Evo več neko vrijeme se borim s Linksom i neispravnom grafičkom karticom ( Gainward RTX 3080 ) za koju su oni "ovlašteni servis".
Kompletna komunikacija se odvijala preko emaila i sve to imam u pdf-u, ali nisam siguran dal smijem to uploadati ovdje pa ću onda ovako probati ukratko opisati agoniju koju prolazim već više od 2 mjeseca s njima.
Naime, krajem 4. mjeseca ove godine primijetio sam problem s grafičkom karticom kupljenom u Links dućanu. Problem sam odmah prijavio njima, ali zbog posla nisam mogao odmah predati istu pa sam čekao početak godišnjeg odmora tako da do kraja godišnjeg kvar ( ili zamjena ) bude uklonjen.
Prije predaje grafičke kartice, u emailu sam im detaljno objasnio kvar i priložio sve dokaze koji upućuju na isti - > Benchmark testove gdje se vram pregrije u cca 2-3 minute i video gdje upalim igru i isto tako nakon minute - dvije se pojavi crni ekran, ventilatore grafičke kartice budu na maximumu, ali zvuk i dalje radi neko vrijeme. Kratkim pretraživanjem na google-u se može vidjeti da ima dosta ljudi s istim problemom kao ja i svi su uspješno dobili RMA ( osim mene naravno :D ).
Grafičku karticu sam predao 26.08.2023 u poslovnici Links Dubrava.
01.09. Nakon 5 dana testiranja javljaju da je grafička kartica potpuno ispravna te da je poslana u poslovnicu, spremna za preuzimanje.
Na to im odmah šaljem mail da želim dokaze koji potvrđuju to što govore i da se ne slažem s njihovom odlukom te tražim ponovno detaljno testiranje.
04.09. Odgovaraju da mi ne mogu dati tražene dokaze te da je grafička kartica potpuno ispravna. Pitaju me opet jel želim da se ista opet pošalje na servis ( bez obzira što sam već rekao da ju vrate natrag na testiranje ) na što im potvrđujem da želim.
05.09. Šalju grafičku karticu opet na servis.
11.09. Nema nikakvog odgovora od njih 6 dana te ih tražim da mi daju povratnu informaciju o tijeku servisa na koji odgovaraju tek 12.09. i opet tvrde da je grafička kartica potpuno ispravna i da se problem kod njih ne manifestira te me traže da im predam kompletno računalo da mogu obaviti testiranja u njemu i provjeriti kompatibilnost komponenti (?). Na što sam pristao i slijedeći dan im ga predao.
18.09. Opet ih tražim povratnu informaciju jer nema nikakvog odgovora od njih.
Isti dan mi šalju email. - Opet tvrde da su odradili sva testiranja i da grafička prolazi iste. Potpuno je ispravna te je računalo proslijeđeno u poslovnicu.
22.09. Popodne preuzimam računalo.
22.09. Navečer primjećujem isti problem. Grafička kartica se opet pregrijava i gasi. Problem uopće nije riješen kako oni tvrde.
27.09. Prijavljujem opet da grafička kartica nije ispravna te da nisu ništa napravili.
Oni odgovaraju isti dan te se ograđuju da je kod njih svaki puta grafička kartica bila ispravna. Opet me pitaj jel ju želim poslati na servis.
30.09. Opet šaljem grafičku karticu na servis i ovaj put inzistiram da se problem riješi. Ukoliko nisu u mogućnosti isti ukloniti, želim zamjenu za drugu ili povrat novaca.
03.10. Šalju email u kojem tvrde da je grafička kartica testirana i opet prolazi sve njihove testove, uz to šalju video snimak kojim "potvrđuju" ispravnost te odbijaju zamjenu i povrat. Kao jedinu opciju mi nude slanje grafičke kartice kod proizvođača na dijagnostiku koja bi trajala 3-4 mjeseca.
Dakle, 26.08.2023 sam predao grafičku karticu, objasnio im u detalje kvar te poslao slike i video dokaz.
Oni u dva mjeseca nisu u stanju obaviti profesionalno testiranje ( a ovlašteni servis su ) grafičke kartice i ustanoviti kvar nego mimo mojih molbi da se repliciraju uvjeti normalnog korištenja ( zatvoreno kućište ), oni koriste otvoreno kućište za testiranja koje ima velik protok zraka i gdje se vram ne pregrijava.
Što upućuje na to su neprofesionalni, troše moje vrijeme i uopće nemaju instrumente za pravilnu dijagnostiku nego koriste običan benchmark test koji može bilo tko kod kuće pokrenuti i njime tvrde da je grafička ispravna.
Garantni rok je za 2 mjeseca kraći, problem nije riješen, a oni mi nude samo 2 opcije. Da uzmem neispravnu grafičku karticu i pomirim se sa time ili da istu pošalju kod proizvođača na 3-4 mjeseca što bi dovelo skoro do kraja garantnog roka, a i ono naj bitnije moje nemogućnosti obavljanja posla jer mi računalo trenutno nije u funkciji zbog njihovog neodgovornog ponašanja.
Za ovo što su oni radili 2 mjeseca, normalan servis odradi u maksimalno 2-3 dana, ako ne i kraće. To što rade je čisti bezobrazluk!
Nije mi jasno da su ovlašteni servis, a nemaju instrumente kojima mogu točno znati u čemu je problem. Umjesto toga, koriste naj običnije metode koje može bilo tko odraditi i najgore od svega je to što mogu samo upisati opis kvara u google i vidjet će da isti problem ima jako puno ljudi, pa čak i sa novijom generacijom tih grafičkih kartica, ali oni to sve uporno ignoriraju.
Evo sad onog dijela gdje se vidi to njihovo testiranje. To je izrugivanje jer im očito prolazi i nitko im ništa ne može.
Njihov video: https://onedrive.live.com/?authkey=%21ANXLJGlWbpqGin8&id=C66C746C3E216E3C%21405871&cid=C66C746C3E216E3C
Ovo je u najmanju ruku tragikomično da se običnim benchmarkom iz igrice utvrđuje ispravnost grafičke kartice. Ja sam govno pojeo, ali ako ovaj post pomogne barem jednoj osobi da se ne zaj*e kao ja, ja sam sretan :)