Bioshock Infinite

poruka: 809
|
čitano: 162.273
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
12 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Nisam dosad mislio da je netko sposoban pricom pokvariti igru drugom covjeku...

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
wyks kaže...

Priča o paralelnim svemirima je tu da bi se igrač reflektirao u njima, i, što je najvažnije, (pored spaljivanja i prženja vojnika kojeg su izjele vrane) da propituje vlastite izbore.

Sam X (Bio/System)-Shock serijal služi kako bi se popoluarno-znanstvene teme i teorije smjestile u priču koja može dotaknut igrača na jendoj osobnoj razini, a da pritom ne zaostaje u geekovskom, igrivom, zabavnom i tehnološko-naprednom smislu.

 

Ali krivo si me shvatio oko podcrtanog dijela.

Nisam aludirao da je teorija o paralelnim stvarnostima fizički dokaziva, niti uopće želim ulaziti u raspravu o ome jer je to preopširna tema za jednu igru koja služi zabavi najprije.

Ciljao sam na dijelove priče i smještaja same igre koji imaju veoma čvrste temelje u Američkoj povijesti.

 

Googlajte o pojmovima i temama koji se pojavljuju u igri. Pročitajete nekoliko djela iz tog vremena. Daju zanimljiv doprinos većem i kvalitetnijem uživanju u igri.

Ne samo o Columbiji već i o Raptureu, koji je po meni zanimljiviji.

Sve ok, nego što se tiče američke povijesti - bilo bi pametnije umjesto nje (pogotovo irelevantne) istraživati NAŠU, pa nam se ne bi ponavljale i dešavale ovkve gluposti danas - kako se kaže - prošlost je učiteljica budućnosti...

 

Što se tiče tehnološkog aspekta igre - ni tu ne briljira (sedam godina stara tehnologija)...

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Minoza kaže...
Danyel kaže...

Ma ne, nisam mislio da je teorija nonsens nego autorova verzija te teorije. Naime, ako u bilo kojoj točki dođe do onakvog svršetka kao u igri, apsolutni je nonsens da bi junak uopće postojao. Da ne duljim sada o ostalim nelogičnostima igre, teorija paralelnog svemira sa beskonačnim varijacijama je na vrlo klimavim nogama izato je nespretno reći da je na ''realnim temeljima". Lijepo je zamišljeno, da, ali da bismo mogli razumjeti nešto takvo morali bismo imati puno razvijeniju svijest i um, ukratko - biti bogovi. Jer, jedina točka s koje bismo mogli vidjeti sliku koju je prezentirala Elizabeth je upravo Božja. Bezvremenska, dakle. 

Ali, pošto stvoritelji nismo preostaje nam samo ovako mozgati i maštati.

 

Daj ne laprdaj. Kakav te sad bog spopao?

Ha ha - očekivao sam ovakvo pitanje od nekog poput tebe. Igraš ovakvu igru, raspravljaš o završetku igre i onda se zapitaš ''kakv te Bog spopao"... Hvala ti, dobro si me nasmijao {#}

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...

Ha ha - očekivao sam ovakvo pitanje od nekog poput tebe. Igraš ovakvu igru, raspravljaš o završetku igre i onda se zapitaš ''kakv te Bog spopao"... Hvala ti, dobro si me nasmijao {#}

 

Nisam raspravljao o završetku igre već ti ukazao na nebulozu o petljanju božanstva u priču o paralelnim svemirima. Što znači poput mene? Ti me poznaješ? Komentirao si ranije nešto sa mnom?

 

Danyel kaže...

Sve ok, nego što se tiče američke povijesti - bilo bi pametnije umjesto nje (pogotovo irelevantne) istraživati NAŠU, pa nam se ne bi ponavljale i dešavale ovkve gluposti danas - kako se kaže - prošlost je učiteljica budućnosti...

 

Što se tiče tehnološkog aspekta igre - ni tu ne briljira (sedam godina stara tehnologija)...

 

Sedam godina suspenzije sa foruma?

I possess a skill to google.
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.4.2013 19:05 (Minoza).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...
Nfs

  Priča je manje-više već viđena u drugim djelima,ali paralelni svemiri nisu samo nonsense.Teorija o paralelnim svemirima nije od strane znanosti samo tako odbačena,već postoji niz znanstvenika i fizičara koji ju podupiru.(58%)

Naravno nitko sa sigurnošću ne može tvrditi da postoje paralelni svemiri,ali ako pogledaš znanost,pogotovo fiziku vidjeti ćeš da se mnogo toga zapravo temelji na nekoj teoriji koja je ponekad opće prihvaćena,a ponekad ne.

Pogotovo kad govorimo o svemiru izvan Sunčevog sustava(ali i unutar njega) nailazimo gotovo  samo na teorije.Sama činjenica da među fizičarima ova teorija nije izrugivana govori da je ipak moguća.

Zanimljivosti s wikipedije. 

 

Bacite oko na broj mogućih interpretacija

 

P.S. Sada sam čitajuči navedeni tekst otkrio jednu zanimljivost- "It has been suggested that Booker DeWitt, the protagonist of Bioshock Infinite, is named for Bryce DeWitt."

Ma ne, nisam mislio da je teorija nonsens nego autorova verzija te teorije. Naime, ako u bilo kojoj točki dođe do onakvog svršetka kao u igri, apsolutni je nonsens da bi junak uopće postojao. Da ne duljim sada o ostalim nelogičnostima igre, teorija paralelnog svemira sa beskonačnim varijacijama je na vrlo klimavim nogama izato je nespretno reći da je na ''realnim temeljima". Lijepo je zamišljeno, da, ali da bismo mogli razumjeti nešto takvo morali bismo imati puno razvijeniju svijest i um, ukratko - biti bogovi. Jer, jedina točka s koje bismo mogli vidjeti sliku koju je prezentirala Elizabeth je upravo Božja. Bezvremenska, dakle.

Ali, pošto stvoritelji nismo preostaje nam samo ovako mozgati i maštati.

  Nisam shvatio zašto ne bi postojao.Postojalo bi beskonačno mnogo paralelnih svemira u kojima on nije prihvatio baptizam,ali 0 onih u kojima je.Možeš li to pojasniti? Mislim da se izraz "na realnim temeljima" treba shvatiti kao na "potencijalno mogućim temeljima",za razliku od priča koje nisu na "realnim temeljima" jer nemaju znanstvenu podlogu.Ja inače kad je riječ o igrama ili filmovima ne idem previše duboko u detalje objašnjenja,kao što je u ovom slučaju kvantna mehanika objašnjenje za Columbiu,ali ipak trebam neko "realno"(čitaj izgleda da bi moglo biti) objašnjenje za ono što se događa.To je zapravo samo sporedna stvar koja je tu kako bi se priča učinila uvjerljivijom i stvarnijom,a ne samo nemogućom fantazijom.Svaka SF priča se zapravo oslanja na tzv "suspension of disbelief" u nekoj mjeri,ali je bitno da ima neka objašnjenja "utemeljena u stvarnosti"(manje-više).

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.4.2013 19:34 (NFSPredator0010).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Minoza kaže...
Danyel kaže...

 

Tebi nebuloza, meni nije. Dapače, sve upućuje na božansku kreaciju (za Boga ne postoji vrijeme). Međutim, nemam se namjeru upuštati u teološko/filozofsku raspravu s nekim poput tebe, koji apriori to ismijavaš. Niti maš kapaciteta niti te ta tematika zanima. Stoga sam ti rekao da si me dobro nasmijao - ali da ti ne bih i dalje objašnjavao - pogledaj neki od intervjua sa K.Levineom, gdje on sam govori da nije religiozan, međutim priznaje da je priča ove igre vrlo blizu tome. Pogledaj, ako znaš engleski, shvatit ćeš mnogo toga od samog autora. Lijep pozdrav.

 

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...

  Nisam shvatio zašto ne bi postojao.Postojalo bi beskonačno mnogo paralelnih svemira u kojima on nije prihvatio baptizam,ali 0 onih u kojima je.Možeš li to pojasniti? Mislim da se izraz "na realnim temeljima" treba shvatiti kao na "potencijalno mogućim temeljima",za razliku od priča koje nisu na "realnim temeljima" jer nemaju znanstvenu podlogu.Ja inače kad je riječ o igrama ili filmovima ne idem previše duboko u detalje objašnjenja,kao što je u ovom slučaju kvantna mehanika objašnjenje za Columbiu,ali ipak trebam neko "realno"(čitaj izgleda da bi moglo biti) objašnjenje za ono što se događa.To je zapravo samo sporedna stvar koja je tu kako bi se priča učinila uvjerljivijom i stvarnijom,a ne samo nemogućom fantazijom.Svaka SF priča se zapravo oslanja na tzv "suspension of disbelief" u nekoj mjeri,ali je bitno da ima neka objašnjenja "utemeljena u stvarnosti"(manje-više).

To je logički apsurd - razmisli. Ako vrijeme ne poistoji (po Infiniteu očito ne postoji) onda se SVE odigrava uvijek i sada. Stoga, da bi se kao nešto promijenilo u prošlosti, ekipa je trebala intervenciju u budućnosti, tj. u prošlosti. Ne kužiš apsurd - ako sve uvijek postoji u bilo kojem trenutku (a trenutka nema, jer je zapravo sve bezvremensko), onda će uvijek postojati i Comstock i DeWitt, ma što itko ikada učinio.

Zato sam radije priču ove igre promatrao s jednog drugog aspekta. Ovo bolje funkcionira kao priča o krizi savjesti i identiteta i pokušaju ispravka nepopravljive, teške odluke. Mislim da bi izvor toga trebalo potražiti u Levineovom djetinjstvu i njegovom odnosu s roditeljima...   

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...

To je logički apsurd - razmisli. Ako vrijeme ne poistoji (po Infiniteu očito ne postoji) onda se SVE odigrava uvijek i sada. Stoga, da bi se kao nešto promijenilo u prošlosti, ekipa je trebala intervenciju u budućnosti, tj. u prošlosti. Ne kužiš apsurd - ako sve uvijek postoji u bilo kojem trenutku (a trenutka nema, jer je zapravo sve bezvremensko), onda će uvijek postojati i Comstock i DeWitt, ma što itko ikada učinio.

Zato sam radije priču ove igre promatrao s jednog drugog aspekta. Ovo bolje funkcionira kao priča o krizi savjesti i identiteta i pokušaju ispravka nepopravljive, teške odluke. Mislim da bi izvor toga trebalo potražiti u Levineovom djetinjstvu i njegovom odnosu s roditeljima...   

 

Apsurdno je intervenirati u budućnost ili prošlost ako vrijeme ne postoji. Slobodno se upusti u raspravu, nemaš podlogu za tvrditi da bog ima ikakve veze sa paralelnim svemirima u ovoj igri, jer to nije priča iz igre.

I possess a skill to google.
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.4.2013 19:59 (Minoza).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Minoza kaže...
Danyel kaže...

To je logički apsurd - razmisli. Ako vrijeme ne poistoji (po Infiniteu očito ne postoji) onda se SVE odigrava uvijek i sada. Stoga, da bi se kao nešto promijenilo u prošlosti, ekipa je trebala intervenciju u budućnosti, tj. u prošlosti. Ne kužiš apsurd - ako sve uvijek postoji u bilo kojem trenutku (a trenutka nema, jer je zapravo sve bezvremensko), onda će uvijek postojati i Comstock i DeWitt, ma što itko ikada učinio.

Zato sam radije priču ove igre promatrao s jednog drugog aspekta. Ovo bolje funkcionira kao priča o krizi savjesti i identiteta i pokušaju ispravka nepopravljive, teške odluke. Mislim da bi izvor toga trebalo potražiti u Levineovom djetinjstvu i njegovom odnosu s roditeljima...   

 

Apsurdno je intervenirati u budućnost ili prošlost ako vrijeme ne postoji.

Upravo to. Ne samo da je apsurdno nego je i neizvedivo. Osim iz Božje perspektive. Ups, ti ne vidiš kakve veze ima Bog s ovim... (šala)  

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...

  Nisam shvatio zašto ne bi postojao.Postojalo bi beskonačno mnogo paralelnih svemira u kojima on nije prihvatio baptizam,ali 0 onih u kojima je.Možeš li to pojasniti? Mislim da se izraz "na realnim temeljima" treba shvatiti kao na "potencijalno mogućim temeljima",za razliku od priča koje nisu na "realnim temeljima" jer nemaju znanstvenu podlogu.Ja inače kad je riječ o igrama ili filmovima ne idem previše duboko u detalje objašnjenja,kao što je u ovom slučaju kvantna mehanika objašnjenje za Columbiu,ali ipak trebam neko "realno"(čitaj izgleda da bi moglo biti) objašnjenje za ono što se događa.To je zapravo samo sporedna stvar koja je tu kako bi se priča učinila uvjerljivijom i stvarnijom,a ne samo nemogućom fantazijom.Svaka SF priča se zapravo oslanja na tzv "suspension of disbelief" u nekoj mjeri,ali je bitno da ima neka objašnjenja "utemeljena u stvarnosti"(manje-više).

To je logički apsurd - razmisli. Ako vrijeme ne poistoji (po Infiniteu očito ne postoji) onda se SVE odigrava uvijek i sada. Stoga, da bi se kao nešto promijenilo u prošlosti, ekipa je trebala intervenciju u budućnosti, tj. u prošlosti. Ne kužiš apsurd - ako sve uvijek postoji u bilo kojem trenutku (a trenutka nema, jer je zapravo sve bezvremensko), onda će uvijek postojati i Comstock i DeWitt, ma što itko ikada učinio.

Zato sam radije priču ove igre promatrao s jednog drugog aspekta. Ovo bolje funkcionira kao priča o krizi savjesti i identiteta i pokušaju ispravka nepopravljive, teške odluke. Mislim da bi izvor toga trebalo potražiti u Levineovom djetinjstvu i njegovom odnosu s roditeljima...

  Je ,ako tako gledaš,međutim ja sam to shvatio kao da vrijeme teče iz beskonačnosti u beskonačnost(u svim dimenzijama i u međudimenzijskom prostoru koji je zapravo dimenzija koja povezuje dimenzije ),a priča   koja se događa u infiniteu je kao i u stvarnosti samo jedan mali komadić vremena.Ako tako gledamo onda priča drži vodu,međutim ja nisam shvatio da prema Infiniteu vrijeme ne postoji,jer očito starenje likova je dokaz protoka vremena.

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...

  Nisam shvatio zašto ne bi postojao.Postojalo bi beskonačno mnogo paralelnih svemira u kojima on nije prihvatio baptizam,ali 0 onih u kojima je.Možeš li to pojasniti? Mislim da se izraz "na realnim temeljima" treba shvatiti kao na "potencijalno mogućim temeljima",za razliku od priča koje nisu na "realnim temeljima" jer nemaju znanstvenu podlogu.Ja inače kad je riječ o igrama ili filmovima ne idem previše duboko u detalje objašnjenja,kao što je u ovom slučaju kvantna mehanika objašnjenje za Columbiu,ali ipak trebam neko "realno"(čitaj izgleda da bi moglo biti) objašnjenje za ono što se događa.To je zapravo samo sporedna stvar koja je tu kako bi se priča učinila uvjerljivijom i stvarnijom,a ne samo nemogućom fantazijom.Svaka SF priča se zapravo oslanja na tzv "suspension of disbelief" u nekoj mjeri,ali je bitno da ima neka objašnjenja "utemeljena u stvarnosti"(manje-više).

To je logički apsurd - razmisli. Ako vrijeme ne poistoji (po Infiniteu očito ne postoji) onda se SVE odigrava uvijek i sada. Stoga, da bi se kao nešto promijenilo u prošlosti, ekipa je trebala intervenciju u budućnosti, tj. u prošlosti. Ne kužiš apsurd - ako sve uvijek postoji u bilo kojem trenutku (a trenutka nema, jer je zapravo sve bezvremensko), onda će uvijek postojati i Comstock i DeWitt, ma što itko ikada učinio.

Zato sam radije priču ove igre promatrao s jednog drugog aspekta. Ovo bolje funkcionira kao priča o krizi savjesti i identiteta i pokušaju ispravka nepopravljive, teške odluke. Mislim da bi izvor toga trebalo potražiti u Levineovom djetinjstvu i njegovom odnosu s roditeljima...

  Je ,ako tako gledaš,međutim ja sam to shvatio kao da vrijeme teče iz beskonačnosti u beskonačnost(u svim dimenzijama i u međudimenzijskom prostoru koji je zapravo dimenzija koja povezuje dimenzije ),a priča   koja se događa u infiniteu je kao i u stvarnosti samo jedan mali komadić vremena.Ako tako gledamo onda priča drži vodu,međutim ja nisam shvatio da prema Infiniteu vrijeme ne postoji,jer očito starenje likova je dokaz protoka vremena.

Ne, vrijeme u Infiniteu zapravo ne postoji već samo više vremenskih linija. To se najbolje vidi po samom završetku (beba u kolijevci), a i prije toga svi oni svjetionici... Zato i jest naziv igre Infinite - beskonačno. Zato i kažem da je priča apsurdna, jer se sve do samog svršetka baziralo na beskonačnom tijeku a sam čin nestajanja Comstocka i upliv u mijenjanje vremenskih linija (što može samo kreator univerzuma) poništava tu priču i dolazimo do kontradikcije. Levine tako uskače sam sebi u usta i prekida nit koja je povezivala sve. No, dobro, ovo je ipak bila samo jedna zanimljiva pričica i dobro je da postoje i takve - da nas natjeraju da ponekad malo promozgamo. 

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.4.2013 21:44 (Danyel).
17 godina
offline
Bioshock Infinite

danyele opet spoilash !{#}

Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
4mal kaže...

danyele opet spoilash !{#}

Nisam jedini, zašto samo meni to spočitavaš, pa nisam ja ovu raspravu započeo (ako pogledaš unatrag).

Osim toga, mislim da je 99% onih koji su htjeli odigrati ovu igru već odigralo. Zatim, već svi mediji toliko bruje o završetku igre i svi znaju o čemu se radi, tako da ja više nemam što "spoilati"... Ne, nas par samo fino diskutiramo o igri.

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.4.2013 22:25 (Danyel).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...

  Nisam shvatio zašto ne bi postojao.Postojalo bi beskonačno mnogo paralelnih svemira u kojima on nije prihvatio baptizam,ali 0 onih u kojima je.Možeš li to pojasniti? Mislim da se izraz "na realnim temeljima" treba shvatiti kao na "potencijalno mogućim temeljima",za razliku od priča koje nisu na "realnim temeljima" jer nemaju znanstvenu podlogu.Ja inače kad je riječ o igrama ili filmovima ne idem previše duboko u detalje objašnjenja,kao što je u ovom slučaju kvantna mehanika objašnjenje za Columbiu,ali ipak trebam neko "realno"(čitaj izgleda da bi moglo biti) objašnjenje za ono što se događa.To je zapravo samo sporedna stvar koja je tu kako bi se priča učinila uvjerljivijom i stvarnijom,a ne samo nemogućom fantazijom.Svaka SF priča se zapravo oslanja na tzv "suspension of disbelief" u nekoj mjeri,ali je bitno da ima neka objašnjenja "utemeljena u stvarnosti"(manje-više).

To je logički apsurd - razmisli. Ako vrijeme ne poistoji (po Infiniteu očito ne postoji) onda se SVE odigrava uvijek i sada. Stoga, da bi se kao nešto promijenilo u prošlosti, ekipa je trebala intervenciju u budućnosti, tj. u prošlosti. Ne kužiš apsurd - ako sve uvijek postoji u bilo kojem trenutku (a trenutka nema, jer je zapravo sve bezvremensko), onda će uvijek postojati i Comstock i DeWitt, ma što itko ikada učinio.

Zato sam radije priču ove igre promatrao s jednog drugog aspekta. Ovo bolje funkcionira kao priča o krizi savjesti i identiteta i pokušaju ispravka nepopravljive, teške odluke. Mislim da bi izvor toga trebalo potražiti u Levineovom djetinjstvu i njegovom odnosu s roditeljima...

  Je ,ako tako gledaš,međutim ja sam to shvatio kao da vrijeme teče iz beskonačnosti u beskonačnost(u svim dimenzijama i u međudimenzijskom prostoru koji je zapravo dimenzija koja povezuje dimenzije ),a priča   koja se događa u infiniteu je kao i u stvarnosti samo jedan mali komadić vremena.Ako tako gledamo onda priča drži vodu,međutim ja nisam shvatio da prema Infiniteu vrijeme ne postoji,jer očito starenje likova je dokaz protoka vremena.

Ne, vrijeme u Infiniteu zapravo ne postoji već samo više vremenskih linija. To se najbolje vidi po samom završetku (beba u kolijevci), a i prije toga svi oni svjetionici... Zato i jest naziv igre Infinite - beskonačno. Zato i kažem da je priča apsurdna, jer se sve do samog svršetka baziralo na beskonačnom tijeku a sam čin nestajanja Comstocka i upliv u mijenjanje vremenskih linija (što može samo kreator univerzuma) poništava tu priču i dolazimo do kontradikcije. Levine tako uskače sam sebi u usta i prekida nit koja je povezivala sve. No, dobro, ovo je ipak bila samo jedna zanimljiva pričica i dobro je da postoje i takve - da nas natjeraju da ponekad malo promozgamo.

  A čuj,svako ima svoje interpretacije.Ja osobno mislim da ta završna scena sa koljevkom samo prikazuje jednu od beskonačno mnogo dimenzija(zato se i zove Infinite) u kojima on nije prihvatio baptizam već samo nastavlja normalno živjeti kao da se ništa nije dogodilo.Upravo u tome i je ljepota umjetnosti,što svatko može tumačiti onako kako doživljava.Tu se prepoznaju kvalitetni uradci.

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
12 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...
NFSPredator0010 kaže...
Danyel kaže...

  Nisam shvatio zašto ne bi postojao.Postojalo bi beskonačno mnogo paralelnih svemira u kojima on nije prihvatio baptizam,ali 0 onih u kojima je.Možeš li to pojasniti? Mislim da se izraz "na realnim temeljima" treba shvatiti kao na "potencijalno mogućim temeljima",za razliku od priča koje nisu na "realnim temeljima" jer nemaju znanstvenu podlogu.Ja inače kad je riječ o igrama ili filmovima ne idem previše duboko u detalje objašnjenja,kao što je u ovom slučaju kvantna mehanika objašnjenje za Columbiu,ali ipak trebam neko "realno"(čitaj izgleda da bi moglo biti) objašnjenje za ono što se događa.To je zapravo samo sporedna stvar koja je tu kako bi se priča učinila uvjerljivijom i stvarnijom,a ne samo nemogućom fantazijom.Svaka SF priča se zapravo oslanja na tzv "suspension of disbelief" u nekoj mjeri,ali je bitno da ima neka objašnjenja "utemeljena u stvarnosti"(manje-više).

To je logički apsurd - razmisli. Ako vrijeme ne poistoji (po Infiniteu očito ne postoji) onda se SVE odigrava uvijek i sada. Stoga, da bi se kao nešto promijenilo u prošlosti, ekipa je trebala intervenciju u budućnosti, tj. u prošlosti. Ne kužiš apsurd - ako sve uvijek postoji u bilo kojem trenutku (a trenutka nema, jer je zapravo sve bezvremensko), onda će uvijek postojati i Comstock i DeWitt, ma što itko ikada učinio.

Zato sam radije priču ove igre promatrao s jednog drugog aspekta. Ovo bolje funkcionira kao priča o krizi savjesti i identiteta i pokušaju ispravka nepopravljive, teške odluke. Mislim da bi izvor toga trebalo potražiti u Levineovom djetinjstvu i njegovom odnosu s roditeljima...

  Je ,ako tako gledaš,međutim ja sam to shvatio kao da vrijeme teče iz beskonačnosti u beskonačnost(u svim dimenzijama i u međudimenzijskom prostoru koji je zapravo dimenzija koja povezuje dimenzije ),a priča   koja se događa u infiniteu je kao i u stvarnosti samo jedan mali komadić vremena.Ako tako gledamo onda priča drži vodu,međutim ja nisam shvatio da prema Infiniteu vrijeme ne postoji,jer očito starenje likova je dokaz protoka vremena.

Ne, vrijeme u Infiniteu zapravo ne postoji već samo više vremenskih linija. To se najbolje vidi po samom završetku (beba u kolijevci), a i prije toga svi oni svjetionici... Zato i jest naziv igre Infinite - beskonačno. Zato i kažem da je priča apsurdna, jer se sve do samog svršetka baziralo na beskonačnom tijeku a sam čin nestajanja Comstocka i upliv u mijenjanje vremenskih linija (što može samo kreator univerzuma) poništava tu priču i dolazimo do kontradikcije. Levine tako uskače sam sebi u usta i prekida nit koja je povezivala sve. No, dobro, ovo je ipak bila samo jedna zanimljiva pričica i dobro je da postoje i takve - da nas natjeraju da ponekad malo promozgamo. 

Barem igra ima malo dublju i originalniju pricu od vecina igara danas.

I to je samo radi jos vise kvalitetnijom naspram ostalim FPS-ovima,gdje

su na bacani Rusi kao losi momci,a ameri moraju spasiti svjet.(COD,BF).

16 godina
offline
Bioshock Infinite

upravo zavrsio s igrom i mogu reci samo {#}. prica je bila relativno jednostavna do zadnjih par chaptera. onda sam morao stati tu i tamo da povezen koncice i loncice. po prici, 10 ko kuca. po tehnikacijama, max 8 jer se ipak vidi da igra ima poprilicno "konzolaskih" rjesenja sjena i slicnih stvarcica (max postavke bez aa).

Steam: charmander2005 || Origin: Bassotronic || Xfire: charmander1 || Skype: thebass999
Moj PC  
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Bioshock Infinite

Bioshock Infinite Rap - "Stylish Vest" by Peter Coffin

 
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Bioshock Infinite

Presao igru prekjucer. Igra je prejednostavna, prica predvidljiva ( osim zadnje scene di te "smoće" ). Iskreno neznam zasto se tolika buka radi oko ove igre.

 

Kao da igram CoD s magijom.

 

3/5

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.4.2013 11:49 (Zajeb).
Moj PC  
11 12 hvala 0
17 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Zajeb kaže...

Presao igru prekjucer. Igra je prejednostavna, prica predvidljiva ( osim zadnje scene di te "smoće" ). Iskreno neznam zasto se tolika buka radi oko ove igre.

 

Kao da igram CoD s magijom.

 

3/5

hype sinko... to se zove hype

It's not who u are, it's who u know.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Zajeb kaže...

Presao igru prekjucer. Igra je prejednostavna, prica predvidljiva ( osim zadnje scene di te "smoće" ). Iskreno neznam zasto se tolika buka radi oko ove igre.

 

Kao da igram CoD s magijom.

 

3/5

 To je i moje mišljenje za ovu igru s tim da bi joj ja dao 1/5 jer je meni katastrofa u svakom pogledu.

14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

-2 od 5

 

pozitivno: igra radi

 

negativno: ostalo

 

iz pijeteta prema 18GB downloada tjerao sam se igrati ali nakon skoro 2 sata odlucio sam izaci iz igre, deinstalirati, obrisati i instalaciju i s gustom igrati fliper na win8.

 
4 24 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Upravo sam odsjedio 5 sati u komadu i dovršio Infinite. Ukupno mi je trebalo oko 12 sati za odraditi priču i mogu reći da je ovo jedna od boljih igara koje sam igrao. Zadnjih 25 minuta je malo "overwhelming" pa će trebat neko vrijeme da probavim. Al ovo je odlično! Svaka preporuka.

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR
 
15 3 hvala 0
15 godina
offline
Bioshock Infinite

IGN News - BioShock Infinite DLC To Feature New Companion Character?

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Bioshock Infinite

Krenuo igrati,zasad fora, krvavo i simpatično, brzo što mi se sviđa. Ona magija sa vranama mi je seks.

Mislim da ću odigrat do kraja, zanimljiva se čini igra. :)

 

Imam Alfu, stavil sam alu felge sad cu sigurno dobit (MUP) ban jer auto nije bio tak zamisljen-Kad igram TDU 2 bude mi rozna crta kad zakocim od tockova-evo ovako kad aimam on se sam unaima-
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
suspendiran
offline
Bioshock Infinite

igrao nekih 2 chuke, tak tak, nije me bas nest odusevilo, puno vise sam se zabavio uz dead island riptide,

Moj PC  
1 3 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Sav hype oko igre je malo pretjeran ali da je kvalitetna - jest, tu se nema kaj prigovoriti.

Dugo me neki FPS nije toliko držao uz komp koliko me Infinite čopil ;)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 2 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Cryogenic kaže...

igrao nekih 2 chuke, tak tak, nije me bas nest odusevilo, puno vise sam se zabavio uz dead island riptide,

  Iskreno neznam kako je to moguće.

The world belongs to the enthusiast who keeps cool.
15 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Napravio pauzu od kojih tjedan-dva, ostavio si kojih 45min igre za kraj (to nisam znao onda, da jesam završio bi odmah), skoro odustao od igre da bi je danas zaršio. Moram priznati - jedna od boljih igara koje sam igrao u svojoj gaming karijeri, preporučam svakom kog zanimaju igre koje imaju nešto više od "americans are great, every other nation is evil boom boom" elementa.
15 godina
offline
Bioshock Infinite

uh što više igram sve je bolja...

Sad sam kod chen lia onog gunmastera...koliko imam do kraja?

Imam Alfu, stavil sam alu felge sad cu sigurno dobit (MUP) ban jer auto nije bio tak zamisljen-Kad igram TDU 2 bude mi rozna crta kad zakocim od tockova-evo ovako kad aimam on se sam unaima-
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
fila2208 kaže...

uh što više igram sve je bolja...

Sad sam kod chen lia onog gunmastera...koliko imam do kraja?

  Još toliko.

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice