Informacije Oko Protis Situacije

poruka: 93
|
čitano: 18.357
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Bloodraven kaže...

To sam im rekao i kazu da nije moguce to tako napraviti. 

 Nemoj ti ništa njima govoriti.

Napiši im mail onako kako sam ti napisao.

Kad ti napismeno odgovore (pusti telefon, ne javljaj se) onda s tim idi na inspektorat. A nisu ni ovi iz Protisa glupi, naravno da neće odgovoriti na mail, otezat će čim više.

Know your limits.
15 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Osjecam se tako. Mislio sam da ce sve ici vrlo glatko i jednostavno. 

Ne zelim zamjenu, povrat novca. Hvala dovidenja.

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Damire, opet pises gluposti.
Po kojem zakonu ili pravilniku ti odredujes koja je kartica ista?

Ostavi se pisanja dezinformacija, moraju mu punuditi istu karticu ili se dogovoriti sa kupcem.
11 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
itomic009 kaže...

Ne, ovo što ti trabunjaš nije istina. Ako su mu ponudili zamjenu za istu grafu, samo drugi vendor, onda je to to. Nema povrata keša. Kupac ne bira kako on hoće nego trgovac iskorištava prava i mogućnosti koje mu je propisao zakonodavac. To je ono što je kolega maloprije gore napisao.

 gdje to piše u regulama?

 

U slučaju kada proizvod koji ste kupili ima nedostatak, a vi ste o tome na vrijeme izvijestili trgovca, možete, po svom izboru, tražiti popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Ako ste zatražili popravak stvari ili zamjenu stvari a to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, možete zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca (raskid ugovora).

i zapitaj se malo tko trabunja

8 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Pametnom je jasno sto znaci zamjena za proizvod istih karakteristika....

Imas pravo sve u svemu, nista ja ne moram pisati.....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pet 16.9.2022 16:58 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Damir22 kaže...
Pametnom je jasno sto znaci zamjena za proizvod istih karakteristika....

Imas pravo sve u svemu, nista ja ne moram pisati.....

 tko će odrediti te 'iste karakteristike'?

zašto onda trgovac prodaje strixicu 20-30% skuplje od ostalih koje imaju 'iste karakteristike'?

 

upravo zato je stavljena ova napomena - po svom izboru, ne po izboru trgovca

 

U slučaju kada proizvod koji ste kupili ima nedostatak, a vi ste o tome na vrijeme izvijestili trgovca, možete, po svom izboru, tražiti popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Ako ste zatražili popravak stvari ili zamjenu stvari a to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, možete zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca (raskid ugovora).

16 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Koliko gluposti pišete to je čudo. Utvrdili su kvar kojeg nisu u mogućnosti popraviti, ponude ti zamjenu s novim proizvodom, prihvatiš ako ti ne odgovara, odbiješ ako ti ne odgovara, u tom slučaju oni rade povrat novca. Apsolutno je nebitno na koji način i s kojem računa si platio. Njima pošalješ IBAN na koji želiš isplatu, kako će oni interno to provesti nije briga nikoga na svijetu osim tetu koja radi u računovodstvu, a onda to odradi žmirečki.

 

Prije 4 godine sam na ekupi uzeo HP laptop, za godinu dana mu je otišla matična, poslao ga direkt u MR servis, 30 dana ne javljaju ništa, meni dosadilo čekati, javim im se, krenu izmotavanja ovo ono nema dijela naručili smo evo doći će kroz 7 dana. Jednostavno sam objasnio da to nije razuman rok kao za popravak kao što zakon navodi, te zatražio novi proizvod ili povrat. Ponudili su mi 2 laptopa, meni nijedan nije odgovarao jer su bili 15,6 modeli a imao sam 17,3, vratio sam im mail sa IBANom i u 3 dana mi je MR Servis uplatio puni iznos na računu. Laptop sam kupio sa produženom garancijom koju sam platio dodatno, te su mi i taj iznos vratili, znači ukupno potrošeno. Plaćeno jednom karticom jednoj firmi, uplaćeno meni na IBAN od strane druge firme. Kako su oni to interno riješili niti znam niti me zanima kao krajnjeg kupca, a nije mi ni bitno (znam, HP HR im je direktno izvršio povrat sredstava, ali za mene nebitno).

 

Tako da sve teorije da ne mogu zbog XY razloga jednostavno nisu istinite i ne treba trošiti još 3 strane teme.

 

Jednostavno im napisati u mailu da si se konzultirao s Agencijom za zaštitu potrošača i Državnim inspektoratom koji su te obavijestili da imaš pravo na novi proizvod ili na povrat novca, ovisno što želiš. Zamoli ih da u roku 5 dana uplate puni iznos na tvoj IBAN ili ćeš morati eskalirati situaciju na državne organe koji su već upoznati sa situacijom. Da vidiš kako se u dan sve riješi onda.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
picajzla0707 kaže...
itomic009 kaže...

Ne, ovo što ti trabunjaš nije istina. Ako su mu ponudili zamjenu za istu grafu, samo drugi vendor, onda je to to. Nema povrata keša. Kupac ne bira kako on hoće nego trgovac iskorištava prava i mogućnosti koje mu je propisao zakonodavac. To je ono što je kolega maloprije gore napisao.

 gdje to piše u regulama?

 

U slučaju kada proizvod koji ste kupili ima nedostatak, a vi ste o tome na vrijeme izvijestili trgovca, možete, po svom izboru, tražiti popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Ako ste zatražili popravak stvari ili zamjenu stvari a to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, možete zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca (raskid ugovora).

i zapitaj se malo tko trabunja

 

Damir22 kaže...
Pametnom je jasno sto znaci zamjena za proizvod istih karakteristika....

Imas pravo sve u svemu, nista ja ne moram pisati.....

 

** oba.

-to su reference na zakon o zaštiti potrošača po osnovi zakonskog jamstva (materijalni nedostatak) .. ne po klasičnom jamstvu proizvođača, sasvim drugi uvjeti, nema dogovora.. isključivo identično ili povrat. Sasvim druga osnova reklamacije-jamstva tj za robe koje nemaju jamstvo kakvo ima pc-komponente odavno.. jer zakon pokriva sve robe, japanke, paradajz, građevinske radove, usluge itd. ..

-slično ali nije isto, mada na kraju priče trebamo imati zadovoljnog potrošača-kupca, ispravnu robu, novac, nešto od tog.

-jamstvo proizvođača nema veze sa zakonom, može i ne mora postojati, može biti bilokojeg trajanja + dodatni uvjeti ili recimo uključiti i fizičko oštećenje ili neki uvjet, može trajati više godina i daje ga proizvođač (uvoznik za tržište) ne trgovac.. tj trgovac nema utjecaja, ne može ukinuti-ograničiti ili promijeniti ono što nije njegovo, može ako želi dati neko svoje jamstvo, no ne može ukinuti-izmijeniti ono što daje netko drugi (proizvođač) kao što ne može ni promijeniti ništa na ambalaži, brandu itd.. tj to je roba za daljnu prodaju u maloprodaji na kojoj je obavezna i deklaracija koja sve to navodi i bez čeg ne smije u maloprodaju na police. Takorekoć to se čak trgovca ne tiče, jedino što je karika u lancu do kupca koja je time obvezna preuzeti i riješiti kao posrednik. Kao će on dobiti naknadu-trošak to je njegova poslovna stvar, npr rabat i ugovor koij ima s distributerom, nije stvar prava, zakona, nije nešto što se tiče kupca (osim da je to uredna trgovina i s tim potencijalno manje problema u slučaju reklamacije.. dok je protis u problemima i time loše mjesto kupnje, npr ako ode u stečaj.. kupac tad ima problem, traži distributera i sl. kako bi ostvario pravo jamstva).

 

-ne miješati generički opis zakona koji uključuje sve robe-usluge na tržištu, eu, kao materijalni nedostatak +2god zakonsko jamstvo koje postoji isključivo zato što nemaju sve robe adekvatno jamstvo, dok većina pc-roba ima... (nema ajfon 12mj, nemaju neki brandovi, tableti, mobiteli.. no ovo je klasična pc tema, komponenta i jamstvo..).

-po materijalnom nedostatku se kupac dogovara s trgovcem, trgovac je taj koji snosi trošak neispravne robe,.. jamstvo proizvođača ne snosi trgovac (čak ako ista firma uvozi kao distributer, to je odvojena firma-djelatnost neovisno što je isti vlasnik, kao što unutar firme imate recimo nabavu-prodaju-veleprodaju-maloprodaju-skladište kao dijelove firme.. druga djelatnost, zakon o zaštiti potrošača se ne odnosi na veleprodaju, firme itd. dok jamstvo proizvođača nema veze s vele-maloprodajom ili zakonom o zaštiti potrošača jer je o tome neovisno i postoji jamstvo kao i uvjeti koje uključuje, npr toshibino nomateherwhat koje je uključilo i fizičko oštećenje laptopa u slučaju pada-razbijanja kao pokriveno ili asus koji je u prvoj godini kvara uz popravak davao + dodano novi laptop čisto kao reklama koju neki brand ulaže u svoje ime-reklamu ili da neko jamstvo traje recimo 5-10godina što sa zakonom nema veze).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Razgovarao sam sa covjekom koji radi u odjelu za reklamacije u jednom ducanu.

Rekao je zapravo ono sto je kolega gore iznad napisao.

 

Jednostavno im napisati u mailu da si se konzultirao s Agencijom za zaštitu potrošača i Državnim inspektoratom koji su te obavijestili da imaš pravo na novi proizvod ili na povrat novca, ovisno što želiš. Zamoli ih da u roku 5 dana uplate puni iznos na tvoj IBAN ili ćeš morati eskalirati situaciju na državne organe koji su već upoznati sa situacijom.

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

kaže kolega ihush "koliko pisanja za banalnu stvar" i onda u 2 posta napiše više teksta nego na 3 stranice teme :D :D (nhf naravno, samo me nasmijalo)

Moj PC  
10 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije

daj ne me *ebat... plato si karticu 11k i crkla ti... i oni ti sad nude financijsku vrijednost umjesto da ti zamjene karticu novom (čak tvrdiš da ti nude 2 nove - isti chip)... ako je to istina od sad samo kod njih kupujem.

da se ponovim - ne me *ebat.

Budimo realni...

8 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
A sta bi mu trebali nuditi?

Mislim stvarno.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije

Istu karticu... samo novu... valjda jedino protis radi u korist svoje štete... tako ispade

12 godina
neaktivan
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Damir22 kaže...

 

Ako se ne moze popraviti, ili popravak nije isplativ za trgovinu, proizvod se mjenja, kupcu se daje identicni proizvod, odnosno u slucaju da to nije moguce, daje mu se proizvod istih ili boljih karakteristika.

 Većina napisanog stoji, ali ovo što si napisao zakonski gledano nije točno. Kupac mora dobiti identičan proizvod, nema sličan, lošiji, bolji... samo identičan dolazi u obzir, sve ostalo spada pod to želi li kupac prihvatiti ili ne i u slučaju da kupac ne prihvati ostaje opcija povrata novca. To što će većina objeručke prihvatiti bolju karticu je druga stvar, ali trgovac ih ne može na to prisiliti.

 

 

itomic009 kaže...

Ne, ovo što ti trabunjaš nije istina. Ako su mu ponudili zamjenu za istu grafu, samo drugi vendor, onda je to to. Nema povrata keša. Kupac ne bira kako on hoće nego trgovac iskorištava prava i mogućnosti koje mu je propisao zakonodavac. To je ono što je kolega maloprije gore napisao.

Nije točno, vidi što sam napisao kolegi Damiru. Zakon jasno kaže da je trgovac dužan osigurati servis i rezervne dijelove, tako da su tu već u prekršaju i ako nisu u mogućnosti ponuditi identičan proizvod onda preostaje samo povrat novca.

 

 

itomic009 kaže...
Texpi kaže...

Daješ mu krive informacije. Ukoliko mu zamjene za identičan model (isti part number) onda nema pravo odbiti zamjenu. Ukoliko zamjene za istu grafičku ali drugačiji model onda može odbiti. Jer to nije ista grafička, i on baš više tu ne želi jer je ona njegova bila OC model, jer je ona njegova imala manju potrošnju, jer je ona njegova bila manja, a ova me ne stane u kućište,... itd. razlozi nisu bitni, bitno je da može odbiti ako se samo jedno slovo razliku u part numberu.

 Govoriš krivo, naravo da ti ne moraju vratiti identičan model, ne lupetaj gluposti ako ne znaš. Nebitan je vendor, ako si kupio i reklairao RX 6900XT i ponude ti bilo koju RX 6900XT, stvar je jasna. 

I opet guraš krivu informaciju...

 

 

MENIT kaže...

Isuse kriste više...

 

Imaš račun u RBA(npr, nisam zapamtio koja si banka), pare ti se vraćaju na isti IBAN sa kojeg je skinuto na POS-u.

Manje je tebi bitno jel to tebi vraća tvoja matična banka(a naravno da vraća) ili ona koja je vlasnik POS-a i kome se mora slati za povrat sredstava.

 

Ukratko: Molim Vas da mi na taj i taj IBAN vratite iznos po tom i tom računu jer ja ne želim zamjenu već želim povrat novca.

 

Nije isto, plaćanje karticom se tretira kao gotovinsko, dok plaćanje virmanom nije gotovinsko plaćanje. Njima je sad očito problem stornirati fiskalizirani račun nakon toliko vremena, mada se to sve knjigovodstveno može srediti bez problema i čini mi se da oni brljaju kako bi kupac prihvatio njihovu ponudu.

 

 

miki_the_pirat kaže...

daj ne me *ebat... plato si karticu 11k i crkla ti... i oni ti sad nude financijsku vrijednost umjesto da ti zamjene karticu novom (čak tvrdiš da ti nude 2 nove - isti chip)... ako je to istina od sad samo kod njih kupujem.

da se ponovim - ne me *ebat.

Budimo realni...

