Čini mi se da ste malo prešli u OT. Ovaj dio trebao bi biti o ICT biznisu a ne iskustva krajnih korisnika sa trgovcima ili debata o isplativosti ili cijenama. Naravno da će kupac sam odlučiti što i gdije će kupiti.
Ono na što je ovdje autor pokušo skrenuti pažnju jest podređeni položaj malih trgovaca prema veleprodaji. Dakle, uopće nemaš mogućnost biti jeftiniji. Argument da krajnjeg korisnika, kako je netko već rekao, baš zabole neka stvar za takve probleme je u najmanju ruku problematičan i pokazuje nerazumjevanje teme.
Uvjeti nabave trebalo bi biti jednaki, no nisu. Tek kada to budu mogu doći do izražaja educiranost i lubaznost prodavača i slično.
možeš ti bit jeftin i radit sa 5% marže, ali ako češ biti jeftiniji od M-Sana (i sl. igrača sumnjivog kapitala) evo inspekcije...-tako je bilo sa Lidlom pa ih je HR mafijaš br. 1 Todorić "tužio" nekom svom klaunu u vladi i eto sad je Lidl morao dignuti cijene...
No ima još nešto, a to je da po HR zakonu ne smiješ poslovati sa negativnom maržom!! dakle svjesno ić u "minus"... a takvih ima puno. koriste rabat i ne stavljau maržu, zato i rade damping cijena.
tako je i sa IT opremom.
ovo zadnje bold - tako je! no s obzirom da će kupci gledati na 10 kn (kako sam već spomenuo), edukacija prdavač i njegova stručnost i ljubaznost nema nikakvu svrhu. možeš se ti truditi i lizat mu dupe, al na kraju on kaže "dobro, budem još vidio" i ode iza čoška i kupi istu stvar a da ništa ne pita tog prodavača - koji vjerojatno nema pojima što ovaj treba.