Mass Effect 3

poruka: 2.682
|
čitano: 361.610
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect 3
ROADRUNNER kaže...

Nisam do sada ništa komentirao, uglavnom čitao sam kaj ste napisali i  znao sam što otprilike mogu očekivati na kraju, ali sam se svejedno razočarao.  Stvar koja mi do sada nije jasna kakve direktne veze ima efektivna snaga sa time da li Shepard preživi ili ne? Znači ako skupim 5k vidim scenu u kojoj Shepard prodiše. Ako imam manje onda ne.  Moje pitanje je, zašto Shepard preživi sa 5k a ne sa manje ili obrnuto zašto ne umire sa više od 5k. Shvatio bih da se na kraju odvija neka epska bitka i da što ti je veća flota imaš više šanse. Ali Shepard umire ili preživi u eksploziji koja apsolutno nema veze sa war assetom i za pretpostaviti da u svim krajevima jačina eksplozije ista a on se nalazi praktički u centru iste.  Druga stvar vezana vezana uz krajeve jest do da čak i ako ne vidimo tu zadnju  scenu sa Shepardom ne možemo sa 100% sigurnošću reći da je Shepard umro. Možemo reći da je malo vjerovatno da je preživio. Uglavnom krajevi po menu su potpuno besmisleni.

 

Za sada ova teorija indoktrinacije o kojoj se piše jedina uspjeva malo razbistriti situaciju.

  Preživi zato jer ima bodyguardove koji se bace ispred laserske zrake, pa njega samo okrzne.

 

 

arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded ----- Iron Within, Iron Without!
17 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect 3
MegaMass 2000 kaže...

  Preživi zato jer ima bodyguardove koji se bace ispred laserske zrake, pa njega samo okrzne.

 

 

Super, znači Mirko pazi metak fora.

I am Guybrush Threepwood, Mighty Pirate!
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2012 14:12 (ROADRUNNER).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect 3
MegaMass 2000 kaže...

  Preživi zato jer ima bodyguardove koji se bace ispred laserske zrake, pa njega samo okrzne.

 

 

znači "crvena zraka smrti" koja kida dreadnought-e na komadiće bi se trebala odbiti od par opasnih momaka (ili cura, ovisno koga vodite sa sobom) koji opet imaju strašno velike veze sa war assetima (osim ako se oni svi ne bace pred zraku smrti u očajnom pokušaju da spase našeg junaka)

Origin: F4stReload ---- | ----- Nema na čemu! ------ | ------ Google is your friend ----- | -----
17 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect 3
Zura kaže...

 

 

znači "crvena zraka smrti" koja kida dreadnought-e na komadiće bi se trebala odbiti od par opasnih momaka (ili cura, ovisno koga vodite sa sobom) koji opet imaju strašno velike veze sa war assetima (osim ako se oni svi ne bace pred zraku smrti u očajnom pokušaju da spase našeg junaka)

  Tako nekako. Ako nemaš 50000 bodova ili više Shepard nema bodyguardove, pa zagine.

 

Btw, nije valjda da si ti mislio da sa tih 50000 ili više bodava imaš veću flotu brodova protiv Reapera?

 

arguing over the internet is like competing in the special olympics..even if you win you're still retarded ----- Iron Within, Iron Without!
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2012 16:09 (MegaMass 2000).
16 godina
offline
Mass Effect 3

Oprostite kaj sam padobranac, ali di je trenutno najjeftiniju key?

ButcherCRO ingame! I onda neš pil, vražju mater neš pil!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect 3
MegaMass 2000 kaže...

  Tako nekako. Ako nemaš 50000 bodova ili više Shepard nema bodyguardove, pa zagine.

 

Btw, nije valjda da si ti mislio da sa tih 50000 ili više bodava imaš veću flotu brodova protiv Reapera?

 

gledajući koliko je brodova trebalo da skinu Reaper destroyera na kraju misije Priority: Rannoch, pitam se čemu sve i zašto fino ne odemo na plažu i čekamo kraj svijeta sa čašicom u ruci.

Origin: F4stReload ---- | ----- Nema na čemu! ------ | ------ Google is your friend ----- | -----
16 godina
offline
Re: Mass Effect 3
Evo scropal sam jedan avatarcic za igru :)
R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. R.I.P. Steve Jobs 6.10.2011. 1955. - 2011.
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3
Prince-Artas kaže...

