Trenutno jednako (ponekad i duže) traje punjenje goriva... A dobar dio se nalazi u krilima...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Od ovog bi se lako mogao i složit neki cargo "nastavak" pa se avion koristi po potrebi.
Mogu to malo i doraditi - dva padobrana, svaki na jedan kraj i neki break-off quick-release (di mi je sad Arendelle da prevede ove izraze) koji tu putničku kabinu može odvojiti od ostatka aviona u letu, u slučaju nekog "problema". Naravno, na odgovarajućoj visini i brzini, da se cijela stvar ne raskupusa ko konfeti od kombinacije brzine, draga i pritiska.
Mogu to malo i doraditi - dva padobrana, svaki na jedan kraj i neki break-off quick-release (di mi je sad Arendelle da prevede ove izraze) koji tu putničku kabinu može odvojiti od ostatka aviona u letu, u slučaju nekog "problema". Naravno, na odgovarajućoj visini i brzini, da se cijela stvar ne raskupusa ko konfeti od kombinacije brzine, draga i pritiska.
Mogu to malo i doraditi - dva padobrana, svaki na jedan kraj i neki break-off quick-release (di mi je sad Arendelle da prevede ove izraze) koji tu putničku kabinu može odvojiti od ostatka aviona u letu, u slučaju nekog "problema". Naravno, na odgovarajućoj visini i brzini, da se cijela stvar ne raskupusa ko konfeti od kombinacije brzine, draga i pritiska.
Upravo sam to htio linkati. Dakle rusi su to dizajnirali ranije, a sad odjednom eto airbus to "patentira". Da nije većinski vlasnik airbusa potiho postala...jabuka?
Nisam ni znao da to postoji.
Živo me zanima zašto to nije dio svakog aviona, pa jbmu, riječ je o "samo" 4 šine i repu koji se rastavlja. Jedino kad to ne funkcionira je ako avion pada na nos...
Nisam ni znao da to postoji.
Živo me zanima zašto to nije dio svakog aviona, pa jbmu, riječ je o "samo" 4 šine i repu koji se rastavlja. Jedino kad to ne funkcionira je ako avion pada na nos...
Zato jer njima ljudski zivoti nista ne predstavljaju pa bi to bio samo dodatni torsak.Da ikako mogu prevozili bi nas u kamionima za stoku samo da im ostane koji dolar vise u depu.
Napravice ce bacuska da se moze izbaciti i da leti u rikverc :)
Ah da, i u pilotsku kabinu ugraditi gumb RELEASE za slučaj pokušaja otmice i sl. Pilot klikne na gumb i avion spašen.
prvo pomislih patentirali SOS kabinu s kakvim padobranom ili tako nešto
kako sad airbus?! zar nije epl još 1848.?
Epic
prvo pomislih patentirali SOS kabinu s kakvim padobranom ili tako nešto
Ja isto.
Vjerojatno im se ne isplati, ili bi to ponudili kao dodatnu opciju, ili samo za prvi razred, pa ti biraj :)
Čitajući ovu vijest, prvo što mi je palo na pamet, da je primarna namjera da pilot u slučaju otmice u avionu i pokušaja prisile pilota da napravi nešto prema želji otmičara, pilot pošalje otmičara i putnike direktno u "nebo".
Sa toliko sjedala MANJE i toliko high tech SKUPE opreme koja bi morala bit napravljena od sci-fi materijala, koliko bi putnik platia kartu od frankfurta do singaporea da bi let bia isplativ?
Da je sve tako ružičasto ne bi aero firme propadale i smisljale kako da nabiju sto vise ljudi u avion.
Uostalom, avion je i dalje najsigurniji nacin transporta, unatoc manijacima u ukraini i ovima sta su im se rusi zamirili...
Razlog pada aviona su uglavnom firme kao croatia airlines i sl. koji servisiraju avione "kad se pokvare / ako slete".
Pa kad bi sve firme bile kao Croatia airlines onda o padovima aviona ne bi ni pričali...
Znam da nisu idealni i daleko od toga , ali koliko je njima palo aviona? Ono za loš primjer uzmeš firmu kojoj nije pao niti jedan...