DayZ (standalone)

poruka: 7.754
|
čitano: 1.067.609
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
DayZ (standalone)

Još ne.

Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Ipe77 kaže...
AmonZero kaže...
BlueMax kaže...

Ja se veceras isao malo opremiti i usao na server 1/40. Nakon 15 minuta ubio lika na aerodromu pored Krasnostava. Mogu mislit kako je psovao. Ko nedavno ja kad me ubio jedan od trojice na serveru.

Koja je to glupost igrat na serveru s manje od 5 ljudi. Totalno se izgubi smisao igre, a još je i zombija premalo na serveru. Uopće nije zanimljivo.

 

Serveri s 90% popunjenosti su najbolji i najviše zabave pružaju.

bit ulaska na servere s malo ljudi je taj da se možeš opremit dok sve još ne radi kako treba  inače je server s 50/50 ljudi najbolji ali kad se sve razvije do tad je i 30 ljudi ok (ipak ćeš ih 25 naći u Elektru) {#} {#}

Ne znam da li cu naici na podrsku ali moram reci da "hopanje" po serverima je nesto sto mi najvise smeta. Kada udjes na igru igraj na jednom serveru, tada ce ti igranje biti napetije, zahtjevnije, zabavnije...

Ovako odes u bazu, pa na jedan nocni server, pa na drugi... i full oprema u 15min

Ne volim ubijati ljude po kucama ali ih volim ganjati kada se susretnemo u bazi ili na aerodromu, velika mogucnost je da je "hoper".

 

Bilo bi dobro kada bi postavili da prelazak sa jednog servera na drugi traje 20 - 25 min 

16 godina
online
DayZ (standalone)

A gle, 90% zabave u igri bi trebalo biti brutalno i tesko prezivljavanje i zombiji... problem je sto je 90% ljudi okrenuli pricu naprosto iz razloga sto prezivljavanje i zombiji nisu problem, pa se zabava svela na "ubij sve sto hoda prije nego sto to isto ubije tebe" ili ti free for all CoD style - zato i jesu hoperi nastali da se u miru zgeraju na praznim serverima, pa onda hop na polupuni i deri.

Iskreno sto drugo radit u igri trenutno? Izazivat zombije i gledat kako te nis ne mogu? Umrijet od gladi kraj prepunog ruksaka?

Moj PC  
8 1 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

patch dolazi u petak u 17:00

battlelog: CRO_ZeNGe
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Svi su u elektri jer igra ima smece od sistema spawnanja, ja iz gore navedenih razloga idem u elektru, tamo mogu se nalootat vrlo brzo, tamo su ljudi a i sto je najvaznije, uvijek te spawna blizu elektre, tako da je setnja. Kad naprave da se mozes spawnat po cijeloj mapi, e onda vise necu ici u elektru, dapace vise mi se i gadi.

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
ZeNGe_CRO-mt kaže...

patch dolazi u petak u 17:00

Nema više "dupanja" oružja, a izgleda da su i svi bugovi (šta se tiče prolaženje kroz zidove i to) ispravljeni.

Fr4nk_Horrig4n
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.3.2014 17:29 (Hedrick).
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Hedrick kaže...
ZeNGe_CRO-mt kaže...

patch dolazi u petak u 17:00

Nema više "dupanja" oružja, a izgleda da su i svi bugovi (šta se tiče prolaženje kroz zidove i to) ispravljeni.

Vise nema onog glitcha kao di trcis u zid pa te ne vide? 

LoL acc THCJoshi
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
BucoKTM kaže...

Gdje si danima Dr.Gonzo? Buco opet jaše.

 

Kolega cim dodjem sa posla evo me :)(6 ujutro lol )Cekao sam ovaj Stable patch

STEAM: [CRO]Dr.Gonzo
11 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
ZeNGe_CRO-mt kaže...

patch dolazi u petak u 17:00

e jbg...

STEAM: [CRO]Dr.Gonzo
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
D.Bradley kaže...
Ipe77 kaže...
AmonZero kaže...
BlueMax kaže...

Ja se veceras isao malo opremiti i usao na server 1/40. Nakon 15 minuta ubio lika na aerodromu pored Krasnostava. Mogu mislit kako je psovao. Ko nedavno ja kad me ubio jedan od trojice na serveru.

Koja je to glupost igrat na serveru s manje od 5 ljudi. Totalno se izgubi smisao igre, a još je i zombija premalo na serveru. Uopće nije zanimljivo.

 

Serveri s 90% popunjenosti su najbolji i najviše zabave pružaju.

bit ulaska na servere s malo ljudi je taj da se možeš opremit dok sve još ne radi kako treba  inače je server s 50/50 ljudi najbolji ali kad se sve razvije do tad je i 30 ljudi ok (ipak ćeš ih 25 naći u Elektru) {#} {#}

Ne znam da li cu naici na podrsku ali moram reci da "hopanje" po serverima je nesto sto mi najvise smeta. Kada udjes na igru igraj na jednom serveru, tada ce ti igranje biti napetije, zahtjevnije, zabavnije...

Ovako odes u bazu, pa na jedan nocni server, pa na drugi... i full oprema u 15min

Ne volim ubijati ljude po kucama ali ih volim ganjati kada se susretnemo u bazi ili na aerodromu, velika mogucnost je da je "hoper".

 

Bilo bi dobro kada bi postavili da prelazak sa jednog servera na drugi traje 20 - 25 min 

pa to će tako biti kada se uredi private hive kao na DayZ modu....nađeš si server koji ti odgovara i igraš na njemu a za sad je ok...po meni je normalno da se ljudi snalaze za opremu kako žele dok je igra još u ovo fazi kad znam da će poslje biti drugčije i bolje NADAM SE {#} 

Team32Ipe77
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

A gle, 90% zabave u igri bi trebalo biti brutalno i tesko prezivljavanje i zombiji... problem je sto je 90% ljudi okrenuli pricu naprosto iz razloga sto prezivljavanje i zombiji nisu problem, pa se zabava svela na "ubij sve sto hoda prije nego sto to isto ubije tebe" ili ti free for all CoD style - zato i jesu hoperi nastali da se u miru zgeraju na praznim serverima, pa onda hop na polupuni i deri.

Iskreno sto drugo radit u igri trenutno? Izazivat zombije i gledat kako te nis ne mogu? Umrijet od gladi kraj prepunog ruksaka?

gle jednostavno je,DayZ je još prije moda zamišljen tako kako si reako da se ljudi unutar igre dijele na bandite,heroje i obične ljude koji preživljavaju ,ali to je nemoguće izvest s toliko puno ljudi svatko želi igrat po svom i to nemože nitko zabranit niti reć da to nije uredu u takvoj igri!....i još od moda je najveći gušt bio ubit drugog igrača ukrast mu vozilo i opremu otet helić i slično zato što s njim upravlja čovijek tj. nije bot i razmišlja svojom glavom te se može suprostaviti i uzvratit paljbu...a što može zombi koji je glupi bot??!! -Ništa .......(jedini je problem što je zombija ipak premalo trenutno ali to bi se trebalo promjeniti).....s vremenom bi to dosadilo barem meni i zaboravite PVP ako to tražite na krivom ste mjestu DayZ  nikad nije bio takva igra niti će biti (istina na tom razmišljanju je sigurno zasnovan,ali nitko nemože ljudima reći što će raditi u takvoj igri)...zombiji su po meni tu samo radi atmosfere i da ometaju prilikom lootanja,eventualno vas tu i tamo udare nikad nisu bili prijetnja niti mogu biti,,pa ljudi moji to su botovi nemogu biti pametni od nas nikako i to bi jako brzo dosadilo za razliku od ubijanja drugih igrača koji se mogu ozbiljno suprostaviti...o tome se radi..................a ovo što si rekao da se od DayZ-a radi CoD je istina,ali ne zbog toga što ne igraju svi zajedno protiv zombija nego zato što je 90% ljudi u Elektru i samo se napucavaju pored ovako ljepe velike mape koja je puna zelenila šuma otvoreni ravnica i s puno sela,ali eto neka se zabavljaju kako žele neću nikog krivit za to trenutno je igra u toj fazi pa je razumljivo,ali to će se promjeniti kako igra ide naprijed i pogotovo kad dođu vozila ljudi više neće stat samo na obali nego će se kretet po mapi barem se nadam........{#}


P.S.-nadam se da se nitko ne ljuti na moje postove ja samo iznosim svoje mišljenje o igri koju igram i koja mi je jako draga još od DayZ Moda te molim da poruku čitate s razumjevanjem i shvatit će te da ne mislim ništa loše i da sam MOŽDA u nekim dijelovima i upravu..... {#}

 

SRETNO

 

Team32Ipe77
Poruka je uređivana zadnji put čet 6.3.2014 2:27 (Ipe77).
16 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ipe77 kaže...
....a ovo što si rekao da se od DayZ-a radi CoD je istina,ali ne zbog toga što ne igraju svi zajedno protiv zombija nego zato što je 90% ljudi u Elektru i samo se napucavaju pored ovako ljepe velike mape koja je puna zelenila šuma otvoreni ravnica i s puno sela...

 

90% ljudi je u Elektru iz razloga što u svih tih 5000000000 km ravnica i zelenila i sveg divnog i krasnog mozes igrati dva dana i diviti se i umrijeti od dosade a da nikog ne vidis - zato jer je limit 40 playera po serveru. Ovako barem naletis na nekog i mozes se malo zabaviti i napucavati. Vjerujem da bi mogli to podignuti na 200-njak i da bi bilo puno zabavnije, pogotovo kad stignu vozila.

Moj online portfolio - http://3docean.net/user/tomislavn
16 godina
online
DayZ (standalone)

Ma samo pisi, sve ja to znam. Nema razloga da ne bi bilo survivalista, bandita, lonely rangera i slicno, svak nek radi sto hoce. To je potencijalno bila i ljepota ideje ove igre - svak igra sebe. To je ideja u RP svijetovima, rollas bandita i ides okolo i ubijas sve sto hoda. Zasto? Znas da nece svi to radit. Igras se walking deada sezone 3 - jedni pokusavaju prezivit, imaju nesto oruzja za obranu, ali glavnina im se svodi na trazenje hrane i ljekova. Drugi dotle skupljaju oruzje i vojnike (bandite) i prezivljavaju tako da ubiju sve sto hoda i pokradu sve sto mogu nosit/vozit. To je sve ok - organizirane bande bandita, organizirani "amerikanci" koji si zabriju da su vojska i da ce "stiti narod", ljudi koji igraju simulaciju, ne zanima ih borba i zele samo survival igrat, ljudi koji su loneri i drze se podalje od "naseljenih" mjesta (u biti bivsih naseljenih mjesta) koji samo povremeno iz sume izadju da bi pokupili namirnice koje im fale.

 

Igra je u teoriji trebala sve to pruzat, to je ono sto sam se nadao da ce bit. To teoretski jos moze bit (makar im engine djeluje prelimitiran za to), ali server mora pustit vise od 50 ljudi po meni, mapa koliko god je velika moze bit i malo veca, ali i da sve to ostane isto, dokle god nema death penaltya, penaltya za server hopanje, opasnih zombija i slicno, nece biti ni toga. Zombiji ne bi trebali biti samo smetnja vec ozbiljna i realna opasnost, inace ovo nije zombie survival, vec CoD sa elementima survivala u smislu da se moras sjetit pojest nesto i imat ljekove sa sobom.

Kad bi ti imao oko sebe krdo sa 300 zombija koje se okrece prema zvuku i krece na tebe cim zapucas, a ti ih ne mozes pokosit ko od sale, onda bi ljudi razmisljali i ne bi pucali na sve sto hoda. 300 zombija ne mozes headshotat, ili barem ne bi trebao moci, prije nego te okruze i pojedu - inace to nije igra kakva je trebala bit. Ako ti umres u elektru, spawnas se 3 minute hoda od njega, dotrcis nazad i lotas sam svoje stvari dok ti frend cuva tjelio, a ne okruze ga zombiji i otjeraju otamo, to nije zombie survival, to je CoD sa "malim twistom". Uvedite penalty od 1 sat neigranja nakon smrti. Istina, bambiji ce pop*zdit dok ne krenu igrat, ali nece ih nitko ni ubijat pretjerano - cemu riskirat smrt i sat vremena cekanja radi bambija. Opet netko hoce, netko ce ih otimat i mucit, netko ce im dat hrane i vide u nadi da ce i njemu pomoc ako umre i slicno. Onda mozemo pricat o kvalitetnoj zombie survival igri.

 

Ne moze se snajperka puska ili cak automatsko oruzje spawnat na mapi tako da 35/50 ljudi bude full zgerano. To bi trebalo biti puno rijede i egzoticnije. Ja bi ukinuo u potpunosti server hopanje - igras na jednom serveru, ako hopas, hopas ko bambi - gubis sav gear. Pa da vidis. Igra ima potencijala, kad bi ispravila bugove i rijesila core funkcionalnosti. Umjesto toga oni se bave osvjetljenjem rucne svjetiljke tokom dana, huntingom, kuhanjem i slicno. Zaposlili su ljude koji ce se bavit zivotinjama, a "usput ce malo i zombije probat doradit" ko da je hunting primaran, a zombiji reda radi. Znam da 10 babica ne moze brze od jedne porodit dijete, ali dajte si sredite prioritete i napravit od ovog ono sto ste obecali.

Moj PC  
10 2 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)

Je bilo bi super kad bi svaki server bil hive ili da limitiraju na recimo tri ili pet servera po hiveu. Treba stavit recimo jedan super duper rifle za jedan hive i onda recimo 5x M4, 4x SKS i 3x Mosin. Svi ostali sa lovackim puskama i udri. Trenutno nas ima recimo desetak koji se igramo skupa i svi smo girani ko da idemo u treci svijetski rat. Jedino kaj nemamo je GPS i NV.
Trebali bi slozit da se u torbu moze stavit puska ko u modu, uzme ti recimo deset slotova pa si ti kalkuliraj. Municija zauzima previse ali s ammo boxom se to da kompenzirat.

Mene zanimaju mase zombija ko u modu. Kad si s mosinom pucal onda si pullal zombije s udaljenosti od valjda jedan kilometar. Ono puknes i dojde ti dvadeset zombija. To moraju slozit da bude 50 ili 100 zombija pa da si mislis ako budes pucal ili ne. Meni bi bilo fora ko u left 4 for dead, zbuksat se u zgradi i ubijat zombije malo. Nas pet se stanemo u vatrogasnu i pobijemo 10000 zombija, to bi bilo fun. Nek sloze horde koje bauljaju okolo, nek budu krda zombija po recimo 200 komada koji bauljaju po mapi fino polako pa kad na letis na njih u šumi ili na polju da je partijana. Tak par krda i veselje.

Poruka je uređivana zadnji put čet 6.3.2014 10:39 (NEW_MAN).
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...
Uvedite penalty od 1 sat neigranja nakon smrti.
Ne moze se snajperka puska ili cak automatsko oruzje spawnat na mapi tako da 35/50 ljudi bude full zgerano. To bi trebalo biti puno rijede i egzoticnije.

Ja bi ukinuo u potpunosti server hopanje - igras na jednom serveru, ako hopas, hopas ko bambi - gubis sav gear.

Pa da vidis. Igra ima potencijala, kad bi ispravila bugove i rijesila core funkcionalnosti. Umjesto toga oni se bave osvjetljenjem rucne svjetiljke tokom dana, huntingom, kuhanjem i slicno. Zaposlili su ljude koji ce se bavit zivotinjama, a "usput ce malo i zombije probat doradit" ko da je hunting primaran, a zombiji reda radi. Znam da 10 babica ne moze brze od jedne porodit dijete, ali dajte si sredite prioritete i napravit od ovog ono sto ste obecali.

Taj penalty je dotukao War Z Infestation, jer su ljudi sa full gearom (što se dijelom moglo kupiti i za pravi novac) isključivo ubijali one bez geara, dok se međusobno nisu ni dirali, što je bilo idiotski jer su većinom campali na istim mjestima - blizu safe zona.

 

Previše oružja je ono što i uništava ovu igru, a kao da to nije dovoljno, uništava se dodatno sa masom dodataka koje možeš naći - optika i sl, koji ti nekada baš ništa ne znače jer kompliciraju lootanje. Kako je rekao Yahtzee, kao da je Američka Asocijacija za promociju oružja (NRA) pogodila kada kaže - oružje zbližava one koji imaju oružje. Što se i događa većinom pa je manje pravih optika vs. Assault Rifle borbi, učestalija su smaknuća i iživljavanja onih sa opremom nad bambijima, ili da se ljudi poubijaju sa Winchersterkom, pištoljima ili CZ 550 - znači dnom opreme.

Loot je većinom na sličnim mjestima, pa se i uvijek može očekivati opsjedanje tih mjesta.

Kako je igra Free-for-all, uvijek će biti nebalansirana, ali ne znam koja je budala omogućila premještanje na drugi server sa opremom. Pored ove katastrofalne odluke, mene je već pomalo počelo smetati to što no-liferi uvijek imaju prednost jer kako nema nikakvog izazova za skupljanje oružja osim drugih igrača, odigraš ujutro dok su svi na poslu i navečer si nedodirljiv.

 

To se može balansirati tako da vojni loot ne postoji nigdje osim što ima šansu na nekim mjestima koja će biti veoma teško lootati, ali i tamo šansa mora biti najviše 0.1-2%.

Na farmama/selima/manjim gradovima vrh opreme mora biti shotgun i osnovni pištolj - Makarov.

Rust je imao dobar dodatak da se može craftati luk i strijela, što daje reward faktor za lov, kao i za survival u šumi.

