Hitman: Absolution

poruka: 938
|
čitano: 208.822
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Hitman 5, Službeno najavljen Hitman: Absolution
13 godina
offline
Hitman: Absolution

Ma najbrutalniji Hitman do sada je definitivno SA, koliko sam se samo namučio da sve pređem sa najvišim rejtingom... uf

Blood Money nije ni približno toliko teška igra, čak ni na Pro - barem meni.

0100011001000001010100000010000000110100001000000100110001001001010001100100010100100001
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Hitman: Absolution

aim mod je onako... ko je brz i precizan ne triba mu... to se sve moze obaviti u real time...

 

sta se tice instikta, shema je dobra... al ako se vec koristila u starim igrama mapa (a vjerujem da su je svi koristili) onda ne vidim razlog nekoristenja instikta. 

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put pet 13.7.2012 0:24 (Obi Wan).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
Moze netko pls dat adresu onog 17 minutnog gameplaya? Ili rec kak se trailer zove?
Na mobilnoj verziji sam pa ne mogu otvorit link od thuglifea.
14 godina
offline
Re: Hitman: Absolution
Cheezl kaže...
Moze netko pls dat adresu onog 17 minutnog gameplaya? Ili rec kak se trailer zove?
Na mobilnoj verziji sam pa ne mogu otvorit link od thuglifea.

 

Hitman Absolution - "Streets of Hope" E3 2012 Playthrough [Europe]

ŽELJKO BJELIĆ JE LOPOV || ŽELJKO BJELIĆ JE LOPOV | Gledaj filmove s prijevodom, serije i crtiće online - http://www.svehr.com
16 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
ZC_Someone kaže...

@14:40

FFS, čemu to uopće stavljati u igru. Slobodno mogu onda i naplaćivati mjesečnu pretplatu za aimbot. -.-

 

Al ajd, igrat će se "čistunac" mod.

  Furanje na Dishonored, ovo-ono. :P

16 godina
offline
Hitman: Absolution

Pa dobro je sto ce se moci igrati na laks i tezi nacin jer ce privuci vecu publiku.... naravno, oni koji zele pravi challange, zivcirati se, gubiti itd xD iskljucit ce sva pomagala.

Ne stavljajte ruku u ventilator dok ventilator radi. Upozorenje na klimatizacijskom uređaju
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
pr0n_addict kaže...

Ma najbrutalniji Hitman do sada je definitivno SA, koliko sam se samo namučio da sve pređem sa najvišim rejtingom... uf

Blood Money nije ni približno toliko teška igra, čak ni na Pro - barem meni.

S tim se moram složiti. A meni je SA još uvijek i najbolji nastavak u serijalu.

 

Obi Wan kaže...

...

sta se tice instikta, shema je dobra... al ako se vec koristila u starim igrama mapa (a vjerujem da su je svi koristili) onda ne vidim razlog nekoristenja instikta. 

Mapa nije davala ni približno toliko informacija. Pogotovo ne na višim težinama. Nisi ju ni mogao koristiti u baš svakoj situaciji jer si riskirao da te otkriju. A ovo ti daje točnu 3D lokaciju protivnika baš u svakom trenutku i još ti pokaže točnu putanju po kojoj će se netko kretati.

 

Osim toga mapa je imala i bar nekakvoga smisla. Iza tebe je stajala agencija s praktički neograničenim resursima. Tako da se satelitska snimka lokacije i mogućnost praćenja mete u realnom vremenu i nije činilo kao nešto što je potpuno nemoguće. Ovo je sad u rangu Supermenovih moći gledanja kroz zidove. Bilo bi mi puno draže da su to riješili nekako suptilnije pomoću zvuka.

 

4ucker kaže...

  Furanje na Dishonored, ovo-ono. :P

Ak misliš na ovaj aimbot, onda prije na zadnji Splinter Cell.

 

Osim toga Dishonored ima puno drugačiji pristup. U njemu je naglašeno korištenje magije i zato su takve mogučnosti čak i dobrodošle. Ali čak kad i iskoristiš magiju za zasutavljanje vremena još uvijek moraš sve sam napraviti. Igra ne preuzima kontrolu nad tvojim likom kao u ovom slučaju. A to je prilično bitna stavka.

 

lovac82 kaže...

