Bioshock Infinite

poruka: 809
|
čitano: 162.323
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite

Odigrao si 1 na silu? Čemu išta raditi na silu osim ako zbilja nemoraš??

Stvar kod serijala bioshock je jednostavna. Ili ti "sjedne" ili ne.

 

Iskreno,osobno kad sam počeo igrati prvi dio,ostao sam puf samo na veoma pozitivnu stranu.2 je bila samo mrvu lošija,ali ništa manje nisam uživao.

 

Da se vratim na temu bioshock infinite-a.....,što se tiče njega,nemoram ništa ni čitati niti gledati ikakve rezecije.

Pitanje je dana kada ga kupujem,jer znam na "čemu sam" sa bioshock-om.

 

Nitko te ne tjera da ga kupiš a pogotovo da igru igraš.

 

Što se tiče ocjena igre,to je uvijek stvar od osobe do osobe,logično da ako ti se igra ne sviđa kakve ocjene češ joj dati....

12 godina
offline
Bioshock Infinite

Bioshock : BigDaddy aNd Little Sister 


--Prelaskom Infinite a sam odlucio odigrati i prethodne nastavke--

--Tako da sam poceo igrati Bioshock 1 easy explore pa eto da malo osvjezim i tematiku tog orginala iz serijala--

--Snimio sam i uploudao interakciju ovo dvoje pa reko da se podsjete i drugi ovo dvoje simpaticnih actora iz orginala--

Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Bioshock Infinite

Koliko vremena ti je trebalo da uploadas 720p materijal od cca 2 minute na youtube? {#}

15 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Završio igru,oduševljen sam.U igru je uloženo mnogo,mnogo truda i to se itekako vidi.Ako ova igra ne zaslužuje barem 9/10 onda stvarno ne znam što zaslužuje.

Razmišljao sam kakve primjedebe imam na igru,ali sve se to svodi na neke male beznačajne primjedbe ili propuste. Moram pohvaliti AI Elizabeth koji je stvarno odlično urađen.Niti jednom mi nije zasmetala na putu kao što se zna dogoditi u masu drugih igara,zato i ne volim kada moram igrati sa AI-jem,ali ovo je iznimka.

Sada nakon što sam prešao jogurt verziju ne bi mi bilo žao dati 300 i nešto kuna za original,koji svakako planiram kupiti na nekom steam popustu.Vrijedi svake lipe.

Prvi Bioshock mi se nije svidio i odustao sam od prelaženja,ali nakon ove igre Bioshock franšiza ima još jednog novog fana.

 

P.S. Kako je sama priča dosta komplicirana ako se želi propitati svako pitanje i složiti ukupna slika našao sam stranicu(dvije) na kojoj je dosta toga objašnjeno,ali i dalje ima nejasnoća,kao što je to i inače slučaj kada se putuje u druge dimenzije. :) LINK1    LINK2  Preporučljivo je obje pročitati jer postaje jasnije.

 

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
Poruka je uređivana zadnji put pet 12.4.2013 20:43 (NFSPredator0010).
Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
L1nNk kaže...

 

Bioshock : BigDaddy aNd Little Sister 


--Prelaskom Infinite a sam odlucio odigrati i prethodne nastavke--

--Tako da sam poceo igrati Bioshock 1 easy explore pa eto da malo osvjezim i tematiku tog orginala iz serijala--

--Snimio sam i uploudao interakciju ovo dvoje pa reko da se podsjete i drugi ovo dvoje simpaticnih actora iz orginala--

 

Hvala na isječku. To je bila igra, a ne ovo danas... nažalost, vremena se mijenjaju, rapidno, ali u negativnom smislu...

 

Još jednom hvala {#}

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
15 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Ajmo da vas vidimo tko je skužio da je ovo Fortunate son,ja nisam haha.

 

4 Skužio sam
7 Nisam skužio
The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Čitajući starije postove vidim da su neki imali poteškoća sa težinom ,ja sam se nekim čudom odlučio hrabro krenuti na Hard iz prve i mogu reći da je to prava težina za igranje.Taman je.

Nije mi bilo preteško,ali ipak dosta izazovno,baš kako treba biti. Baš sam razmišljao o gameplayu tj. mehanici napucavanja i zaključujem da igra dosta vuče na onaj stari old skul UT,Quake gameplay gdje se ne sakrivaš iza zaklona ko pica i proviruješ nego letiš po mapi sa RPG-om dok ti horde neprijatelja trče u susret.I mogu reći da mi se to dosta svidjelo za promjenu od današnjih "cover shootera".Puno je dinamičnije i zabavnije.

Možda su zato neki igrači imali problema jer nisu imali pravi pristup,tj. nisu se prilagodili načinu na koji se treba igrati ova igra.Nadam se da razumijete što hoću reći.

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Colossus7 kaže...

Koliko vremena ti je trebalo da uploadas 720p materijal od cca 2 minute na youtube? {#}

Ovako, na ovu duzinu videa 1,54GB FRAPS velicina - 66MB velicina videa renderiranog preko Vegas a - 10minuta trajanje renderiranja - 20minuta uploud

Test moje brzine : 

http://www.speedtest.net/result/2641601710.png

12 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...

Hvala na isječku. To je bila igra, a ne ovo danas... nažalost, vremena se mijenjaju, rapidno, ali u negativnom smislu...

 

Još jednom hvala {#}

 

 

Pa na pola bih se s tobom slozio, nisu igre iako su iz istog serijala za koje mozes reci da su u konacnici slicne, tako da ih nije bas ni lako usporedjivati.

Vise mogu govoriti o orginalnom nastavku jer ga trenutno i igram.koji je odlicno napravlje kao i dizajniran, meni osobno igrivost gameplaya i sami osjecaj oruzja je daleko bolje u Infiniteu dok su mi izglednija oruzija u orginalu. Svijet je svaki za sebe, poruke koje se nalaze su svaki svoj nacin, ali recimo upecatljivi je dosta lik Dr. J.S.Steinman.

Ali recimo fali mi sadrzaja u Bioshocku 1 naspram Infinitea, jer nema okoline ljudi i slicno tome, nego samo spliceri i audio zapisi.

Tako da pogrijesio bih kad bih rekao jedan je bolji od drugoga kad svaki ima svoje pluseve kao i minuseve.

U konacnici su to odlicne igre za preporuku svakome u koje se totalno mozes uziviti. 

Eto spomenit cu samo da fali neki boss ili actor kao sto je BigDaddy i Little Sister, jer se HandyMan ne moze usporedjivati s BD om. Dok je SongBird impresivna stvar u Infiniteu.

I protivnici cu dosta zesci u orginalu i bolji je AI protivnika kao i veca satifakcija igre, veoma lagano je bilo preci Infinite na medium dok Bio 1 ako ne uocis nedostatke i jacine protivnika

na odredjeno oruzje teza je i borba dosta snjima, opcenito potrebno je vise taktiziranja.

Ocjene kad sam davao tu sam i pogrijesio jer citav je serijal sam za sebe poseban i nije mi zao ponoviti, niti ulozenog truda i vremena u bilo koji od nastavaka.

Osobno sto se tice kraja, i nije sad nesto spektakularno ali opet u svijetu gaminga i obicnog tipa filmova je impresivno jer nema takvih stvari na svakome koraku, kao i manja nepoznanica engleskog pa dok nisam osobno jos pogledao koju analysu svega tek sam onda povezao sve konce. 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 12.4.2013 21:42 (L1nNk).
16 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
NFSPredator0010 kaže...

Ajmo da vas vidimo tko je skužio da je ovo Fortunate son,ja nisam haha.

 

 Nope, al sam naletio na Stonse Sympathy for the Devil i Cindi Lauper Girls Just Wanna Have Fun.

16 godina
offline
Re: Bioshock Infinite

heben ti je download, upload klasika. Naime uvijek me zanimalo kad ekipa trpa hi def materijal od cca 20-30 min, ili neki longplay koliko ustvari im treba vremenski da uploadaju file na youtube.

12 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Je li itko kamenovao onaj par na pocetku? 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Colossus7 kaže...
NFSPredator0010 kaže...

Ajmo da vas vidimo tko je skužio da je ovo Fortunate son,ja nisam haha.

 

  Nope, al sam naletio na Stonse Sympathy for the Devil i Cindi Lauper Girls Just Wanna Have Fun.

  Cindi Lauper Girls Just Wanna Have Fun sam i ja čuo,ali mislim da si ti umjesto Stonesa čuo opravo Fortunate son samo u original verziji(pojavljuje se 2x u igri,u video koji sam postao i u jednom procjepu)

BTW evo popis pjesama,glazba je u Bioshocku odlično pogođena.Pogotovo mi se sviđa "Will the Circle Be Unbroken" i "God Only Knows-Beach boys"

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
12 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Colossus7 kaže...

heben ti je download, upload klasika. Naime uvijek me zanimalo kad ekipa trpa hi def materijal od cca 20-30 min, ili neki longplay koliko ustvari im treba vremenski da uploadaju file na youtube.

Uploudao sam video od 28 minuta velik 800mb i trebalo mi je 4h u najmanju ruku. Tako da eto otprilike za nase potrebe koliko ti treba s tako niskom razinom Uplouda. 

12 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
lazy_punk kaže...

Je li itko kamenovao onaj par na pocetku? 

Sto god pokusas napraviti, ista ce te animacija docekati, sto je ujedno i bed malo.

14 godina
online
Re: Bioshock Infinite

Odigrao igru dokraja...PAF! Ostao sam bez riječi...Kakva priča,zaplet,štimug....Wow...Just wow...Ovo mora da bude igra godine  fuck me in the ass ako ne bude...Igram se već 13 godina i ovo mi je definitivno igra koja će se urezati duboko u pamćenje...Ujedno nadraži bioshock dosad...Samo neznam jesam li skužio kraj kako treba? 

 

SPOILER!!!!

 

U nastojanju da spriječi sve to nije trebo ubit onog bradatog već je njegova kćer ugušila njega kako se nebi to sve događalo ponovno i  ponovno u nedogled?

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011 / - / beta.bassfeverfm.com - / http://www.universe-hosting.com/
Poruka je uređivana zadnji put sub 13.4.2013 16:19 (dj_renny).
15 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
dj_renny kaže...

Odigrao igru dokraja...PAF! Ostao sam bez riječi...Kakva priča,zaplet,štimug....Wow...Just wow...Ovo mora da bude igra godine  fuck me in the ass ako ne bude...Igram se već 13 godina i ovo mi je definitivno igra koja će se urezati duboko u pamćenje...Ujedno nadraži bioshock dosad...Samo neznam jesam li skužio kraj kako treba? 

 

SPOILER!!!!

 

U nastojanju da spriječi sve to nije trebo ubit onog bradatog već je njegova kćer ugušila njega kako se nebi to sve događalo ponovno i  ponovno u nedogled?

Objasnjenje kraja

They have descended from heavens in fire chariots, and made humans on their own image.
17 godina
protjeran
offline
Bioshock Infinite

Ovo postaje tragedija masovnih razmjera ... izgleda da stvarno nekima pregara moždana masa kad dođe do raspleta priče. Najači su mi oni video uraci po youtube-u di se vidi taj momenat naglog izgaranje prednjeg režnja mozga. Vidim čak vam se mora od slova do slova objasnit ova izlizana priča (barem za one koji su pročitali poneku knjigu u životu). {#}

AWESOME .. AMAZING .... PREDOOBROO
Moj PC  
3 10 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Re: Bioshock Infinite
memulica kaže...

Ovo postaje tragedija masovnih razmjera ... izgleda da stvarno nekima pregara moždana masa kad dođe do raspleta priče. Najači su mi oni video uraci po youtube-u di se vidi taj momenat naglog izgaranje prednjeg režnja mozga. Vidim čak vam se mora od slova do slova objasnit ova izlizana priča (barem za one koji su pročitali poneku knjigu u životu). {#}

Bravo, pročitao si poneku knjigu. Hoćeš medalju?

 

OT:

 

I ja prešao. Sigurno konkurira za najbolju igru 2013. Priča je dobra, malo osvježenje od tipičnih priča u igrama.

A complex man drawn off of simplicity.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
memulica kaže...

Ovo postaje tragedija masovnih razmjera ... izgleda da stvarno nekima pregara moždana masa kad dođe do raspleta priče. Najači su mi oni video uraci po youtube-u di se vidi taj momenat naglog izgaranje prednjeg režnja mozga. Vidim čak vam se mora od slova do slova objasnit ova izlizana priča (barem za one koji su pročitali poneku knjigu u životu). {#}

  Ja stvarno ne razumijem ljude kao što si ti.Ne sviđa ti se igra.Ok shvatili smo to do sada.Zašto se vračaš na temu? Ja da se meni nešto ne sviđa ja ne bi trošio vrijeme raspravljajući po forumima.Igra nije nikakvo savršenstvno ali je stvarno dobra i svi argumenti koje navodiš protiv nje(95% njih) nemaju veze sa zdravim razumom.Ali ti si najpametniji od svih.Ja mogu prihvatiti da se nekome nešto ne sviđa,kao što se meni ne sviđa Starcraft ili Diablo ali znam da su to vrhunske i kvalitetne igre u svome žanru i ne idem po forumima vikati kako je Starcraft II isto sranje kao i još 5 sličnih naslova.

Iz tvojih  prijašnjih   postova na ovoj temi mogu zaključiti samo da trollaš maksimalno i još se tu praviš pametan,kao ti si skužio sve odmah od prve.Ma ti si bog.Najbolje da ti se svi odmah poklonimo.

Ali moram ti čestitati na vrhunskom trolanju,kad si me uspio natjerati da ti odgovorim.Da sam ja admin odmah bi bio {#}

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
12 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
memulica kaže...

 Najači su mi oni video uraci po youtube-u di se vidi taj momenat naglog izgaranje prednjeg režnja mozga.. {#}

Najjači - istina, stvarno retardirano izgledaju kad izgledaju kao da su dozivjeli prosvjetljenje, vidio sam par

17 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Deus ex machina kaže...

Koja cudna tema... ili fanboysi, ili hateri...

 

Jel ima netko normalan u ovoj temi, kome je igra sasvim solidna i poistovjecuje pojmove sebe i igre?

Pa vidim da se rapravlja o "mehanici realnog FPS-a", "osjećaju i izgledu oružja", "kvaliteti grafike" i "prvi spomen paralelnog svemira - osjećaju".

Što ugrubo čini možda 30% igre i po meni je zbilja dobro napravljeno. Napucavanje je zabavno, Skyrail je još zabavniji dodatak koji razbija monotoniju, a kombinatorika s vigorima je veoma zabavna. Kritika ide pretjeranoj krvoločnosti koja je nekima odvukla pažnju sa važnijih i suptilnijih detalja koji su mogli produbiti osjećaj igranja.

 

Ono što je @memulica arogantno nabio na nos spomenuvši čitanje knjiga, koliko god bilo primjećeno na krivi način ima neka uporišta.

Dio ljudi jednostavno je promašio poantu igranja ove igre što je posljedica naviknutosti na jednostavnost FPS žanra, a posljedica je i doslovnog promašivanja suptilnih detalja tijekom cijele igre, kao i podsjetnika iz prijašnjih nastavaka. Također cjelokupno promašivanje je posljedica i slabog kritičkog razmišljanja uzrokovanog manjkom informiranosti o temi serijala, povijesti iza igre i njenih autora kao i same, prave povijesti.

 

Igrač naviknut na obične FPS igre nije si dao truda upoznati se sa igrom prije igranja, nije pregledao njen razvoj, nije stvorio očekivanja na prijašnjim nastavcima. Ovo potonje se može svaliti na leđa nešto lošijeg drugog nastavka franšize, no kako je BioShock 1 bio dovoljno dobar temelj za razmišljanje, možemo dvojci malo progledati kroz prste. Stariji igrači sjećaju se i System Shocka pa ne trebam trošiti riječi na to. Osoba koja nije odigrala prijašnje naslove teže će se uklopiti u samu atmosferu igre, a samim time će propustiti masu vrhunskih trenutaka, a samim time i poantu same igre.

 

Također veoma je bitno i biti potkovan znanjem Američke povijesti jer je nemoguće shvatiti uzroke i razloge nekih dijelova priče bez tih informacija.

Bitka kod Ranjenog Koljena, Pinkertoni, sindikalni ustanci, Američka Izuzetnost (exceptionalism), utjecaj Crkve na Američko društvo tog doba, sve veoma bitni detalji bez kojih je nemoguće pohvatati išta osim da je krajnja (krnja) bit igre u paralelnim stvarnostima. Pored enormne količine utjecaja koje ove teme imaju na samu radnju u igri, imaju utjecaja i na smještaj igre, grafiku, glazbu, dizaj levela i ponašanje nekih likova. Arihtektura koja je u Columbiji najviše očita po velikim spomenicima, još bolje je prikazana u prva dva nastvaka gdje Art Deco i Art Nouveau stiliziran Rapture predstavlja sam vrh level dizajna u igrama. Spominjali ste glazbu koja također daje dublji osjećaj involviranosti i simpatija za likove. Tko se nije lecnuo na "Girls just wanna have fun" kada Elizabeth prvi puta slobodno šeće gradom? Vidim da nije spomenut još jedan zgodan detalj.

 

Također tu je i masa veoma teških tema koje su se provlačile kroz razvoj Američkog društva; stoga i nemaju neku veliki utjecaj na igrača iz Europe.

Recimo kip atentatora predsjednika Lincolna u vili kulta, rasizam, segregacija, izdizanje osnivača SAD-a na razinu božanstva,agresivna evangelizacija i kult ličnosti.

Također propituju se i motivi i moralnost opozicijske grupe - Vox Populija koja također nije štedjela na zločinima i divljaštvu kod guranja svog cilja, slično kao i kod nekih današnjih preagresivnih zagovaratelja određenih stavova. Ono što ovdje treba imati na umu je vrijeme radnje te tadašnji sklop razmišljanja većine Amerikanaca koji su izlaskom iz krvavih građanskih ratova tražili prosvijetljenje na svakojake načine. Što nas opet dovodi do Rapturea koji je također spomenik promašenog traženja izvrsnosti, ovaj put bez utjecaja religije no sa sličnim segregativnim konotacijama.

 

Shvaćam da postoji velika većina igrača koja je tražila zabavno, nonšalantno napucavanje, mindf*uck obrat sa detaljnim objašnjenjem i fenomenalnu grafiku. Nažalost BioShock nije igra za njih. Shvaćam i da postoji dio igrača koji nisu upoznati sa "svemirom" u kojem je ira smještena kao što nisu upoznati s time da igra ima dublje teme koje zahtijvaju više pažnje i informiranja. Njima nije za zamjeriti ako su promašili ili propustili bitne dijelove igre. Shvaćam da postoji i dio igrača koji su po prvi puta upoznati sa pojmovima alternativnih realnosti, tereta izbora i masom filozofskih pitanja koji se prožimaju sa pričom, neki i kroz dijalog Elizabeth i Bookera. Njihov entuzijazam pozdravljam jer ih upućuje na daljenje učenje o tim pojmovima.

 

No za cjelokupni doživljaj potrebno je imati kritičko razmišljanje, kao i sposobnost stavljanja sebe u vrijeme odvijanja radnje u igri, pa makar i na kraju imali loše mišljenje o njoj samoj; igra nas je, mene zasigurno jest, potakla na razmišljanje o našim izborima tijekom života, kao i na razmišljanje o alterativnim realnostima u kojima su se neki veoma bitni događaji za čovječanstvo mogli drugačije odviti. Ponovno napominjem da je teško jednom Europljaninu shvatiti i uživiti se u razmišljanja i pitanja koja su postavljana kroz Američku povijest, jer mi smo i rasizam i ropstvo apslolvirali kao zlo jednog čovjeka - Hitlera, dok je Američko društvo nastalo na tim temeljima, bilo da je u pitanju zločin protiv Afroamerikanaca ili zločin Indijanaca. Treba uzeti u obzir da još postoje enklave takvih civilizacijsko nazadnih razmišljanja po SAD-u što daje još jedan bonus suptilnosti nametanja rješavanja tih problema u Američkom društvu.

EDIT - Neke radikalno desne partije žestoko su kritizirale igru zbog proimigrantskih i antibijelih konotacija kroz igru.

 

Scena sa svjetionicima je razmršenje ne samo čvora Infinitea nego i teme pokretača cijelog serijala, jer kao što ti svjetionici predstavljaju mogućnosti, tako i nastavci u Raptureu i Columbiji predstavljaju autorovu viziju kako su se mogle odvijati alternativne Američke povijesti da su neka ekstremna razmišljanja našle moć, kroz tehnologiju, za realizaciju svojih ideja. Ako malo istražite koji su industrijski, umjetnički i znanstveni pokreti i smjerovi bili aktualni tijekom odvijanja ovih igara (1912. i 1960.) posložiti ćete masu detalja na koje do tada niste obraćali pažnju te će već viđena SF priča o paralelnim stvarnostima dobiti relane temelje. A tih detalja ima mnogo, većina ih je veoma zanimljiva pogotovo arhitektura, glazba, stil života, futurističke ideje...

 

EDIT - ispravio greške.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put ned 14.4.2013 0:43 (wyks).
17 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite
Za sada sam na polovici i imam vrlo pozitivne dojmove o igri. Jako jako dobro napravljena FPS avantura.
Grafika je odlična (ultra settings), A.I. solidan, priča fenomenalna - vrijedi kupiti nekakav collector's edition ili nekaj sličnoga pa imat u zbirci ;)
Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite

Scena sa svjetionicima je razmršenje ne samo čvora Infinitea nego i teme pokretača cijelog serijala, jer kao što ti svjetionici predstavljaju mogućnosti, tako i nastavci u Raptureu i Columbiji predstavljaju autorovu viziju kako su se mogle odvijati alternativne Američke povijesti da su neka ekstremna razmišljanja našle moć, kroz tehnologiju, za realizaciju svojih ideja. Ako malo istražite koji su industrijski, umjetnički i znanstveni pokreti i smjerovi bili aktualni tijekom odvijanja ovih igara (1912. i 1960.) posložiti ćete masu detalja na koje do tada niste obraćali pažnju te će već viđena SF priča o paralelnim stvarnostima dobiti relane temelje. A tih detalja ima mnogo, većina ih je veoma zanimljiva pogotovo arhitektura, glazba, stil života, futurističke ideje...

 

wyks@

Znam da si se potrudio napisati nešto što bi se moglo nazvati stručnom recenzijom - no ovo potcrtano ti je nebuloza. Oprosti, ali SF priča ovog tipa, a pogotovo paraleleni svemir su nonsens i apsurd sami po sebi, a da ne spominjem da je logička besmislica to nazvati ''relanim (realnim) temeljem"... Razmisli malo.

 

Ipak, palac gore zbog truda! 

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.4.2013 0:10 (Danyel).
14 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

... opet on

Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Odustao od igre na pola, taman u vrijeme kad ste počeli pisati (a neki idioti otkrivati) velike game-breaking spoilere.

 

Ogroman sam ljubitelj Bioshocka ali u ovom Infiniteu van

svih teatralnotsti, atmostfere, priče, lore-a, ambijenta, akcije... naprosto nešto fali.

 

To nešto mogu opisati jedino kao 'unikatni štih koji su prethodnici imali' (dvica manje ali sitno).

 

Naprosto me puca deja-vu svako malo i igram napola na auto-pilotu jer znam

napamet mehaniku koju su (prije bih rekao ostavili) implementirali iz jedinice i dvice.

 

Nove stvari poput skylineova i riftova sam naučio i savladao brzo but that's about it for me.

Vigori su mi totalni crap, dva se ponavljaju iz prethodnika a ostali mi naprosto nemaju 'wow' faktor

nakon što sam već dvaput u franšizi gledao tipa kako puca na živce dok mi se ruke mijenjaju i dobiva moći.

Sad mi je to onako -meh; what does this do? - Levitates my enemies? - Cool... eh.. moving on.

 

 

Nevjerojatno mi je da mi je igra naprosto dosadila nakon što sam je toliko dugo čekao, s guštom.

 

Probat ću se natjerat sjest maratonski za par dana tek toliko da je završim.

 

 

Sve u svemu, vjerujem da je igra itekako dobra za one koji se prvi put susreću s Bioshockom.

Za igrače prethodnih nastavaka je uz CD key ili DVD box izdanje trebala biti isporučena mala soljenka

da se uzme uz zrno i začini po želji.

 

Ne trebate replyati, ne pratim temu.

 

LP svoj ekipi ovdje {#}

Something witty.
Moj PC  
3 4 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...

Scena sa svjetionicima je razmršenje ne samo čvora Infinitea nego i teme pokretača cijelog serijala, jer kao što ti svjetionici predstavljaju mogućnosti, tako i nastavci u Raptureu i Columbiji predstavljaju autorovu viziju kako su se mogle odvijati alternativne Američke povijesti da su neka ekstremna razmišljanja našle moć, kroz tehnologiju, za realizaciju svojih ideja. Ako malo istražite koji su industrijski, umjetnički i znanstveni pokreti i smjerovi bili aktualni tijekom odvijanja ovih igara (1912. i 1960.) posložiti ćete masu detalja na koje do tada niste obraćali pažnju te će već viđena SF priča o paralelnim stvarnostima dobiti relane temelje. A tih detalja ima mnogo, većina ih je veoma zanimljiva pogotovo arhitektura, glazba, stil života, futurističke ideje...

 

wyks@

Znam da si se potrudio napisati nešto što bi se moglo nazvati stručnom recenzijom - no ovo potcrtano ti je nebuloza. Oprosti, ali SF priča ovog tipa, a pogotovo paraleleni svemir su nonsens i apsurd sami po sebi, a da ne spominjem da je logička besmislica to nazvati ''relanim (realnim) temeljem"... Razmisli malo.

 

Ipak, palac gore zbog truda!

  Priča je manje-više već viđena u drugim djelima,ali paralelni svemiri nisu samo nonsense.Teorija o paralelnim svemirima nije od strane znanosti samo tako odbačena,već postoji niz znanstvenika i fizičara koji ju podupiru.(58%)

Naravno nitko sa sigurnošću ne može tvrditi da postoje paralelni svemiri,ali ako pogledaš znanost,pogotovo fiziku vidjeti ćeš da se mnogo toga zapravo temelji na nekoj teoriji koja je ponekad opće prihvaćena,a ponekad ne.

Pogotovo kad govorimo o svemiru izvan Sunčevog sustava(ali i unutar njega) nailazimo gotovo  samo na teorije.Sama činjenica da među fizičarima ova teorija nije izrugivana govori da je ipak moguća.

Zanimljivosti s wikipedije. 

 

Bacite oko na broj mogućih interpretacija

 

P.S. Sada sam čitajuči navedeni tekst otkrio jednu zanimljivost- "It has been suggested that Booker DeWitt, the protagonist of Bioshock Infinite, is named for Bryce DeWitt."

The only thing I feel when I kill is the recoil from my rifle
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.4.2013 17:07 (NFSPredator0010).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Nfs

  Priča je manje-više već viđena u drugim djelima,ali paralelni svemiri nisu samo nonsense.Teorija o paralelnim svemirima nije od strane znanosti samo tako odbačena,već postoji niz znanstvenika i fizičara koji ju podupiru.(58%)

Naravno nitko sa sigurnošću ne može tvrditi da postoje paralelni svemiri,ali ako pogledaš znanost,pogotovo fiziku vidjeti ćeš da se mnogo toga zapravo temelji na nekoj teoriji koja je ponekad opće prihvaćena,a ponekad ne.

Pogotovo kad govorimo o svemiru izvan Sunčevog sustava(ali i unutar njega) nailazimo gotovo samo na teorije.Sama činjenica da među fizičarima ova teorija nije izrugivana govori da je ipak moguća.

Zanimljivosti s wikipedije. 

 

Bacite oko na broj mogućih interpretacija

 

P.S. Sada sam čitajuči navedeni tekst otkrio jednu zanimljivost- "It has been suggested that Booker DeWitt, the protagonist of Bioshock Infinite, is named for Bryce DeWitt."

Ma ne, nisam mislio da je teorija nonsens nego autorova verzija te teorije. Naime, ako u bilo kojoj točki dođe do onakvog svršetka kao u igri, apsolutni je nonsens da bi junak uopće postojao. Da ne duljim sada o ostalim nelogičnostima igre, teorija paralelnog svemira sa beskonačnim varijacijama je na vrlo klimavim nogama izato je nespretno reći da je na ''realnim temeljima". Lijepo je zamišljeno, da, ali da bismo mogli razumjeti nešto takvo morali bismo imati puno razvijeniju svijest i um, ukratko - biti bogovi. Jer, jedina točka s koje bismo mogli vidjeti sliku koju je prezentirala Elizabeth je upravo Božja. Bezvremenska, dakle. 

Ali, pošto stvoritelji nismo preostaje nam samo ovako mozgati i maštati.

Ne slažem se sa tvojim mišljenjem, ali ću do kraja života braniti tvoje pravo da ga kažeš. - V. (Iz Hrvatske, s ljubavlju)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Danyel kaže...

Ma ne, nisam mislio da je teorija nonsens nego autorova verzija te teorije. Naime, ako u bilo kojoj točki dođe do onakvog svršetka kao u igri, apsolutni je nonsens da bi junak uopće postojao. Da ne duljim sada o ostalim nelogičnostima igre, teorija paralelnog svemira sa beskonačnim varijacijama je na vrlo klimavim nogama izato je nespretno reći da je na ''realnim temeljima". Lijepo je zamišljeno, da, ali da bismo mogli razumjeti nešto takvo morali bismo imati puno razvijeniju svijest i um, ukratko - biti bogovi. Jer, jedina točka s koje bismo mogli vidjeti sliku koju je prezentirala Elizabeth je upravo Božja. Bezvremenska, dakle. 

Ali, pošto stvoritelji nismo preostaje nam samo ovako mozgati i maštati.

 

Daj ne laprdaj. Kakav te sad bog spopao?

I possess a skill to google.
17 godina
offline
Re: Bioshock Infinite

Priča o paralelnim svemirima je tu da bi se igrač reflektirao u njima, i, što je najvažnije, (pored spaljivanja i prženja vojnika kojeg su izjele vrane) da propituje vlastite izbore.

Sam X (Bio/System)-Shock serijal služi kako bi se popoluarno-znanstvene teme i teorije smjestile u priču koja može dotaknut igrača na jendoj osobnoj razini, a da pritom ne zaostaje u geekovskom, igrivom, zabavnom i tehnološko-naprednom smislu.

 

Ali krivo si me shvatio oko podcrtanog dijela.

Nisam aludirao da je teorija o paralelnim stvarnostima fizički dokaziva, niti uopće želim ulaziti u raspravu o ome jer je to preopširna tema za jednu igru koja služi zabavi najprije.

Ciljao sam na dijelove priče i smještaja same igre koji imaju veoma čvrste temelje u Američkoj povijesti.

 

Googlajte o pojmovima i temama koji se pojavljuju u igri. Pročitajete nekoliko djela iz tog vremena. Daju zanimljiv doprinos većem i kvalitetnijem uživanju u igri.

Ne samo o Columbiji već i o Raptureu, koji je po meni zanimljiviji.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice