Još niste naveli niti jedan razlog zašto to isto računalo (odnosno bolje) ne bismo kupili u dučanu u kojem imamo nižu cijenu, veći izbor i barem jednako toliko ljubazno osoblje, te manji rizik propadanja dučana (što je važno zbog garancije).
Kao prvo duĆan se piše s mekanim Ć, no to je relativno nebitno u ovoj temi.
Kao drugo, pošto se praviš pametan, trebao bi imati barem elementarno znanje o poslovanju s tehničkom robom. Sam reseller nema veze s garancijom, te istu ostvaruješ u ovlaštenom servisu.
E sad, prevedeno na tvoj jezik to bi značilo da kad kupiš Sapphire grafiku, kojoj je uvoznik Microline, tu istu grafiku možeš reklamirati u Microlineu, bez obzira na to gdje si ju kupio...
Pozdraf...
E ovo je istina... ja sam prije davno kupio u vemilu laptop... normalno, senso je bio uvoznik i ovlasteni je serviser i tamo sam ga servisirao bez ikakve nadoknade posto sam imao extended jamstva... :)