Ventilator kućišta ispao iz lezaja

poruka: 132
|
čitano: 22.527
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...

 Ostatak recenice je ok, medjutim, pred dostavljacem otvarati paket.... Vec smo utvrdili da je to dobra volja dostavljaca, nikako njegova obaveza, ili tvoje pravo.

 

A tvoje pravo nije iz vise razloga, redom:

 

Ako je placanje pouzecem, sve dok ne platis i potpises preuzimanje ti NISI vlasnik tog paketa, znaci, nemas ga pravo otvoriti.

Ako je placeno unaprijed, jesi, paket je tvoj, no, sve dok ne potpises da si ga preuzeo, nije tvoj, on je odgovornost dostavljaca

 vidi, kad naručujem paket iz primjerice alzashopa, svaki put mi posebno napominju da prilikom dostave provjerim sadržaj paketa i je li oštećen i ukoliko mi dostavljač to ne dopusti, da odbijem preuzeti paket

kad god sam se pozvao da to, dostavljač bi prevrnuo očima i dopustio mi da pregledam paket, pretpostavljam da alza i druge trgovine obavijeste i dostavnu službu da će paket biti pregledan

 

tako da ne znam gdje je to utvrđeno i tko je to utvrdio, ali ja svaki put pregledam paket, osim kad mi klinci naručuju pizdarijice sa aliexpressa

 

primjer, hp je uveo mogućnost pregleda paketa čak i prije plaćanja otkupnine, zbog čestih prevara s ciglom u paketu - link

zašto misliš da se paket nemere pregledat i bez otkupnine da se provjeri šteta?

 

isto tako zakon o poštanskim uslugama, u članku 36. kaže da davatelj poštanske usluge može otvoriti i pregledati sadržaj paketa uz pristanak pošiljatelja ili primatelja

znači postoji i zakonska pretpostavka da se paket može otvoriti i pregledati, bez obzira jel to obavezno ili ne, uostalom kad mi ne dopusti pregled, ja odbijam primiti ga i obavještavam trgovinu 

par puta kad se to i dogodilo, sljedeći put je dostavljač bez problema pričekao provjeru

 

 

mzopg kaže...

Upravo tako.

Prošao ovo više puta i stvarno ovisi o dobroj volji dostavljača.

 

Nedavno mi je nešto stiglo pouzećem i pitam mogu li otvoriti paket da vidim je li unutra ono što treba biti, lik odgovara: "može kada potpišete i platite", ja kažem ok i što ako nakon toga otvorim i unutra je cigla? Odgovor: "ništa onda ćete ispuniti obrazac za reklamaciju pa će to nadležni pogledati i kad se riješi vratimo vam novce". 

 čak je i to je sasvim redu, bitno je da u prisutnosti dostavljača utvrdim eventualnu štetu, prije ili nakon potpisivanja, jer kad jednom potpišem i odnesem ga doma vrlo je teško dokazati da nisi ti taj kojem je paket ispao na putu do doma

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 14:29 (picajzla0707).
9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
 vidi, kad naručujem paket iz primjerice alzashopa, svaki put mi posebno napominju da prilikom dostave provjerim sadržaj paketa i je li oštećen i ukoliko mi dostavljač to ne dopusti, da odbijem preuzeti paket

 

Alzashop nema nikakve ovlasti nad nasim zakonom ili nasim dostavnim sluzbama, to je njihova preporuka, savjet, prijedlog.....

 

picajzla0707 kaže...
 primjer, hp je uveo mogućnost pregleda paketa čak i prije plaćanja otkupnine, zbog čestih prevara s ciglom u paketu - link
zašto misliš da se paket nemere pregledat i bez otkupnine da se provjeri šteta?

 Ok, link kojeg si linkao  kaze - 

 

"Primatelj može odmah nakon primitka pošiljke, bilo na svojoj adresi bilo u poštanskom uredu, u nazočnosti radnika Hrvatske pošte otvoriti pošiljku kako bi se uvjerio da se u njoj nalazi sadržaj koji je platio."

 

Pazi... formulacija je bitna... mozes, nakon primitka. A da bi paket primio, moras potpisati, i platiti. Sve dok ne platis, nisi ga primio. Dakle, ne mozes otvoriti paket prije preuzimanja, aka placanja. Zato mislim da ne moze, odnosno, moze, no opet spada u semantiku, hoce li ti postar dozvoliti da ti otvoris paket dok on pronadje i priredi papire, izbroji novce, ili ce se izricito drzati formulacije "moze odmah nakon primitka".... No, ovdje barem imas pravo zamoliti ga, i on to mora napraviti, da priceka dok pregledas.

 

picajzla0707 kaže...
isto tako zakon o poštanskim uslugama, u članku 36. kaže da davatelj poštanske usluge može otvoriti i pregledati sadržaj paketa uz pristanak pošiljatelja ili primatelja

znači postoji i zakonska pretpostavka da se paket može otvoriti i pregledati, bez obzira jel to obavezno ili ne

 

Naravno, postoji zakonska osnova da se paket otvori i pregleda, no, ti nisi davatelj usluge, ovo se odnosi na davatelja, koji moze pregledati sadrzaj paketa, ukoliko ista sumnja, nije mu jasno, ima nedoumice oko istoga, ovo nije defaultno pravo "kupca" usluge.

 

Ne jednom sam donjeo zapakovani paket na postu, da bi mi teta ljubazno rekla da ga ne zeli primiti, posebice ako je bila otkupnina u igri, te da otvorim paket, a sadrzaj prepakiram u njihovu kutiju, besplatno.... Naravno, ovo moze imati razne razloge, ali je dovoljno slicno gornjoj formulaciji po kojoj je davatelj usluge "pregledao" sadrzaj paketa, uz moj pristanak.

 

picajzla0707 kaže...
 uostalom kad mi ne dopusti pregled, ja odbijam primiti ga i obavještavam trgovinu 

par puta kad se to i dogodilo, sljedeći put je dostavljač bez problema pričekao provjeru

 

 Vidis, ovo je zanimljivo.

 

Na to imas pravo, svakako, no, dostavljac u tom slucaju kao razlog neisporuke paketa ne navodi "nisam dao da pregleda, pa on vratio", vec ti obavjestavas trgovinu o razlozima zasto je paket vracen. Trgovina s druge strane, iako to najcesce nece napraviti, nema nikakvu obavezu da ti ponovo, posebice ako je dostava besplatna, aka o njihovom trosku, salje isti paket. Ponavljam, skoro pa uvijek hoce, no nije obavezna.

 

Naravno da je sacekao, to i je poanta cijele ove trakavice, osim u slucajevima da bas naletis na nekog raspiydjenog, zivcanog i nervoznog, nece im biti problem pricekati tih par sekundi da ti otvoris paket i bacis pogled dali si dobio sto si platio, narucio, i dali je to vizualno na oko u urednom stanju. Posebice su razumni ako je paket dosao od fizicke osobe, s otkupninom, jer, u nekom momentu, svi oni su i kupci, i znaju sto se desava. 

 

E sad, da ubacimo sve ovo u kontekst original price - da je netko u trgovini napravio upravo to o cemu mi pricamo - pricekaj dok pregledam, ili barem odmah nakon odlaska dostavljaca otvorio paket, o ostecenju obavijestio prijevoznika, cijela ova prica bi drugacije izgledala.

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 15:01 (Damir22).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...

Lupaš totalne gluposti iz nerazumijevanja kako zakon funkcionira. Pokušao sam ti na primjeru objasniti ali ti ili nisi u stanju pročitati ili nisi u stanju shvatiti. U slučaju pokretanja bilo kakvog postupka od strane nadležne službe pošiljatelj mora dokazati što je stavio u paket, a on to ne može.

 ajmo redom, kad smo već kod 'nerazumjevanja' i nesposobnosti shvaćanja, čime očito prelaziš u lagani ad hominem

 

zašto jebeni peti put tvrdiš da pošiljatelj nemere dokazati što je stavio u paket?

jel pred jebenim sudom izjava svjedoka ima istu težinu kao dokaz? zašto uporno izbjegavaš podatak koji je dao forumaš da je zajedno s još jednom osobom pakirao paket?

koji mu dokaz više treba od toga?

 

BlueMax kaže...

Lijepo sam te zamolio, a ti uporno izbjegavaš, da odgovoriš ko mene spriječava da ja svoj pokvareni objektiv stavim u oglasnik kao ispravan i prodam nekome. Da ga pošaljem dostavnom službom kupcu i onda kad kupac shvati da je objektiv pokvaren za to optužim dostavnu službu i tražim da mi oni nadoknade štetu? Tom objektivu je dovoljan jedan manji udarac (provjereno) da od stvari koja vrijedi 20 000kn postane neupotrebljivo smeće.

 nitko te ne sprječava osim odgovornosti za kazneno djelo prevare, a svjedoka koji će potvrditi da je predmet bio čitav priječi odgovornost za kazneno djelo koje prijeti i svjedoku na sudu

kod objektiva je još i moguće da svjedok nema pojma ili nije zapazio da je oštećen, ali u ovom slučaju šteta je jasno vidljiva

 

BlueMax kaže...

