Točnije najviše što Mafiju II zeza je taj GPGPU izračun. Današnje kartice ipak još uvijek nisu pogodni za masivan GPGPU paralelizam.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Dobro. Da dobro izgleda. Istina. A ovo s konzola dao bih se kladit da je istina.
Nego ono dobro izgleda ja sam ipak očekivao nešto natprosječno od nastavka Crysisa
Mis da ni verzija za PC neče izgledati daleko ljepše?
DAME I GOSPODO KRIZA - da jedinica
sad bacite pogled na onoj gore crysis2 pc video - da ekipa igra (bolje receno pokkusava igrat) na xbox360 gamepadima ali igru vrte kante - uostalom mozete vidjet i miseve i tipkovnice ispred njih
evo i da malo spustimo wekyu, ovo je bolje nego u 99,9% igri koje se vrte na famoznom physxu a sve gura obican dualcore
p.s. ima i boljih filmica ali mjuza koja dolazi s njima je uzas
DAME I GOSPODO KRIZA - da jedinica
sad bacite pogled na onoj gore crysis2 pc video - da ekipa igra (bolje receno pokkusava igrat) na xbox360 gamepadima ali igru vrte kante - uostalom mozete vidjet i miseve i tipkovnice ispred njih
evo i da malo spustimo wekyu, ovo je bolje nego u 99,9% igri koje se vrte na famoznom physxu a sve gura obican dualcore
p.s. ima i boljih filmica ali mjuza koja dolazi s njima je uzas
stvarno je prekrasna igra...
mislim da nećemo ništa ljepše vidjeti do izlaska ps4/xbox720(ako će se tako zvati) :(
Nevidim šta je tu toliko fanscinantno. Sasvim solidno, ništa bog zna što. Ovo je tek nešto naprednije od Half Life 2 fizike od prije 5-6 godina.
Meni osobno Bad Company 2 izgleda uvjerljivije po pitanju destrukcije i fizikalnog enginea.
BTW PhysX je API.
Nevidim šta je tu toliko fanscinantno. Sasvim solidno, ništa bog zna što. Ovo je tek nešto naprednije od Half Life 2 fizike od prije 5-6 godina.
Meni osobno Bad Company 2 izgleda uvjerljivije po pitanju destrukcije i fizikalnog enginea.
BTW PhysX je API.
da koji umjetno gura izvodjenje preko GPU - bez problema se da optimizirat izvodnjeje preko cpu
Btw Physx je u pocetki imao podrsku za multithreading tj dobrim dijelom je koristio mogucnosti quadcore procesora i umjesto da se nastavilo razvijat i taj dio u API-u Nvidija je MT totalno izbacila, tako ako sad fizika ne ide iskljucivo preko njihovog GPU (jer ATI ko fol nije kompatibilan s njihovom tehnologijom - mos mislit) API vrti proc iskljucivo preko jedne jezgre (od tud tako ocajno rezultati kad se u Mafiji gura CPU fizika) - ukratko umjetno su si napumpali superiornost njihove CUDA tehnologije posebice pred INTELOVIM i7 koji je u stanju to vrtit rekao bi jednako dobro
Sve u svemu u nVIDIJI nista novo, po dobrom starom obicaju muljaju i spletkare a to bi im se ne po prvi puta moglo obit u glavu
da koji umjetno gura izvodjenje preko GPU - bez problema se da optimizirat izvodnjeje preko cpu
Btw Physx je u pocetki imao podrsku za multithreading tj dobrim dijelom je koristio mogucnosti quadcore procesora i umjesto da se nastavilo razvijat i taj dio u API-u Nvidija je MT totalno izbacila, tako ako sad fizika ne ide iskljucivo preko njihovog GPU (jer ATI ko fol nije kompatibilan s njihovom tehnologijom - mos mislit) API vrti proc iskljucivo preko jedne jezgre (od tud tako ocajno rezultati kad se u Mafiji gura CPU fizika) - ukratko umjetno su si napumpali superiornost njihove CUDA tehnologije posebice pred INTELOVIM i7 koji je u stanju to vrtit rekao bi jednako dobro
Sve u svemu u nVIDIJI nista novo, po dobrom starom obicaju muljaju i spletkare a to bi im se ne po prvi puta moglo obit u glavu
Imaš link o tome? Kolko znam, radi se o običnom GPGPU programu koji je napisan za masivan paralelizam i paralelnu obradu. Da, stvar je u driverima i svak bi normalan to radio. I ATi mulja jednako ko nvidija. Nitko nece raditi protiv sebe. PhysX je odlična stvar za marketing nvidije. Njihov marketing je daleko daleko jači od atijevog i uvjek proguraju svoju tenologiju.
