čisto ok.
Ponavljam "dobro" je relativna stvar, sve ti ovisi koliko i za šta ćeš koristiti. Ako je to rad od 8 sati na dan i više onda se probaj još malo rastegnuti za lemilicu renomiranih proizvođača(weller, ersa, pace, metcal....), ako je to za tu i tamo kakvu samogradnju i amatersku upotrebu čisto ok.
Treba mi solidan neki, ništa tako profesionalno, do nekih 10-15€ da imam kad mi nekad unekad zatreba, taj mjeri kapacitet kondenzatora koliko je dobar, a to mi nikada neće trebati.
Ima ih dosta na ebay-u u rangu 10-15€ ali ne znam koji je sad najbolji od tih, najskuplje nije uvijek i najbolje.
Treba mi solidan neki, ništa tako profesionalno, do nekih 10-15€ da imam kad mi nekad unekad zatreba, taj mjeri kapacitet kondenzatora koliko je dobar, a to mi nikada neće trebati.
Ima ih dosta na ebay-u u rangu 10-15€ ali ne znam koji je sad najbolji od tih, najskuplje nije uvijek i najbolje.
evo, ovaj se cini solidnim... ili ako oces sam podesavat range, onda ovaj...
a sto se tice cijene, doista najskuplji mozda i nije najbolji, ali postoji jedna granica ispod koje se ne ide... primjera radi, uzmi najobicniju kacavidu (odvijac) pa usporedi kvalitetne (wiha npr.) i one iz "sve po 8" pa mozemo dalje pricat... to ne znaci da moras uzet wiha, ali npr. unior, proxxon ili neku bolju firmu... od trenutka kad ih primis u ruku, pa do prakticne izvedbe, razlika je neusporediva...
to ne znaci da za tebe ti multimetri sada nece valjat, ali ako oces nesto sto mozes pronac i kod nas, imas npr. UNI-T multimetre poput ovog...
Ma nije nest puno smd.Ono kao instalacija chipova u stari ps2,promjena kondenzatora i slicnoga,diy smd projekti,cisto amaterski.Pa da radim nest onako profesionalno izdvojio bih najmanje 500 eura za neku ersu.Ako narucim javit cu vam,jos se malo premisljam,pitao sam prodavaca da li moze raditi na nasoj europskoj naponskoj mrezi pa cu vidjet.
Edit:Nazalost samo 110v
Imaš trafo 220 na 110V pa može raditi i kod nas :)
Ma znam al mi se neda zah,ebavat stimJos mal se protegnem pa imam ovo
http://www.chipoteka.hr/artikl/118634/lemna-stanica-za-smd-zd-912-lemilovruci-zrak-160-480c
Ma nije nest puno smd.Ono kao instalacija chipova u stari ps2,promjena kondenzatora i slicnoga,diy smd projekti,cisto amaterski.Pa da radim nest onako profesionalno izdvojio bih najmanje 500 eura za neku ersu.Ako narucim javit cu vam,jos se malo premisljam,pitao sam prodavaca da li moze raditi na nasoj europskoj naponskoj mrezi pa cu vidjet.
Edit:Nazalost samo 110v
Na ebayju ima cijela hrpa takvih koje su na 230V...
Ma nije nest puno smd.Ono kao instalacija chipova u stari ps2,promjena kondenzatora i slicnoga,diy smd projekti,cisto amaterski.Pa da radim nest onako profesionalno izdvojio bih najmanje 500 eura za neku ersu.Ako narucim javit cu vam,jos se malo premisljam,pitao sam prodavaca da li moze raditi na nasoj europskoj naponskoj mrezi pa cu vidjet.
Za ovu lemnu stanicu ti iz prve ruke mogu rec da je dobra, nije bucna, radi i imas dijelove za uzet i kod nas i na ebayu... kupljena je upravo u ducanu s linka, ali mislim da ti i dalje po hr ima onih koji je mogu nabavit...
http://elektronika-split.eu/forrasztas/paka-allomas/ss-989b-smd-forraszto-es-holegfuvos-munkaallomas
moj sef ima met 803 iako je stara sluzi svrsi.
sa vrucim zrakom mozes radit sve vecinom ali nije to to za rebaling mozes ali nije bas dobra bolja je za rework samo.
ja sam ih naso za 30 dolara lemnu stanicu za vruci zrak na ebayu ali cekam da prodam laptop koji sam popravio pa cu kupit.
sta se tice obicne lemilice nema bolje nego najobicnije lemilice od 35 do 50W i tjt
Kako da se ovo 8. svjetsko čudo napravi :D
Pomoću dot-bar drivera poput LM3915? Imaš dosta primjera na YouTubeu (samo što ledice obično nisu naslagane u krug). Traži VU meter.
Pojačalo daje određenu snagu ovisnu prema opterećenju ( otporu zvučnika ). Ako paralelno zvučniku dodaš ledice one će dodatno opteretiti pojačalo ( i to jednu periodu sinusnog signala jer su ledice diode ) i dobiješ izobličen ton uz mogućnost da pojačalo ne izdrži takvo opterećenje.
Ova dva linka gore su ispravan način , uzima se minimalni dio signala od pojačala a svjetleće diode se sa tim sklopom napajaju iz zasebnog izvora napajanja.
Ček, na kraju kako da ja povežem sve to? Msm, nemam sad zvučnike ali planiram kad uzmem da napravim neki light show ... Jel se to može napajati posebno iz napajanja... Budem uzeo Z906
Nešto ovako? Al mi opet nije jasno kako da to spojim s basom.. Uzmem te LED trake(il kako već se zovu) i samo ih spojim na zvučnik?
Ni u kom slučaju.
Ledice ili led trake spajaš na LM3915 driver - on određuje koja će ledica ili traka svijetliti u kojem trenutku, ovisno o ulaznom signalu. Znači, taj driver samo "sluša" muziku, ne napaja se iz struje za zvučnik.
Ček, na kraju kako da ja povežem sve to? Msm, nemam sad zvučnike ali planiram kad uzmem da napravim neki light show ... Jel se to može napajati posebno iz napajanja... Budem uzeo Z906
Moraš imati napajanje za driver i ledice ili led trake. Ako ćeš spajati led trake, onda ti treba 12V napajanje. Ako ćeš koristiti individualne diode, onda ti je slabije (3-5V).
Došao mi je onaj ac-dc adapter koji glumi bateriju za fotić. Hvala inače svima na prijedlozima o tome kako ga upariti s baterijom - nisam se još s tim stigao poigrati, pa kad budem, javim kako je prošlo.
Danas sam prvi put koristio taj adapter na pravom snimanju i događa se nešto vrlo neobično - fotić prvo vidi kapacitet baterije od oko 85% (što je zapravo očekivano), međutim to kroz vrijeme pada kao da se radi o bateriji! U roku nekih dva sata padne na 20%. A, ponavljam, u pitanju je ad-dc adapter, a ne baterija. Zanimljiv fenomen - ne znam u ovom trenutku koji je razlog i ne stignem se time sad baviti. Istina je da se radi o jeftinom kineskom adapteru, no ipak bi mi bilo čudno da napon toliko padne kroz vrijeme, tako da bih prije rekao da je riječ o nekakvoj zaštitnoj funkciji fotića. Kad uhvatim vremena, mjerit ću izlazni napon tijekom snimanja pa onda vidjeti što se točno događa.
Da inače izvjestim o onome što sam jučer otkrio - AC-DC adapter dobro radi, odnosno izlazni napon iz njega je konstantan. To bi značilo da je problem ili u pseudo-bateriji ili u softveru fotića, a gdje god da je, mislim da baš i nemam što za napraviti. Dobro je što ipak izdrži barem sat i 45 minuta (toliko mi je zadnji put fotić bio uključen - možda još i dulje) - nakon tog vremena napunjenost "padne" na nekih 10-ak posto. Dovoljno je pseudo-bateriju ištekati na nekoliko sekundi i ponovno uštekati i kapacitet "baterije" opet skoči na 90%.
Nešto ovako? Al mi opet nije jasno kako da to spojim s basom.. Uzmem te LED trake(il kako već se zovu) i samo ih spojim na zvučnik?
Ni u kom slučaju.
Ledice ili led trake spajaš na LM3915 driver - on određuje koja će ledica ili traka svijetliti u kojem trenutku, ovisno o ulaznom signalu. Znači, taj driver samo "sluša" muziku, ne napaja se iz struje za zvučnik.
Ček, na kraju kako da ja povežem sve to? Msm, nemam sad zvučnike ali planiram kad uzmem da napravim neki light show ... Jel se to može napajati posebno iz napajanja... Budem uzeo Z906
Moraš imati napajanje za driver i ledice ili led trake. Ako ćeš spajati led trake, onda ti treba 12V napajanje. Ako ćeš koristiti individualne diode, onda ti je slabije (3-5V).
A kako da onda dovedem zvuk u taj driver? Ako sva tri utora spojim u bas kutiju(Z906, 5.1 sustav), kako da napravim ovaj 4.? Predpostavljam da ima neki splitter ili kako se to već zove, dio koji pretvara jedan u dva ili više. Kako da dovedem struju iz zvučnika, nisam te baš najbolje skužio
Budem uzeo LED trake pošto vidim da jače svijetle i bolje su
Pogledaj pinove. Izvor zvuka spajaš na pinove 4 i 5 drivera. Napajanje ide na pinove 2 i 3.
Nisam te tu skužio što pitaš.
Najbolje ti je koristiti vanjski 12V AC-DC adapter kojim ćeš napajati dot-bar driver i led trake.
Zvučnici ti imaju integrirano 12V napajanje kad to pitaš ili što?
Pogledaj pinove. Izvor zvuka spajaš na pinove 4 i 5 drivera. Napajanje ide na pinove 2 i 3.
Nisam te tu skužio što pitaš.
Najbolje ti je koristiti vanjski 12V AC-DC adapter kojim ćeš napajati dot-bar driver i led trake.
Zvučnici ti imaju integrirano 12V napajanje kad to pitaš ili što?
Stvar je u tome da ja nemam te zvučnike, samo planiram dali ih mogu spojiti i to, da vidim jel komplicirano(za mene) ili nije.
Vidiš ova prva tri ulaza na vrhu(što su okomito postavljeni), tu uključujem kabal kojeg s druge strane uključujem u komp(u zeleni i plavi utor za zvuk), kužiš na šta sad mislim? Dakle, kako da onda dovedem zvuk na matičnu kada imam 3 ulaza koja su zauzeta?
Što se tiče napajanja, ne znam kako da dovedem napajanje, to je problem
Ne razumijem što si tu napisao.
Stani malo na loptu, razmisli što konkretno želiš napraviti i prezentiraj. Vidio si na ovim videima koje si dao da se može napraviti, recimo to tako, zasebni, samostojeći modul, koji se napaja iz vlastitog napajanja i na kojeg samo treba dovesti zvuk. Što ćeš ti sad dalje raditi s tim modulom, to je tvoja stvar - možeš ga skupa s led trakama nagurati u kućište zvučnika, ali i ne moraš. Možeš ga napajati zasebnim ac-dc 12V adapterom ili možeš 12V dovući iz kompjutera ili možda iz pojačala ako ima 12V DC trafo. Možeš u modul uštekati zvučni izlaz iz kompjutera ili smartfona ili ga možda možeš spojiti na žice unutar zvučnika/pojačala pa odatle izvući signal za zvuk.
Iskopaj BUG broj 214, tema samogradnje je VU metar sa LM3916, točno što tebi treba. Napravi ovaj modul, jednostavan je, a i ne moraš ga odmah ubacivati u woofer. Postići će dovoljan efekt postavljen ispod monitora.
Ako se ipak odlučiš za postavljanje unutar zvučnika, ni to nije previše teško. LM3916 ima radni napon od 3 do 25 volti, takvo napajanje sigurno možeš naći unutar zvučnika i samo ga dovedeš na vu metar.
gdje ima za kupit za lm3916 i ova plocica na koju se sve lemi?
gdje ima za kupit za lm3916 i ova plocica na koju se sve lemi?
Sve imas u chipoteci, plocicu si moras ili sam napravit ili uzmes uniberzalnu na kojoj tockice spajas lemom.
Ne razumijem što si tu napisao.
Stani malo na loptu, razmisli što konkretno želiš napraviti i prezentiraj. Vidio si na ovim videima koje si dao da se može napraviti, recimo to tako, zasebni, samostojeći modul, koji se napaja iz vlastitog napajanja i na kojeg samo treba dovesti zvuk. Što ćeš ti sad dalje raditi s tim modulom, to je tvoja stvar - možeš ga skupa s led trakama nagurati u kućište zvučnika, ali i ne moraš. Možeš ga napajati zasebnim ac-dc 12V adapterom ili možeš 12V dovući iz kompjutera ili možda iz pojačala ako ima 12V DC trafo. Možeš u modul uštekati zvučni izlaz iz kompjutera ili smartfona ili ga možda možeš spojiti na žice unutar zvučnika/pojačala pa odatle izvući signal za zvuk.
Pa kako da dovedem zvuk na taj sklop kojeg ću napravit? Jel ulaz koji dovodi zvuk na matičnu 3.5mm ili neki drugi? Želim uzeti više LED trakica(do 5 komada) i onda to spojiti na Z906 niskotonac(bas kutija) i onda što jaći bas bude da se što više LEDica upali, kužiš sad?
@ Koliko je star taj broj? Dal se prodaju stari brojevi na Tisku? Nikad nisam kupovao BUG
Kak hoćeš. Možeš preko nekog razdjelnika (splittera). Ili ako već ugrađuješ u zvučnik, paralelno na željeni ulaz u zvučniku spojiti žice koje idu na signal input pinove na dot-bar driver.
Misliš valjda na odvođenje (a ne dovođenje) zvuka s izlaza (a ne ulaza) zvučne kartice matične ploče, ne? Rekoh - kak hoćeš. Možeš spojiti i mobitel.
Kad ti već dot-bar driver nudi opciju 8 10 trakica, bilo bi šteta da to ne iskoristiš. Ionako valjda nećeš kupovati već rezane led trake, nego ćeš kupiti rolu led trake pa si onda narezati onoliko traka koliko želiš, na duljinu koja ti odgovara.
Ta bas kutija ima svoje napajanje ili u nju već ide pojačani signal? Spomenuti dot-bar driver podržava napon ulaznog signala do 35V, pa mislim da bi mogao uzeti i već pojačani signal zvuka.
Toliko stari ne. Ali mislim da ga možeš naručiti tako da pošalješ mail na pretplata@bug.hr. Ili, ako se pretplatiš na godinu-dvije, možeš online čitati sve stare brojeve od broja 100.