kad bi bar novinarstvo bilo malo realnije, hladnije, činjeničnije... uz navođenje mana i neku komparaciju sa postojećom ponudom
izjave poput "čudesno" "naj..." više spadaju u "promo"
da... bio bi spreman i plaćati isto. šteta što je lakše zaraditi od sponzora nego od čitatelja :(
eh :)
Daj se skuliraj... Pod navodnicima su CITATI ljudi kojima je posao prezentirati ove uređaje! Navedeno bez ikakve intervencije. Radi se o klasičnom izvještaju s pressice, bez upuštanje u komentare, procjene, iznošenje mišljenja i stava. Suha informacija da se nešto održalo i što je pri tome rečeno. Točka.
Citajuci ovaj clanak ostao sam paf, ovo je vjerovatno naj gori clanak koji sam ikad procitao vezano uz bilo sto, prvo sam mislio oznacit dio teksta i rcei pa jel se vi to salite ili mislite da smo mi citatelji mutavi ali kako sam citao dalje shvatio sam da je cijeli tekst u istom tonu pa sam odlucio istaknuti najsvjetlije elemente dakle:
...svasta
Ista stvar kao i kod prethodnika - nauči da se pod navodnicima nalaze izjavne rečenice ljudi, čija su imena navedena.