Osjećam da sam dužan podijeliti svoje tužno iskustvo s Iskonom. Zapravo ću podijeliti mailove koje sam im poslao, a na koje nisam dobio odgovor.
Čitati odozdo prema gore...
Napomena: 08.04.2013. Od 26.03. nemam internet i nitko nije došao ni popravio ništa, čak se nije ni udostojio odgovoriti na moje mailove.
Čak sam i dobio račun za ožujak od 73 kn u kojem su uglavnom njihovoj službi za korisnike na 062 10 10 10. Čuli smo se svakodnevno, dok nisam odustao.
FUJ! Sad samo čekam da mi probaju naplatiti 600 kn za raskid ugovora.
---
2013/4/3
Kako se nitko od vas nije udostojio odgovoriti na prethodni upit i kako jutros nakon poziva službi opet dobijemo iste odgovore, "Tehnika nam još nije odgovorila... da pokušamo udaljeno..." i kako cijela ova šarada traje već tjedan dana, ovim putem u zakonskom roku 7. dana nakon uspostave vaše "usluge" tražimo raskid ugovora.
Izvolite nas uputiti na postupak raskida, jer sam spreman platiti prokletih 100 kn više da netko ne radi budalu od mene poput vas.
Pozdrav.