Ne nude mu dvije nove, nego odabir između dva modela, barem sam ja tako shvatio, pa da mu nude dvije nove bio bi lud da to ne uzme, a oni sigurno nisu tako darežljivi. Platio je karticu 11k i sad kad je cijena niža trgovcima to ne odgovara, ali su zato bez problema vraćali novce kad su crkavale kartice za vrijeme najviših cijena, ali one kupljene prije majning ludila, tada im je to bilo ok. 

 

 

 

 

Zakon o trgovini

Čl. 16.a

 

(1) Trgovac koji stavlja na tržište tehničke proizvode, motorna i druga vozila, njihove dijelove dužan je osigurati jamstveni list.

 

(2) Trgovac iz stavka 1. ovoga članka dužan je, tijekom jamstvenog roka, osigurati servis i rezervne dijelove za proizvode iz stavka 1. ovoga članka.

13 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije

@mzopg  - jesi li ti pravnik? Ako jesi, onda nam obrazloži detljano zakonske članke koji se tiču kolege (jer nije samo ovaj jedan jedini koji si ti izguglao). Ako nisi, googlaj što to znači. Nakon što to sve napraviš, "savjetuj" ljudima što da rade i tumači zakon drugima. 

 

A za kolegu koji je postavio pitanje, javi nam kako prođe, sve nas zanima kako će se riješiti situacija . Siguran sam da će netko opet imati sličnu situaciju, pa da znamo iz tvoga slučaja, što se na kraju desilo.  

15 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
itomic009 kaže...

@mzopg  - jesi li ti pravnik? Ako jesi, onda nam obrazloži detljano zakonske članke koji se tiču kolege (jer nije samo ovaj jedan jedini koji si ti izguglao). Ako nisi, googlaj što to znači. Nakon što to sve napraviš, "savjetuj" ljudima što da rade i tumači zakon drugima. 

 

A za kolegu koji je postavio pitanje, javi nam kako prođe, sve nas zanima kako će se riješiti situacija . Siguran sam da će netko opet imati sličnu situaciju, pa da znamo iz tvoga slučaja, što se na kraju desilo.  

- jesi li ti pravnik?

.. tako postaviti 'pravilo' je pogrešno.. tj ovo je forum, ako želiš takav kriterij potraži formu za pravnike npr legalis.. i tamo ćeš ako želiš pronaći iste odgovore, tj zakon i tad je naravno za sve jednak dok tek ako imamo problem s tumačenjem možemo krenuti s kriterijem stručnosti-autoriteta, no tumačenje nam svima da zakonodavac-nadležno tijelo i tad je to opet za sve jednako, neovisno jesi li pravnik. .. ili primijeni za sebe (i ostale sudionike na forumu) isti kriterij stručnosti.. tad nitko ne može dati odgovor.

 

- po osnovi proizvođačkog jamstva može dobiti isključivo isto-identično u zamjenu (jer je stvar uvoza-branda+distributer), popravak (koji ne postoji 99%) ili povat novca po računu, po zakonskom jamstvu (materijalni nedostatak je stvar dogovora, što kupac pristane, na teret trgovca).

-razlika, ni kupac po osnovi proizvođačkog jamstva ne može birati neku zamjenu jer nisu kupac-trgovac oni koji daju jamstvo nego su to proizvođač tj uvoznik-distributer za tržište i time u eu odgovoran. Mat.nedostatak se koristi zbog tog što nemaju sve robe takvo jamstvo, zaštita potrošača, na teret trgovca i tad se kupac-trgovac mogu dogovoriti, može umjesto vga dobiti ćevape.. a ako se ne dogovore opet povrat po računu. Trgovac će naravno koristiti proizvođačevo jamstvo, no što ako nije više dio tog lanca.. npr raskid, neplaćena dugovanja.. ili roba koja nema papire.. tad je na njegov trošak, tad ne može zamijeniti identičnim jer nije više dio lanca + kad bi na skladištu i postojala starija serija čeg naravno više nema jer ni jedan trogvac neće držati +godinu staru robu tj tad je već propao (nije prodao) a to je roba koja svakih godinu i kraće ima nove serije-modele i proizvođaču se ne isplati održavati jamstveni lager čak ni servis, tj služi samo kao potvrda kvara pokrivenog jamstvom i daju odobrenje distributeru za isporuku ili povrat trogvcu.. to je klasičan lanac distribucije u klasičnom poslovnom-urednom odnosu.. a male domaće trgovine su u stečaju-propadaju..

 

kupcu realno nije važno po kojoj će trogovac osnovi ispuniti reklamacijsku obvezu, ako je na kraju zadovoljan.. a ako se nešto bira, tad izbor ima kupac, pravo. .. pri tome ne moraš biti pravnik da bi pročitao i razumio zakon, tj jedino ako želiš biti pravni zastupnik u službenom sporu tad je to uvijet, pa ohladi malo .. nhf.

+ kupcu je i tad važno, zbog pravila-automatike.. u slučaju proizvođačkog jamstva-zamjene, dobija novo jamstvo, novi račun s datumom.. u slučaju mat.ned, do 2god i to je to.. sve preko nema veze s trgovcem ili zakonom, nego s uvjetima koje ti u jamstvu da proizvođač, kao u čestom primjeru kad je jamstvo 3-5god dok je zakonsko i dalje 2god.. što da je ovaj primjer ne u drugoj godini nego u trećoj? kako bi tad kupac ostvario reklamaciju? ..

 

-ponovo, po komercijalnom-proizvođačkom jamstvu (ili uvoznik-distributer za tržište) je isključivo zamjena za identičan uređaj-komponentu-dio, ne slično, nikako drugi brand mada je 'isto' pa ni druga serija, jer je sve povezano s uvoz-izvozom, papiri-porez-carina i nema zamjene za novo-slično iz tog razloga, tj zato po toj osnovi u svim primjerima kad prođe recimo +1god i roba-model više nije dostupno na tržištu (ili lageru) ide povrat, ne zamjena za novo-slično.. jer ne može pravno-knjigovodstveno (može kemijanje, siva zona, porezni prekršaj.. i to poneki rade no kad se opeku opamete se..). -zato imamo povrat po računu inače bi to bilo vrlo mali dio reklamacija da ovisi o trgovcu ili da je po matnedostatku kad je dogovor moguć i zakon ga tad predviđa.

 

-o uvjetima jamstva odlučuje onaj tko jamstvo daje. nitko drugi-treći..

-jamstvo (proizvođača ili bilo kog) zakonom ne mora postojati, nije uvjet, no eu regulira tržite tako da upravo zato uvodi prije nešto godina zakonsko jamstvo 2god, za sve robe koje su na eu tržištu i ako ne postoji treća osoba koja će snositi trošak tad to pada na trgovca, tj u uređenom lancu to on prenese na distributera-proizvođača, bez tog je na njemu-trošak-obveza i razlika, zakonsko jamstvo (mat.nedostatak) nije nešto što trgovac daje na način da on odlučuje, nego to daje zakon i trogvac mora.. pa tako nije ni onaj tko određuje pravila nego ih isključivo provodi pridržavajući se zakona a ako posotji problem-spor tad to riješi inspektorat ili nadležni u pravilu u koristi kupca-potrošača tj zato zakon i postoji kako bi zaštitio potrošača od nepoštene trogovačke prakse, neodgovornosti za kvalitetu-trajnost robe na eu tržištu..

-proizvođač o svom jamstvu, država o zakonskom (mat.nedostatak u eu), dok bilo tko može dati svoje treće-dodatno ako želi i tad ima svoje uvjete za to jamstvo no to ne utječe na druga jamstva ako postoje. itd itd..

 

-trgovac će uvjek na polici imati nešto slično-novo-jače od starije generacije gpu-cpu-ram.. no ne može tako kemijati, tj može, može svašta no to je tad kemijanje i kazna.. zato postoji dvojno knjigovodstvo, fiskalizacija itd kao i porezno-carinski papiri koji to kontroliraju i onaj tko to radi će kad-tad biti kažnjen, čak kad je recimo u neznanju ili dobroj namjeri, jer ako se time bavi mora znati pravila, zakone, knjigovodstvo itd..

 

-kupi u bilo kojoj maloprodaji komponentu u odgovarajućoj retail ambalaži.. primjeti deklaraciju, uvoznik, jamstvo.. to nije nešto što daje ili odlučuje trgovac-maloprodaja nego proizvođač-uvoznik .. čak i kad je ista osoba vlasnik, pravno su to odvojeni poslovi npr malo-vele prodaja i potrošač-kranji kupac fizička osoba za osobnu upotrebu (ne firma, prodaja i si.).

-razne male trgovine će imati robu istog distributera-lanca, isto jamstvo, isti lanac-kanal.. i upravo zato ne mogu kemijati za slično ili različitu robu-artikal, jer im distributer-proizvođač neće pokriti taj trošak-zamjenu, jednako kao što ne možeš popiti kavu u jednom kafiću a platiti u drugom, tj jedan bi dao robu-uslugu, drugi primio novac-maržu-trošak.. pa tako kad imaš više distributera naizgled ista roba čak ista-identična serija opet ne mora biti iz istog lanca-distributera i npr ima nižu cijenu ali i kraće jamstvo, npr samsug ssd 3 ili 5 god.. pa ako netko pogleda uvoznika primjetit će upravo to kao razliku i jamstvo.. dok će samsung globalno za sve imati jednako, no i proizvođač ima različite uvjete za neka tržišta-kontinente itd.. a u tom proizvodnom lancu je sve od ambalaže za neko tržište (jezik, mreža ovlaštenih servisa, manuali.. i jamstva) tj retail maloprodajno pakiranje robe ćesto već ima otisnuto jamstvo, npr miševi i sl. periferija, recimo 5god. kao i retail ambalaža za ssd.. i ta roba ne može imati drugačije, kraće-duže jamstvo nego ono što piše, tj ako retail ambalaža nije namjenjena nekom tržištu tad ne smije biti u maloprodaji itd itd. dok malioprodaja nema ništa s tim niti to smije mijenjati, .. mada su to ponekad iste firme, uvoznici ne samo sman nego hgspot, links, ostali.. no to radi njihova firma-sestra, odjel uvoz-veleprodaje i sl. pravno odvojeno kao što i fizički servis mora biti odvojen od trgovine ili kao što roba na akciji mora biti odvojena od ostale .. zakon, pravila igre, ne samo jamstva nego i knjigovodstva, porezi itd. ono što se kupca zapravo ne tiče no trgovac to mora znati i provoditi, ne kemijati mada se može svašta..

 

edit: ili ovako, možda jasnije-razumljivije.. kupac treba birati gdje kupuje, rizik.. (citat a izvor pronađite ako vas zanima).

Poslovni subjekt Protis d.o.o. u 2021. smanjivao je broj zaposlenih, a imao je 0 zaposlenika.

... ne posluju svi uspješno, neki propadaju i tad problem koji ne bi trebao postojati..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2022 11:51 (ihush).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
itomic009 kaže...

@mzopg  - jesi li ti pravnik? Ako jesi, onda nam obrazloži detljano zakonske članke koji se tiču kolege (jer nije samo ovaj jedan jedini koji si ti izguglao). Ako nisi, googlaj što to znači. Nakon što to sve napraviš, "savjetuj" ljudima što da rade i tumači zakon drugima. 

 

A za kolegu koji je postavio pitanje, javi nam kako prođe, sve nas zanima kako će se riješiti situacija . Siguran sam da će netko opet imati sličnu situaciju, pa da znamo iz tvoga slučaja, što se na kraju desilo.  

 Kolega nisam pravnik, i mada su često članci i stavci u nekom zakonu pisani tako da ih se može protumačiti na više načina ili je potrebno višestruko čitanje mislim da je ovaj napisan iznimno razumljivo i jasno:

 

...dužan je, tijekom jamstvenog roka, osigurati servis i rezervne dijelove...

 

Ukoliko imaš saznanja o drugim zakonima ili člancima iz ovog istog zakona koji utječu na tumačenje slobodno ih navedi pa rado pogledam i naučim nešto novo.

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2022 13:15 (mzopg).
13 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije

Evo ti malo pa čitaj, imaš zanimljivih stvari 

 

https://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2022 13:45 (itomic009).
15 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije

Znaci kolega prema tebi, nemam pravo traziti povrat sredstava i sretan sam sto su mi omogucili da 

potrosim 11k kod njih u ducanu ? 

 

Lp

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
12 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Znaci traži pare natrag. Pošto nemaju rezervnu karticu ili dijelove da ne poprave - jedino kaj mogu je vratit pare. I to nije nikakva dobra volja.

Nemoj slušat ove likove tu kaj ti govore da se ne može ništa. Naravno da se može. Pa nije ova država taoc trgovaca.

Sam si rekao da si zavao ministarstvo i kaj ti je žena rekla. Imaš realnu podlogu ga povrat novca. I svaka komu ikacija između tebe i trgovca mora ići mailom. Ne pristaj na razgovore telefonom.
Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!
 
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
 
miki_the_pirat kaže...

daj ne me *ebat... plato si karticu 11k i crkla ti... i oni ti sad nude financijsku vrijednost umjesto da ti zamjene karticu novom (čak tvrdiš da ti nude 2 nove - isti chip)... ako je to istina od sad samo kod njih kupujem.

da se ponovim - ne me *ebat.

Budimo realni...

Ne nude mu dvije nove, nego odabir između dva modela, barem sam ja tako shvatio, pa da mu nude dvije nove bio bi lud da to ne uzme, a oni sigurno nisu tako darežljivi. Platio je karticu 11k i sad kad je cijena niža trgovcima to ne odgovara, ali su zato bez problema vraćali novce kad su crkavale kartice za vrijeme najviših cijena, ali one kupljene prije majning ludila, tada im je to bilo ok. 

 

"Dali su mi 3 opcije

  1. Čekati dok definitivno ne jave da ne mogu napraviti povrat.
  2. Mogucnosti „ostavljanja sredstva“ kod njih pa će to prebiti kada izađe nova serija 
  3. Mogu preko uvoznika ponuditi jednu od zamjena: - 2 random 6900xt kartice"

 

da, nespretna konstrukcija... ja stvarno pomislio da nude 2 random 6900xt

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.9.2022 18:25 (miki_the_pirat).
15 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
miki_the_pirat kaže...
..

"Dali su mi 3 opcije

  1. Čekati dok definitivno ne jave da ne mogu napraviti povrat.
  2. Mogucnosti „ostavljanja sredstva“ kod njih pa će to prebiti kada izađe nova serija 
  3. Mogu preko uvoznika ponuditi jednu od zamjena: - 2 random 6900xt kartice"

 

da, nespretna konstrukcija... ja stvarno pomislio da nude 2 random 6900xt

 -lupetaju gluposti..

1. je jedino što ako bilo što drugo ne može (zamjena-poravak) MORA ići.. to trgovac ne želi ali mora, zakon.

-2 i 3 su kemijanja, ne po osnovi jamstva proizvođača, na teret distributera-proizvođača tj to je moguće kad nema pravog jamstva na teret trgovca po osnovi materijalnog nedostatka kad popravak ili zamjena za identično nije moguće i tad je stvar dogovora, ako pristaneš, ako ne isplaćuje se novac po računu.

 

.. ili ne znaju ništa (što je već za kazniti) ili kemijaju, roba na sivo, kao i problemi firmi u stečaju i sl. .. pa opet vjerojatno za kaznu, tj ako nastave s otezanjem-zavlačenjem prijavi + uvjek traži papirnato ili mail i to tad priložiš prijavi na mingo, dok razgovor telefonom zapišti vrijeme, ime, opis-razgovora ako nemaš ništa bolje.. tj traži da ti sve to napišu u odgovoru ako telefonski dogovor može ubrzati ili riješiti problem.. bez tog nemaš što pričati, tražiš ispravnu svoju grafičku ili novac. Ako nemaju ispravnu tad moraju dati novac.. a ti im možeš zadati razuman rok za odgovor-riješenje recimo tjedan .. koji je već prošao pa i to napomeneš i zadaš rok, dok oni nemaju što otezati tj neće se ništa čudom sutra dogoditi i recimo pojaviti zamjena-identična grafička ili se popraviti .. tj tad je otezanje samo otezanje i ne treba im to dozvoliti, tj razuman rok je onaj u kojem se nešto može napraviti.. za to mora postojati realna šansa, šanse za popravak ili zamjenu nema, tad ni potrebe otezanja, npr da kažu da je naručena i stiže, tad se zna vrijeme dostave, 1-3 dana ili koji duže.. i to je to. imaju li takav razlog čekanja? ako nemaju tad nema ni razloga čekanja-otezanja.. tj ti moraš tražiti i pritiskati kako bi ostvario svoje pravo, neovisno što zakon to kaže, nema automatizma tj ovisi o dobroj volji trgovca, želi li riješiti ili otezati, ima li novac u kasi za vratiti ili je u blokadi.. a po broju zaposlenih i posljednjim poslovnim godinama su već mrtvi .. tj da je normalna trgovina bez tih problema tad ni otezanja ne bi bilo.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
neaktivan
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
itomic009 kaže...

Evo ti malo pa čitaj, imaš zanimljivih stvari 

 

https://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima

 Sva sreća pa zakon koji si linkao ima stotine stranica i samo 1165 članaka. 

 

Površno sam upoznat sa navedenim zakonom, ali sigurno ne znam svih 1165 članaka na pamet pa ukoliko imaš nekakva saznanja bilo bi daleko korisnije da si naveo koji članak ima veze sa ovim problemom. Ovako si me mogao pogoditi sa enciklopedijom u glavu i reći evo ti pa čitaj. 

 

Ukoliko se misliš pozvati na ove zadnje izmjene zakona vezano za servis i povrat novca onda to u ovom slučaju ne igra jer je kolega kupio karticu prije nego je ta izmjena stupila na snagu i to smo već komentirali.

 

 

15 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Dobio sam mail da bi sredstva trebala biti vidljiva kroz 2 dana na racunu.

 

 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
11 0 hvala 0
12 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

APP. Ovaj put nije prošlo.

Samo da te upozorim na jedno pogrešno razmišljanje, za ubuduće:

 

- Meni vise odgovara opcija da imam kod njih 11k na kontu pa uzmem next gen sad kad dode nego zamjena. -

 

Nikad nemoj pristati na ovakve stvari. 

 
2 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Bloodraven kaže...

Dobio sam mail da bi sredstva trebala biti vidljiva kroz 2 dana na racunu.

 

 

 -normalno.. osim što možda s tih navedenih 2 dana i dalje otežu, .. utorak, tako te 'smire' do četvrtka, nakon kojeg ide petak pa do ponedjeljka nema transakcija i mogu ti pričati da je 'novac na putu'.. dok je tjedan dana potrošen ni na što, na ono što u današnjem poslovanju ide trenutno, tj kad se ne želi otezati. Klasična taktika gubitaša.. pa pripremi se na dva moguća scenarija, prvi poželjan, novci stignu možda danas nakon 16h (banke) ili do četvrtka.. a drugi, otezanje, tj tad u četvrtak prijaviš inspektoratu i odrediš im rok od recimo 3-5 (radnih dana) za isplatu, jer čemu čekati idući tjedan, novac imaju ili nemaju..

-moraju isplatiti, to je sad vjerojatno svima jasno, no kad je netko u minusu tad to kao pravo nije (lako) ostvariti, ali ne treba im dati vremena jer nisi jedini koji od njih traži novac, za poslovanje, režije i ostale minuse.. ne čekati, jer neovisno što imaš pravo, posljednji u lancu nema što uzeti ako firma nema novac.. kairkirano da završe u zatvoru ili stečaju i dalje imaš pravo jedino što ga nemaš kako naplatiti-ostvariti. Ne čekati, ne vjerovati njihovim obečanjima, tj nadaš se da će biti ok ali ako nije reagiraš brže, ne čekati.. to je tako u životu neovisno o člancima zakona pa čak i iskrenoj želji da ti isplate jer ako nemaju.. -sretno. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Nadam se da nisi u pravu :D 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Povrat od protisa legao na račun. Case closed.

 

 

Hvala svima na informacijama

 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
20 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije

Ekipa, nastavno na slučaj kolege. Može komentar od jednog shopa, vezano za uvjete i reklamaciju što imaju na webu

 

"Reklamacija


Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na stranicama. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te, čime navedena slika ne može biti temelj za reklamaciju proizvoda. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana, te će se, ovisno o vrsti proizvoda, utvrditi daljnje radnje s ciljem otklanjanja navedenog problema (dogovor oko direktnog slanja uređaja davatelju jamstva/uvozniku ako se radi o elektronskom uređaju, odnosno zamjena eventualno neispravnog software-a direktno od strane prodavatelja). U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda)."

 

Kako oni mogu tako "odrediti" sami "zakon" i tko što ima ili nema pravo? Ovo (boldano gore) onda nije u skladu sa zakonom ili?

15 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
itomic009 kaže...

Ekipa, nastavno na slučaj kolege. Može komentar od jednog shopa, vezano za uvjete i reklamaciju što imaju na webu

 

"Reklamacija


Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na stranicama. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te, čime navedena slika ne može biti temelj za reklamaciju proizvoda. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 4 (četiri) radna dana, te će se, ovisno o vrsti proizvoda, utvrditi daljnje radnje s ciljem otklanjanja navedenog problema (dogovor oko direktnog slanja uređaja davatelju jamstva/uvozniku ako se radi o elektronskom uređaju, odnosno zamjena eventualno neispravnog software-a direktno od strane prodavatelja). U slučaju gore navedenog kupac nema pravo tražiti povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda)."

 

Kako oni mogu tako "odrediti" sami "zakon" i tko što ima ili nema pravo? Ovo (boldano gore) onda nije u skladu sa zakonom ili?

 -ako nema veze s protisom.. tema. Ne vidim zašto ne bi u nekoj postojećoj ako je trgovina već navedena ili otvoriš prigodnu temu..

-imaš problem ili samo pitaš..?

-zakn je zakon, njihov sadržaj na webu nije zakon, ako je suprotno zakonu tad je ništetno-nevažno itd ali postoje robe-usluge koje su izuzete s konkretnim primjerima.. npr pravo povrata 14 dana. Reklamacija-ispravnost s tim nema nikakve veze, dok oni nikako ne mogu ograničiti reklamaciju, zamjenu-popravak ili povrat novca ovisi što se može napraviti (jer velik dio roba nije popravljiv).. i kad se vrši zamjena po osnivi proizvođačkog jamstva tad je isključivo isti taj uređaj, serija-model, ni jedan drugi ni sličan (knjigovodstveno-carinsko-porezni dio, storno itd..) dok po osnovi zakonskog jamstva (materijalnog nedostatka, koji pokriva sve robe u eu 2god neovisno imaju li komercijalno jamstvo) sve dogovaraš s trgovcem ali ne bira on nego kupac-potrošač-ti.. tj on ti nešto ponudi, pristaneš ili odbiješ.. i ako nema dogovora tad ide povrat po računu pa i prijava nadležnima ako stvaraju problem...

-kao btw kad navedu da je kupac dužan reklamirati u roku 4 radna dana.. to je smješno, tj to su formulacije famoznog 'protecto jamstva' i sl. muljaža.. to je smeće, zaboravi tj to nema veze s komercijalnim ili zakonskim jamstvom, to je dodatno osiguranje-jamstvo koje možeš sklopiti s bilo kim pod bilo kojim uvjetima.. nema veze s ničim, osim ono što ugovoriš na papiru.

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice