Nemoš vjerovati koliko direktori mogu biti glupi , pa sama logika malo načitanog pojedinca uviđa da je za sad nemoguće da je UI sposoban za to.
Švedska Klarna odustaje od potpune AI podrške i vr
- poruka: 3
- |
- čitano: 672
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Osobno, kada god imam neki problem ni ne pokusavam razgovarati s AI-em i samo gledam koji je najbrzi put da dodjem do stvarne osobe ( i koliko me god indijski support zna iznervirati jos su uvijek sposobniji od AI-a).
Cisto zato sto ce mi ponuditi jednostavne opcije kao rjesenja, a kada god zaglavim negdje sve je samo ne jednostavno.
Sto ne znaci da AI ne moze pomoci ljudima sa nekim banalnim problemima/pitanjima.
Koristio sam Klarnu i vidio sam po odgovorima da razgovaram s AI-om u korisnickoj podrski. Uglavnom katastrofalno iskustvo.