Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 861.039
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Mislio sam komentirati ovaj zajedljivi post, ali neću... davno su rekli ljudi i s još boljom pozadinom od moje.

 

Držim fige da uspije, ali se ne veselim previše na prazno.

Samo ti komentiraj, tome i služi forum {#}

 

Ja nisam ni lipe uložio u SC i ovo gledam isključivo sa stajališta promatrača i developera. Neki zbilja ne vide obim posla. Razmislite koliko jedan BF4 košta i koliko se dugo radi na njemu (a imaju jaaako puno gotovih asseta sa starijih nastavaka koje samo treba malo uljepšati).

http://nighthawk-software.blogspot.com/
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Sum, koliko si potrošio vremena u CE-u 3?

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Sum, koliko si potrošio vremena u CE-u 3?

Ako se računa Editor od Crysisa 1, onda jako puno. Igrao sam se par mjeseci sa njime. Neko vrijeme sam se "rekreativno" bavio sa 3Dom i razni SDKovi su mi bili jako dragi.

 

Where's the point?

Fanu kaže...

koliko sam ja shvatio roberts je angazirao vise game studia za izradu pojedinih djelova igre

jedan od tih studia je bio zaduzen samo za ship hangar, tako da "rijec je o alpha kodu" i nije neko opravdanje

 

za taj ship hangar sam dosad skinuo pozamasne patcheve i do dan danas to ne radi kako spada 

 

nema veze sto se igra radi za 2014-2015., crysis1 je izasao 2007., 3g kasnije su se tek pojavljivala prva racunala dovoljno snazna da to upogone na max detaljima uz FPS iznad 30

 

je, megalomanski je projekt ali rijec je i o sad vec megalomanskom budzetu i broju game studia/dizajnera koji sudjeluju na tome

i cryengine nije zamisljen kao FPS engine, vec se taj engine prodaje kao multi purpose engine za siroku paletu igara (od RTSa do avantura) i sam roberts kaze da su ustedili hrpu vremena kupovinom cryenginea

 

vidjet cemo sta ce biti od dogfighting modula i hoce li uopce izaci u najavljeno vrijeme (samo da ne bude farsa kao i sa hangar modulom, tj da ne pozuruju bezveze)..

Arg. 1. - 30 milijuna za ovakvo nešto je sitniš. Troškovi za BF4. Na CoD:MW2 development (dakle samo izrada, ne marketing) je utrošeno (po procjenama na internetu) oko 40 milijuna $ s time da su praktički prekopirali CoD4. Malo je nejasno na šta je ustvari ta lova ulupana. Ili fijasko sa MW3 installerom gdje su uspjeli zaboraviti MW2 stringove.

 

Arg. 2 - nije više game studija, samo je jedan. Hangar je alpha, jbg. Pa da je i beta, niš čudno za loše performanse. Windowsi imaju par alphi (milestone 1, 2...), par RC verzija (bete?) i tek se onda sklapa RTM tj. final build. Naravno, riječ je o većem projektu ali i broj ljudi i sredstva su daleko veća. Ništa ne radi kako spada iz prve.

 

Arg. 3 - CryEngine možda i je višenamjenski (zbilja nebi znao 100%) ali ga se većinom koristi za FPS/TPS igre. Space sim je nešto novo i mislim da tu ima tweakanja. Naravno da im je uštedio vremena jer ne izmišljaju kotač ali izmišljaju ostatak auta.

 

Kažem, nisam ni lipe dao za SC (nemam kada igrati tako da mi se ne isplati) ali mislim da su neki malo previše kritični. Ima i ovih koji su se malo previš zanijeli ali treba ostati realan. 30mil$ za ovako nešto nije uopće puno i ne znam čemu stav "ovo će biti promašaj stoljeća". Ne govorim direktno tebi nego svima sa tim stavom. Ljudi, malo optimizma.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
14 godina
offline
Star Citizen
Batllelog: sudy_freak || Samsung Galaxy SII crew. || ↓ Stisni Hvala ako sam ti pomogao. ||
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Opet sam napisao prevelik zid teksta, a nema smisla. Svakako, za hangar ti treba max jedan dan s gotovim assetima. Ovaj projekt smrdi k'o kiseli kupus zbog mocapa i načina na koji izvode stvari. Ne zato što CR ne želi stvar završiti, nego im ovim tempon neće biti dosta 20 godina i 200M dolara za dogfight koji radi. CE3 nije engine za ovo i ako na pola razvoja ne vidimo odustajanje od pola featurea, to će biti puka sreća.

 

1. BF4 uključuje i razvoj nove inačice enginea i hrpu posla, a alfu i betu smo imali u kratkom roku

2. Kakva alfa? Čega? Opet ti. Hangar je stabilna verzija igre. CE3 je u 3.5 verziji i to je debelo zreo engine. Nema tu nikakve alfe.

3. ...

 

Problem je u apetitima. Megalomanskim. Nitko ne kaže da im je puno novca, nego da je smiješno malo.

 

 

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
12 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Moram priznati da nikada nisam vidio da je netko ovako obečavao toliko stvari u igri, ali vidit ćemo što će biti na kraju. Ako izbaci 2014 igru, pa onda tek kasnije obečane stvari onda hebo ti sve ovo.

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Van_Blaster kaže...

pa space simovi su shooteri u svemiru , zato ih i volim,napucavanja svemirskim brodovima bez mnogo pametovanja....zar ne?

 

Ima li ikakvih informacija o velicini univerzuma i explorationu? Elite Dangerous ce imati cijelu galaxiju sa trenutnim budjetom od 2 mil $.

Pa Arma i COD su shooteri zar ne....

 

Brine me isto ono što i Tončia, ovim tempom nema šanse da igra izađe 2015.

Pošto volim pozitivno gledat na stvari, ajmo "mjerit" vrijeme od dogfight modula do slijedećeg pa onda pokušat nagađat dali je moguće da igra izađe na vrijeme ili s malom odgodom.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Svakako, za hangar ti treba max jedan dan s gotovim assetima. Ovaj projekt smrdi k'o kiseli kupus zbog mocapa i načina na koji izvode stvari. 

 

 

Hm... maksimalno 1 dan za hangar module?!?

Dakle po tebi bi za Dogfighting module bilo dosta koliko? Tjedan dana max?  

 

Zaboravljaš da CIG surađuje sa Crytekom i da će ovdje biti modificirani CryEngine 3 koji će iskoristiti i AMD Mantle i ostale novotarije koje dolaze.. a vjerojatno će i sasvim preči na novi CryEngine prije samog izlaska igre (port bi trebao biti relativno bezbolan s obzirom da će sve assete imat gotove).

Za slaganje čitavog SC svemira - priče, ugođaja, planeta, modela brodova i interijera isto treba nešto vremena - to nije jednostavan ni lagan proces.

 

Ja isto jedva čekam izlazak dogfighting module-a da vidim kako će sve to izgledati u pokretu i koliko će se trebati peglati (uz pomoć cca 320k+ ljudi..) gameplay, mehanika, fizika itd.

Lijep pozdrav ;)
16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Mene vise brine ovi milijunski ciljevi.... Vijest da ce izac 2014-2015 je cini mi se bila davna... to je bilo prije nego se isplaniralo dosta stvari.

A svakim novim sadrzajem taj datum je sve nerealniji

 

Osobno bi volio vidjeti sljedecim strech goal-om ubrzanje projekta a ne nadodavanje sadrzaja. Mogu unajmiti jos nekoliko ljudi da rade na necemu...

Pa neka bar crtaju brodove ili rade modele...

 

Dogfight modul je iza coska, a neznam jesam vidio jedan gameplay video o letenju a prica se o tome kako je ovo "otvoreni" projekt.

Hangar je do sada trebao biti izglancan, ja sam mislio da je to gotovo, al eto ni to nije zavrseno...

 

Zelim da ovo uspije, ali sam skeptican nacinom rada kao Tonci.

 

BTW. Gdje se mogu vidjeti najnovije stvari na cemu rade? Vidim na YouTube-u kanal nooblets.com da objavljuje cesto nesto o SC-u. Da li ima jos tko?

 

 

Moj PC  
3 0 hvala 1
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Svaka igra koja nije čisti FPS je modificirani CE3. Dakle, oni neće napraviti ništa što neće napraviti XY drugih koji će na CE-u raditi igru. Mantle je nešto što možeš koristiti u bilo kojem rendereru, a neće prelaziti na novi engine prije izlaska igre, jer se to tako ne radi, osim ako CE3.6 neće biti kao što je 3.5 u odnosu na 3.4. Nema tu ni "portanja", niti je pitanje samo asseta.

 

Dogfight modul uključuje custom fiziku (nitko ne zna što planiraju uopće, jer po običaju, nisu dali nikakve bitne informacije) za brodove, projektile i sl. Trebao bi i custom destrukciju brodova ako ne žele bezveznu iz CE-a. Kad to bude gotovo (a uvjeren sam da neće biti na vrijeme) onda možemo govoriti o nečemu opipljivom, a opet malom dijelu svega.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Kad to bude gotovo (a uvjeren sam da neće biti na vrijeme) onda možemo govoriti o nečemu opipljivom, a opet malom dijelu svega.

Naravno, slažem se..  i nadam se da ćemo do Božića sve vidjeti i moći pričati o nečem 'opipljivom' {#}

Lijep pozdrav ;)
11 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Čitam da su FPS igre bazirane na cryengineu, mechwarrior online i crysis3 imali užasnih problema sa brojem igrača u instanci(max,12 vs 12) dok CR špekulira o 60-100 brodova u instanci. Meni se čini da bi igra mogla u tome imati ozbiljnih problema. Ne bih želio bitke od tisuću brodova kao u EVE, ali bitke 12 protiv 12 bi bile stvarno premale...

 




Poruka je uređivana zadnji put uto 26.11.2013 18:29 (Mark Robins).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

u zadnjih 5 dana prikupili preko 3mil dolara? cemu tolika navala? zbog novih shipova koji kostaju preko 100$?

Moj PC  
4 0 hvala 0
17 godina
offline
Star Citizen

Vidim da se mnogi pitaju kakav će dogfighting modul bit što se tiče realnosti pa evo Robertovog odgovora.

Moj PC  
0 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Fanu kaže...

u zadnjih 5 dana prikupili preko 3mil dolara? cemu tolika navala? zbog novih shipova koji kostaju preko 100$?

Navala je jer danas završava LTI - Lifetime Insurance na brodove.

Lijep pozdrav ;)
17 godina
offline
Star Citizen

U zadnjem govoru već kao da nas priprema na odgodu dogfighting modula, odnosno da neće ove godine izać...ili sam ja to samo umislio?

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Mene osobno ne smetaju odgode, neka izađe 2017 ako treba. Samo nisam siguran da će uspjeti napraviti igru kakvu želi. Nadam se da hoće, to je igra moja igra iz snova...

 

 

 
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Vakaka kaže...

U zadnjem govoru već kao da nas priprema na odgodu dogfighting modula, odnosno da neće ove godine izać...ili sam ja to samo umislio?

?

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
13 godina
offline
Star Citizen

Bit ce jako zanimljivo vidjeti fiziku u svemiru i kako ce to sve skupa raditi. Jako je zanimljivo sve odradeno kako citam. 

 

Iz govora koliko vidim morat cemo tocit gorivo, kad postignemo brzinu ugasimo motore i ''plutamo'', odlicno !

 

 

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

?

Ma nagovješćuje kao cool stvari koje će izać za 3-4 tjedna, a nije siguran dali će DF modul izać do kraja godine.

Želi propisno napravit letni model od početka a ne primjenit već koji se trenutno nalazi, ako sam ja to dobro shvatio....aaa ne znam.

 

"Koga su zmije grizle i gušterice se boji" nadam se da sam ga krivo "pročitao", vidjet ćemo.

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Nisam našao takav citat, ali kasno je i umoran sam pa...

 

Ali da bi me iznenadilo - ne bi. {#}

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Tako nešto se dalo iščitati između redaka (nadao sam se da nešto krivo brijem..) - sad prvo dolazi veliki Hangar upgrade (novi lighting, tehnika teksturiranja, neki novi modeli i sl.) ali bit će da nisu ziher hoće li stič DFM izbaciti prije nove godine..

Ali vidjet ćemo, neka i zakasne tjedan, dva.. samo da bude kvalitetno i prema zacrtanom {#}

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Tako nešto se dalo iščitati između redaka (nadao sam se da nešto krivo brijem..) - sad prvo dolazi veliki Hangar upgrade (novi lighting, tehnika teksturiranja, neki novi modeli i sl.) ali bit će da nisu ziher hoće li stič DFM izbaciti prije nove godine..

Ali vidjet ćemo, neka i zakasne tjedan, dva.. samo da bude kvalitetno i prema zacrtanom {#}

Ti si nepopravljivi fanboy, a ja sam očito bio u pravu (kao i Deus Ex Machina) - nažalost.

Sve što napišem moj je osobni stav i ne odražava nužno stav Bug d.o.o.
12 godina
offline
Re: Star Citizen
Sum_of_all_fears kaže...

Arg. 1. - 30 milijuna za ovakvo nešto je sitniš. Troškovi za BF4. Na CoD:MW2 development (dakle samo izrada, ne marketing) je utrošeno (po procjenama na internetu) oko 40 milijuna $ s time da su praktički prekopirali CoD4. Malo je nejasno na šta je ustvari ta lova ulupana. Ili fijasko sa MW3 installerom gdje su uspjeli zaboraviti MW2 stringove.

 

Arg. 2 - nije više game studija, samo je jedan. Hangar je alpha, jbg. Pa da je i beta, niš čudno za loše performanse. Windowsi imaju par alphi (milestone 1, 2...), par RC verzija (bete?) i tek se onda sklapa RTM tj. final build. Naravno, riječ je o većem projektu ali i broj ljudi i sredstva su daleko veća. Ništa ne radi kako spada iz prve.

 

Arg. 3 - CryEngine možda i je višenamjenski (zbilja nebi znao 100%) ali ga se većinom koristi za FPS/TPS igre. Space sim je nešto novo i mislim da tu ima tweakanja. Naravno da im je uštedio vremena jer ne izmišljaju kotač ali izmišljaju ostatak auta.

 

Kažem, nisam ni lipe dao za SC (nemam kada igrati tako da mi se ne isplati) ali mislim da su neki malo previše kritični. Ima i ovih koji su se malo previš zanijeli ali treba ostati realan. 30mil$ za ovako nešto nije uopće puno i ne znam čemu stav "ovo će biti promašaj stoljeća". Ne govorim direktno tebi nego svima sa tim stavom. Ljudi, malo optimizma.

 

1. troskovi za BF4 i MW2 obuhvacaju izradu igre za skoro sve platforme koje postoje sto znatno povecava cost developmenta, testiranja i same podrske kasnije

SC se radi "samo" za PC..

 

2. ima vise game studia u raznim zemljama (SAD, kanada, engleska + freelance developeri po cijelom svijetu), jedan od studia vodi i robertsov brat

 

3. visenamjenski je sto je i ocito iz marketinga na sluzbenoj stranici

 

evo sad su na 33mil, ne bi me cudilo da na kraju skupe 50mil$ sto bi bilo dosta za development (+ jos da ne pricamo o dodatnoj zaradi od same prodaje igre kad izadje sto ce omoguciti daljni development na dodatnim featurima)

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Fanu kaže...

evo sad su na 33mil, ne bi me cudilo da na kraju skupe 50mil$ sto bi bilo dosta za development (+ jos da ne pricamo o dodatnoj zaradi od same prodaje igre kad izadje sto ce omoguciti daljni development na dodatnim featurima)

A sumnjam, sad kad su makli LTI malo sporije će ić prikupljanje.

 

mi izgleda odlično, zamjenio sam Auroru za njega (još dok je LTI bio dostupan). :)

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

I što sada ako ja smeltam brod s LTI-em i nadoplatim za neki bolji hoće li mi taj novi imat LTI na sebi ili ne? 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Star Citizen

Još uvijek se može dobiti LTI na skupljim paketima.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

I što sada ako ja smeltam brod s LTI-em i nadoplatim za neki bolji hoće li mi taj novi imat LTI na sebi ili ne? 

Neće.

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

I što sada ako ja smeltam brod s LTI-em i nadoplatim za neki bolji hoće li mi taj novi imat LTI na sebi ili ne? 

Neće ali ako upgrade napraviš onda oće.

npr. imaš Horneta s LTI i kupiš upgrade na ghost verziju e onda ti LTI ostaje.

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice