Pa to ja njega pitam, pitam i tebe ako se vec interesiras.
Jel ti opravdavas smrt 70000 ljudi zivotom 25000 i obratno?
Naravno da sam izvukao brojke iz guzice, broj je vjerojatno daleko manji.
Ne igram se s ljudima kao da su brojevi vec se igram brojem ljudi. Zasto te to toliko smeta, sto ti je upalo u oko?
Jel izbjeglice imaju neki broj koji se veze na njih, u smislu kolicine koju oni predstavljaju?
Jel nikidr koristi brojeve kada prica o postotku kolicine tih izbjeglica?
Sto ti predlazes kao zamjenu za brojeve kako bi oznacavali zbroj neke skupine ljudi?
Sto je inherentno lose u tome da se na ljude gleda kao brojeve?
U principu iz tvojeg posta se daje naslutiti da vise vrednujes europski zivot nego sirijski zivot.
Ako mislis da su ti zivoti jednako vrijedni onda je odgovor na ono gore jasan, a ako mislis da nisu onda imas neki svoj razlog zasto ili se bojis tog razloga pa skreces u "nisu ljudi samo brojevi" kao da sam ja taj koji ih salje u plinsku komoru.
Edit: Da ti odgovorim na pitanje, ovo na kraju. Koliko moj zivot vrijedi Sirijaca? Bojim se da na taj odgovor mogu odgovoriti samo subjektivno, a ne objektivno tako da u svrhu diskusije mozes uzeti bilo koji broj koji ti padne na pamet. Svi ili nijedan.
Pa normalno da je odgovor subjektivan, zato i je tvoje pitanje i argument besmislen. Pošto ja ne vjerujem u život poslije života i smatram da mi je ovo jedina prilika (za život) koju ću dobiti meni moj život (i moje obitelji, prijatelja) vrijedi više od cijele sirijske populacije pomnožene s kinom i indijom. A tvoj mi život (i drugih ljudi koje ne poznam, ne mislim osobno na tebe) vrijedi jednako kao i njihov, pa ako si ti uključen u kombinaciju tog mijenjanja slobodno mjenjaj 1 za 1,2,3 i traži manje od dva zla.
Zato i je glupost kalkulirat hmmm 70.000 sirijskih izbjeglica, max 25.000 mrtvih europljana, da, pustit ćemo ih unutra. Pa da je i 25 mrtvih europljana šta ako je jedan od njih ti ili član tvoje obitelji.
Ja ne koristim ovo kao argument protiv njihovog odbijanja za ulazak, nego smatram da se takav način razmišljanja ne bi uopće smio (niti može) koristiti kao aurgument u takvoj raspravi baš zbog toga što je presubjektivan i nema apsolutno nikakvu objektivnu vrijednost. Broj mrtvih s jedne strane ne može opravdati broj mrtvih s druge strane, ni u jednom slučaju.
Normalno dajem za pravo onima koji vjeruju u život poslije života da slobodno kalkuliraju sa svojim i životom svojih najbližih.