Pa dobro je sto ce se moci igrati na laks i tezi nacin jer ce privuci vecu publiku.... naravno, oni koji zele pravi challange, zivcirati se, gubiti itd xD iskljucit ce sva pomagala.

Nije to čak ni do toga. Npr. meni je jednostavno glupo da kad ja prvi put u životu dođem na neku lokaciju istog trena znam gdje se nalazi neki radio ili škare ili eksploziv ili što god. Je 47 profesionalni ubojica al baš da ima vidovitog Milana na hotlineu koji mu predviđa lokacije kućanskih predmeta, putanje protivnika,... {#}

 

To mi jednostavno kvari doživljaj i zato u igrama odbijam koristiti takva pomagala. Zato sam recimo u nedavnom Skyrimu i Deus Exu isključio sve moguće markere koje sam mogao. I puno više sam se zabavio istražujući lokacije sam nego da su mi markeri sveli gameplay na zaglupljujući "idi od točke A do točke B i natrag".

Why do they call him the Bullet-Dodger? 'Cause he dodges bullets, Avi.
Poruka je uređivana zadnji put pet 13.7.2012 8:52 (ZC_Someone).
17 godina
offline
Re: Hitman: Absolution
ZC_Someone kaže...
Obi Wan kaže...

...

sta se tice instikta, shema je dobra... al ako se vec koristila u starim igrama mapa (a vjerujem da su je svi koristili) onda ne vidim razlog nekoristenja instikta. 

Mapa nije davala ni približno toliko informacija. Pogotovo ne na višim težinama. Nisi ju ni mogao koristiti u baš svakoj situaciji jer si riskirao da te otkriju. A ovo ti daje točnu 3D lokaciju protivnika baš u svakom trenutku i još ti pokaže točnu putanju po kojoj će se netko kretati.

 

Osim toga mapa je imala i bar nekakvoga smisla. Iza tebe je stajala agencija s praktički neograničenim resursima. Tako da se satelitska snimka lokacije i mogućnost praćenja mete u realnom vremenu i nije činilo kao nešto što je potpuno nemoguće. Ovo je sad u rangu Supermenovih moći gledanja kroz zidove. Bilo bi mi puno draže da su to riješili nekako suptilnije pomoću zvuka.

opcenito post ti je odlican.

 

ne bih se slozio sa nekim stvarima, npr da mapa nije davala toliko informacija. u blood money (govorit cu o zadnjoj igri jer se malo slabije sjecam ostalih) priko mape si tocno mogao vidjeti putaju mete i patrole cuvara. a to da mapa se nije mogla koristit u bas svakoj situaciji ne sjecam se.

 

s druge strane slazem se da je ovo u rangu sa supermanom i vidovitim milanom da on to ''osjeti''. pa bi neki mini sonar ili tako nesto bio i prihvatljivije rjesenje.

It's not who u are, it's who u know.
17 godina
offline
Re: Hitman: Absolution
Obi Wan kaže...

ne bih se slozio sa nekim stvarima, npr da mapa nije davala toliko informacija. u blood money (govorit cu o zadnjoj igri jer se malo slabije sjecam ostalih) priko mape si tocno mogao vidjeti putaju mete i patrole cuvara. a to da mapa se nije mogla koristit u bas svakoj situaciji ne sjecam se.

 

s druge strane slazem se da je ovo u rangu sa supermanom i vidovitim milanom da on to ''osjeti''. pa bi neki mini sonar ili tako nesto bio i prihvatljivije rjesenje.

Velika je razlika izmedju tackice na mapi i ovog, oni to objasnjavaju kao Hitman je profesionalni assassin pa su mu "izostreni instikti" da vidi parenje macke u susjednoj ulici kroz zid od kriptonita. . .{#}

Mogao si iscitat dosta info s mape, saznat o putanjama etc etc, ali nisi mogao kroz zid ciljati snajperom u glavu lika i cekati da se pojavi na prozoru. . . Meni car igre je bila ta doza nepredvidljivosti, koliko god ja gledao mapu, ili presao neki dio opet mi se mogao omaknut strazar s ledja ili da netko vidi kako mu davim zicom komsiju a s ovim vidis sve, znas sve.

Satelit ili sto ti kazes sonar bi bili daleko bolje rjesenje, ali srecom ovo je single player meni se to ne svidja i necu koristit, a dali ce to palit neki lik s foruma i sebi "unistavat" kvalitetu gameplay-a za to me zaboli moja cjenjena pozadina.

Ha ha prvo davljenje, 2 sekunde kasnije krije lika u ormaru umjesto da se srusi kao vreca na dno on dobije "instant rigor mortis" i stoji unutra {#}

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Poruka je uređivana zadnji put pet 13.7.2012 13:38 (D3ViL).
17 godina
offline
Re: Hitman: Absolution
D3ViL kaže...
Obi Wan kaže...

ne bih se slozio sa nekim stvarima, npr da mapa nije davala toliko informacija. u blood money (govorit cu o zadnjoj igri jer se malo slabije sjecam ostalih) priko mape si tocno mogao vidjeti putaju mete i patrole cuvara. a to da mapa se nije mogla koristit u bas svakoj situaciji ne sjecam se.

 

s druge strane slazem se da je ovo u rangu sa supermanom i vidovitim milanom da on to ''osjeti''. pa bi neki mini sonar ili tako nesto bio i prihvatljivije rjesenje.

Velika je razlika izmedju tackice na mapi i ovog, oni to objasnjavaju kao Hitman je profesionalni assassin pa su mu "izostreni instikti" da vidi parenje macke u susjednoj ulici kroz zid od kriptonita. . .{#}

Mogao si iscitat dosta info s mape, saznat o putanjama etc etc, ali nisi mogao kroz zid ciljati snajperom u glavu lika i cekati da se pojavi na prozoru. . . Meni car igre je bila ta doza nepredvidljivosti, koliko god ja gledao mapu, ili presao neki dio opet mi se mogao omaknut strazar s ledja ili da netko vidi kako mu davim zicom komsiju a s ovim vidis sve, znas sve.

Satelit ili sto ti kazes sonar bi bili daleko bolje rjesenje, ali srecom ovo je single player meni se to ne svidja i necu koristit, a dali ce to palit neki lik s foruma i sebi "unistavat" kvalitetu gameplay-a za to me zaboli moja cjenjena pozadina.

Ha ha prvo davljenje, 2 sekunde kasnije krije lika u ormaru umjesto da se srusi kao vreca na dno on dobije "instant rigor mortis" i stoji unutra {#}

mislim da u blood money nije ni bilo moguce pucati sniperom kroz zid, a sta se tice da cekas lika da dođe na prozor i da ga ubijes pa to je bilo izvedivo, jer u onoj misiji u las vegasu mos ubit onog znanstvenika sniperom kad dode na prozir.

 

a to za stavljanje ljudi u uspravnom polozaju u ormar to je vec znanstvena fantastika :D. ali ako on moze minjat robu u roku naglo kad ubije nekog cuvara mogu i prihvatiti taj ''stos'' sa ormarom

It's not who u are, it's who u know.
17 godina
offline
Re: Hitman: Absolution
Obi Wan kaže...

mislim da u blood money nije ni bilo moguce pucati sniperom kroz zid, a sta se tice da cekas lika da dođe na prozor i da ga ubijes pa to je bilo izvedivo, jer u onoj misiji u las vegasu mos ubit onog znanstvenika sniperom kad dode na prozir.

Izgleda da se nismo najbolje razumjeli. Nije sporno to da mozes sacekat lika koji se pojavi na prozoru i ubit ga, nego mogucnost da ga pratis kako hoda kroz hodnik (bez prozora) penje se uz stepenice ulazi u sobu lijevo (jos nema prozora) i cjelo vrjeme mu svojim magicnim vidom drzis ciljnik na glavi pojavljuje se prozor i BAAAAM. Potrazi video od sniper extra lvl-a za ovaj novi hitman i odmah ce i bit jasno na sta mislim {#}

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
17 godina
offline
Re: Hitman: Absolution
D3ViL kaže...
Obi Wan kaže...

mislim da u blood money nije ni bilo moguce pucati sniperom kroz zid, a sta se tice da cekas lika da dođe na prozor i da ga ubijes pa to je bilo izvedivo, jer u onoj misiji u las vegasu mos ubit onog znanstvenika sniperom kad dode na prozir.

Izgleda da se nismo najbolje razumjeli. Nije sporno to da mozes sacekat lika koji se pojavi na prozoru i ubit ga, nego mogucnost da ga pratis kako hoda kroz hodnik (bez prozora) penje se uz stepenice ulazi u sobu lijevo (jos nema prozora) i cjelo vrjeme mu svojim magicnim vidom drzis ciljnik na glavi pojavljuje se prozor i BAAAAM. Potrazi video od sniper extra lvl-a za ovaj novi hitman i odmah ce i bit jasno na sta mislim {#}

dada ja sam mislio klasicna sacekusa, a ne stalking :D

It's not who u are, it's who u know.
15 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

Moral sam :D HAHAAHHA

Doggy Stajl :)

Freedom? THO THOSE WHO DONT HAVE IT,IT'S MORE VALUABLE THAN GOLD !!
Moj PC  
6 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
Obi Wan kaže...

ne bih se slozio sa nekim stvarima, npr da mapa nije davala toliko informacija. u blood money (govorit cu o zadnjoj igri jer se malo slabije sjecam ostalih) priko mape si tocno mogao vidjeti putaju mete i patrole cuvara.

Istina, davala je takve informacije. Ali kao što kaže D3ViL, ipak nije to baš potpuno isto.

 

Po meni razlika postoji jer je mapa davala samo približne informacije i to s lagom od 1-2 sekunde. Instinkt ti prema ovim trailerima daje milimetarski precizan info o trenutnim događanjima bez ikakvog laga. Ali također daje i precizan info o budućim događanjima kao i neke dodatne bitne informacije.

 

Npr. 2:00 do 2:30

Na mapi nisi mogao vidjeti dal čuvar ide nakon vrata desno ili lijevo i gdje se zaustavlja. Nešto što jako olakšava stvari kada AI prijeđe u uzbunjeno stanje i napusti svoje uobičajene rute.

 

Ne možeš vidjeti ni kad se netko počne "tresti" jer završava nuždu no.1. Što je, budimo realni, u Hitmanu jako bitno {#}. Također po govoru tijela se često može zaključiti kad se netko namjerava okrenuti što na mapi također ne vidiš. I tome slične sitnice.

 

Možda bi i prihvatio trenutno riješenje ali pod uvjetom da siluete ne budu tako detaljne. Da više izgledaju kao neki zblurani duhovi. I možda da se pojavljuju samo kad protivnik proizvodi nekakav zvuk. Hoda, kašlje,...

 

Obi Wan kaže...

a to da mapa se nije mogla koristit u bas svakoj situaciji ne sjecam se.

Mislio sam na to da mapu nisi mogao koristi baš "on the fly". Morao si se skempati na sigurno mjesto i onda otvoriti mapu da vidiš što i kako dalje.

Why do they call him the Bullet-Dodger? 'Cause he dodges bullets, Avi.
Poruka je uređivana zadnji put pet 13.7.2012 14:55 (ZC_Someone).
17 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

Video o događanjima s ovogodišnjeg E3-a

 

Why do they call him the Bullet-Dodger? 'Cause he dodges bullets, Avi.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

Hitman Sniper Challenge je dostupan za sve one koji su naručili Hitman Absolution. Budem dao par screnova i kratki dojam kad se skine :)

 

 

 

 

Xanzzu jer je danas teško biti orginalan.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
Xanzzu kaže...

Hitman Sniper Challenge je dostupan za sve one koji su naručili Hitman Absolution. Budem dao par screnova i kratki dojam kad se skine :)

 

 

 

 

Sad sam tek vidio da je dostupan. Jel pišu sistemtski zahtjevi ?

ELS BLAUGRANES <3
15 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
Tommy_123 kaže...

Sad sam tek vidio da je dostupan. Jel pišu sistemtski zahtjevi ?

Na steam-u ne. Za Hitman Absolution.

 

Kratki dojam. Igra sam sat vremena, igra radi bez trzanja/problema na najvišim postavkama (pogledajte pod moj PC). Izgleda jako lijepo, mada nisam vidio veću razliku između konzolaške verzije (imajte na umu da ja nemam konzolu već sam gledao po youtube-u). 

 

Što se same igre tiče:

Ispuniti cilj je relativno lagano, međutim, ispuniti cilj s velikim brojme bodova je izazovno. Iako je nivo relativno malen, postoji puno toga za otkriti i općenito je jako zabavno. Sviđa mi se mehanika pucanja, fizika je dobro odrađena.  Pucao sam u nasumične predmete da vidim koliko je okoliša uništivo i moram priznati da je poprilično.

 

Da ne dužim evo par sličica iz igre, i uživajte :)

 

 

 

 

 

Hm golub Hm golub
"Leteći štakor" "Leteći štakor"
Xanzzu jer je danas teško biti orginalan.
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2012 0:44 (Xanzzu).
13 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

S obzirom na to kakvu konfiguraciju imaš, ne bi ti ni smjelo trzat.

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2012 10:34 (Mind Control).
 
3 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

Hitman dobiva Steamworks i podršku za DirectX 11.

 

PC only features:

  • Increased texture resolution,
  • Increased gesture resolution
  • Higher shadow Map resolution.
  • Full mouse and key support
  • Optimised PC user interface
  • Optimised for low and high end PCs
  • Steam works integration including steam cloud saves which is a massive win

 

Dx 11 only features:

  • Global illumination
  • Bokeh
  • Tesselation
  • Eyefinity support
  • HD3D support
 
0 0 hvala 6
15 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
Square Enix kaže...

Hitman dobiva Steamworks i podršku za DirectX 11.

 

PC only features:

  • Increased texture resolution,
  • Increased gesture resolution
  • Higher shadow Map resolution.
  • Full mouse and key support
  • Optimised PC user interface
  • Optimised for low and high end PCs
  • Steam works integration including steam cloud saves which is a massive win

 

Dx 11 only features:

  • Global illumination
  • Bokeh
  • Tesselation
  • Eyefinity support
  • HD3D support

Ovo me veseli, imam osrednji komp pa bi trebalo dobro ić. Samo da nebudu neki high end zahtjevi.

ELS BLAUGRANES <3
13 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution
Tommy_123 kaže...
Square Enix kaže...

Hitman dobiva Steamworks i podršku za DirectX 11.

 

PC only features:

  • Increased texture resolution,
  • Increased gesture resolution
  • Higher shadow Map resolution.
  • Full mouse and key support
  • Optimised PC user interface
  • Optimised for low and high end PCs
  • Steam works integration including steam cloud saves which is a massive win

 

Dx 11 only features:

  • Global illumination
  • Bokeh
  • Tesselation
  • Eyefinity support
  • HD3D support

Ovo me veseli, imam osrednji komp pa bi trebalo dobro ić. Samo da nebudu neki high end zahtjevi.

Zahtjevi će vjerojatno biti u rangu većine PC igara.

15 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

Onda bu išlo dobro ako bude.

ELS BLAUGRANES <3
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

ELS BLAUGRANES <3
Moj PC  
0 0 hvala 3
15 godina
offline
Hitman: Absolution

Nove slike

 
4 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
Re: Hitman: Absolution

Nisam ni znao da će sve to biti u igri. I drago mi je što su pustili kustomizaciju oružja.

15 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

Evo nešto interesantnog.

 

U videu (1:22) se može vidjeti nadimak biggyy. Prepoznao sam taj nadimak jer je trenutno osoba iza njega prva u hr u Sniper Challenge.

Tražio sam na netu i našao biggyy-a na hitman forumu (LINK), i da, piše da je iz Bjelovara.

 

Zaključak. Netko ih Hrvatske ima betu.

 

 

 

 

Xanzzu jer je danas teško biti orginalan.
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Hitman: Absolution

gamescom 2012 Hitman Absolution - Contracts Mode Detailed

 

 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

http://vgm.tv/
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Hitman: Absolution

After a long search IO Interactive are pleased to unveil that the voice of Agent 47 will once again be acted by David Bateson who has been the voice of Hitman since the year 2000 with the seminal PC release Codename 47. Alongside Bateson, William Mapother (star of hit TV series LOST) has performed the motion capture work for Agent 47 which was recorded at Giant Studios. 

Speaking about the decision to return to Bateson after the studio earlier declared he wouldn’t be the voice of 47 in Hitman: Absolution, Brand Director Jon Brooke said “IO and Bateson have been bed fellows for over a decade and like all long running relationships sometimes absence makes the heart grow fonder. Looking back I think we were just playing hard to get.”

Both Bateson and Mapother now join a long list of talent announced for the game including Marsha Thomason, Keith Carradine, Vivica Fox and Powers Boothe.

 

{#}{#}{#}{#}

TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D

 

ELS BLAUGRANES <3
Moj PC  
2 0 hvala 2
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Hitman 5, Službeno najavljen Hitman: Absolution
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice