Kamere u smartfonima- Rasprava izdvojena tema

poruka: 6.744
|
čitano: 1.828.332
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
Kamere u smartfonima- Rasprava

Thx, odlicna

Uređaji u zadnjih 12mj: Iphone 6s/7/8plus/XR. Xiaomi: mi8/mi9/mi9t/mi9tpro/mi note10/poco F1/ note7. Samsung: Note9/s9/s9+/s10/s10+/note10/a70/a71. Pixel 2xl, Realme x2 pro. Huawei:p30pro/mate20p
Moj PC  
0 0 hvala 1
6 godina
Re: Kamere u smartfonima- Rasprava
mzopg kaže...
Posmatrač kaže...

Hehheeh na prvu odlicna analogija a na drugu nidje veze sto bi rekao nas narod.....

Kod prelaska sa analogije na digitaliju jedna stvar je ostala ista a to je format.... Preslo se na ff senzore a na telefonu imas sta.....

Ako je ijedna grana fizike prosta to je optika i nikakav telefon ne moze to zaobici....

Koji to profesionalac danas koristi telefon za bilo sta... Znas li ijednog? Ja sam amater i meni su slike sa moba cisto sranje. Odlicne za 99% slucajeva ali nazvati to odlicnom fotkom za profi upotrebu? De uozbilji se....

Nije se prešlo samo na FF senzore, pa nisu svi dSLRovi FF, određeni nedostaci se danas nadoknađuju na drugačiji način.

Usko surađujem sa ljudima koji to rade profesionalno i u svom poslu koriste i mobilne uređaje za fotografiranje.

Slike sa moba mogu biti vrhunske, a sve ovisi o njihovoj finalnoj primjeni. Nije isto ide li to za nekakvu monografiju ili za instagram. Jedno i drugo može biti poslovna primjena. Mada sa današnjim uređajima dobar fotograf može izraditi bez problema kvalitetne fotke i za tiskane materijale.

....