T-Com Internet
- poruka: 19.899
- |
- čitano: 6.988.830
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hvala
Hvala
imam ga i ja (koristim ga u mobitelu kao drugu sim karticu samo za data promet) i rekli su mi u t-centru da nemogu nikako provjeriti koje mi je trenutno stanje - jedino da cu dobiti SMS kad potrosim 40-50GB prometa..
u mobilnoj aplikaciji i na portalu nemam uopce izlistanu nijednu tarifu / sim karticu
i dok sam imao fixnu uslugu (optiku) i dalje nisam imao izlistano ista u aplikaciji i na portalu
Bok evo ovako to ja vidim.
Isto tako mogu otvoriti i u mobilnoj aplikaciji.
Pozdrav ekipa, kroz mjesec dva izlazi ugovor.
Dali se jos moze dogovarat produzenje po famoznom posebnih naknada i koji je mail za to?
S zadnjim racunom je doslo obavjestenje da imaju pravno na jednostrano povecanje cijene...
Uglavnom bi produzio po trenutnim uvijetima i eventualno pito za bon u ducanu. No ako to vise nije dostupno info kako se sad krecu opcije kao i konkurencija sto nudi bio bi zahvalan.
LP
Evo jedno glupo pitanje. Znači dali su potrebne kakve nove instalacije unutar kuće za optiku jer je kuća građena prije 30-ak ,pa su za telefon stare žice,itd.
Ova žica od telefona koja ide sa susjedne kuće na moju,jel to ima kakve veze s time? S mogućom novom žicom za optiku?
Ili bi me oni spojili na stup koji je sada prekoputa mene ,na drugoj strani ulice gdje je ta kutija za optiku?
Ne znam koliko sad imaju veze te stare žice koje su spojene na tavan, a sumnjam da bi oni uopće na toj visini provlačili nove žice.
ide opticka nita koja se onak vidi al je jako sitna i prozirna, ne koristi se uopce nista od starog bakra i telefona(znaci ide nova instalacija)
znači ta nova optička žica je zapravo jedna i za telefon i za internet? ili za tel ostaje stara žica?
Nije žica nego optička nit.
Da, ta nit je za sve, internet, telefon i MAXtv. Nit ide sa stupa u kuću, u optički terminal koji je ili samostalni uređaj ili mala kutijica koja se spaja na router. Dalje ide normalno, PC se spaja WiFi ili žicom (lan kabelom) na router, MAXtv također lan kabelom i telefon svojim kabelom na router. Nema struje - nema telefona.
Teoretski, moguće je imati i optiku i da ti telefon ostane na starom kabelu ako ti je apsolutno nužno da telefon radi kad nema struje/interneta tipa za neki stari alarm i slično.
Pozdrav, korisnik sam T-com hibrid usluge. Da li postoji mogućnost stavljanja i podešavanja da kartica iz routera radi u mobilnom uređaju?
Neće raditi
Zašto? Ne može se nikako podesiti?
Ekipa, ako netko ima saznanja tko od operatera u Višnjevcu, Osijek, kopa i planira postaviti optičku mrežu? Još ako znate i kad bi krenula sa radom pomogli bi mi oko odluke što da radim sa sadašnjim ugovorom sa t-comom.
Hvala!
Pozdrav, korisnik sam T-com hibrid usluge. Da li postoji mogućnost stavljanja i podešavanja da kartica iz routera radi u mobilnom uređaju?
Neće raditi
Zašto? Ne može se nikako podesiti?
Zato jer je tako odlučio davatelj usluga konkretno HT. Moraš se njma obratiti oni mogu podesiti to što želiš.
https://forum.bug.hr/forum/topic/mrezni-hardver/druga-sim-kartica-huawei-ha35-11/267903.aspx
Vidim da HT u mnogim gradovima vrši projekt pokrivanja brzim i ultrabrzim internetom. Navodno će pokrivati "bijele adrese". Postoji li negdje popis/karta tih "adresa", tj. znati koja su to područja?
Nemam pojma što su to bijele adrese.
Guglaj "HT optika planovi", pa će te odvesti do stranice na kojoj su pojedinačne najave izgradnje optičke mreže.
Ma, te planove svih operatera pratim već godinama, ali nikako doći do lokacija tih "bijelih adresa".
HT ima nekih problema sa pingom i jitterom na IP opsegu 31.217.x.x. (mobilna mreža)?
Počelo je od prošlog utorka kada mi je modem umjesto 178.x.x.x počeo dobivati WAN IP 31.217.x.x.
CGNAT isključen godinama.
Na 178.x.x.x sam uredno imao ping do 30 ms.
Na 31.217.x.x. mi je stalno oko 50 ms ali neka mjerenja idu i do 500 ms.
Probao sam i opetovani reconnect na modemu da probam dobiti neki drugi WAN IP opseg ali ne da se HT, stalno me baca na 31.217.x.x...
prijavljujem isto, koristim mobilnu mrežu
Možda prčkaju po core networku i prebacuju 5G na SA pa dolazi do nekih pi7darija i na fix uslugama :/
HT ima nekih problema sa pingom i jitterom na IP opsegu 31.217.x.x. (mobilna mreža)?
Počelo je od prošlog utorka kada mi je modem umjesto 178.x.x.x počeo dobivati WAN IP 31.217.x.x.
CGNAT isključen godinama.
Na 178.x.x.x sam uredno imao ping do 30 ms.
Na 31.217.x.x. mi je stalno oko 50 ms ali neka mjerenja idu i do 500 ms.
Probao sam i opetovani reconnect na modemu da probam dobiti neki drugi WAN IP opseg ali ne da se HT, stalno me baca na 31.217.x.x...
Meni je uspjelo sa 31.xxx dobiti 178.xxx prebacio na 3G pa vratio na auto i i dobio WAN IP 178.xxx
HT ima nekih problema sa pingom i jitterom na IP opsegu 31.217.x.x. (mobilna mreža)?
Počelo je od prošlog utorka kada mi je modem umjesto 178.x.x.x počeo dobivati WAN IP 31.217.x.x.
CGNAT isključen godinama.
Na 178.x.x.x sam uredno imao ping do 30 ms.
Na 31.217.x.x. mi je stalno oko 50 ms ali neka mjerenja idu i do 500 ms.
Probao sam i opetovani reconnect na modemu da probam dobiti neki drugi WAN IP opseg ali ne da se HT, stalno me baca na 31.217.x.x...
Meni je uspjelo sa 31.xxx dobiti 178.xxx prebacio na 3G pa vratio na auto i i dobio WAN IP 178.xxx
Hvala DDavorin al bez uspjeha...
Na 3G me doista spoji na 178.x.x.x ali čim podesim na 4G ili Auto, opet me baci na 31.217.x.x.
Iprobao 10-tak puta, isprobao i restart routera, opet isto
Info možda kome znači možda ne
HT postepeno više ne radi mini projekte kada su u pitanju uključenja putem bakra ( adsl/vdsl ). Dakle, primjer; imate novo građenu kuću i niste povezani na infrastrukturu te se treba povući kabal za vas da se može odraditi uključenje interneta, ako se utvrdi da su pitanju veći radovi gdje treba npr ići više od dva raspona kabla i gdje treba ić mreže na stupove od Hepa koji nemaju obruče za telefonski kabal ( HT mora tražiti dozvole od hepa da postavlja obruče i mrežu na njihove stupove ) nalog za uključenje onda ide storno te će vas kontaktirati za mobilnu uslugu ili za optiku ako imate mogućnost spajanja na nju.
Info možda kome znači možda ne
HT postepeno više ne radi mini projekte kada su u pitanju uključenja putem bakra ( adsl/vdsl ). Dakle, primjer; imate novo građenu kuću i niste povezani na infrastrukturu te se treba povući kabal za vas da se može odraditi uključenje interneta, ako se utvrdi da su pitanju veći radovi gdje treba npr ići više od dva raspona kabla i gdje treba ić mreže na stupove od Hepa koji nemaju obruče za telefonski kabal ( HT mora tražiti dozvole od hepa da postavlja obruče i mrežu na njihove stupove ) nalog za uključenje onda ide storno te će vas kontaktirati za mobilnu uslugu ili za optiku ako imate mogućnost spajanja na nju.
A što je s nama u višestambenim zgradama u širem centru Zagreba, koji smo u svim planovima HT-a za optiku poput crne rupe?
Evo, i Bršadin i Pačetin dobivaju optiku (spominjem ih jer je objava o njima kronološki najsvježija), a moj kvart u Zagrebu u kojem ima i obrazovnih ustanova i državnih ustanova i koječega, ne može dobiti optiku. Optiku će, doduše, dobiti posve nove zgrade u kvartu koje su izgradile razvikane građevinske firme, jer se to provideru isplati. Nas koji redovito plaćamo račune na bakrenoj infrastrukturi - tko šiša.
"Objava namjere gradnje svjetlovodnih distribucijskih mreža: PRŠI Vukovar – područje demarkacijske točke Bršadin - obuhvati: Bršadin, Pačetin"
Dakle već se ponavljam po 1000ti put ali kod mene još uvijek parica katastrofa na 650 m od centrale. Znači bile su opetovane prijave kvara, mjenjao se profil, promjenio sam router (kupio svoj TP link) ... uglavnom stvar radi dobro 2-3 dana i onda krenu problemi u vidu SNR-a koji ode dolje, dok attenuation ode gore i onda konekcija ostane aktivna ali brzina padne na neupotrebljivo (200-300kbit/s) i naravno i ping i packet loss onda ovako izgledaju...
Znači točno se vidi da je problem u hopovima između mog routera i njihovog prvog, drugog i trećeg routera... Ali to nikome u T-Comu ne možeš objasniti jer sve radi nakon reboota routera s moje strane... cca 2-3 dana dok ne počne ovako opet. Synca se na 20/50 mbit i onda brzina pada pomalo do 10/40 i onda samo padne na 200/500 kbit i sve stane.
Više ne znam što napraviti jer kažem problem nije konzistentan nego treba 3 dana da se manifestira, a oni nešto "naprave" pa zovu da li je riješeno, a bude riješeno "drži vodu dok majstori odu"...
je margine ti šetaju, ili je do routera ili je do profila koji ti je pušten, pitanje jel su ti margine na 6 dB, 8 dB ili 14 dB....najbolje je svoj router imat jer puno više su stabilnije margine i manje je grešaka...a mozda je i do cijele linije di treba mijenjat neznam paricu, kucnu instalaciju, port na mdfu ili slicno....iz ovog screenshota se ne moze nista pretpostaviti
topli savjet je nabavi si svoj router i vidit ces jel ce problemi nestat.....(investicija od cca 500 do 1000 kn), no bitno je da ti router moze konfigurirat vlan idove kako bi linija radila(i da ne pomogne ostaje ti router koji mozes prijemniti i na buduce infrastrukture ili access point ili slicne kerefeke)
Piše ti u postu.
Uzeo sam svoj TP-Link 2100v i isti je problem kao na Speedport Plus.
Profil smo podesili zajedno na 10db, sjećaš se da sam maltretirao za međuprofil. Ali izgleda da je potpuno nebitno na koliko je jer i na 14dB poludi nakon par dana.
Piše ti u postu.
Uzeo sam svoj TP-Link 2100v i isti je problem kao na Speedport Plus.
Profil smo podesili zajedno na 10db, sjećaš se da sam maltretirao za međuprofil. Ali izgleda da je potpuno nebitno na koliko je jer i na 14dB poludi nakon par dana.
a dobro tpovi nisu bas nest ali sjecam se tvoje linije da je nest cudno bilo...da je bilo valda i nešto pod vodom....sta da ti kazem, prijavljuj dok se ne riješi, jer tu je ocito problem koji se mora riješiti na terenu
Dok je kolega tu s foruma radio u t-comu, bio mi je izvukao ovaj graf za moju paricu, koji pokazuje koliko je parica zapravo loša. Vjerujem da se ništa nije promjenilo u međuvremenu.
Nema druge nego zvati, ali ponavljam, problem je što kod resyncanja (ili reboota routera) margine i gušenje budu normalni, stvar se pokvari nakon par dana sama od sebe. Nema pravila.
Dakle već se ponavljam po 1000ti put ali kod mene još uvijek parica katastrofa na 650 m od centrale. Znači bile su opetovane prijave kvara, mjenjao se profil, promjenio sam router (kupio svoj TP link) ... uglavnom stvar radi dobro 2-3 dana i onda krenu problemi u vidu SNR-a koji ode dolje, dok attenuation ode gore i onda konekcija ostane aktivna ali brzina padne na neupotrebljivo (200-300kbit/s) i naravno i ping i packet loss onda ovako izgledaju...
Znači točno se vidi da je problem u hopovima između mog routera i njihovog prvog, drugog i trećeg routera... Ali to nikome u T-Comu ne možeš objasniti jer sve radi nakon reboota routera s moje strane... cca 2-3 dana dok ne počne ovako opet. Synca se na 20/50 mbit i onda brzina pada pomalo do 10/40 i onda samo padne na 200/500 kbit i sve stane.
Više ne znam što napraviti jer kažem problem nije konzistentan nego treba 3 dana da se manifestira, a oni nešto "naprave" pa zovu da li je riješeno, a bude riješeno "drži vodu dok majstori odu"...
Ovako. Odi do Kauflanda, Pevexa, Bauhausa ili nekog sličnog i uzm isi jedan onaj digitalni tajmer za utičnice, postavi si da ti svaki dan u neko vrijeme kada rijetko koristiš net ugasi utičnicu i nakon toga odmah upali, spoji T-govnov router na to. Tako ćeš si riješiti barem 30% problema s Šitportovima i sličnim uređajima koji ti drže konekciju (bridge ili štoveć).
A to da će ti tehničari nešto popraviti, na to zaboravi, izaći će nekoliko puta, jednom-dvaput će ti reći da ti mrežna oprema ne smije biti na UPS-u ni na timeru utičnice jer to pravi problem (to su panjevi, pogotovo oni starkelje što si nisu apdejtali brain firmware još od ranih devedesetih, što znaju da su 91. po tavanima spajali bakar) i na buduće prijave problema će te samo zvati da se svađaju i da ti "evidentiraju" da usluga ne zadovoljava potrebe korisnika. Da, neće oni popraviti ništa jer su ljenerčine koje pojma nemaju a i ne budu im odobreni radovi, a bome ni mi nismo normalni jer nekog k razumijemo pa tražimo kao debili da nam usluga koju plaćamo uredno i radi uredno.
Ima li HT i dalje problema s routingom i core mrežom? Ne mogu dobiti više od 5 Mbps prema serverima van HR. Džaba i VPN i sve, ne mogu sa svojih servera koji su u DE skinuti nešto nekom normalnom brzinom.
EDIT: Bakar, VDSL 40/8
Nisam primijetio ovaj problem na 4G/LTE mreži (imam internet posvuda kao backup)
Nakon mjesec dana da ponovim pitanje: Ima li netko ovakve probleme? Sad je brzina u downloadu pala na 2 Mbps, tako se vuče nekih 10-ak dana pa bude ok par dana i tako u krug. Upalim Proton VPN i bude full. Ne znam više što napraviti, opcija promjene operatera nije izvediva, kao ni optika.
Youtube, streaming servisi i steam budu ok, dok bilo koji debian/ubuntu mirror se vuku, ono skidam update od 50 MB 10 min, možda i više.
Isti problem imam i to traje još od lani, isto VDSL. Imam server u Nizozemskoj na kojem vrtim Plex i ne mogu jedan film pogledat osim ako ga ne transcodam u 480p, packet loss mi je baš ogroman. Tu i tamo proradi na jedan dan i onda natrag na staro, a razgovor sa SZK se svodi na "sad ćemo resetirat pa će sve bit okej".
Doslovno mi ih je pun kurac više i ne znam kud dalje. Sad mi uvode optiku i opet moram uzet HT jer su oni izvođači radova, inače moram platit neku ogromnu cifru, al strah me je da će opet bit ista situacija.
p.s. takoder imam tcom i koristim razlicite librarye u nizozemskoj, finskoj i usa, i svi mi rade normalno, nije na globalnoj razini problem onda
Onda da prijavim pisanim putem? Jer na telefon će se javiti tko zna tko, a lagano mi već ide na živce kao papiga ponavljat problem dok ne dobijem koga trebam :)
Ima li nešto specifično za natuknuti da se ne natežem previše s njima? Osim priložiti trace route i ostale stvari koje već imam spremne.
Onda da prijavim pisanim putem? Jer na telefon će se javiti tko zna tko, a lagano mi već ide na živce kao papiga ponavljat problem dok ne dobijem koga trebam :)
Ima li nešto specifično za natuknuti da se ne natežem previše s njima? Osim priložiti trace route i ostale stvari koje već imam spremne.
ma prijavi ili putem online chat-a ili nazovi sluzbu...sa obzirom ako si zvao ponovno vidjet ce da zoves više puta i nitko si nece htjeti priuštiti ponovljeni poziv tako da ce završiti na 2. razini prijava a tu bi ti se trebao riješiti problem, ako dobijes pravog covjeka :)
Pozdrav, koja je trenutna cijena za Max 3 paket, ugovor od 2 godine + hbo, prošireni i sportski ako sam na optičkoj mreži preko posebnog cjenika? I na koji način ih vi kontaktirate da želite to sklopiti, putem telefona ili na mail? Hvala