Avalon-ima li tko problema sa njima?

poruka: 13
|
čitano: 6.647
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Avalon-ima li tko problema sa njima?

Ljudi ima li tko loše iskustvo s Avalonom? Već dva dana čekam na rješavanje običnog zahtjeva. Nije rješavanje problema, nije kvar ili greška već obično dodavanje certifikata u Certifikate store web site-a. Što je naj bolje od svega, prije nego sam zakupio njihov hosting paket htjeo sam se posavjetovati sa podrškom koji paket da uzmem i objasnio zahtjeve. Uzeo sam paket po njihovom prijedlogu!! Odem od Amerikanaca jer mislim da su naši dostupniji i da ćemo lakše riješavati probleme kad ono.. Pogledajte samo taj razgovor (u prilogu) i obratite pažnju na datume i vremena , ... MUKA MI JE

 

Pregled ticketa: #728564

avalon@avalon.hr 27.06.2013 14:53 Live Help Messenger email poruku [MERGED] Čeka odgovor Srednji

Korisnik 27.06.2013 14:53

Message:
Pozdrav,Trebam postaviti Finin root certifikat za web site www.xxx.com koji se nalazi unutar mog Enterprise hosting prostora. Certifikat služi za povezivanje na CIS porezne uprave i fiskaliziranje računa. Možete li mi reći što Vam trebam dostaviti?
Borisinfo@software-studio.hr

IP / Hostname Logged: 93-141-71-243.adsl.net.t-com.hr
Country: Croatia
Current Page:
Current Page Title: Korisni%u010Dka zona - Avalon korisni%u010Dka zona
Referer: Direct Visit / Bookmark


Korisnik 27.06.2013 17:57

Pozdrav,Trebam postaviti Finin root certifikat za web site www.xxx.com koji se nalazi unutar mog Enterprise hosting prostora. Certifikat služi za povezivanje na CIS porezne uprave i fiskaliziranje računa. Možete li mi reći što Vam trebam dostaviti?

P.S. Već sam postavio ticket preko Live Chat-a no nitko mi se još nije javio pa ponavljam direktno na podršku.

----------------------------
IP Address: 185.18.60.13



Staff 27.06.2013 18:17

Poštovanje,

ispričavam se na čekanju na javljanje. Čekao sam obavijest od kolege iz administracije što nam je točno potrebno za realizaciju vašeg zahtjeva te ću vas ovim putem zamoliti za još malo strpljenja.

Javiti ćemo vam se u najkraćem mogućem roku s povratnim informacijama vezanim uz vaš zahtjev.

Srdačan pozdrav,


Korisnik 27.06.2013 18:20

Hvala


Korisnik 27.06.2013 21:03

Pozdrav,
Ne želim biti dosadan ali nadao sam se danas to riješiti.


 
Staff 27.06.2013 21:17

Poštovani,

dostavite nam certifikat koji ste dobili od Fine te ćemo poslati do administratora da postavi certifikat u RootCA. Port za fiskalizaciju 8449 je već otvoren na svim poslužiteljima.

Lijep pozdrav,





 
Korisnik 27.06.2013 21:37

Pozdrav,



Za root certifikat sam jedino dobio uputu za skidanje sa stranica Fine. Taj certifikat dostavljam u prilogu unutar zip dokumenta.



Vjerujem da je Vaš administrator već postavljao taj certifikat pa Vas lijepo molim, i bio bih vam zahvalan, ako nešto nije uredu da mi javite.



Staff 27.06.2013 21:52

Poštovani,

proslijedili smo certifikat do administratora te ćemo vam se povratno javiti.

Lijep pozdrav



Korisnik 27.06.2013 21:53

Hvala.


Korisnik 28.06.2013 09:58

Pozdrav, Ima li kakvih pomaka?


Staff 28.06.2013 10:08

Poštovani,

problem je dodan administratoru na TO-DO listu ali zbog povećeg obima posla još jednostavno nije kolega došao do Vašeg problema. Zamoliti ću Vas za još malo strpljenja te ćemo se javiti u najkraćem mogućem roku.

Lijep pozdrav,



Korisnik 28.06.2013 15:25

Pozdrav, mogu li očekivati nekakav pomak? Prošlo je više od 24 sata. Meni posao stoji..



Staff 28.06.2013 16:55

Poštovani,

povisio sam prioritet Vašeg upita ali na žalost ne mogu ništa više, jednostavno ćete morati sačekati još neko vrijeme. Razumijemo Vaš položaj i ispričavamo se na čekanju. Javiti ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku.

Lijep pozdrav,


Korisnik 29.06.2013 08:53

Gospodo ovo postaje neprihvatljivo!! Zašto me stavljate u ovaj položaj? Stvarate mi velike neugodnosti. Pa to je posao od maksimalno 15 minuta!!



Staff 29.06.2013 08:56

Poštovani,

zaista Vam se ispričavam, ne stavljamo Vas namjerno u ovaj položaj.

Proslijedio sam upit administratoru, te ćemo Vam se javiti čim dobijemo povratnu informaciju.

Hvala Vam i lijep pozdrav,



Korisnik 29.06.2013 13:27

Gospodo jeli taj Vaš administrator na Jupiteru?
Sada ste me stavili pred zid da ni sam neznam šta napraviti. Kasno mi je za prelazak drugom poslužitelju, a Vi očito niste ozbiljni. Trebam li koga nazvati, poslati mail ... Prije nego sam uzeo hosting paket lijepo sam iznijeo svoje potrebe i tražio savjet kako šta da napravim i koji paket da uzmem. Zašto me onda nitko nije upozorio da se na ovakve poslove čeka danima.


Staff 29.06.2013 17:05

Poštovani,

ispričavam Vam se.

Informacije su proslijeđene administratoru te ćemo Vam se javiti čim dobijemo potvrdu kako je certifikat postavljen. Na žalost, osobno nemam pristup servisu i ne mogu utjecati na samo postavljanje, ali ponovno sam poslao požurnicu, ali ćemo Vam se javiti čim dobijemo povratnu informaciju.

Hvala Vam na razumijevanju i lijep pozdrav,


Korisnik 29.06.2013 17:08

Pitanje je samo kada će to napraviti. Ovo je ludost... Hoće li danas u nekom razumnom vremenu to biti napravljeno?

Poruka je uređivana zadnji put ned 30.6.2013 8:38 (borism).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Avalon-ima li tko problema sa njima?

I uz sve to - bezobrazno su skupi.

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Avalon-ima li tko problema sa njima?

U prosjeku duplo. Čovjek poludi od takve nonšalantnosti. Shvatio bih da je zahtjev vezan za nešto što nema roka i nije bitno. Ali prije svega posavjetovao sam se sa njima oko paketa. Da su rekli uzmi VPS - uzeo bih VPS i sam bih si sve složio. Nemam neki zahtjev prema veličini prostora pa rekoh Bit će dosta i shared paket. ... UH I bio bi dosta da je korisnička podrška ozbiljna. A posluju 16 godina i kao slove za naj bolje. Majko sveta!!

P.S. Samo da nadodam da sam danas dobio odgovor da će riješiti moj problem POČETKOM TJEDNA!!! A danas je nedjelja, četvrti dan od zahtjeva!!! Pitao sam ih šta će biti sa troškovima koje su mi prouzročili. Nema odgovora

Poruka je uređivana zadnji put ned 30.6.2013 8:47 (borism).
12 godina
protjeran
offline
Re: Avalon-ima li tko problema sa njima?

Ja samo znam da svi govore kako su avalon i plus hosting odlicni jer su stari hosting,imaju iskustva, ali i jako visoke cijene. Ali ovo.....bože sačuvaj!

www.mmo-balkan.com/forum
12 godina
offline
Avalon-ima li tko problema sa njima?

Ja isto koristim avalon i uvijek dobijem odgovor u roku 10 minuta

Vozdra!
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Avalon-ima li tko problema sa njima?
Da zaključim. Nakon X peripetija i još hrpu poruka na sve strane kojih sam se mogao sjetiti, ipak su postavili certifikat u nedjelju poslijepodne... Sada sve uredno radi. Dobio sam hrpu isprika i nekoliko svečanih obečanja, ali se čovjek poslije svega zapita...
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Avalon-ima li tko problema sa njima?

OP, bez ljutnje molim; ali kad ti posao stoji, gubiš novce, živciraš se bla bla bla; nije li lakše naći sysadmina koji će to za novce napraviti u realnom vremenu? Po meni strka oko ničega; pa ima još 56 providera po Hrvatskoj; zakrpaš "rupu" vanjskom intervencijom i pocnes traziti novog providera :) Done deal, nema izgubljenih zivaca, para, vremena.

 

PS Avalon mi je veliku većinu stvari odrađivao 6-12 sati od prijave.

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavements, watch T.V., save for your old age, obey the law. Repeat after me; I am free
13 godina
neaktivan
offline
Avalon-ima li tko problema sa njima?

Certifikat si mogao sam postaviti...

 

inače sa njima sam jedino imao problema oko zabe.... (nisu mi dali za više domena)...

 

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Avalon-ima li tko problema sa njima?

Pozdrav,

Sorry tek sam sada naišao na ove poruke. Znam da je prošlo tri mjeseca, ali da ipak odgovorim kako nebih ostao pos... oko jednostavnih stvari.

1. Na shared hostingu korisnik nema pristupa u certifikat store tako da mi ne može pomoći ni papa system administracije

2. Vrijeme događanja je bilo od četvrtka do nedjelje. Smatrao sam da sam uložio svoje povjerenje u naj bolje na HR tržištu, kome onda da selim preko vikenda?

 

Da ova tema nebi ispala kao pljuvanje. Imam i pohvale za Avalon:

1. Odlični serveri sa vrhunskim odzivom,

2. 24/7 UpTime - zaista,

3. Control panel kao da se nalazi na mom lokalnom računalu. Za posluživanje web stranica mislim da nema boljih u širokom luku. Pogotovo mislim da bi trebali biti broj jedan izbor za Joomla i sl. developere.

 

Da samo porade na korisničkoj podršci tako da su im administratori dostupniji mislim da bi opravdali svaku lipu koju naplate. Zahtjevi koji prelaze prvu liniju korisničke podrške i idu prema administratorima čekaju se predugo na rješavanje.

Gore navedeni primjer nije bio jedini u zadnjih tri mjeseca, a iskreno teško mi se odreči te stabilnosti. No za poslovna rješenja ću vjerojatno morati jer me tu otezanje može skupo koštati.

Šteta!

14 godina
offline
Re: Avalon-ima li tko problema sa njima?
borism kaže...

Pozdrav,

Sorry tek sam sada naišao na ove poruke. Znam da je prošlo tri mjeseca, ali da ipak odgovorim kako nebih ostao pos... oko jednostavnih stvari.

1. Na shared hostingu korisnik nema pristupa u certifikat store tako da mi ne može pomoći ni papa system administracije

2. Vrijeme događanja je bilo od četvrtka do nedjelje. Smatrao sam da sam uložio svoje povjerenje u naj bolje na HR tržištu, kome onda da selim preko vikenda?

 

Da ova tema nebi ispala kao pljuvanje. Imam i pohvale za Avalon:

1. Odlični serveri sa vrhunskim odzivom,

2. 24/7 UpTime - zaista,

3. Control panel kao da se nalazi na mom lokalnom računalu. Za posluživanje web stranica mislim da nema boljih u širokom luku. Pogotovo mislim da bi trebali biti broj jedan izbor za Joomla i sl. developere.

 

Da samo porade na korisničkoj podršci tako da su im administratori dostupniji mislim da bi opravdali svaku lipu koju naplate. Zahtjevi koji prelaze prvu liniju korisničke podrške i idu prema administratorima čekaju se predugo na rješavanje.

Gore navedeni primjer nije bio jedini u zadnjih tri mjeseca, a iskreno teško mi se odreči te stabilnosti. No za poslovna rješenja ću vjerojatno morati jer me tu otezanje može skupo koštati.

Šteta!

 

 

1. Serveri su im hardverski stvarno najjeftinije smeće koje se više ne može kupiti

2. Uptime je super ali barem jednom mjesečno se desi da nam mailovi kasne po 45min, muče muku s nekim hakerima koji im kolju servere, tvrde da smo mi krivi jer imamo simple passwords na nekim trećim mailboxovima

3. Novi Control panel nema nikakvu funkciju u usporedbi sa starim

 

kajtijaznam... 2/10 jer mi mission-critical sustav u firmi totalno izgubi svoju svrhu ako mailovi kasne više od 1min...

15 godina
odjavljen
offline
Re: Avalon-ima li tko problema sa njima?
W1ck3d8u2z kaže...

1. Serveri su im hardverski stvarno najjeftinije smeće koje se više ne može kupiti

2. Uptime je super ali barem jednom mjesečno se desi da nam mailovi kasne po 45min, muče muku s nekim hakerima koji im kolju servere, tvrde da smo mi krivi jer imamo simple passwords na nekim trećim mailboxovima

3. Novi Control panel nema nikakvu funkciju u usporedbi sa starim

 

kajtijaznam... 2/10 jer mi mission-critical sustav u firmi totalno izgubi svoju svrhu ako mailovi kasne više od 1min...

1. ? Ako tvoja aplikacija raste, ideš na VPS ili dedicated. Nitko ti ne brani da zakupiš stalni vod, optiku, šta već, i kupiš svoj server.

2. Česta pojava kod korisnika koji imaju ticked leave a copy of email on server -> loša administracija

3. ? 

kajtijaznam - Vjerojatno imaš loše projektiran mission-critical sustav u firmi.

 

Osobno, nikad problema.

17 godina
offline
Re: Avalon-ima li tko problema sa njima?
borism kaže...

2. Vrijeme događanja je bilo od četvrtka do nedjelje. Smatrao sam da sam uložio svoje povjerenje u naj bolje na HR tržištu, kome onda da selim preko vikenda?

Ako se ne varam, u postupku su zanavljanja opreme pa su možda neki radovi bili u igri.

12 godina
neaktivan
offline
Avalon-ima li tko problema sa njima?

Ma daj, hrpa nesposobnih i neprofesionalnih budala... Na tickete odgovaraju nepotpuno i kasne, podrska na live chatu nema pojma o cemu prica...
Zabunom sam na njihov racun uplatio vise nego sto je trebalo, rekli su da ce vratit ostatak, ali jos nisu. Sad se kao prave glupi da ne znaju nista o tome iako sam im slikao sve potvrde, i svaki put mi kazu "Proslijedit cemo kolegama sa racunovodstva" 

Da ne spominjem kako su mi zaspamali mailbox sa svojih 10 potvrda o narudzbi i kojekakvim racunima 

Sve u svemu, 0/10

 

SamimiCraft [SURVIVAL] [CREATIVE WORLD] [FACTION WORLD] [MINIGAMES] || samimicraft.beastnode.net
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice