Wi Fi antena, router, isplativost

poruka: 4
|
čitano: 2.698
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
Wi Fi antena, router, isplativost

Pozdrav,

Prije nego postavim pitanja, naglasio bih da sam početnik u ovoj sveri tehnologije...

Dakle, meni bi trebala neka vanjska antena koja bi hvatala signale od susjeda, konkretno radi se o dvi pristupne točke.

Slika:https://postimg.org/image/8lupety2gr/

Pristupna točka 1: 6Mbps, Imam podatke pristupa i trenutno je hvatam sa prozora bez ikakve antene ali konekcija puca tu i tamo

Pristupna ročka 2: 100Mbps, Imam podatke pristupa i trenutno je hvatam sa posuđenom starom antenom od 2[A] (Ovakve antene se vise ne proizvode i zabranjene su za korištenje)

Napominjem da nemam uvjete za "point to point" , odnosno 2 antene međusobno usmjerene, jer ne bih zelio gnjaviti susjede s tim... Znaci hvatanje tih signala bez nekog njihovog uznemiravanja(hh).

Optička linija ostvarena.

Osim antene, zelio bi i neki router ako je to moguće. Npr: antena prima signal, iz antene šaljem signal u router, a zatim router baca signal po kući.

Buđet: 800kn

Poruka je uređivana zadnji put pon 16.10.2017 13:57 (ChoLeePO).

0 0 hvala 0
11 godina
Re: Wi Fi antena, router, isplativost

Neznam baš te antene koje imaš kakve su ali dovoljno je za tog prvog susjeda neka panel antena sa dobiti 15-tak dBi pa dok ne koristi netko torente ili gleda film  preko wifi u njihovoj kući kraj rutera moći ćeš surfati bez problema. Onu kuću na 800m zaboravi jer sigurno ima u okolini dosta jačih wifi signala zbog kojih te neće čuti a i u tvojoj okolini onih zbog kojih ti nećeš čuti signal sa te udaljenosti.

Osim antene na tom balkonu bolje bi bilo uzeti neki wifi uređaj u istom kućištu sa antenom pa lan-kablom dovesti preko PoE u tvoju sobu.

7 godina
neaktivan
Zar ne postoji neka oprema za hvatati tu dalju točku? Bacio sam pitagoru, oko 480 m zracne linije...
11 godina