 

EDIT: wyks reklo bi se da si promašio ceo fudbal: 

1. Kolega Xplicit je gore sve lipo objasnio za klinca.

2. Eto na primjer kad već spominješ stabla onda spomeni i to da ih nigdje nema dok Shepard trči a Harbinger napada crvenom zrakom, a pojave se tek kad Harbinger ode (i Shepard je u slow motionu i na radiju se čuje da su svi pobijeni - the entire force was decimated), a kad malo bolje razmisliš zašto bi Harbiner otišao i dopustio Shepardu da ode na Citadelu i uništi Reapere.

3. Zašto imaš neograničeno municije tijekom tog slow motiona i nemoraš nikako reloadat pištolj?

4. Pitanje je na mjestu, zašto Joker bježi od valova ako je sam rekao Shepardu da ide pomoći u bitci u svemiru? I kako to da se cijela ekipa iz Londona (gdje sa njima obavljaš finalne razgovore) magično teleportira u Normandiju i završni na nekom planetu.

 

To su kao fulani argumenti po tebi? LOL

Pa ja cijelo vrijeme govorim da je završna scena s klincem ona u šatlu, dok frajer jasno kaže LATER, nakon scene sa šatlom.

 

Hvatate se za slamke jer. I pritom pričate gluposti.

Ako Reaperi cijelo vrijeme indoktriniraju Sheparda kako ih on ne bi uništio zašto pobogu ne razlvale mali majušni Normandy? Realno je da me igramo lovice po Sustavima ali to da se pojavi stablo na Zemlji je fizički dokaz teorije zavjere. Zašto bi mi Catalyst koji je napravio Reapere ponudio opciju da ih uništim? Da Shepard umre sretan, kao učinio je nešto?

Znači pozivate se na razum, relanosti, zakone fizike u igri u kojoj to nema apsolutno nikakvog smisla.

 

Ovo s municijom, zašto u nekim scenama odjednom imam drugačije oružje? Jesi igrao DA:O kada na kraju imaš sekvencu sa One Hit Killom? Ili u HL2 kada ti Gravity gun postaje najače oružje u igri? Developeri rade takve stvari.

 

Kao što je rekao Zurra, Ja sam na Rannochu morao lockati cijelu flotu kako bi uništio medium Reapaera, a Normandy se šeće galaksijama 3 igre. Ako tražiš realnost, i pritom se glupavo hvataš za slamke, ponavljam zašto se nisu skupili 3 Reaparea - eto Harbinger, koji po tebi ima neke veoma osobne namjere, i još dva i uništili Normandy?

 

Bježi od valova jer je možda vidio kako val uništava i Reapere i Flotu, znači jači neprijatelj. OK glupo ali možda su developeri to namjerno stavili kako bi igrači saznali da se bar dio ekipe spasio.

 

Jednu stvar nisi uzeo u obzir. Glupost developera i njihove previde.

Ponašaš se kao da je ME odjednom savršena igra koja ne može imatu bug i greške u scenama. Realno je da mi se ekipa pojavi iza leđa iako sam sam ušao u lift, ali to što je jedan čaln posade izašao iz Normandije je teorija zavjere.

 

Igra je zabavna, solidne priče, ali s mnoštvo gluposti, rupa i nedorečenosti.

Every mistake I've ever made Has been rehashed and then replayed As I got lost along the way
17 godina
protjeran
offline
Mass Effect 3

Mislim da si pričaš neboluze koje nemaju smisla. Hvataš se na tipfeler u videu koji je jasan svima samo ne tebi (očito si proletio kroz igru kad ne možeš prepoznati redosljed scena kronološki). Scena nije isto što i gameplay. Još jednom ponavljam stabala i trave nema dok Shepard trči i izbjegaje napade Harbingera već kad se digne ranjen u slow motionu (to što su potpuno ista kao u snovima isto je očito "previd" developera, lol) . Normandy su uništili Kolektori u drugom dijelu po nalogu Harbingera. Ja čekam travanj i Biowareovo priopćenje za koje sam siguran da će potvrdit ove teze.

Inače ME nije savršena igra i ne sviđa mi se njen kraj, ni onaj u bojama ni eventualno indoktrinacija jer nijedan ne stavlja točku na i što se tiče trilogije i Sheparda.

Živio.

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2012 22:19 (Prince-Artas).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3
wyks kaže...

Na 2:55 u videu kaže "later we see that child going trough the locked door".

 

AngryJoe se zabunio i već se par puta ispričavao radi toga, tak da se nemojte lovit za to.
U ostalom; svatko tko je odigrao PRVU misiju, će znat što i kako se dogodilo, a ako netko nije odigrao prvu, a ni ME3, onda ne vidim razlog zašto bi onda ta osoba opće i htjela raspravljat o tome (il si spojla ako misli odigrati ili nema pojma o čemu priča ako ne misli)....

Još kasnije pita se zašto Joker bježi od  svih valova kad je samo crveni uništavajući. A Joker je bio na citadelu pa bi trebao znati što koja boja označava?
Ne, ti si fulao poantu ovog pitanja; nije poanta zašto Jocker bježi od vala, nego je poanta zašto UOPĆE BJEŽI I KAMO! A ako on bježi, zašto ostali ne bježe? Zašto bježi ako Zemlja nije uništena, a Reepari jesu? I kako su ljudi koji su bili sa tobom na zemlji odjednom svi završili na Normandy i kad ih je uspio pokupit, ako smo vidjeli da Normandy sudjeluje u svemirskim bitkama, a članovi tvog tima u Londonu koji je pod opsadom Reepera. Kako ih je pokupio? Nije da tamo ima baš previše mjesta za spustit Normandy; mogao bi ih pokupit ko Sheparda na početku, ali osim ako Jocker nije poslao memorandum svim Reeperima da nek ne pucaju na njega dok ne pokupi svu posadu, ne vidim drugi način kako bi to sigurno i uspješno obavio. A o sigurnosti letenja dovoljno govori i činjenica da ti član posade i pogine upravno zbog toga što su ga srušili.

 

Dalje, kad je uopće on i uspio doć mo Mass Relaya?? Jer je morao prestat sa fajtom u orbiti, doć do Londona, pokupit svu ekipu, vratit se u svemir, doć do Mass Relaya kod Plutona i opičit kroz njega u trentku kad ti na Citadel odabereš jedan od 3 ponuđena odabira.... A za to ti treba....cca 10 min + 1-2 min u nesvjesti na zemlji?

 

Rupe, rupe, rupe....

A koliko god ih teorija Indoctrination Theory relativno dobro krpala, činjenica stoji (a netko je to već spomenuo) da su kraj sjebali; ako je Indoctrination Theory točna, znači da "Pravi" kraj tek predstoji, jer Reeperi još nisu pobjeđeni (jesu samo u Shepardovoj glavi), a Bioware i EA su znači namjerno izdali nekompletnu igru. Basplatni download kraja bi bio OK, ali to i dalje nebi bila ista stvar kao da smo imali sve u jednom komadu....

Ali ako još odluče i naplatit taj kraj.... {#}

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3
wyks kaže...

Jednu stvar nisi uzeo u obzir. Glupost developera i njihove previde.

Ponašaš se kao da je ME odjednom savršena igra koja ne može imatu bug i greške u scenama. Realno je da mi se ekipa pojavi iza leđa iako sam sam ušao u lift, ali to što je jedan čaln posade izašao iz Normandije je teorija zavjere.

 

Igra je zabavna, solidne priče, ali s mnoštvo gluposti, rupa i nedorečenosti.

 

Iako bi volio da je Indoctrination Theory istinita, nekako se moram složit sa ovom tvojom tvrdnjom... Osobno, ako idem gledat objektivno, mislim da je tu samo slučaj traljavo odrađenog posla... Nije da se Bioware-u, pod utjecajem uvijek novca gladnog EA, nije to već dogodilo (Dragon Age 2 npr.)

Trenutni kraj mi izgleda kao da su na brzinu sklepali nešto, tek tolko da bude, jer nisu više imali vremena, a EA-u je gorilo pod petama i morali su pod hitno izdat neki hit da im dionice malo porastu, jer su im nakon relativno loše primljenih Star Warsa, poprilično pale; cijena dionice EA prije izlaska ME3 je bila oko 16,5$, nakoj izlaska oko 17,5$, a nakon fijaska sa krajem je pala na 16$...

 

Mislim, usporedite samo misiju sa Quarians i Geth; tam mislija jednako kao i kraj ima 3 moguća "kraja", ali je svaki poseban na svoj način i drugačiji... I cijela ta misija ima više uloženog truda, logike, emocija i smisla, nego kraj kompletnog serijala... To je po meni dovoljan dokaz da je u jednom dijelu razvoja, nešto puklo i otišlo krivo (npr. prebacivanje glavnog scenarista koji je raio na ME1 i ME2, da radi scenarij za one blesave cartoonish Star Wars), te smo dobili to što smo dobili....

 

P.S. isprika zbog krivih brojki vezano za dionice; ispravio sam sad na točnije vrijednosti.

 

P.P.S. evo članak vezano za pad dionica: http://massively.joystiq.com/2012/01/19/electronic-arts-stock-in-danger-thanks-to-swtor-fumbles/
Znači, taj pad (i relativni fijasko sa SWTOR se dogodio cca 2 mj. prije izlaska ME3... Makar bi po svim pravilima ME3 u to doba trebao bit u finalnom beta testingu (znaći već onda je kraj trebao bit gotov), nije isključeno da onda kraj još nije bio 100% definiran ili da nije prošao potrebite i nužne provjere i procjene, jer je Bioware bio preokupiran sa SWTOR-orom, koji je trebao postat njihov WOW; aka donjet hrpetinu love, prema kojoj bi zarada od ME3 bila sitniš... Stoga nije nelogično zaključit da je ME3 pao u drugi plan u trenutku kad je to najmanje trebalo....

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2012 22:43 (Berko).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect 3
Berko kaže...
Trenutni kraj mi izgleda kao da su na brzinu sklepali nešto, tek tolko da bude, jer nisu više imali vremena, a EA-u je gorilo pod petama

Nije nego su kreteni premišljali cijelo vrijeme

 

Martin Sheen (the illusive man) je trebao završi svoje linije u 8. mjesecu, ali ovi su odgađali sve do 12 mjeseca 2011. A odgoda igre je bila sa 11.2011 na 03.2012.

 

 

Jednostavno krajnja neprofesionalnost i premišljanje da bi na kraju bilo krpanje čega god sve ne da opet ne odgađaju. EA (koliko god mi je mrzak po nekim stvarima) ovdje nije kriv - barem za kraj. Day one DLC je sigurno njihovo maslo

Možeš ti iščupati čovjeka s balkana, ali nikad balkan iz čovjeka.
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3
Paolo2612 kaže...
Berko kaže...
Trenutni kraj mi izgleda kao da su na brzinu sklepali nešto, tek tolko da bude, jer nisu više imali vremena, a EA-u je gorilo pod petama

Nije nego su kreteni premišljali cijelo vrijeme

 

Martin Sheen (the illusive man) je trebao završi svoje linije u 8. mjesecu, ali ovi su odgađali sve do 12 mjeseca 2011. A odgoda igre je bila sa 11.2011 na 03.2012.

 

 

Jednostavno krajnja neprofesionalnost i premišljanje da bi na kraju bilo krpanje čega god sve ne da opet ne odgađaju. EA (koliko god mi je mrzak po nekim stvarima) ovdje nije kriv - barem za kraj. Day one DLC je sigurno njihovo maslo

Pročitaj si P.P.S. u mom zadnjem postu; po meni je SWTOR glavni razlog odgađanja ME3 (jer su se razvoji jednog i drugog poklopili), a poznato je da je hrpetina ljudi sa ME3 prebačena na SWTOR.... Jednostavno su odlučili da im je SWTOR trenutni prioritet, a ME3 su gurnuli u drugi plan... Volio bi da su sukladno tome, datum izlaska ME3 pomaknuli za još par mj. pa da se onda ME3 završio kako spada... Sad bi im uspjeh ME3 jako dobro došao, a ovako im je to još jedan fijasko koji ih još dodatno srozava....

Nemojte se čudit kad pročitate uskoro da Bioware otpušta ljude (iako mislim da je Bioware najmanje kriv za to; upute o "poglupljivanju" igara i da ih se radi "za mase" su došle od EA).

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
14 godina
offline
Mass Effect 3

jel ima koja dobra dusa ovdje da mi posalje savegame ili uploada negdi na net  od ME1 I ME2  , da mogu poceti ME3 igrati {#} ??

Morao sam wina mjenjati i potpuno zaboravih na savegame od ME-a :S ... jedino mi je vazno da je prodjen sa DLC-ovima , i da je "obavljenja" misija sa Mirandom {#}

 

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Mass Effect 3
Berko kaže...
Pročitaj si P.P.S. u mom zadnjem postu;

Možda - stvar je u tome da Bioware je sada originalni bw + pun k studija prikrpanih zbog imena i sada se zove Bioware Group. SWTOR je izrađivao Mythic koji stoji iza propalog Warhammer MMO-a.

 

Naravno da su se posuđivali ljudi iz originalnog bw, ali većinu posla je napravio mythic. Uz to dobra količina kvalitetnih ljudi je napustila bioware u zadnjih par godina tako da je i to doprinjelo

Možeš ti iščupati čovjeka s balkana, ali nikad balkan iz čovjeka.
17 godina
offline
Mass Effect 3

Nemam volje hvatati slamke i trenutke u cijelom serijalu kako bi mi možda nešto uljepšalo završetak.

 

Pored kamiona bugova i glupih odluka developera (kao iznenadno pojavljivanje municije u 2 dijelu - Arthase nije ti ni malo glupo što si cijeli prvi dio proveo na hlađenju oružja ali ta minutna polu cut scena s municijom je veoma bitna...) - rudarenje i imbecilno podizanje prepreka iz poda u dvojci, izbacijavnja bilo kakvog customiziranja oklopa i sl, ja bih sada trebao računati koliko je minuta trebalo Jokeru da pokupi ekipu, onu istu koja se magično pojavi iza mene iako sam sam u liftu prošao 4 kata neke postaje.

 

Onu istu ekipu koju oživljavam medi gelovima, dok ja mogu crknuti.

 

Zašto sam u dvojci morao rudariti one silne gluposti?

Zašto su sve do jedne civilizacije izgubile svoje artefakte po cijeloj galaksiji kako bih dobio 3 punta na War Assetima?

Kako na random planetu odjednom nađem Alijansin Drednought?

 

Ako su indoktrinirali Sheparda, Sarena i njegovu Asarijanku, Illusive mana i tko zna koga još, zašto nisu Indoktrinirali ono jadnog Protheana koji je mogao sabotirati cijeli projekt.

Zašto nisu opčinili Liaru bez koje nebi pojma imali o Crucibleu?

Zašto nisu izbrisali cijelu protheansku rasu i svu tehnologiju već mi magično naiđemo na plan o "oružju" protiv njih?

Zašto odmah nismo naišli na Javika koji bi nam relanosti radi mogao čitati Prothean beacone, nego smo morali gutati priču o SPECIJALNOM Shepardu.

Zašto nisu opčinili jadnu Kelly Chabers da mi podvali otrov na kraju komešanja između plahti?

 

Zašto?

Jer s tom težinom realnosti cijela igra ne bi postojala.

 

 

Every mistake I've ever made Has been rehashed and then replayed As I got lost along the way
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Re: Mass Effect 3
masterdisaster kaže...

jel ima koja dobra dusa ovdje da mi posalje savegame ili uploada negdi na net  od ME1 I ME2  , da mogu poceti ME3 igrati {#} ??

Morao sam wina mjenjati i potpuno zaboravih na savegame od ME-a :S ... jedino mi je vazno da je prodjen sa DLC-ovima , i da je "obavljenja" misija sa Mirandom {#}

 

http://www.masseffectsaves.com/      ME1

http://www.masseffect2saves.com/    ME2

Tu imaš sve. Paragon, renegade ili neutralan, tko će ti bit ženka i tako {#}

 

wyks opet si fulao ceo fudbal, developeri su lijepo objasnili zašto su u ME2 uveli municiju, jest da je malo glupavo al je objašnjeno u startu zašto. U vezi indoktrinacije - potrebno je bit u kontaktu sa Reapir artifaktima,a to se ovdje može reći samo za Sheparda (primjer Arrival DLC)

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2012 23:09 (Prince-Artas).
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3
masterdisaster kaže...

jel ima koja dobra dusa ovdje da mi posalje savegame ili uploada negdi na net  od ME1 I ME2  , da mogu poceti ME3 igrati {#} ??

Morao sam wina mjenjati i potpuno zaboravih na savegame od ME-a :S ... jedino mi je vazno da je prodjen sa DLC-ovima , i da je "obavljenja" misija sa Mirandom {#}

 

Evo moj save: www.dejankober.com/download/Jane_32_Soldier_250210.rar

Sa tim likom sam igrao ME1, ME2 i sve DLC-ove... I sa tim likom sam u ME3 dobio "najbolje" završetke (naravno, ovisi o tome kako ćeš igrati ME3)

 

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
14 godina
offline
Re: Mass Effect 3

ma hvala vam na save-ovima :D berko ,samo da te jos pitam dal si maznul mirandu ?!?! posto mi je to jedino vazno {#}

17 godina
offline
Re: Mass Effect 3
wyks kaže...

 

Zašto nisu izbrisali cijelu protheansku rasu i svu tehnologiju već mi magično naiđemo na plan o "oružju" protiv njih?

 

 

 

sad kad vec govoris o prothean weapon... crucible je bas ono deus ex machina... toliko je dugo vremena proslo od kad su ljudi na marsu nasli taj prothean cache i sad odjednom nakon tog pustog vremena: oh look, super secret prothean weapon. i onda ga alliance napravi u par miseci...

 

a kad vec govoris o realnosti, pa postoji mass effect universe i bilo bi logicno da se bioware toga drzi kako bi koliko-toliko to sve imali smisla nekakvog iako je ovo sf serijal.

It's not who u are, it's who u know.
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3

Evo ga, 42 sata i 17 minuta. Napokon zavrsio.

 

Odigrao sve side questove, nakon svake iole vaznije misije isao na Normandy slusati monologe i dijaloge od companiona.

Skupio 7500 bodova (sa 100% iz multia).

 

Igra je pre, pre dobra. Genijalna mjuza, genijalni dijalozi, odlicni flashbackovi na prve dvije igre i sve vazne i sporedne likove. Odlicne misije i neke nezaboravne lokacije. Steta jedino sto nema opcije za film grain, ali sam zato po prvi puta gledao jasnu sliku. Odlicni armori, oruzja, customizacija, poweri.

 

I na kraju, stvarno sam ocekivao sve i svasta koliko je popljuvana igra, narocito kraj, i gledam ga i ne vjerujem. WTF? Cemu tolka strka? Kaj ne valja sa krajem??? Pa apsolutno je normalan. Ne kuzim oko cega je strka.

 

Nekome je falio closure? Kakav closure? Bila su dva velika i dugacka closurea. Prije predzadnje misije, te na zadnjoj misiji. Razgovori sa svima, prisjecanja svega, romansa na brodu i mislim cak kratko i kasnije(barem ako ste bili sa Liarom). I sve je rjeseno.

Apsolutno ne kuzim cemu toliko razapinjanje Biowarea na kriz.

 

Velika petica, a cijeloj trilogiji kao cjelini bi dao 6 od 5. Ove tri igre cu zauvijek pamtiti. Nisu me ovoliko dirnule, uvukle i opcinile igre vec nekih 10 godina.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Mass Effect 3

ako mislis na kraj kao dio gdje biras unistenje, sintezu i kontrolu onda je OK ali sve ono nakon je sranje... nakon sto sam odgledao teoriju indokrtinacije kraj mi definitivno ima vise smisla, jednostavno na te neke sitnice nisam obracao pozornost a i da jesam nisam siguran bili ih primjetio. 

e sad, ili su glupani zayebali stvar aljkavoscu ili su odlucili napravit presedan i prodavat kraj odvojeno od igre...  sumnjam da nisu stigli napravit kraj na vrijeme. pa ako je igra u startu zamisljena kao trilogija za pretpostavit je da su vec imali neke natuknice/ideje kako ce je zavrsit.

definitivno najgora igra u serijalu, sto zbog (ne)ulozenog truda, losih animacija, glupih planeta sa hodnicima, sekundarnih misija (tu se najbolje vidi to umjetno produzivanje igre), siromasnih dialoga itd itd.

1. je bog i amen.

dovoljno su zasrali kad mi ovdje moramo srat jel ovo ovako ili onako. to vec dovoljno govori. 

 

 

.... ali ako nas trolaju s ovakvim krajem, ako je sve ovo bilo zamisljeno ispocetka (ako je teorija istinita) onda im svaka cast na uspjehu i na kvalitetnom trolu. samo da ne sje8u i ne naplate kraj. 

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
17 godina
offline
Mass Effect 3

U trojci mi najviše fali Omega, ne mogu vjerovat da su je izbacili, koliko sam samo vremena provodio u lower afterlifeu, uffff, nije ni čudo da je Aria u bedu na citadelu, tko ne bi bio, Purgatory bar je živa koma...

clock2much
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3

skank, ne slazem se.

Ja shvacam da se prvi pamte, i da ti je jedinica ostala u najboljem sjecanju. Ali zar su tamo sekundarne misije bile zanimljive? Bile su najgore u serijalu. Pamtis ga zbog atmosfere i ulaska u taj genijalni svijet i cjelokupni zaplet.

 

Da, slazem se. Dizajn levela je vrlo linearan. Nema puno istrazivanja i vrludanja, (al sa druge strane, takav je bio i Lair of the Shadow Broker, pa su ga svi obozavali) iako ako zelis pronac sva oruzja, sav armor i sve dodatke, bilo bi dobro da istrazujes sve sto je ponudjeno.

Ali bas zato sto je linearno, pruza vecu mogucnost bolje skriptiranosti i kontrole nad akcijom. Meni su misije apsolutno genijalne. Surkesh, Tuchanka, manastir Ardat Yakshi, Geth, Rannoch, Thessia, sve apsolutno prekrasne lokacije, odlicna popratna mjuza i napeta atmosfera.

 

Ne mislim ni da je siromasno dijalozima. Svako malo cujes razgovor na samim misijama, a i svaki companion ima sta za rec nakon svake misije. Po 3-4 (ponekad i vise) komentara. Zatim dijalozi na citadeli? Salarian koji je dobio armor od svoje cure? Odlicno. Asari koji ima muza Krogana, pa zena koja zeli spasiti Asari dijete, da ne pricam o jadnom Conradu Verneru.

Ne znam da li takve stvari nisi primijetio zbgo frustracije sa necim drugim, zbog pomutnje negativnih komentara na internetu ili kaj, al meni je igra pravi dragulj. Mozda jednog dana kad prodje sva ova negativna fama, kad jos jednom odigras igru, primijetis da i nije tako losa kako fanovi pricaju.

 

E da, ima cak i super dijalog o thermal clipovima, i zakaj se sad oni koriste :)

 

 

17 godina
offline
Re: Mass Effect 3
Dachande kaže...

 

 

Ne mislim ni da je siromasno dijalozima. Svako malo cujes razgovor na samim misijama, a i svaki companion ima sta za rec nakon svake misije. Po 3-4 (ponekad i vise) komentara.

 

 

Ma moilim te. Sve što znaju reć nakon misije je "Hello Shepard". Dijalozi su u odnosu na ME1 i ME2 pojednostavljeni i automatizirani do bola.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3

Ja ne znam dal smo igrali istu igru. Ja sam nakon svake misije imao po 3-4 razlicita komentara.

Ponekad samo njihova misljenja o toj misiji, kontempliranja vlastitih problema, ponekad bas dijalog.

 

Isto tako, super je bilo spojit Liaru i tatu joj, te se vracat i slusat razne savjete koje joj daje. Pa prepucavanje izmedju Vege i Garrusa ko je bolji macho. Pa pricanje viceva svako malo. Mala riznica odlicnosti.

Mozda ste svi rushali kroz content jer ste cim prije htjeli zavrsit igru, ali ja sam fakat htio upiti svaku sekundu, i apsolutno sam uzivao.

 

S time da sam je krenuo prije 3 tjedna prvo sa jedinicom, pa dvojkom, i sad trojkom. I ne, nije jedinica toliko bolja. (meni, jel) Bolja je jer prva, jer je postavila temelje. I vecina se sjetom sjeca svih dogadjaja tamo dok se tek ulazilo u pricu. I da, tamo je bio free roaming po planeti trazeci dig siteove i minerale, i bilo je inventorya. Al je vise od pola ljudi prigovaralo na to. Pa su maknuli to, pa su ljudi prigovarali da im to fali. Meh. Haters gonna hate.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Mass Effect 3

Sir Dachande ne slazem se :D

sve poveznice sa prijasnjim serijalima sam primjetio ali i to se sve svelo na cut scene... sto se tice dialoga nakon misija, samo ako je ta misija ukljucivala jednog od likova kojeg mozemo uzet u squad, tek tad je taj imao nesto za reci. 

jedinica je sasvim konceptualno drugacija od ostatka serijala, iako se slazem da je velik utjecaj imala i sama ta cinjenica da tek ulazis u taj svijet i da si opcinjen s njime.. 

pojednostavljivanje je po meni uprskalo igru, mali huboliki leveli, nedostatak invetorija, vozila, dekriptiranja itd . ukratko sve sto je RPG trebao imat.

sto se tice dialoga na citadeli, mozda jesi a mozda i nisi primjtio ali ti likovi samo o tome i pricaju, uvijek o istom.. nisam samo preletio kroz igru, sve sam istrazio i poslusao.. 

jednostavno nije mi to to...

 

sto se tice lokacija, mislim da su i tu sje8ali stvar... od razno raznih planeta ja gledam samo neke mini kanjone po kojima se vucaram :/

moje ocijene bi bile ovakve:

me1 - 9/10

me2 - 7/10

me3 - 6/10

s time da meni ocijena 5 ne predstavlja totalni shit od igre nego jedostavno osrednju igru...

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
17 godina
offline
Re: Mass Effect 3

Volim argumentirane rasprave, ne samo cisto pljuvanje :)

 

Poveznice nisu bile samo na cut scenama. Neke sam vec naveo (Conrad Verner npr), po meni su i apsolutno svi companioni iz dvojke odlicni dijalozi i kratke misije. I malog Archera iz Overlorda nadjes, i brata njegovog. Mailove svako malo gledat, konzolu od Shadow Brokera. I tamo ima sitnica.

 

Neki leveli su mali, da. Ali ni u jedinici nije bilo drugacije. To sto si sa Makoom mogao voziti po planeti ne znaci da su misije same bile dulje. A inventory iz jedinice mi ne fali. Dvojka je bila losa kaj se toga tice, ali ovdje je bilo ok. Dosta oruzja, dosta armora, i dosta dodataka. Nikad nisam volio inventorye u RPGovima. Ne utjece mi to nikako na sami RPG. Posto sam completionist, samo mi jako puno vremena oduzima za usporedjivanje, poslagivanje, spremanje u neki chest ili prodavanje i tako. Da, to je jedna od odlika starih RPGova, al po meni nebitna za samo iskustvo. Daleko vise mi je bitna prica i atmosfera.

 

Jedino sto je meni falilo su dekriptiranja, to da.

 

I definitivno ne vidim pojednostavljivanje, pogotovo ne u usporedbi sa dvojkom. Izuzev dekriptiranja, jel. Al eto, to je jedna od stvari gdje se fanovi razilaze. Neko voli inventory, neko ne. Neko voli skeniranje, neko ne. Neko voli dekriptiranje, neko ne. A oni koji ne vole su uvijek puno puno glasniji. Sto se i sad vidi po ovim krajevima i pljuvanjem.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Mass Effect 3

pa kako nije cut scena s conradom (i to dobra)? samo mu nesto kazes i to je to od scene s njim. ma nije mi to niti bilo presudno za igru koliko oni drugi nedostatci koje sam nabrojao. 

nedostatak invetory-a nije samo maklo inv iz upotrebe nego i jos citav niz gameplay elemenata: npr,  razno razna sranja sto pokupis okolo a ne mozes dobit neku lovu za to s pretvarao u omni gel. omni gel je sluzio za popravak autica, dekriptiranje, revive, heal i ne sjecam se ako je za jos nesto.. hacking, mislim isto.

sto se tice levela, posto si nedavno presao jedinicu, jel ima ikoji level a da je slican (sto po strukturi sto po duzini) npr, noveria? ako se dobro sjecam tu si imao sto radit da zavrsis quest (koji sat je to trajalao). pa onda onaj planet di nadjes liaru, virmire pa cak i ilos... a da ne spominjem bring down the sky.

ne, toga ni u 2 (necemo racunat dlc) ni u 3 nema. glavni quest zavrsis u max 45 min (mislim na te priority misije) i samo se po hodnicima i kanjonima vucaras. jedino gdje sam imao osjecaj da sam na nekom planetu je ona misija gdje spasavas onu doktoricu od cerberusa (communication hub mislim da se zove).. a i taj planet je me je podsjecao na ranoch.

u 1, iako su bile "samo" promijenjene boje i horizonti, sam ipak imao osjecaj da sam na tamo nekom planetu i ganjam neki quratz...

sto se tice skupljanja onih gluposti u 1. uopce se ne mora vozikat po planetu i da bi nasao rudu i ostalo, samo odes na one vec oznacene anomalije a ostale sve nadjes skeniranjem planeta iz broda tokom igre. duze treba da skupis sve ali ishod je isti. ovo je provjereno jer sam odigrao na taj nacin. 

dobra igra je 3. ali samo dobra.. 

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again, try to live through this night Try to die again.....
16 godina
offline
Re: Mass Effect 3

O čemu ti pričaš? U ME1 su SVI sporedni questovi bili napravljeno od... Brat bratu 3 različita levela na kojima si jedino ima nakeljeno drugo ime planeta i možda si se po površini voznio malo duže nego na ostalim planetima.

Odigraj ponovno 1 pa vidi -> na bilo kojem planetu sa istom teksturom do na milimetar su isti.

 

A to što su u ME1 razvlačili na široko i naveliko level jer si se cca 30% levela vozio okolo sa Makom, to je jako jako jako diskutabilno jel takav bolji dizajn ili kada si odmah in medias res.

 

Nemojte me krivo shvatiti, jedinica je odlična igra još i danas ako zanematimo ipak pregaženu grafiku. Priča je naprosto vrhunac, ali pričati kako je ME1 imao najbolje dizajnirane levele je u krajnju ruku smiješno. Osim par glavnih misija, ostalo oteži C/P.

You can patch technical vulnerabilities as they evolve, but there is no patch for stupidity, or rather gullibility. - Kevin Mitnick
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice