Guild Wars 2

poruka: 8.363
|
čitano: 1.288.151
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...

Šteta što mi za 15 minuta počinje engleski pa neću moć pratit ove genijalne wowaše sljedeća tri sata. {#}

Ma pusti sate engleskoga, dođi kod mene na sate iz boksa, možda naučiš nešto a i sputiš ego {#}

16 godina
online
Re: Guild Wars 2
astraldemon kaže...

Meni GW2 nije bas sjeo iskreno, igrao sam ga u beti i bila mi je ok igra (do sad je nisam igrao jer sam kupio acc preko eBay-a a lik je platio ukradenom karticom i bannali su mi acc... normalno pare nisam dobio natrag jer tu nema zastite posto je to digital good)

Sada kada sam ga kupio opet regularnim putem, nekako mi je zao jer mi se gameplay uopce ne svida sa tim trazenjem srca i iskreno ne kuzim zamisao onih undiscovered vistas sto mi da malo panorama view, a opet buduci da zapravo zelim sto vise toga napravit od stvari koje se mogu napravit, to mi je tesko zaobilazit kad mi bode oko na karti :D Nisam netko bas tko ce imat 10 likova i zurit da sto prije dode do max lvl-a.

I ona šema nema vise ubi x monstera, tog nije bilo ni u gw1, a sustav tamo mi je bio bolji, ovo je trci okolo od srca do srca i cekaj neki event koji se opet odnosi da moras ubit nesto x puta, ali je to sad zamaskirano: "defend for 8 waves..." a ta nekakva bas prica gdje mi jos izbacuju one dialoge pa ja moram slusat kak nemam pojma kome trebam trazit njegovu djevojku... draze mi je to bilo samo procitat nabrzaka u quest logu ili pokupit hrpu questova pa ih malo po malo rjesavat u nekom podrucju... ovo je quest po quest, osim ako ti se preklope eventi neki, al u tom slucaju moram cekat da mi se taj event koji sam propustio resetira.

 

Borba je dinamicna, al je opet u neku ruku dosadna i naporna, nekako mi fali zara i efekata nekih.

WOW (sad ce bit paljbe no nije me briga) i GW1 imaju jednostavno nekako bolji osjecaj, WoW ima odlican lore i background (sto nazalost vecina ne zna jel im se zuri nabit lvl-e niti su procitali knjige)

A PvP u GW1 mi je i dan danas nezaboravljiv i koliko je tamo zabave bilo i zezancije :(

 

Eto, opet sam se dvoumio uzet D3 ili GW2, opet sam odabrao GW2 i opet sam nezadovoljan :D

( igrao sam D3, drop system im je totalno mutav, al svida mi se igra, volim tuc po hrpi mobova :D )

 

Dakle gdje pocet... Pfff... WoW ima hrpu lorea, ako ti se citaju knjige koje nisu ingame nego se kupuju zasebno. Ako se gleda igra kao takva wow ima (gotovo) 0 lorea. Dodjes u grad, pokupis hrpu usklicnika, questhepler ti kaze gdje da ides klat. Da, ima nekih ingame knjiga, ima nekih dungeona i zlocestih striceka koje treba ubit, ali u 99.9% slucajeva to se radi jer dropaju bolji loot od predhodnih koje sam ubijao. Pitaj prosjecnog igraca WoW-a sto zna o loreu... znat ce ljudi nesto ko je igro warcraft 1, 2 i 3, ali o apocalypse i pandama nece vjerojatno znati nista. Znat ce da postoji aliansa i horda i da se medjusobno kolju jer je autor tako zamislio.

U GW2 ti barem netko prica zakaj ides na slijedecu mapu - ides spasiti prijateljevu curu. Koliko god to bilo dosadno, netko ti je dao razlog da tamo ides. u WoW-u je jedini razlog bio sto su svi oko tebe bili sivi i nisu vise davali exp. Ovdje ako i ostanes a 10 levela si iznad mobova, srca, eventi, mobovi, rude, sve daje  neki exp i to cesto nelos.

Ako bas ne preskaces svaki filmic znat ces i rijec dvije rec o destinis edgeu i zakaj su se raspali, da je bilo do nedavno rata izmedju humana i charra, da su dwarfovi (gotovo) izumrli jer su se pretvorili u kamen da bi se klali sa destroyerima, da su asure nekoc zivjeli pod zemljom i slicno. Da je u Orru arah donedavno bio grad bogova da su bogovi napustili planet, da je Orr bio potopljen, da ga je Zaithan ponovo izdigo, koji zmaj prijeti kojoj naciji.... Znat ces puno stvari. Ne morac cak igrat jedinicu ili kupit knjige zasebno, a ako to ucinis onda imas milijardu drugih stvari koje ces znat.

 

Viste su tu radi boljeg pregleda terena. Neke stvari nisam ni vidio kako spada dok nisam pogledo na visti (neku manju fontanu, sustav liftova ili nesto trece kraj cega bih inace samo proso i drago mi je da je tamo) - da ne kazem da imas razloga ponekad usmjerit kameru prema gore, makar da vidis gdje je vista i kako doskakutat do nje. Zacudo i to puno pomaze da odlijepim pogled od zemlje i vidim nesto sto su dizajnirali u visini.

 

PoI te cesto odvede do neke pecine ili jumping puzzlea koji bi inace ostali nezamijeceni jer nema renown questa (srce) ili eventa koji tamo vode. Pola mapa u Wow-u nisam ni vidio ako su bili izvan zone koju su level guideovi ili quest helper pokazali da do njih treba doci. Ako ti je muka, neces nis puno propustit da ignoriras PoI i viste.

 

Razlika izmedju WoW-a koji kaze ubij 100 ogri koji ce inace napast selo i poklat zene i defend from x waves u GW2 je sto ce u WoW-u u 99,9% slucajeva ogre biti na polju i snifat tratincice (mislim da se headless horseman koji jednom godisnje dolazi palit krovove kuca moze teoretski tretirati kao tih 0.1% kad se nesto desava selu "za istac") dok ce u GW2 ako nitko ne brani selo od x valova selo pasti pod kontrolu centaura, nece tamo vise biti nijednog zivog NPC-a (svi ce biti downed) i jedini nacin da se to promijeni je da prodjes event ili sustav evenata u kojem ce se to selo ponovo osvajat. ima mapa gdje se vlasnistvo nad cijelom mapom mijenja na isti nacin.

 

Uostalom ako volis tuci po mobovima sto ti nudi Diablo 3 (koji ne znam kakve veze ima sa kategorijom MMO), reko bih da to mos i ovdje, ali mozda bolje naci posteng kolegu na forumu pa zamijenite igre, vidio sam ljudi koji su nudili slicne zamjene.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
Rhodin kaže...

Dakle gdje pocet... Pfff... WoW ima hrpu lorea, ako ti se citaju knjige koje nisu ingame nego se kupuju zasebno. Ako se gleda igra kao takva wow ima (gotovo) 0 lorea. Dodjes u grad, pokupis hrpu usklicnika, questhepler ti kaze gdje da ides klat. Da, ima nekih ingame knjiga, ima nekih dungeona i zlocestih striceka koje treba ubit, ali u 99.9% slucajeva to se radi jer dropaju bolji loot od predhodnih koje sam ubijao. Pitaj prosjecnog igraca WoW-a sto zna o loreu... znat ce ljudi nesto ko je igro warcraft 1, 2 i 3, ali o apocalypse i pandama nece vjerojatno znati nista. Znat ce da postoji aliansa i horda i da se medjusobno kolju jer je autor tako zamislio.

U GW2 ti barem netko prica zakaj ides na slijedecu mapu - ides spasiti prijateljevu curu. Koliko god to bilo dosadno, netko ti je dao razlog da tamo ides. u WoW-u je jedini razlog bio sto su svi oko tebe bili sivi i nisu vise davali exp. Ovdje ako i ostanes a 10 levela si iznad mobova, srca, eventi, mobovi, rude, sve daje  neki exp i to cesto nelos.

Ako bas ne preskaces svaki filmic znat ces i rijec dvije rec o destinis edgeu i zakaj su se raspali, da je bilo do nedavno rata izmedju humana i charra, da su dwarfovi (gotovo) izumrli jer su se pretvorili u kamen da bi se klali sa destroyerima, da su asure nekoc zivjeli pod zemljom i slicno. Da je u Orru arah donedavno bio grad bogova da su bogovi napustili planet, da je Orr bio potopljen, da ga je Zaithan ponovo izdigo, koji zmaj prijeti kojoj naciji.... Znat ces puno stvari. Ne morac cak igrat jedinicu ili kupit knjige zasebno, a ako to ucinis onda imas milijardu drugih stvari koje ces znat.

 

Vecina questova u WoWu je fetch/kill ali ima i finih chain questova koji znaju malo otkriti lore, ali ako ništa ne čitaš sve skipaš naravno da nećeš vidjeti ništa lorea. I ako riješavaš temeljito questove većinom te neki quest giver fino usmjeri u novu prikladnu zonu uz prikladno retardiranu pricu na razini spasi curu. Mozemo ipak biti malo objektivni a ne reci da nista ne pise u wow, i da nista ne mozes saznati ako ne kupis n knjiga u knjizari. Tko ne cita u vecini igara ne pokupi lore.

15 godina
offline
Guild Wars 2

60 platinuma pretvorio u settinge i hookove i šta ja znam i sad ih nema u inventoryu i u banci,nema IH.

BF3 FlamingKing
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Guild Wars 2
Dr. Zoidberg kaže...
Rhodin kaže...

Dakle gdje pocet... Pfff... WoW ima hrpu lorea, ako ti se citaju knjige koje nisu ingame nego se kupuju zasebno. Ako se gleda igra kao takva wow ima (gotovo) 0 lorea. Dodjes u grad, pokupis hrpu usklicnika, questhepler ti kaze gdje da ides klat. Da, ima nekih ingame knjiga, ima nekih dungeona i zlocestih striceka koje treba ubit, ali u 99.9% slucajeva to se radi jer dropaju bolji loot od predhodnih koje sam ubijao. Pitaj prosjecnog igraca WoW-a sto zna o loreu... znat ce ljudi nesto ko je igro warcraft 1, 2 i 3, ali o apocalypse i pandama nece vjerojatno znati nista. Znat ce da postoji aliansa i horda i da se medjusobno kolju jer je autor tako zamislio.

U GW2 ti barem netko prica zakaj ides na slijedecu mapu - ides spasiti prijateljevu curu. Koliko god to bilo dosadno, netko ti je dao razlog da tamo ides. u WoW-u je jedini razlog bio sto su svi oko tebe bili sivi i nisu vise davali exp. Ovdje ako i ostanes a 10 levela si iznad mobova, srca, eventi, mobovi, rude, sve daje  neki exp i to cesto nelos.

Ako bas ne preskaces svaki filmic znat ces i rijec dvije rec o destinis edgeu i zakaj su se raspali, da je bilo do nedavno rata izmedju humana i charra, da su dwarfovi (gotovo) izumrli jer su se pretvorili u kamen da bi se klali sa destroyerima, da su asure nekoc zivjeli pod zemljom i slicno. Da je u Orru arah donedavno bio grad bogova da su bogovi napustili planet, da je Orr bio potopljen, da ga je Zaithan ponovo izdigo, koji zmaj prijeti kojoj naciji.... Znat ces puno stvari. Ne morac cak igrat jedinicu ili kupit knjige zasebno, a ako to ucinis onda imas milijardu drugih stvari koje ces znat.

 

Vecina questova u WoWu je fetch/kill ali ima i finih chain questova koji znaju malo otkriti lore, ali ako ništa ne čitaš sve skipaš naravno da nećeš vidjeti ništa lorea. I ako riješavaš temeljito questove većinom te neki quest giver fino usmjeri u novu prikladnu zonu uz prikladno retardiranu pricu na razini spasi curu. Mozemo ipak biti malo objektivni a ne reci da nista ne pise u wow, i da nista ne mozes saznati ako ne kupis n knjiga u knjizari. Tko ne cita u vecini igara ne pokupi lore.

vecina gw2 srca je fetch/kill samo sto su vas toliko opcinili s time da nema klikanja na quest givera da ste si zabrijali da to nesto sto nije. ruku na srce ima kvalitetnih i inovativnih/zabavnih srca ali se u globalu svode na isto kill x mobs ili plant x seeds. Ipak je "srce" napredak u questanju i nadam se da ce svi mmo.i pratiti takav nacin questanja.

 

i dalje me uzasno bode i stalno mi je trn u oku kako je gw2 anti farm igra a istina je tako debelo daleko od te tvrdnje. jednostavno nije to i ne kuzim sto se stalno blamiraju s tim izjavama.

[url=http://bf3stats.com/stats_pc/Smiglon3][img]http://g.bf3stats.com/pc/zxIFH9im/Smiglon3.png[/img][/url]
12 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
smiglcro kaže...
Dr. Zoidberg kaže...

 

Vecina questova u WoWu je fetch/kill ali ima i finih chain questova koji znaju malo otkriti lore, ali ako ništa ne čitaš sve skipaš naravno da nećeš vidjeti ništa lorea. I ako riješavaš temeljito questove većinom te neki quest giver fino usmjeri u novu prikladnu zonu uz prikladno retardiranu pricu na razini spasi curu. Mozemo ipak biti malo objektivni a ne reci da nista ne pise u wow, i da nista ne mozes saznati ako ne kupis n knjiga u knjizari. Tko ne cita u vecini igara ne pokupi lore.

vecina gw2 srca je fetch/kill samo sto su vas toliko opcinili s time da nema klikanja na quest givera da ste si zabrijali da to nesto sto nije. ruku na srce ima kvalitetnih i inovativnih/zabavnih srca ali se u globalu svode na isto kill x mobs ili plant x seeds. Ipak je "srce" napredak u questanju i nadam se da ce svi mmo.i pratiti takav nacin questanja.

 

i dalje me uzasno bode i stalno mi je trn u oku kako je gw2 anti farm igra a istina je tako debelo daleko od te tvrdnje. jednostavno nije to i ne kuzim sto se stalno blamiraju s tim izjavama.

 

Ma gle sto se tice kao tog spasavanja cure, to sam dao samo kao primjer, recimo u wowu ili nekoj slicnoj igri, draze mi je to samo procitat, tj ako vidim da je tako nesto samo preletim pogledom da vidim gdje moram ic.

U GW2 je to odradeno bas audio vizualno i sad je meni glupo recimo stisnut na Skip To End u slucaju da kaze nesto korisno.

Mislim sve je to stvar svakog od nas, nekom ce se ovo svidjet nekom ne, meni se osobno ne svida.

 

Ovo sto smiglcro kaze, to sam i ja rekao, ti eventovi se i dalje svode ubi x necega, skupi biljke i slicno, samo sad to nije quest nego event.

 

Osobno protiv farmanja bas nemam nesto protiv, malo skillove bolje izucim i tako, barem si i happy kad dobis nesto korisno i zaradis.

Ali zna li itko od nas kako se recimo rjesiti tog ubi x ovoga i slicnih questova, svi su protiv toga a da se pita kako se tog rjesit ne bi nitko mogao dat konkretan odgovor. MMO igre nisu Single Player i ne mogu ni tako funkcionirati.

Samo kazem da ne mogu rec da nema takvih questova kad ih ima, samo ih drukcije nazovu.

 

Kao primjer WoW lore-a, pretpostavljam da sam procitao sve knjige, ne znam mozda nisam, ali procitao sam ih hrpu, i meni je bio predobar osjecaj kada sam se pojavio u Outlandu, znao sam sto me tamo ceka, zasto Outland izgleda tako itd.

Ili recimo u Cataclysm kad dodes i vidis sve razruesno, znas tko je Deathwing, sto je Dragon Soul, vidis Yseru prvi put, meni je to osobno bilo predobro.

U vecini online igara jednostavno nema tog osjecaja,probao sam dosta tog igrat, ali jedino sto mi je zbilja bilo interesantno je taj Wow i GW1.

 

Za GW1 recimo ne postoje knjige ali te bas nekako uvuce unutra, i kod njega je bio vise nekakav pristup koji je trazio interakciju sa igracima jer da bi rijesio nesto, bili su potrebni party-i.

Ovdje ce meni na eventu bit drugih igraca, ali sa nikim od njih necu pricat, necemo imat uskladene napade vec ce svatko radit sto ga je volja i kako ga je volja.

 

To je moje videnje igre, shvacam da svatko od nas voli drukcije stvari, meni fali to nesto trenutno, mozda sam jos prenizak lvl da bi fightovi bili bolji.

12 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2
Rhodin kaže...

Radije neki checkpoint dignite... nemam bas nekih iskustava (pre)pozitivnih sa TMG-em... ako sam te barem dobro shvatio {#}

Kako je krenulo s pričama po internetu, za par godina ćemo morat micat TMG. {#}

 

Rhodin kaže...

Sto se tice same igre, ja i dalje velim da nisam naiso niti na jedno zbugano srce. opce ne znam kak je to kad je srce zbugano, kaj nemrete zavrsit to? Ne kuzim. skillpoint uvijek radi iza reseta, ali barem u Orru sto su bila 2 zbugana, unutar 10-15 minuta nakon reseta se zbugo na gandari.

Ja sam dobrsio te mape pa ne znam u kakvom su stanju trenutno.

 

Eh, ti nisi naišao. Ne znači da masa drugih nije naletila na zbrejkana srčeka i da nismo prijavljivali bugove. I da, kad je zbugano, nemreš ga završit. Samim time nemreš ni kompletirat mapu. Kaj se reseta tiče, imaš judi koji nisu u mogućnosti doći odmah nakon reseta i koji će, po svoj prilici, ponovno naletit na zbugani sadržaj iako su vjerovali da je ispravljen u patchu. Vidi, poanta nije da se mogu iznaći raznorazne isprike zašto neki sadržaj ne radi. Poanta je da su srčeka, skill pointi i dynamic eventi osnovni sadržaj igre. Core sadržaj jednostavno mora funkcionirati u svako doba dana i bez ikakvih problema. Jednako kako meni radi TMG preko kojeg mi korisnici izlaze na Fejs i preko kojeg firma komunicira s ostatkom svijeta. To je core server (cluster) i to mora radit. Isto vrijedi za srčeka, sp-ove i DE.

 

Virty kaže...

Ma pusti sate engleskoga, dođi kod mene na sate iz boksa, možda naučiš nešto a i sputiš ego {#}

Ili, još bolje, ti se primiš osnova gramatike materinjeg jezika pa naučiš nešto, a mi ostali ne moramo gledat ovakvo sakaćenje lijepog jezika. I da, ovi satovi online šamaranja su ti besplatni.

 

Nema na čemu.

 

astraldemon kaže...

To je moje videnje igre, shvacam da svatko od nas voli drukcije stvari, meni fali to nesto trenutno, mozda sam jos prenizak lvl da bi fightovi bili bolji.

Bez brige, fajtovi su jednako dosadni i neinventivni i na kasnijim levelima. Ako si primjetio, imaš achievement za postignute comboe. Comboe koji ti se pojavljuju nasumično i koje ste ti i oni random pugovci aktivirali sasvim slučajno dok ste lupali po gumbima. Pravih, planiranih i sinkroniziranih comboa ima vrlo, vrlo malo. U jedinici se sve svodilo na sinergiju buildova. To je zahtijevalo poznavanje skillova svoje profesije, ali i skillova drugih profesija s kojima si bio u timu. Naravno, tijekom vremena se došlo do optimalnih i fotm buildova, ali u tom istraživanju je bila i zabava. Ovdje imaš nekolicinu skillova vezanih uz oružja i mlati druže. Stvar je zaglupljena kako bi se privukle mase. Kojima će se onda gemovi prodavat jer diminishing returns ubija sve načine skupljanja golda.

17 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Dobro, recite mi onda, a sto bi vi drugo radili u MMO-u nego klali okolo? Sadili cvijece (iako, da budem iskren, ima i takvih eventova/taskova)? Da, moras ubiti nekoga/nesto, ali zato svaki event ima svoj chain i ovisno jel uspije ili propadne dalje se taj chain razvija. Toga nema s klasicnim questovima. Druga stvar, na event se moze, a i ne mora naletjeti. NPC-jevi s usklicnicima su uvijek na istom mjestu, uvijek cete naletjeti na njih. Treca stvar, jedino se za dungeone treba partijat. U kojoj se to jos igri ne treba partijat nego samo uletis u event i pomazes? Inovacija ima, ali vam sad to spada kao pod normalno, pa ono nema veze sto su te inovacije tu, mi i dalje moramo klati X monstera, bu hu. Igramo Fifi i cvjetno drustvo, a ne MMO. Evo newsflash, u MMO-ima se kolje.

If you ever write code that is so complex that needs a comment to explain *what* a statement is doing, you probably need to rewrite your code, not comment it.
 
6 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2

Molba:

 

Što vam je sve označeno pod settings?

 

Prvi put igram i glava me zabolila nakon 5 minuta igranja :p

13 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
1domagoj1 kaže...

 

Hint ti je za svaku pohvalu. A ovaj lansdorf, koji ku*ac stalno iste postove pišeš, šta ti je tu zanimljivo? Ideš jedini protiv svih, patiš za gw 1, lore ti u dvici nije dobro posložen, nije ti zanimljiva borba itd. itd... Zašto uopće igraš GW 2??

A da nije slučajno...?
17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...
Virty kaže...

Ma pusti sate engleskoga, dođi kod mene na sate iz boksa, možda naučiš nešto a i sputiš ego {#}

Ili, još bolje, ti se primiš osnova gramatike materinjeg jezika pa naučiš nešto, a mi ostali ne moramo gledat ovakvo sakaćenje lijepog jezika. I da, ovi satovi online šamaranja su ti besplatni.

 

Nema na čemu.

 

Iss, ma vidi maloga trola, baš smo na mjestu gdje je od velike važnosti pisati gramatički točno.

Mali trolinjo, mali trolinjo, bući bući bući {#}

17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2

Ja sam se zezenuo jer sam vrijeme dok ne izadje GW2 isao isprobati Conana   i sada mi nikako ne lezi crtana grafika u GW2, volim fantasy, ali ovo mi je stvarno too much sareno i to sarenilo mi je nekako previse djetinjasto, tom dojmu se nisam nikako mogao oduprijeti. Borba mi je bila ok par dana (nakon toga postala je automatizam) i igra me je vukla naprijed, ali nakon par stotina wajpanja na besmisleno jakim trashevima u dungeonima u kojima nemam pojma sta se zbiva jer umrem za 1 sekundu, bilo mi je previse. Nekako mi se cini da je najvaznija brzina reakcije, bjezanje iz nekog crvenog kruga jer jedino njega i  vidim,koji spell bacaju na mene nemam pojma, a manje neko razmisljanje o svom sljedecem potezu. Jednostavno mi se cini da u stvari nemas dovoljno vremena za uzivanje u igri jer stalno trcis i izmices se kao da igram neku pucačinu. Za nas "starije" ljude je igra aka Conan, nasilje i golotinja:-),malo usporeno, ali zato imas vremena malo i razmisliti,role play element nigdje bolji,grafika i razradjenost detalja savršenstvo..

Ne kazem da je GW2 los, samo nije za mene i to je to...

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
drocketman kaže...

Ja sam se zezenuo jer sam vrijeme dok ne izadje GW2 isao isprobati Conana   i sada mi nikako ne lezi crtana grafika u GW2, volim fantasy, ali ovo mi je stvarno too much sareno i to sarenilo mi je nekako previse djetinjasto, tom dojmu se nisam nikako mogao oduprijeti. Borba mi je bila ok par dana (nakon toga postala je automatizam) i igra me je vukla naprijed, ali nakon par stotina wajpanja na besmisleno jakim trashevima u dungeonima u kojima nemam pojma sta se zbiva jer umrem za 1 sekundu, bilo mi je previse. Nekako mi se cini da je najvaznija brzina reakcije, bjezanje iz nekog crvenog kruga jer jedino njega i  vidim,koji spell bacaju na mene nemam pojma, a manje neko razmisljanje o svom sljedecem potezu. Jednostavno mi se cini da u stvari nemas dovoljno vremena za uzivanje u igri jer stalno trcis i izmices se kao da igram neku pucačinu. Za nas "starije" ljude je igra aka Conan, nasilje i golotinja:-),malo usporeno, ali zato imas vremena malo i razmisliti,role play element nigdje bolji,grafika i razradjenost detalja savršenstvo..

Ne kazem da je GW2 los, samo nije za mene i to je to...

 

 

Nekome nešto. Dungeone su svjesno napravili teške jer su htjeli da budu izazov. Što se vajpanja tiče, uz praksu se i to svodi na minimum (iako moram priznati da su me prvi put u dng trash mobovi šokirali :P). Naravno, pošto je dodge ovdje konkretna akcija, a ne neka statistika prikazana postotkom, jasno je da za to treba i odgovarajuća reakcija. Kad se tog umorim, upalim svoj Baldurs Gate 2, stisnem space i par minuta planiram nadolazeću borbu. xD 

Ako ti to ne odgovara, bojim se da si promašio kupnjom igre. :)

 

Što se crtane grafike tiče, to ne shvaćam. Ne kažem da nije tako; možda sam uz grafiku WoW-a otupio i izobličio percepciju o "cartoon" grafici.

12 godina
protjeran
offline
Re: Guild Wars 2
1domagoj1 kaže...

Dobro, recite mi onda, a sto bi vi drugo radili u MMO-u nego klali okolo? Sadili cvijece (iako, da budem iskren, ima i takvih eventova/taskova)? Da, moras ubiti nekoga/nesto, ali zato svaki event ima svoj chain i ovisno jel uspije ili propadne dalje se taj chain razvija. Toga nema s klasicnim questovima. Druga stvar, na event se moze, a i ne mora naletjeti. NPC-jevi s usklicnicima su uvijek na istom mjestu, uvijek cete naletjeti na njih. Treca stvar, jedino se za dungeone treba partijat. U kojoj se to jos igri ne treba partijat nego samo uletis u event i pomazes? Inovacija ima, ali vam sad to spada kao pod normalno, pa ono nema veze sto su te inovacije tu, mi i dalje moramo klati X monstera, bu hu. Igramo Fifi i cvjetno drustvo, a ne MMO. Evo newsflash, u MMO-ima se kolje.

Mislim da su dečki komentirali prodavanje muda pod bubrege, ne klanje mobova. Ljudi sposobni za kritičko razmišljanje će skužit da su i srčeka i dinamički eventi ništa drugo do prepakirani standardni questovi, a ne revolucija. Komentirat će to jer ne vole da im se prodaje magla i da ih se radi glupima. Neki ljudi takve stvari vole - svakome njegovo.

 

Gozz kaže...

Hint ti je za svaku pohvalu. A ovaj lansdorf, koji ku*ac stalno iste postove pišeš, šta ti je tu zanimljivo? Ideš jedini protiv svih, patiš za gw 1, lore ti u dvici nije dobro posložen, nije ti zanimljiva borba itd. itd... Zašto uopće igraš GW 2??

Radije se zapitaj zašto si toliko fasciniran mojom pojavom i zašto konstantno tražiš moju pažnju. Sori, ali mene ti dečki ne zanimaju.

 

 

Virty kaže...

Iss, ma vidi maloga trola, baš smo na mjestu gdje je od velike važnosti pisati gramatički točno.

Mali trolinjo, mali trolinjo, bući bući bući {#}

Jasno ti je da ovakvim postovima samo potvrđuješ ono što zaista i jesi - uvlakač s protekcijama redakcije koji bi bio manji od makova zrna da tih protekcija nema? Pivicu u ruke Virty i pomalo, pomalo. To ti je domet.

17 godina
offline
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...

 

Virty kaže...

Iss, ma vidi maloga trola, baš smo na mjestu gdje je od velike važnosti pisati gramatički točno.

Mali trolinjo, mali trolinjo, bući bući bući {#}

Jasno ti je da ovakvim postovima samo potvrđuješ ono što zaista i jesi - uvlakač s protekcijama redakcije koji bi bio manji od makova zrna da tih protekcija nema? Pivicu u ruke Virty i pomalo, pomalo. To ti je domet.

Haha uvijek iste baze valjaš, protjerani sine Langsdorff-e.

Ovo je vrhunac tvoje pameti: Jasno ti je da ovakvim postovima samo potvrđuješ ono što zaista i jesi - uvlakač s protekcijama redakcije koji bi bio manji od makova zrna da tih protekcija nema. {#}

Ajme šta je neko zločest, pravi zločko mali {#}

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.10.2012 8:18 (Virty).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2

E sad moram i ja. Vidim opet se WoW spominje, lore igara, način igranja.

 

Guild Wars sam igrao 7 godina. WoW cca jedno 2 godine. Prvo o lore-u.  

 

Gore je netko od forumaša napisao da je pročitao sve knjige od WoW-a i da zna cijeli lore. Ako igram igru ne želim imati potrebu čitati išta pored igranja ( van igre) da bi shvatio lore igre. Onda mogu samo pročitat knjigu i gg. U Guild Wars jedinici je lore bio posložen,lagan za razumjeti i znalo se ko koga ganja i zašto, dok neki dijelovi koji nis bili objašnjeni onda, us sada u dvojci razjašnjeni, a koji otkrijte sami, ako niste igrali jedinicu tako i tako je svijet Guild Warsa 2 nepoznat, te neznate ni o Beetletunu, Divinity Reachu, u LA vam kipovi lavova pod vodom ništa ne znače. Kad sam prvi put naletio na Aataxe, tražio sam okolo Grenthov kip i sjetio se ectoa ... Sama priča Guild Warsa 2 se može shvatiti ako niste igrali jedinicu, bez potrebe čitanja knjiga sa strane i neznam čega. Ako vas zanima kompletni lore, možete odigrati jedinicu pa će vam puno toga biti jasnije.

 

Questovi:

 

Da, nema klasičnih idi tamo ubi 2345 minotaura, idi onda tamo skupi 543 tratinčice... Jako puno srca sam rješio da nisma ni skužio da ih rješavam, super implementirano u samu igru, nemoram se zamarat di kaj,  napokon nema više joj umro npc, ajmo u grad pa ispočetka... Na nekim eventima me čopila nostalgija, pogotovo onima na kojima se brani neka utvrda ili gradić koji je postojao u jedinici. 

 

Explore :

 

Viste su zakon, za neke se stvarno treba pomučit doć do njih, dok da nema PoI nebi otkrio hrpu podvodnih tunela, pećina, unutrašnjosti planina...Ljudi se žale da su im viste besmislene, da kaj , ovo ono... pa ko vas tjera na explore? Gdje piše da morate explorat 100%? Želite title? onda radite, da nebi sve na pladnju.

 

Dungeoni :

 

Masa ljudi galami preteški su...joj, treba dodge, treba pazit... pa nije ovo FPS, trči naprijed i pucaj. EKipa koja se žali nije nikad čistila UW, DoA, FoW ( pogotovo 3man OS, ). Naravno da su teški, treba se pomučit da ih se napravi. I bolje da ostanu takvi. U Guild Wars jedinici kad su ljudi počeli rasturat recimo UW, uveli su prvo skeletone, nakon toga Dhuma...Nema , mučite se. 

p.s. - i meni su teški pa se ne žalim ,kao i nitko na GC

 

Kaj se tiče bugova, do sada samo sam na jedna sp naletio koji je bio zbugan, i koji su ispravili dva dana nakon toga. 

Slažem se da je iritirajuće kad nemogu završit mapu, jer imam način igranja da kad uđem na mapu, rješavam je do kraja, i ne želim se vraćat zbog jednog sp-a,ali kaj je tu je.

 

Guild Wars 2 je po meni odlično koncipiran, kome ne valja nemojte igrat, nitko vas ne tjera

 

Toliko od mene, Slafko nedaj se :D.

 

I da, pozdrav CM članovima koji su na forumu

 

 

Croatian Maniacs
17 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

A zašto je problem što je čovjek rekao da je igra WoWasta, kad jeste. Da je drugačija, odnosno da ima ikakve jače veze sa GW1 ja bih je igrao – a ne vi...  i nije to samo stvar dizajna čini mi se...

 

GW2 je suptilni WoW klon. Čitav koncept je osmišljen oko toga da igra bude WoW nakon WoW-a sa blagom inverzijom u smislu odsustva pretplate. Negirati to, da igrate WoW nakon WoW-a ne djeluje mi baš OK, radije to prihvatite... onda će biti lakše shvatiti šta se to dešava u igri...{#}

 

I ne smeta to meni, sve je to meni OK, samo što ja ne mogu i ne želim igrati WoWaste igre, niti sam ikada poželio i pomislio igrati WoW, a GW1 mi je bio OK. Moglo se i GW1 štošta zamjeriti, ali opet je imao OK sistem.

 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
rashomon kaže...

A zašto je problem što je čovjek rekao da je igra WoWasta, kad jeste. Da je drugačija, odnosno da ima ikakve jače veze sa GW1 ja bih je igrao – a ne vi...  i nije to samo stvar dizajna čini mi se...

 

GW2 je suptilni WoW klon. Čitav koncept je osmišljen oko toga da igra bude WoW nakon WoW-a sa blagom inverzijom u smislu odsustva pretplate. Negirati to, da igrate WoW nakon WoW-a ne djeluje mi baš OK, radije to prihvatite... onda će biti lakše shvatiti šta se to dešava u igri...{#}

 

I ne smeta to meni, sve je to meni OK, samo što ja ne mogu i ne želim igrati WoWaste igre, niti sam ikada poželio i pomislio igrati WoW, a GW1 mi je bio OK. Moglo se i GW1 štošta zamjeriti, ali opet je imao OK sistem.

Sve to stoji i nema tu nikakvih problema, izuzev nebuloza koje si napisao. Više informacija potražite na prethodnim stranicama.

Mi jesmo za demokratiju, a ne da svako priča šta oće.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
rashomon kaže...

A zašto je problem što je čovjek rekao da je igra WoWasta, kad jeste. Da je drugačija, odnosno da ima ikakve jače veze sa GW1 ja bih je igrao – a ne vi...  i nije to samo stvar dizajna čini mi se...

 

GW2 je suptilni WoW klon. Čitav koncept je osmišljen oko toga da igra bude WoW nakon WoW-a sa blagom inverzijom u smislu odsustva pretplate. Negirati to, da igrate WoW nakon WoW-a ne djeluje mi baš OK, radije to prihvatite... onda će biti lakše shvatiti šta se to dešava u igri...{#}

 

 

 

Lol sta covjek pokenja i ostane ziv {#}

 

Igram MMO-e sad ce bit 12 godina, a WoW sam igra skoro 8 godina( ako se beta racuna onda je i preko 8 godina) i manje vise sve vece MMO-e u meduvremenu.

Rec da je GW2 "suptilni" ili bilo kakav klon WoW-a je ogromna glupost.

Isto tako ja mogu ustvrdit da je WoW jedan suptilni Everquest klon i da je citav koncept WoW-a osmisljen da igra bude Everquest samo s da bude pristupacniji prosjecnom korisniku.

 

GW2 je jedini MMO u zadnjih 8 godina koji stvarno nema veze s WoW-om i ne "kopira" nijedan njegov element.

 

A sam WoW je jedan veliki Frankenstein zaljepljen s milijun ideja i sustava MMO-a koji su mu predhodili i onih koji su nastali nakon njega(da iznenadujuce, ali Blizz je svaku inovaciju nekog novog MMO-a implementirao u WoW na neki nacin s patchom ili ekspanzijom).

 

Point being.... GW2 stvarno nema nikakve veze s WoW-om, koliko god to neka brainwashana ekipa mozda zeli, pa na silu pokusava pronac dodirne tocke .

 

"ERMAHGERD IT'S AN MMO!!! IT'S A WOW CLONE!!!!111!" 

 

Guess what.... Blizz nije zacetnik MMO zanra, niti je WoW prvi i jedini MMO.

 

15 godina
offline
Guild Wars 2

Zapravo i ja moram priznati da me GW2 u mnogočemu podsjeća na WoW. Ali ne vidim zašto bi to bilo loše...pa ljudi vole WoW. Ne vole pretplatu {#}

Jedini problem vidim u oglašavanju igre kao revolucionarne, a ona to po meni nije. Prije je evolucija, nego revolucija.

But Father, I have dreams and courage, and the name of an excellent cosmetic surgeon. Fear not, one day word will reach you of the success of me, the great Eskimo actor, Jennifer Love Hewitt.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Guild Wars 2

Ok, ova tema je sad toliko usrana sa ovim WOW vs GW2 gluparijama da to nije normalno. Dajte se prestanite prepirat oko toga i pljuvat jedni po drugima. Ne sudjelujem puno u temi jer nemam vremena, radije igram igru. A sad bome necu vise ni citati temu, barem par dana dok se valda situacija ne smiri. :(

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Guild Wars 2

Glete kak ja to vidim - svaki MMO ima nesto zajednicko:

 

imate neke mobove koje treba ubijat, za to dobijete exp

imate neke NPCe koji vam daju neke zadatke, kad izvrsite taj zadatak, on obicno ukljucuje i ubijanje odredjene vrste/kolicine mobova, dobijete puno vise expa nego od ubijanja mobova - ovo vam stedi vrijeme, osim u MMO-ima gdje se ide iskljucivo na grind mobova

zatim imate kategoriju loota tj. itema koji vam bacaju mobovi koje onda prodate NPC-u tj. vendoru ili drugim igracima pute trade sustava kakav igra vec implementira

cesto postoji barem nekakav crafting sustav (cak i GW1 bez obzira na nedostatak crafting profesija ima crafting sustav putem armor crafting NPC-ova i nije bio nista manje zahtjevan nego u ostalim igrama)

nakraju imate tezi sadrzaj koji ukljucuje formiranje manjih ili vecih grupa ljudi koji zajedno moraju izvrsiti teze zadatke i ubijati teze mobove

 

Svi MMO-i ima ove kategorije, vecina ima jos i PvP komponentu. Rec da je MMO WoW klon zato sto zadovoljava ove kriterije je po meni glupost.

 

Shvacam revoltiranost nekih ljudi jer human nije jedina rasa koju se moze igrat, ali vecini igraca, ukljucujuci mene, to nije losa promjena. Shvacam i bijes ljubitelja GW1 sto se charrovi vise ne ubijaju (barem ne svi) vec su nam saveznici, a najradije bi ih sve na vjesala poslali, ali tako je to. Meni to igru ne pretvara u WoW klon nego evolvira GW1 - proslo je 250 godina. I dalje se ne mogu pomiriti sa inzenjerom kao jednom od klasa, ali zato ga ne igram. Kad ga sretnem i siluje me kazem "f.ck you Anet" i odem dalje nac nekoga kog cu ja silovat.

 

Fali jos stvari iz GW1 koje bih volio da su u startu implementirane u GW2, zanima me koliko ce ih doista na kraju biti implementirane.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Guild Wars 2

Meni osobno grafika uopce ne smeta.

Kao prvo ovo je sad u GW2 open world i potrebna su ocito neka ogranicenja inace bi svi trebali NASA-ine kompjutere za to pokretati, a stvari izgledaju poprilicno dobro. Ima hrpetina detalja, glowing efekata i tako.. ajde da izgleda kao oni korejski MMO-i sa 3 vlati trave i kockastim drvecem shvatio bi jos da kazete nesto za grafiku.

Ja opcenito nisam imao nista protiv WoW grafike, ni u Vanilli, mislim to je onda pocelo sa tim open world-om, svijet je zbilja bio ogroman i to je igra stara vec nekih 8 godina i nije bilo danasnjihi masina za to pokretat.

 

Ako vam je do prekrasne grafike, eto izaci ce TES Online, to bi vas valjda trebalo zadovoljit iako ce i oni morat poradit malo na grafici pretpostavljam :D

 

Rec za svaku igru da je kopija WoW-a je po meni isto malo glupo. Mislim da bi svaki developer bio presretan cut ideju koju ostali nece zvat WoW duplikat i koja nece dosadit ljudima nakon mjesec dana.

Wow je bio prvi masivni multiplayer, dana danas jos uvijek najuspjesniji i normalno je da se svi okrecu njemu i ogledavaju,ako je nesto dobro u igri zasto to ne uzet.

 

Po toj vasoj logici, zapravo svi auti su kopije Fordovog T modela i one njegove pokretne trake, mislim ostali auti isto imaju 4 kotaca, volan, rade se mehanizacijom...

I zasto radit filmove uopce kad su svi isti sad...

 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
Ivan_T kaže...

Ok, ova tema je sad toliko usrana sa ovim WOW vs GW2 gluparijama da to nije normalno. Dajte se prestanite prepirat oko toga i pljuvat jedni po drugima. Ne sudjelujem puno u temi jer nemam vremena, radije igram igru. A sad bome necu vise ni citati temu, barem par dana dok se valda situacija ne smiri. :(

Ma zdrava diskusija :D

To Wow vs GW2 sluzi, tj samo spominjanje WoW-a kao usporedba jer ga je vecina igrala, vjerojatno i GW1 ako igraju GW2. Evo recimo netko je tu spomenuo Conana,al meni to nista ne znaci kada ga nisam igrao, cuo sam jedino o njemu dosta ali mi to i dalje nista ne znaci.

15 godina
offline
Guild Wars 2

Evo jedno pitanje (ili par) za sve one koji igraju sa elementalistom:

 

Kako savladavate prebacivanje izmedju atunemnta, i da li to uopce koristite? Ovdje mislim najvise na PvE i evente.

 

Elementalist ima toliko opcija. Gledao sam par videa online, citao neke teme na stranim forumima, i nekako je opce misljenje (a to je valda i ideja arenanet-a) da se sa elementalistom treba igrati sa vise atunmenta. No meni to prebacivanje cesto ne ide, pogotovo u zaru borbe. Lagano se izgubim gdje je sta, i kad se maknem jednom sa Fire, cesto je to moje posljednje sto sam napravio. Ovdje mislim na fajteve sa veteranima mog levela i slicno.

 

Tesko mi je tako igrati, a opet vjerojatno ako to ne savladam, bojim se da cu brzo izgubiti prednost koju nudi ta profesija, pogotovo na visim lvl-ima.

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.10.2012 13:33 (Ivan_T).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...
Ashelor kaže...

Lol sta covjek pokenja i ostane ziv {#}

 

GW2 je jedini MMO u zadnjih 8 godina koji stvarno nema veze s WoW-om i ne "kopira" nijedan njegov element.

 

Guild Wars: Prophecies je izašao 26. travnja 2005. godine. Možda moj kalkulator trokira, ali 2012 minus 8 je 2004. Uz zlatnu medalju iz skakanja samome sebi u usta dobiješ i 9.9 za umjetnički dojam.

Tebi trokira razumijevanje procitanog, (zlocin za koji cesto optuzujes ostatak foruma)

 

Da si procita ostatak mog posta, skuzia bi da se 8 godina odnosilo na WoW koji je izasao 23. studenog 2004. godine.

U meduvremenu je na trziste izaslo jako puno MMO-a i velika vecina ih je optuzena za kopiranje WoW-a , te etiketirano "WoW klon".

 

Sam Guild Wars se i nemoze svrstat u MMO-e jer osim broja prodanih primjeraka nista u vezi njega nije bilo masivno.

Interakcija s drugim igracima je bila samo u mission hubovima i outpostovima, a u explorable zone se moglo ici s drugim osobama jedino ako ste unaprijed napravili party.

GW je prije MORPG , nego MMORPG.

 

Od punokrvnih fantasy MMO-a u zadnjih 8 godina(medu koje spada i GW2) vecina je u neku ruku emulirala WoW, samo Guild Wars 2 ima potpuno svjez koncept i distancira se od standardne sablone po kojoj su se radili MMO-i zadnjih 10ak godina.

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.10.2012 14:29 (Ashelor).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
gwammz0r kaže...

Mislim da su dečki komentirali prodavanje muda pod bubrege, ne klanje mobova. Ljudi sposobni za kritičko razmišljanje će skužit da su i srčeka i dinamički eventi ništa drugo do prepakirani standardni questovi, a ne revolucija. Komentirat će to jer ne vole da im se prodaje magla i da ih se radi glupima. Neki ljudi takve stvari vole - svakome njegovo.

Pa cekaj, kako bi ti onda to izveo? U krajnjem slucaju sve se svodi na ubijanje mobova, vazan je jedino pristup. Imas klasicni, poberi par usklicnika, odi tu i tam i poubijaj te i te mobove. Drugi, koji GW2 prakticira je, hodas svijetom i odjednom ti iskoci popup New event nearby, sto za posljedicu ima slijevanje obliznjih igraca na to mjesto. Ili NPC dotrci to tebe i vikne nesto tipa: "Hey you over there, help me blah blah blah...". Ti to mozes ignorirati, a mozes i otici rjesavati, tvoj izbor. Event te nece cekati. Dakle, opet se ponavljam, iz prvog posta. Sto drugo mozes raditi u MMO-u osim klati? U sustini sve se svodi na to, kao sto rekoh, stvar je samo u pristupu. Jel ces otici do NPC-a i pobrati questove u quest log ili ces trckarati svijetom pa ti iskoci popup. Stvar se u sustini svodi na isto, jer se na nista drugo niti ne moze svesti. Imas neke neprijatelje/mobove i njih ubijas. I to je apsolutno cijela poanta bilo kojeg i svakog MMO-a. Nista drugo. Dakle, opet ponavljam, stvar je jedino u pristupu. Ne znam za tebe, ali meni je GW2 pristup puno drazi i zabavniji od klasicnog pristupa. Ne trebam rijesiti niti jedan event na jednoj mapi, a opet moze mi ih se zaredati 6-7 u nizu na drugoj mapi. To je ljepota takvog pristupa. Netko ce rijesiti neki event, drugi mu nece niti prismrditi, iako igraju istu igru. To je super u toj igri.

 

Eto, dogodilo mi se u Queensdaleu da su mi se dva eventa preklopila. Odnekud je doletio ludi champion troll i banditi su poceli raidati u isto vrijeme. Cisti kaos. Troll lupa po nama, baditi lupaju po nama, troll lupa po banditima, banditi po njemu (u kojem si jos MMO-u vidio da se mobovi medusobno tuku, to mozda izgleda bezveze i trivijalno, ali meni je to fantasticna stvar), mi lupamo i po banditima i po trollu, troll me kao guardiana siluje, ovi padaju stalno u downed, ma kaos. Kaos koji je trajao 15-ak min. Nesto preodlicno.

 

Dakle, ponovno pitam, s jedne strane imas jedan jedini cilj svakog MMO-a - ubijanje neprijatelja/mobova. Kako bi onda ti to izveo, da bude revolucija, da ne bude prepakiravanje necega? Dinamicki eventovi su odlicna ideja, ali evo slusam tvoje ideje.

 

Sto tu ima "revolucionarnog", a da u drugim MMO-ima nema?

 

- nema mob taganja, svatko uleti i pomogne

- za grupne eventove/questove ne treba se grupirati, svatko uleti i pomogne (i bude prikladno nagraden)

- na event mozes naletjeti, a i ne moras naletjeti (Zasto je ovo odlicno? Pa prilicno dobro simulira stvarni svijet, na neki dogadaj mozes, a i ne moras naici)

- event mozes ignorirati ili prisustvovati njemu (klasicni quest ne mozes ignorirati, usklicnik uvijek tamo stoji, a ponekad cak ni svi klasicni questovi u zoni nisu dovoljni za normalno levelanje)

- eventovi imaju chainove - ako uspije nastavlja se prema nekom chainu, ako faila nastavlja se prema drugom chainu (jedini klasicni questovi u drugim MMO-ima koji imaju chain su grupni questovi i za njih se trebas partijat s nekim, a ako failate, ne nastavlja se po drugom chainu, vec trebate droppati quest i ponovo ga uzeti)

- eventove se ne treba nuzno pobrati od NPC-a (za razliku od klasicnih questova)

 

Da, na kraju se sve svodi na ubij X toga i toga, ali bar za razliku od klasicnih questova, zbog svega ovoga gore nabrojanog (a to je svojevrsna revolucija jer sve te stvari na jednom mjestu ne postoje niti u jednom MMO-u koliko je meni poznato) nebrojeno je puta zabavnije od klasicnog pristupa questovima gdje se poberu usklicnici pa se rjesava. Da ne pricam o mob taganju, ako hoces skupa s nekim rjesiti quest morate se partijat, blah blah.

 

Da se osvrnem i na ovo: "Priča: Je u banani ako se uspoređuje s jedinicom. Immersion je nikakav, od samog starta znaš gdje ćeš završit, opcije grananja priče su samo kozmetičke.".

Dakle, GW2 je punokrvni MMO s perzistentnim svijetom. Ovo bi ti sve trebalo reci i dalje ti ne bih trebao objasnjavati, ali what the heck. Dakle, u punokrvnom MMO-u s perzistentnim svijetom NIJE moguce napraviti nesto kao pre-Searing i post-Searing u GW1 primjerice. GW1 je nije bio punokrvni MMO vec CORPG koji je bio svugdje instanciran osim u glavnim gradovima. Drugim rijecima, single player RPG gdje si mogao naci ekipu da skupa igrate i rijesavate questove. Tu je itekako moguce napraviti pricu s naglim preobratima jer je sve instancirano. U punokrvnom MMO-u s perzistentnim svijetom to nije moguce, upravo zbog toga sto je svijet perzistentan i isti za sve. U svakom punokrvnom MMO-u se uvijek zna sto te ceka na kraju, to je jednostavno tako. U GW1 me je Searing potpuno iznenadio, uopce se nisam nadao tome. Ali u GW1 ja sam odavno bio u post-Searing Ascalonu, dok je frend jos uvijek lutao po pre-Searing Ascalonu. Jer je svijet instanciran. U perzistentnom svijetu tako nesto nije moguce napraviti, jer svijet mora biti jednak za sve - kako za mene tako i za mog frenda. Zato je uveden zaseban dio igre, single player RPG dio, a to je personal story. Jer drugacije je ono sto je bilo izvedivo u GW1 ovdje neizvedivo. A opet, od personal storya ne mozes ocekivati nekakve preobrate i neocekivane dogadaje jer perzistentnost svijeta diktira krajnji cilj - ubiti zmajeve.

 

Za oruzje se slazem, stvarno neka oruzja izgledaju kao da su iz FF-a ispala. Za face se ne slazem, face ne izgledaju cartoonish, dapace prilicno dobro izgledaju (osim sto su svi ljepotice i ljepotani, ne moze se ruznog lika napraviti).

If you ever write code that is so complex that needs a comment to explain *what* a statement is doing, you probably need to rewrite your code, not comment it.
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.10.2012 14:37 (1domagoj1).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
1domagoj1 kaže.

Sto tu ima "revolucionarnog", a da u drugim MMO-ima nema?

 

- nema mob taganja, svatko uleti i pomogne

- za grupne eventove/questove ne treba se grupirati, svatko uleti i pomogne (i bude prikladno nagraden)

- na event mozes naletjeti, a i ne moras naletjeti (Zasto je ovo odlicno? Pa prilicno dobro simulira stvarni svijet, na neki dogadaj mozes, a i ne moras naici)

- event mozes ignorirati ili prisustvovati njemu (klasicni quest ne mozes ignorirati, usklicnik uvijek tamo stoji, a ponekad cak ni svi klasicni questovi u zoni nisu dovoljni za normalno levelanje)

- eventovi imaju chainove - ako uspije nastavlja se prema nekom chainu, ako faila nastavlja se prema drugom chainu (jedini klasicni questovi u drugim MMO-ima koji imaju chain su grupni questovi i za njih se trebas partijat s nekim, a ako failate, ne nastavlja se po drugom chainu, vec trebate droppati quest i ponovo ga uzeti)

- eventove se ne treba nuzno pobrati od NPC-a (za razliku od klasicnih questova)

 

 

Zapravo sve ovo je imao još 2008. jedan Warhammer Online. ArenaNet je taj koncept samo malo izglancala. ;)

In the end there will be only ( c )haoss ...
17 godina
neaktivan
offline
Re: Guild Wars 2
Leglo kaže...

Zapravo sve ovo je imao još 2008. jedan Warhammer Online. ArenaNet je taj koncept samo malo izglancala. ;)

Da, public questovi. ANet je imao to u planu puno prije, ali WAR je prije izasao i predstavio to. Ali su lijepo to izglancali i dali svoj stih tome.

If you ever write code that is so complex that needs a comment to explain *what* a statement is doing, you probably need to rewrite your code, not comment it.
15 godina
offline
Re: Guild Wars 2
1domagoj1 kaže...
Za oruzje se slazem, stvarno neka oruzja izgledaju kao da su iz FF-a ispala. Za face se ne slazem, face ne izgledaju cartoonish, dapace prilicno dobro izgledaju (osim sto su svi ljepotice i ljepotani, ne moze se ruznog lika napraviti).

zapravo se asura da vrlo lako poružnit =D najmanje truda je i potrebno za to. ali ih je isto tako lako napravit slatkima. charrove neću komentirat :P

Hello, IT. Have you tried turning it off and on again?
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice