Tele2 jedini ima mobilni flat na bonove
Nije točno.
HT ima mobilni flat, ali tjedni za 80 kuna, što mjesečno košta 320 kuna.
Tele2 jedini ima mobilni flat na bonove
Nije točno.
HT ima mobilni flat, ali tjedni za 80 kuna, što mjesečno košta 320 kuna.
nije mi potreban flat, dosta mi je nekakvih par stotina MB
Pogledaj Bonbon.
Tele2 jedini ima mobilni flat na bonove
Nije točno.
HT ima mobilni flat, ali tjedni za 80 kuna, što mjesečno košta 320 kuna.
Može link do ponude? Internet dan ne računam kao neko rješenje za duže korištenje budući da se mora aktivirati svaki dan.
Evo linka do ponude: https://www.hrvatskitelekom.hr/visiting-croatia
Ponuda postoji već godinama i ja ju koristim jer do ove godine nitko drugi nije nudio flat rate na bonove i to u punom smislu, bez spuštanja brzine nakon 1GB, slanja SMS-ova za novi kontingent gigabajta i sl.
SIM karticu je moguće kupiti na kioscima i u poštama.
A to, nije li to samo za turiste?
Ne, nije samo za turiste.
Uzmi sa sobom ručnik za plažu, nikad ne znaš.
Da, ovo ti je max. Ne znam zašto ne daju Speedport tj ljudi još imaju stari ZTE.
Da, ovo ti je max. Ne znam zašto ne daju Speedport tj ljudi još imaju stari ZTE.
Misliš da bi s SpeedPortom stanje bilo bolje? Manje grešaka, ili?
Zvucat cu kao tezi hater (a mozda sad vec i jesam), ali dali je trenutna procedura pri raskidu usluge kod T-Coma normalna/legalna? Vec nekih tjedan, dva, prolazim torturu preusmjeravanja, uvjeravanja, obecavanja nepostojecih tarifa; a sve to nakon sto nisam mogao najaviti prestanak koristenja usluge prije nego sam usao u zadnjih kalendarski mjesec trajanja iste (dakle ne zadnjih 30 dana). Sto moje pravo nebi trebalo biti da u bilo kojem trenutku koristenja mogu otkazati subscribtion model i nastaviti koristiti uslugu samo do kraja trajanja vazeceg ugovora?
Zvucat cu kao tezi hater (a mozda sad vec i jesam), ali dali je trenutna procedura pri raskidu usluge kod T-Coma normalna/legalna? Vec nekih tjedan, dva, prolazim torturu preusmjeravanja, uvjeravanja, obecavanja nepostojecih tarifa; a sve to nakon sto nisam mogao najaviti prestanak koristenja usluge prije nego sam usao u zadnjih kalendarski mjesec trajanja iste (dakle ne zadnjih 30 dana). Sto moje pravo nebi trebalo biti da u bilo kojem trenutku koristenja mogu otkazati subscribtion model i nastaviti koristiti uslugu samo do kraja trajanja vazeceg ugovora?
Neznam sto je tu hejterski, sve je ok :P
Nisam tocno shvatio sto si napisao "otkazati subscription model i nastaviti koristiti uslugu do kraja trajanja vazeceg ugovora". Znaci, ti imas ugovor na neodredjeno i dok god imas ugovor ti koristis uslugu. S ugovorom ti je vjerojatno dosla i ugovorna obveza od 12 ili 24 mjeseca gdje raskidom ugovora placas odredjene penale. Raskidom ugovora vise nemas uslugu T-coma (raskinuo ti prije ili poslje isteka ugovorne obveze). Nisam shvatio ni ovo da "nisi uspio najaviti prestanak koristenja usluge". Nemas ti sto najavljivati. Ugovor prekidas kad hoces, s tim da jeli, ako ti traje ugovorna obveza onda ces platiti neke penale, a ako ti je ugovorna obveza prestala neces.
Zasto nisi uspio raskinut je vjerojatno ovo sto si opisao, jer su te vozali od sluzbe do sluzbe, nudili sve i svasta i nisi bio odlucan u svom raskidu vec bi kao rekao "ok vidjet cu" ili tako nesto i onda to nije raskid. Ako si 100% siguran da hoces raskinut, i ne zanimaju te nikakve ponude odjela za zadrzavanje (vjerojatno si s njima pricao o tim "nepostojecim ponudama") onda fino da te vise ne vozaju posalji pismeno na prigovori@ht da hoces raskinut ugovor i to je to.
Iako, ne bi ja ne pogledao te ponude od odjela za zadrzavanje jer oni imaju ok ponude, i nisu bas nepostojece, tu se pricalo i o procedurama koje ljudi prolaze da dodju do tog odjela i kad ne zele raskinut ugovor, da dodju do tih dobrih ponuda jer samo oni mogu ponuditi tako nesto a nemozes normalnim putevima prodaje.
Dakle za otkazivanje subscription modela htio sam opisati scenarij koji je valjda normalan u cijelom civiliziranom svijetu. Dakle, ako potpisem ugovor o obaveznom trajanju/koristenju s T-Comom na 12 ili 24 mjeseca, koji je usput i ugovor na neodredeno, ja bi trebao imati mehanizam kojim unaprijed javim da ne zelim nastaviti koristiti uslugu nakon isteka obaveznog trajanja. Za primjer bi recimo naveo PSN, kod kojeg uzmes godisnju preplatu (12 mjeseci), ali odmah mozes iskljuciti automatsko produzivanje mjesec-po-mjesec po isteku trajanja. Ili Github.. Ili bilo koja druga usluga..
Kod T-Coma, il su mi bar tako rekli njihovi sluzbenici, ja mogucnost prekida (da ne platim dodatni mjesec), imam tek kada udjem u zadnji kalendarski mjesec mog vazeceg obaveznog ugovora. Sto mi teoretski moze dati jedan dan prostora/perioda da to obavim.
Mislim da smo se krivo razumjeli dakle, jer ja ne zelim prekinuti ugovor unaprijed i platiti penale, ja samo zelim ne nastaviti koristiti uslugu nakon, na neodredeno :)
I vjeruj mi, nakon nacina na koji su se odnosili prema meni dok mi je obavezno trajanje ugovora jos debelo trajalo, jasno i glasno sam im prenio da mi nikakve ponude ne dolaze u obzir (4 godine korisnik, 350 kn racun, za 7 Mbit dl vezu - jer parica ima propusnost 11 Mb, i nekako je to samo moj problem).
Pozdrav,
Jel netko zna gdje su tocno podaci tipa Actual Rate, Attainable Rate, Noise Margin, Line Attenuation? Radi se o ruteru ZXDSL 931VII V4.0.
Nigdje u postavkama ne mogu naci..
Pozdrav,
Jel netko zna gdje su tocno podaci tipa Actual Rate, Attainable Rate, Noise Margin, Line Attenuation? Radi se o ruteru ZXDSL 931VII V4.0.
Nigdje u postavkama ne mogu naci..
Moraš se ulogirati kao administrator. Pod Pass ti ide serijski broj iza na routeru, počinje sa ZTE pa upišeš u ispod napisanom obliku
User: administrator
Pass: !tc0MhtZTEABCDEFGH
Pozdrav,
Jel netko zna gdje su tocno podaci tipa Actual Rate, Attainable Rate, Noise Margin, Line Attenuation? Radi se o ruteru ZXDSL 931VII V4.0.
Nigdje u postavkama ne mogu naci..
Browserom otvori adresu 192.168.1.1
Ulogiraj se kao običan user (nije nužno biti admin).
Ovo ti je način logiranja: https://www.hrvatskitelekom.hr/ResourceManager/FileDownload.aspx?rId=5525&rType=2
S lijeve strane imaš menije, od kojih odaberi "Network interface". Kad se on otvori tj. ponudi ti pod-menije, odaberi "xDSL" i s desne strane će ti biti traženi podaci.
Pozdrav,
Jel netko zna gdje su tocno podaci tipa Actual Rate, Attainable Rate, Noise Margin, Line Attenuation? Radi se o ruteru ZXDSL 931VII V4.0.
Nigdje u postavkama ne mogu naci..
Moraš se ulogirati kao administrator. Pod Pass ti ide serijski broj iza na routeru, počinje sa ZTE pa upišeš u ispod napisanom obliku
User: administrator
Pass: !tc0MhtZTEABCDEFGH
Može se logirati i kao običan user kako bi vidio te podatke.
Stvar je u tome da je na mom ZXDSL 931VII noviji software, i u njemu nema tih podataka osim ako se ne ulogiraš kao admin.
(Imao sam taj isti ruter sa starijom verzijom softwera, i u njemu je bilo ovako kao sto si ti opisao)
imam tek kada udjem u zadnji kalendarski mjesec mog vazeceg obaveznog ugovora. Sto mi teoretski moze dati jedan dan prostora/perioda da to obavim.
Mislim da smo se krivo razumjeli dakle, jer ja ne zelim prekinuti ugovor unaprijed i platiti penale, ja samo zelim ne nastaviti koristiti uslugu nakon, na neodredeno :)
I vjeruj mi, nakon nacina na koji su se odnosili prema meni dok mi je obavezno trajanje ugovora jos debelo trajalo, jasno i glasno sam im prenio da mi nikakve ponude ne dolaze u obzir (4 godine korisnik, 350 kn racun, za 7 Mbit dl vezu - jer parica ima propusnost 11 Mb, i nekako je to samo moj problem).
Jesi li probao pismeno zatrazit tako nesto? Da te po isteku ugovora iskljuce. Ili ako mislis kod nekog drugog isp-a proc da potpises odmah s njima ugovor po isteku koji starta s datumom kad odredis?
Stvar je u tome da je na mom ZXDSL 931VII noviji software, i u njemu nema tih podataka osim ako se ne ulogiraš kao admin.
(Imao sam taj isti ruter sa starijom verzijom softwera, i u njemu je bilo ovako kao sto si ti opisao)
Ok. Nastojao sam pomoći.
Čudi me da su te podatke izbacili za običnog usera jer su korisni.
imam tek kada udjem u zadnji kalendarski mjesec mog vazeceg obaveznog ugovora. Sto mi teoretski moze dati jedan dan prostora/perioda da to obavim.
Mislim da smo se krivo razumjeli dakle, jer ja ne zelim prekinuti ugovor unaprijed i platiti penale, ja samo zelim ne nastaviti koristiti uslugu nakon, na neodredeno :)
I vjeruj mi, nakon nacina na koji su se odnosili prema meni dok mi je obavezno trajanje ugovora jos debelo trajalo, jasno i glasno sam im prenio da mi nikakve ponude ne dolaze u obzir (4 godine korisnik, 350 kn racun, za 7 Mbit dl vezu - jer parica ima propusnost 11 Mb, i nekako je to samo moj problem).
Jesi li probao pismeno zatrazit tako nesto? Da te po isteku ugovora iskljuce. Ili ako mislis kod nekog drugog isp-a proc da potpises odmah s njima ugovor po isteku koji starta s datumom kad odredis?
Sve takve stvari se rade pismeno i šalju se preporučeno s povratnicom. Ili barem u T-Com centru u kojem korisnik mora dobiti svoju papirnatu kopiju zahtjeva za bilo čime. Samo tako se može zaštiti od pogrešnih interpretacija.
imam tek kada udjem u zadnji kalendarski mjesec mog vazeceg obaveznog ugovora. Sto mi teoretski moze dati jedan dan prostora/perioda da to obavim.
Mislim da smo se krivo razumjeli dakle, jer ja ne zelim prekinuti ugovor unaprijed i platiti penale, ja samo zelim ne nastaviti koristiti uslugu nakon, na neodredeno :)
I vjeruj mi, nakon nacina na koji su se odnosili prema meni dok mi je obavezno trajanje ugovora jos debelo trajalo, jasno i glasno sam im prenio da mi nikakve ponude ne dolaze u obzir (4 godine korisnik, 350 kn racun, za 7 Mbit dl vezu - jer parica ima propusnost 11 Mb, i nekako je to samo moj problem).
Jesi li probao pismeno zatrazit tako nesto? Da te po isteku ugovora iskljuce. Ili ako mislis kod nekog drugog isp-a proc da potpises odmah s njima ugovor po isteku koji starta s datumom kad odredis?
Sve takve stvari se rade pismeno i šalju se preporučeno s povratnicom. Ili barem u T-Com centru u kojem korisnik mora dobiti svoju papirnatu kopiju zahtjeva za bilo čime. Samo tako se može zaštiti od pogrešnih interpretacija.
Pokusao sam tako nesto zatraziti u T-Com centru, tamo su mi i rekli da oni nesto tako ne rade/ne nude. Vec da moram zahtjev napraviti osobno u zadnjem mjesecu, kako sam vec rekao gore. Kod drugog ISP-a ne idem, barem ne na nacin da koristim istu infrastrukturu, tako da mislim da to nije njihov problem.
Na kraju balade, nakon sto sam potpisao raskid (ipak sam uspio), su mi opet poslali SMS da se javim korisnickoj sluzbi ma win!
Pokušavaju svim silama sadržati korisnika. Tako da se za raskid ugovora čovjek treba mentalno pripremiti i rezervirati si dosta vremena.
Mene su prije par godina slali da nazovem "Službu za savjetovanje korisnika" ili tako nekako na neki besplatni 0800 broj. Na kraju mi nisu ponudili ništa što bi me zadržalo na toj usluzi koju sam otkazao.
Na kraju balade, nakon sto sam potpisao raskid (ipak sam uspio), su mi opet poslali SMS da se javim korisnickoj sluzbi ma win!
Pa nista, sad to ignoriraj. Ako imas napismeno potpisani raskid dalje se ne javljaj na nista i to je to. Oni pokusavaju ne izgubit korisnika i onda svaki put kad ti na ove stvari reagiras misle (ili barem imaju neko opravdanje) da se kao premisljas.
http://www.speedtest.net/result/6432891370.png
ja zadovoljan :D
A čuj to..
Jel imaš VDSL? Možda je zbog toga, mada kad je vdsl u pitanju besplatno je do 20mbps..
Vjerojatno je plaćao 10kn/mj Turbo 10, a ista je cijena sve do Turbo 50mbps.