Ventilator kućišta ispao iz lezaja

poruka: 132
|
čitano: 22.545
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
Damir22 kaže...
Primarno jer ustvari nema one najbitnije stvari ako sam dobro shvatio - prijava ostecenja prijevozniku od strane primatelja.....

 gle, što se njega treba ticati prijava od primatelja, nije primatelj (servis) u ovom slučaju potrošač da bi njihova prijava bila bitna

ono što je bitno jest da je on poslao kućište na servis po pravu na garanciju, dostavna služba je paket preuzela i time odgovornost za paket

ono čime se hakom ili inspekcija trebaju pozabaviti je da dostavna služba njemu nadoknadi štetu, a hoće li se poslije dostavna služba sporiti sa servisom čija je odgovornost i tko je sjebao kućište, njega kao potrošača ne zanima niti on treba snositi štetu zbog tuđe greške

 Normalno da je bitna i to je jedino što bi mu moglo pomoći. Jel ti stvarno misliš da postoji sveti potrošač i da nitko drugi nema nikakva prava. Ako išta uspije izvući bit će to od servisa koji najvjerojatnije i je krivac za štetu. Od dostave neće dobiti ništa. 

9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
U osnovi si u pravu, idealna situacija je da trgovina zamjeni taj nesretni ventilator, ili kuciste...

Ovdje nije problem tko se treba sporiti, vec tko se zeli.

Svaka strana ce tvrditi da nije kriva, i niti jedna od njih ne moze drugoj dokazati nista. Nije kriv posiljatelj, nije kriv prevoznik, nije kriv primatelj. A steta se desila.

Cak i ako posiljatelja iskljucis kao krivca, ostaju jos 2 potencijalna. I opet ukrug. Ni jedan ni drugi ne priznaju krivicu.

Grubo i bezobrazno receno, najslabija karika je trgovina, iako mozda nista nije kriva u ovom slucaju.

No dobro zna da ne moze nista poduzeti, zato i nije.
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

 Normalno da je bitna i to je jedino što bi mu moglo pomoći. Jel ti stvarno misliš da postoji sveti potrošač i da nitko drugi nema nikakva prava. Ako išta uspije izvući bit će to od servisa koji najvjerojatnije i je krivac za štetu. Od dostave neće dobiti ništa. 

 kako misliš da je bitna za njega i po kojoj logici i kojem pravu?

on je predao paket dostavnoj službi, ne servis i on kao korisnik usluge dostavne službe ne mora imati nikakvu prijavu treće strane da bi ostvario svoja prava kao potrošač

ili misliš da bi (ne)djelovanje treće osobe trebalo značiti da si ti ostao bez svojih prava?

10 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

pod pretpostavkom da je istina što pošiljatelj tvrdi - servis je s*ebao 99%... al ajd dokaži.

volio bih da pošiljatelj pokuša objasniti šta bi se trebalo desiti da dobije svoje novce... ili da si bar pokuša zamisliti (ono po koracima da objasni koji sraspored zvijezda bi trebao biti da se nešto dokaže)... a ne bmk tko je kriv ja svojih 5 ili 500kn želim.

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.4.2022 22:28 (miki_the_pirat).
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
miki_the_pirat kaže...

pod pretpostavkom da je istina što pošiljatelj tvrdi - servis je s*ebao 99%... al ajd dokaži.

 zašto bi on trebao išta dokazivati?

ima svjedoka, a i sam pod materijalnom i kaznenom odgovornošću daje izjavu da je kućište bilo čitavo u paketu kad ga je predao, to je sve što mu treba

onaj tko je to preuzeo, a sa preuzimanjem paketa i odgovornost da će paket biti predan neoštećena sadržaja, treba dokazivati jesu li oni ili servis zajebali

njega kao korisnika usluge se to niti najmanje ne treba ticati i njega štite regule o zaštiti potrošača, jer je on oštećenik

po niti jednom zakonu se ne mogu oni koji manipuliraju tuđim predmetom i tu manipulaciju naplaćuju, izvući od odgovornosti i reći - ujeo vuk magare

 

dakle dostavljač ima odgovornost prema korisniku, a hoće li se oni natezati sa servisom zašto servis nije prijavio štetu, jel servis potpisao preuzimanje bez pregleda i štogod drugo, e sve to je dalje stvar između dostave i servisa

ali glavna odgovornost leži na dostavi, jer su oni ti koji su čitavo kućište preuzeli

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.4.2022 22:32 (picajzla0707).
9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Hajde da budem djavolji odvjetnik... ;)

Kojeg svedoka kolega ima da je poslao neosteceno? Naravno mi znamo i vjerujemo da nije to naoravio, ali stavi se u ulogu ostalih

Kad krene prepucavanje onda se cupaju i ovakvi argumenti, vjeruj, iz iskustva. I niti jednom nismo u slucaju ostecenog paketa i nedostajajucih predmeta u istome uspjeli dokazati da smo te sporne predmete uopce stavili u kutiju.
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.4.2022 22:42 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Hajde da budem djavolji odvjetnik... ;)

Kojeg svedoka kolega ima da je poslao neosteceno? Naravno mi znamo i vjerujemo da nije to naoravio, ali stavi se u ulogu ostalih

Kad krene prepucavanje onda se cupaju i ovakvi argumenti, vjeruj, iz iskustva. I niti jednom nismo u slucaju ostecenog paketa i nedostajajucih predmeta u istome uspjeli dokazati da smo te sporne predmete uopce stavili u kutiju.

 i onda ćeš opet reći - sorry, ne čitamo što se piše, pa nastanu nesporazumi

 

yoh1eb kaže...

A I iz samog servisa su rekli da je dobro bilo zapakirano jer skeptičan sam bio oko slanja glsom ali eto posto sam radio u skladištu i pošto mi član obitelji radi u skladištu zapakirali smo tip top

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...

 Normalno da je bitna i to je jedino što bi mu moglo pomoći. Jel ti stvarno misliš da postoji sveti potrošač i da nitko drugi nema nikakva prava. Ako išta uspije izvući bit će to od servisa koji najvjerojatnije i je krivac za štetu. Od dostave neće dobiti ništa. 

 kako misliš da je bitna za njega i po kojoj logici i kojem pravu?

on je predao paket dostavnoj službi, ne servis i on kao korisnik usluge dostavne službe ne mora imati nikakvu prijavu treće strane da bi ostvario svoja prava kao potrošač

ili misliš da bi (ne)djelovanje treće osobe trebalo značiti da si ti ostao bez svojih prava?

 Sve krivo razumiješ. Pošiljatelj je predao pošiljku dostavljaču. adostavljač primatelju. Primatelj je potpisao da je s pošiljkom sve ok. Ako primatelj nakon otvaranja pošiljke nije uputio službeni prigovor dostavljaču onda se smatra da je pošiljku dobio u urednom stanju i sve što se nakon toga dogodi je njegova odgovornost. Ti uporno prejudiciraš da je dostavljač oštetio računalo. Po čemu si to zaključio?

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

 Sve krivo razumiješ. Pošiljatelj je predao pošiljku dostavljaču. adostavljač primatelju. Primatelj je potpisao da je s pošiljkom sve ok. Ako primatelj nakon otvaranja pošiljke nije uputio službeni prigovor dostavljaču onda se smatra da je pošiljku dobio u urednom stanju i sve što se nakon toga dogodi je njegova odgovornost. Ti uporno prejudiciraš da je dostavljač oštetio računalo. Po čemu si to zaključio?

 i opet, ti si taj koji krivo razumije - servis jest primatelj paketa, ali nije korisnik usluge i nije oštećenik, tako da postupanje servisa ne može utjecati na prava oštećenika i njegov odnos sa dostavnom službom

korisnik usluge i vlasnik oštećene stvari je forumaš koji je dostavnoj službi predao ispravnu stvar u paketu, dostavna služba je potpisala peuzimanje takvog paketa i forumaša uopće ne treba biti briga što se dalje događalo jer

odgovornost za paket leži na dostavnoj službi

kako će se dalje raskusurat dostavna služba i servis nije problem forumaša, on je korisnik usluge dostavne službe koja je odgovorna za paket čim ga je pokupila, tko je kasnije slomio stvar unutra nije na njemu da dokazuje

 

ja ne kužim što si toliko zapeo na rješenju gdje je vuk ujeo magare i svi se mogu izvuć, a korisnik usluge popuši 

što u obrnutom slučaju? zašto je masa ljudi popušila samo zato jer su potpisali primku paketa, a nisu ga pregledali? tu onda vrijedi - potpisao si i jebi se, a kad dostavna služba potpiše primitak paketa nema nikakvu odgovornost po tvojoj logici, nevjerojatno

14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Zato jer dostavna služba ni u jednom trenutku ne otvara paket. Oni potpisuju da su primili uredno zapakiran paket i onda da su isporučili uredno zapakiran. Ja tebi odgovaram na sva pitanja ti nisi odgovorio na niti jedno moje, pa ću ih ponoviti. Zašto bi dostavna služba odgovarala za štetu koju nisu napravili? Kako ti znaš (stavi se u ulogu službenika koji će obraditi prigovor) da pošiljatelj nije zapakirao već oštećeno računalo ili da računalo nije oštećeno na servisu? Ti možeš misliti da je kriva dostavna služba, ja mogu misliti da je servis, ali ne možeš na račun mišljenja nekoga kazniti nego ti za to trebaju dokazi. Čak i da na neki način, a stvarno ne vidim koji, dokažeš da je šteta nastala u transportu, dostavljaču opet ostaje mogućnost da se vadi na to kako paket nije bio adekvatno zapakiran jer na njemu nije bilo nikakvih vanjskih oštećenja.
Mislim da stvarno više nema smisla pisati u ovoj temi jer sam napisao i više puta ponovio sve što mislim. Ja sam uvijek za to da se mali čovjek bori za svoja prava, pa i do Europskog suda ako treba, neovisno o tome koliko su ta njegova prava ugrožena ili koliku je materijalnu štetu doživio. Jasno mi je i da čovjek u ovakvim trenucima popizdi. Moj savjet da zaboravi sve i kupi novi ventilator je tu zato što mislim da će ga ovo koštati puno vremena i živaca, a ako se odluči na pravnu bitku i puno novca.
Zato sam naveo i primjer kad te netko ošamari bez svjedoka. Ti bi toj osobi savjetovao da tuži onoga ko ga je ošamario a ja ne bi. Ne zato što odobravam fizičko (ili bilo kakvo drugo) nasilje nego zato jer tom tužbom neće ništa postići, potrošit će vrijeme i novac, i što je najgore nasilniku dati zadovoljstvo da te dobio na sudu, pa čak i osnovu da te tuži zbog klevete.
Ono što me smeta je da je pokretač teme neodgojen i preko telefona napada i svašta govori ljudima koji mu ništa nisu krivi. Čak i da u konačnici ispadne da je šteta nastala u dostavi, u što ne vjerujem, na telefon nisi dobio dostavljača koji je tvoj paket razbio, niti nekoga ko kroji poslovnu politiku firme, nego si dobio čovjeka koji radi svoj posao i prema njemu bi se trebao ponašati pristojno i s poštovanjem. Čime je taj čovjek zaslužio da ga se napada i vrijeđa?
Kad takvo nešto pročitam, a ovaj očito misli da je to normalno ponašanje kad je ovdje to napisao, onda me više nije briga za bahato govno i ne mogu se poistovjetiti s njim. Onda moje razmišljanje balansira između BMK i nek su mu razbili.
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...
Zato jer dostavna služba ni u jednom trenutku ne otvara paket. Oni potpisuju da su primili uredno zapakiran paket i onda da su isporučili uredno zapakiran.
Zašto bi dostavna služba odgovarala za štetu koju nisu napravili? Kako ti znaš (stavi se u ulogu službenika koji će obraditi prigovor) da pošiljatelj nije zapakirao već oštećeno računalo ili da računalo nije oštećeno na servisu? Ti možeš misliti da je kriva dostavna služba, ja mogu misliti da je servis, ali ne možeš na račun mišljenja nekoga kazniti nego ti za to trebaju dokazi. Čak i da na neki način, a stvarno ne vidim koji, dokažeš da je šteta nastala u transportu, dostavljaču opet ostaje mogućnost da se vadi na to kako paket nije bio adekvatno zapakiran jer na njemu nije bilo nikakvih vanjskih oštećenja.
Mislim da stvarno više nema smisla pisati u ovoj temi jer sam napisao i više puta ponovio sve što mislim. Ja sam uvijek za to da se mali čovjek bori za svoja prava, pa i do Europskog suda ako treba, neovisno o tome koliko su ta njegova prava ugrožena ili koliku je materijalnu štetu doživio. Jasno mi je i da čovjek u ovakvim trenucima popizdi. Moj savjet da zaboravi sve i kupi novi ventilator je tu zato što mislim da će ga ovo koštati puno vremena i živaca, a ako se odluči na pravnu bitku i puno novca.

ok

kakve veze ima jel otvaran paket ili nije sa štetom u njemu ako su ga preuzeli čitavog?

dostavna služba odgovara zato jer je paket preuzela, isto kao što ti svojim potpisom kad paket preuzimaš, preuzimaš i odgovornost od njih za paket, tako i oni preuzimaju odgovornost za paket kad ga preuzmu od tebe, kako ti to više nije jasno - ono što vrijedi za jednu stranu, vrijedi i za drugu u tom postupku

 

e sad, dostavna služba je paket predala servisu, koji je potpisom preuzeo odgovornost a da očito nije pregledao paket - no, ovo je bitno, forumaš nije dao paket direktno servisu, nego dostavnoj službi i on traži odgovornost od dostavne službe, a onda dostavna služba može naknadno tu štetu nadoknaditi od servisa ako ima njihov potpis da su paket preuzeli, ali u drugom postupku - to se forumaša ne tiče

to su osnove zakona o obveznim odnosima majku mu poljubim

 

zato i imaš u onom članku da se većina tužbi građana rješava u njihovu korist, a radi se uglavnom o šteti na pošiljkama

ne bi se žalili hakomu i ne bi hakom većinu toga priznao u korist građana da su dostavne službe bez ikakve odgovornosti

po tebi oni funkcioniraju bez ikakve odgovornosti jer nisu otvarali paket - kakvog to ima smisla?

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.4.2022 10:13 (picajzla0707).
15 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Nisam siguran da se može suditi po principu "netko od njih dvoje je kriv".

 

Ako imas dokaz da je upakirano "sukladno normama", i ako servis ima dokaz da je došlo potrgano - onda slučaj više nije "netko od njih dvoje", vec je kriv dostavljac pa ces tamo trazit pravdu. Ali to pravno dokazat je druga pjesma. Prakticki nemoguca jer ce ovi igrat ping pong "nisam ja, on je" - ukoliko servis nema kamere pa da imaju tijek vremena na snimci.

 

Ali kada vec dode do toga da zelis terat pravdu, onda se odmah angazira odvjetnik i amen. Ove prepiske i deranje na zaposlenike je po meni bezveze..

 

U zadnjih par godina sam brat bratu 1000 paketa primio, nikad ni jedan dostavljac nije dostavio potrgan proizvod, od televizija, ogledala, monitora, posuđa, vesmasina, frizidera.. nikad ništa nije došlo potrgano i da ce upakirana mašina baš toliko jako roknuti da se odlomi ventilator i maska kucista je u najmanju ruku nategnuto. Njima moze ispast iz kamiona ili u voznji past "pod 90" ali to ne bi izazvalo takvu stetu ako je dobro upakirano (sto tvrdis da jest). Meni zvuci bizarno.

 

Postupak si trebao napraviti uz odvjetnika, dopis i jednima i drugima "opomena pred tuzbu" pa onda vidit nakon odgovora što dalje. Budi svjestan da ce ti ispast (pun) skuplja pita od tepsije.

 

Osobno bi isao linijom bez sukoba jer se za jedan vent i masku nebi uzbudjivao, nekako bi sa servisom dogovorio da to srede i to je to.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...
Zato jer dostavna služba ni u jednom trenutku ne otvara paket. Oni potpisuju da su primili uredno zapakiran paket i onda da su isporučili uredno zapakiran. Ja tebi odgovaram na sva pitanja ti nisi odgovorio na niti jedno moje, pa ću ih ponoviti. Zašto bi dostavna služba odgovarala za štetu koju nisu napravili? Kako ti znaš (stavi se u ulogu službenika koji će obraditi prigovor) da pošiljatelj nije zapakirao već oštećeno računalo ili da računalo nije oštećeno na servisu? Ti možeš misliti da je kriva dostavna služba, ja mogu misliti da je servis, ali ne možeš na račun mišljenja nekoga kazniti nego ti za to trebaju dokazi. Čak i da na neki način, a stvarno ne vidim koji, dokažeš da je šteta nastala u transportu, dostavljaču opet ostaje mogućnost da se vadi na to kako paket nije bio adekvatno zapakiran jer na njemu nije bilo nikakvih vanjskih oštećenja.
Mislim da stvarno više nema smisla pisati u ovoj temi jer sam napisao i više puta ponovio sve što mislim. Ja sam uvijek za to da se mali čovjek bori za svoja prava, pa i do Europskog suda ako treba, neovisno o tome koliko su ta njegova prava ugrožena ili koliku je materijalnu štetu doživio. Jasno mi je i da čovjek u ovakvim trenucima popizdi. Moj savjet da zaboravi sve i kupi novi ventilator je tu zato što mislim da će ga ovo koštati puno vremena i živaca, a ako se odluči na pravnu bitku i puno novca.
Zato sam naveo i primjer kad te netko ošamari bez svjedoka. Ti bi toj osobi savjetovao da tuži onoga ko ga je ošamario a ja ne bi. Ne zato što odobravam fizičko (ili bilo kakvo drugo) nasilje nego zato jer tom tužbom neće ništa postići, potrošit će vrijeme i novac, i što je najgore nasilniku dati zadovoljstvo da te dobio na sudu, pa čak i osnovu da te tuži zbog klevete.
Ono što me smeta je da je pokretač teme neodgojen i preko telefona napada i svašta govori ljudima koji mu ništa nisu krivi. Čak i da u konačnici ispadne da je šteta nastala u dostavi, u što ne vjerujem, na telefon nisi dobio dostavljača koji je tvoj paket razbio, niti nekoga ko kroji poslovnu politiku firme, nego si dobio čovjeka koji radi svoj posao i prema njemu bi se trebao ponašati pristojno i s poštovanjem. Čime je taj čovjek zaslužio da ga se napada i vrijeđa?
Kad takvo nešto pročitam, a ovaj očito misli da je to normalno ponašanje kad je ovdje to napisao, onda me više nije briga za bahato govno i ne mogu se poistovjetiti s njim. Onda moje razmišljanje balansira između BMK i nek su mu razbili.

 Majstore mene je zvala reklamacija i oni su zaduženi za to da li će mi se vratit novci ili ne. Oni odlučuju o tome. Šta sam trebo rec aha oprostite sve 5 nema veze jebes kućište. On meni još kaže na telefon pa to je obični ventilator i komad plastike što ne utječe na rad računala.  I kak da pričam onda s njim osim da mu ne jebem redom sve 2 sata. Ak je to obični ventilator i komad plastike nek ga da nazad. Taman I da je obični Saraf puko na kućištu briga me jer je to moja imovina koja je oštećena od strane nekog. Koga? Gls 1/1. Al ajd nek je i adm a nije 100%, briga me. Neko mi je sjebo kucisze taj neko će odgovarat. Slao sam mail državnom ispektoratu, hakomu povjerenstvu i zaštiti za potrošače. Samo iz zaštite za potrošače su mi odgovorili da je po zakonu dužan pogledati paket da li je dobro zapakiran, i da paket mora biti zavezan ili nešto u kombiju da ne pleše kutija. A fala bogu kaf sam stavio kutiju u kombi kombi je bio poluprazan tak da je kutija letila sigurno po svud. Zvat ću i tcom i vip ak treba svima ću se žalit čiji god broj mogu nac imali oni veze s tim il ne, a gls ću zvat svaki dan cijeli dan pa da vidimo ko će duže jebat kog ja njih il oni mene.

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
ivan dragi kaže...

...Ali to pravno dokazat je druga pjesma. Prakticki nemoguca jer ce ovi igrat ping pong "nisam ja, on je" - ukoliko servis nema kamere pa da imaju tijek vremena na snimci.

 zato i jesu uvedene institucije koje će zaštititi slabiju stranku, a to je u ovakvim slučajevima potrošač, bez da moraš ulaziti u pravnu bitku koju si u startu izgubio u 99% slučajeva

jer je odavno postalo jasno da se mali ćovijek nemere pravno hvatat u koštac sa korporacijama i da ih netko mora obuzdat, pa imaš u ovom slučaju hakom i tržišnu inspekciju s kojima se te firme ne mogu igrat prebacivanja odgovornosti i pravit se blesave

 

cijelo vrijeme ponavljam na ovakve zaključke o nemogućnosti dokazivanja i o pravnim bitkama - prijavi nadležnoj agenciji/inspekciji, pa 'neka institucije rade svoj posao' 

bar te to ne košta ništa osim malo vremena za sastaviti žalbu, čak i da ti žalbu odbiju

10 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Jbt svi ti govore ADM 99% al ti navro na GLS... a kutija netaknuta... bravo logika. Aj se izvrišti naADM malo... eeee nemre... imaju tvoju robu... frka da se ne bi ustanovilo kako je i cpu slot odvaljen?

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.4.2022 14:46 (miki_the_pirat).
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
miki_the_pirat kaže...

Jbt svi ti govore ADM 99% al ti navro na GLS... a kutija netaknuta... bravo logika. Aj se izvrišti naADM malo... eeee nemre... imaju tvoju robu... frka da se ne bi ustanovilo kako je i cpu slot odvaljen?

'navro' je na gls jer je gls preuzeo paket od njega, ne adm

ganjaš onoga kome si predao paket, jer si njemu platio da to prenese bez štete, a tko je kasnije kriv za štetu neka se oni sami raskusuraju

 

ne kužim zašto je to toliko teško za shvatiti - gls je odgovoran tebi, jer si ti predao paket njima, a kako će se gls i adm raskusurat to tebe kao korisnika ne treba zanimati, niti ti trebaš istražvati tko je od njih zajebao

 

primjerice, kupiš novi golf i odu ti kočnice zato jer je proizvođač kočnica od kojeg vw kupuje te sustave nešto zajebao, sjebeš se u kanal - jel štetu potražuješ od proizvođača vozila kod kojeg si ga kupio vozilo ili se moraš natezati s proizvođačem kočnica iz koreje od kojeg je wv nabavio kočioni sustav - jebe ti se, auto si kupio od wv i štetu nadoknađuješ od njih, a vw neka poslije ganja tu firmu kako zna i umije

tako u ovom slučaju nadoknadu štete potražuješ od onoga kome si predao paket

9 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

ja se samo nadam da necemo cijelu ovu pricu proci ispocetka kad trgovina kolegi posalje pc nazad ;)

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Jako dobru logiku imaš. Dakle GLS je trebao ostaviti čovjeka u ADM-u da nadgleda servisiranje? Zašto bi GLS bio odgovoran ako su u ADM-u razbili računalo?
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...
Jako dobru logiku imaš. Dakle GLS je trebao ostaviti čovjeka u ADM-u da nadgleda servisiranje? Zašto bi GLS bio odgovoran ako su u ADM-u razbili računalo?

 a koja je tvoja logika? da nitko nije kriv i ujeo vuk magare?

 

moja logika je ta da je predmet predan gls-u i da je gls odgovoran za njega, ništa više i ništa manje

nije predmet predan adm-u, nego gls-u i po stoti put - odgovornost je na gls-u

 

ako si nekom posudio auto i vrati ti ga oštećenog, uz izliku da je netko treći napravio štetu, a taj treći viče da nije, koga ćeš tužiti - ili je i tu ujeo vuk magare?

 

da je situacija drukčija, dakle da je gls isporučio predmet servisu, servis javio da je zaprimio predmet neoštećen i da ga servisira, a kod njihovog slanja tebi natrag otkriješ da je predmet polomljen, onda bi bila drukčija situacija, jer je u tom slučaju amd odgovoran za predmet i tužiš njih inspekciji, nije te briga jel adm poslao predmet oštećen ili je oštećen u transportu do tebe

tada je davatelj usluge u odnosu na tebe kao vlasnika adm, u ovom slučaju je to ipak gls, jasnije nemere bit

 

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
BlueMax kaže...
Jako dobru logiku imaš. Dakle GLS je trebao ostaviti čovjeka u ADM-u da nadgleda servisiranje? Zašto bi GLS bio odgovoran ako su u ADM-u razbili računalo?

 a koja je tvoja logika? da nitko nije kriv i ujeo vuk magare?

 

moja logika je ta da je predmet predan gls-u i da je gls odgovoran za njega, ništa više i ništa manje

nije predmet predan adm-u, nego gls-u i po stoti put - odgovornost je na gls-u

 

ako si nekom posudio auto i vrati ti ga oštećenog, uz izliku da je netko treći napravio štetu, a taj treći viče da nije, koga ćeš tužiti - ili je i tu ujeo vuk magare?

 

da je situacija drukčija, dakle da je gls isporučio predmet servisu, servis javio da je zaprimio predmet neoštećen i da ga servisira, a kod njihovog slanja tebi natrag otkriješ da je predmet polomljen, onda bi bila drukčija situacija, jer je u tom slučaju amd odgovoran za predmet i tužiš njih inspekciji, nije te briga jel adm poslao predmet oštećen ili je oštećen u transportu do tebe

tada je davatelj usluge u odnosu na tebe kao vlasnika adm, u ovom slučaju je to ipak gls, jasnije nemere bit

 

 Nez šta je njemu gore možda radi u glsu pa se grči. Budem se ja ispričao najbolje glsu i reko da sam ja potrgao komp jer sam bio živčan I tjt. 

 

Svaki put kad sam ih zvao imali su drugu verziju priče. Zadnja je ta da sam ja strgo i da im dokazem suprotno. Ja im kažem da ja ne trebam nist dokazivati osim nego su oni ti koji trebaju dokazati da se nije strgalo, Al ajde. Poslao sam im dokaze kompa kakav je bio dan prije nego sam slao i oni su rekli da ih ne zanima svejedno da au donesli odluku svoju pri kojom stoje, i sami servis adma je reko da su imali X slučaja di se sjebe nes u transportu i ne da im se dokazati. Al ne zanima me adm nego moje računalo znači taman da je i adm kriv ja sam im reko u glsu, imate vi rješavati to s njima i tjt. Moje je bilo da komp zapakiram i spustim dolje i tjt. Dalje ko je sta je briga me odgovarati će kad tad ja odusto ne budem sigurno taman da je 10 kn šteta. Od mene budalu ne bude radio niko, a ja garantiram zivotom da je do glsa jer kombi je bio prazan a to malo paketa šta je bilo to su bili paketi 5x5cm doslovce.

 

A i na kraju krajeva ovo mi je odgovorila zaštita potrošača

 

Prema Zakonu o poštanskim uslugama kada ste paket predali GLS-u oni ga nisu smjeli preuzeti ako nije dobro zapakiran. U vozilima GLS-a treba biti zaštita od tumbanja bilo pregrade ili su paketi trebali biti vezani . Nije problem kada je kombi pun već kada je poluprazan.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.4.2022 19:45 (yoh1eb).
15 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
ivan dragi kaže...

...Ali to pravno dokazat je druga pjesma. Prakticki nemoguca jer ce ovi igrat ping pong "nisam ja, on je" - ukoliko servis nema kamere pa da imaju tijek vremena na snimci.

 zato i jesu uvedene institucije koje će zaštititi slabiju stranku, a to je u ovakvim slučajevima potrošač, bez da moraš ulaziti u pravnu bitku koju si u startu izgubio u 99% slučajeva

jer je odavno postalo jasno da se mali ćovijek nemere pravno hvatat u koštac sa korporacijama i da ih netko mora obuzdat, pa imaš u ovom slučaju hakom i tržišnu inspekciju s kojima se te firme ne mogu igrat prebacivanja odgovornosti i pravit se blesave

 

cijelo vrijeme ponavljam na ovakve zaključke o nemogućnosti dokazivanja i o pravnim bitkama - prijavi nadležnoj agenciji/inspekciji, pa 'neka institucije rade svoj posao' 

bar te to ne košta ništa osim malo vremena za sastaviti žalbu, čak i da ti žalbu odbiju

 A što ako je vec bio polomljen i kao takav upakiran?

 

Da, postoje institucije za sve, nemaš se komu drugomu ni obratiti osim institucijama bilo sluzbama za zastitu potrosaca, bilo sudu. To valjda nitko ne spori.

 

Problem nastane u onom dijelu priče - "a šta onda?". Ja sam razgovarao sa 2 odvjetnika, odnosno jedna je odvjetnica, i stav je - pisi kuci propalo ako nemas dokaz. Nije dokaz "majke mi", a ni "ja sam ostecen - neka me netko obesteti".

 

Ako ima pravovaljani dokaz kojim dokaze da je PC bio ispravan u smislu da nije zbog toga poslan na servis, to je tek dio price. Drugi dio price je hoce li na kraju "tuziti" servis ili dostavu. Pravni sljed bi bio ono sto sam rekao, dopis "opomena pred tuzbu" i jednima i drugima pa neka se pravno ocituju sa eventualnim dokazima. Nakon toga ce biti pametniji.

 

Dostava ce se izmotavati da je paket predala u ispravnom stanju jer ga je netko u servisu preuzeo. Tamo u servisu ako nemaju kamere na kojima je vidljivo da im nije pao na pod - onda je odgovornost na njima. Mogli su pregledati paket prije preuzimanja - što vjerojatno nisu. Taman da neka sluzba i odluci obestetiti naseg potrosaca sa foruma - na ciji ce to ici racun? Dostave ili servisa?

 

Stoga je tu upitno na koje drvo lajati. Da, svakako neka se obrati sluzbama, ali kako misli dokazivati i ima li uopce dokaze.. to za sada nije napisao i nije najjasniji slijed zbivanja. Da jest, onda bi se svi mi slozili oko ocitog.

 

Zatrazio je preporuku za sljedeci korak. Po ovome sto je do sada napisao, smatram da je najpametnije putem odvjetnika poslati dopise. Nakon toga ce lakse pred tim sluzbama dokazivati situaciju u svoju korist ako bude imao dokaze za tvrdnje.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
ivan dragi kaže...

 A što ako je vec bio polomljen i kao takav upakiran?

 

 

Problem nastane u onom dijelu priče - "a šta onda?". Ja sam razgovarao sa 2 odvjetnika, odnosno jedna je odvjetnica, i stav je - pisi kuci propalo ako nemas dokaz. Nije dokaz "majke mi", a ni "ja sam ostecen - neka me netko obesteti".

 kolega kaže da nije, pretpostavka je valjda naša ovdje da kolege ne laže

 

ma pusti odvjetnike i sud, čemu to, dobar odevjetnik može osporiti i video zapis pakiranja, jer može postaviti pretpostavku da je paket nakon pakiranja mogao roknuti sa stola, stepenica, itd, ali to je sud, čemu uopće pričat o tome kad baš zato da se izbjegne sudovanje postoje institucije za zaštitu potrošača

ima agencija, ima inspekcija, njih dvojica neka daju izjave imenom i prezimenom i to je za agenciju i inspekciju beton, dalje se zna čija je odgovornost

10 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

suma sumarum... pojeo vuk magare - kao što tvrdimo od početka, al eto... volio bih da se rasplete drugačije ali ne vidim način.

Ne vjerujem previše u ovjerene izjave... previše toga bi se dalo izjaviti onda.

Poruka je uređivana zadnji put ned 24.4.2022 22:40 (miki_the_pirat).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
ivan dragi kaže...

 A što ako je vec bio polomljen i kao takav upakiran?

 

 

Problem nastane u onom dijelu priče - "a šta onda?". Ja sam razgovarao sa 2 odvjetnika, odnosno jedna je odvjetnica, i stav je - pisi kuci propalo ako nemas dokaz. Nije dokaz "majke mi", a ni "ja sam ostecen - neka me netko obesteti".

 kolega kaže da nije, pretpostavka je valjda naša ovdje da kolege ne laže

 

ma pusti odvjetnike i sud, čemu to, dobar odevjetnik može osporiti i video zapis pakiranja, jer može postaviti pretpostavku da je paket nakon pakiranja mogao roknuti sa stola, stepenica, itd, ali to je sud, čemu uopće pričat o tome kad baš zato da se izbjegne sudovanje postoje institucije za zaštitu potrošača

ima agencija, ima inspekcija, njih dvojica neka daju izjave imenom i prezimenom i to je za agenciju i inspekciju beton, dalje se zna čija je odgovornost

 

Jebote što si uporan. Ne zna se. I to je problem. Mora se utvrditi, a nema načina. Uporno iz svih kombinacija isključuješ servis a oni su ovdje najodgovorniji. Preuzeli su paket i potpisali da je s njim sve OK. Odjednom je računalo razbijeno a oni umjesto da se obrate dostavljaču i podnesu službeni prigovor (a nisu to napravili jer znaju da neće ništa postići) obavještavaju pošiljatelja. Nije mi jasno kako možeš isključivati mogućnost da je šteta nastala kod pošiljatelja ili primatelja. Ja sam prije par mjeseci oštetio objektiv vrijedan 20 000kn. Izvana se ne vidi nikakvo oštećenje ali motor ide do određene duljine, dalje ne. Da ga pošaljem dostavom negdje i onda njih optužim da su ga oštetili? Zašto bi ja plaćao popravak ako mogu oni?

Dostavne službe su zaštićene od ovakvih stvari. Njihov posao je zaprimiti uredno zapakiran paket, bez vanjskih oštećenja i istog takvog isporučiti. Oni sa sadržajem nemaju nikakve veze. Jesi li ti u paket stavio ispravno računalo, razbijeno računalo ili ciglu, njih se ne tiče niti imaju dužnost, pa čak ni mogućnost provjeriti.

ADM jako dobro zna kako ide procedura u ovakvim slučajevima. Ako su potpisali zaprimanje paketa a ispostavi se da je sadržaj oštećen oni moraju uputiti službeni prigovor dostavljaču. Zašto to nisu napravili nego kontaktiraju pošiljatelja? Zato jer iz dugogodišnjeg iskustva znaju da s dostavljačem ništa neće postići. Dostavljač će im reći da im je isporučio ono što je poslano. Je li to cigla ili razbijeno računalo oni ne znaju niti ih je briga.

12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

Jebote što si uporan. Ne zna se. I to je problem. Mora se utvrditi, a nema načina. Uporno iz svih kombinacija isključuješ servis a oni su ovdje najodgovorniji. Preuzeli su paket i potpisali da je s njim sve OK. Odjednom je računalo razbijeno a oni umjesto da se obrate dostavljaču i podnesu službeni prigovor (a nisu to napravili jer znaju da neće ništa postići) obavještavaju pošiljatelja. Nije mi jasno kako možeš isključivati mogućnost da je šteta nastala kod pošiljatelja ili primatelja. Ja sam prije par mjeseci oštetio objektiv vrijedan 20 000kn. Izvana se ne vidi nikakvo oštećenje ali motor ide do određene duljine, dalje ne. Da ga pošaljem dostavom negdje i onda njih optužim da su ga oštetili? Zašto bi ja plaćao popravak ako mogu oni?

Dostavne službe su zaštićene od ovakvih stvari. Njihov posao je zaprimiti uredno zapakiran paket, bez vanjskih oštećenja i istog takvog isporučiti. Oni sa sadržajem nemaju nikakve veze. Jesi li ti u paket stavio ispravno računalo, razbijeno računalo ili ciglu, njih se ne tiče niti imaju dužnost, pa čak ni mogućnost provjeriti.

ADM jako dobro zna kako ide procedura u ovakvim slučajevima. Ako su potpisali zaprimanje paketa a ispostavi se da je sadržaj oštećen oni moraju uputiti službeni prigovor dostavljaču. Zašto to nisu napravili nego kontaktiraju pošiljatelja? Zato jer iz dugogodišnjeg iskustva znaju da s dostavljačem ništa neće postići. Dostavljač će im reći da im je isporučio ono što je poslano. Je li to cigla ili razbijeno računalo oni ne znaju niti ih je briga.

 jebote, vidi ti nisi uporan 

 

već u krovnom zakonu koji pokriva sve ugovore (zakon o obveznim odnosima), potrošača se smatra 'slabijom strankom' koju treba posebno zaštititi, samim time je napravljen i poseban zakon o zaštiti potrošača, iako je i u ostalim zakonima (uključujući i sam zoo) potrošač maksimalno zaštićen. Upravo zato postoje inspekcije i agencije koje nadgledaju rad pravnih osoba i štite potrošača kao slabiju stranku

 

vas par ovdje uporno insistira na odnosu u kojem su stranke ravnopravne i kompanije nemaju odgovornosti ako se potrude izvući, pa se ti moraš dokazivat i sudit, a nisu ravnopravne nit se mogu izvući od odgovornosti osim u slučaju kad one mogu nesporno dokazati da nisu odgovorne

potrošač kad zatraži zaštitu inspekcije/agencije ne mora dokazivati ništa, teret dokaza je na pravnoj osobi, pogotovo u ovakvim situacijama gdje potrošač ima svjedoka

 

cijelo vrijeme turpijaš da dostavna služba tvrdi kako nisu odgovorni, servis tvrdi kako nisu odgovorni i potrošač se može jebat

to nije istina, potrošač je uslugu transporta naručio od dostavne službe i oni su ti koji su odgovorni prema njemu, a hoće li inspekcija u postupak uvesti i servis kao treću stranku i tražiti njihovu odgovornost, to je do njih, potrošač s tim nema veze, niti treba što dokazivati tko je od njih dvoje kriv

 

jebe se potrošaču jel kriv adm ili dostavna služba, on podnosi prigovor hakomu ili inspekciji, dalje postupak preuzima jedna od tih dviju službi, a netko će platit štetu

 

14 godina
neaktivan
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Lupaš totalne gluposti iz nerazumijevanja kako zakon funkcionira. Pokušao sam ti na primjeru objasniti ali ti ili nisi u stanju pročitati ili nisi u stanju shvatiti. U slučaju pokretanja bilo kakvog postupka od strane nadležne službe pošiljatelj mora dokazati što je stavio u paket, a on to ne može.

Lijepo sam te zamolio, a ti uporno izbjegavaš, da odgovoriš ko mene spriječava da ja svoj pokvareni objektiv stavim u oglasnik kao ispravan i prodam nekome. Da ga pošaljem dostavnom službom kupcu i onda kad kupac shvati da je objektiv pokvaren za to optužim dostavnu službu i tražim da mi oni nadoknade štetu? Tom objektivu je dovoljan jedan manji udarac (provjereno) da od stvari koja vrijedi 20 000kn postane neupotrebljivo smeće.

 

Iz posta u post se ponavljaš ko papagaj a očito nikakvog iskustva s ovakvim stvarima nemaš. Ja imam poprilično iskustvo i svaki put kad bi nastao problem jedino pitanje koje se postavljalo je da li je dostavna služba isporučila oštećen paket. Ako nije onda je krivac pošiljatelj koji nije adekvatno zapakirao pošiljku ili laže što je bilo u paketu ili primatelj koji je prouzročio štetu nakon primitka paketa. Dostavna služba odgovara isključivo ako je paket prilikom dostave oštećen i o tome je sastavljen zapisnik. Čak i da je paket vidno oštećen a primatelj nije podnio prigovor smatra se da primatelj prihvaća paket takav kakav je i nema naknadno pravo žalbe.

 

Točno je što govoriš da je potrošač najniža karika u lancu i da je zato zakonima najzaštičeniji ali moraš shvatiti da to ima svoje granice inače se nitko ne bi bavio dostavom.

 

Prouči malo uvjete poslovanja dostavnih službi. Te uvjete poslovanja potvrdile su nadležne službe i one mogu reagirati protiv dostavljača samo ako se on tih uvjeta ne drži.

 

Isporuka pošiljke:

 

Svojim potpisom pri preuzimanju, Primatelj potvrđuje da je preuzeo Paket u neoštećenom stanju. Nakon preuzimanja Paketa od strane Primatelja, GLS ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog Paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

 

a vidi tek ovo:

 

  • telekomunikacijski uređaji i tehnička roba koji se šalju na popravak ili sa popravka, trebaju biti poslani u originalnom kompletnom pakiranju uz odgovarajuće unutarnje ispunjavanje. Originalna ambalaža treba biti upakirana u dodatnu vanjsku ambalažu s odgovarajućim ispunama, kako bi proizvod bio adekvatno zaštićen. (tv koji sam ja dobio bio je u originalnom tvorničkom neotvaranom pakiranju pa je na kraju ipak odgovoran bio pošiljatelj a ne dostava)

 

dalje:

 

GLS će sa paketima na kojima postoji natpis, oznaka ili naljepnica koja upućuje na lomljivi sadržaj ili na oprezno manipuliranje paketom (npr. „lomljivo“, „ova strana gore“, „staklo“, „ne okretati“, oznaka čaše koja upućuje na lomljivi sadržaj, strelica oznake položaja paketa za vrijeme transporta i sl.), rukovati s posebnim oprezom. Naknada za manipulaciju takvim Paketima naplaćuje se po Paketu (naknada se ne odnosi na Pakete poslane putem PaketShop-ova i paket.hr-a). Ipak, imajte na umu da naljepnica/oznaka samo po sebi ne štiti sadržaj Paketa – to se postiže pravilnim pakiranjem! Naime, primjena naljepnice "lomljivo“ i sličnih oznaka ne oslobađa Pošiljatelja od obveze da koristi pakiranje koje je primjereno naravi sadržaja Paketa, zbog čega GLS ne preuzima odgovornost za neadekvatno pakirane Pakete, neovisno o oznakama na Paketu.

 

Znači ako posebno označiš osjetljiv paket i dodatno platiš rukovanje s oprezom, i dalje je odgovornost na onome ko je pakirao a ne na njima.

 

Potpisom prilikom predaje paketa ti potvrđuješ da si suglasan s njihovim UVJETIMA POSLOVANJA (koji su regulirani od strane nadležnih službi) i jedino kad će nadležne službe reagirati je kad se neka od strana ne drži tih uvjeta poslovanja.

 

Kojih uvjeta se ovdje GLS nije držao? (uvjeti poslovanja)

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
BlueMax kaže...

Lupaš totalne gluposti iz nerazumijevanja kako zakon funkcionira. Pokušao sam ti na primjeru objasniti ali ti ili nisi u stanju pročitati ili nisi u stanju shvatiti. U slučaju pokretanja bilo kakvog postupka od strane nadležne službe pošiljatelj mora dokazati što je stavio u paket, a on to ne može.

 ajmo redom, kad smo već kod 'nerazumjevanja' i nesposobnosti shvaćanja, čime očito prelaziš u lagani ad hominem

 

zašto jebeni peti put tvrdiš da pošiljatelj nemere dokazati što je stavio u paket?

jel pred jebenim sudom izjava svjedoka ima istu težinu kao dokaz? zašto uporno izbjegavaš podatak koji je dao forumaš da je zajedno s još jednom osobom pakirao paket?

koji mu dokaz više treba od toga?

 

BlueMax kaže...

Lijepo sam te zamolio, a ti uporno izbjegavaš, da odgovoriš ko mene spriječava da ja svoj pokvareni objektiv stavim u oglasnik kao ispravan i prodam nekome. Da ga pošaljem dostavnom službom kupcu i onda kad kupac shvati da je objektiv pokvaren za to optužim dostavnu službu i tražim da mi oni nadoknade štetu? Tom objektivu je dovoljan jedan manji udarac (provjereno) da od stvari koja vrijedi 20 000kn postane neupotrebljivo smeće.

 nitko te ne sprječava osim odgovornosti za kazneno djelo prevare, a svjedoka koji će potvrditi da je predmet bio čitav priječi odgovornost za kazneno djelo koje prijeti i svjedoku na sudu

kod objektiva je još i moguće da svjedok nema pojma ili nije zapazio da je oštećen, ali u ovom slučaju šteta je jasno vidljiva

 

BlueMax kaže...

Iz posta u post se ponavljaš ko papagaj a očito nikakvog iskustva s ovakvim stvarima nemaš. Ja imam poprilično iskustvo...

 ja papagaj, a ti si što onda?

zabole me nižepotpisani za tvoje iskustvo, imam ga i ja sa svojih pet banki

uostalom i onaj članak zorno pokazuje da je tvoje iskustvo zakurac, jer je sve više pritužbi i sve veći postotak je istih riješen protiv dostavnih službi, ne malih par posto, nego preko dvije trećine

BlueMax kaže...

 

Isporuka pošiljke:

 

Svojim potpisom pri preuzimanju, Primatelj potvrđuje da je preuzeo Paket u neoštećenom stanju. Nakon preuzimanja Paketa od strane Primatelja, GLS ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog Paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

 

 ti ne kužiš da je ovo slučaj kad tebi gls dostavi nešto i ti si potpisao da si preuzeo paket ispravan? zato trgovci i upozoravaju da pred dostavljačem provjeriš predmet u paketu, iako to nikad nije nimalo zgodno raspakiravati na cesti i provjeravati, ja to redovito radim

samim tim postupkom ti si skinuo odgovornost sa gls-a, no to ne znači da je adm potpisom skinuo odgovornost sa gls-a jer i jedni i drugi tvrde da nisu ništa polomili i jer adm nije faking vlasnik predmeta, niti je naručio uslugu prijevoza

potrošač ne mora istraživati tko je u pravu, neka to napravi agencija ili inspekcija, pa ako oni zaključe da je adm potpisom skinuo odgovornost, neka štetu plati adm

ali potrošač treba hakomu staviti prigovor na gls kao izvršitelja usluge dostave koju je on platio i za tu uslugu dostave postoji odgovornost, ako hakom kaže da gls nije odgovoran, neka dalje ide na inspekciju, pa neka inspekcija utvrđuje tko jest odgovoran za štetu

a vidi tek ovo:

 

  • telekomunikacijski uređaji i tehnička roba koji se šalju na popravak ili sa popravka, trebaju biti poslani u originalnom kompletnom pakiranju uz odgovarajuće unutarnje ispunjavanje. Originalna ambalaža treba biti upakirana u dodatnu vanjsku ambalažu s odgovarajućim ispunama, kako bi proizvod bio adekvatno zaštićen. (tv koji sam ja dobio bio je u originalnom tvorničkom neotvaranom pakiranju pa je na kraju ipak odgovoran bio pošiljatelj a ne dostava)

 ozbiljno? jel kolega rekao da ga je stručno zapakirao? čemu onda ovo?

i koga boli kurac što piše gls, kad zakon jasno kaže da za ostvarivanje garancije nije potrebna originalna ambalaža?

BlueMax kaže...

dalje:

 

GLS će sa paketima na kojima postoji natpis, oznaka ili naljepnica koja upućuje na lomljivi sadržaj ili na oprezno manipuliranje paketom (npr. „lomljivo“, „ova strana gore“, „staklo“, „ne okretati“, oznaka čaše koja upućuje na lomljivi sadržaj, strelica oznake položaja paketa za vrijeme transporta i sl.), rukovati s posebnim oprezom. Naknada za manipulaciju takvim Paketima naplaćuje se po Paketu (naknada se ne odnosi na Pakete poslane putem PaketShop-ova i paket.hr-a). Ipak, imajte na umu da naljepnica/oznaka samo po sebi ne štiti sadržaj Paketa – to se postiže pravilnim pakiranjem! Naime, primjena naljepnice "lomljivo“ i sličnih oznaka ne oslobađa Pošiljatelja od obveze da koristi pakiranje koje je primjereno naravi sadržaja Paketa, zbog čega GLS ne preuzima odgovornost za neadekvatno pakirane Pakete, neovisno o oznakama na Paketu.

 

Znači ako posebno označiš osjetljiv paket i dodatno platiš rukovanje s oprezom, i dalje je odgovornost na onome ko je pakirao a ne na njima.

 zašto bi morao platiti posebnu taksu kad kućište nije posebno lomljivi predmet?

čemu uopće ovih nekoliko dodatnih petljancija u ovoj raspravi, kad pričamo o konkretnom slučaju?

jel grafička posebno lomljiv predmet? pa je bilo slučajeva da je stigla sjebana jer dostavljači s paketima igraju nogomet

BlueMax kaže...

Potpisom prilikom predaje paketa ti potvrđuješ da si suglasan s njihovim UVJETIMA POSLOVANJA (koji su regulirani od strane nadležnih službi) i jedino kad će nadležne službe reagirati je kad se neka od strana ne drži tih uvjeta poslovanja.

 

Kojih uvjeta se ovdje GLS nije držao? (uvjeti poslovanja)

 gdje piše da su 'regulirani od nadležne službe'?

što misliš jel ti smiju odbiti odštetu ako nisi slao u originalnoj ambalaži, kako oni traže, kad je zakon jasan po tom pitanju - da original ambalaža nije potrebna

hoće li se oni natezat sa inspekcijom oko toga kad im inspekcija citira zakon koji kaže da original ambalaža nije potrebna?

i gdje u bilo kojem drugom zakonu piše da se paket mora slati u original ambalaži da bi taj njihov 'uvjet poslovanja' skinuo odgovornost s njih?

 

puno zujiš, malo meda daješ majstore 

9 godina
offline
Ventilator kućišta ispao iz lezaja

Ovo postaje sapunica u najboljoj maniri "Televisa presenta....."....

 

Nazalost nemoguce je nesto napisati a da to netko ne krene osporavati.... 

 

Dodatnu zalost izaziva cinjenica, koja je nama kao korisnicima usluge vjerovatno najteza za shvatiti i prihvatiti, da dostavljac JE odgovoran za paket, ali NIJE odgovoran za sadrzaj ili stanje sadrzaja.

 

Jer zamisli, da dostavljac, bilo koji, odgovara za sadrzaj paketa, ako ti nekome posaljes bombu, i ona ga ubije, tom logikom, dostavljac je kriv....

 

Dostavljac po defaultu nema saznanja o sadrzaju paketa, niti u kojem stanju je taj sadrzaj. Cak stovise, on niti nema pravo da to zna. Njegovo je da paket, a pod paket se podrazumjeva vanjska ambalaza, dostavi neostecenog.

 

Dali je u paketu cigla, kila trave, bubreg ili faberge jaje - niti zna, niti ga briga, sa paketima postupa jednako. Jer, kako stoji u uvjetima poslovanja, gls u ovom slucaju konkretno, se ne bavi dostavom zivih stvari, stvari koje se moraju prevoziti u tocno odredjenim uvjetima i slicno. Dakle, njima je svaki paket zapakovana cigla. 

 

Ukoliko je vanjski paket neostecen, nitko apsolutno nema razloga sumnjati da je sam sadrzaj ostecen, to je logika. I potpisom o primitku paketa, potvrdjujes da si paket primio u neostecenom stanju, sto u osnovi i jesi, ako nema vidljivih vanjskih tragova ostecenja, otvaranja i slicno.

 

O sadrzaju nitko ne govori, jer, ponovo, to nije njihova briga. I tu ce odgovornost uvijek "pasti" ili na posiljatelja, ili na primatelja, nikad, ili bolje receno jako rijetko, na teret prijevoznika, jer, idemo jos jednom ukrug, on nezna niti sadrzaj, niti stanje sadrzaja tog paketa..

 

Kupac, korisnik, primatelj usluge je zasticen zakonom kao najslabija karika u lancu, no nije licki medvjed, pa da je po defaultu sve necija tudja greska, a nikad njegova.

 

Ako se salje nesto vrijedno, netko je odlicno opisao i napisao kako se to radi - ovjeren papir koji potvrdjuje sto se prevozi, stanje u kojem je to, vrijednost toga - to su elementi za tvrditi da je dostavljac nesto zeznuo, sve ostalo....

 

Naravno, mozda neka inspekcija, neko mjerodavno tijelo moze, i donese odluku da je kriv a ili b (u ovom slucaju prijevoznik ili primatelj), pa oobesteti posiljatelja, nitko ne moze tvrditi da se to nece desiti, no, puno elemenata je na strani tvrdnje da prijevoznik u ovom slucaju nista nije kriv, sve i da je apsolutno kriv - on ima potpis da je paket uredno isporucen, taj potpis ujedno znaci i "neosteceno isporucen".....

 

Sto naravno opet nista ne mora znaciti....

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 13:53 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
picajzla0707 kaže...
 ti ne kužiš da je ovo slučaj kad tebi gls dostavi nešto i ti si potpisao da si preuzeo paket ispravan? zato trgovci i upozoravaju da pred dostavljačem provjeriš predmet u paketu, iako to nikad nije nimalo zgodno raspakiravati na cesti i provjeravati, ja to redovito radim

 

 Ostatak recenice je ok, medjutim, pred dostavljacem otvarati paket.... Vec smo utvrdili da je to dobra volja dostavljaca, nikako njegova obaveza, ili tvoje pravo.

 

A tvoje pravo nije iz vise razloga, redom:

 

Ako je placanje pouzecem, sve dok ne platis i potpises preuzimanje ti NISI vlasnik tog paketa, znaci, nemas ga pravo otvoriti.

Ako je placeno unaprijed, jesi, paket je tvoj, no, sve dok ne potpises da si ga preuzeo, nije tvoj, on je odgovornost dostavljaca

 

 

Da se razumijemo, ukoliko je u paketu vreca pijeska, naravno da necu covjeka muvati da otvaram pred njim. AKo je graficka, zamolit cu ga, njegova dobra volja hoce li mi omoguciti da otvorim i pregledam, ili nece. Pravo na to nemam, on nema nikakve obaveze da mi to omoguci.

 

Jer, ako vec idemo u krajnosti, dostavljac ti dozvoli da otvoris paket i pregledas, tebi ispadne graficka i raspe se po betonu. Hoces li potpisati covjeku, zahvaliti mu se, i prihvatiti cinjenicu da si popusio par tisuca novaca? Ili ces odbiti preuzeti paket, ili traziti da se pise zapisnik da je dostavljeno osteceno? I tu ide tvoja rijec protiv dostavljaceve, ti si slabija karika, dakle, tebi se vjeruje da tebi to nije ispalo (osim ako dostavljac moze dokazati da je), i eto ti problema za dostavljaca, ni kriv ni duzan tebi treba dati spomenutih par tisuca.....

 

Jer kolikog god dostave nisu cvijece, ipak i oni moraju biti na neki nacin zasticene od ovakvih zloupotreba kao u gornjem izmisljenom primjeru.....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2022 14:01 (Damir22).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Ventilator kućišta ispao iz lezaja
Damir22 kaže...
Ako je placanje pouzecem, sve dok ne platis i potpises preuzimanje ti NISI vlasnik tog paketa, znaci, nemas ga pravo otvoriti.

Ako je placeno unaprijed, jesi, paket je tvoj, no, sve dok ne potpises da si ga preuzeo, nije tvoj, on je odgovornost dostavljaca

Upravo tako.

Prošao ovo više puta i stvarno ovisi o dobroj volji dostavljača.

 

Nedavno mi je nešto stiglo pouzećem i pitam mogu li otvoriti paket da vidim je li unutra ono što treba biti, lik odgovara: "može kada potpišete i platite", ja kažem ok i što ako nakon toga otvorim i unutra je cigla? Odgovor: "ništa onda ćete ispuniti obrazac za reklamaciju pa će to nadležni pogledati i kad se riješi vratimo vam novce". 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice