A mene si zaboravil :(
Nisi baš u zadnje vrijeme učestvovao na temi, a na osnovu toga sam birao testere. Ima još do izlaska bete, tako da još svi imaju šanse pa tako i ti.
A mene si zaboravil :(
Nisi baš u zadnje vrijeme učestvovao na temi, a na osnovu toga sam birao testere. Ima još do izlaska bete, tako da još svi imaju šanse pa tako i ti.
Pa recimo ako ovaj jedan lvl bude jako dug, pusti neka bude, jako je zanimljivo tako da ima neki lvl koji dosta dugo traje jer ako svi traju isto nije to baš to. Naravno sve je o mogućnosti programa u kojem radiš i sve to stoji tako da to je samo moje mišljenje.
Sad za beta testere i ove koji su stalno uz temu, čak i nebi bilo loše nešto "specijalno" napraviti. Ono ipak smo i mi dio te kreacije. Samo što napraviti to tebi puštam na maštu :) Iznenadi nas.
Pa recimo ako ovaj jedan lvl bude jako dug, pusti neka bude, jako je zanimljivo tako da ima neki lvl koji dosta dugo traje jer ako svi traju isto nije to baš to. Naravno sve je o mogućnosti programa u kojem radiš i sve to stoji tako da to je samo moje mišljenje.
Sad za beta testere i ove koji su stalno uz temu, čak i nebi bilo loše nešto "specijalno" napraviti. Ono ipak smo i mi dio te kreacije. Samo što napraviti to tebi puštam na maštu :) Iznenadi nas.
Volio bih i ja da bude, ali tu su naravno ograničenja programa. Biće razlike između levela, mislim na trajanje :)
Već smo pričali, oni koji su bili uz temu i koji će biti i dalje će dobiti neku specijalnu verziju igre. O tome kakva će biti verzija razmišljat ću kad završim sa igrom.
Pozz svim sudionicima teme:)
Drago mi je čuti da je igra u već visokom stadiju razvoja i jedva čekam zaigrati ju ponovo.
Neko vrijeme nisam imao niti tehničkih mogućnosti sudjelovati aktivno u temi
(pocrkavala mi računala i morao sam čekati druge komponente,a i internet providera sam mijenjao).
Nadam se da to neće biti razlog da ne ostanem Beta tester?
Pozz svim sudionicima teme:)
Drago mi je čuti da je igra u već visokom stadiju razvoja i jedva čekam zaigrati ju ponovo.
Neko vrijeme nisam imao niti tehničkih mogućnosti sudjelovati aktivno u temi
(pocrkavala mi računala i morao sam čekati druge komponente,a i internet providera sam mijenjao).
Nadam se da to neće biti razlog da ne ostanem Beta tester?
Da, igra je skoro pa gotova što se tiče dizajna :)
Ti si mnogo učinio za ovu igru i dao dosta prijedloga i znam da si se dosta namučio da bi pokrenuo onu prošlu betu, ali nisi uspio pa sam tek poslije našao rješenje xD
Dobio si pozivnicu i bićeš beta tester
Zahvaljujem:)
Podzemlje i groblje će biti dva različita levela i groblje će biti i završni level. To je sada jedino sigurno što se tiče levela.
Također moram spomenuti da sam kontaktirao ljude koje imaju i svoju kompaniju, a koja se tiče model packova, grafičkih packova i svih ostalih stvari oko FPSC-a i kazali su mi da će za par mjeseci izaći posebna verzija koju će mi proslijediti i ona će sadržavati mnogo novih stvari što se tiče FPSC-a. Stvarno mi je čast što se tiče toga. Također ponudili su mi da svoju igru proslijedim njima i oni bi je kao publishali na nekim svojim stvarima. Već sada i prije izlaska igra se isplatila, a još nisam ni pokušavao kontaktirati neke druge publishere, što ću svakako učiniti :)
Samo nemoj bit naivan, i nadam se da će bit nešto od toga.
Samo nemoj bit naivan, i nadam se da će bit nešto od toga.
Neću, pažljivo ću razmotriti kada mi pošalju mail, a i da ne bude nema veze pa tek ja prva igra, mislim prvi chapter :)
ma predobro............
iako bi ja volio vidjeti slike groblja, vanjski ugodaj i slicno...ovdje ima previse unutarnjih slika :P
Super izgleda, za mogućnosti FPSC-a. Nego kako se zove taj gfx mod, koji bi trebao biti ubačen?
Evo da ne duljim, neke od ideja:
1. Dodaj efekt magle, tj. dizanja prašine, tako nešto.
2. Probaj se poigrat malo sa sjenama.
3. Hodnici izgledaju previše jednolično i nekako pretamno, međutim, to je idealno, na tamnim mjestima ubaci skrivene prostorije.
4. Probaj ubacit camera shaking ako je moguće, tj. da izgleda kao potres kada ulazimo u velike prostorije
5. Probaj u jednu skrivenu prostoriju postavit zrcalo. Tako da kad prolazimo tamnim hodnicima, da samo odjednom čujemo razbijanje stakla.
6. Koliko vidim, svi su ti hodnici po kutem od 90, probaj dodat i neke koji su pod različitim kutovima, da bude zanimljivije.
7. Bilo bi dobro podijeliti lvl4 na dva dijela. Recimo 1.dio bi bio full dobro osvijetljen, i trajao bi sve do pukotine u zidu. U tom 2.dijelu, skoro pa ni nebi bilo osvijetljenja, a flashlight, bi trebalo pronać u jednoj od skrivenih prostorija.
8. Postoje li svijeće kao oružje, dakle nešto kao u tomb raider, tako da u potpunosti izbacimo flashlight, zamisli samo situaciju. Čuješ jezivi zvuk, i posljednja svijeća iz invertorya ti se ugasi, a onda opet slijedi provlačenje po tamnim sobama, u potrazi za novim zalihama.
ma predobro............
iako bi ja volio vidjeti slike groblja, vanjski ugodaj i slicno...ovdje ima previse unutarnjih slika :P
Problem je što vanjski dijelovi užasno laggaju, zbog neoptimiziranosti FPSC-a. Ja se nadam da postoji neko kvalitetno riješenje, za smanjenje laga. BTW. Horrori se uvijek više obaziru na indoor, nego na outdoor.
ma ok, al bio je prijedlog za groblje po mraku, magli i slicno, a i coldplay je rekao da bude stavio...
vidjet cemo
ma predobro............
iako bi ja volio vidjeti slike groblja, vanjski ugodaj i slicno...ovdje ima previse unutarnjih slika :P
Hvala po Bog zna koji put
U sljedecih par dana bi trebala doći prve slike groblja, nadam se da ćemo to ukonponovati, ali ako ne bude išlo groblje morat ćemo nešto drugo :)
Super izgleda, za mogućnosti FPSC-a. Nego kako se zove taj gfx mod, koji bi trebao biti ubačen?
Evo da ne duljim, neke od ideja:
1. Dodaj efekt magle, tj. dizanja prašine, tako nešto.
2. Probaj se poigrat malo sa sjenama.
3. Hodnici izgledaju previše jednolično i nekako pretamno, međutim, to je idealno, na tamnim mjestima ubaci skrivene prostorije.
4. Probaj ubacit camera shaking ako je moguće, tj. da izgleda kao potres kada ulazimo u velike prostorije
5. Probaj u jednu skrivenu prostoriju postavit zrcalo. Tako da kad prolazimo tamnim hodnicima, da samo odjednom čujemo razbijanje stakla.
6. Koliko vidim, svi su ti hodnici po kutem od 90, probaj dodat i neke koji su pod različitim kutovima, da bude zanimljivije.
7. Bilo bi dobro podijeliti lvl4 na dva dijela. Recimo 1.dio bi bio full dobro osvijetljen, i trajao bi sve do pukotine u zidu. U tom 2.dijelu, skoro pa ni nebi bilo osvijetljenja, a flashlight, bi trebalo pronać u jednoj od skrivenih prostorija.
8. Postoje li svijeće kao oružje, dakle nešto kao u tomb raider, tako da u potpunosti izbacimo flashlight, zamisli samo situaciju. Čuješ jezivi zvuk, i posljednja svijeća iz invertorya ti se ugasi, a onda opet slijedi provlačenje po tamnim sobama, u potrazi za novim zalihama.
Ima više modova, još razmatram, a teško da će se pojaviti u prvom chapteru jer onaj veliki pack koji sam spomenuo par postova iznad dolazi tek za par mjeseci.
1. To sam već testirao i biće efekti magle, poprilično dobro izgleda i iz daljine se slabo vidi, kako se približavate vidljivost je veća :)
2. Teško da ću moći šta po tom pitanju sa vanila FPSC-om, ali dolaskom tih modova bi trebalo sve biti bolje
3. Biće dosta skrivenih prostorija, neke će biti potrebne za prelazak, a neke ne
4. Moguće je i biće na nekim mjestima
5. Vidjet ću :)
6. Za one segmente koje imaju druge kutove ću ubaciti :)
7. Već sam završio level tako da ću to teško izvesti
8. Ne postoji svijeća, ali potrudit ću se od nekog nabavim
ma predobro............
iako bi ja volio vidjeti slike groblja, vanjski ugodaj i slicno...ovdje ima previse unutarnjih slika :P
Problem je što vanjski dijelovi užasno laggaju, zbog neoptimiziranosti FPSC-a. Ja se nadam da postoji neko kvalitetno riješenje, za smanjenje laga. BTW. Horrori se uvijek više obaziru na indoor, nego na outdoor.
Neće to biti nešto puno veliko groblje, ali biće sadržajno :) Riješit ćemo lag.
ma ok, al bio je prijedlog za groblje po mraku, magli i slicno, a i coldplay je rekao da bude stavio...
vidjet cemo
Pokušat ćemo sa grobljem.
Uskoro ću postat i slike ostalih levela, mislim sve slike.
Odlučio sam napraviti i malu enciklopediju igre i chaptera 1.
GRAD MONTEVILLON: ( u ovom gradu ćemo obavljat prvu i drugu misiju )
Relativno mlad grad osnovan 1907. godine od strane bogate porodice Montevillan. Grad se sporo razvijao zbog sebičnosti dva člana porodice Tivorna i Rudolfa. Iako je grad bio sačuvan od svih ratova kroz vrijeme do danas nije ostvario značajne rezultate kako se to od njega očekivalo. Tek se par hiljada ljudi naselilo u prve dvije godine, a kasnije je taj broj ili stagnirao ili opadao. Kako je došlo do ogromnog prevrata u porodici i smrti skoro svih članova porodice, Rudolf je zasjeo načelo grada, a to je uzrokovalo veliki odlazak stanovnika iz grada. Do danas grad se nije oporavio zbog sinova u porodici Montivillan. Grad je prije dvije godine zahvatio potres koji je uzrokova smrt izvjesnog broja stanovnika, a pored toga i veliki broj kuća i zgrada je uništen, većina zgrada i kuća do danas nije obnovljena.
Svaki dan do izlaska će izlaziti po jedna novi tekst o svim činjenicama u igri. Sutra izlazi o crvki Svetog Sebastiana i tu će se odvijati treća i četvrta misija i tako vremenom i o likovima, neprijateljima i ostalim stvarima. Kako vam se sviđa ovo ?
Za shadow sam mislio nešto ovakvo:
Samo ako to uopće izađe...
I od službenih videa sam našo ovo:
I možeš mi objasnit što znači FPSC Vanilla, i kakva je razlika?
Za shadow sam mislio nešto ovakvo:
Samo ako to uopće izađe...
I od službenih videa sam našo ovo:
I možeš mi objasnit što znači FPSC Vanilla, i kakva je razlika?
Sada trenutno nemam mogućnosti da poradim sa sjenkama jer nema patcheva, tek za koji mjesec i očekujem da će chapter 3 imati velike nadogradnje. Pokušat ću malo pojačat sjenke i vidit kako to sve izgleda.
FPSC Vanilla je FPSC bez ikakvih modova :)
Ubrzo stavljam i crkvu svetog Sebastiana za enciklopediju, sviđa vam se ova prošla ? Volio bih da koji komentar bacite samo da ne radim double post
CRKVA SVETOG SEBASTIANA: ( ovdje će se odvijati 3-4 misija, a mogućnost je da će se 5 misija odvijati u okolici crkve )
To je crkva oko koje je nastao grad Montevillon. Crkva je stotinama godina bila sama i nikakvih drugih građevina nije bilo oko nje, što je bilo veoma čudno. Čak se i vjerovalo, a i danas se vjeruje da je ukleta. Ime Sebastian dobila je po piscu Sebastianu Havilonu koji je sav svoja rad i trud uložio u izgradnju ove crkve. Međutim na izgradnji crve na gradilišti je poginulo par radnika i vjeruje se da oni sad opsjedaju crkvu. U nju već niko nije ušao još od 1912. godine i smrti skoro čitave obitelji Montivillon. Mnogo ranije od 1912. godine grupa istaknutih crkvenika iz Italije dolazi u ckrvu kako bi pokušali istjerati bića koja opsjedaju crkvu, međutim crkvenici nikada nisu izašli iz crkve.
Ovo je prvi dio od treće misije, a moguće je izdam zasebno za podzemlje. I sutra donosim nove tekstove, vjerovatno malo više o likovima :)
Triple post
Započeo sam sa grobljem i evo donosim vam uvodni dio. Vidite efekte magle, na prvoj slici slabo vidljiva kapija i kako smo se približili ona se sa približavanjem postepeno skoro pa potpuno vidi.
Šta mislite da li će uspjeti ova misija, sad mi je veoma potrebno vaše mišljenje ?!
Prva slika izgleda fenomenalno.
Atmosfera podsjeca na Undying... I like!
Iskreno, meni ova magla ne paše, od tebe sam navikao na bolje, izgleda mi kao loše naštimana gama. Ja bih se jednostavno bazirao na mraku i tamnijim tonovima, znam da se bojiš da će to igraču postati monotono ( mrak i to ), no na tebi je da mu to učiniš zanimljivim.
Neznam, ja bih je maknuo, ti odluči.
Mislim da je najbolje da otvorimo anketu, tu ćemo vidjeti šta ćemo. Ako ko još ima šta da kaže o ovoj magli bilo bi poželjno :)
17 | Magla je super, ostavi je |
---|---|
3 | Ne sviđa mi se, ukloni je |
odlicno izgleda, nemam rijeci...samo nastavi s tim levelom...imam dojam da ce biti najbolji, plus veliko osvjezenje nakon levela koji su koncentrirani na unutrasnje dogadaje
To ako,ne postam,ne znaci da ne pratim temu!
Jednostavno nemam ti sta reci,sve mi izgleda fenomenalno!
Cim uocim nesta sto nije po mome,javim ti,no do tada cu uzivajuti citajuci postove i gledajuci slike!
Da se i javim u temu...Po slikama vidim do vrlo dobro napreduješ i jedva čekam izlazak igre
Pozz svima Life-Harderima
U svezi magle,nek ostane...samo ne pretjerivati s time.
Ne znam mogućnosti razvojnog alata,nadam se da se može ubaciti scripta
za izmjenu atmosferskih prilika?
Isto tako i za izmjenu dana i noći....bilo bi super recimo kad je dan da bude oblačan,tmuran...magla.
A noć sama po sebi je dovoljno mračna pa nije toliko potrebna i magla još.
Prva slika izgleda fenomenalno.
Atmosfera podsjeca na Undying... I like!
Drago mi je da se igra često poistevjećuje sa nekim drugim naslovima, najćešće je to bilo sa Amnesiom xD
Hvala
Iskreno, meni ova magla ne paše, od tebe sam navikao na bolje, izgleda mi kao loše naštimana gama. Ja bih se jednostavno bazirao na mraku i tamnijim tonovima, znam da se bojiš da će to igraču postati monotono ( mrak i to ), no na tebi je da mu to učiniš zanimljivim.
Neznam, ja bih je maknuo, ti odluči.
Anketa je dosta toga rekla, tako da su 85% šanse da će magla ostati.
odlicno izgleda, nemam rijeci...samo nastavi s tim levelom...imam dojam da ce biti najbolji, plus veliko osvjezenje nakon levela koji su koncentrirani na unutrasnje dogadaje
To je ipak tvoja ideja :P Nastavljam večeras, sutra, a prekosutra i preko vikenda ću imati dosta vremena za rad. Tako da će ići veoma dobro, imam i ideja, a i tvoja skica je pomogla
To ako,ne postam,ne znaci da ne pratim temu!
Jednostavno nemam ti sta reci,sve mi izgleda fenomenalno!
Cim uocim nesta sto nije po mome,javim ti,no do tada cu uzivajuti citajuci postove i gledajuci slike!
Hvala, naravno čim nešto uočiš slobodno me napadni kritikam, samo će pomoći
Da se i javim u temu...Po slikama vidim do vrlo dobro napreduješ i jedva čekam izlazak igre
Nisi bio odavno, ali znam da si uvijek bio uz temu. Šanse za betu nisi izgubio :D
Pozz svima Life-Harderima
U svezi magle,nek ostane...samo ne pretjerivati s time.
Ne znam mogućnosti razvojnog alata,nadam se da se može ubaciti scripta
za izmjenu atmosferskih prilika?
Isto tako i za izmjenu dana i noći....bilo bi super recimo kad je dan da bude oblačan,tmuran...magla.
A noć sama po sebi je dovoljno mračna pa nije toliko potrebna i magla još.
Magla vjerovatno ostaje. Trenutni FPSC nema baš nekih mogućnosti što se tiće atmosferskih prilika. Međutim budući modovi bi možda nešto mogli promijeniti, ja ću nešto pokušati što se tiče toga, ali ne mogu obećati.
Hvala na prijedlogu
Večeras vjerovatno neće biti slika petog levela. Radit ću, ali imam dosta sitnica uraditi tako da će te vjerovatno morati pričekati za nove slike :D
Probaj se poigrat sa teksturom magle, jer izgleda nerealno. Probaj stavit malo tamniju maglu.
Maglu definitivno ostavi, i probaj ju mrvicu pojačat. Pošto je mrak u tom levelu pretostavlja se da je jako kasno te ona noćna magla baš paše u taj lvl.