Iz posta u post se ponavljaš ko papagaj a očito nikakvog iskustva s ovakvim stvarima nemaš. Ja imam poprilično iskustvo...

 ja papagaj, a ti si što onda?

zabole me nižepotpisani za tvoje iskustvo, imam ga i ja sa svojih pet banki

uostalom i onaj članak zorno pokazuje da je tvoje iskustvo zakurac, jer je sve više pritužbi i sve veći postotak je istih riješen protiv dostavnih službi, ne malih par posto, nego preko dvije trećine

BlueMax kaže...

 

Isporuka pošiljke:

 

Svojim potpisom pri preuzimanju, Primatelj potvrđuje da je preuzeo Paket u neoštećenom stanju. Nakon preuzimanja Paketa od strane Primatelja, GLS ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog Paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

 

 ti ne kužiš da je ovo slučaj kad tebi gls dostavi nešto i ti si potpisao da si preuzeo paket ispravan? zato trgovci i upozoravaju da pred dostavljačem provjeriš predmet u paketu, iako to nikad nije nimalo zgodno raspakiravati na cesti i provjeravati, ja to redovito radim

samim tim postupkom ti si skinuo odgovornost sa gls-a, no to ne znači da je adm potpisom skinuo odgovornost sa gls-a jer i jedni i drugi tvrde da nisu ništa polomili i jer adm nije faking vlasnik predmeta, niti je naručio uslugu prijevoza

potrošač ne mora istraživati tko je u pravu, neka to napravi agencija ili inspekcija, pa ako oni zaključe da je adm potpisom skinuo odgovornost, neka štetu plati adm

ali potrošač treba hakomu staviti prigovor na gls kao izvršitelja usluge dostave koju je on platio i za tu uslugu dostave postoji odgovornost, ako hakom kaže da gls nije odgovoran, neka dalje ide na inspekciju, pa neka inspekcija utvrđuje tko jest odgovoran za štetu

a vidi tek ovo:

 

  • telekomunikacijski uređaji i tehnička roba koji se šalju na popravak ili sa popravka, trebaju biti poslani u originalnom kompletnom pakiranju uz odgovarajuće unutarnje ispunjavanje. Originalna ambalaža treba biti upakirana u dodatnu vanjsku ambalažu s odgovarajućim ispunama, kako bi proizvod bio adekvatno zaštićen. (tv koji sam ja dobio bio je u originalnom tvorničkom neotvaranom pakiranju pa je na kraju ipak odgovoran bio pošiljatelj a ne dostava)

 ozbiljno? jel kolega rekao da ga je stručno zapakirao? čemu onda ovo?

i koga boli kurac što piše gls, kad zakon jasno kaže da za ostvarivanje garancije nije potrebna originalna ambalaža?

BlueMax kaže...

dalje:

 

GLS će sa paketima na kojima postoji natpis, oznaka ili naljepnica koja upućuje na lomljivi sadržaj ili na oprezno manipuliranje paketom (npr. „lomljivo“, „ova strana gore“, „staklo“, „ne okretati“, oznaka čaše koja upućuje na lomljivi sadržaj, strelica oznake položaja paketa za vrijeme transporta i sl.), rukovati s posebnim oprezom. Naknada za manipulaciju takvim Paketima naplaćuje se po Paketu (naknada se ne odnosi na Pakete poslane putem PaketShop-ova i paket.hr-a). Ipak, imajte na umu da naljepnica/oznaka samo po sebi ne štiti sadržaj Paketa – to se postiže pravilnim pakiranjem! Naime, primjena naljepnice "lomljivo“ i sličnih oznaka ne oslobađa Pošiljatelja od obveze da koristi pakiranje koje je primjereno naravi sadržaja Paketa, zbog čega GLS ne preuzima odgovornost za neadekvatno pakirane Pakete, neovisno o oznakama na Paketu.

 

Znači ako posebno označiš osjetljiv paket i dodatno platiš rukovanje s oprezom, i dalje je odgovornost na onome ko je pakirao a ne na njima.

 zašto bi morao platiti posebnu taksu kad kućište nije posebno lomljivi predmet?

čemu uopće ovih nekoliko dodatnih petljancija u ovoj raspravi, kad pričamo o konkretnom slučaju?

jel grafička posebno lomljiv predmet? pa je bilo slučajeva da je stigla sjebana jer dostavljači s paketima igraju nogomet

BlueMax kaže...

Potpisom prilikom predaje paketa ti potvrđuješ da si suglasan s njihovim UVJETIMA POSLOVANJA (koji su regulirani od strane nadležnih službi) i jedino kad će nadležne službe reagirati je kad se neka od strana ne drži tih uvjeta poslovanja.

 

Kojih uvjeta se ovdje GLS nije držao? (uvjeti poslovanja)

 gdje piše da su 'regulirani od nadležne službe'?

što misliš jel ti smiju odbiti odštetu ako nisi slao u originalnoj ambalaži, kako oni traže, kad je zakon jasan po tom pitanju - da original ambalaža nije potrebna

hoće li se oni natezat sa inspekcijom oko toga kad im inspekcija citira zakon koji kaže da original ambalaža nije potrebna?

i gdje u bilo kojem drugom zakonu piše da se paket mora slati u original ambalaži da bi taj njihov 'uvjet poslovanja' skinuo odgovornost s njih?

 

puno zujiš, malo meda daješ majstore 

Ti si totalno polupao lončiće.

Kakvo suđenje? Kakvo ostvarivanje garancije? Izjava svjedoka? O čemu pričaš ti?

Kakve veze dostavna služba ima s ostvarivanjem garancije? Ti grafičku koju spominješ (a meni pišeš kako se radi o konkretnom slučaju i da se držim njega) u servis za ostvarivanje garancije možeš donijeti i u ruci. Jel to znači da je tako možeš poslati i dostavnom službom? Ne mogu vjerovati da ti ne razlikuješ to dvoje.

 

Njihovi uvjeti pakiranja odnose se na njihov transport.

 

Da je sudski vještak pakirao paket i javni bilježnik to ovjerio, servis je preuzeo paket i potpisao da ga je preuzeo bez oštećenja. Što se dostave tiče to je case closed, pa nek se pošiljatelj i primatelj dogovore ko je odgovoran za štetu. Ne može dostavna služba biti odgovorna za štetu nastalu prije ili nakon što je isporučila paket. Kako to ne razumiješ? Tvojom uvrnutom logikom da je netko u ADM-u namjerno bacio računalo na pod i razbio ga, opet je kriva dostava.

 

Ajde da ti to pokušam objasniti iz drugog kuta. Ti si dostavna služba. Dođeš na poziv ili ti netko donese paket. Ti vidiš da je paket izvana uredno zapakiran, primiš ga i onda ga isto tako urednog dostaviš na adresu. Primatelj potpiše da je preuzeo neoštećen paket.

 

Nakon nekog vremena zove te pošiljatelj i dere se na tebe kako je paket razbijen. Što ti imaš s tim? U kojem trenutku bi trebala završiti tvoja odgovornost za paket koji si isporučio? Sekundu nakon što si isporučio paket? Minutu, sat, godinu? Vječno? U kojem trenutku odgovornost prelazi na primatelja? Odgovor je vrlo jednostavan - u trenutku kad je primatelj potpisao da je preuzeo neoštećen paket.

 

U slučaju da primatelj nekako i uspije dokazati da je paket oštećen u transportu, tek tada slijedi dokazivanje da ga je pošiljatelj adekvatno zapakirao. A to izgleda ovako: da ste ga adekvatno zapakirali ne bi se razbio. To što je u vrijeme pakiranja neka treća osoba bila prisutna i ona misli da je paket adekvatno zapakiran ne znači ništa. Jedino da je pakiranje vršeno od strane dostavne službe onda bi se taj teret mogao stavljati na njih.

 

Kad želiš poslati neki paket imaš puno opcija. Razne dostavne službe, pošta, autobusom... Ti sam biraš. Svi oni imaju neke svoje specifičnosti, praktičnost, uvjete, cijenu, brzinu... i na osnovi toga biraš. 

GLS i većina drugih dostavljača nudi i osiguranje paketa (što misliš čemu služi?). Da je ovaj paket bio osiguran onda bi se jedina prepirka o odgovornosti vodila između dostavljača i primatelja jer je šteta nastala (uočena) nakon uredne primopredaje.

 

Ovako pošiljatelj ima 2% šansi da će dobiti nekakvu nadoknadu od ADM-a i 0% od GLS-a.

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

Ti si totalno polupao lončiće.

Kakvo suđenje? Kakvo ostvarivanje garancije? Izjava svjedoka? O čemu pričaš ti?

Kakve veze dostavna služba ima s ostvarivanjem garancije? Ti grafičku koju spominješ (a meni pišeš kako se radi o konkretnom slučaju i da se držim njega) u servis za ostvarivanje garancije možeš donijeti i u ruci. Jel to znači da je tako možeš poslati i dostavnom službom? Ne mogu vjerovati da ti ne razlikuješ to dvoje.

 

Njihovi uvjeti pakiranja odnose se na njihov transport.

 

Da je sudski vještak pakirao paket i javni bilježnik to ovjerio, servis je preuzeo paket i potpisao da ga je preuzeo bez oštećenja. Što se dostave tiče to je case closed, pa nek se pošiljatelj i primatelj dogovore ko je odgovoran za štetu. Ne može dostavna služba biti odgovorna za štetu nastalu prije ili nakon što je isporučila paket. Kako to ne razumiješ? Tvojom uvrnutom logikom da je netko u ADM-u namjerno bacio računalo na pod i razbio ga, opet je kriva dostava.

 

Ajde da ti to pokušam objasniti iz drugog kuta. Ti si dostavna služba. Dođeš na poziv ili ti netko donese paket. Ti vidiš da je paket izvana uredno zapakiran, primiš ga i onda ga isto tako urednog dostaviš na adresu. Primatelj potpiše da je preuzeo neoštećen paket.

 

Nakon nekog vremena zove te pošiljatelj i dere se na tebe kako je paket razbijen. Što ti imaš s tim? U kojem trenutku bi trebala završiti tvoja odgovornost za paket koji si isporučio? Sekundu nakon što si isporučio paket? Minutu, sat, godinu? Vječno? U kojem trenutku odgovornost prelazi na primatelja? Odgovor je vrlo jednostavan - u trenutku kad je primatelj potpisao da je preuzeo neoštećen paket.

 

U slučaju da primatelj nekako i uspije dokazati da je paket oštećen u transportu, tek tada slijedi dokazivanje da ga je pošiljatelj adekvatno zapakirao. A to izgleda ovako: da ste ga adekvatno zapakirali ne bi se razbio. To što je u vrijeme pakiranja neka treća osoba bila prisutna i ona misli da je paket adekvatno zapakiran ne znači ništa. Jedino da je pakiranje vršeno od strane dostavne službe onda bi se taj teret mogao stavljati na njih.

 

Kad želiš poslati neki paket imaš puno opcija. Razne dostavne službe, pošta, autobusom... Ti sam biraš. Svi oni imaju neke svoje specifičnosti, praktičnost, uvjete, cijenu, brzinu... i na osnovi toga biraš. 

GLS i većina drugih dostavljača nudi i osiguranje paketa (što misliš čemu služi?). Da je ovaj paket bio osiguran onda bi se jedina prepirka o odgovornosti vodila između dostavljača i primatelja jer je šteta nastala (uočena) nakon uredne primopredaje.

 

Ovako pošiljatelj ima 2% šansi da će dobiti nekakvu nadoknadu od ADM-a i 0% od GLS-a.

 ako izjava svjedoka vrijedi na sudu kao dokaz, zašto misliš da ne vrijedi za agenciju/inspekciju?

u suprotnom ti izvoli naći propis koji kaže da izjava svjedoka nije dokaz ili da će ga nadležne službe zanemariti

 

isto tako izvoli naći propis koji kaže da je originalna ambalaža nužna za uslugu prijevoza do servisa

ako se pozivaš da si pristao na uvjete poslovanja, pa bogme i dostavna služba je pristala na prijevoz tvog paketa bez obzira na uvjete poslovanja i nitko te niti ne pita jesi li ga zapakirao u original ambalažu, a onaj tko će odlučiti jel baš nužno bilo imati originalnu ambalažu je agencija/inspekcija

ovo što ti tvrdiš je već opasan presedan, po tvome onda niti ne bi bilo onolik broj slučajeva riješenih u korist potrošača, a čisto sumnjam da je agencija koristila tvoj pristup o načinu pakiranja

procjenu je li paket bio ispravno zapakiran donijet će agencija/inspekcija, možda baš i na osnovu nečije izjave - u ovom slučaju možda čak i na osnovu toga da je servis potvrdio da je paket dovoljno zapakiran

 

ti ovdje malkoc previše picajzlaš, čini se kao da si gledao previše američkih filmova o odvjetničkim smicalicama

neka kolega prijavi agenciji i inspekciji, pa ćemo vidjet na kraju krajeva

 

to što paket nije osiguran ne znači da gls nema odgovornosti za štetu

još jednom - Novac - Čak 70 posto prigovora protiv kurira u trećem stupnju završi u korist potrošača (jutarnji.hr)

 

15 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
ivan dragi kaže...

 A što ako je vec bio polomljen i kao takav upakiran?

 

 

Problem nastane u onom dijelu priče - "a šta onda?". Ja sam razgovarao sa 2 odvjetnika, odnosno jedna je odvjetnica, i stav je - pisi kuci propalo ako nemas dokaz. Nije dokaz "majke mi", a ni "ja sam ostecen - neka me netko obesteti".

 kolega kaže da nije, pretpostavka je valjda naša ovdje da kolege ne laže

 

ma pusti odvjetnike i sud, čemu to, dobar odevjetnik može osporiti i video zapis pakiranja, jer može postaviti pretpostavku da je paket nakon pakiranja mogao roknuti sa stola, stepenica, itd, ali to je sud, čemu uopće pričat o tome kad baš zato da se izbjegne sudovanje postoje institucije za zaštitu potrošača

ima agencija, ima inspekcija, njih dvojica neka daju izjave imenom i prezimenom i to je za agenciju i inspekciju beton, dalje se zna čija je odgovornost

 Apropo ova tvoja zadnja dva posta, da ne citiram oba.

 

Ja ne tvrdim da je kriva dostava ili servis. Osobno mi se cini da je servis ali who cares.

 

Slazem se da se treba obratit sluzbama, a što će bit nakon toga..

 

Da je golim okom vidljivo tko ce tocno obestetiti naseg forumasa, a i nije i vjerojatno nece dobiti odstetu ako nema c/b sve dokaze.

 

Ali neka mu je sretno, zanimljiv slucaj svakako.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...

 

picajzla0707 kaže...
 uostalom kad mi ne dopusti pregled, ja odbijam primiti ga i obavještavam trgovinu 

par puta kad se to i dogodilo, sljedeći put je dostavljač bez problema pričekao provjeru

 

 Vidis, ovo je zanimljivo.

 

Na to imas pravo, svakako, no, dostavljac u tom slucaju kao razlog neisporuke paketa ne navodi "nisam dao da pregleda, pa on vratio", vec ti obavjestavas trgovinu o razlozima zasto je paket vracen. Trgovina s druge strane, iako to najcesce nece napraviti, nema nikakvu obavezu da ti ponovo, posebice ako je dostava besplatna, aka o njihovom trosku, salje isti paket. Ponavljam, skoro pa uvijek hoce, no nije obavezna.

 

Naravno da je sacekao, to i je poanta cijele ove trakavice, osim u slucajevima da bas naletis na nekog raspiydjenog, zivcanog i nervoznog, nece im biti problem pricekati tih par sekundi da ti otvoris paket i bacis pogled dali si dobio sto si platio, narucio, i dali je to vizualno na oko u urednom stanju. Posebice su razumni ako je paket dosao od fizicke osobe, s otkupninom, jer, u nekom momentu, svi oni su i kupci, i znaju sto se desava. 

 

E sad, da ubacimo sve ovo u kontekst original price - da je netko u trgovini napravio upravo to o cemu mi pricamo - pricekaj dok pregledam, ili barem odmah nakon odlaska dostavljaca otvorio paket, o ostecenju obavijestio prijevoznika, cijela ova prica bi drugacije izgledala.

 

 To je nešto čemu se mora stati na kraj. Ti kao primatelj si ucijenjen primiti mačka u vreći i to potpisati. Samo to se najčešće lomi preko nas malih. Ne vjerujem da bi velikom klijentu kao što je ADM odbili provjeru.

 

Pisao sam već na ovom forumu moje iskustvo s poštom. Dobio sam ceduljicu da mi je paket (smartwatch) na pošti. Došao sam na šalter i službenik mi je dao papir da potpišem primitak. Potpisao sam dok je on po policama tražio moj paket. Nakon 20 minuta mi je rekao da ga ne može pronaći i da je sigurno još kod poštara koji ga je nosio na isporuku te da dođem sutra. Došao sam sutra i paketa nije bilo. Zvao je poštara koji je zadužen za moj kvart a on kaže da taj paket nikad u njegove ruke nije došao. Onda je bilo pozivanja šefice pa mi je ona rekla da je paket možda greškom vraćen među nepreuzete pakete koji se vraćaju pošiljatelju, da će ona provjeriti i nazvati me. Rekao sam joj da me nazove i ako ga pronađ i ako ne. Dva tri dana bez poziva. Opet odlazim u poštu i kažem im kako to više nema nikakvog smisla, da samo gubim vrijeme, čak sam i kaznu za parking dobio (10 minuta besplatno) i da ću ih prijaviti nadležnim službama. Obratim sa Službi za zaštitu potrošaća i HAKOM-u. Prvi kažu da to nije u njihovoj nadležnosti a drugi - da sam paket preuzeo. Znači nikakve veze nema što službenik u pošti, poštar i šefica pošte znaju da paket nisam dobio i da su ga danima (valjda) tražili, moj potpis znači da sam ga preuzeo.

Eto zvog takvog iskustva (a nije jedino) kažem da će u ovom slučaju biti "ujeo vuk magare", barem što se tiče istjerivanja pravde s dostavnom službom. Oni su potpisom ADM-ovog djelatnika lišeni ikakve daljnje odgovornosti.

 

 

Zato od početka govorim da su dvije mogućnosti. 1. računalo je oštećeno nakon primopredaje samo to radnik ne želi priznati (odgovornost je na ADM-u), 2. računalo je oštećeno u transportu ali radnik nije ili je površno pregledao (opet odgovornost ADM-a). Treća mogućnost bila bi da je računalo oštetio pošiljatelj ali valjda nas tu ne bi lagao.

 

Prvo, mislim da ne moram objašnjavati ali drugo je možda nekome nejasno pa evo objašnjenje.

 

Dostavljač ne zna je li se tijekom transporta unutrašnjost paketa oštetila i nema nikakvu mogućnost da to provjeri. Otvoriti paket smije samo primatelj (dostavljač se mora uvjeriti da je paket dostavio primatelju ili od primatelja ovlaštenoj osobi) koji paket može otvoriti kad god želi.

 

Zato bi se trebala uvesti praksa provjere sadržaja paketa i prilikom predaje dostavljaču (zbog prijevara) i prilikom dostave. Naravno, ako su pošiljatelj i primatelj suglasni s tim. Ako nisu, odgovornost je apsolutno na njima.

Problem je što se i prilikom vizualnog pregleda sadržaja paketa ne može sa sigurnošću reći da je sadržaj neoštećen. Konkretno, objektiv kojeg sam ranije spomenuo na sebi nema nikakvih oštećenja. Aparat je pao sa stola i vidljiva oštećenja su na tijelu aparata. Međutim aparat je ostao ispravan a objektiv na kojemu nema nikakvih tragova je oštećen i to na način da se to može ustanoviti tek kad ideš blizu maksimalnom zumu.

 

Dostava jednostavno nosi neke rizike. Osiguranje je tu da ih umanji ali ni ono ih ne može eliminirati.

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
ivan dragi kaže...

Slazem se da se treba obratit sluzbama, a što će bit nakon toga..

 uvijek se treba obratiti službama, naravno ako se isplati, meni osobno za ovu štetu se ne bi dalo drkat

ali da si pimjerice poslao televizor od 2k eura, sumnjam da bi bilo kome bilo teško poslat prijavu inspekciji

 

ovakve priče da nemaš dokaza, da si popušio ionako, sav ovaj defetizam, da ne kažem držanje strane kompanijama, samo su mlin na vodu istima da prijava bude još manje

koliko smo ovdje ispisali sranja, mogli smo ispisati 20 prijava, a što više prijava i što više onakvih priča iz hakoma, to će kompanije biti bolje prema nama kao potrošačima, ne zato jer nas vole, nego zato jer im se neće isplatiti kad ih svako malo opletu

9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Slazem se, zakonom najzasticeniji, u praksi nayebeniji.....

Medjutim, to zahtjeva promjenu svih relevantnih zakona,ili u najboljem slucaju promjenu poslovne politike dostavljaca.

Sanse za to su..... Hmm, s jedne strane, pritisak mase i gubljenje obima posla prijevoznika moze "natjerati" da pregled sadrzaja bude obavezan u prisustvu posiljatelj-prijevoznik kao i prijevoznik-primatelj.

S druge strane, iako svi sad gorljivo vicemo da zelimo da nas se zastiti i da to bude obavezno, s time bi se vrsila invazija privatnosti, prvenstveno primatelja, jer, kad primamo graficku,maticnu, mobitel, nesto tehnicki ili nesto nevezano sve je ok, no, u zamisljenoj i malo vjerovatnoj situaciji (hajmo to tako politicki korektno reci) kad netko prima "ass destroyer od 22incha" ili dvd s najnovijim epizodama "analnih jarana", zeli li on stvarno da taj paket otvori pred dostavljacem? Mozda pozove 2-3 svjedoka, za svaki slucaj? Mislim da ne, uostalom, vracam se na ono pravo na privatnost.....

Tako da, svaki problem ima rjesenje, no i svako rjesenje ima problem....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...

 ako izjava svjedoka vrijedi na sudu kao dokaz, zašto misliš da ne vrijedi za agenciju/inspekciju?

u suprotnom ti izvoli naći propis koji kaže da izjava svjedoka nije dokaz ili da će ga nadležne službe zanemariti

 

isto tako izvoli naći propis koji kaže da je originalna ambalaža nužna za uslugu prijevoza do servisa

ako se pozivaš da si pristao na uvjete poslovanja, pa bogme i dostavna služba je pristala na prijevoz tvog paketa bez obzira na uvjete poslovanja i nitko te niti ne pita jesi li ga zapakirao u original ambalažu, a onaj tko će odlučiti jel baš nužno bilo imati originalnu ambalažu je agencija/inspekcija

ovo što ti tvrdiš je već opasan presedan, po tvome onda niti ne bi bilo onolik broj slučajeva riješenih u korist potrošača, a čisto sumnjam da je agencija koristila tvoj pristup o načinu pakiranja

procjenu je li paket bio ispravno zapakiran donijet će agencija/inspekcija, možda baš i na osnovu nečije izjave - u ovom slučaju možda čak i na osnovu toga da je servis potvrdio da je paket dovoljno zapakiran

 

ti ovdje malkoc previše picajzlaš, čini se kao da si gledao previše američkih filmova o odvjetničkim smicalicama

neka kolega prijavi agenciji i inspekciji, pa ćemo vidjet na kraju krajeva

 

to što paket nije osiguran ne znači da gls nema odgovornosti za štetu

još jednom - Novac - Čak 70 posto prigovora protiv kurira u trećem stupnju završi u korist potrošača (jutarnji.hr)

 

 Zato jer je to mišljenje svjedoka. On misli da je paket dobro zapakiran. Nikakvu to pravnu vrijednost nema. I pošiljatelj je mislio da je dobro zapakirano eli eto, nije. U uvjetima korištenja piše da se mora zapakirati tako da se ne može oštetiti u transportu. Jednostana matematika - je li se paket oštetio? je li onda bio dobro zapakiran? Teško će on dokazati, a uteg dokazivanja je ovdje na onome tko tvrdi da je paket oštećen u transportu, da je bio dobro zapakiran ako je unutrašnjost oštećena a nema vanjskih tragova. Ti o ovome razmišljaš sa stavom kako je zakon iznad svega i da uvjeti korištenja nemaju tu težinu. NAŽALOST to je pogrešno. Kad si potpisao ugovor s Kasko osiguranjem potpisao si da u krvi ne smiješ imati nimalo alkohola. Bez obzira što zakon kaže kako smiješ imati do 0,05 promila i što za prometnu nesreću nisi kriv oni ti neće isplatiti odštetu zato jer si prekršio uvjete korištenja. Čak ne mora biti niti potpisa. Ne postoji zakon koji zabranjuje nošenje trenirke pa opet te neće primiti ili će te izbaciti iz nekih restorana, klubova, ustanova... jer samim ulaskom u te objekte pristaješ na njihove uvjete korištenja - zabranjeno nošenje trenirki. Pokretanjem bilo kakvih sudskih postupaka samo ćeš nahraniti odvjetnike kokošare. Oni ozbiljniji će te odbiti jer je to unaprijed izgubljeno.

 

 

Slučajevi koji su riješeni u korist pošiljatelja su oni koji su imali osnovu. Osnovu je imalo i onih 30% koji su riješeni u korist dostavljača, inače ne bi ni došli do trećeg stupnja. Oni koji nisu imali osnovu do službi nisu ni došli ili ih je služba (prvi stupanj) odbacila bez razmatranja, ko što su odbacili moj slučaj smartwatcha kojeg nikad nisam dobio. Potpisao si, ko te jebe. 

 

 

U biti ti stalno skaćeš na drugi korak a preskačeš prvi. Prva stvar koja se mora dokazati je da je paket oštećen prije primopredaje a to mora dokazati onaj koji je potpisao da je preuzeo paket bez oštećenja. Loptica je sad s njegove strane terena. To što je pokušao prebaciti pošiljatelju a preskočiti dostavljača samo dodatno potvrđuje moje sumnje da je računalo razbijeno u sevisu. Nema pošiljatelj šta sad napadati dostavnu službu. Ako ih ima tko napadati onda je to ADM.

 

Ovaj ranije je spomenuo da ja možda radim za GLS ili ADM. Ne, od svih dostavnih službi s kojima sam radio s GLS-om sam u odnosu na obim posla stvarno imao najmanje problema ali sam ih imao (najviše zbog toga što inzistiraju na potpisu prije otvaranja a to kod mene više ne prolazi). S druge strane s ADM-om surađujem (u biti kupujem od njih) dugi niz godina i nikad ni najmanju zamjerku nisam imao, čak ih i preporučujem svima. I to ni najmanje ne mijenja moje mišljenje da je ovdje ADM jedini krivac, kao ni mišljenje da će pokretač teme na kraju izvući deblji kraj. Eventualno ako bude dosadan (uporan) prema ADM-u možda oni odluče sanirati štetu jer je to za njih ništa a baca ružnu sliku na njihovo poslovanje. Od GLS-a neće dobiti ništa. 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Slazem se, zakonom najzasticeniji, u praksi nayebeniji.....

Medjutim, to zahtjeva promjenu svih relevantnih zakona,ili u najboljem slucaju promjenu poslovne politike dostavljaca.

Sanse za to su..... Hmm, s jedne strane, pritisak mase i gubljenje obima posla prijevoznika moze "natjerati" da pregled sadrzaja bude obavezan u prisustvu posiljatelj-prijevoznik kao i prijevoznik-primatelj.

S druge strane, iako svi sad gorljivo vicemo da zelimo da nas se zastiti i da to bude obavezno, s time bi se vrsila invazija privatnosti, prvenstveno primatelja, jer, kad primamo graficku,maticnu, mobitel, nesto tehnicki ili nesto nevezano sve je ok, no, u zamisljenoj i malo vjerovatnoj situaciji (hajmo to tako politicki korektno reci) kad netko prima "ass destroyer od 22incha" ili dvd s najnovijim epizodama "analnih jarana", zeli li on stvarno da taj paket otvori pred dostavljacem? Mozda pozove 2-3 svjedoka, za svaki slucaj? Mislim da ne, uostalom, vracam se na ono pravo na privatnost.....

Tako da, svaki problem ima rjesenje, no i svako rjesenje ima problem....

 Neće. Nitko ne želi da mu dostavljač gleda novi dildo ili Viagru. Osim toga dostavljač nije stručan procijeniti vrijednost i ispravnost onoga što je u paketu. To bi dovelo dostavljače u situaciju da ljudi šalju pokvarene stvari i onda traže odštetu. Osim toga dostava bi bila i skuplja pa bi većina opet koristila uslugu onih jeftinijih koji drže do privatnosti, bez obzira na rizik.

Zanimljiv slučaj imao sam prije 2 godine kad mi je prijatelj slao paket iz Njemačke. Paket je bio osiguran i poslan preko Hermesa. Zagubio se u Hrvatskoj (Overseas) i dva mjeseca mu nije bilo traga. Prijatelj je dobio odštetu, puni iznos, od osiguranja a mjesec dana kasnije vratio mu se paket. Osim što je dobio odštetu, od Hermesa je kao znak isprike dobio vaučer za besplatno slanje. Ponovo je poslao tako da je dobio i ovce i novce. Sve se svodi na koliko si sretan u životu.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...

 čak je i to je sasvim redu, bitno je da u prisutnosti dostavljača utvrdim eventualnu štetu, prije ili nakon potpisivanja, jer kad jednom potpišem i odnesem ga doma vrlo je teško dokazati da nisi ti taj kojem je paket ispao na putu do doma

 ne znam kako mi je ovo promaklo. Ovo je točno ono o čemu cijelo vrijeme trubim. Djelatnik ADM-a je preuzeo paket i potpisao. Gotovo! Da ga je možda otvorio u prisustvu dostavljača, što mislim da je praksa kod velikih klijenata, možda, ali samo uz dobru volju dostavljača, bi se mogao ograditi od odgovornosti za štetu. Ovako kad je paket kasnije otvoren nema nikakve osnove da se tereti dostavljača. Čak ni moralne jer zašto vjerovati jednome a ne drugome?

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

 Zato jer je to mišljenje svjedoka. On misli da je paket dobro zapakiran. Nikakvu to pravnu vrijednost nema.

 niti ne mora imati pravnu vrijednost, niti izjave svjedoka nisu uvijek pravno skroz čiste, pa ih sud uzme u obzir

a kamo li u postupku koji vodi agencija ili inspekcija, njima je dovoljno uzeti u obzir izjavu svjedoka, u ovom slučaju mogu uzeti i izjavu servisa koji je potvrdio da je dobro zapakirano i donijeti odluku

 

uglavnom složit ćemo se da se ne slažemo, dalje baš i nema smisla dok ne vidimo kako će se riješiti situacija

u krajnjem slučaju, čini mi se da još nešto i to gls povjerenstvo ima za reći, jer još nije prošao rok od mjesec dana u kojem moraju odgovoriti

 

EDIT

BlueMax kaže...

 ne znam kako mi je ovo promaklo. Ovo je točno ono o čemu cijelo vrijeme trubim. Djelatnik ADM-a je preuzeo paket i potpisao. Gotovo! 

 djelatnik adm-a nije vlasnik onoga u paketu niti je on naručio dostavu, pa onda njegovo (ne)postupanje u odnosu na gls nije isti slučaj, jer odgovornost gls-a je prema naručitelju usluge

prepucavanje između adm-a i gls-a može završiti i sudskim postupkom, time što je adm potpisao i preuzeo paket ne znači nužno da je to gotovo, jer ako, primjerice, adm ima snimke koje dokazuju da je paket preuzet i da je unutra već bilo polomljeno kućište, a kaže da je primitak paketa potpisao u dobroj volji (jer i sam kažeš da nigdje nema zakonske obaveze da se paket mora pregledat), sud će odlučiti u korist adm-a

 

i postavlja se pitanje, zašto bi potrošač donosio takve zaključke koje i sud može osporiti i zašto bi morao dokazivati tko je zapravo kriv

prijavi fino jedne i druge, pa nek se oni pravdaju inspekciji tko, kako i zašto 

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 17:48 (picajzla0707).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...

 Zato jer je to mišljenje svjedoka. On misli da je paket dobro zapakiran. Nikakvu to pravnu vrijednost nema.

 niti ne mora imati pravnu vrijednost, niti izjave svjedoka nisu uvijek pravno skroz čiste, pa ih sud uzme u obzir

a kamo li u postupku koji vodi agencija ili inspekcija, njima je dovoljno uzeti u obzir izjavu svjedoka, u ovom slučaju mogu uzeti i izjavu servisa koji je potvrdio da je dobro zapakirano i donijeti odluku

 

uglavnom složit ćemo se da se ne slažemo, dalje baš i nema smisla dok ne vidimo kako će se riješiti situacija

u krajnjem slučaju, čini mi se da još nešto i to gls povjerenstvo ima za reći, jer još nije prošao rok od mjesec dana u kojem moraju odgovoriti

 Oksimoron. Sud uzima u obzir isključivo ono što ima pravnu vrijednost.

Što znači "izjave svjedoka nisu uvijek pravno skroz čiste". Pravno "nečista" može biti jedino laž. Ako govoriš o stručnoj potkrijepljenosti onda sud neće uzeti u obzir izjavu nečijeg prijatelja nego stručnjaka iz tog područja. Svjedok pakiranja em je pristran em je nekompetentan.

Ja čak ni ne mislim da se ne slažemo. Mislim da si se uhvatio krive pretpostavke (da je računalo oštećeno u transportu) i da je se držiš kao da je činjenica, dok ja svoju pretpostavku (da je računalo oštećeno u servisu) koja također može biti kriva, ne uzimam ko činjenicu nego ko nebitnu pretpostavku i u obzir uzimam samo ono što se nedvojbeno može dokazati a to je da je ADM potpisao prijem neoštećenog paketa (vanjštine i sadržaja, jer to je ono što potpisuješ).

Je li u redu potpisivnje na neviđeno - nije. Ni od strane dostavljača koji inzistiraju na tome niti od strane onoga ko je potpisao. No u kontekstu teme nebitno.

 

Mi na ovo gledamo kako je pokretač teme doživio štetu. Tako će na kraju i biti. U stvarnosti ADM je taj koji je doživio štetu. Računalo koje je u njihovom servisu je njihova odgovornost. Od trenutka potpisa do trenutka povratka. Ako oni misle da je netko drugi kriv onda bi se trebali obratiti toj strani a ne kurvanjski, jer znaju da s GSL-om nemaju šanse, pokušati prebaciti bitku na pošiljatelja. Oni znaju da čovjeku treba računalo i da će uraditi sve da ga što prije dobije. Za bilo kakvu pravnu bitku ili sa servisom ili s dostavljačem pošiljatelj nikako ne smije preuzeti računalo natrag (zato je i obaviješten o šteti i taj razgovor je snimljen). Je li spreman na to?

14 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Gledam neki dan (Subota) lik sto vozi tu dostavu, vadi jedno 10 paketa iz kombija i trpa sve na ruke naravno posta je zatvorena on mora jedno 7 stepenica gore i provuc karticu da mu se vrata od poste otvore i da ostavi pakete u posti.Nisam brojao ali njemu je popadalo sigurno 2-3 paketa u par navrata dok ih je odnio gore.Uglavnom su mu padali manji paketi odozgo koje mora drzati sa balansom i ravnotezom bez naglih pokreta sada si zamislite ako je netko imao nesto lomljivo ili 3,5`hard disk.Obicno izvade ona kolica sve natrpaju i odveze odjednom ovako trpanjem na ruke bude zlo.

 

Tvoje je sigurno osteceno u transportu sumnjam da je u servisu degenerik koji bi to slomio a i ako je vjv. bi nasao rijesenje da sam popravi,odradi svoj posao i posalje natrag.Stvar je u tome sto ti to vjv. nisi dobro zapakirao i bilo je pisano tu na forumu sigurno milijun puta da se pc sa ugradenim komponentama ne salje dostavom ili postom.Trebao si spakovat samo maticnu sa procesorom i ramom.Nije smak svijeta na greskama se uci.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 18:19 (MGloc).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

 Oksimoron. Sud uzima u obzir isključivo ono što ima pravnu vrijednost.

Što znači "izjave svjedoka nisu uvijek pravno skroz čiste". Pravno "nečista" može biti jedino laž. Ako govoriš o stručnoj potkrijepljenosti onda sud neće uzeti u obzir izjavu nečijeg prijatelja nego stručnjaka iz tog područja. Svjedok pakiranja em je pristran em je nekompetentan.

govorim o izjavi svjedoka koju ti nazivaš 'mišljenjem', a zato jer je mišljenje ti tvrdiš da nema pravnu vrijednost

u tom smislu govorim da izjave svjedoka nisu pravno uvijek čiste, odnosno da isto tzako mogu biti mišljenja, pa ih sud svejedno procijeni i upotrijebi to svjedočenje u presudi

 

recimo, u ovom slučaju agencija/inspekcija ili čak i sud, mogu donijeti odluku kako je izjava svjedoka i njegov opis pakiranja sasvim dovoljan da se zaključi kako je kućište bilo dovoljno sigurno zapakirano, a ponajprije da nije ranije bilo razbijeno

i to bez obzira što svjedok nije sudski vještak, a pogotovo to inspektor može smatrati dovoljnim dokazom - dvije izjave onih koji su pakirali + izjava iz serisa da je kućište bilo dobro zapakirano = potrošač je oštećen, a tko će platit nije niti toliko bitno

 

MGloc kaže...

Gledam neki dan (Subota) lik sto vozi tu dostavu, vadi jedno 10 paketa iz kombija i trpa sve na ruke naravno posta je zatvorena on mora jedno 7 stepenica gore i provuc karticu da mu se vrata od poste otvore i da ostavi pakete u posti.Nisam brojao ali njemu je popadalo sigurno 2-3 paketa u par navrata dok ih je odnio gore.Uglavnom su mu padali manji paketi odozgo koje mora drzati sa balansom i ravnotezom bez naglih pokreta sada si zamislite ako je netko imao nesto lomljivo ili 3,5`hard disk.Obicno izvade ona kolica sve natrpaju i odveze odjednom ovako trpanjem na ruke bude zlo.

 

Tvoje je sigurno osteceno u transportu sumnjam da je u servisu degenerik koji bi to slomio a i ako je vjv. bi nasao rijesenje da sam popravi,odradi svoj posao i posalje natrag.Stvar je u tome sto ti to vjv. nisi dobro zapakirao i bilo je pisano tu na forumu sigurno milijun puta da se pc sa ugradenim komponentama ne salje dostavom ili postom.Trebao si spakovat samo maticnu sa procesorom i ramom.Nije smak svijeta na greskama se uci.

 ja sam gledao hrpu puta ove iz gls-a u zadru kako utovaruju pošiljku, jer često me nema doma kad dolazi naručeno i onda idem u gaženicu sam po paket nakon posla

to je katastrofa kako utovaruju, doslovce bacaju te pakete u kombi kao da je u paketima samo spužva, to i jest jedan od razloga zašto svaki put otvaram paket pred dostavljačem

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 18:24 (picajzla0707).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...

 ne znam kako mi je ovo promaklo. Ovo je točno ono o čemu cijelo vrijeme trubim. Djelatnik ADM-a je preuzeo paket i potpisao. Gotovo! 

 djelatnik adm-a nije vlasnik onoga u paketu niti je on naručio dostavu, pa onda njegovo (ne)postupanje u odnosu na gls nije isti slučaj, jer odgovornost gls-a je prema naručitelju usluge

prepucavanje između adm-a i gls-a može završiti i sudskim postupkom, time što je adm potpisao i preuzeo paket ne znači nužno da je to gotovo, jer ako, primjerice, adm ima snimke koje dokazuju da je paket preuzet i da je unutra već bilo polomljeno kućište, a kaže da je primitak paketa potpisao u dobroj volji (jer i sam kažeš da nigdje nema zakonske obaveze da se paket mora pregledat), sud će odlučiti u korist adm-a

 

i postavlja se pitanje, zašto bi potrošač donosio takve zaključke koje i sud može osporiti i zašto bi morao dokazivati tko je zapravo kriv

prijavi fino jedne i druge, pa nek se oni pravdaju inspekciji tko, kako i zašto 

 Da ovo boldano postoji stvar bi već bila riješena (barem u odnosu ADM-GSL). Još uvijek se držiš pretpostavke kako je šteta nastala tijekom dostave a zanemaruješ mogućnost da je nastala u servisu. Zašto?

Ne mora potrošač ovdje ništa. Njemu je ADM dužan vratiti računalo u stanju kakvom ga je zaprimio. Potrošačevo pravo je obratiti se nadležnim službama samo što neće ništa postići (moja pretpostavka). Dostavna služba je svoje uredno odradila.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...

 Oksimoron. Sud uzima u obzir isključivo ono što ima pravnu vrijednost.

Što znači "izjave svjedoka nisu uvijek pravno skroz čiste". Pravno "nečista" može biti jedino laž. Ako govoriš o stručnoj potkrijepljenosti onda sud neće uzeti u obzir izjavu nečijeg prijatelja nego stručnjaka iz tog područja. Svjedok pakiranja em je pristran em je nekompetentan.

govorim o izjavi svjedoka koju ti nazivaš 'mišljenjem', a zato jer je mišljenje ti tvrdiš da nema pravnu vrijednost

u tom smislu govorim da izjave svjedoka nisu pravno uvijek čiste, odnosno da isto tzako mogu biti mišljenja, pa ih sud svejedno procijeni i upotrijebi to svjedočenje u presudi

 

recimo, u ovom slučaju agencija/inspekcija ili čak i sud, mogu donijeti odluku kako je izjava svjedoka i njegov opis pakiranja sasvim dovoljan da se zaključi kako je kućište bilo dovoljno sigurno zapakirano, a ponajprije da nije ranije bilo razbijeno

i to bez obzira što svjedok nije sudski vještak, a pogotovo to inspektor može smatrati dovoljnim dokazom - dvije izjave onih koji su pakirali + izjava iz serisa da je kućište bilo dobro zapakirano = potrošač je oštećen, a tko će platit nije niti toliko bitno

 

 ja sam gledao hrpu puta ove iz gls-a u zadru kako utovaruju pošiljku, jer često me nema doma kad dolazi naručeno i onda idem u gaženicu sam po paket nakon posla

to je katastrofa kako utovaruju, doslovce bacaju te pakete u kombi kao da je u paketima samo spužva, to i jest jedan od razloga zašto svaki put otvaram paket pred dostavljačem

 Nema težinu. I ne može sud na temelju toga donijeti nikakvu odluku jer ako sud bude angažiran on će odlučivati o tome ko je štetu napravio a ne ko nije. Akodođe do suda, a vjerujem u zdrav razum pokretača teme da neće, onda ako nekim čudom pošiljatelj dokaže da nije on razbio, primatelj dokaže da nije ni on, to još uvijek nije dovoljno da bi se osudilo dostavljača. Dostavljaču se mora dokazati da je on kriv. Ne samo da je razbio nego i da je razbio svojom krivnjom.

Adekvatno spakirano računalo nije ono koje će se iznutra raspasti a ambalaža s vanjske strane neće biti oštećena.

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

 Nema težinu. I ne može sud na temelju toga donijeti nikakvu odluku jer ako sud bude angažiran on će odlučivati o tome ko je štetu napravio a ne ko nije. Akodođe do suda, a vjerujem u zdrav razum pokretača teme da neće, onda ako nekim čudom pošiljatelj dokaže da nije on razbio, primatelj dokaže da nije ni on, to još uvijek nije dovoljno da bi se osudilo dostavljača. Dostavljaču se mora dokazati da je on kriv. Ne samo da je razbio nego i da je razbio svojom krivnjom.

Adekvatno spakirano računalo nije ono koje će se iznutra raspasti a ambalaža s vanjske strane neće biti oštećena.

itekako može, nisam jednom bio na suđenju gdje je izjava svjedoka unesena kao faktor u rješenje, iako se također može smatrati mišljenjem

meni je osobno svjedok izjavio da je biciklist prebrzo došao i da zbog toga nije mogao zakočiti, pa se zabio u auto

to je isto mišljenje, ne dokaz kojom brzinom je biciklist vozio, pa je u rješenju stajalo da je biciklist kriv zbog prevelike brzine

 

ne kužim te, hrpa izjava svjedoka na sudu su 'mišljenja' i opet kao takva utječu na odluku suda

sudac pita svjedoka jel udarac bio jak, svjedok odgovara - udario ga je iz sve snage, i to se unosi kao svjedočenje i dokaz

 

ERDIT

nemoj se ljutiti, ali meni se stvarno više ne da natezati

kolega kaže da je prijavio agenciji, da će nakon toga inspekciji, pa ako bude sreće javit će nam rezultat

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 19:44 (picajzla0707).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...

itekako može, nisam jednom bio na suđenju gdje je izjava svjedoka unesena kao faktor u rješenje, iako se također može smatrati mišljenjem

meni je osobno svjedok izjavio da je biciklist prebrzo došao i da zbog toga nije mogao zakočiti, pa se zabio u auto

to je isto mišljenje, ne dokaz kojom brzinom je biciklist vozio, pa je u rješenju stajalo da je biciklist kriv zbog prevelike brzine

 

ne kužim te, hrpa izjava svjedoka na sudu su 'mišljenja' i opet kao takva utječu na odluku suda

sudac pita svjedoka jel udarac bio jak, svjedok odgovara - udario ga je iz sve snage, i to se unosi kao svjedočenje i dokaz

 

ERDIT

nemoj se ljutiti, ali meni se stvarno više ne da natezati

kolega kaže da je prijavio agenciji, da će nakon toga inspekciji, pa ako bude sreće javit će nam rezultat

Kruške i jabuke. To što je na kraju presuda donesena u skladu s nečim sto je svjedok rekao ne znači da je donesena na temelju onoga što je svjedok rekao. Osim toga u ovom slučaju stvarno nije problem dokazati pristranost svjedoka. Ako su njih dvojica zajedno pakirali računalo normalno da su obojica mislili da je adekvatno zapakirano ili bi ga inače dodatno osigurali.

 

Sudac će presudu o udaranju donijeti nakon što bez sumnje utvrdi da je neko nekoga udario i na temelju nanesenih ozljeda. Koliko neki svjedok misli da je neko jako udario je nebitno. Bitno je da kaže je li ga udario a ostatak je na liječniku koji će dijagnosticirati težinu ozljede.

 

I još uvijek mi nisi odgovorio zašto si tako siguran da je šteta nastala pri dostavi ili pojasnio teoriju da je dostavljač odgovoran za štetu koja je nastala nakon isporuke.

Nemam se što ljutiti. Trudim ti se ukazati koliko nisi u pravu. Možda ti to nekad pomogne.

Ovo nije jedinstven slučaj. Potraži po forumima identične, u koje su bile uključene sve nadležne službe i vidi kako je sve završilo.

Da je šteta veća (iako bi u teoriji trebalo vrijediti da je nebitno je li šteta 1 ili 100 000kn, u praksi nije) možda bi se mogao i očekivati kakav sudski epilog. Ovako će izgubiti vremena i živaca. Možda neće biti u mogućnosti koristiti računalo i na kraju ništa neće dobiti. Nadležne službe su efikasne kad je jasno ko je zajebao. Ovdje su im svezane ruke.

9 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Lako za procjenu pristranosti, zanimljiviji detalj je stucnost svjedoka, da procjeni dali je nesto bilo ovako ili onako...

 

To je prvo gdje se ruse svjedoci, ne moze on svjedociti da je bilo pravilno zapakirano, a da iole pametan odvjetnik ne trazi dokaz njegove strucnosti da donese takav sud....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
I ti si malkoc zabrijao na američke filmove o odvjetničkim smicalicama. Kod nas sudac ili inspektor mogu procijeniti je li izjava svjedoka samo mišljenje koje nema težinu zato jer nije stručan ili je ipak dovoljno kredibilna da se uzme u obzir. Ne postoji sustav presedana koji kod nas sucu veže ruke.
Sudac ili inspektor može na osnovu svoje procjene i integriteta zaključiti da je izjava svjedoka dovoljan dokaz, a da su odvjetničke smicalice nebitne. Tako zapravo u skroz negativnom kontekstu u našem pravu i nastaju presude o ličkom rukovanju, a i brojne druge.
Samo ovo natezanje nema više nikakvog smisla, jer vas par smatra da u ovakvim slučajevima kompanije ne mogu izgubit.
Sva sreća da zasad još ne živimo u takvom svijetu
9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Naravno, no ne postoji ni odvjetnik koji nece pokusati srusiti "svjedoka", i to nema veze s americkim filmovima.

Ukoliko se misljenje uzima kao relevantno, onda je osnovna premisa da je to misljenje kvalificirano. A kvalifikacije za davanje misljenja ili imas ili nemas.
I ona ne ovisi o nicijem misljenju, vec cinjenicama.

Osim na forumu, ovdje smo svi kvalificirani ;)
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Naravno, no ne postoji ni odvjetnik koji nece pokusati srusiti "svjedoka", i to nema veze s americkim filmovima.

Ukoliko se misljenje uzima kao relevantno, onda je osnovna premisa da je to misljenje kvalificirano. A kvalifikacije za davanje misljenja ili imas ili nemas.
I ona ne ovisi o nicijem misljenju, vec cinjenicama.

Osim na forumu, ovdje smo svi kvalificirani ;)

 isto tako sudac vrlo često odmahne odvjetniku na takve pokušaje uz jednostavnu opasku kako on smatra da je svjedok kredibilan i da precizan podatak kakav bi dao sudski vještak u ulozi svjedoka u takvom slučaju nije bitan

koje činjenice? jel tebi jasno da sudac izjavu svjedoka uzima kao dokaz čak i ako on nije stručan? da naše sudstvo ne može suditi samo po golim člinjenicama, nego vrlo često i po izjavama svjedoka

 

jel ti poznato da je i svjedočenje vještaka također samo mišljenje, a ne činjenica, a da se uzima kao dokaz

da često postoje sasvim suprotna mišljenja dvaju vještaka, a onda sudac po svojem nahođenju odlučuje koje će mišljenje uzeti više u obzir - jel to suđenje po činjenicama?

o čemu pričamo ovdje i s kim, jel itko od vas odvjetnik, jel itko bio na suđenjima kao sudac porotnik, ili barem kao javnost i slušao suđenja da tvrdite ovakve bedastoće o našem sudstvu i pravosudnim postupcima?

 

jebote, pokušavam prekinuti ovu besmislenu raspravu, ali nikako

9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Stalno trazis kredibilitet drugih, no ne iznosis svoj.

Sudac si? Odvjetnik? Pravnik? Studirao pravo,barem?
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
ivan dragi kaže...

Slazem se da se treba obratit sluzbama, a što će bit nakon toga..

 uvijek se treba obratiti službama, naravno ako se isplati, meni osobno za ovu štetu se ne bi dalo drkat

ali da si pimjerice poslao televizor od 2k eura, sumnjam da bi bilo kome bilo teško poslat prijavu inspekciji

 

ovakve priče da nemaš dokaza, da si popušio ionako, sav ovaj defetizam, da ne kažem držanje strane kompanijama, samo su mlin na vodu istima da prijava bude još manje

koliko smo ovdje ispisali sranja, mogli smo ispisati 20 prijava, a što više prijava i što više onakvih priča iz hakoma, to će kompanije biti bolje prema nama kao potrošačima, ne zato jer nas vole, nego zato jer im se neće isplatiti kad ih svako malo opletu

 Ne znam na kakvim ročištima si ti bio ali ja nemam takva iskustva.

 

Sud uzima dokaze, sve ostalo je kibidabi. Zato sam mu i rekao da odmah uzme odvjetnika jer je vjerojatno vec negdje u korespodenciji sjebo sam sebe. Tu ljudi najvise grijese. Al kad prođu jedno 7-8 rocista pa kad vide kako sutkinja (meni sve sutkinje bile) uzima zakon i dokaz - onda se nauci kako pisati mailove i sto je, a sto nije dokaz.

 

Apropo "dobro sam ga upakovo" - prvo pravilo kod slanja komponenti u kucistu je "ucvrsti sve komponente u kucistu". Pa ove fore da je on to dobro upakirao.. ja sam osobno prevozio svoj stari komp od 2 i po iljade eura (tada 2014 je bio novi lol) 60km na servis pa sam ga nakrcao wc papirom i onim kartonima tankim da ne ispadne graficka ili nesto. A sam vozio.

 

On do sada nije dao dokaz za ama bas nista i sud ce ga prema do sada iznesenim cinjenicama otprdit. A volio bi vidjeti kako ce zavrsiti to sa agencijama. Ni moj ni firmina odvjetnica ne misle da tu ima kruha i da nece moc dokazat krivnju dostavi.

 

I ne drzim stranu kompanijama, govorim da iz onoga sto tvrdi situacija nije najjasnija i da ni moja 2 odvjetnika ne vide sto je tu dokazivo pa preporucuju "dopis, opomena pred tuzbu.." i servisu i dostavi.

 

Inace, onako nabrijan se nejde u diskusije sa suprotnim stranama u postupku, ne vristi se i ne urlice. Doduse za 500kn stete je upitno koliko se isplati trosit zivce, kamoli vrijeme i novac na postupke..ja ne bi ni 5 sekundi zivaca u to ulozio jer ne vidim smisao, ali kao sto meni odvjetnik kaze - tvoj novac pa mozemo tuzit koga god hoces.

 

Kazem, jako zanimiljiv slucaj, pratit cu sta ce mu sluzbe i agencije odgovorit.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
9 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Evo, jutros, dobro jutro rvacka, svi smo mi potrosaci...

 

Glasnogovornik hrvatske poste - pravilno zapakiran paket nece se ostetiti. Tocka. Amen. To je to sto se njih tice, ostecen paket = nepravilno zapakiran paket

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...

Evo, jutros, dobro jutro rvacka, svi smo mi potrosaci...

 

Glasnogovornik hrvatske poste - pravilno zapakiran paket nece se ostetiti. Tocka. Amen. To je to sto se njih tice, ostecen paket = nepravilno zapakiran paket

 -da, klasična službena izjava (tumačenje, jedne strane.. ipak zakon i provođenje tumače institucije-država-nadležni..).

- + svaki zaprimljen paket (koji pošta-dostava preuzme) smatra se 'ispravnim' tj adekvatnim, tj ako nije adekvatan tad ga ne smije zaprimiti.. prevedeno, ako zaprime pošiljku tad je to ispravan paket i sva odgovornost je na dostavi-pošti neovisno što u gornjoj izjavi oni tumače suprotno. Prihvaćanje paketa je dokaz da je pravilno zapakiran i tako ga tumači zakon, ne strana u mogućoj reklamaciji oštećenja i sl.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Da, to je ta ista prica koja se stalno vrti, ali eto, javno, glasno i jasno receno od osobe ovlastene da tako nesto kaze - ako je pravilno zapakirano, nece se ostetiti. Ergo, sve osteceno nije bilo pravilno zapakirano.

 

Pa se ti buni, ti osporavaj, zali se, nitko ti ne brani, no, izgleda da nema zakona koji bi im zabranio takvu formulaciju, i takvo postavljanje stvari.

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
ivan dragi kaže...

 Ne znam na kakvim ročištima si ti bio ali ja nemam takva iskustva.

 

Sud uzima dokaze, sve ostalo je kibidabi. 

 na svakakvim ročištima sam bio, od onih gdje je utjecaj svjedoka minimalan, do onih gdje je taj utjecaj presudan, pa čak i kad je gotovo jedini osnov za presudu (poput onih za ratne zločine)

doduše najčešće sam bio na ročištima za uobičajena kaznena djela, gospodarski kriminal i slično, štogod je bilo zanimljivo urednicima

 

i zašto da uzima odvjetnika i ide na sud kad ima dvije institucije koje to mogu riješiti upravnim postupkom, bez potencijalnih troškova i zavrzlama na sudu

ne kažem da će sigurno rješenja biti pozitivna za jega, ali isto tako mi je i blesav stav da nema šanse 

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.4.2022 10:05 (picajzla0707).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
ihush kaže...
Damir22 kaže...

Evo, jutros, dobro jutro rvacka, svi smo mi potrosaci...

 

Glasnogovornik hrvatske poste - pravilno zapakiran paket nece se ostetiti. Tocka. Amen. To je to sto se njih tice, ostecen paket = nepravilno zapakiran paket

 -da, klasična službena izjava (tumačenje, jedne strane.. ipak zakon i provođenje tumače institucije-država-nadležni..).

- + svaki zaprimljen paket (koji pošta-dostava preuzme) smatra se 'ispravnim' tj adekvatnim, tj ako nije adekvatan tad ga ne smije zaprimiti.. prevedeno, ako zaprime pošiljku tad je to ispravan paket i sva odgovornost je na dostavi-pošti neovisno što u gornjoj izjavi oni tumače suprotno. Prihvaćanje paketa je dokaz da je pravilno zapakiran i tako ga tumači zakon, ne strana u mogućoj reklamaciji oštećenja i sl.

 Krivo. Dostavna služba ne smije zaprimiti paket koji ima neadekvatno vanjsko pakiranje. Unutarnje pakiranje oni ne mogu niti smiju kontrolirati.

Uporno se ignorira ono što je jasno navedeno u uvjetima poslovanja (ako ti to ne odgovara pronađi službu s uvjetima koji ti odgovaraju):

 

GLS ne snosi odgovornost za oštećenje ili umanjenje sadržaja do kojeg bi došlo u bilo kojem trenutku u kojem se Paket nalazi u posjedu GLS-a. Pošiljatelj je obvezan pakirati Paket na način da se zaštiti njezin sadržaj, drugi Paketi i radnici koji rukuju Paketom. Pošiljatelj je odgovoran za unutarnje i vanjsko pakiranje i zaštitu Paketa, kao i za nadoknadu štete nastale na drugim Paketima, stvarima i prouzročene ozljede prouzrokovane neadekvatnim pakiranjem, slanjem zabranjenog sadržaja ili robe isključene iz Općih uvjeta. Pošiljatelj snosi troškove ambalaže prikladne za uvjete prijevoza.

GLS preuzima odgovornost samo za one Pakete dozvoljenog sadržaja koji su odgovarajuće pakirani (što se odnosi na vanjsko i unutarnje pakiranje) i pravilno adresirani. Odgovarajuće se pakiranje, u svakom slučaju, odnosi i na vanjsku i na unutarnju ambalažu. Činjenica da je GLS preuzeo Paket ne znači da je Pošiljatelj Paket zapakirao u skladu s odredbama Općih uvjeta odnosno Savjetima za otpremu!

Kod pakiranja treba, među ostalim, poštivati sljedeće uvjete:

 

  • mogu se predati samo potpuno zatvoreni Paketi. Roba nezaštićena vanjskom ambalažom ne može biti predana
  • uzevši u obzir osjetljivost sadržaja te vanjsko i unutarnje pakiranje, Pošiljatelj treba osigurati da sadržaj može zadržati postojanost pri slobodnom padu s jednog metra visine, vibracije, pritisak i izmjene položaja. U izvršenju naše usluge koristimo sortirne centre s pokretnim trakama, što znači da su Paketi izloženi ne samo manualnom, već i strojnom rukovanju. 

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice