Imam dojam koda se smanjio broj ovih prometala na cesti/nogostupima...?
Veliko proljetno osvježenje asortimana e-bicikala
- poruka: 8
- |
- čitano: 8.680
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hladno je, barem ujutro . Na biciklu predaliraš dok na romobilima se nemaš sa čime ugrijati.
Dobro je što je neka hrvatska tvrtka ušla u ovaj posao pa barem neka radna mjesta otvorena ali me zanima koliki je postotak dijelova koji se izrađuju u hrvatskoj ili se ode samo sklapa, a ništa ne proizvode. Kažu mi oni koji voze ovaj romobil da su ga kupili jer je lako skinuti ograničenje od 25 km/h. Možda je i to jedan od razloga dobre prodaje. Primjetio sam da su im novi modeli veći nego prije. Valjda neće izgubit na praktičnosti zbog veličine i težine.
Dobro je što je neka hrvatska tvrtka ušla u ovaj posao pa barem neka radna mjesta otvorena ali me zanima koliki je postotak dijelova koji se izrađuju u hrvatskoj ili se ode samo sklapa, a ništa ne proizvode. Kažu mi oni koji voze ovaj romobil da su ga kupili jer je lako skinuti ograničenje od 25 km/h. Možda je i to jedan od razloga dobre prodaje. Primjetio sam da su im novi modeli veći nego prije. Valjda neće izgubit na praktičnosti zbog veličine i težine.
Mozes si sam odgovorit vecinu pitanja, neisplativo je da ista osim naljepnica radimo u HR.
Hladno je, barem ujutro . Na biciklu predaliraš dok na romobilima se nemaš sa čime ugrijati.
Ne mislim sad, trenutno...nego zadnjih mozda godinu dana...
Dobro je što je neka hrvatska tvrtka ušla u ovaj posao pa barem neka radna mjesta otvorena ali me zanima koliki je postotak dijelova koji se izrađuju u hrvatskoj ili se ode samo sklapa, a ništa ne proizvode. Kažu mi oni koji voze ovaj romobil da su ga kupili jer je lako skinuti ograničenje od 25 km/h. Možda je i to jedan od razloga dobre prodaje. Primjetio sam da su im novi modeli veći nego prije. Valjda neće izgubit na praktičnosti zbog veličine i težine.
Ovdje samo sklapaju uvezene dijelove. Otkud su dijelovi? Otamo gdje su najjeftiniji.