Bioshock Infinite

poruka: 809
|
čitano: 162.714
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
12 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Baotica kaže...

Oni idioti sa gamespota su totalni lažljivci.

 

Igra je za 6.5 kojih 9.0

 

Grafika je tak tak.Ima backtrackinga u masivnim dozama što mi je jednostavno ubilo igru.Oružja su dosadna, tako da sam koristio samo pušku i hand cannon.Gameplay je tipa "peri-deri", ništa posebno, kao što rekoh za 6.0 ocjenu.

 

Okosnica priče je nekakva metafizička multidimenzionalna glupost, a kraj igre za goli k...c, razočaravajuće u najmanju ruku.

 

Jednostavno su mi "super" priče sa završetkom tipa prohujalo sa vihorom, u kojim na završetku život glavnih likova ode u totalni k...c, ili "još bolje" kada riknu ili poginu, takve završetke najviše "volim", toliko ih "volim" da režisere, pisce, prodcente takvih "djela" odmah stavljam na črnu listu ljudi čije "produkcije" više nikada ne čitam, gledam ili igram.

 

 

 

stavi jos neki spoiler molim te...

17 godina
offline
Bioshock Infinite

Jel mi moze tko malo pojasniti neke stvari? Zavrsio sam igru i nije mi jasno od kud elizabeth moci, tj. zasto ona moze otvarati nove dimenzije? Od kud njoj ta moc?

- Psiho246
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Bioshock Infinite

Poslje *Jeff Gerstmann* incidenta, neznam tko uopće više drzi do ocjena koju gamespot daje, ta stranica je postala dobra samo za pogledat duzi gameplay dok neki njub drobi o igri, cisto da se vidi kako izgleda igra. To ili Gametrailers.com

14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Baotica kaže...

Oni idioti sa gamespota su totalni lažljivci.

 

Igra je za 6.5 kojih 9.0

 

Grafika je tak tak.Ima backtrackinga u masivnim dozama što mi je jednostavno ubilo igru.Oružja su dosadna, tako da sam koristio samo pušku i hand cannon.Gameplay je tipa "peri-deri", ništa posebno, kao što rekoh za 6.0 ocjenu.

 

Okosnica priče je nekakva metafizička multidimenzionalna glupost, a kraj igre za goli k...c, razočaravajuće u najmanju ruku.

 

Jednostavno su mi "super" priče sa završetkom tipa prohujalo sa vihorom, u kojim na završetku život glavnih likova ode u totalni k...c, ili "još bolje" kada riknu ili poginu, takve završetke najviše "volim", toliko ih "volim" da režisere, pisce, prodcente takvih "djela" odmah stavljam na črnu listu ljudi čije "produkcije" više nikada ne čitam, gledam ili igram.

 

 

 

I opet cega se ljudi prvo doticu je grafika. {#}
Ne cijeni se ono kaj je bitno. A to kaj je kraj pre kompleksan za neke koji ne vole da moraju malo razmisljat i neke stvari sami nadopunit je nes sasvim drugo. Nismo svi isti, da jesmo bilo bi dosadno i nebi bilo rasprava :D
Nije vrag da su ti dobre radnje tipa (onaj ganja onog, ubio ga je, osvojio zensku-bilo i sexa btw, onak malo i the end, e da i spasio je svijet).

 

U vezi ovoga imas razloga sjest s nekim i prokomentirat te vidjet nejgovo videnje. U tome i je poanta. U tome kaj nitko to ne vidi na isti nacin. Detalja ima toliko da ih nisi vidio sve u jednom prelasku ma kolko god temeljit bio..

I opet cu postavit pitanje na koje mi nitko ocito ne zeli odgovorit, nije htio ni onaj Danyel, a vjerovatno neces ni ti.

Navedite mi jos jednu ovak dobru igru koja je izasla u zadnje vrijeme?

Ja osobno nisam vidio ovak dobro napisanu pricu jos od soul reavera i mgs'a. 

Battlelog ~ UrbanFsk
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.4.2013 14:20 (Sale_ds).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Psiho246 kaže...

Jel mi moze tko malo pojasniti neke stvari? Zavrsio sam igru i nije mi jasno od kud elizabeth moci, tj. zasto ona moze otvarati nove dimenzije? Od kud njoj ta moc?

 Buraz i seka Lutece su radili eksperimente na njoj..

Battlelog ~ UrbanFsk
13 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Baotica kaže...

Oni idioti sa gamespota su totalni lažljivci.

 

Igra je za 6.5 kojih 9.0

 

Grafika je tak tak.Ima backtrackinga u masivnim dozama što mi je jednostavno ubilo igru.Oružja su dosadna, tako da sam koristio samo pušku i hand cannon.Gameplay je tipa "peri-deri", ništa posebno, kao što rekoh za 6.0 ocjenu.

 

Okosnica priče je nekakva metafizička multidimenzionalna glupost, a kraj igre za goli k...c, razočaravajuće u najmanju ruku.

 

Jednostavno su mi "super" priče sa završetkom tipa prohujalo sa vihorom, u kojim na završetku život glavnih likova ode u totalni k...c, ili "još bolje" kada riknu ili poginu, takve završetke najviše "volim", toliko ih "volim" da režisere, pisce, prodcente takvih "djela" odmah stavljam na črnu listu ljudi čije "produkcije" više nikada ne čitam, gledam ili igram.

 

 

 

ma da totalno, priča je trebala biti o al assadiju il tak nekom teroristu, oružja su trebala u najmanju ruku uključiti m16 il ak-47, a trebala je završiti deaktiviranjem nuklearke dok se surfa na raketi. a realnosti gameplaya bi uvelike doprinjeo bloody screen kad te pogode (zbilja ne kužim kak su to izostavili). osim toga, kak ekipu iz 1900ih nije bilo sram izmisliti tak dosadna oružja...

let's put a smile on that face
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
whysoserious kaže...
Baotica kaže...

Oni idioti sa gamespota su totalni lažljivci.

 

Igra je za 6.5 kojih 9.0

 

Grafika je tak tak.Ima backtrackinga u masivnim dozama što mi je jednostavno ubilo igru.Oružja su dosadna, tako da sam koristio samo pušku i hand cannon.Gameplay je tipa "peri-deri", ništa posebno, kao što rekoh za 6.0 ocjenu.

 

Okosnica priče je nekakva metafizička multidimenzionalna glupost, a kraj igre za goli k...c, razočaravajuće u najmanju ruku.

 

Jednostavno su mi "super" priče sa završetkom tipa prohujalo sa vihorom, u kojim na završetku život glavnih likova ode u totalni k...c, ili "još bolje" kada riknu ili poginu, takve završetke najviše "volim", toliko ih "volim" da režisere, pisce, prodcente takvih "djela" odmah stavljam na črnu listu ljudi čije "produkcije" više nikada ne čitam, gledam ili igram.

 

 

 

ma da totalno, priča je trebala biti o al assadiju il tak nekom teroristu, oružja su trebala u najmanju ruku uključiti m16 il ak-47, a trebala je završiti deaktiviranjem nuklearke dok se surfa na raketi. a realnosti gameplaya bi uvelike doprinjeo bloody screen kad te pogode (zbilja ne kužim kak su to izostavili). osim toga, kak ekipu iz 1900ih nije bilo sram izmisliti tak dosadna oružja...

{#}

Battlelog ~ UrbanFsk
16 godina
offline
Bioshock Infinite

Nemoj tako, ima tu kompleksnosti i intrige, tipa nekad grune nuka na svetom Američkom tlu, pa onda treba skoknuti Chinok helićem do pustinje da se istjera svjetska pravda nad tim prljavim teroristima sand nigerima. Nonstop akcija, masakr i explozivne scene  koje rasturaju Oscar materijal Rambo 3 do srži{#} Sve to na najnovijoj Geforce uz cijenu prava sitnica, jedna prosjecna hrvatska plaća. I ne, ne ostane ti za ćevape.

 

 

Daj brate grafike, krvi, govana, iživljavanja i garantirani best seller hit je tu! {#}

 

 

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Sale_ds kaže...
Psiho246 kaže...

Jel mi moze tko malo pojasniti neke stvari? Zavrsio sam igru i nije mi jasno od kud elizabeth moci, tj. zasto ona moze otvarati nove dimenzije? Od kud njoj ta moc?

 Buraz i seka Lutece su radili eksperimente na njoj..

Da, ali sve se zasniva na činjenici da je Elizabeth u dvije dimenzije istovremeno, zbog onog prsta, jel {#}

17 godina
protjeran
offline
Re: Bioshock Infinite
whysoserious kaže...
memulica kaže...

Evo odustao od igre ... postala je toliko dosadna, da je počelo bit naporno. FPS mehanika mi je jadna, grafika preblještava za moje oči i ništa naročito. A priča ... valjda sam previše SF knjiga/filmova pročita i pogleda, pa mi nije napeta ka nekima. Isto mi se dogodilo i kad sam gleda Cloud Atlas ... na pola filma sve ti bude jasno i onda se smrtno dosađuješ do kraja filma.

a ti si bome onda vidoviti milan ak ti je napol igre sve već jasno. kako volim takve filozofe...

 

Pa kad otkriješ da se sve vrti oko kvantne mehanike, vremenskog paradoksa i sl. tema koje u SF literaturi postoje od samih početaka, onda te malo toga iznenadi.

 

 

AWESOME .. AMAZING .... PREDOOBROO
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
memulica kaže...
whysoserious kaže...
memulica kaže...

Evo odustao od igre ... postala je toliko dosadna, da je počelo bit naporno. FPS mehanika mi je jadna, grafika preblještava za moje oči i ništa naročito. A priča ... valjda sam previše SF knjiga/filmova pročita i pogleda, pa mi nije napeta ka nekima. Isto mi se dogodilo i kad sam gleda Cloud Atlas ... na pola filma sve ti bude jasno i onda se smrtno dosađuješ do kraja filma.

a ti si bome onda vidoviti milan ak ti je napol igre sve već jasno. kako volim takve filozofe...

 

Pa kad otkriješ da se sve vrti oko kvantne mehanike, vremenskog paradoksa i sl. tema koje u SF literaturi postoje od samih početaka, onda te malo toga iznenadi.

 

 

A koje teme u bilo kojoj literaturi ne postoje od samih pocetaka? lol
Znaci tebe nis vise nemre iznenadit, vidio i prosao sve ha?

Izjava ti je jao jao...

 

Battlelog ~ UrbanFsk
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.4.2013 14:26 (Sale_ds).
17 godina
protjeran
offline
Re: Bioshock Infinite
Sale_ds kaže...

I opet cega se ljudi prvo doticu je grafika. {#}
Ne cijeni se ono kaj je bitno. 

 

Nije sve u grafici, ali bogami nije sve ni u priči. Da bi jedna igra dobila 10/10 ocjene, onda mora bit skoro savršena u cjelosti. Barem ja tako razmišljam.

Ovdje to nije slučaj, jer jedino imamo dobru priču (mada ni ona nije nešto orginalna). Ispod te priče imaš jedan najobičniji 'linear corridor shooting fps' i ništa više.

AWESOME .. AMAZING .... PREDOOBROO
17 godina
protjeran
offline
Re: Bioshock Infinite
Sale_ds kaže...
memulica kaže...

A koje teme u bilo kojoj literaturi ne postoje od samih pocetaka? lol

 

 

Eto u SF literaturi imaš npr. 'cyberpunk'. Njega nije bilo na početku žanra, ali glavno da si ti napisa 'lol'.

AWESOME .. AMAZING .... PREDOOBROO
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
memulica kaže...
Sale_ds kaže...

I opet cega se ljudi prvo doticu je grafika. {#}
Ne cijeni se ono kaj je bitno. 

 

Nije sve u grafici, ali bogami nije sve ni u priči. Da bi jedna igra dobila 10/10 ocjene, onda mora bit skoro savršena u cjelosti. Barem ja tako razmišljam.

Ovdje to nije slučaj, jer jedino imamo dobru priču (mada ni ona nije nešto orginalna). Ispod te priče imaš jedan najobičniji 'linear corridor shooting fps' i ništa više.

Ok, u redu...po tebi imamo najobicniji linearni shooter.

Ali zar je bitno da svaka igra ima otvorene prostore i daje ti da istrazujes kolko te volja. Meni to u SP igrama ne treba, ok, super je da neke imaju pa ko voli nek izvoli al u globalu velika vecina ljudi nit ima vremena nit volje talasat za necim kaj nije tolko bitno. Imam par poznanika koji obozavaju igre tipa Skyrim, Arkham City itd..frajer igra skyrim vec 8mj tak da ono. I ja sad ne umanjujem velicinu te igre, dapace ona je genijalna ali smatram da je vecina tih "side questova" i sl. u drugim igrama samo marginalno povecanje igre.

Ajmo bit realni sad.. dal covjeku treba vise od 10-15 sati gameplaya. Ako je kvalitetnih, realno ne!
E tu se dovodi u pitanje cijena, jer zasto platit 350-400kn za nes kaj ce trajat samo 10 sati. S tim se u potpunosti slazem al opet smatram da marginalno uvecavanje igre ne doprinosi samom aspektu igre. Uglavnom, lijepo je vidjet da za svakog gamera ima nesto. Ali da spuste cijene na SP igre mislim da bi puno vise zaradili..

No meni ne treba vise, a ocito ni 85% ljudi koji su igrali ovo i vele da im je vjerovatno najbolja igra do sada..
A kada ljudi pricaju o detaljima ove igre onda ne misle na graficke i ine detalje nego na to kolko je vremena posveceno da se izdetaljira prica kroz najmanje sitnice u Columbiji.. 

Battlelog ~ UrbanFsk
17 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Sta reci nakon nesto vise od 17 sati provedenih u igri osim da igra zasluzuje svaku pohvalu koju je dobila od recenzenata pa i vise. Fantasticno odradjen skoro svaki element igre posebno, a narocito kao cjelina. Kolicina detalja kako u prici tako i u fizickom obliku je fantasticna i vidi se da je svakom dijelu igre posvecena maksimalna paznja. Cestitati treba i glasovnim i mocap glumcima koji su dali zivot modelima iz igre, art director-u na fantasticnom art style-u i atmosferi ali najvise treba cestitati KEn Levinu koji je sve to pomno pomatrao i sklapao u cjelinu kao pisac i Creative Director. Bioshock Infinite je pokazao kako jedna igra treba i moze da izgleda kada se pravi sa voljom, zeljom i iz ljubavi prema poslu koji radis. 

 

Posebno bi naglasio fantasticno odradjen posao sto se tice Elizabet. Jedan od najbolje odradjenih likova, a ujedino i jedan od najljepsih zenskih likova u video igrama. Djevojka jednostavno ima dusu i emocije prave osobe, kao i izuzetnu ljepotu (ako se gleda sa umjetnicke strane).

 

Cestitke Irrational Games-u i hvala im na jos jednom predivnom iskustvu zbog kojeg ponosno mogu reci da sam gamer i da su video igre odavno prerasle u umjetnost.

http://vgm.tv/
Moj PC  
11 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
memulica kaže...
whysoserious kaže...

a ti si bome onda vidoviti milan ak ti je napol igre sve već jasno. kako volim takve filozofe...

 

Pa kad otkriješ da se sve vrti oko kvantne mehanike, vremenskog paradoksa i sl. tema koje u SF literaturi postoje od samih početaka, onda te malo toga iznenadi.

 

 

  A šta hoćete draga vam neba, da prikažu novo evanđelje kroz Isusov dolazak iz bunara na kojem piše 666 nakon čega bi on izašao iz monitora i gurnuo vam hostiju u usta i vi biste bili sretni?

13 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

ma lik se očito kuži u kvantnu mehaniku pa mu je dosadno... trebali su ubacit higgsa u priču, skalarnu gravitacijsku česticu, dark matter i dark energy, valjda bi onda više cijenio

let's put a smile on that face
Moj PC  
5 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Bioshock Infinite

Danas prošao igru, samo ću reći vrhunski posao su napravili u Irrational Games i neću trošiti vrijeme šta fali igri itd...

 

Igra je ostavila jako dobar dojam na mene i to je najbitnije, Ken Levine nije razočarao {#}

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Bioshock Infinite

Pa dobro ne mora svakome sve biti dobro...neko voli vitke, netko voli debele, netko visoke, netko male, a neki ih uopće ne vole {#}

 

Meni je igra briljantna, ko i većini ovdje, kome nije ne mora to svima nabijati na nos. Komplekse liječite drugdje. Amen.

 

 

 

My global position systems are vocally addressed
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
Bioshock Infinite

Završih ju danas prije posla, jedva stigao oprati suđe i istuširati se, zadnjih sat vremena su bomba :)

Uglavnom, ovo nije igra za djecu. Umjetnički previše vezana uz svijet kojeg su stvarali Wells i Verne te njihove vizualizacije - arhaično u današnje doba. Također, negdje od kraja prve trećine igre počinje "mindfuck", kada počneš razmišljati o tome da ipak nisi provalio što se događa. Kako igra ide prema kraju, stvari se sve brže raspliću do kulminacije zadnjih pola sata, u kojima ćeš slabo što pohvatati ako nisi pažljivo slušao dijaloge u igri.

Dakle, NIJE tipičan shooter u kojem te na kraju tapšu po ramenu jer si, eto, spasio svijet od (unesi omiljenog negativca) i sad zaslužuješ odmor. A pogotovo za nestrpljive koji niti u kinu ne pogledaju end titles do kraja, nego jure vanka a da fade out sa filma na odjavnu rolu nije još završio.

 

Ovo je igra za odrasle, za one koji su čitali knjige tijekom odrastanja, koji su pročitali lektiru, a ne ju prepisali sa sažetka kojeg su našli online, koji imaju barem osnovno shvaćanje o tome kakvo je stanje u Americi bilo početkom prošlog stoljeća, i koji su u stanju pogledati Cloud Atlas i shvatiti o čemu se radi u filmu. Dodatni bonus dobiju očevi, pogotovo ako imaju kćeri (3 i 18, molim lijepo) te se mogu strahovito poistovijetiti sa idejom da moraju zaštititi neku djevojku. Baš ta emotivna povezanost sa likom je pokazatelj kako su dobro odradili svoj posao, jer Elizabeth je vrlo stvarna osoba, divnog karaktera.

 

O grafici neću puno jer sam igru odigrao u LOW postavkama, MEDIUM mi je trzao makar sam spuštao masu stvari na minimum - ima dovoljno screenshotova online za znatiželjne, a meni nikad nije igrala presudnu ulogu - dizajn grada i samih nivoa je odličan, ima dovoljno mjesta za lutanje a da se ne ode previše sa strane, jer ipak morate spasiti djevojku, a ne cunjati po hodnicima tražeći nečiju izgubljenu mačku - ovo nije RPG, te free roam nije niti poželjan.

 

Uglavnom, čista desetka. Igra ima manjih zamjerki, no to je sve nebitno naspram radnje i feelinga koji mi je na kraju ostavila igra. Ovo je (zasad) THE igra ove godine.

No trees were killed in the creation of this post. However, a large number of electrons were seriously inconvenienced.
Moj PC  
10 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Bioshock Infinite

{#}

Father_Dougal kaže...

Završih ju danas prije posla, jedva stigao oprati suđe i istuširati se, zadnjih sat vremena su bomba :)

Uglavnom, ovo nije igra za djecu. Umjetnički previše vezana uz svijet kojeg su stvarali Wells i Verne te njihove vizualizacije - arhaično u današnje doba. Također, negdje od kraja prve trećine igre počinje "mindfuck", kada počneš razmišljati o tome da ipak nisi provalio što se događa. Kako igra ide prema kraju, stvari se sve brže raspliću do kulminacije zadnjih pola sata, u kojima ćeš slabo što pohvatati ako nisi pažljivo slušao dijaloge u igri.

Dakle, NIJE tipičan shooter u kojem te na kraju tapšu po ramenu jer si, eto, spasio svijet od (unesi omiljenog negativca) i sad zaslužuješ odmor. A pogotovo za nestrpljive koji niti u kinu ne pogledaju end titles do kraja, nego jure vanka a da fade out sa filma na odjavnu rolu nije još završio.

 

Ovo je igra za odrasle, za one koji su čitali knjige tijekom odrastanja, koji su pročitali lektiru, a ne ju prepisali sa sažetka kojeg su našli online, koji imaju barem osnovno shvaćanje o tome kakvo je stanje u Americi bilo početkom prošlog stoljeća, i koji su u stanju pogledati Cloud Atlas i shvatiti o čemu se radi u filmu. Dodatni bonus dobiju očevi, pogotovo ako imaju kćeri (3 i 18, molim lijepo) te se mogu strahovito poistovijetiti sa idejom da moraju zaštititi neku djevojku. Baš ta emotivna povezanost sa likom je pokazatelj kako su dobro odradili svoj posao, jer Elizabeth je vrlo stvarna osoba, divnog karaktera.

 

O grafici neću puno jer sam igru odigrao u LOW postavkama, MEDIUM mi je trzao makar sam spuštao masu stvari na minimum - ima dovoljno screenshotova online za znatiželjne, a meni nikad nije igrala presudnu ulogu - dizajn grada i samih nivoa je odličan, ima dovoljno mjesta za lutanje a da se ne ode previše sa strane, jer ipak morate spasiti djevojku, a ne cunjati po hodnicima tražeći nečiju izgubljenu mačku - ovo nije RPG, te free roam nije niti poželjan.

 

Uglavnom, čista desetka. Igra ima manjih zamjerki, no to je sve nebitno naspram radnje i feelinga koji mi je na kraju ostavila igra. Ovo je (zasad) THE igra ove godine.

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Father_Dougal kaže...

Završih ju danas prije posla, jedva stigao oprati suđe i istuširati se, zadnjih sat vremena su bomba :)
...

 

Uglavnom, čista desetka. Igra ima manjih zamjerki, no to je sve nebitno naspram radnje i feelinga koji mi je na kraju ostavila igra. Ovo je (zasad) THE igra ove godine.

  Čovjek objasnio.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Father_Dougal kaže...

Ma daj ne drami molim te! Igra je najobicniji FPS, i to s oho-ho olaksica na racun playera (izuzevsi neke idiote koji ne mogu proci groblje {#}) - dakle igra je za djecu.

 

Prica je odrasla i za pricu se slazem, ali stvarno, igra, really? Pew-pew je za odrasle... majko mila na sto smo mi odrasli spali, sad se osjecam kao djed...

Lay there, stare at the ceiling, and switch back to your time... Just go ahead, now try and taste it, I know it should be ripe...
16 godina
offline
Bioshock Infinite

Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Deus ex machina kaže...
Father_Dougal kaže...

Ma daj ne drami molim te! Igra je najobicniji FPS, i to s oho-ho olaksica na racun playera (izuzevsi neke idiote koji ne mogu proci groblje {#}) - dakle igra je za djecu.

 

Prica je odrasla i za pricu se slazem, ali stvarno, igra, really? Pew-pew je za odrasle... majko mila na sto smo mi odrasli spali, sad se osjecam kao djed...

ako je ovo najobičniji FPS, kaj su onda cod/bf? tetrisi?

let's put a smile on that face
16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
whysoserious kaže...

ako je ovo najobičniji FPS, kaj su onda cod/bf? tetrisi?

Pa ne mozes mi reci da Vigori i Gear mijenjaju cijelu igru iz FPS-a u RPG ili nesto slicno! Majku mu, igra se svodi na to da ides kroz zanimljiv svijet od encountera do encountera, i u tim encounterima radis sta? Pucas iz oruzja i Vigora! Pa ne vozis auto ili svemirski brod, ne baratas dionicama, ne gradis gradjevine i skupljas resurse!

 

Pa rekao sam sto puta do sada da je igra sasvim dobra i da je prica odlicna, ali budimo realni, igra je FPS... bas kao i prethodni Bioshockovi. Ako dobija 10/10 na osnovu price, pa onda je mogla lijepo bit knjiga ili film, a ne igra.

 

Netko je lijepo prije napisao kako je mislio da su Legacy of Kain jedine igre sa odlicnom pricom, i pogodio je bas u srz onoga sto ja osjecam. Bas kao i u Legacy of Kain, jedva sam cekao da "dosadni" dio igre zavrsi da pogledam slijedecu sekvencu i vidim sto se jos desava u prici.

Bas je tako i ovdje, igram na silu samo da bi prozivio tih zadnjih 30ak minuta kraja, jer mi se cini da se isplati prema clanku sto je doktor linkao...

Lay there, stare at the ceiling, and switch back to your time... Just go ahead, now try and taste it, I know it should be ripe...
17 godina
protjeran
offline
Re: Bioshock Infinite
Colossus7 kaže...

{#}

Father_Dougal kaže...



Uglavnom, ovo nije igra za djecu. Umjetnički previše vezana uz svijet kojeg su stvarali Wells i Verne te njihove vizualizacije - arhaično u današnje doba.

 

 

'Arhaično' ko i počeci modernog 'steampunka' i novele 'Warlord of the air' od Michaela Moorcocka iz daleke 1971.

 

 

BTW molim te nemoj više spominjat Cloud Atlas, jer to je velika uvreda za ovu igru. Ipak nije toliko loša. Cloud Atlas je toliko pretenciozno smeće od filma, da braća/sestre Wachowski mogu ubuduće zaboravit da će im iko normalan finacirat film. A oni glumci će ga izbrisat iz svojih biografija, ako već nisu.

AWESOME .. AMAZING .... PREDOOBROO
17 godina
offline
Re: Bioshock Infinite
Deus ex machina kaže...
Father_Dougal kaže...

Ma daj ne drami molim te! Igra je najobicniji FPS, i to s oho-ho olaksica na racun playera (izuzevsi neke idiote koji ne mogu proci groblje {#}) - dakle igra je za djecu.

 

Prica je odrasla i za pricu se slazem, ali stvarno, igra, really? Pew-pew je za odrasle... majko mila na sto smo mi odrasli spali, sad se osjecam kao djed...

 

 

Kakvih olakšica? Pa nisam primjetio auto-aim, moram priznati, više sam fulao nego pogađao... :) a one "strelice na podu" sam koristio dva ili tri puta sveukupno. Mape su dovoljno logične da se ne možeš izgubiti.

 

 

 

Pa ne mozes mi reci da Vigori i Gear mijenjaju cijelu igru iz FPS-a u RPG ili nesto slicno! Majku mu, igra se svodi na to da ides kroz zanimljiv svijet od encountera do encountera, i u tim encounterima radis sta? Pucas iz oruzja i Vigora! Pa ne vozis auto ili svemirski brod, ne baratas dionicama, ne gradis gradjevine i skupljas resurse!

Pa rekao sam sto puta do sada da je igra sasvim dobra i da je prica odlicna, ali budimo realni, igra je FPS... bas kao i prethodni Bioshockovi. Ako dobija 10/10 na osnovu price, pa onda je mogla lijepo bit knjiga ili film, a ne igra.

Netko je lijepo prije napisao kako je mislio da su Legacy of Kain jedine igre sa odlicnom pricom, i pogodio je bas u srz onoga sto ja osjecam. Bas kao i u Legacy of Kain, jedva sam cekao da "dosadni" dio igre zavrsi da pogledam slijedecu sekvencu i vidim sto se jos desava u prici.

Bas je tako i ovdje, igram na silu samo da bi prozivio tih zadnjih 30ak minuta kraja, jer mi se cini da se isplati prema clanku sto je doktor linkao...

 

 

 

Ček, kaj tebe točno prca, to kaj si očekivao RPG, a dobio FPS? Pa igra je, toliko očigledno iz svih najava, FPS. Ak si ti imao nerealna očekivanja, nije ti nitko za to kriv. Da, nekad su borbe zamorne, no nisu baš tako teške, a rekao bih čak da ima više šetnje i razgovora nego samih borbi. Uostalom, to se u FPSu i očekuje. Inače bi mogli napraviti interaktivni film, na foru Phantasmagorie.

A jesi li razmislio da se možda baviš krivim stvarima? Jer, ako su ti borbe u FPS igri dosadne i jedva čekaš da se nastavi radnja, zašto onda uopće igraš FPSove, kad očito nisu za tebe? Igraj neke druge igre, eto, ako nisi odigrao Phantasmagoriu, preporučam, ili nekakav RPG u kojem se cijelo vrijeme nešto zanimljivo dešava...

Ili jednostavno pogledaj dobar film sa daljinskim u ruci da možeš preskočiti dosadne dijelove.
No dopusti da u igri uživaju oni kojima taj žanr odgovara. Koji su se našli u ulozi muškarca koji spašava djevojku. Koji uživaju u dobroj radnji više nego u izvedbi, i kad se desi neki gaf, ne rade dramu oko toga.

No trees were killed in the creation of this post. However, a large number of electrons were seriously inconvenienced.
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.4.2013 20:31 (Father_Dougal).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
Sale_ds kaže...
memulica kaže...
Sale_ds kaže...

I opet cega se ljudi prvo doticu je grafika. {#}
Ne cijeni se ono kaj je bitno. 

 

Nije sve u grafici, ali bogami nije sve ni u priči. Da bi jedna igra dobila 10/10 ocjene, onda mora bit skoro savršena u cjelosti. Barem ja tako razmišljam.

Ovdje to nije slučaj, jer jedino imamo dobru priču (mada ni ona nije nešto orginalna). Ispod te priče imaš jedan najobičniji 'linear corridor shooting fps' i ništa više.

Ok, u redu...po tebi imamo najobicniji linearni shooter.

Ali zar je bitno da svaka igra ima otvorene prostore i daje ti da istrazujes kolko te volja. Meni to u SP igrama ne treba, ok, super je da neke imaju pa ko voli nek izvoli al u globalu velika vecina ljudi nit ima vremena nit volje talasat za necim kaj nije tolko bitno. Imam par poznanika koji obozavaju igre tipa Skyrim, Arkham City itd..frajer igra skyrim vec 8mj tak da ono. I ja sad ne umanjujem velicinu te igre, dapace ona je genijalna ali smatram da je vecina tih "side questova" i sl. u drugim igrama samo marginalno povecanje igre.

Ajmo bit realni sad.. dal covjeku treba vise od 10-15 sati gameplaya. Ako je kvalitetnih, realno ne!
E tu se dovodi u pitanje cijena, jer zasto platit 350-400kn za nes kaj ce trajat samo 10 sati. S tim se u potpunosti slazem al opet smatram da marginalno uvecavanje igre ne doprinosi samom aspektu igre. Uglavnom, lijepo je vidjet da za svakog gamera ima nesto. Ali da spuste cijene na SP igre mislim da bi puno vise zaradili..

No meni ne treba vise, a ocito ni 85% ljudi koji su igrali ovo i vele da im je vjerovatno najbolja igra do sada..
A kada ljudi pricaju o detaljima ove igre onda ne misle na graficke i ine detalje nego na to kolko je vremena posveceno da se izdetaljira prica kroz najmanje sitnice u Columbiji.. 

 Tko kod kaže da je ova igra najbolja igra do sad...nez onda stvarno neznam šta da kažem..vjerovatno nije

odigrao više od 5 naslova,jer ova igra ima samo dobru priču i originalan dizajn i ništa više od toga..ja bi dao

6/10.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Bioshock Infinite
floks kaže...

 Tko kod kaže da je ova igra najbolja igra do sad...nez onda stvarno neznam šta da kažem..vjerovatno nije

odigrao više od 5 naslova,jer ova igra ima samo dobru priču i originalan dizajn i ništa više od toga..ja bi dao

6/10.

Hm, ruku na srce, to sto si nabrojao nije bas samo... to su velike stvari, pogotovu u danasnjem dobu kad igre s dobrom pricom i originalnim dizajnom mozes nabrojati na prste jedne ruke kroz pola desetljeca. Po meni igra definitivno zasluzuje puno vise, ja joj dajem 8.5/10..... ali da je neka kompleksna igra - nije.

Lay there, stare at the ceiling, and switch back to your time... Just go ahead, now try and taste it, I know it should be ripe...
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Predstavljen Bioshock Infinite, Bioshock Infinite 10-min trailer, Grad u oblacima
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice