Evo da započnemo i ovu temu, da čujem mišljenja u vezi sa izlaskom Starcraft-a 2, te da vidimo koliko je zapravo Starcraft bio tj. i dalje je popularan, meni je ovo jedna od najboljih ako ne i najbolja igra svih vremena koju sam igrao, ali sad kada izađe duja malo se i grafika i fizika igre poprave to će biti konkurent, pa da onda čujemo mišljenja o tome .......
Starcraft je bio i ostao odlicna igra,a sto se tice Starcraft 2 vjerujem da ce biti odlican i da ce nas Blizzard iznenaditi kao i uvijek.
Starcraft je bio i ostao odlicna igra,a sto se tice Starcraft 2 vjerujem da ce biti odlican i da ce nas Blizzard iznenaditi kao i uvijek.
Evo i službena stranica :)
Ma starcraft je bila i ostala jedna od najboljih igara ikad napravljenih. Protosi FTW , makar sam i sa teranima žario i palio
Ah rush sa zergom joj sad me nostalgija hvata
Evo da započnemo i ovu temu, da čujem mišljenja u vezi sa izlaskom Starcraft-a 2, te da vidimo koliko je zapravo Starcraft bio tj. i dalje je popularan, meni je ovo jedna od najboljih ako ne i najbolja igra svih vremena koju sam igrao, ali sad kada izađe duja malo se i grafika i fizika igre poprave to će biti konkurent, pa da onda čujemo mišljenja o tome .......
.
You wake in your bed and you believe
whatever you want to believe.
You take the red pill and you stay
in Wonderland, and I show you how
deep the rabbit-hole goes.
Evo da započnemo i ovu temu, da čujem mišljenja u vezi sa izlaskom Starcraft-a 2, te da vidimo koliko je zapravo Starcraft bio tj. i dalje je popularan, meni je ovo jedna od najboljih ako ne i najbolja igra svih vremena koju sam igrao, ali sad kada izađe duja malo se i grafika i fizika igre poprave to će biti konkurent, pa da onda čujemo mišljenja o tome .......

Starcraft... po meni najbolja igra IKAD :) i jedina igra na kojoj sam gubio sate i sate u multiplayeru :D
Cekam taj SC2 od kad su najavili da ce ga najavit :D
Samo me muci da ga ne naprave previse slicnim Warcraftu, jer mi se ta igra apsolutno ne svidja...
Blizzard je inace poznat po igrivosti, a ne forsiranju neke grafike. Jos dan danas je Starcraft igriviji od svih oni silnih RTS-ova koji zahrjevaju 3x8800GTX kartice.
Ako zanemarimo onu senzacionalnu ocjenu Damira Rukavine sasvim ok Sala, mrak igra, igram je i dan danas, bez prestanka. A SC2 tolko ocekujem vec da sam na rubu laganini...ma u biti bit ce sve ok samo da ne naprave neki shit kak to obicno ispade oko velikih naslova...veliki hype rodio se mis
Al opet, to je Blizzard, ne bi smijelo biti nikakve greske, oni su uvijek za nekih 20-30% ulagali vise truda nego ostali developeri. Vidjet cemo...
Joooooj, ja ga i danas znam zaigrat u lanu. Damn, to su bila vremena.
Ne volim Starcraft jer nema random mape nego stalno se igra jedna te ista debilana.
Ekonomija ne postoji, pošaljes ekipu da radi i kopaš nos.
Primjera radi AOE serijal ima jako bitnu komponentu a to je ekonomija i raspolaganje resursima.
Igral sam Starcraft ali više radi druženje s ekipom i zafrkancije nego zbog privlačnosti igre.
Starcraft 2 bude isto ko stari Starcraft samo ljepše zapakirano.
AOE1 je bio zakon... znao sam ga igrat satima i danima...dvojka vec nije ni do koljena SC-u... a svi ovi nastavci su jednostavno jadni.
I ja sam mislio da se nemoze napraviti bolja igra od starcrafta dok nisam poceo igrati wrcraft 3 posebno sa exp. TFT(najbolji RTS ikada po meni), zato pricekajmo da izadje sarcraft 2 pa onda komentirajmo.
E ako neznas/ neznate imate film na jednom od bug-ovih cd-a trailer i demo igrani prikaz kako izgleda.
E ako neznas/ neznate imate film na jednom od bug-ovih cd-a trailer i demo igrani prikaz kako izgleda.
a šta reć genijalna i legendarna igra imam je stalno instaliranu na pc-u; jedva čekam novi nastavak!!!!
Ne volim Starcraft jer nema random mape nego stalno se igra jedna te ista debilana.
Ekonomija ne postoji, pošaljes ekipu da radi i kopaš nos.
Primjera radi AOE serijal ima jako bitnu komponentu a to je ekonomija i raspolaganje resursima.
Igral sam Starcraft ali više radi druženje s ekipom i zafrkancije nego zbog privlačnosti igre.
Starcraft 2 bude isto ko stari Starcraft samo ljepše zapakirano.


Glupo mi je što su jednu od jedinica Protosa nazvali Immortals, sve po uzoru ili pod dojmom filma 300. A i te alienske rase i ideje kreatora, Protosi podsjećaju na Predatore i Skaarje.
Starcraft 2 ce da bude revolucionaran jedva cekam
Lol, i to je tvoja kritika? Smijesno. Zasto ne, a to pod koji dojmom je ime nastalo... jedan veliki LOL.
Inace, starcraft je prije inspirisan w40k pricama: terran (space mairne), protoss (eldar), zerg (tyranid). Ako cemo vec pricati o izvorima, a sad inspiraciju imaju pravo uzeti od kud hoce, bitno je da gameplay i prica budu u redu. Sad da li ce se zvati Immortals ili Spajdermen, mene nije briga :)
Meni osobno su se najvise dojmili upgradeovi postojecih gradjevina, tipa Supply Depot se moze ukopati, te Photon Canon se moze cak premjestiti nakon sto se izgradi :)
Igra ce biti super mega cool, te spavat cu pred algoritmom kako bih je dobio u prvoj posiljci :)
Adisuki, malo originalnosti nebi škodilo. A inača da se razumijemo, Starcraft mi je jedna od najdražih strategija i igri koje sam igrao uz Warcraft 2. Iako mi RTS nije omiljen žanr koliko mi je FPS/RPG.


Nije to baš tako.:)
Pravo stanje stvari je da su zapravo SC i C&C igre s vrlo malenim mapama i nema tu puno pameti. Najbitnije je biti brz i brzina odnosi pobjedu. Odgovori, napadi.. sve je to već predefinirano i zapisano i provjereno; bitno je samo biti brži od protivnika, a mape su takve da je uvijek onaj tko za mapu na pamet u prednosti.
Red Alert 3 (trenutno beta) se mrvicu odmaknuo tu. Iako je brzina još uvijek bitna, važnost je manja barem upola. Igra je sporija i jedinice imaju special abilitye koje za razliku od onih u Warcraftu 3 ima smisla koristiti i zbog toga je čak i kad te netko napadne, moguće odgovoriti na napad i preurediti redove obrane.
Age of Empires je, za razliku od SC/C&C igara daleko više strategija. U AoE-u možeš graditi strategiju, planove, taktika je odvojena, a strateške odluke dugoročno imaju svoj efekt. U Starcraftu ili Command & Conqueru toga nema: pobjeđuje onaj tko ima više iskustva na toj mapi s tim protivnikom i tko manje grešaka napravi u maničnom klikanju.
Starcraft na Normal i Fast brzini postaje daleko igriviji.
Care, sori, malo sam pozurio i nekako sam onaj tvoj komentar primio kao uvredu mog stovanja Blizzarda, hehe. Razumjem ja tebe i opet kazem sorry, kasno sam pisao post, pa ono...
Starcraft nije nikad bio nesto pretjerano inovativan, nego je samo isao prema receptu: uzmemo najbolje od onog sto postoji i kvalitetno to spakujemo + ako jos dodas podrsku, ultimativni rts imas :)
Istu stvar ocekujem od Starcraft2 - nista pretjerano novo, nego samo sklad najboljeg sto svijet moze ponuditi, upakovano kvalitetno, sa novim dodatcima :)
Zadnjih godina samo je Relic pomaknuo RTS zanr, i mislim da ce ga on i pomjerati sto se tice ideja, ali Starcraft ce uvijek biti Starcraft za mene :) kuzis :)
---------------------
Sto se tice diskusije Starcraft VS AoE, to mi je apsurdno. Mislim, svako voli nesto drugo i daj nemojte se svadjati uzalud. Obje igre imaju svoje drazi (aoe 1 i 2; ne 3 :)) i drugaciji pristup, te tu nema onog sta je bolje, to nije pitanje dobra i zla, nego je samo prate drugaciji koncept.
Evo vam odgovora; Ak hoćete brzinu i (školski-da se istrenirati ko i lovački pas) brzu strategiju, tada su to Warcraft 3 i Starcraft
Ukoliko hoćete "pravu" strategiju sa malo više logike i velikim mapama, tada su to LOTR:ROTWK i vrlo teški HoMM 5: Tribes of the East.
Da ne spominjem Civilization...
Starcraft 2 će biti sigurno dobar ali ocrnjen ko i svaki nastavak svake igre.
Ne vjerujem da se Starcraft 2 biti popularan kao prethodnik. Kao prvo, nije originalan, a kako mi se čini i gameplay je spor. Ali opet, imaju i dosta novih stvari koje podižu zanimljivost, jedinice, landscapes, tu je i novi grafički engine itd. Valja isprobati pa što bude...
Nije to baš tako.:)
Pravo stanje stvari je da su zapravo SC i C&C igre s vrlo malenim mapama i nema tu puno pameti. Najbitnije je biti brz i brzina odnosi pobjedu. Odgovori, napadi.. sve je to već predefinirano i zapisano i provjereno; bitno je samo biti brži od protivnika, a mape su takve da je uvijek onaj tko za mapu na pamet u prednosti.
Red Alert 3 (trenutno beta) se mrvicu odmaknuo tu. Iako je brzina još uvijek bitna, važnost je manja barem upola. Igra je sporija i jedinice imaju special abilitye koje za razliku od onih u Warcraftu 3 ima smisla koristiti i zbog toga je čak i kad te netko napadne, moguće odgovoriti na napad i preurediti redove obrane.
Age of Empires je, za razliku od SC/C&C igara daleko više strategija. U AoE-u možeš graditi strategiju, planove, taktika je odvojena, a strateške odluke dugoročno imaju svoj efekt. U Starcraftu ili Command & Conqueru toga nema: pobjeđuje onaj tko ima više iskustva na toj mapi s tim protivnikom i tko manje grešaka napravi u maničnom klikanju.
Starcraft na Normal i Fast brzini postaje daleko igriviji.
