3D modeliranje Low vs High poly

poruka: 2
|
čitano: 1.050
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
3D modeliranje Low vs High poly

Pozdrav!

 

Otvaram novu temu jer sam prošao po forumu i nisam baš naletio na informacije koje su mi potrebne.

 

Naime, moram napravit' seminar "low poly vs high poly" (u gamingu).

 

E sad, radimo inače u Mayi i pregledaval sam dosta foruma ali ne mogu baš pronaći konkretne stvari. U čemu je razlika, za što se koristi gdje i kako ? Prednosti - nedostatci? Upotreba?

 

Bilo kakva pomoć je dobrodošla dragi forumaši :)

 

Lijep pozdrav,

 

Ivan

13 godina
offline
3D modeliranje Low vs High poly

LP se koristi u igrama jer racunala jos uvijek nisu dovoljno jaka da u real time rendaju modele po par milijuna poly-a. Detalji se rade sa teksturama i raznim mapama koje manipuliraju sa osvjetljenjem kao sto su normal, specular, parallax, itd.. Glavni karakter/objekt neke igre najcesce je najdetaljnije napravljen i cesto ima preko 200k poly-a. HP model se koristi da bih dobili gore navedene mape(normal, AO, curvature ,itd..) pa se od njih rade teksture za LP model, ili se koriste u cut scenama. LP nema neku vecu manu sve dok se pazi da je silueta modela dobra i da na podrucjima savijanja ima dovoljno geometrije da ne dolazi do tearinga pri animiranju. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.6.2018 15:29 (ivanzu).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice