Teslin problematični autopilot na sudu: stručnjaci

poruka: 8
|
čitano: 2.677
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Teslin problematični autopilot na sudu: stručnjaci".
15 godina
protjeran
offline
Teslin problematični autopilot na sudu: stručnjaci

"ali je svejedno odlučila ne implementirati jače sigurnosne mjere, poput sustava za praćenje očiju, koji postaju standard u industriji."

 

Ne znam otkud je prekopiran clanak, ali Tesla vec godinama ima kamere iznad retrovizora koje prate oci vozaca i snimaju kompletnu unutrasnjost vozila. 

 

Nescreca je uvijek bilo i bit ce ih, a automatizirani sustavi pomoci u voznji su tu da smanje taj broj. Jos ce jako dugo vremena proci prije nego u potpunosti eliminiraju bilo kakvu nesrecu. 

 

Ne znam zasto je od stotina i stotina proizvodjaca automobila na ovom svijetu koji nude slicne sustave i u kojima se dogadjaju slicne posljedice ovakvih ishodima, jedino Tesla u prvom planu novinara. 

 
1 1 hvala 0
7 godina
offline
Re: Teslin problematični autopilot na sudu: stručn
=XFX=PlayHard kaže...

"ali je svejedno odlučila ne implementirati jače sigurnosne mjere, poput sustava za praćenje očiju, koji postaju standard u industriji."

 

Ne znam otkud je prekopiran clanak, ali Tesla vec godinama ima kamere iznad retrovizora koje prate oci vozaca i snimaju kompletnu unutrasnjost vozila. 

 

Nescreca je uvijek bilo i bit ce ih, a automatizirani sustavi pomoci u voznji su tu da smanje taj broj. Jos ce jako dugo vremena proci prije nego u potpunosti eliminiraju bilo kakvu nesrecu. 

 

Ne znam zasto je od stotina i stotina proizvodjaca automobila na ovom svijetu koji nude slicne sustave i u kojima se dogadjaju slicne posljedice ovakvih ishodima, jedino Tesla u prvom planu novinara. 

Možda zato što u Americi niti jedan autopilot od drugih proizvođača nije prouzročio nesreču? Možda zato što autopilot u Tesli (mislim da samo u USA) dozvoli da spavaš i niti ne diraš volan (ogromno snimki po YT), tako da neznam zašto guraš druge ako Tesla radi gluposti i doslovno testira svoje tehnologije u živo na terenu.

Hvala bogu u EU to nije dozvoljeno tako da se Tesla mora držat logičnih pravila koja bi trebala važit i u Americi, ali amerika je to što je....

 

Nesreća će bit manje ili skoro nimalo tek kada svi auti budu autonomni, jer dok čovjek vrti volan, nema toga AI koji može predvidjet šta će čovjek napravit jer ni on sam ne zna. Tako da dok je tako autopilot ima skoro nikakvu korist.

Poruka je uređivana zadnji put uto 22.7.2025 11:44 (nikonja).
15 godina
protjeran
offline
Re: Teslin problematični autopilot na sudu: stručn
nikonja kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

"ali je svejedno odlučila ne implementirati jače sigurnosne mjere, poput sustava za praćenje očiju, koji postaju standard u industriji."

 

Ne znam otkud je prekopiran clanak, ali Tesla vec godinama ima kamere iznad retrovizora koje prate oci vozaca i snimaju kompletnu unutrasnjost vozila. 

 

Nescreca je uvijek bilo i bit ce ih, a automatizirani sustavi pomoci u voznji su tu da smanje taj broj. Jos ce jako dugo vremena proci prije nego u potpunosti eliminiraju bilo kakvu nesrecu. 

 

Ne znam zasto je od stotina i stotina proizvodjaca automobila na ovom svijetu koji nude slicne sustave i u kojima se dogadjaju slicne posljedice ovakvih ishodima, jedino Tesla u prvom planu novinara. 

Možda zato što u Americi niti jedan autopilot od drugih proizvođača nije prouzročio nesreču? Možda zato što autopilot u Tesli (mislim da samo u USA) dozvoli da spavaš i niti ne diraš volan (ogromno snimki po YT), tako da neznam zašto guraš druge ako Tesla radi gluposti i doslovno testira svoje tehnologije u živo na terenu.

Hvala bogu u EU to nije dozvoljeno tako da se Tesla mora držat logičnih pravila koja bi trebala važit i u Americi, ali amerika je to što je....

 

Nesreća će bit manje ili skoro nimalo tek kada svi auti budu autonomni, jer dok čovjek vrti volan, nema toga AI koji može predvidjet šta će čovjek napravit jer ni on sam ne zna. Tako da dok je tako autopilot ima skoro nikakvu korist.

 Lupas napamet bez da si prethodno provjerio svoje tvrdnje. 

 

Tesla istina ima najvise nesreca tog tipa, zato sto logicno, ima daleko vise vozila tog tipa od svih drugih proizvodjaca. 

 

NHTSA je za SAD dobila prijavu za oko 4000 nesreca (od manjih do vecih) u periodu 2021 do 2024, od cega Tesla cini oko 53%, sto znaci da je nesto manje od 2000 slucajeva povezano s automobilima drugih proizvodjaca, od Kie do Volva i VW-a. 

 

Tesla ima najveci postotak jer ima milijune vozila tog tipa na cestama, dok drugi imaju desetke tisuca kombinirano. Logicno je da ce postotno Tesla imati najveci broj, ali isto tako bilo bi zanimljivo vidjeti koliko Tesla ima nesreca na 1000 vozila u odnosu na druge proizvodjace. 

 

Treba napomenuti da se i broj nesreca na 1000 vozila s ADAS-om smanjuje iz godine u godinu. Svake godine softver i hardver ce biti sve napredniji i napredniji. Ono sto je od 2021 do 2024 bilo gotovo 4000 nesreca, od recimo 2025 do 2028 ce biti mozda 200, pa onda 100, pa 50 itd.

 

Tesla iz 2017 i hardver/softver iz 2017 nisu isti kao hardver/softver iz 2025. Razlika je nebo i zemlja. Isti takav skok ce biti u i 2026. kad predstave HW5 tj. AI5. Sa svakom novom verzijom broj nesreca ce biti znatno manji, a neusporedivo manji s obzirom na nacionalni prosjek na 1000 vozila. 

17 godina
offline
Teslin problematični autopilot na sudu: stručnjaci

Super je ona kamera za pracenje ruku na volanu, a onda izvadis izolirku i zalijepis preko nje, problem rjesen, mozemo dalje na spavanac.

Linux, Arch Linux.
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Teslin problematični autopilot na sudu: stručn
=XFX=PlayHard kaže...

Tesla ima najveci postotak jer ima milijune vozila tog tipa na cestama, dok drugi imaju desetke tisuca kombinirano. Logicno je da ce postotno Tesla imati najveci broj, ali isto tako bilo bi zanimljivo vidjeti koliko Tesla ima nesreca na 1000 vozila u odnosu na druge proizvodjace. 

 A možda je zato što Tesla koristi isključivo kamere koje vrlo lako mogu biti zasljepljene (sensor blindness)

 

Da ugrade pokoji lidar i radar ne bi imali takvih problema...

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
3 godine
offline
Teslin problematični autopilot na sudu: stručnjaci

tko drugi nego Florida 

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect - Mark Twain
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Teslin problematični autopilot na sudu: stručn
a da se ne seljakaju nego plate licencu rimcu za AI koji sam vozi taxi po Metropoli svih Hrvata
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
4 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Teslin problematični autopilot na sudu: stručn
=XFX=PlayHard kaže...
nikonja kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

"ali je svejedno odlučila ne implementirati jače sigurnosne mjere, poput sustava za praćenje očiju, koji postaju standard u industriji."

 

Ne znam otkud je prekopiran clanak, ali Tesla vec godinama ima kamere iznad retrovizora koje prate oci vozaca i snimaju kompletnu unutrasnjost vozila. 

 

Nescreca je uvijek bilo i bit ce ih, a automatizirani sustavi pomoci u voznji su tu da smanje taj broj. Jos ce jako dugo vremena proci prije nego u potpunosti eliminiraju bilo kakvu nesrecu. 

 

Ne znam zasto je od stotina i stotina proizvodjaca automobila na ovom svijetu koji nude slicne sustave i u kojima se dogadjaju slicne posljedice ovakvih ishodima, jedino Tesla u prvom planu novinara. 

Možda zato što u Americi niti jedan autopilot od drugih proizvođača nije prouzročio nesreču? Možda zato što autopilot u Tesli (mislim da samo u USA) dozvoli da spavaš i niti ne diraš volan (ogromno snimki po YT), tako da neznam zašto guraš druge ako Tesla radi gluposti i doslovno testira svoje tehnologije u živo na terenu.

Hvala bogu u EU to nije dozvoljeno tako da se Tesla mora držat logičnih pravila koja bi trebala važit i u Americi, ali amerika je to što je....

 

Nesreća će bit manje ili skoro nimalo tek kada svi auti budu autonomni, jer dok čovjek vrti volan, nema toga AI koji može predvidjet šta će čovjek napravit jer ni on sam ne zna. Tako da dok je tako autopilot ima skoro nikakvu korist.

 Lupas napamet bez da si prethodno provjerio svoje tvrdnje. 

 

Tesla istina ima najvise nesreca tog tipa, zato sto logicno, ima daleko vise vozila tog tipa od svih drugih proizvodjaca. 

 

NHTSA je za SAD dobila prijavu za oko 4000 nesreca (od manjih do vecih) u periodu 2021 do 2024, od cega Tesla cini oko 53%, sto znaci da je nesto manje od 2000 slucajeva povezano s automobilima drugih proizvodjaca, od Kie do Volva i VW-a. 

 

Tesla ima najveci postotak jer ima milijune vozila tog tipa na cestama, dok drugi imaju desetke tisuca kombinirano. Logicno je da ce postotno Tesla imati najveci broj, ali isto tako bilo bi zanimljivo vidjeti koliko Tesla ima nesreca na 1000 vozila u odnosu na druge proizvodjace. 

 

Treba napomenuti da se i broj nesreca na 1000 vozila s ADAS-om smanjuje iz godine u godinu. Svake godine softver i hardver ce biti sve napredniji i napredniji. Ono sto je od 2021 do 2024 bilo gotovo 4000 nesreca, od recimo 2025 do 2028 ce biti mozda 200, pa onda 100, pa 50 itd.

 

Tesla iz 2017 i hardver/softver iz 2017 nisu isti kao hardver/softver iz 2025. Razlika je nebo i zemlja. Isti takav skok ce biti u i 2026. kad predstave HW5 tj. AI5. Sa svakom novom verzijom broj nesreca ce biti znatno manji, a neusporedivo manji s obzirom na nacionalni prosjek na 1000 vozila. 

Ako itko lupa napamet to si ti, pogledaj samo koliko smrtnih nesreča su izazvali vozači Tesle a koliko ostali. Kao što sam napisao, Tesla ima više problema, prvi je to da daju najviše "slobode" svom autopilotu, druga je da njihov HW je daleko od najboljeg na tržištu (lidar je skoro nepoznanica za njih) i kombinacija toga plus debilnih i arogantnih vozača su nažalost smrtne nesreče.

https://www.craftlawfirm.com/autonomous-vehicle-accidents-2019-2024-crash-data/

https://www.statista.com/statistics/698414/sales-of-all-electric-vehicles-in-the-us-by-brand/

 

Da Tesla ih najviše proda ali evo usporedi prodane količine sa brojem nesreća i vidiš da je Tesla opet prva po negativnoj statistici dok su npr svi EU i Kineski proizvođači na dnu po broju nesreča na broj prodanih automobila. Uglavnom samo ti sponzoriraj debila Muska sa Teslicama ali meni je to zadnje EV auto koje mi pada na pamet kupit!

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice