Zalosno je da u 21. stoljecu jos uvijek imam problema s internetom.
Na Optimu sam preso prije godinu dana s T-coma najvise zbog jeftnijih cijena, a vise manje istih usluga.
Uglavnom pogrijesio sam, zvao sam sluzbu valjda 100 puta do sada (al doslovno), dolazili su tehnicari (tako zvani), cak i ljudi iz T-coma da provjere instalacije i guess what, banana.
Danas sam igro PES 2013 online i valjda mi je 5 puta pukla veza tijekom tekme, po*izdio sam, nazvo sluzbu. Opet oni pocnu standard razgovor (ne krivim ih - to im je poso) da ce prijavit kvar blablabla..., al vec mi je iskreno pun k tih prijava od kojih nikad nema kruha i pito sam direktno na koji nacin prekinuti ugovor, takodjer je lik koji radi u Optimi reko da nema smisla stalno prijavljivat kvar i preporucio mi je da napisem prigovor da zelim prekid ugovora. Ugovor mi inace traje jos godinu dana, pa ga trenutno ne mogu prekinuti bez naknade.
Jel ima iskustva netko s tim zalbama i da li to uspijeva?
Evo dok pisem ovaj post pukla je veza 2 put, jos sam uvijek dovoljno suzdrzan da ne zapicim ruter u zid.