Svi oni muljalju, sve su to jedni te isti lopovi. I ATi je muljao u prošlosti počevši od dosta glupih odluka da nepodrzava odredene formate tekstura u DX9 pipelineu, pa sve do Texture Fetch-a (koji nikad nije radio). nVIDIA isto mulja sa marketingom i maze oči kupcima. Ništa čudno.
PhysX u očima korisnika nije ništa revolucjonrarno, radi se samo o dodatnoj tenologij koja nije vrijedna kupnje dodatne kartice (po mom mišljenju). Ali radi se o dosta zgodnoj tenologij u očima programera koja nije ni približno neakvo sranje i sl. Eyefinity je isto sranje po tom nekom principu.
Dali bi ATi bio u stanju izvoditi PhysX? Vrlo vjerovatno Da, al stvar je u licenci i driverima. Nitko nije lud da dzaba da svoju tehnologiju koju su kupili.
Nevidim šta bi se nvidij moglo odbit od glavu? Prije 6 godina gurali su svoj jezik za shadere kojeg danas nitko nekoristi, isto tako nece ni PhysX više nitko koristit, svi ce gurati DirectCompute Microsoftov. Najobičnij marketing i veliki plus za marketinški dio nvidjijinih kartica.
da koji umjetno gura izvodjenje preko GPU - bez problema se da optimizirat izvodnjeje preko cpu
Btw Physx je u pocetki imao podrsku za multithreading tj dobrim dijelom je koristio mogucnosti quadcore procesora i umjesto da se nastavilo razvijat i taj dio u API-u Nvidija je MT totalno izbacila, tako ako sad fizika ne ide iskljucivo preko njihovog GPU (jer ATI ko fol nije kompatibilan s njihovom tehnologijom - mos mislit) API vrti proc iskljucivo preko jedne jezgre (od tud tako ocajno rezultati kad se u Mafiji gura CPU fizika) - ukratko umjetno su si napumpali superiornost njihove CUDA tehnologije posebice pred INTELOVIM i7 koji je u stanju to vrtit rekao bi jednako dobro
Sve u svemu u nVIDIJI nista novo, po dobrom starom obicaju muljaju i spletkare a to bi im se ne po prvi puta moglo obit u glavu
Imaš link o tome? Kolko znam, radi se o običnom GPGPU programu koji je napisan za masivan paralelizam i paralelnu obradu. Da, stvar je u driverima i svak bi normalan to radio. I ATi mulja jednako ko nvidija. Nitko nece raditi protiv sebe. PhysX je odlična stvar za marketing nvidije. Njihov marketing je daleko daleko jači od atijevog i uvjek proguraju svoju tenologiju.
Svi oni muljalju, sve su to jedni te isti lopovi. I ATi je muljao u prošlosti počevši od dosta glupih odluka da nepodrzava odredene formate tekstura u DX9 pipelineu, pa sve do Texture Fetch-a (koji nikad nije radio). nVIDIA isto mulja sa marketingom i maze oči kupcima. Ništa čudno.
PhysX u očima korisnika nije ništa revolucjonrarno, radi se samo o dodatnoj tenologij koja nije vrijedna kupnje dodatne kartice (po mom mišljenju). Ali radi se o dosta zgodnoj tenologij u očima programera koja nije ni približno neakvo sranje i sl. Eyefinity je isto sranje po tom nekom principu.
Dali bi ATi bio u stanju izvoditi PhysX? Vrlo vjerovatno Da, al stvar je u licenci i driverima. Nitko nije lud da dzaba da svoju tehnologiju koju su kupili.
Nevidim šta bi se nvidij moglo odbit od glavu? Prije 6 godina gurali su svoj jezik za shadere kojeg danas nitko nekoristi, isto tako nece ni PhysX više nitko koristit, svi ce gurati DirectCompute Microsoftov. Najobičnij marketing i veliki plus za marketinški dio nvidjijinih kartica.
Ukratko nisam rekao da su ostali bezgrijesni, svi oni muljaju, pogotovo veliki iNTEL, AMD, SAMSNUG, APPLE... ali nekako mi se cini da je tu Nvidia za stepenicu ispred konkurencije, uzdigli su to na razinu umjetnosti - ne mislim nabrajat ima toga previse.
Btw trenutno je krugu ljudi kojima komp ne sluzi iskljucivo za igranje Eyefinity daleko korisniji stvar od tog famoznog physxa, do nedavno su se graficke koje su omogucavale takvo nesto placale suhim zlatom, da ne govorimo o njihovim jadnim 3d performasama, a sad to dobijes doslovno za kiriki.
odgovaram ti unaprijed ima puno razloga, situacija i kombinacija u kojima je vise monitorski sustav bolji od jedne ogromne monitorcine iako vrijedi i obratno
Physx je trenutno najobicnija vapor tehnologija, covjek koji se malo vise razumije mi objasnio: nit je bas najbolja izvedena, nit je univezalna, nit realno za takvim necim jos realno ima potrebe, a AMD si je sam kriv sta nema nesto takvo, pustio je stvar po starni misleci da ce vec industrija preko OPENCL/DIRECTCOMPUTE iznjedrit sama neko univezalno rjesenje - ali jbg danas su konzole primarna platforma a one jednostavno nemaju snage da vrte takvo nesto pa nema ni potrebe - do izlaska novih konzola nista od neke fizike u igrama
Nvidia kao sto si rekao physx koristi u marketinske svrhe - mislim bili bi glupi da to ne rade a softwer osiguravaju placanjem devovima, posebice s istocnog-jeftinijeg trzista: Rusi, Cesi, Poljaci...jer njima kinta i hardwer uvijek dobro dojdu, Pa u igre nakaleme kakvih par ficera koje je budimo realni u stanju vrtit i obican proc
Vidiš tu se i ja slazem. A i u prilog ide činjenica da nijedna vlastita tehnologija od neke tvrtke nije nikad zazivjela. Ni GLIDE, ni Cg, ni sad PhysX. Opet ce Microsoft izgurat svoje (tako i treba).
do izlaska novih konzola nista od neke fizike u igrama
Hm...????
crysis 1 za svoje vrijeme je ima nevjerojatnu grafiku
crysis 2 blago iznad prosjecnu
Crysis je 2007. morao biti to što je onda i bio. Postao je legenda gaminga za PC-je.
To je ono što se kaže: moralo dogoditi kao sve ostale stvari u životu!
Crysis 2 ni pod razno ne može doseći slavu prethodnika kao što nije učinio Crysis Warhead.
Stoga nisam ni očekivao da če to biti ona bomba iz 2007 bačena ponovo samo 2011.
Iako ljudi bi voljeli takvo što.
Takve se stvari gotovo nikad ne ponove.
Crysis može biti sve, ali nezaslužuje dodatak legenda jer igra osim dobre grafike i nema neku epsku priču znam da ovo izgleda kao provokacija no nije samo sam realan jer i ja sam Crysis fan no ipak Crysisa je najviše proslavila grafika dok priča igra sporednu ulogu, ali Crysis je ipak najviše MP igra.
Crysis može biti sve, ali nezaslužuje dodatak legenda jer igra osim dobre grafike i nema neku epsku priču znam da ovo izgleda kao provokacija no nije samo sam realan jer i ja sam Crysis fan no ipak Crysisa je najviše proslavila grafika dok priča igra sporednu ulogu, ali Crysis je ipak najviše MP igra.
Sve je stvar ukusa. Meni recimo MW2 priča je totalno bezveze a svi je hvale kao da je remek-djelo. Crysis meni ima puno bolju priču(mislim na jedinicu). Ali grafika je ono što je proslavilo ovu igru jer i dan danas svi još uvijek testiraju tu igru u razni benchmarcima i slično dok se ostale testiraju dok su aktuelne par mjeseci i gotovo.
I crysis definitivno nije MP igra, tek će sa dvojkom postati. Prije su mp imali više ono reda radi nego da su se zbilja i potrudili oko njega, ali sada su valjda shvatili da ljudi kupujuigre zbog MP-a a ne zbog singleplayera...
Ukratko nisam rekao da su ostali bezgrijesni, svi oni muljaju, pogotovo veliki iNTEL, AMD, SAMSNUG, APPLE... ali nekako mi se cini da je tu Nvidia za stepenicu ispred konkurencije, uzdigli su to na razinu umjetnosti - ne mislim nabrajat ima toga previse.
prevedeno u F1,nvidia je ko ferari u formuli 1
Ukratko nisam rekao da su ostali bezgrijesni, svi oni muljaju, pogotovo veliki iNTEL, AMD, SAMSNUG, APPLE... ali nekako mi se cini da je tu Nvidia za stepenicu ispred konkurencije, uzdigli su to na razinu umjetnosti - ne mislim nabrajat ima toga previse.
prevedeno u F1,nvidia je ko ferari u formuli 1
recimo da, samo sto u Formuli1 je vece konkurencija pa uz njih, rekao bih rame uz rame dolazi i Mclaren, zajedno muljaju gdje stignu i kako stignu a zahvaljujuci ponajvise bas njima danas su te spletke ionako postale dio imidzja Formule1
Ma sve su to muljatori. i ATi a pogotovo nvidia. i ATi mulja sa cjenama, a i u prošlosti je muljao sa svojim biserima - LINK, LINK 2 iz ugla game developera.
Svi oni muljaju, i microsoft, i apple, svi redom. Jedina firma koja mi se oduvjek svidala da nije imala neka velika muljanja je Logitech, no to je sad nebo i zemlja usporedba te je totalni offtopic. Uglavnom svi oni gledjau svoje dzepove a tek onda korisnike svoje. Netko vise netko manje, no uglavnom kad se pruzi prilika iskoriste.
Što se tiče usporedbe F1 - Mclaren je muljao 2007., Ferari početcima 2000.-ih, - Dakle da moze se usporedit. Kad se pruzi prilika, onda vrjedi ona Rojsova - Tko je jamio jamio.
Sry na offtopicu.
Kao sto se i ocekivalo dolazi nam naprednija podrska za visejezgarne procesore i GPU-e u novom lijepom nam CrySisu.Molitve su uslisene xD
Electronic Arts seems to have placed a fair bit of confidence in the development staff at CryTek these days, most noticeably with the brand image it expects the company to return them. During a talk at GamesCom 2010, the company has announced its expectations that Crysis 2 will score over 90 percent in reviews when launch day arrives next year. David DeMartini, head of the EA Partners label that covers EA's work with developer Crytek, explained the delays that have caused the title to be pushed further into Q1 2011. When asked by Eurogamer if the title had slipped from an Autumn 2010 release to Spring 2011, DeMartini replied, "It didn't slip into March, but we both had aspirations of trying to release it sooner than that." He went on to say he is confident the game will be met with rave reviews and explained that the recent delays hadn't been motivated by fear of a Holiday 2010 shopping rush. "As we collaboratively evaluated when's the right time for it to be ready, March 22nd was the perfect window for the game to hit its maximum potential," he said. "With a game like Crysis you don't worry so much about who's shipping when. You pick your ideal window and you lock down and everybody else can move if they have to move." As CryTek expands its user base by tapping into the console and PC markets simultaneously, it is expected to please both crowds with an emphasis on maximum rendering quality for each respective hardware platform. "With the guys at Crytek, it's quality, quality, quality," exclaimed DeMartini. PCGamesHardware recently spoke with CryTek Field Applications Engineer Sean Tracy during GamesCom 2010 about the render effects being incorporated into CryEngine 3. On the Xbox 360 and PlayStation 3, the runs at 1280x720p without AA and a 30fps framerate cap. In comparison, PC gamers can expect Crysis 2 to utilize up to eight processing cores with fully dynamicload capacity. For instance, audio, physics, AI and low-level rendering can all be performed simultaneously on up to eight multithreaded CPU cores, while the GPU uses compute shaders to deal with deferred lighting, tessellation and post-processing effects. While CryTek's engineers are still working on DirectX 11 tessellated maps, we can expect the technology to be featured in the final release of Crysis 2. All in all, Sean Tracy expects that CryEngine 3 would render nearly twice as many frames per second as CryEngine 2 at comparable graphics quality. Let's hope DeMartini's expectations hold true when Crysis 2 releases on March 22, 2011.
To ti objesi mačku od rep. Kladim se da ce igra raditi na max kod mene samo da mi je bolju grafičku.
I crysis utilizira više jezgri, ali boljih perfomansi nema.
A i šta će im teselacija peko DirectCompute? Nekuzim? OK za post processing kao SSAO i sl.
Hahaha boris se ti za taj svoj E8400 dzaba je ko lav,et naveo si u jednoj temi da u prvom Crysisu nema razlike u performansama izmedju recimo E8400 i i7-920 i sl,bas me zanima da li ce je biti u novom,prvi Crysis ne utlizira vise od dvije jezgre o tome su i sami developeri pricali,nije mi jasno to "I crysis utilizira više jezgri, ali boljih perfomansi nema" pa zasto ce ih utilizirati,onako da u task manageru skacu 4 ili 8 skala umjesto 2 hehe smijesno.I samo jos jedan add,jel ti samo u jednoj igri pod "performansama" podrazumijevas broj frameova,a recimo vrijeme ucitavanja igre,mape,vrijeme izlaska iz igre,brzina odziva procesora u radu sa ostalom sredinom dok je igra pokrenuta u pozadini a minimizirana,vrijeme oporavka racunara nakon izlaska iz jedne takve igre?
Hahaha boris se ti za taj svoj E8400 dzaba je ko lav,et naveo si u jednoj temi da u prvom Crysisu nema razlike u performansama izmedju recimo E8400 i i7-920 i sl,bas me zanima da li ce je biti u novom,prvi Crysis ne utlizira vise od dvije jezgre o tome su i sami developeri pricali,nije mi jasno to "I crysis utilizira više jezgri, ali boljih perfomansi nema" pa zasto ce ih utilizirati,onako da u task manageru skacu 4 ili 8 skala umjesto 2 hehe smijesno.I samo jos jedan add,jel ti samo u jednoj igri pod "performansama" podrazumijevas broj frameova,a recimo vrijeme ucitavanja igre,mape,vrijeme izlaska iz igre,brzina odziva procesora u radu sa ostalom sredinom dok je igra pokrenuta u pozadini a minimizirana,vrijeme oporavka racunara nakon izlaska iz jedne takve igre?
Dok ja negubim 20+ FPS u odnosu na druge procesore ja smatram da potrebe za jačim procesorom nema.
Mišljenja sam da sa RAID0 poljem sasvim solidno ucitavam igru i izlazim iz nje.
Kazem, ovo je samo marketing - Igra ce raditi bez problema na max uz odgovarajucu graficku i dobar dualac.
Evo
za crysis 2 limited edition. Kao što vidite ovdje su detaljno prikazali klase i mislim da ću zbog ovoga zamrziti crytek...jer ako budu napravili da samo određene klase imaju pristup određenom oružju, i da nećemo moći od protivnika uzeti njegovo oružje onda je to za mene jednaki fail kao i u drugim igrama koje imamo trenutno...očito da se opet ide dodvoravati konzolaškoj publici i pojednostavljanju svega pa se svodi da samo prije spawnanja možeš customizirati što želiš koristiti i onda to koristiš dok ne umreš. Ali pošto sam optimista u duši, nadam se da ovakav debakl se možda neće dogoditi i da će uz klase biti moguće uzimanje tuđeg oružja ili nešto u tom stilu. Ali ako klase budu lockane kao u BC2, neznam bit ću jako razočaran
Oduševio me samo hologram, a ovo ostalo je sve već viđeno u sličnim igrama toga tipa.
Ne kažem da je loše samo da nema ništa revolucionarno...
Oduševio me samo hologram, a ovo ostalo je sve već viđeno u sličnim igrama toga tipa.
Ne kažem da je loše samo da nema ništa revolucionarno...
Čuj cijela inovativnost crysisa počiva na nanosuitu kojeg kao da i nežele prikazati kao da ga se srame Samo pokazuju "uber l33t" fore tipa sneaky lomljenje vrata, uzimanje dog taga i sl. Kažu da će biti gomila nanosuit modula koji će poboljšavati nanosuit ali i dalje nema puno detalja kakvi su i što sve rade. Znam da je negdje bilo da će biti tipa bolji radar, bolja vidljivost i sl.
Još killstreakove i mogu progutati, ali ako sve bude bili podređeno klasama onda će biti jadno. Što će mi recimo 80 tih nanosuit modula ako sa svakom klasom možeš iskoristiti samo neke sa određenom klasom(znači ako ih ima 80 podijeljeno na 4 klase, bilo bi 20 po klasi). Ista stvar sa oružjem, biti će puno oružja ali će ih većina biti povezana klasama. Znači neču moći furati scar i rocket launcher ili snajper i sačmu. Ili recimo rocket launcher i snajper...to je ono zbog čega sam volio crysis wars, ako bude ovako, to mi je onda isti vrag kao BC2
pa na incrysis ima detalja ima neki tipa sleight of hand (cod 4 ) itd
pa na incrysis ima detalja ima neki tipa sleight of hand (cod 4 ) itd
A baš sam htio napisti sada kada sam vidio multplayer gameplay da pomalo sliči na cod
pa na incrysis ima detalja ima neki tipa sleight of hand (cod 4 ) itd
A baš sam htio napisti sada kada sam vidio multplayer gameplay da pomalo sliči na cod
A kad su samo pokazali taj TDM (tojest TIA- team instant action) u kojem nema nešto posebno, plus loši igraći kao i uvijek Ima 6 modova pa ćemo kroz sve njih vidjeti što se u igri nudi. Ali kad sam vidio onako specijalizirane klase, baš me je jako presjeklo, nadam se da je to samo za neki mod napravljeno da će ostale slijediti crysis slogan: adopt, engage, dominate(to je stariji) a noviji adopt, engage, survive. E to se gubi kad se sve svede na klase...
pa na incrysis ima detalja ima neki tipa sleight of hand (cod 4 ) itd
A baš sam htio napisti sada kada sam vidio multplayer gameplay da pomalo sliči na cod
A kad su samo pokazali taj TDM (tojest TIA- team instant action) u kojem nema nešto posebno, plus loši igraći kao i uvijek Ima 6 modova pa ćemo kroz sve njih vidjeti što se u igri nudi. Ali kad sam vidio onako specijalizirane klase, baš me je jako presjeklo, nadam se da je to samo za neki mod napravljeno da će ostale slijediti crysis slogan: adopt, engage, dominate(to je stariji) a noviji adopt, engage, survive. E to se gubi kad se sve svede na klase...
Ma više su to stavili da bude kao 'one man show', ali moram reći da mi animcija malo smiješno izgleda kada skaču (ko da leto kroz zrakoprazni prostor :D).
meni ovo sve izgleda kao da će kriza 2 biti još jedan klon od mw2 i bc2... valjda ću se prevarit
pa na incrysis ima detalja ima neki tipa sleight of hand (cod 4 ) itd
A baš sam htio napisti sada kada sam vidio multplayer gameplay da pomalo sliči na cod
A kad su samo pokazali taj TDM (tojest TIA- team instant action) u kojem nema nešto posebno, plus loši igraći kao i uvijek Ima 6 modova pa ćemo kroz sve njih vidjeti što se u igri nudi. Ali kad sam vidio onako specijalizirane klase, baš me je jako presjeklo, nadam se da je to samo za neki mod napravljeno da će ostale slijediti crysis slogan: adopt, engage, dominate(to je stariji) a noviji adopt, engage, survive. E to se gubi kad se sve svede na klase...
Hm, nekako sam dobio dojam da će te specijalizirane klase biti u svih 6 modova, a to se ni meni ne sviđa.
I još nešto. Očekujem da će jedan od MP modova biti Power Struggle ili neki drugi, njemu sličan (sa velikim mapama, mnogo zgrada različitih funkcija, mnogo vozila).
E sad, ne shvaćam kako će takav mod smjestiti u New York koji je dosta zatvoren i nekako nepodoban za velike mape, hmm
pa na incrysis ima detalja ima neki tipa sleight of hand (cod 4 ) itd
A baš sam htio napisti sada kada sam vidio multplayer gameplay da pomalo sliči na cod
A kad su samo pokazali taj TDM (tojest TIA- team instant action) u kojem nema nešto posebno, plus loši igraći kao i uvijek Ima 6 modova pa ćemo kroz sve njih vidjeti što se u igri nudi. Ali kad sam vidio onako specijalizirane klase, baš me je jako presjeklo, nadam se da je to samo za neki mod napravljeno da će ostale slijediti crysis slogan: adopt, engage, dominate(to je stariji) a noviji adopt, engage, survive. E to se gubi kad se sve svede na klase...
Hm, nekako sam dobio dojam da će te specijalizirane klase biti u svih 6 modova, a to se ni meni ne sviđa.
I još nešto. Očekujem da će jedan od MP modova biti Power Struggle ili neki drugi, njemu sličan (sa velikim mapama, mnogo zgrada različitih funkcija, mnogo vozila).
E sad, ne shvaćam kako će takav mod smjestiti u New York koji je dosta zatvoren i nekako nepodoban za velike mape, hmm
jednostavno nece ga biti
Ma new york je samo hype za singleplayer. Multiplayer će se sigurno igrati na svakakvim mapama. Pa reci koliko u crysis wars ima mapa gdje si u totalnoj đungli? Ima gdje si urbanom području, u pustinjama, u zimskim uvjetima, u običnim šumama itd. Još ako se igra bude mogla moddati čekaj kad se modderi zagriju pa počnu izrađivati nove mape i rekreirati stare mape, bit će ludilo
Jedino me ove klase ubijaju, jednostavno mi je preglupo kad mi određuju kako ću igrati, totalno me ubija u pojam...klase su trebali uraditi na samom nanosuitu a ne na odabiru oružja, to bi bilo puno bolje nego da mogu stavljati razne module a ograničen sam oružjem...