 

Koliko sam shvatio engine je malo ispoliranija verzija onog iz ArmE, pa se uopće ne nadam da će se popraviti išta oko optimizacije, dok svaki spawn dodatak znači veće FPS dropove u gradovima. Probelm je što je ArmA drugi tip igre, gdje je okoliš samo podloga upravo za mnoštvo vojne opreme kojom taktiziraš, dok je DayZ trebao biti okoliš sa gotovo ništa opreme.

 

Vidim htjeli su natjerati igrače da surađuju preko tih blood transfuzija, no to je ispalo veća iritacija nego što ima ikakvu funkciju. Ne isplati se uopće tratiti vrijeme, kada je nekad lakše zaginuti i premjestiti se na drugi server, ili čak naprosto opet obići ista mjesta na kojima će (ako nema puno ljudi u blizini) lako naći bar srednje jaku opremu.

 

Iz iskustva znam da svaki dodatak u vidu jačih oružja, ako nema izazova da ga se nabavi će rezultirati opreznijim igranjem do te mjere, da u Epochu - koji ima Blackhawke, APC (BTR-90), AS-50 i SD snipere, kao i gradnju baza od blokova, ogromna većina igrača se bunkerira i ako nije 100% sigurna da će ubiti nekog, uopće ne izlaze iz baze. Ima ekipa na našem serveru koja je, dok smo mi drvima zagradli ROG i pogibali na misijama sa banditima (spawn misije za hranu, oružje i ljekove) oni su sagradili betonsku bazu veću od Kamyshova i višu od tornja na Green Mountainu.

 

Tako da vojni loot (sve iznad Bizona i AK-74) isključivo treba zaraditi mučenjem na rijetkim mjestima. No bez Zombija i sa očajno sporim engineom, to se neće dogoditi. Kad se dogodi igrati ćemo nešto sasvim deseto. (GTA5, Witcher, Dragon Age)

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
11 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Wyks, Kad bi se to sve uspjelo postići bilo bi super, a za sada nadajmo se da od petka zombiji više neće moći prolaziti kroz zidove, podove, stepenice i sl. Ja ću i s tim biti zadovoljan.

STEAM: BucoKTM
Moj PC  
1 1 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ovaj patch donosi eat all kod prehrane, kisu od koje ste mokri, crne kacige i neke druga pokrivala za glavu. Rekli su da kad stavis nekaj na pod da se instant vidi, to je istina ali je sad zato lag od onog trena kad treba stavit na pod. Npr. prije ste stavili na pod i nestalo je iz torbe, sad stavite na pod i ne nestane iz torbe tak dugo dok se ne nacrta na podu te je iscrtavanje na podu instant, problem je da i dalje ima lag koji se vidi kad to sranje treba nestat iz torbe. Uglavnom prebacuju iz supljeg u prazno.
Nema vise dupliranja itema, barem ne na nacin kak se do sad radilo, ne mozete prolazit kroz zidove.
Zombiji su i dalje retardirani, ali sad vas dulje ganjanju i malo ih je teze skinut s grbace.
15 godina
neaktivan
offline
DayZ (standalone)

Znaci kifla, a sto se tice spawnanja, kad planiraju stavit da se mozes spawnat i u unutrasnjosti?

LoL acc THCJoshi
Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ne znam za spawnanje jer me spawnalo na moru i nisam umiral.
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
mrsmith kaže...
Ipe77 kaže...
....a ovo što si rekao da se od DayZ-a radi CoD je istina,ali ne zbog toga što ne igraju svi zajedno protiv zombija nego zato što je 90% ljudi u Elektru i samo se napucavaju pored ovako ljepe velike mape koja je puna zelenila šuma otvoreni ravnica i s puno sela...

 

 

90% ljudi je u Elektru iz razloga što u svih tih 5000000000 km ravnica i zelenila i sveg divnog i krasnog mozes igrati dva dana i diviti se i umrijeti od dosade a da nikog ne vidis - zato jer je limit 40 playera po serveru. Ovako barem naletis na nekog i mozes se malo zabaviti i napucavati. Vjerujem da bi mogli to podignuti na 200-njak i da bi bilo puno zabavnije, pogotovo kad stignu vozila.

čini ti se vidim da mod nisi niti pogledao 50 igrača s vozilima je sasvim ok i jamčim ti da ćeš ih svugdje viđati po mapi kada ee budu vozali autima helićima i sl......nemaš pojma kolko je to zapravo mala mapa za 200ljudi to i bilo ogromno sranje na ovoj mapi!! 

Team32Ipe77
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Rhodin kaže...

Ma samo pisi, sve ja to znam. Nema razloga da ne bi bilo survivalista, bandita, lonely rangera i slicno, svak nek radi sto hoce. To je potencijalno bila i ljepota ideje ove igre - svak igra sebe. To je ideja u RP svijetovima, rollas bandita i ides okolo i ubijas sve sto hoda. Zasto? Znas da nece svi to radit. Igras se walking deada sezone 3 - jedni pokusavaju prezivit, imaju nesto oruzja za obranu, ali glavnina im se svodi na trazenje hrane i ljekova. Drugi dotle skupljaju oruzje i vojnike (bandite) i prezivljavaju tako da ubiju sve sto hoda i pokradu sve sto mogu nosit/vozit. To je sve ok - organizirane bande bandita, organizirani "amerikanci" koji si zabriju da su vojska i da ce "stiti narod", ljudi koji igraju simulaciju, ne zanima ih borba i zele samo survival igrat, ljudi koji su loneri i drze se podalje od "naseljenih" mjesta (u biti bivsih naseljenih mjesta) koji samo povremeno iz sume izadju da bi pokupili namirnice koje im fale.

 

Igra je u teoriji trebala sve to pruzat, to je ono sto sam se nadao da ce bit. To teoretski jos moze bit (makar im engine djeluje prelimitiran za to), ali server mora pustit vise od 50 ljudi po meni, mapa koliko god je velika moze bit i malo veca, ali i da sve to ostane isto, dokle god nema death penaltya, penaltya za server hopanje, opasnih zombija i slicno, nece biti ni toga. Zombiji ne bi trebali biti samo smetnja vec ozbiljna i realna opasnost, inace ovo nije zombie survival, vec CoD sa elementima survivala u smislu da se moras sjetit pojest nesto i imat ljekove sa sobom.

Kad bi ti imao oko sebe krdo sa 300 zombija koje se okrece prema zvuku i krece na tebe cim zapucas, a ti ih ne mozes pokosit ko od sale, onda bi ljudi razmisljali i ne bi pucali na sve sto hoda. 300 zombija ne mozes headshotat, ili barem ne bi trebao moci, prije nego te okruze i pojedu - inace to nije igra kakva je trebala bit. Ako ti umres u elektru, spawnas se 3 minute hoda od njega, dotrcis nazad i lotas sam svoje stvari dok ti frend cuva tjelio, a ne okruze ga zombiji i otjeraju otamo, to nije zombie survival, to je CoD sa "malim twistom". Uvedite penalty od 1 sat neigranja nakon smrti. Istina, bambiji ce pop*zdit dok ne krenu igrat, ali nece ih nitko ni ubijat pretjerano - cemu riskirat smrt i sat vremena cekanja radi bambija. Opet netko hoce, netko ce ih otimat i mucit, netko ce im dat hrane i vide u nadi da ce i njemu pomoc ako umre i slicno. Onda mozemo pricat o kvalitetnoj zombie survival igri.

 

Ne moze se snajperka puska ili cak automatsko oruzje spawnat na mapi tako da 35/50 ljudi bude full zgerano. To bi trebalo biti puno rijede i egzoticnije. Ja bi ukinuo u potpunosti server hopanje - igras na jednom serveru, ako hopas, hopas ko bambi - gubis sav gear. Pa da vidis. Igra ima potencijala, kad bi ispravila bugove i rijesila core funkcionalnosti. Umjesto toga oni se bave osvjetljenjem rucne svjetiljke tokom dana, huntingom, kuhanjem i slicno. Zaposlili su ljude koji ce se bavit zivotinjama, a "usput ce malo i zombije probat doradit" ko da je hunting primaran, a zombiji reda radi. Znam da 10 babica ne moze brze od jedne porodit dijete, ali dajte si sredite prioritete i napravit od ovog ono sto ste obecali.

ja ti kažem da više od 50 ljudi na serveru neće imat smisla...pusti da dođu vozila vidit ćeš da će to bit optimalan broj ljudi i bit će zabavno....mapa nije baš toliko velika jer kad bi bilo 100 ljudi ti bi doslovno svugdje vidio nekog i bilo bi samo teško napucavanje na serveru ne bi mogao čečkalicu pokupit sve bi se lootalo na brzinu i još dosta toga da ne nabrajam sad bezveze 

Team32Ipe77
17 godina
offline
Re: DayZ (standalone)
Ipe77 kaže...

pojma kolko je to zapravo mala mapa za 200ljudi to i bilo ogromno sranje na ovoj mapi!! 

Da, Black hawkom/Venomom se mapa prijeđe za kojih minutu, dvije. Autom oko 10.

 

30-50 je optimalno, 50 bi funkcioniralo da je manje oružja i da se više mora surađivati.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Jonja kaže...

Znaci kifla, a sto se tice spawnanja, kad planiraju stavit da se mozes spawnat i u unutrasnjosti?

lol...znači ako sam te shvatio ti bih htio da se ne kreće s obale nego da možeš krenut sa sredine mape....ako je to što želiš to je glupost bez uvrede.....pa uvijek se spawnaš na obali još od moda i to je dobro onda ćeš se tribat pazit kada dođeš u unutrašnjst i čuvat se a ne ja te ubijem na NWA npr. a ti se odma spawnaš u kabaninu jbga to je malo glupo po meni samo napucavanje...nadam se da s to neće nikad dogodit (nadam se da sam te dobro shvatio isprika unaprijed ako nisam) {#}

 

 

EDIT: ajde dotični opravdajte te TD-ove da čujem vaše mišljenje i što sam loše napisao!!!!

Team32Ipe77
Poruka je uređivana zadnji put pet 7.3.2014 0:43 (Ipe77).
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
wyks kaže...
Ipe77 kaže...

pojma kolko je to zapravo mala mapa za 200ljudi to i bilo ogromno sranje na ovoj mapi!! 

Da, Black hawkom/Venomom se mapa prijeđe za kojih minutu, dvije. Autom oko 10.

 

30-50 je optimalno, 50 bi funkcioniralo da je manje oružja i da se više mora surađivati.

slažem se helićom preletiš svaki kutak mape odprilike za 10min možeš zavirit u svaki grad 

Team32Ipe77
15 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Ipe77 kaže...
Jonja kaže...

Znaci kifla, a sto se tice spawnanja, kad planiraju stavit da se mozes spawnat i u unutrasnjosti?

lol...znači ako sam te shvatio ti bih htio da se ne kreće s obale nego da možeš krenut sa sredine mape....ako je to što želiš to je glupost bez uvrede.....pa uvijek se spawnaš na obali još od moda i to je dobro onda ćeš se tribat pazit kada dođeš u unutrašnjst i čuvat se a ne ja te ubijem na NWA npr. a ti se odma spawnaš u kabaninu jbga to je malo glupo po meni samo napucavanje...nadam se da s to neće nikad dogodit (nadam se da sam te dobro shvatio isprika unaprijed ako nisam) {#}

I onda se pitate zasto je toliko ljudi u elektri, pa ono kad se spawnaj na obali cijelo vrijeme, prva postaja je elektra.. 

LoL acc THCJoshi
13 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
Jonja kaže...
Ipe77 kaže...
Jonja kaže...

Znaci kifla, a sto se tice spawnanja, kad planiraju stavit da se mozes spawnat i u unutrasnjosti?

lol...znači ako sam te shvatio ti bih htio da se ne kreće s obale nego da možeš krenut sa sredine mape....ako je to što želiš to je glupost bez uvrede.....pa uvijek se spawnaš na obali još od moda i to je dobro onda ćeš se tribat pazit kada dođeš u unutrašnjst i čuvat se a ne ja te ubijem na NWA npr. a ti se odma spawnaš u kabaninu jbga to je malo glupo po meni samo napucavanje...nadam se da s to neće nikad dogodit (nadam se da sam te dobro shvatio isprika unaprijed ako nisam) {#}

I onda se pitate zasto je toliko ljudi u elektri, pa ono kad se spawnaj na obali cijelo vrijeme, prva postaja je elektra.. 

ne nego je Elektro i Cherno mjesto za pokupit osnovnu opremu i krenit u svijet...... nemam ja ništa protiv ubijanja i stanja u elektru ali imam kad baš svi dolje stoje treba smanjit broj oružija na obali tj. u ta dva grada da se ljudi manje zadržaju te da se više potrude da bi pronašli pušku koja valja ovako normalno svi odu na Balotu ili u Elektro i nađu svi pušku i sve što im treba i počmu se samo tu u krugu 500m napucavat kao u CoD-u......GLUPO JE DA SE LJUDI SPAWNAJU PO SREDINI MAPE PA TO NEMA SMISLA NIKAKVOG!....ako mislišš drugčije ja to poštujem ali i dalje ne shvaćam kakvog to smisla ima da se spawnaš po cijelom mapi {#}

 

EDIT: opremu s Balote treba smanjit za 70-80% glupo je da netko tko je ubijen spawna se i tamo si nađe pušku kakvu želi torbu kakvu želi itd....

Team32Ipe77
Poruka je uređivana zadnji put pet 7.3.2014 0:41 (Ipe77).
13 godina
offline
DayZ (standalone)

Pa spawn ima svoj razlog. Jer si ti kao doplutao na taj dio mape preko mora i naso se u zombi apokalipsi, tako da spawn ima smisla. Samo neka produze spawn gore prema Berezinu cini mi se i Krasnostavu i problem rjesen.

https://www.youtube.com/user/crazypeopleteamcro
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: DayZ (standalone)
SimeKZ kaže...

Pa spawn ima svoj razlog. Jer si ti kao doplutao na taj dio mape preko mora i naso se u zombi apokalipsi, tako da spawn ima smisla. Samo neka produze spawn gore prema Berezinu cini mi se i Krasnostavu i problem rjesen.

 

Spawnanje blizu broda bi izazvalo kaos. Dogodila bi se ista stvar ko sta je cherno-balota lootanje. Samo sto bi ulogu cherna igrao svetlo a balote nea. Mislim da nam to ne treba. U drugu ruku, ne bi toliko ljudi vise bilo na jugu. Sad je to stvar osobnog misljenja.

1971- ∞
16 godina
offline
DayZ (standalone)

Iskreno Ipe, imaš pravo - nisam igrao mod. Standalone je prvi doticaj s DayZ-jem za mene. Samo sam imao takav dojam da je na svu tu silnu pustoš, 40 igrača strašno premalo. Nadam se da će vozila ispraviti taj dojam :)

 

Par puta sam namjerno s kolegom i bratom, čisto iz gušta (jer je to smisao DayZ-ja za mene) išao malo šetati na full serveru preko mape i istraživati nakon što smo skupili dovoljno hrane i pića i naravno oružja :D. Igrali smo 7 sati u komadu da nismo nikog živog ugledali... svi se zabiju ili u elektro, ili po bazama (gdje većinom hopaju pa isto tako i kad ih vidiš, ne stigneš niti doći blizu a već nestanu).

 

Ma ne mogu ti opisati koliko jedva čekam vozila. Petorica u kamion i vozi :D

Moj online portfolio - http://3docean.net/user/tomislavn
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
online
DayZ (standalone)

Nece vozila ispravit situaciju, ako pitas mene u ovoj fazi igre napravila bi situaciju gorom. Nema razloga ici u unutrasnjost, ali nikakvog razloga - sve sto ce vozila napravit je ucinit lov na bambije laksim.

Sve sto ti treba mos nac uz obalu. Trebali bi radit tako da se mozes spavnat po cijeloj obali, da na samoj obali ima tu i tamo zombija od kojih u startu moras bjezat, barem dok ne nadjes nesto za zatuc ih, a u unutrasnjosti da ima hrpetina zombija, gusce poredanih oko strateskih mjesta gdje bi bilo boljeg loota. Na samoj obali bi trebalo biti tu i tamo nesto - malo hrane, gotovo nista oruzja, ponesto za obuc na sebe. Na taj nacin bi se ljudi prisilili na obali nac nesto privremeno i onda krenut nutra, prihvatit rizik od susreta sa vecom skupinom zombija u svrhu prezivljavanja.

Dublje u unutrasnjosti sve jaci i zahtjevniji zombiji, izdrzljiviji i slicno (tipa vojne baze da imaju i zombije u kevlaru koje je JAKO tesko ubit), ali i bolji loot (pogotovo u spomenutim vojnim bazama, od oruzja do kevlara itd.).

Onda mogu uvest vozila. Ali i tada bih ja to limitirao i po broju spawna po mapi/serveru i po kolicini goriva koja postoji na mapi i rijedi spawn istih.

Pogotovo helikopteri. Helikopteri su super, ali treba uvest dobar sustav goriva - ostali su tamo gdje se (jako, jako rijetko) spawnaju, ali sa malo goriva. Tipa dovoljno za skok u unutrasnjost, ali ne i za povratak. To su po meni OP stvari i trebale bi biti JAKO limitirane. Recimo apache ili sto vec planiraju spawnat da ima i nesto oruzja/municije, ali da moze letit 5-7 minuta. Dovoljno za uzletit i napast zidove na nekoj player made bazi (kasnije kad i to uvedu), ali ne za koristit ga stalno. Kerozin za njega moze se spawnat tipa jednom u 2-3 sata i opet omogucit let u slicnom trajanju, ali treba taj kerozin nac i nekako ga dopremit do helikoptera. Nadalje nisu svi piloti - ne bi upravljanje trebalo biti trivijalno.

 

Testko je sve prilagodit mojim nekim nadanjima, znam, ali slozit cete se da bi to bila zanimljivijia igra.

Moj PC  
6 1 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice