Ovo je bez premca najgori sportski događaj/prijenos koji sam ja u životu vidio.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Srecom sam isa lec oko 4 i probudija se u 6 ipo.
Dobra odluka.
Ovo je bez premca najgori sportski događaj/prijenos koji sam ja u životu vidio.
To je tako kad to sve diktiraju *ederi iz FIA-e, sponzori i TV *ebene kuće. Fuj Pljuj
Ovo je Hamilton dobro rekao, da se nada da će gledatelji dobiti novce natrag
Šteta za utrku, ali po tim uvijetima bolje da nije bilo utrkivanja.
A kome će se šta dogoditi kada prežive sudare pri 300km/h a po pljusku bi "nabadali" bar 3 puta sporije :)
Pa i nije baš da je nabadao... čak su kreteni iz vodstva utrke mahali zelenim zastavicama da je sve čisto nek se utrkuju... da je bila žuta zastava ili safet auto nebi mu se to dogodilo tako da... prema ponašanjima kako se danas reagira kada se neko spuca nebi mu se ništa dogodilo jer bi se sporije i opreznije vozilo na tom mjestu.
Skroz druga priča, propust FIA-e, nije bilo safety cara, a bager je bio neposredno pored staze po kiši. Treba pazit ljudski život prije svega, ali odeš na posao, padneš sa skele puno lakše i uz veću vjerojatnost nego da bude kraj tokom F1 vikenda. Nakon tog tragičnog događaja promijenile su se procedure pa se ista stvar više neće desiti (VSC je između ostalog uveden umjesto tada prisutnih duplih žutih zastava).
Dobro lako je sad filozofirati, no ranije dok je bilo ipak manje kiše stvarno su mogli voziti... Ovako ljudi pokisli na stazi cijelo popodne za par krugova pod SC-om na malo jačoj kiši (u Japanu se tada približavao tajfun, tko je bio tamo zna da to nije tek jača kiša...)
Al' da je glupo, je. To su mogli i prije 3 sata odraditi.
Pa prije bi reko da najviše odgovara Mercedesu i Hamiltonu. Jer da su se utrkivali i ovako završili Max bi prestigao Hamiltona u poretku, a ovako je samo smanjio razmak...
Sto je ok...samo je FIA to trebala rijesiti odmah, a ne odgadjati satima.
Naravno, u cijeloj prici je najvise profitirao Williams zbog konstruktorskih bodova.
Williams je skupio više bodova u utrci koju nisu ni vozili, nego u prethodnih 70 koje su vozili.
(ne računajući zadnju utrku - Mađarsku)
Ne znam što ste gledali ali bilo je dijelova na stazi gdje ne vidiš ni treptajuća svjetla. Zamisli da se zajuriš 250km/h i okreneš se i slupaš a drugo auto te lupi sa istom brzinom!
A vozačima je u krvi da stisnu gas do kraja.
Malo ozbiljnosti kolege. SPA je i meni jedna od najdražih all ne možeš spriječiti kišu da pada. Kiša je jedini krivac i to je to. Malo smo gledali boćanja, malo kartanja.. sve u svemu ja ovog vikenda ništa nisam gledao pa ima i Porše super cup, Formula W, MotoGP itd. itd.
Šteta ali što je tu je.

Najbolje da im daju VR kacige, joysticke u ruke i da daljinski upravljaju, tako će vozači biti najsigurniji...
Problem je što danas nijedan vozač nezna voziti po kiši, a ne da je toliko nemoguće...
I Russell ih opet sve našamarao.
Nemojte samo smetnuti s uma: i najgori vozač u F1 je daleko iznad prosjeka.
A kiša... Nije to samo "sjedi i vozi".
Sto je ok...samo je FIA to trebala rijesiti odmah, a ne odgadjati satima.
Naravno, u cijeloj prici je najvise profitirao Williams zbog konstruktorskih bodova.
Ali opet kažem, da su se utrkivali, tko zna kako bi i Hamilton završio. Ne kužim čemu samo spominjanje RB-a, ako je Mercedesu ovo bolje prošao? (jer su još uvijek u prednosti)
Max je bio prvi i jedini koji bi vidio kuda vozi i time mislim da je imao statistički najviše šanse za pobjedu. (i ne nisam njegov fan)
Slažem se sa time da su trebali odgodit start na sat dva i onda ako se ne da, poslat bolide na par krugova iza SC-a (samo da navijači koji su 5 sati bili na kiši i hladnoći vide barem bolide) i onda reć da se ne bude održalo.
Ili odmah odgodit utrku za ponedjeljak. (s obzirom da je sljedeća utrka 280km udaljena ne bi trebalo biti logističkih problema)
Unpopular opinions, ali
- Lando je sam kriv za svoj sudar, a ne nedostatak crvene zastave. Bespotrebna drama.
- F1 i FIA-i je bitniji marketing, nego utrkivanje jer ljudi su postali toliko osjetljivi da se odjednom nitko ne moze razbit sam. (AlI StO Ako NeTKo pOgInE? - Pa eto, sami su izabrali poziv vozaca gdje su sanse da poginu vece nego tete na salteru, sami stiscu gas, a bome ni ne voze se u limenkama od 1000konja i 6 brzina rucnim)
- Nitko nije ni trebao dobiti bodove za 2 kruga sramocenja.
- Verstappen je profitirao vise sto nije koristio motor, nego od bodova.
Btw. Imate videe od navijaca gdje se vidi da je ta kisa bila kao nase "skropljenje". No comment.
koje mucice, ja vec 3 godine svaki dan odvozim 1 trku od 300km, bilo sunce, kisa (rijecke poplave) ili snijeg. jbg, posao ovisi o tome. dok oni sjede i cekaju da gospodin čarli im ponisti trku. al meni nitko nece radi poplave ponistit dan na poslu
Najbolje da im daju VR kacige, joysticke u ruke i da daljinski upravljaju, tako će vozači biti najsigurniji...
Problem je što danas nijedan vozač nezna voziti po kiši, a ne da je toliko nemoguće...
Nije da je nemoguće, nego je izrazito opasno, nije da ne znaju voziti po kišu, znaju, neki bolje nego lošije, ali kiša nije on ili off, kiša može biti jaka ili slaba, puno ili malo vode i tako dalje. ako gume nisu dovoljne za izbaciti količinu vode na stazi onda se ne može voziti kakav god da si vozač. ako je količina vode koju gume izbacuju toliko velika da nemaš vidljivost ispred sebe onda se opet ne može voziti.
Kad kažem ne može se voziti mislim relativno s obzirom na neki barem minimum sigurnosti u odnosu na brzinu koja bi se mogla postići.
koje mucice, ja vec 3 godine svaki dan odvozim 1 trku od 300km, bilo sunce, kisa (rijecke poplave) ili snijeg. jbg, posao ovisi o tome. dok oni sjede i cekaju da gospodin čarli im ponisti trku. al meni nitko nece radi poplave ponistit dan na poslu
Čarlia nema već neko vrijeme. A oni isto rade svoj posao svaki dan (treninzi raznih vrsta, simulatori, marketinške obaveze itd...)
I u tome ih ne spriječava ni kiša ni sunce ni ništa. A samo onaj di posla koji je najeksponiraniji, i vjerujem njima najdraži, to je ujedno i najmanji postotak njihova posla je onaj koji ti kritiziraš.
Kužim ja zašto, ali ti poveznice ne stoje.
Malo off topica - dopisivao sam se s HTom oko Sport klub paketa, nakon nekoliko odbijanja su uvazili prigovor, te ce mi retroaktivno ugasiti paket sa 31.7., bez placanja penala zbog raskida ugovorne obaveze za isti. MaxTV ugovorna obaveza mi istice uskoro, pa su potvrdili da i njega mogu raskinuti bez bilo kakvih penala.
Persistance pays off :)
Najbolje da im daju VR kacige, joysticke u ruke i da daljinski upravljaju, tako će vozači biti najsigurniji...
Problem je što danas nijedan vozač nezna voziti po kiši, a ne da je toliko nemoguće...
Nije da je nemoguće, nego je izrazito opasno, nije da ne znaju voziti po kišu, znaju, neki bolje nego lošije, ali kiša nije on ili off, kiša može biti jaka ili slaba, puno ili malo vode i tako dalje. ako gume nisu dovoljne za izbaciti količinu vode na stazi onda se ne može voziti kakav god da si vozač. ako je količina vode koju gume izbacuju toliko velika da nemaš vidljivost ispred sebe onda se opet ne može voziti.
Kad kažem ne može se voziti mislim relativno s obzirom na neki barem minimum sigurnosti u odnosu na brzinu koja bi se mogla postići.
A da znaju nebi toliko kukali nego bi vozili.... kaže ako guma ne može izbaciti tu količinu vode... pa u tome se vidi ko zna voziti po kiši a ko ne, ako je više vode, voziš sporije pa će izbaciti. Al jbg, jedan je bio Senna a ostali kukaju kad padne kiša. Iako nekad nisu toliko kukali ni kada su plivali u bolidu od kiše koja je padala nego su vozili koliko mogu...
Jbg, F1 nije samo stisni gas do poda i vozi. Al lakše je kukat nego odvest kada se zakomplicira stanje.
koje mucice, ja vec 3 godine svaki dan odvozim 1 trku od 300km, bilo sunce, kisa (rijecke poplave) ili snijeg. jbg, posao ovisi o tome. dok oni sjede i cekaju da gospodin čarli im ponisti trku. al meni nitko nece radi poplave ponistit dan na poslu
Čarlia nema već neko vrijeme. A oni isto rade svoj posao svaki dan (treninzi raznih vrsta, simulatori, marketinške obaveze itd...)
I u tome ih ne spriječava ni kiša ni sunce ni ništa. A samo onaj di posla koji je najeksponiraniji, i vjerujem njima najdraži, to je ujedno i najmanji postotak njihova posla je onaj koji ti kritiziraš.
Kužim ja zašto, ali ti poveznice ne stoje.
hocu rec da nekad su se utrkivali po takvim uvjetima. je da je u povijesti bilo sranja, smrti i slicno, ali sta...ne zaraduju 1000 eur na mjesec, nego puno puno vise, pa neznam zasto onda svi skupa sa direktorom utrke ne zele riskirati, pa fanovi su dosli kozna iz kuda gledati, pa gledaju procesiju od cak 6 minuta iza sace carta...fer bi bilo da ponove trku u jednom od onih termina koji su odgodeni...ali opet, kartu nece naplatit, ali ce svejedno fanovi morat izdvojiti opet par stotina/hiljada eura za doc tamo i pogledat to...
postala je preumjetna ova f1 danas...ali drago mi da oboje ham i ver imaju 0.5 bodova, jer zamisli da jedan dobije prvenstvo sa 0.5 boda vise, pa bi se onda ova trka drugacije gledala...ovako oboje mogu imat tih 0.5 bod...
ugl, iduca zandvoort ili?
Na gridu su sve vrhunski vozaci..odvozili bi oni trku da je trebalo,ali i samu su vidili da su uvjeti ajme,ne zbog tiga sto neznaju vozit po kisi nego jednostavno su uvjeti bili vrlo losi i jos se desilo izljetanje koje je bilo poprilicno veliko!

a nikad nije bilo takvih dogadaja u povijesti? pa se sad odjednom desilo i onda ne voze?
Na gridu su sve vrhunski vozaci..odvozili bi oni trku da je trebalo,ali i samu su vidili da su uvjeti ajme,ne zbog tiga sto neznaju vozit po kisi nego jednostavno su uvjeti bili vrlo losi i jos se desilo izljetanje koje je bilo poprilicno veliko!
Iskreno mogu i ja sam probudit se ujutro i reci "Kisa je, necu danas vozit auto jer se moze nesreca desiti" i dobit po milijun € za tako nesto.
Uvijek sam za unaprijeđenje sigurnosti u motosportu. Nikad nisam bio protiv haloa i sličnih stvari.
Ali,
za te pare koje oni zarađuju trebali bi riskirati i po ovakvim uvjetima. Tko se ne usudi ne mora voziti.
F1 je ipak, prije svega, show za gledatelje.
A da znaju nebi toliko kukali nego bi vozili.... kaže ako guma ne može izbaciti tu količinu vode... pa u tome se vidi ko zna voziti po kiši a ko ne, ako je više vode, voziš sporije pa će izbaciti. Al jbg, jedan je bio Senna a ostali kukaju kad padne kiša. Iako nekad nisu toliko kukali ni kada su plivali u bolidu od kiše koja je padala nego su vozili koliko mogu...
Jbg, F1 nije samo stisni gas do poda i vozi. Al lakše je kukat nego odvest kada se zakomplicira stanje.
A baš se vidi da nemaš pojma o Formuli 1.
Jel tebi palo na pamet da su baš sve komponente bolida zamišljene, konstruirane i napravljane da rade na specifičnim temperaturama i uvjetima na stazi. Nitko ne konstruira niti razmišlja o takvoj kiši.
Kočnice na F1 ne love kvalitetno ako nisu barem na 500 stupnjeva zagrijane (bez te temperature generalno ili blokiraju kotač ili ne koče uopće), aerodinamični grip koji imaju ne radi kada je kiša koja pada po bolidu (i koju bolid posipa po sebi) poremetila dizajn prolaza zraka i time smanjila grip za barem 50+%, a da ne govorim da su gume ne mogu pobjeći od zakona fizike. Ako ima vode na cesti više nego što mogu izbaciti, onda uopće guma ne dodiruje asfalt nego skliže po vodi kao po ledu (aquaplaning). Također i wet tire ima svoj prag temperature, pa ako je previše vode i prehladno, uopće ne drži ono malo asfalta što se nađe na stazi.
Dakle ne vidiš ništa, gume ne čiste vodu, pa se kližeš umjesto da voziš, u zavojima aerodinamika ne radi, kočnice uopće ne rade, i ti bi se utrkivao.
A postoji li nekakav razlog zasto se nije to moglo odgodit za danas npr.?
Netko kaže da današnji vozači ne znaju voziti na kiši. Pa današnji F1 vozači su odabrani najbolji od najboljih na planetu i to danas kada se najviše ljudi ikada bavi time. Bave se ovim sportom od ranog djetinjstva, osjećaj za vožnju im je utkan u čitavo njihovo biće. A kakvu selekciju vozača si imao 60-ih i 70-ih? Bilo je jedno 100 puta manje konkurencije i neki su tek počinjali da se bave time u 20-tim ili 30-im. Ali ne, prije su vozači "znali" voziti po kiši a danas "ne znaju" hahaha
I dzaba ti sve to ako naiđeš na aquaplaning, jednostavno gubiš svu kontrolu nad bolidom bio ti amater ili najbolji na svijetu.