Hoce sugerirati da kupci Tesle naginju rizicnom ponasanju u prometu i da to cini glavni faktor za duplo vecu vjerojatnost fatalnog ishoda. Za to bi valjda trebalo ukljuciti i karakter poginulih vozaca u istrazivanje?
U Teslama se u SAD-u gine dvostruko češće od prosj
- poruka: 19
- |
- čitano: 4.175
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hoce sugerirati da kupci Tesle naginju rizicnom ponasanju u prometu i da to cini glavni faktor za duplo vecu vjerojatnost fatalnog ishoda. Za to bi valjda trebalo ukljuciti i karakter poginulih vozaca u istrazivanje?
"Model Y među najopasnijima
Najgore po tom pitanju su prošli Teslini modeli, koji imaju prosjek od 5,6 fatalnih nesreća na milijardu milja. Kia je druga s 5,5"
Sto cemo sa KIA vozacima onda? Naime 5.6 - 5.5 fatalnih nesreca na milijardu milja je skoro pa ista kolicina.
Ne zelim komentirati istrazivanje jer ga nisam procitao (osim ove vijesti) medjutim kako je uopce moguce napraviti komentar koji jesi, a ignorirati KIA vozace koji su odmah skoro pa isti?
s time da je Kia cca 12-15% svih vozila u SAD, a Tesla je ispod 5%
s time da je Kia cca 12-15% svih vozila u SAD, a Tesla je ispod 5%
Pogledao sam malo, izgleda da ima dva razlicita podatka. Naime ima po modelu automobilu specificno.
------------------
Obviously, the human factor plays a much bigger role in accidents than the vehicles themselves. Anyhow, here are the top 10 cars with the highest fatal accident rates per billion vehicle miles:
- Hyundai Venue – 13.9
- Chevrolet Corvette – 13.6
- Mitsubishi Mirage (hatchback) – 13.6
- Porsche 911 – 13.2
- Honda CR-V Hybrid – 13.2
- Tesla Model Y – 10.6
- Mitsubishi Mirage (sedan) – 10.1
- Buick Encore GX – 9.8
- Kia Forte – 8.1
- Buick Envision – 8.0
-----------------------
https://www.guideautoweb.com/en/articles/76565/new-u-s.-study-reveals-the-deadliest-cars-on-the-road/
Mozda se broj od 5.5 i 5.6 odnosi na ukupan broj svih vozila (svih modela u jednom brandu).
Pojedinacno gledano - vece su sanse za fatalnu nesrecu u Mitsubishi Mirage nego Kita Forte ili Tesla Y
Ako netko ima volje i vremena, trebalo bi procitati / naci originalni research pa vidjeti sve brojke full
Ako pod nevjerojatno misliš manje nego na benzincima, onda da, nevjerojatno...
Gdje si procitao laz da je "Broj požara na električnim automobilma je nevjerojatan." - da li mozda imas osjecas da ti je netko prodao propagandu a ti sada u to vjerujes kao cinjenicu?
"Electric car fires are very rare. They might stem from a fault or crash, but no official crash test ever caused one. EVs are extensively developed and subject to the discipline of recalls. Electric scooter fires are far more common since they’re mostly uncertified – because they’re illegal.
The Swedish Civil Contingencies Agency (MSB) reported 23 fires in 611,000 EVs during 2022, or 0.004 per cent in a year, which makes it 20 times less likely to happen than ICE car fires, which burned 3,400 times in 4.4 million cars, or 0.08 per cent. MSB has also recently proven a new way to extinguish battery fires fast."
https://www.topgear.com/car-news/mythbusting-evs/mythbusting-world-evs-are-electric-cars-susceptible-catching-fire
Iskreno ako moram biti u situaciju gdje ce se vatra u autu desiti, radije bi da to bude u EV'u - nego u ICE autu.
"Data from the National Transportation Safety Board showed that EVs were involved in approximately 25 fires for every 100,000 sold.
Comparatively, approximately 1,530 gasoline-powered vehicles and 3,475 hybrid vehicles were involved in fires for every 100,000 sold."
Da, broj požara na električnim automobilima je nevjerojatno mali.
Ili: štede bateriju na autocesti a voze u lijevoj traci (brzinom od samo 80 km/h), pa im naleti jedan od ovih naših vrlih Bug forumaša koji voze dionicu Zagreb-Split brzinom 300 km/h, nekoliko puta dnevno (naravno, samo jedan tank goriva potroše) i zabiju se u njih pa poginu.
A Bug forumaš preživi jer je taman u trenutku sudara dostigao Warp 10
Brzina, brzina, brzina..neobučenost 90% vozača za brza, startna moderna vozila.
Ne može te spasiti milijun sigurnosnih sustava, ako sjedneš u vozilo koje do 100km/h stiže za 5 sec, a KS ima 250, max brzina 250 km/h,ti pokušaš glumiti majstora vožnje, a papak si.
Amerikanci se smiju kad Vide Kia RIO Sedan 1.6 s 120 KS. (motor a više PS za U.S.A. tržište.)
Njima je to smiješno "slab" automobil. (gledao na teveju).
Svima bih uveo pravilo, za vozila koja se voze po gradu, max brzina 80km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h, maks 12 sec (90 PS) na 4500 okretaja. (to da automatski naprave senzori u gradskoj vožnji, kad već ljudi vole tehnologiju)
Za "otvorenu" cestu maks brzina 140 kmh (sve to da regulira opet autosoftver).
Ljudi bi se navikli, a 70% poginulih bi preživjelo.
Za osobe koje vole ludovati s automobilom napraviti u svakom većem gradu staze poput Grobnika, iznajmiš brzi auto (zaštitne rampe , cijevi kao što imaju u unutrašnjosti rally vozila) pa udri kučku po tučku.
normalno, štetu plaćaš sam.
pa pogledaj samo videe gdje mulci malo ubiju oko vjerujuć sv. Elonu i njegovim marketingašima...
jest da je u većini SAD država brzina na autoputu 90, ali ima ih i sa 120 a i bez ograničenja (Montana)...
a znamo kako Tesle ignoriraju zaustavljena sl. vozila s rotirkama i s 90 na sat je solidna brzina za ubit se...
Što bih ti trebao odgovoriti ja koji imam plinsku instalaciju i rezervoar plina u automobilu? Ne znam gdje si iskopao ikakav podatak o poginulima zbog zapaljenja el. vozila.
Prilicno dvosmislen naslov.
Ako pod nevjerojatno misliš manje nego na benzincima, onda da, nevjerojatno...
A to si usporedio neku prosjecnu starost ili su u statistici benzinci stari po 15-20godina kao Tesle? Enormno veca hrpetina elektronike i kablova koji ce se raspasti je po meni zabrinjavajuca.
A statistika veli da je skoro 20% dakle najveci dio kvarova je vezana samo uz "struju"
jadranska magistrala...idem prema rijeci...tesla priđe na moju stranu...jedva se izvuka...ja u twingu1...debil u autu od 50000E...ča skuplje auto to veći debil za volanom(čast izuzecima)
Ako pod nevjerojatno misliš manje nego na benzincima, onda da, nevjerojatno...
A to si usporedio neku prosjecnu starost ili su u statistici benzinci stari po 15-20godina kao Tesle? Enormno veca hrpetina elektronike i kablova koji ce se raspasti je po meni zabrinjavajuca.
A statistika veli da je skoro 20% dakle najveci dio kvarova je vezana samo uz "struju"
Lefi govori o požarima. Ne o kvarovima općenito. Nisam niti gledao statistiku kvarova. Tko želi neka si pogleda. Statistika za požare govori točno ono što sam napisao, kao što je napisalo i ostalih 5 forumaša ispod mene.
Kvar na električnoj instalaciji nije požar.