Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođača a

poruka: 80
|
čitano: 21.893
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođača a".
16 godina
moderator
offline
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
Gallu kaže...
Baš i ne znam za puno industrija koje danas smanjuju sigurnosne uvjete. Nije da u avioindustriji kontroliraju koje baterije im lete ili u kojem su stanju baterije, a i sama količina baterija je sve veća.
(I ja volim blanket statements :))

 

Pričaš napamet. Doslovce kontroliraju koju si bateriju unio u avion - jedna do 100W na uređaju kojeg moraš imati sa sobom i do dvije do 160W kao rezerva za uređaj. Poštanske pošiljke koje sadrže li-ionske baterije ne mogu se slati avionom. Li-ionske baterije spadaju u kategoriju "dangerous goods" - skupa s eksplozivima, zapaljivim tekućinama, radioaktivnim materijalima i ostalim opasnim tvarima za transport. 

 

Lithium Batteries in Baggage | Federal Aviation Administration (faa.gov)

 

IATA - Frequently Asked Questions About Shipping Lithium Batteries by Air

 

 

This space for rent!
3 godine
offline
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
Oke... Realno - koliko su ti puta rastavljalu laptop/tablet/mobilni telefon ili što već i provjeravali točno koja vrsta i koje stanje baterije je u uređaju?
16 godina
moderator
offline
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
Gallu kaže...
Oke... Realno - koliko su ti puta rastavljalu laptop/tablet/mobilni telefon ili što već i provjeravali točno koja vrsta i koje stanje baterije je u uređaju?

 

 

Nikoliko, jer možeš ponijeti SA SOBOM U PUTNIČKU KABINU uređaj s li-ion baterijom i do dvije rezervne baterije, što što sam već triput napisao i što piše na linkovima koje sam stavio u prethodnom postu.

 

 

This space for rent!
15 godina
online
Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođača a

Iako su problemi sa EVovima već napisani, ali dosadno mi je ekipa.... pa bi valjalo nabrojati još neke:

 

Zašto je EV pišanje po sirotniji:

 

Umjesto da EVovima spasimo život sirotinji, uz impozantne floskule realno se događa slijedeće:

 

1. Svaki EV je duplo teži od običnog automobila - trošak guma koje su veće i skuplje, te samo trošenje guma sigurno će natjerati prosječnog vozača Opel Astre da redovito mjenja gume koje je do sad vozio - SpeedKing sa 2nm ripne.

2. Svaki EV je duplo teži od običnog automobila - pa više troši cestu koju plaća Opel Astra dizel trošarinama na gorivo.

 - Vozim cestom koju financiram svojim gorivom, i sjebavam amortizere, a ispred mene vozi 3-tonski SUV koji te ceste ne plaća.

 

3. Svaki EV je duplo teži od običnog automobila - pa nije isto kad te u Opel Astri udari 3-tonski SUV ili Nissan Micra - ili kako je to sročio čovjek kojeg bi neki platili da piša po njima - At several instances, Musk has sung praises of just how strong the Cybertruck really is, saying, “If you’re in an argument with another car, you’ll win.”  - hvala bogu pa istog nećemo vidjeti u EU, no već i u mojem sokaku često vidim RAM 3500, te poplavu WildTrackova, pa vidim da je pandemija smanjivanja penisa već došla na Stari kontinent. 

 

A onda se desilo najgore - momak sa malim penisom i momak koji je latentni gej i zaljubljen u Elona Muska je postala ista osoba!

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put ned 14.1.2024 13:29 (wyks).
Moj PC  
3 0 hvala 2
14 godina
offline
Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođača a

Trenutno je moderno kupiti SUV i vozikat se sa istim po ZG i zauzimati dvije trake pri skretanju, jedno i pol parkirno mjesao, tregat cesete težinom i to nitko ne vidi kao agendu i ne traži mane.

EV kao gradsko vozilo ima samo jednu manu, cijena. Ajde ak si u stanu i pitanje di buš ga punil.... nama sa kućama nikakav problem. Sobziorom kolko koštaju nemaju smisla IMO, ali samo zbog toga inače bi uzeo Twingo E  i umirovijo minija benzinca.

 

Zato čekamo ove kineze da spuste cijenu svima, isto kao sa televizorima, bijeloim tehnikom i svom drugom robom. Idemo kinezi masovno štancanje...

Poruka je uređivana zadnji put ned 14.1.2024 14:05 (forumaš).
Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
forumaš kaže...

Trenutno je moderno kupiti SUV i vozikat se sa istim po ZG i zauzimati dvije trake pri skretanju, jedno i pol parkirno mjesao, tregat cesete težinom i to nitko ne vidi kao agendu i ne traži mane.

 I zato ćemo rješit taj problem da ćemo kupovat isti automobil samo 1,5/DUPLO teži? Ili možda, da Vlada/Grad sufinancira male benzince, ili da se EV subvencija ne aplicira na automobile teže/veće od neke poželjne mjere?

 

Koliko se prodalo Corsi EV a koliko Modela Y/ ID4? S time da i Corsa EV ima 1,5 tona, dok je obična oko 1 tonu.

 

Je li umno davati poticaj na 100 000€ vrijedan iX, ili 4373kg težak Hummer EV?

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
14 godina
offline
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa

Problem se neće rijšiti niti se namjerava riješiti niti itko ima išta protiv SUV vozila makar bili kao tenk na gradskim uskim ulicama. 

Jednostavno imamo anarhiju na cesti i nitko ništa ne poduzima. Idealno za ceste bi bilo da svi hodamo pješice aili na biuciklu. za nas koji nismo za biciklo onda trokolice ili rikše. Ceste čitave, nema gužvi, zrak čist i problem riješen.

Ali nedaj bože da dobijemo jeftina kineska EV vozila. koja bi si doma punili bez da dimimo po gradskim ulicama.

3 godine
offline
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
Drago kaže...
Gallu kaže...
Oke... Realno - koliko su ti puta rastavljalu laptop/tablet/mobilni telefon ili što već i provjeravali točno koja vrsta i koje stanje baterije je u uređaju?

 

 

Nikoliko, jer možeš ponijeti SA SOBOM U PUTNIČKU KABINU uređaj s li-ion baterijom i do dvije rezervne baterije, što što sam već triput napisao i što piše na linkovima koje sam stavio u prethodnom postu.

 

 

Oke... znači ne kontroliraju koju vrstu baterija nosiš sa sobom i stanje samih baterija pa procjenu rizika ni ne mogu raditi imajući na umu da postoje sigurnije kemije nego samo za procjenjeno povećanje količine.

3 godine
offline
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
wyks kaže...
forumaš kaže...

Trenutno je moderno kupiti SUV i vozikat se sa istim po ZG i zauzimati dvije trake pri skretanju, jedno i pol parkirno mjesao, tregat cesete težinom i to nitko ne vidi kao agendu i ne traži mane.

 I zato ćemo rješit taj problem da ćemo kupovat isti automobil samo 1,5/DUPLO teži? Ili možda, da Vlada/Grad sufinancira male benzince, ili da se EV subvencija ne aplicira na automobile teže/veće od neke poželjne mjere?

 

Koliko se prodalo Corsi EV a koliko Modela Y/ ID4? S time da i Corsa EV ima 1,5 tona, dok je obična oko 1 tonu.

 

Je li umno davati poticaj na 100 000€ vrijedan iX, ili 4373kg težak Hummer EV?

 

Subvencionirati bi se trebao samo javni prijevoz. Ovo privatno je bljuv.

9 mjeseci
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
Drago kaže...
Gallu kaže...
Baš i ne znam za puno industrija koje danas smanjuju sigurnosne uvjete. Nije da u avioindustriji kontroliraju koje baterije im lete ili u kojem su stanju baterije, a i sama količina baterija je sve veća.
(I ja volim blanket statements :))

 

Pričaš napamet. Doslovce kontroliraju koju si bateriju unio u avion - jedna do 100W na uređaju kojeg moraš imati sa sobom i do dvije do 160W kao rezerva za uređaj. Poštanske pošiljke koje sadrže li-ionske baterije ne mogu se slati avionom. Li-ionske baterije spadaju u kategoriju "dangerous goods" - skupa s eksplozivima, zapaljivim tekućinama, radioaktivnim materijalima i ostalim opasnim tvarima za transport. 

 

Lithium Batteries in Baggage | Federal Aviation Administration (faa.gov)

 

IATA - Frequently Asked Questions About Shipping Lithium Batteries by Air

 

 

 hmmm...

 

https://www.vecernji.hr/vijesti/putnica-u-avion-unijela-dvije-plinske-boce-air-serbia-podnijela-prijavu-protiv-aerodroma-podgorica-1697342

 

forumaš kaže...

Trenutno je moderno kupiti SUV i vozikat se sa istim po ZG i zauzimati dvije trake pri skretanju, jedno i pol parkirno mjesao, tregat cesete težinom i to nitko ne vidi kao agendu i ne traži mane.

EV kao gradsko vozilo ima samo jednu manu, cijena. Ajde ak si u stanu i pitanje di buš ga punil.... nama sa kućama nikakav problem. Sobziorom kolko koštaju nemaju smisla IMO, ali samo zbog toga inače bi uzeo Twingo E  i umirovijo minija benzinca.

 

Zato čekamo ove kineze da spuste cijenu svima, isto kao sa televizorima, bijeloim tehnikom i svom drugom robom. Idemo kinezi masovno štancanje...

 nisi u trendu, SUV se kupuje da bi mogao do Lidla i na kavu. nije ti to za van grada. na kavu svatko sa svojim suvom kako bi imali temu za razgovor, parking.

 

wyks kaže...
forumaš kaže...

Trenutno je moderno kupiti SUV i vozikat se sa istim po ZG i zauzimati dvije trake pri skretanju, jedno i pol parkirno mjesao, tregat cesete težinom i to nitko ne vidi kao agendu i ne traži mane.

 I zato ćemo rješit taj problem da ćemo kupovat isti automobil samo 1,5/DUPLO teži? Ili možda, da Vlada/Grad sufinancira male benzince, ili da se EV subvencija ne aplicira na automobile teže/veće od neke poželjne mjere?

 

Koliko se prodalo Corsi EV a koliko Modela Y/ ID4? S time da i Corsa EV ima 1,5 tona, dok je obična oko 1 tonu.

 

Je li umno davati poticaj na 100 000€ vrijedan iX, ili 4373kg težak Hummer EV?

 što tebe brine težina? ne bi da ga nosiš na leđima, on vozi tebe, a ne ti njega. 

15 godina
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
millennial kaže...

 što tebe brine težina? ne bi da ga nosiš na leđima, on vozi tebe, a ne ti njega. 

 Veći automobili ne smanjuju količinu prometa (kao što to ne smanjuje ni više traka i cesti) već isključivo povećavaju smrtnost pješaka i to, uza sve moguće sigurnosne sustave, povećavaju za 100% unazad 15 godina:

 

https://arstechnica.com/cars/2024/01/higher-vehicle-hoods-significantly-increase-pedestrian-deaths-study-finds/

 

To znači da je SUV kao vozilo bar po jednom aspektu anuliralo sve benefite automobilske industrije po pitanju sigurnosti u prometu:

 

https://www.fastcompany.com/90932290/cars-and-trucks-are-getting-bigger-and-its-causing-a-safety-crisis-on-our-streets

 

Bolje kočnice i ABS su smanjili smrtnost za 50%, a viša hauba i težina vozila su cijeli taj napredak izokrenuli u manje od jednoj deceniji.

 

Da, istovremeno se smanjuje broj poginulih vozača i putnika, no da je automobilski trend ostao na City/Mini/Hatcback vozilima, sa poboljšanjem sigurnosnih sustava imao bi manje UKUPNIH smrti, kao i smrti uzrokovanih sudarom SUVa od 2,5 tone i VW UPa od 900kg.

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.1.2024 19:46 (wyks).
15 godina
online
Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođača a

 

 

https://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvoje-prpic-fond-izigrao-tisuce-ljudi-koje-su-cekale-poticaje-za-elektricne-aute/2531763.aspx

 

Kako je cijena EVa oko 35 000€ pa do 120 000€, meni se čini da Fond u biti ne potiče kupnju vozila, već mačkama hrani kojote - nije si Mica Sirotanović kupila EV kako bi prehranila djevojčicu sa šibicama već je Lana Čermak dobila nazad 7500€ na kupnju od 85 000€ da si kupi treću Birkinicu ove godine.

 

Prpić je budala, ako me Petric hoće u studiju možemo to i u živo raspraviti.

 

Treba mi flomaster i bijela ploča, mogu i sam to donjeti, nije bed.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
4 0 hvala 1
9 mjeseci
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
wyks kaže...
millennial kaže...

 što tebe brine težina? ne bi da ga nosiš na leđima, on vozi tebe, a ne ti njega. 

 Veći automobili ne smanjuju količinu prometa (kao što to ne smanjuje ni više traka i cesti) već isključivo povećavaju smrtnost pješaka i to, uza sve moguće sigurnosne sustave, povećavaju za 100% unazad 15 godina:

 

https://arstechnica.com/cars/2024/01/higher-vehicle-hoods-significantly-increase-pedestrian-deaths-study-finds/

 

To znači da je SUV kao vozilo bar po jednom aspektu anuliralo sve benefite automobilske industrije po pitanju sigurnosti u prometu:

 

https://www.fastcompany.com/90932290/cars-and-trucks-are-getting-bigger-and-its-causing-a-safety-crisis-on-our-streets

 

Bolje kočnice i ABS su smanjili smrtnost za 50%, a viša hauba i težina vozila su cijeli taj napredak izokrenuli u manje od jednoj deceniji.

 

Da, istovremeno se smanjuje broj poginulih vozača i putnika, no da je automobilski trend ostao na City/Mini/Hatcback vozilima, sa poboljšanjem sigurnosnih sustava imao bi manje UKUPNIH smrti, kao i smrti uzrokovanih sudarom SUVa od 2,5 tone i VW UPa od 900kg.

 

 da si odmah obrazložio na što misliš bilo bi svima jasnije jer si upao u raspravu sa novim faktorom o kojem se uopće do tada nije raspravljalo. koliko vidim iz teksta koji si linkao puno veći problem povećanja smrtnosti je u dizajnu vozila, a manje u težini. dizajn koji smanjuje preglednost i povećava površinu udara je problem. ovo se vjerujem više odnosi na sjedinjene amerikance jer oni pate od tih pickup i suv tenkova.

 

unatoč tome vjerujem da će ta statistika sada početi padati uvođenjem novih tehnologija koje detektiraju razne opasnosti, pješake, prepreke itd. Prije 20 godina toga ipak nije bilo.

14 godina
offline
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa

i opet imaš sve teže aute na iste 4 gume - koje jesu povećane nosivosti, ali  dodirna elipsoidna površina se nije puno povećala, e-motori daju trenutni odziv, zavoji će imati isti radijus, asfalt na njima je isti, a fizika je neumoljiva...

 

gle koliko osmrtnica imaš "boy-racera" s dovoljno love da kupe (zlo)rabljeni BMW, ali nedovoljno za kvalitetne gume..

 

dapače, ta visoka cijena EV-a je faktor sigurnosti, neće ih baš svaki balavac moći kupiti....

Ju je je? Je ju je!
15 godina
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
millennial kaže...
da si odmah obrazložio na što misliš bilo bi svima jasnije jer si upao u raspravu sa novim faktorom o kojem se uopće do tada nije raspravljalo.

 Pa zato sam i napisao ovo:

 

millennial kaže...
 koliko vidim iz teksta koji si linkao puno veći problem povećanja smrtnosti je u dizajnu vozila, a manje u težini. dizajn koji smanjuje preglednost i povećava površinu udara je problem.

 

I drugo, nisam još vidio dizjan gdje je nešto što je veće i širelakše od nečega što je manje i uže.

 

Također, napisao sam i da je Corsa EV 50% teža od ICE verzije, pa je i nešto što je jednakih dimenzija - teže!

 

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
9 mjeseci
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
wyks kaže...
millennial kaže...
da si odmah obrazložio na što misliš bilo bi svima jasnije jer si upao u raspravu sa novim faktorom o kojem se uopće do tada nije raspravljalo.

 Pa zato sam i napisao ovo:

 

millennial kaže...
 koliko vidim iz teksta koji si linkao puno veći problem povećanja smrtnosti je u dizajnu vozila, a manje u težini. dizajn koji smanjuje preglednost i povećava površinu udara je problem.

 

I drugo, nisam još vidio dizjan gdje je nešto što je veće i širelakše od nečega što je manje i uže.

 

Također, napisao sam i da je Corsa EV 50% teža od ICE verzije, pa je i nešto što je jednakih dimenzija - teže!

 

 

 

 prvo mi je promaklo, a drugo dizajn nije nužno povezan sa težinom, a u samom tekstu su stavili "It’s mostly how tall the hood is" kao glavni problem, a ne težinu.

7 godina
offline
Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođača a

Inače, svaka čast parižanima (ako rezultat referenduma zaživi u praksi).

Trend masovne esjuveizacije je nekaj najgore kaj se dogodilo ikad (i to ne samo sa stajališta velike mase, loše sigurnosti i blokiranja parkinga).

Ako im se vozi u tenkovima nek idu u Ukrajinu ili Gazu, a ne ovak samo štetu raditi normalnim ljudima.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
 
2 0 hvala 1
15 godina
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
millennial kaže...

prvo mi je promaklo, a drugo dizajn nije nužno povezan sa težinom, a u samom tekstu su stavili "It’s mostly how tall the hood is" kao glavni problem, a ne težinu.

 Okej, ako ćeš biti picajzla imašjedan jedini izuzetak - japanske Kei kamiončiće, koji bi bili idealni za EU, ali ih nekog razloga (zadnje Stellantis) što ćešće vidiš na cesti?

Ovo:

Ili ovo:

 

Evo stanje na Njuskalu, što se prodaje:

(Uoči broj Rangera)

Tu valja napomenuti i da je EU propustila popularizirati Kei osobna vozila, koja su idealna za gradove, i čija bi proizvodnja lakše bila prilagođena čak i EV verzijama.

 

Da se vratimo na tvoju tezu o dizajnu - čak i sportski/hipersportski automobili su odavno prešli gabarite manjih vozila.

Tvoj mozak, kao i mozak većine ljudi vjerojatno još zamišlja 911 iz 80ih kad su težili oko 1000kg i imali su duljinu od 4m. (Mali roadsteri ala Miata i 124 Spider također propadaju kao modeli)

 

Današnji 992 model je 4,6m i teži od 1500 - 1700kg.

 

I što je razlog tome?

Marketing najviše, sramota je do dućana otići vozilom koje troši 2L na 100km.

(javni prijevoz nećemo spominjati)

 

Zaključci:

1. U realnom svijetu ne postoji dizajn vozila koji za sobom ne vuče maksimu da je veća veličina = veća težina = viša hauba

2. Jedini izuzetak je KEI dizajn

 

I to dokazuju brojke poginulih:

Jedina država koja nema porast u zadnjih 10 godina je Japan

(Postoje druge države u razvoju gdje se smrtnost smanuje - jer većna vozila tek dobiva sigurnosne sustave koje bogatije zemlje uživaju desetljećima, zato je porast smrtnosti na "Zapadu" zabrinjavajući i zato je razlog jedino* veličina i težina vozila. koje su neodvojive mjere kako smo i pokazali.)

 

* nije jedino - razlog je i veća prosječna starost vozila, čemu je opet razlog veličina i težina jer su novi auti skuplji i do 100% u prosjeku unazad 10 godina.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.2.2024 14:08 (wyks).
9 mjeseci
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
wyks kaže...
millennial kaže...

prvo mi je promaklo, a drugo dizajn nije nužno povezan sa težinom, a u samom tekstu su stavili "It’s mostly how tall the hood is" kao glavni problem, a ne težinu.

 Okej, ako ćeš biti picajzla imašjedan jedini izuzetak - japanske Kei kamiončiće, koji bi bili idealni za EU, ali ih nekog razloga (zadnje Stellantis) što ćešće vidiš na cesti?

Ovo:

Ili ovo:

 

Evo stanje na Njuskalu, što se prodaje:

(Uoči broj Rangera)

Tu valja napomenuti i da je EU propustila popularizirati Kei osobna vozila, koja su idealna za gradove, i čija bi proizvodnja lakše bila prilagođena čak i EV verzijama.

 

Da se vratimo na tvoju tezu o dizajnu - čak i sportski/hipersportski automobili su odavno prešli gabarite manjih vozila.

Tvoj mozak, kao i mozak većine ljudi vjerojatno još zamišlja 911 iz 80ih kad su težili oko 1000kg i imali su duljinu od 4m. (Mali roadsteri ala Miata i 124 Spider također propadaju kao modeli)

 

Današnji 992 model je 4,6m i teži od 1500 - 1700kg.

 

I što je razlog tome?

Marketing najviše, sramota je do dućana otići vozilom koje troši 2L na 100km.

(javni prijevoz nećemo spominjati)

 

Zaključci:

1. U realnom svijetu ne postoji dizajn vozila koji za sobom ne vuče maksimu da je veća veličina = veća težina = viša hauba

2. Jedini izuzetak je KEI dizajn

 

I to dokazuju brojke poginulih:

Jedina država koja nema porast u zadnjih 10 godina je Japan

(Postoje druge države u razvoju gdje se smrtnost smanuje - jer većna vozila tek dobiva sigurnosne sustave koje bogatije zemlje uživaju desetljećima, zato je porast smrtnosti na "Zapadu" zabrinjavajući i zato je razlog jedino* veličina i težina vozila. koje su neodvojive mjere kako smo i pokazali.)

 

* nije jedino - razlog je i veća prosječna starost vozila, čemu je opet razlog veličina i težina jer su novi auti skuplji i do 100% u prosjeku unazad 10 godina.

 nije nikakva moja teza već citati iz teksta koji si ti stavio. no da skratimo ja vozim bajk po gradu 90% vremena, tako da mi je u interesu da imamo normalne aute po gradu, a ne tenkove.

15 godina
online
Re: Xiaomi želi ući među top 5 svjetskih proizvođa
millennial kaže...

 nije nikakva moja teza već citati iz teksta koji si ti stavio. .

 Da ali si se nje uhvatio iz cijelog teksta, nepotrebno.

 

Jer da, između A8 i SUVa koji teže slično, ili je čak A8 malo teži - veće su šanse da će te ubiti SUV, ali trend prodaje je da SUV zamjenjuje SVE tipove vozila, pa je statistička šansa da te ubije vozilo niže haube, istih dimenzija i iste ili više težine naspram statističke šanse da te ubije SUV - nikakva, zato je i rasprava da li je bitnija visina haube ili težna - nebitna - jer se ne rade vozila koja imaju manju težinu a višu haubu, a obratno je težina veći faktor.

 

A ako su svi ostali parametri isti - Model 3 je zbog težine smrtonosniji i lošiji za okolinu od Chevrolet Aveo sedana koji je imao 1100kg.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice