dobar ovaj Telemach.. evo već preko mjesec dana čekam da mi realiziraju uslugu.. koliku naknadu mogu dobiti?
bez da se trgneš nikakvu ...
dobar ovaj Telemach.. evo već preko mjesec dana čekam da mi realiziraju uslugu.. koliku naknadu mogu dobiti?
bez da se trgneš nikakvu ...
Zapravo, možeš i sam vidjet koliko si potrošio prometa, ali pripremi kalkulator.
Odeš u Telemach aplikaciju, odabereš svoj broj, pa detaljan ispis prometa i poziva. Potom odešprikaz usluga i postaviš na internet, te namjestišza period od prvog u mjesecu do zadnjeg.
Tu ti piše povijest spajanja, a kada otvoriš određeno spajanje, piše ti koliko si prometa potrošio u toj sesiji, zajedno s vremenom kada je spajanje ostvareno.
Malo je glupo što na računu ne piše koliko je prometa potrošeno, ali meni to ne igra ulogu. Nikad me nije zanimalo koliko sam potrošio prethodni mjesec, osim u slučaju prekomjerne naplate. 😅
Divno
Tek su u povojima nemaju nikakvu podršku. Tražio sam da me prebace na njihovu optiku(sad od ht) i njihov bolji router od nokie(sad je optimin).Rekli su da to mogu dobit i da će se javit odmah sljedeči dan ali ništa, ima od toga dva tjedna.Mada sve radi ok ali su mi rekli da je nokia bolja stabilnija veza pa eto tražio za kuac mi izgleda.
Napiši im mail, brzo odgovore i daju konkretne odgovore.
Bok,
da ne pretrazujem cijelu temu, dal je tko probao rootati/unlockati njihov router?
Dosta mi je bitno da mogu upisati svoju DNS adresu, port forwarding i DDNS od NoIP-a, a vidim po drugim forumima da je sve zaključano i da se za svaku promjenu mora pingati njihova tehnička podrška
Ja bih ti preporučio da se ne zezaš s njihovim routerom i da kupiš vlastiti, te da ih tražišbridge mode.
Razmišljao sam i o tom al me gospodin uvjerio da to nije moguće izvesti sa njihove strane kao privatnom korisniku
Je, moguće je. Samo ti lijepo spoji svoj router (to ti oni nikako ne mogu zabraniti), a potom ih traži na mail da ti uključe bridge mode. Napomena: kad ti uključe bridge mode, funkcionalan je samo LAN1 i na njega spajaš vlastiti router.
Razmišljao sam i o tom al me gospodin uvjerio da to nije moguće izvesti sa njihove strane kao privatnom korisniku
Telemach je od prije mjesec i pol dana uveo bridge mode, moguće da taj njihov vanjski support nema pojma o tome pa pričaju da nije moguće.
Šaljite im na mail i dobit ćete bridge mode bez problema.
Dalje, od nove godine stupa na snagu novi zakon o elektroničkim komunikacijama, prema kojem su svi telekomi zakonski dužni omogućiti bilo kome korištenje vlastite terminalne opreme (vlastitog routera, vlastitog ONT-a) te na zahtjev korisniku dati sve potrebne podatke da svoju opremu može spojiti na telekom infrastrukturu.
Tako da od nove godine ne smije biti "ne može bridge mode", moraju vam to uključiti i po potrebi dati podatke da se vaša oprema može spojiti na njihovu infrastrukturu.
Evo da samo javim kak je zavrsila prica, uglavnom javili su se na mail i poslali mi sveukupnu potrosnju za zadnja tri mjeseca tj za svaki posebno!
Ispalo je da za 3 mjeseca nemogu napuniti 60gb kamoli za jedan mjesec pa sam uzeto TOP tarifu 60GB (koristim Unlimited), naravno to sam morao telefonski jer u aplikaciji nemogu jer kao imam neku preplatu no ispostavilo se da jos uvijek imam preplatu na osiguranje zaslona koju sam uzeo prije 3godine,(nisam produzivao preplatu nakon 2 godine).
Znaci u razgovoru doznajem da je ta preplata na 5g a ne na 2 kako sam mislio da je i sam mobitel, dakle placam prakticki za bezveze vec 1g 20kn!
Neznam dali ste vi ostali to znali?
Naravno da bi to otkazali morate zvati tamo neku drugu firmu(095/1000-321)...naravno i to sam napravio i sad mi je racun sveukupno 60kn manji!
Najbolji način za kontaktirat službu za korisnike je mail jer imaš pisani trag. Ja samo mail koristim kad trebam, telefon izbjegavam. Jer iako se razgovori snimaju, oni ti ne moraju dati snimku na zahtjev i uvijek se izmotavaju oko toga. Ovako fino imaš dokaz za sve. Bonus je i što na mailu rade ljudi koji znaju svoj posao.
Što se tiče osiguranja, to nije krivica operatera niti isto pruža operater. Isto pruža firma treće strane, pa i kod njih to moraš otkazat. Moj brat isto plaća, ne zna zašto, ali ne da mu se to ić otkazivat. 🤣
Imam njihov Telemach unlimited paket sa podrzanom 5g mrezom i 5g telefon, gore u vrhu telefona je kvačica na kojoj pise 5g dakle da je dostupan, ali kada odem na speed test jedva da predje 50mbps download nekad cak ispod nekad nesto sitno vise, iskustva ?
Imam njihov Telemach unlimited paket sa podrzanom 5g mrezom i 5g telefon, gore u vrhu telefona je kvačica na kojoj pise 5g dakle da je dostupan, ali kada odem na speed test jedva da predje 50mbps download nekad cak ispod nekad nesto sitno vise, iskustva ?
To je sigurno 5G na frekvenciji 700 MHz sa malim bandwidthom 10 MHz ali širokim pokrivanjem, dobiješ takve brzine oko 50-tak Mbps, može se nategnuti i do 200 Mbps sa agregiranim 4G frekvencijama, zavisi di se nalaziš i kakav uređaj imaš.
5G na frekvenciji 3600 MHz (3,6 GHz) di je bandwidth 100 MHz ti daje gigabit-dva brzine a to puštaju samo u centrima većih gradova.
Sela i sav ostatak Hrvatske puštaju ovaj od 700 MHz.
Tako da se nemojte toliko čuditi žalosnim 5G brzinama.
Ono što reklamiraju gigabitne 5G brzine možete dobiti samo u većim gradovima, i to ako nije zagušeno
Ekipa sa optikom, kako ste zadovoljni sa uslugom?
Taman mi izlazi ugovor kod HT-a, a Telemach mi je ponudio brutala uvjete.
1000/500 za 25.90, s tim da je prvih 12mj 1€.
Dajte malo informacija o stabilnosti, pingu itd.
S obzirom da daju bridge, stavit cu svoj router tako da je taj dio nebitan.
Ja baš pratim i druge forume i stvarno ne vidim da se itko baš žali na njihovu uslugu. 🤷♂️
Ekipa sa optikom, kako ste zadovoljni sa uslugom?
Taman mi izlazi ugovor kod HT-a, a Telemach mi je ponudio brutala uvjete.
1000/500 za 25.90, s tim da je prvih 12mj 1€.
Dajte malo informacija o stabilnosti, pingu itd.
S obzirom da daju bridge, stavit cu svoj router tako da je taj dio nebitan.
nisam baš mjerodavan jer koristim tek tjedan dana (ista ta ponuda), ali dosad bez ikakvih problema.. ping 6-7, download oko 950Mbs, upload i preko 500Mbs
Nekako mi smrdi da HT ima svoje prste u tome, kad je sve isto sa hardwerske strane samo u drugi džep idu novci.
Zanimljivo, bakrena parica pušta dobru brzinu HT-u, ali ne i konkurenciji. 😁
stvar je i do opreme, i tu ne briljira htova oprema al ocito bolje od konkurencije
Ok, mene su preštekali u centrali na HT tako mi je tehničar rekao. Razlika u stabilnosti neta je nebo i zemlja.
Ok, mene su preštekali u centrali na HT tako mi je tehničar rekao. Razlika u stabilnosti neta je nebo i zemlja.
potvrdi jesi li dobio drugu opremu?
Ok, mene su preštekali u centrali na HT tako mi je tehničar rekao. Razlika u stabilnosti neta je nebo i zemlja.
potvrdi jesi li dobio drugu opremu?
Jesam, al to nema nikakve veze jer mi susjed im Iskon sa istom opremom koju sam iamo ja na telemahu pa mu net radi top, bolje nego meni. Tak da to neam veze, bar ne tolike da bi riješilo moj problem. Ja sam iamo zakucavanje downloada ako si radio u SZK onda znaš kaj to znači.
Prabacili me sa HT optike na njihovu i sada imam veči upload preko 550mbps, bio je 450,ping 7 split- zgb. Novi router nokija valjda će sad bit stabilnije.
Ekipa da ovdje napišem. Danas mi dolazi e-mail gdje je zahvaljuju kako sam se se odlučio za zaprimanje elektronskog računa. Ja gledam u čudu jer ja kod njih nemam aktivne ni mobilne ni fiksne usluge. Zovem SZK i govorim što je na stvari. Žele od mene OIB ja ne želim dati i dajem e-mail adresu. Agent provjerava i govori kako pod toj e-mail adresom kod njih nemaju niti jednu uslugu. I da se javim na info@telemach.hr s opisom problema. Sad cekam odgovor.